BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 december 2014 - 00:25   quote  deeplink  
ben ook eindelijk wakker.....
remco k
 remco k - maandag 01 december 2014 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 00:10 schreef VVout het volgende:

[..]

Heb me zelf eens in de spelers verdiept en het valt allemaal wel mee, helaas voor ons een knappe overwinning van jullie. Hopelijk gaat het de volgende keer weer beter voor Feyenoord. Ik weet niet in hoever Muric daar een rol gespeeld heeft, heb het dan ook niet zelf kunnen zien.

[ afbeelding ]
Sterker nog, ons elftal is in verhouding veel jonger geweest... wij hadden slechts 5 18 jarige spelers bij de basis en jullie 9... En we hadden er een 16 jarig jochie lopen.

Maar ff serieus, ik vind oprecht dat beide clubs goed bezig zijn..
VVout
 VVout - maandag 01 december 2014 - 12:54   quote  deeplink  
We moeten blijven investeren in onze eigen jeugd en deze zo goed mogelijk zien te krijgen, idd lekker bezig. De illusie hebben dat je ooit geld genoeg hebt om goede spelers van de markt te halen blijft een gok waarbij je het niet gaat halen op lange termijn.
remco k
 remco k - maandag 01 december 2014 - 13:50   quote  deeplink  
Dat bewijst eigenlijk iedere grote aankoop binnen Nederland toch. De jeugd heeft de toekomst.
VVout
 VVout - maandag 01 december 2014 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 13:50 schreef remco k het volgende:
Dat bewijst eigenlijk iedere grote aankoop binnen Nederland toch. De jeugd heeft de toekomst.
Niet alleen in Nederland, ik geloof dat Liverpool zich met Balotelli ook geen raad weet op dit moment.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 december 2014 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 14:14 schreef VVout het volgende:

[..]

Niet alleen in Nederland, ik geloof dat Liverpool zich met Balotelli ook geen raad weet op dit moment.
Die zou ik ook niet in mijn ploeg willen hebben.....bovendien voetballen kan die niet
Eide
 Eide - maandag 01 december 2014 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 12:54 schreef VVout het volgende:
We moeten blijven investeren in onze eigen jeugd en deze zo goed mogelijk zien te krijgen, idd lekker bezig. De illusie hebben dat je ooit geld genoeg hebt om goede spelers van de markt te halen blijft een gok waarbij je het niet gaat halen op lange termijn.
Eens.

Eerlijkheidshalve is het wel het vermelden waard dat de lichting bij Ajax die nu via de A1 en B1 door komt met grote afstand de beste lichting die Ajax in jaren heeft gehad. Daar telt ook het jeugdscouting apparaat van Ajax in mee want naast eigen talent als Nouri (sinds de F-jes)en Van de Beek (sinds de D-tjes) en jongens uit de regio als El Mahdioui spelen er ook wat buitenlanders in de A1 die exceptioneel goed presteren. Doordat Ajax zich ook kan beroepen op gasten als Cerny en Muric (die beide in eigen land als hele grote talenten gelden) is dat elftal gewoon eng goed.

Niet voor niets dat een van de doelstellingen van de A1 het winnen van de Youth League is. Nadeel daarvan is dat veel van deze jongens al ruim in het vizier van de grote clubs zitten.
VVout
 VVout - maandag 01 december 2014 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 14:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die zou ik ook niet in mijn ploeg willen hebben.....bovendien voetballen kan die niet
Is toch gewoon zonde dat die er zo onderdoor gaat. Verkeerde opvoeding gehad en veel te snel groot geworden en maakt nu gewoon een buiklanding. Ik vind het persoonlijk jammer, lekker los is die gast met de nodige humor.
VVout
 VVout - maandag 01 december 2014 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 15:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens.

Eerlijkheidshalve ... Nadeel daarvan is dat veel van deze jongens al ruim in het vizier van de grote clubs zitten.
Is gewoon zorgwekkend om te zien hoe die nu al aan het selecteren zijn de vermogende clubs, wat wel te begrijpen is als je de middelen hebt. Jammer alleen dat er zo veel van die talenten stranden omdat ze er dan niet door komen en van gekheid aan lager wal raken. Als gevolg daarvan dan ook gewoon geen voetbal cariere meer gaan maken.
tomson
 tomson - maandag 01 december 2014 - 18:39   quote  deeplink  
http://youtu.be/Q_NTV-s6CQo
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 02 december 2014 - 17:15   quote  deeplink  
Dan deze nog effe ;-)

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/113594/video

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 december 2014 door Ronald 1960 --
VVout
 VVout - dinsdag 02 december 2014 - 17:48   quote  deeplink  
...

https://www.youtube.com/watch?v=agnVXXVLRb4
Eide
 Eide - dinsdag 02 december 2014 - 18:18   quote  deeplink  
Onderweg een regenbuitje en je merkt er niets van. Ik vond dat filmpje eerder lachwekkend over het droeve niveau van deze gangster dan wat anders.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 december 2014 - 20:32   quote  deeplink  
Hij had beter de bouten uit de wielen kunnen draaien..
Eide
 Eide - dinsdag 02 december 2014 - 21:26   quote  deeplink  
Thug life.
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 december 2014 - 22:17   quote  deeplink  
Mooi om te lezen dat bepaalde Ajacieden en Feyenoorders wel normaal met elkaar kunnen praten. Chapeau!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 02 december 2014 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 20:32 schreef RenatoBos het volgende:
Hij had beter de bouten uit de wielen kunnen draaien..
Daar had ie de kracht niet voor natuurlijk ;-)
Eide
 Eide - dinsdag 02 december 2014 - 22:32   quote  deeplink  
FIFA: 'Welzijn arbeiders Qatar niet onze zaak'

De FIFA acht zichzelf niet verantwoordelijk voor de arbeidsomstandigheden van mensen die werken aan de stadions en infrastructuur voor het WK voetbal in 2022 in Qatar. President Sepp Blatter van de wereldvoetbalbond legde de aansprakelijkheid dinsdag bij een bezoek aan Sri Lanka uitsluitend bij de bouwbedrijven.

Sepp Blatter Sepp Blatter Foto: AFP

Volgens Blatter komen de bij de bouw betrokken bedrijven voornamelijk uit Duitsland, Frankrijk en andere Europese landen. Diverse media en mensenrechtenorganisaties als Amnesty International meldden dat in Qatar vooral arbeiders uit Sri Lanka, India en Nepal werken.

Volgens Amnesty doen zij dit onder erbarmelijke werk- en leefomstandigheden, waardoor volgens Indiase autoriteiten al honderden arbeiders zijn overleden. Blatter zei dinsdag dat de arbeidsomstandigheden door het WK juist verbeteren.

Bron

----------------------

Die vent is echt knetter gek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 december 2014 door Eide --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 02 december 2014 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 22:32 schreef Eide het volgende:
FIFA: 'Welzijn arbeiders Qatar niet onze zaak'

De FIFA acht zichzelf niet verantwoordelijk voor de arbeidsomstandigheden van mensen die werken aan de stadions en infrastructuur voor het WK voetbal in 2022 in Qatar. President Sepp Blatter van de wereldvoetbalbond legde de aansprakelijkheid dinsdag bij een bezoek aan Sri Lanka uitsluitend bij de bouwbedrijven.

Sepp Blatter Sepp Blatter Foto: AFP

Volgens Blatter komen de bij de bouw betrokken bedrijven voornamelijk uit Duitsland, Frankrijk en andere Europese landen. Diverse media en mensenrechtenorganisaties als Amnesty International meldden dat in Qatar vooral arbeiders uit Sri Lanka, India en Nepal werken.

Volgens Amnesty doen zij dit onder erbarmelijke werk- en leefomstandigheden, waardoor volgens Indiase autoriteiten al honderden arbeiders zijn overleden. Blatter zei dinsdag dat de arbeidsomstandigheden door het WK juist verbeteren.

Bron

----------------------

Die vent is echt knetter gek.
Tja, misschien moeten de grote voetballanden incl. Nederland, toch maar een nieuwe bond oprichten en Blatter buiten sluiten. Die vent is eng en een grote griezel........
VVout
 VVout - dinsdag 02 december 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Die Blatter is echt gek, samen met die hele bond. Je moet je mond houden, doorwerken en hopen dat je niet doodvalt. Groots een anti racisme campagne aanhangen en je vervolgens omdraaien voor de feiten binnen je eigen sport. Ben ook nog steeds dat minuutje (11 seconden) stilte niet vergeten voor Mandela wat een volgevreten arrogante zak is die man zeg.

Kunnen ze die vent niet ergens opbergen in een gesloten inrichting, want dat doen ze tegenwoordig met seniele bejaarden omdat er een personeels-tekort is, om op zulke mensen te letten(schande)!!!
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 03 december 2014 - 10:55   quote  deeplink  
Onze eigen KNVB vindt bovenstaande ook en stemde bij de laatste FIFA verkiezingen toch weer op Blatter. Hoe is dat toch mogelijk. Van Praag heeft onlangs weliswaar de bekende knuppel in het hoenderhok gegooid en kreeg daarbij veel bijval die avond. Inmiddels is iedereen dat blijkbaar weer vergeten. Heel Europa kotst Blatter uit, maar niemand doet iets. Hoelang kan die mafkees nog zijn koninkrijkje blijven regeren als een ware dictator belust op macht en geld die daarvoor alle middelen aanwend?
Eide
 Eide - woensdag 03 december 2014 - 11:20   quote  deeplink  
Hij heeft de onvoorwaardelijke steun van een aantal andere continenten zoals Afrika en Azië. Dan mag Europa nog zo'n sterk voetbalcontinent zijn, elke stem telt. En Europa is niet zo groot.
VVout
 VVout - woensdag 03 december 2014 - 11:40   quote  deeplink  
De gokmaffia dus!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 december 2014 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 22:17 schreef Loetje het volgende:
Mooi om te lezen dat bepaalde Ajacieden en Feyenoorders wel normaal met elkaar kunnen praten. Chapeau!
Dat geld alleen voor de normale Ajacieden en Feyenoorders maat er zijn uitzonderingen he..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 december 2014 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 22:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Daar had ie de kracht niet voor natuurlijk ;-)
Tja ooievaarts he..d:-)
Loetje
 Loetje - woensdag 03 december 2014 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 13:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat geld alleen voor de normale Ajacieden en Feyenoorders maat er zijn uitzonderingen he..
Hoef je mij niet uit te leggen ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 december 2014 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 22:17 schreef Loetje het volgende:
Mooi om te lezen dat bepaalde Ajacieden en Feyenoorders wel normaal met elkaar kunnen praten. Chapeau!
Vergeet die PSV'er niet, die is ook oke
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 03 december 2014 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 11:20 schreef Eide het volgende:
Hij heeft de onvoorwaardelijke steun van een aantal andere continenten zoals Afrika en Azië. Dan mag Europa nog zo'n sterk voetbalcontinent zijn, elke stem telt. En Europa is niet zo groot.
Klopt, maar Europa is wel een van de belangrijkste continenten. De FIFA stelt niets meer voor als Europa uit de FIFA stapt.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 03 december 2014 - 21:10   quote  deeplink  
Ik ben een beetje gek, maar: Kunnen wij niet als supporters, ieder van onze eigen club, proberen om internationaal een statement te maken via supporters-sites van andere europeesche topclubs in Engeland, Duitsland, Frankrijk en België en daarmee internationale druk uitoefenen om Blatter te laten aftreden of een onder aanvoering van onze clubs een nieuwe bond op te richten.......???

En toen werd ik wakker..... ;-)
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 03 december 2014 - 21:23   quote  deeplink  
Hopelijk wordt je droom werkelijkheid Ronald.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 03 december 2014 - 21:48   quote  deeplink  
Waar moeten we beginnen, wie heeft die internationale contacten en niet onbelangrijk de contacten met onze eigen clubs.....???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 december 2014 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 21:48 schreef Ronald 1960 het volgende:
Waar moeten we beginnen, wie heeft die internationale contacten en niet onbelangrijk de contacten met onze eigen clubs.....???
Geen idee....dat zijn dezelfde mensen die Rutte en de Europese unie een schop onder hun reet kunnen geven....ik zeg haal ze binnen of zet de deur open
VVout
 VVout - donderdag 04 december 2014 - 00:16   quote  deeplink  
Op zich is de Europese unie niet verkeerd maar dan wel met de juiste beleidsmakers anders word je uitgekleed van binnenuit.

Met Blatter en Co. het zelfde probleem, je probeert er weer een sport van te maken maar ondertussen is hij een marionet van het grote kapitaal en wordt er van alles door de vingers gezien.
VVout
 VVout - donderdag 04 december 2014 - 00:24   quote  deeplink  
Ik lees net dat de Zwitserse regering de eisen rond zijn functie hebben aangepast, n.l. tot een openbaar verantwoordelijke functie die fraudegevoelige aspecten heeft. Hiermee is het mogelijk vanaf 12 december als dit ingaat die mafkees ook veel strenger onder de loep te nemen. Voorheen had hij volgens de statuten van de Fifa een onschendbaarheidsclausule, waarmee hij zijn duistere praktijken binnendeurs kon houden :)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 04 december 2014 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2014 - 00:24 schreef VVout het volgende:
Ik lees net dat de Zwitserse regering de eisen rond zijn functie hebben aangepast, n.l. tot een openbaar verantwoordelijke functie die fraudegevoelige aspecten heeft. Hiermee is het mogelijk vanaf 12 december als dit ingaat die mafkees ook veel strenger onder de loep te nemen. Voorheen had hij volgens de statuten van de Fifa een onschendbaarheidsclausule, waarmee hij zijn duistere praktijken binnendeurs kon houden :)
Oké, dat zou mooi zijn :-)
Nu maar hopen dat er eindelijk echt iets tegen hem wordt ondernomen.....
....en anders gaan wij met z'n allen naar hem toe om te vertellen dat hij verkeerd bezig is....;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 04 december 2014 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 22:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geen idee....dat zijn dezelfde mensen die Rutte en de Europese unie een schop onder hun reet kunnen geven....ik zeg haal ze binnen of zet de deur open
Die nemen we op weg naar Blatter dan maar gelijk mee ;-)
VVout
 VVout - donderdag 04 december 2014 - 10:17   quote  deeplink  
The Cruisadors of World Soccer :))
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 04 december 2014 - 12:32   quote  deeplink  
Wellicht via de supportersverenigingen van de clubs. Die hebben ook connecties met internationale supportersverenigingen.
VVout
 VVout - donderdag 04 december 2014 - 21:15   quote  deeplink  
Wat een hypocriete wereld, kunstgras kan in de eredivisie. Nu haalt Nederland het vrouwen EK 2017 binnen en het Kasteel zou dan in aanmerking komen voor dit evenement. Een probleempje er moet op natuurgras gespeeld worden???

Hoe kan dit en waarom wordt er niet gewoon één lijn getrokken in deze kwestie, echt weer een gevalletje Blatter vs Bert?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 december 2014 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2014 - 21:15 schreef VVout het volgende:
Wat een hypocriete wereld, kunstgras kan in de eredivisie. Nu haalt Nederland het vrouwen EK 2017 binnen en het Kasteel zou dan in aanmerking komen voor dit evenement. Een probleempje er moet op natuurgras gespeeld worden???

Hoe kan dit en waarom wordt er niet gewoon één lijn getrokken in deze kwestie, echt weer een gevalletje Blatter vs Bert?
Doe maar in de kuip dan....scheelt ons weer een mat
VVout
 VVout - vrijdag 05 december 2014 - 21:05   quote  deeplink  
Tja, je weet hoe het moet of niet. Gras is niet jullie ding dacht ik :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 december 2014 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 21:05 schreef VVout het volgende:
Tja, je weet hoe het moet of niet. Gras is niet jullie ding dacht ik :)
Valt de laatste tijd wel mee dacht ik.....maar om het kapot te laten trappen door zo'n toernooi, nee laat maar.....aan jullie de eer ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 december 2014 - 22:15   quote  deeplink  
Misschien wel leuk om naar te kijken :-)

241kwoy.gif
VVout
 VVout - vrijdag 05 december 2014 - 22:42   quote  deeplink  
Voor een keer wel lollig. Het is wel zo dat ik me nog steeds erger dat de FIFA zich niet uitspreekt tegen kunstgras maar als het om een EK gaat kan kunstgras in een keer niet.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 december 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 22:42 schreef VVout het volgende:
Voor een keer wel lollig. Het is wel zo dat ik me nog steeds erger dat de FIFA zich niet uitspreekt tegen kunstgras maar als het om een EK gaat kan kunstgras in een keer niet.
FIFA duurt niet lang meer.....die hebben zichzelf in de voet geschoten , Sony haakt al af
VVout
 VVout - vrijdag 05 december 2014 - 23:57   quote  deeplink  
En Samsung stond ongeduldig in de rij dit over te nemen. Nee gelukkig is de Zwitserse regering wakker en heeft ie vanaf 12 dec een publiek fraudegevoelige functie met de daarbij horende opzicht en daarmee het einde van zijn onschendbaarheid.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 06 december 2014 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 23:57 schreef VVout het volgende:
En Samsung stond ongeduldig in de rij dit over te nemen. Nee gelukkig is de Zwitserse regering wakker en heeft ie vanaf 12 dec een publiek fraudegevoelige functie met de daarbij horende opzicht en daarmee het einde van zijn onschendbaarheid.
Ik stel jou voor als opvolger....Schipper, recht door zee..... in jou geval rivieren en kanalen
Alles in de wind...jij bent een schipperskind ;-)
VVout
 VVout - zaterdag 06 december 2014 - 01:00   quote  deeplink  
Jij hebt zeker stiekem door de schoorsteen zitten luisteren, heb het geprobeerd op de grond maar was idd. geen succes.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 06 december 2014 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 december 2014 - 01:00 schreef VVout het volgende:
Jij hebt zeker stiekem door de schoorsteen zitten luisteren, heb het geprobeerd op de grond maar was idd. geen succes.
Alleen als je een plat dak heb, voor de rest ongeschikt
VVout
 VVout - zaterdag 06 december 2014 - 13:45   quote  deeplink  
Wel eens een schip met een puntdak gezien?

(hooguit ergens in Azië voordat je weer met wat op de proppen komt)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 december 2014 door VVout --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe









0.0158381