BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Onprofessionele' Zivkovic uit selectie gezet: 'Genoodzaakt om in te grijpen'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 16 november 2014 - 18:24
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Onprofessionele' Zivkovic uit selectie gezet: "Genoodzaakt om in te grijpen" (VoetbalPrimeur)

remco k
 remco k - zondag 16 november 2014 - 18:54   quote  deeplink  
Iemand een idee wat ie gedaan zou hebben??
nora
 nora - zondag 16 november 2014 - 19:57   quote  deeplink  
Geen idee maar Winter is toch niet zo,n moeilijk figuur dus heeft hij wel wat gedaan denk ik.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 16 november 2014 - 20:16   quote  deeplink  
Hij was met de auto zonder winterbanden en winter vond dat ie gewoon op de vic moest gaan...
Pietje
 Pietje - zondag 16 november 2014 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 18:54 schreef remco k het volgende:
Iemand een idee wat ie gedaan zou hebben??
Ik las het zojuist op teletekst. Ik heb totaal geen idee wat de reden van zijn wegzenden is. Vroeg of laat zullen wij dat zeker te weten komen.
morkanne
 morkanne - zondag 16 november 2014 - 20:47   quote  deeplink  
Dit zal ook wel intern wel bij Ajax besproken worden.
Ik denk dat het gewoon het gedrag van dat jongetje is geweest...
Pietje
 Pietje - zondag 16 november 2014 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 20:47 schreef morkanne het volgende:
Dit zal ook wel intern wel bij Ajax besproken worden.
Ik denk dat het gewoon het gedrag van dat jongetje is geweest...
Hij is toch al eens eerder, bij Jong Ajax, door zijn gedrag in de problemen gekomen?
Loetje
 Loetje - zondag 16 november 2014 - 21:01   quote  deeplink  
Bij Jong Ajax had hij er de pest in dat hij niet in Ajax 1 speelde.
Misschien wil die meer. Jongen moet wel met beide benen op de grond blijven
nora
 nora - zondag 16 november 2014 - 21:01   quote  deeplink  
De reacties zijn niet misselijk
Pietje
 Pietje - zondag 16 november 2014 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 21:01 schreef Loetje het volgende:
Bij Jong Ajax had hij er de pest in dat hij niet in Ajax 1 speelde.
Misschien wil die meer. Jongen moet wel met beide benen op de grond blijven
Absoluut waar, Loetje. Zijn gedrag gaat tegen hem werken. Hij moet zich realiseren, dat hij nog jong is en dat hij -mits hij zijn best blijft doen- volop kansen in het eerste gaat krijgen. Niet slim van hem, hoewel ik niet weet wat hij vandaag heeft uitgevreten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 november 2014 - 21:28   quote  deeplink  
Lekker boeiend verder! Zivkovic is jong en weer even met beide voetjes op de grond gezet! Verder zal het me een rotzorg zijn wat de reden is!
Eide
 Eide - zondag 16 november 2014 - 21:56   quote  deeplink  
Het zal wel iets met gedrag of afspraken zijn. Wat het precies is kom je toch niet achter.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 november 2014 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 21:28 schreef Ajax Warrior het volgende:
Lekker boeiend verder! Zivkovic is jong en weer even met beide voetjes op de grond gezet! Verder zal het me een rotzorg zijn wat de reden is!
Het gaat ook niet zo lekker bij dat team geloof ik?
Als hij zich bij Ajax maar blijft bewijzen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 november 2014 door Hummel10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 november 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 22:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het gaat ook niet zo lekker bij dat team geloof ik?
Als hij zich bij Ajax maar blijft bewijzen
Inderdaad!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 november 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 21:56 schreef Eide het volgende:
Het zal wel iets met gedrag of afspraken zijn. Wat het precies is kom je toch niet achter.
Inzet kan ook, maar ik vind het helemaal niet relevant! Het werk gebeurd bij Ajax en ik ben blij dat dit soort spelers nu gewoon weer rust krijgen! Zo'n Schöne is nu gewoon weer geblesseerd door de achterlijke interlandvoetbal!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 november 2014 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - zondag 16 november 2014 - 22:49   quote  deeplink  
En toch is een interland ook weer een kans voor zo'n speler zich te ontwikkelen. In die context zijn interlands gewoon hele waardevolle ervaringen.

Belangrijker is dat het wel iets over de persoon zegt. Op een of ander manier heeft hij zich daar toch (tijdelijk) onmogelijk gemaakt en wat bij Oranje kan gebeuren kan ook bij Ajax gebeuren. Dat zijn wel dingetjes.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 november 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 22:49 schreef Eide het volgende:
En toch is een interland ook weer een kans voor zo'n speler zich te ontwikkelen. In die context zijn interlands gewoon hele waardevolle ervaringen.

Belangrijker is dat het wel iets over de persoon zegt. Op een of ander manier heeft hij zich daar toch (tijdelijk) onmogelijk gemaakt en wat bij Oranje kan gebeuren kan ook bij Ajax gebeuren. Dat zijn wel dingetjes.
Ik heb een hekel aan die interlandperiodes! En verder moeten we er niet een te groot issue van maken!!
Eide
 Eide - zondag 16 november 2014 - 22:59   quote  deeplink  
Inderdaad niet groter maken dan het is.... maar het is wel een dingetje.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 16 november 2014 - 23:02   quote  deeplink  
Kan zich nu wel in alle rust voorbereiden op de komende wedstrijd van jong ajax en daarom misschien wel die 'flow' vasthouden van de laatste wedstrijden....
Loetje
 Loetje - maandag 17 november 2014 - 02:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 21:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut waar, Loetje. Zijn gedrag gaat tegen hem werken. Hij moet zich realiseren, dat hij nog jong is en dat hij -mits hij zijn best blijft doen- volop kansen in het eerste gaat krijgen. Niet slim van hem, hoewel ik niet weet wat hij vandaag heeft uitgevreten.
Nja bij Ajax heb je types als Stam en De Boer die daar een stokje voor steken. Niet iedere trainer durft dat he. En zeker niet alle beginnende trainers
Loetje
 Loetje - maandag 17 november 2014 - 02:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 21:28 schreef Ajax Warrior het volgende:
Lekker boeiend verder! Zivkovic is jong en weer even met beide voetjes op de grond gezet! Verder zal het me een rotzorg zijn wat de reden is!
Sommige talenten verzieken hierdoor hun carriere hè
Hummel10
 Hummel10 - maandag 17 november 2014 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 02:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Sommige talenten verzieken hierdoor hun carriere hè
Je weet toch nirt wat er precies gebeurd is?
En bij Ajax lijkt hij op de godde weg dus als zijn inzet daar goed is is hrt voor mij geen probleem.
Hopelijk leert hij hier wel van want aan een lastpak heb je niks vergeet
alleen niet dat hij nog erg jong is
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 17 november 2014 - 10:54   quote  deeplink  
tja, denk dat hij te veel naast zijn schoenen is gaan lopen.

vorig jaar speelde hij niet onverdienstelijk bij groningen.
vandaar zijn transfer naar ajax.
vervolgens ziet hij bij ajax een spits spelen die er niks van kan.
hij krijgt weinig ruimte om het te laten zien, ajax zegt dat hij zijn kans wel krijgt, zeker als hij zich laat zien bij jong ajax.

bij jong oranje zit er ook een spits die er niks van kan, castignos.
ik denk dat hij denkt als ik bij groningen had gezeten dat ik nu in jong oranje zou zitten.
jong oranje speelt nu met een spits van heracles, ik denk dat hij zich miskent voelt.
hij voelt zich niet op ze plek bij oranje onder de 19

daar valt natuurlijk wel iets voor te zeggen, maar hij moet zijn voeten laten spreken door doelpunten te maken en goed te spelen, niet om problemen te maken.
Eide
 Eide - maandag 17 november 2014 - 19:30   quote  deeplink  
De Boer beboet Zivkovic voor 'onprofessioneel gedrag'

Frank de Boer heeft Richairo Zivkovic een boete gegeven. De Ajax-trainer is not amused over het gedrag van de 18-jarige aanvaller tijdens de oefenperiode van Oranje onder negentien jaar. Bondscoach Aron Winter voelde zich genoodzaakt de aanvaller naar huis te sturen 'om disciplinaire redenen'. De aanvaller toonde volgens Winter 'onprofessioneel gedrag'.

Vandaag meldde Zivkovic zich dus eerder op de Toekomst dan was gepland en deed de middagtraining mee. De Boer, die contact had met Winter, sprak de aanvaller aan op zijn gedrag. De Groninger maakte zich de voorbije dagen onmogelijk door een gemakzuchtige houding en herhaaldelijk te laat te komen.

Het Nederlands elftal onder negentien speelt morgenavond in Uden tegen België het tweede oefenduel in korte tijd. Afgelopen vrijdag kwam Oranje in en tegen Schotland niet verder dan een gelijkspel (1-1). Zivkovic stond in de basis, maar werd in de zeventigste minuut gewisseld voor Pelle van Amersfoort.

Vorige maand raakte Zivkovic ook al in opspraak tijdens een EK-kwalificatietoernooi in Polen. De aanvaller deed mee en scoorde in de eerste wedstrijd tegen Andorra (7-0), maar Winter bleek ontevreden over zijn inzet tijdens dat duel en de trainingen. Daarop bleef Zivkovic tegen Moldavië en Polen aan de kant.

Het talent verkaste afgelopen zomer van FC Groningen naar Ajax, maar zijn overgang ging aanvankelijk niet van een leien dakje. Zivkovic moest beginnen in Jong Ajax, waar hij in de derde competitiewedstrijd vanwege een ordinaire schop rood kreeg en drie duels werd geschorst. De laatste weken ging het juist beter met de nieuweling die bij de beloften weken achtereen scoorde en zijn debuut in het eerste maakte tijdens het bekerduel met SV Urk.

Bron

Puber gedrag eigenlijk. Nonchalant gedoe, laat komen. Jammer.
remco k
 remco k - maandag 17 november 2014 - 20:20   quote  deeplink  
Wel belachelijk, en meer dan terecht dat ie ook door Ajax bestraft wordt..

In mijn optiek getuigt juist dat namelijk gewoon van een slechte mentaliteit..
morkanne
 morkanne - maandag 17 november 2014 - 20:37   quote  deeplink  
Het moet ook niet overdreven worden.
Het jongetje had een schop onder zijn kont nodig en die heeft hij nu (weer) gekregen.
Hij zal er, hoop ik, van geleerd hebben en nu weer over tot de orde van de dag.
Pietje
 Pietje - maandag 17 november 2014 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 20:20 schreef remco k het volgende:
Wel belachelijk, en meer dan terecht dat ie ook door Ajax bestraft wordt..

In mijn optiek getuigt juist dat namelijk gewoon van een slechte mentaliteit..
Absoluut goed deze straf. Ik vind het ongepast vedettengedrag en zoiets verdient straf. Prima van Aron Winter en Frank de Boer hebben gedaan.

En nu maar hopen, dat hij zijn lesje heeft geleerd.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 17 november 2014 - 20:59   quote  deeplink  
Hij is nu gestraft! En doorrrrrrrrrr......
Pietje
 Pietje - maandag 17 november 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 20:59 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hij is nu gestraft! En doorrrrrrrrrr......
Zekerrrrrrrr Rrrrrrrrronald ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 17 november 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 21:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zekerrrrrrrr Rrrrrrrrronald ;-)
Ha die Piet, verveel je je een beetje? ;-)
Pietje
 Pietje - maandag 17 november 2014 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 21:18 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ha die Piet, verveel je je een beetje? ;-)
Hahaha. Nee hoor, Ron. Ik verveel me eigenlijk nooit. Ik zit wel achter m´n laptop, zoals je kun zien. Ik zit een stukje te schrijven voor ons plaatselijke krantje over de ransuilen die hier ´s avonds aan het jagen zijn. Dat had ik de redactie beloofd.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 17 november 2014 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 21:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Nee hoor, Ron. Ik verveel me eigenlijk nooit. Ik zit wel achter m´n laptop, zoals je kun zien. Ik zit een stukje te schrijven voor ons plaatselijke krantje over de ransuilen die hier ´s avonds aan het jagen zijn. Dat had ik de redactie beloofd.
Da's mooi en interessant zeg. Ik ben geen schrijver en/of lezer, maar een natuurfilm over roofdieren mag ik wel heel graag zien ;-)
Pietje
 Pietje - maandag 17 november 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 22:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Da's mooi en interessant zeg. Ik ben geen schrijver en/of lezer, maar een natuurfilm over roofdieren mag ik wel heel graag zien ;-)
Ja, natuurfilms vind ik ook altijd mooi.
Schrijven doe ik veel en dat heb ik altijd al gedaan. Ik vind dat leuk om te doen en ik vind het altijd weer een uitdaging om mijn fantasie de vrije loop te laten. Voor mijn werk, vroeger, moest ik ook altijd schrijven (saaie kredietrapporten...) en lezen (andere kredietrapporten...), maar dat is andere koek. Ook voor GroenLinks schrijf ik zo nu en dan en een goed boek lezen is één van mijn hobby's. Een andere hobby is de natuur. Dus schrijven over onze lokale uilenjacht is twee vliegen (geen uilen) in één klap... ;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 november 2014 - 02:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 07:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je weet toch nirt wat er precies gebeurd is?
En bij Ajax lijkt hij op de godde weg dus als zijn inzet daar goed is is hrt voor mij geen probleem.
Hopelijk leert hij hier wel van want aan een lastpak heb je niks vergeet
alleen niet dat hij nog erg jong is
Doel ik zit geval ook niet op hem. Althans nog niet. Meer van wat er kan gebeuren. Maar opzich valt het wel een klein beetje in te vullen wat rr ongeveer gebeurd is hè
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 18 november 2014 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 02:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Doel ik zit geval ook niet op hem. Althans nog niet. Meer van wat er kan gebeuren. Maar opzich valt het wel een klein beetje in te vullen wat rr ongeveer gebeurd is hè
Een puber met praatjes.. Zulke gevallen kunnen of beter dan de rest worden of
met hun maniertjes hun carriere verpesten tja..
Pietje
 Pietje - dinsdag 18 november 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Barincident is bekende druppel en kost Ajax-spits plek in selectie en boete
dinsdag 18 november 2014 om 08:49 door Jurre de Ruiter

Richairo Zivkovic gaat als spits van Ajax een veelbelovende toekomst tegemoet, maar bij Oranje Onder 19 heeft hij zich afgelopen week onmogelijk gemaakt. Bondscoach Aron Winter stuurde de spits weg nadat hij na bedtijd met nog twee andere jeugdinternationals in de bar van het spelershotel stond.

Volgens De Telegraaf was het barincident de bekende druppel voor Winter. De spelers van Onder 19 moesten voor 23.00 uur op bed liggen, maar Zivkovic stond daarna nog vrolijk in de bar. De spits kwam al vaker te laat bij besprekingen en andere activiteiten en ook bij aankomst in het hotel nam hij het niet zo nauw met de tijd.

Eerder kreeg de Ajax-aanvaller ook al te horen dat hij te weinig arbeid levert, iets wat hem ook al opbrak in zijn eerste weken bij Ajax. Daar leek hij inmiddels het licht gezien te hebben, maar dit nieuwe incident is een forse streep door de rekening. Toch sluit Winter de deur nog niet helemaal voor Zivkovic, die inmiddels ook van Frank de Boer een boete heeft gehad.


bron

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Onprofessionele' Zivkovic uit selectie gezet: 'Genoodzaakt om in te grijpen'









0.0098080