BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 11 april 2017 - 22:31   quote  deeplink  
Barca wederom afgedroogd. Ondanks een aantal grote kansen voor Barca toch 3-0
Scheidsrechter een penalty voor Barca niet gegeven waar het er wel 1 was

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 april 2017 door remco k --
VVout
 VVout - dinsdag 11 april 2017 - 22:35   quote  deeplink  
Lekker voor ze.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 april 2017 - 22:39   quote  deeplink  
Heerlijk voor dat Kut barca..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 april 2017 door RenatoBos --
Eide
 Eide - dinsdag 11 april 2017 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 april 2017 - 20:54 schreef RenatoBos het volgende:
Drie vuurwerkbommen, morgen om 18:45 word de wedstrijd gespeeld..
De politie spreekt nu over een aanval met een serieus explosief.
Eide
 Eide - dinsdag 11 april 2017 - 23:51   quote  deeplink  
Sterker nog, ze hebben het nu over een gerichte aanval op de spelers van Borussia. Men onderzoekt nu of dit een aanslag met een terreur oogmerk is, of supportersgeweld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 april 2017 door Eide --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 april 2017 - 02:45   quote  deeplink  
Bizar he. Deze waren verstopt langs de geplande route van de bus..
Eide
 Eide - woensdag 12 april 2017 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 02:45 schreef RenatoBos het volgende:
Bizar he. Deze waren verstopt langs de geplande route van de bus..
Ja, bizar inderdaad. Een ander woord heb ik er ook niet voor. Pijpbommen verstopt in een heg. Dat zijn Afghanistan-achtige praktijken waar IED'S in muurtjes en boompjes werden verstopt langs routes die wij liepen....
VVout
 VVout - woensdag 12 april 2017 - 08:53   quote  deeplink  
Sprakeloos, waar gaat dit naar toe?
Eide
 Eide - woensdag 12 april 2017 - 11:59   quote  deeplink  
En die ploeg moet dan vanavond alsnog spelen. Lastig hoor. Wel mooi hoe supporters met elkaar omgingen. Monacofans zongen voor de Dortmunders en er liep een actie om Monacofans te laten overnachten. Mooi dat er uit iets vreselijks toch ook dit soort dingen voort komen.
VVout
 VVout - woensdag 12 april 2017 - 12:03   quote  deeplink  
Je moet ook doorgaan, te lang stilstaan maakt hun actie alleen nog succesvoller. Het is ff hard, maar toch weet je.
Eide
 Eide - woensdag 12 april 2017 - 12:05   quote  deeplink  
Aanslag Dortmund: mogelijk islamitische achtergrond

De onderzoekers van de aanslag op de spelersbus in Dortmund kijken naar een 'islamistische achtergrond'. Aanleiding is de tekst in de brief die na het incident werd gevonden. Ook een actie van voetbalfans sluit de politie nog niet uit.

In de brief wordt verwezen naar de aanslag op de kerstmarkt in Berlijn in december en de inzet van Duitse straaljagers in de strijd tegen Islamitische Staat in Syrië. De brief van een kantje is in het Duits geschreven. Diverse Duitse media melden dat de brief begint met de tekst 'in naam van Allah, de genadige, de barmhartige'.

Kalifaat
Er zou verder worden gewezen op de Duitse vliegtuigen die meedoen om 'moslims in het kalifaat te vermoorden'. Sporters en andere prominenten 'in Duitsland en andere kruisvaarderslanden' staan per direct op de 'dodenlijst van IS', zou verder te lezen zijn in de brief.

De veiligheidsdienst wijst er volgens Duitse media op dat een islamistische achtergrond zeker nog niet vaststaat. De gevonden brief heeft geen symbolen van IS. De onderzoekers houden ook rekening met voetbalfans of afpersers als dader (s).De politie in Dortmund weet nog niet wie precies achter de aanslag zit .

Tweede 'brief'
In het onderzoek naar de aanslag op de spelersbus in Dortmund bekijken de onderzoekers ook een tweede schrijven dat met het incident te maken kan hebben. Het gaat om een tekst met anti-fascistische kenmerken die dinsdagavond via internet werd verspreid.

Daarin wordt verklaard dat de spelersbus met zelfgemaakte explosieven is aangevallen 'als symbool voor de politiek van de BVB'. Voetbalclub BVB Dortmund zou niet genoeg doen tegen racisten, nazi's en rechtse populisten.

Voetbalfans
Bij de bus ontploften gisteravond drie explosieven toen het voertuig met de selectie op weg was naar het stadion voor de wedstrijd tegen AS Monaco. Twee mensen, een speler en een politieman, raakten gewond. De wedstrijd is uitgesteld naar vanavond.

Bron
VVout
 VVout - woensdag 12 april 2017 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 12:05 schreef Eide het volgende:
Aanslag Dortmund: mogelijk islamitische achtergrond
[/url]
Tijd dat we met de weldenkende mens een gezamenlijk geloof kunnen beschouwen en elke vorm van extremisme een halt toe roepen. Etiketjes worden nu te pas en te onpas gebruikt om het vuur van wanhoop en boosheid aan te wakkeren.
Eide
 Eide - woensdag 12 april 2017 - 17:23   quote  deeplink  
Eens. Vier opties maar dit is de titel. Tja, om allerlei begrijpelijke redenen zijn dit de headlines die verkopen.
Eide
 Eide - woensdag 12 april 2017 - 18:37   quote  deeplink  
Overigens lijkt het wel extremistisch Islamitisch geïnspireerd te zijn. Er is een Irakees opgepakt en een Duitser die in jihadistische kringen verkeerd.
VVout
 VVout - woensdag 12 april 2017 - 20:02   quote  deeplink  
Er moet een gat in mijn emmer zitten, anders had ie al lang over gelopen Eide.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 april 2017 - 20:06   quote  deeplink  
Bommen met metaalstaafjes erin, die wilde doden zien vallen. Volgens onderzoekers moeten proffesionals gemaakt zijn daar het verdomd moeilijk moet zijn om een drie bommen te maken die tegelijk afgaan..
Eide
 Eide - woensdag 12 april 2017 - 20:38   quote  deeplink  
Een bom maken en af laten gaan is kinderspel, ook meerdere tegelijkertijd. Een draadloze deurbel werkt al prima als ontsteker. Het zal je verbazen hoe kinderlijk eenvoudig dat is. Dat is ook het hele probleem. Een kwartiertje internet en een bezoek aan de supermarkt en bouwmarkt en je bent een heel eind.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 april 2017 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 20:38 schreef Eide het volgende:
Een bom maken en af laten gaan is kinderspel, ook meerdere tegelijkertijd. Een draadloze deurbel werkt al prima als ontsteker. Het zal je verbazen hoe kinderlijk eenvoudig dat is. Dat is ook het hele probleem. Een kwartiertje internet en een bezoek aan de supermarkt en bouwmarkt en je bent een heel eind.
Okay, op,het nieuws zeiden de experts toch anders..
remco k
 remco k - woensdag 12 april 2017 - 22:06   quote  deeplink  
Die Ronaldo naait zn tegenstander weer een rode kaart aan, gewoon zijn been laten hangen tis niet eens een overtreding..
VVout
 VVout - woensdag 12 april 2017 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 22:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Okay, op,het nieuws zeiden de experts toch anders..
Sorry hoor, maar een pijpbom maken is simpel zat en als ontsteker doet het een fietslampje uit de kunst waarvan je voorzichtig het glas kapot maakt en er voor zorgt dat het draadje heel blijft. Heb je alleen nog een oude afstandsbediening van bijv een raceauto nodig waar je de lampjes op aansluit, moet ik verder nog wat uitleggen. Professioneel mijn reet, daar heb ik geen eens Google voor nodig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 april 2017 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 april 2017 - 03:17   quote  deeplink  
Ik heb geen ervaring met explosieven d:-)
Eide
 Eide - donderdag 13 april 2017 - 07:10   quote  deeplink  
Ik (helaas) wel en zo moeilijk is het niet. Als je een ontsteker aan een deurbelontvanger hangt en vervolgens op het knopje drukt creëert dat stroom. Als je dus 3 dergelijke ontvangers (deurbellen, garagedeurzenders, telefoons, etc) aan elkaar koppelt is gelijktijdige onsteking heel eenvoudig.

Dan heb je alleen een explosief en een ontsteker nodig. Als je vuurwerk of kruit gebruikt is hitte voldoende voor ontsteking. Bij andere middelen heb je soms een pittigere inleider nodig, maar moeilijk is het allemaal niet.

In een tijd waar wapenbezit (terecht) streng gereguleerd is zijn dergelijke thuisgemaakte bommen, maar ook auto's, de simpelste manier om effect te sorteren. Niet alleen met slachtoffers, maar juist ook door samenlevingen te beïnvloeden.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 april 2017 - 07:32   quote  deeplink  
Dat ga ik eens uitproberen..
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 13 april 2017 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 07:32 schreef RenatoBos het volgende:
Dat ga ik eens uitproberen..
giphy.gif
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 april 2017 - 14:16   quote  deeplink  
d:-))))
VVout
 VVout - donderdag 13 april 2017 - 17:21   quote  deeplink  
Ik weet van niks.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 april 2017 - 18:11   quote  deeplink  
Pfffff klapwiekrascist..
Eide
 Eide - donderdag 13 april 2017 - 18:56   quote  deeplink  
Beide verdachten trouwens weer vrij. Althans, niet langer verdacht als dader van deze aanslag.
VVout
 VVout - vrijdag 14 april 2017 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 18:56 schreef Eide het volgende:
Beide verdachten trouwens weer vrij. Althans, niet langer verdacht als dader van deze aanslag.
Verkochten zeker alleen maar deurbelontvangers en dat is natuurlijk niet strafbaar. Bovendien lees ik in de diverse Nachrichten dat ze het zelf ook niet meer weten en houden ze het volk zoet met het schandelijke besluit van de BVB en de UEFA de wedstrijd de volgende avond er gewoon door te drukken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 april 2017 door VVout --
Eide
 Eide - zondag 25 juni 2017 - 16:34   quote  deeplink  
Het is mooi kut voor Max, maar tering... wat een leuke wedstrijd in Baku.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 juni 2017 - 18:09   quote  deeplink  
Ja joh volg je dat..?
Eide
 Eide - zondag 25 juni 2017 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juni 2017 - 18:09 schreef RenatoBos het volgende:
Ja joh volg je dat..?
Ik heb momenteel niet veel anders te doen ouwe. Zit in het buitenland voor werk.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 juni 2017 - 19:26   quote  deeplink  
Sjouw je dan..?
VVout
 VVout - vrijdag 25 augustus 2017 - 11:17   quote  deeplink  
Ajax godenzonen.

Je grootste clubheld en volgelingen aan de kant zetten omdat zijn visie niet bij Ajax past, er niet voor voetbal gekozen wordt maar voor beursgeile aasgieren.

Daarna het het lef hebben je stadion naar deze grootse clubheld te vernoemen zonder blikken of blozen...

Ja das de goden verzoeken beste Ajax supporters en bestuur. Ik ben hier niet snel bijgelovig, maar je zou er toch bijna wat van denken.

Natuurlijk kan er bij een Feyenoorder als ik een sarcastisch lachje van af, maar diep in mijn hart zie ik in hoe treurig dit is en denk ik wel eens.

Is er nou niemand bij Ajax die ziet hoe Judas Cruyff verloochend heeft, zag hij het nou zo verkeerd, ja jullie zitten nou pas echt met de gebakken peren, geen Europees voetbal, man man.

http://www.nu.nl/voetbal/4165613/cruijff-stopt-als-adviseur-bij-ajax.html
remco k
 remco k - vrijdag 25 augustus 2017 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 11:17 schreef VVout het volgende:
Ajax godenzonen.

Je grootste clubheld en volgelingen aan de kant zetten omdat zijn visie niet bij Ajax past, er niet voor voetbal gekozen wordt maar voor beursgeile aasgieren.

Daarna het het lef hebben je stadion naar deze grootse clubheld te vernoemen zonder blikken of blozen...

Ja das de goden verzoeken beste Ajax supporters en bestuur. Ik ben hier niet snel bijgelovig, maar je zou er toch bijna wat van denken.

Natuurlijk kan er bij een Feyenoorder als ik een sarcastisch lachje van af, maar diep in mijn hart zie ik in hoe treurig dit is en denk ik wel eens.

Is er nou niemand bij Ajax die ziet hoe Judas Cruyff verloochend heeft, zag hij het nou zo verkeerd, ja jullie zitten nou pas echt met de gebakken peren, geen Europees voetbal, man man.

http://www.nu.nl/voetbal/4165613/cruijff-stopt-als-adviseur-bij-ajax.html
Er zijn er een aantal die dit prima begrijpen. Maar zelfs Cruijff is het toen niet gelukt om alle beursgebouw aasgieren eruit te krijgen. Wie dan wel.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 augustus 2017 - 17:09   quote  deeplink  
Weet wel iemand maar die leeft niet meer..
VVout
 VVout - vrijdag 25 augustus 2017 - 18:46   quote  deeplink  
Als hij er nu was geweest weet ik zeker dat ie van zich had laten horen en terecht. T's niet mijn club maar wie gaat aan die onzinnigheid eens een einde maken, hoop dat er snel wat gebeurt voor jullie want dit zijn gewoon weer 3 stappen terug naar af.
VVout
 VVout - zaterdag 26 augustus 2017 - 07:54   quote  deeplink  
En het werkt wel hè, las net dit hier.

Deze club doet het dus verrassend goed, die Hagi bouwt daar een soort super ajax van Roemenië door enkel talent te kopen en doorverkopen, zijn zelfs kampioen geworden.
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 18:46 schreef VVout het volgende:
Als hij er nu was geweest weet ik zeker dat ie van zich had laten horen en terecht. T's niet mijn club maar wie gaat aan die onzinnigheid eens een einde maken, hoop dat er snel wat gebeurt voor jullie want dit zijn gewoon weer 3 stappen terug naar af.
Het is echter al jaren bezig. Onze voorzitter van de bestuursraad heeft nu eenmaal nog steeds flink wat medestanders op het pluche en die doen er alles aan om er maar te blijven zitten.

Want als het je in twintig jaar niet lukt de club echt een andere kant op aan te sturen. Op basis waarvan denkt iemand dan dat alsnog boor elkaar te krijgen. Dan blijf je gewoon zitten voor eigen gewin.
Messi2018
 Messi2018 - woensdag 18 juli 2018 - 05:58   quote  deeplink  
Baas baas Pellegrini steunt Anderson
Manuel Pellegrini, de West Ham United-manager, is van mening dat de LP's record-ondertekening, Felipe Anderson, zijn team een ​​"nieuwe dimensie" zal geven.

De 25-jarige Braziliaanse aanvallende middenvelder tekende voor een gemelde £ 33,5 miljoen ($ 44 miljoen, 38 miljoen euro), mogelijk oplopend tot £ 42 miljoen, van de Italiaanse club Lazio op zondag.
Eide
 Eide - vrijdag 07 september 2018 - 10:16   quote  deeplink  
Aardig debuut van Frenkie de Jong bij Oranje gister. Los van zijn clubachtergrond merkte ik hoe zeer ik weer zat te smachten naar een Nederlands elftal met een middenveld dat echt goed kan voetballen. Ik heb genoten van Propper en De Jong naast elkaar, in plaats van een werkvoetballer als Strootman.
Eide
 Eide - dinsdag 27 november 2018 - 06:09   quote  deeplink  
Boudewijn, als de nieuwe EU internet copyright wetgeving er doorheen komt heb jij een gigantisch probleem met Headliner toch? Er moet dan betaalt gaan worden voor het linken van artikels en headlines.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 mei 2019 - 10:07   quote  deeplink  
DAAR HOORDEN ZIJ ENGELSEN ZINGEN..
remco k
 remco k - donderdag 09 mei 2019 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 10:07 schreef RenatoBos het volgende:
DAAR HOORDEN ZIJ ENGELSEN ZINGEN..
Ajax.
madlinux
 madlinux - zondag 12 mei 2019 - 08:11   quote  deeplink  
relativeren
pfff wat een week. Ajax de ploeg waar iedereen naar kijkt.
Iedereen heeft het er over en youtube staat er vol mee.
Wat een ploeg! Real Madrid en Juventus gaan over de knie. Wat is het zonde! Ajax vliegt eruit.
Ik ben echt voor Ajax. Ik heb het er nog enorm moeilijk mee. zelfs 4 dagen erna. Over een tijd zal ik denken wat een vreugde brengt het mij(ons) Wat is iedereen weer trots. Ik werk in een cafe in amsterdam.
Na de wedstrijd Juventus - Ajax draait onze dj (een niet amsterdammer/voetbalfan) Viva hollandia en we houden van oranje.
Ik vind dat op dat moment heel gek. Maar als je er over nadenkt....
Heel nederland (los van de harde kern van de concurenten) juicht voor Ajax. Heel nederland juicht voor nederland!
Nu 4 dagen na het debacle tegen tottenham lig ik op de bank. Ik open youtube en zie bij mijn favorieten al de filmpjes over ajax.
Het doet pijn. Ik kijk er 3... en dan ineens komt er een filmpje met Donny van de beek en Steven Bergwijn.
Ze zijn bij een boekpresentatie.... Een boek over Appie van een tijd geleden. Ik krijg een klap in mijn gezicht. De pijn van het niet halen van de finale voelt bijna het zelfde als het verlies van wat appie had kunnen zijn.
Ineens voel ik mij een heel slecht mens. Wat had ik Nouri graag zien schijnen in dit elftal. Weer een egoistishe gedachte.
Eigenlijk moet het zijn: Appie wat had ik jou een leven gegund zoals ieder ander. Gewoon kunnen zijn wie je bent. Een mooi mens. Iedereen mag jo. Zelfs de harde kern van de concurrent heeft een zwak voor jou daar ben ik echt van overtuigd. Iedereen wilde jou zijn. Stiekem denk ik dan aan hoe het zou zijn als je er wel bij was. Jij samen met je vriend Donny op het middenveld. Samen met wat van buitenaf lijkt op je broer Ziyech. Wat had dat mooi kunnen zijn! je sprak er zelf over met kale en kokkie ver komen in de Champions league. Dat wilde jij vooral voor de fans. Woensdag pakken we hopelijk eindelijk jou titel. nummer 34. Wat zit iedereen daar op te wachten. Ik hoop dat jij hem krijgt. De titel zal van ons allemaal zijn maar vooral die van jou. 34 is net als 14 een nummer die bij Ajax altijd van legendes zullen zijn. Jou naam werd al gescandeerd voordat je ooit een minuut had gemaakt in het eerste. Wij hopen allemaal op een wonder Nouri. Nog groter als het wonder van Ajax in de Champions league dit seizoen. ik mis je.

#staystrongnouri
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 mei 2019 - 11:08   quote  deeplink  
Whahahahahhaaaa heel Nederland houd van ajaks.....hoe naïef kan iemand zijn..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 mei 2019 - 11:09   quote  deeplink  
Remember 2016 werd er in elk stadion gezongen helemaal niets helemaal niets..
remco k
 remco k - zondag 12 mei 2019 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 11:08 schreef RenatoBos het volgende:
Whahahahahhaaaa heel Nederland houd van ajaks.....hoe naïef kan iemand zijn..
Bij heel Holland bakt staat ook niet iedereen in de keuken hè.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 mei 2019 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 14:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij heel Holland bakt staat ook niet iedereen in de keuken hè.
Ik weet niet waar jij naar kijkt..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 mei 2019 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 14:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij naar kijkt..
Ik keek naar Ajax vandaag dat de titel zo goed als zeker pakt! En jij? Wat deed feijenoord vandaag? En maar lachen om AJAX!!! Whahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe









0.0605361