BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: Chisnall gooit Premier League Darts-deelnemersveld al bijna op slot

Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 20 november 2014 - 00:08
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Chisnall gooit Premier League Darts-deelnemersveld al bijna op slot (Dartinfo.nl)

Loetje
 Loetje - donderdag 20 november 2014 - 03:05   quote  deeplink  
Bijna zoals ik zei.

Adrian Lewis
Phil Taylor
Michael Van Gerwen
Raymond Van Barneveld
James Wade

Gary anderson
Peter Wright
Stephen Bunting
Dave Chisnall
Simon Whitlock

Onder voorbehoud nog. Chisnall heeft het afgedwongen. Alleen Whitlock hoort er niet in thuis aangezien hij al lang waardeloos speelt. Het is puur voor het Australische darts.
Loetje
 Loetje - donderdag 20 november 2014 - 03:05   quote  deeplink  
Mooie samenstelling alleen had King het meer verdiend dan Whitlock
Loetje
 Loetje - donderdag 20 november 2014 - 03:06   quote  deeplink  
Gelukkig Newton niet meer
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 20 november 2014 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 03:05 schreef Loetje het volgende:
Mooie samenstelling alleen had King het meer verdiend dan Whitlock
En dat is dan weer wat ik gezegd heb. Dat de keuze waarschijnlijk eerder zou gaan tussen King en Chisnall, omdat de PDC gewoon een Australiër erbij wil hebben. En ja, dat is inderdaad dus niet vanwege zijn goede resultaten van dit jaar, want die waren er nu eenmaal niet.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 20 november 2014 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 03:05 schreef Loetje het volgende:
Bijna zoals ik zei.

Adrian Lewis
Phil Taylor
Michael Van Gerwen
Raymond Van Barneveld
James Wade

Gary anderson
Peter Wright
Stephen Bunting
Dave Chisnall
Simon Whitlock

Onder voorbehoud nog. Chisnall heeft het afgedwongen. Alleen Whitlock hoort er niet in thuis aangezien hij al lang waardeloos speelt. Het is puur voor het Australische darts.
Al met al gewoon een schitterend deelnemersveld! Tsja, Whitlock, je weet het ook nooit met hem. Wie weet komt hij weer in vorm en staat hij in de Premier League dadelijk wel weer goed te spelen. Het kan altijd weer terugkomen bij zo'n goede speler.
Loetje
 Loetje - donderdag 20 november 2014 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 10:29 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

En dat is dan weer wat ik gezegd heb. Dat de keuze waarschijnlijk eerder zou gaan tussen King en Chisnall, omdat de PDC gewoon een Australiër erbij wil hebben. En ja, dat is inderdaad dus niet vanwege zijn goede resultaten van dit jaar, want die waren er nu eenmaal niet.
Klopt. Je hebt inderdaad gelijk. Al vind ik wel dat wanneer je een top 10 toernooi maakt daar ook de 10 beste spelers van het moment moeten gooien
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 januari 2015 - 13:14   quote  deeplink  
Heb het idee dat dit toch te voorbarig was
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 januari 2015 - 13:14   quote  deeplink  
Op basis van het WK ga je toch aan andere deelnemers denken
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 januari 2015 - 13:15   quote  deeplink  
Wade vroeg eruit. Zou dat gevolgen hebben omdat hij niet geliefd is het geen top 4 is? Die is niet automatisch geplaatst.
Had graag Bunting erbij gehad. Alleen verwacht het nog niet
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 januari 2015 - 13:16   quote  deeplink  
Van Gerwen
Taylor
Lewis
Anderson

Van Barneveld
Wade
Thornton

Bunting

Ja, en wie dan?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 02 januari 2015 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 13:16 schreef Loetje het volgende:
Van Gerwen
Taylor
Lewis
Anderson

Van Barneveld
Wade
Thornton

Bunting

Ja, en wie dan?
Je lijstje klopt denk ik behoorlijk goed. En de laatste deelnemer verwacht ik toch Whitlock. Qua prestaties zeker niet verdiend, maar ik denk nog steeds dat ze een australiër erin willen hebben.
Of....wat nu als vincent ineens de finale haalt, haha. Maar dat zal niet gaan gebeuren, dus ik houd het vooralsnog op Whitlock.

Wade heeft dit jaar gewoon goed gepresteerd. In de tweede ronde eruit, maar wel tegen een Bunting die goed stond te spelen. Wade zal er denk ik gewoon bij zijn.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 januari 2015 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 13:49 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Je lijstje klopt denk ik behoorlijk goed. En de laatste deelnemer verwacht ik toch Whitlock. Qua prestaties zeker niet verdiend, maar ik denk nog steeds dat ze een australiër erin willen hebben.
Of....wat nu als vincent ineens de finale haalt, haha. Maar dat zal niet gaan gebeuren, dus ik houd het vooralsnog op Whitlock.

Wade heeft dit jaar gewoon goed gepresteerd. In de tweede ronde eruit, maar wel tegen een Bunting die goed stond te spelen. Wade zal er denk ik gewoon bij zijn.
Bunting twijfel ik nog hoor. Maar eerder gaven ze een Klaassen en Webster de kans ook. Dus why not?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 03 januari 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 15:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bunting twijfel ik nog hoor. Maar eerder gaven ze een Klaassen en Webster de kans ook. Dus why not?
Bunting gaat denk ik toch de kans krijgen, hoor. Speelt het hele jaar al goed en nu ook de kwartfinale gehaald. Ik zou ook niet weten wie ze anders moeten vragen.. King? Huybrechts?
Ik zou het leuk vinden als Huybrechts mag, maar dat zal wel niet gebeuren. Verwacht toch gewoon Bunting. Als King verder was gekomen had hij meer kans gemaakt, nu denk ik dat hij het niet gaat redden.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 januari 2015 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2015 - 12:15 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Bunting gaat denk ik toch de kans krijgen, hoor. Speelt het hele jaar al goed en nu ook de kwartfinale gehaald. Ik zou ook niet weten wie ze anders moeten vragen.. King? Huybrechts?
Ik zou het leuk vinden als Huybrechts mag, maar dat zal wel niet gebeuren. Verwacht toch gewoon Bunting. Als King verder was gekomen had hij meer kans gemaakt, nu denk ik dat hij het niet gaat redden.
King heeft het verprutst denk ik. Misschien dat ze de goede wedstrijd van Huijbrechts tegen Taylor meenemen.
En heel stiekem begin ik aan Van der Voort te denken. Die doet het wel heel erg goed nu. Hij is populair bij het publiek. Sluit dat nog niet helemaal uit

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: Chisnall gooit Premier League Darts-deelnemersveld al bijna op slot









0.0121409