BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: Players championship finals 2014

Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 november 2014 - 21:48   quote  deeplink  
Wat een start mensen. Waanzinnig hoog niveau.

Geweldige Vincent Van der Voort. En ook ALWEER een grandioze Jelle Klaassen.
Speelt erg goed de laatste weken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 november 2014 door Loetje --
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 november 2014 - 21:51   quote  deeplink  
Ook Whitlock, die goed speelde eruit. Huybrechts eruit en Michael Smith eruit.
Wel echt klasse van Klaassen tegen Wade hoor. 109 gemiddeld dacht ik
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 november 2014 - 21:53   quote  deeplink  
Dean Winstanley ook erg goed nu. Was erg slecht op de GSoD. Kwam door familieomstandigheden
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 november 2014 - 22:48   quote  deeplink  
Waanzinnige gemiddelden tot nu toe hoor
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 november 2014 - 23:16   quote  deeplink  
Van Gerwen oogt al wat beter. Dubbels zijn wel bagger. Anders gooi je gewoon 116/117 gemiddeld nu. Van Barneveld gooit te traag. Jammer. Zal beter moeten na de break voor hem
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 november 2014 - 23:17   quote  deeplink  
Jammer van Kist trouwens. Gooide goed, Anderson fenomenaal.
Kist komt er wel
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 november 2014 - 23:27   quote  deeplink  
Prima wedstrijd van Michael. Echter waren de dubbels echt slecht. Als hij dat beter deed zat ie dik boven de 110. Ook vrijwel elke 180 wordt gevolgd door 45/59/60. Dat mag ook beter.

Raymond wel heeeeel erg slecht trouwens. Die zal beter moeten.
6-0 was gepaster geweest dan de 6-2. Wat een verschil
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 november 2014 - 23:27   quote  deeplink  
Prachtige eerste dag
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 november 2014 - 00:03   quote  deeplink  
Jammer van Benito. Talent heeft ie! Nu nog op de TV toernooien laten zien.
snoopert
 snoopert - zaterdag 29 november 2014 - 13:32   quote  deeplink  
Heerlijke avondjes vallen vroeg dit jaar ;)
snoopert
 snoopert - zaterdag 29 november 2014 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 23:27 schreef Loetje het volgende:
Prima wedstrijd van Michael. Echter waren de dubbels echt slecht. Als hij dat beter deed zat ie dik boven de 110. Ook vrijwel elke 180 wordt gevolgd door 45/59/60. Dat mag ook beter.

Raymond wel heeeeel erg slecht trouwens. Die zal beter moeten.
6-0 was gepaster geweest dan de 6-2. Wat een verschil
Je voorspelling was wel goed, 6-2.. Maar dan net ff anders :p
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 29 november 2014 - 21:53   quote  deeplink  
Van gerwen nu eruit. De dubbels gewoon waardeloos. Moet echt beter op het wk. dubbels trainen maar de komende tijd.
Veel trainen en goed rusten en dan kan het nog wel goed komen. Ging gisteren beter voor hem.....
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 november 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 21:53 schreef feyenoord!!! het volgende:
Van gerwen nu eruit. De dubbels gewoon waardeloos. Moet echt beter op het wk. dubbels trainen maar de komende tijd.
Veel trainen en goed rusten en dan kan het nog wel goed komen. Ging gisteren beter voor hem.....
Scorend wel ja, dubbels waren gister minstens zo dramatisch
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 november 2014 - 22:55   quote  deeplink  
Goed, dag 2 zit er bijna op. De top 8 ligt er dit toernooi vrijwel geheel uit (top 8 op basis van de vloertoernooien) en het niveau was aanzienlijk minder dan gisteren.

Vele darters vervalen enorm. Ook Jelle Klaasen met een verval van dik 20 mag nooit, maar dan ook echt nooit gebeuren.

Michael was voor zijn doen nu echt slecht. Het woord redelijk mag niet eens genoemd worden. Iedereen blijft doen alsof hij het allemaal wel even doet. Hij heeft respect verdiend, hij heeft status maar realistisch moeten we blijven. Het gaat eigenlijk steeds minder en minder. De explosieve momenten van 4/5 legs waar hij altijd het verschil maakte is er gewoon niet.
De dubbels zijn schokkend zelfs. De sluipmoordenaar die hij kan zijn is hij niet. Hij heeft een prima jaar gehad maar wel een die zwak eindigt (WK finale is op nieuwjaarsdag :p). Hij moet zich zorgen maken met het oog op het WK waar vele wel in vorm zijn
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 november 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 13:34 schreef snoopert het volgende:

[..]

Je voorspelling was wel goed, 6-2.. Maar dan net ff anders :p
Raymond was wel echt heel slecht hè. Vond mijn voorspelling niet eens raar. Van Barneveld begint altijd goed tegen Van Gerwen en Van Gerwen stroef tegen Raymond. Maar ze liggen er allebei uit!

Van der Voort onze hoop. Tegen Winstanley. Mogelijkheden maar het zou wel typisch Nederlands zijn om er dan weer gedonderd te worden.
snoopert
 snoopert - zondag 30 november 2014 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 22:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Raymond was wel echt heel slecht hè. Vond mijn voorspelling niet eens raar. Van Barneveld begint altijd goed tegen Van Gerwen en Van Gerwen stroef tegen Raymond. Maar ze liggen er allebei uit!

Van der Voort onze hoop. Tegen Winstanley. Mogelijkheden maar het zou wel typisch Nederlands zijn om er dan weer gedonderd te worden.
Ja, Raymond was niet best. Van Gerwen ook uiterst zwak tegen Terry, die verdient gewonnen heeft. Hoop dat van de Voort nu door blijft hameren. Zie hem nog wel een ronde verder komen. Denk dat Taylor of Anderson(als hij het niveau tegen Taylor vast kan blijven houden) toch uiteindelijk met de beker van het podium gaat...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 30 november 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 22:55 schreef Loetje het volgende:
Goed, dag 2 zit er bijna op. De top 8 ligt er dit toernooi vrijwel geheel uit (top 8 op basis van de vloertoernooien) en het niveau was aanzienlijk minder dan gisteren.

Vele darters vervalen enorm. Ook Jelle Klaasen met een verval van dik 20 mag nooit, maar dan ook echt nooit gebeuren.

Michael was voor zijn doen nu echt slecht. Het woord redelijk mag niet eens genoemd worden. Iedereen blijft doen alsof hij het allemaal wel even doet. Hij heeft respect verdiend, hij heeft status maar realistisch moeten we blijven. Het gaat eigenlijk steeds minder en minder. De explosieve momenten van 4/5 legs waar hij altijd het verschil maakte is er gewoon niet.
De dubbels zijn schokkend zelfs. De sluipmoordenaar die hij kan zijn is hij niet. Hij heeft een prima jaar gehad maar wel een die zwak eindigt (WK finale is op nieuwjaarsdag :p). Hij moet zich zorgen maken met het oog op het WK waar vele wel in vorm zijn
Tsja, van Gerwen denkt zelf dat het nog wel goed komt. Even wat extra trainen en het komt wel weer. Nouja, ik moet het nog even zien, maar gelukkig is er nog wat tijd voor hem om zicht voor te bereiden. Dan moet het uiteindelijk beter gaan en in het toernooi kan hij natuurlijk ook wel weer wat groeien. Maarja, we gaan het uiteindelijk allemaal meemaken. Het is allemaal niet zo makkelijk als het lijkt. Je weet welk niveau hij kan halen, maar dat lukt natuurlijk niet elk toernooi. Wil hij wereldkampioen worden, zal hij dat hoge niveau echter tevoorschijn moeten halen, want Taylor gaat op het wk echt geen cadeautjes weggeven tegen je.

Overigens staat van der Voort erg sterk te spelen dit toernooi. Wie weet komt jouw voorspelling eerder uit dan verwacht, haha. Hij is nu onze hoop voor dit toernooi...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2014 door feyenoord!!! --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 30 november 2014 - 16:55   quote  deeplink  
Van der Voort door naar de halve finale. Goede prestatie van hem! Nu moet hij helaas wel tegen de winnaar van Anderson-Taylor. Dat zal wel heel zwaar worden, maar je weet het natuurlijk maar nooit. Ik verwacht echter dat Anderson of Taylor het toernooi zal winnen in een finale tegen Lewis.
Loetje
 Loetje - zondag 30 november 2014 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 14:07 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, van Gerwen denkt zelf dat het nog wel goed komt. Even wat extra trainen en het komt wel weer. Nouja, ik moet het nog even zien, maar gelukkig is er nog wat tijd voor hem om zicht voor te bereiden. Dan moet het uiteindelijk beter gaan en in het toernooi kan hij natuurlijk ook wel weer wat groeien. Maarja, we gaan het uiteindelijk allemaal meemaken. Het is allemaal niet zo makkelijk als het lijkt. Je weet welk niveau hij kan halen, maar dat lukt natuurlijk niet elk toernooi. Wil hij wereldkampioen worden, zal hij dat hoge niveau echter tevoorschijn moeten halen, want Taylor gaat op het wk echt geen cadeautjes weggeven tegen je.

Overigens staat van der Voort erg sterk te spelen dit toernooi. Wie weet komt jouw voorspelling eerder uit dan verwacht, haha. Hij is nu onze hoop voor dit toernooi...
Daar is zijn niveau vanmiddag nog te min voor. Maar ik zei al, Vincent kan wel wat. Alleen de loting moet mee zitten. En hij gaat niet van en Taylor/Anderson en Lewis winnen. Vincent heeft ook nooit 4 finale wedstrijden op een dag gegooid. Dit is al heel knap
Loetje
 Loetje - zondag 30 november 2014 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 16:55 schreef feyenoord!!! het volgende:
Van der Voort door naar de halve finale. Goede prestatie van hem! Nu moet hij helaas wel tegen de winnaar van Anderson-Taylor. Dat zal wel heel zwaar worden, maar je weet het natuurlijk maar nooit. Ik verwacht echter dat Anderson of Taylor het toernooi zal winnen in een finale tegen Lewis.
Taylor nu al voor het 2e toernooi op rij alles boven de 100 hè
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 30 november 2014 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 17:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Taylor nu al voor het 2e toernooi op rij alles boven de 100 hè
Ja, in deze vorm en met de huidige vorm van MvG zie ik Taylor vrij gemakkelijk het WK winnen..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 30 november 2014 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 16:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar is zijn niveau vanmiddag nog te min voor. Maar ik zei al, Vincent kan wel wat. Alleen de loting moet mee zitten. En hij gaat niet van en Taylor/Anderson en Lewis winnen. Vincent heeft ook nooit 4 finale wedstrijden op een dag gegooid. Dit is al heel knap
Klopt, hopen op meer van Vincent. Maar we gaan het zien. In elk geval mooi om te zien dat hij nu een keer verder is gekomen in een toernooi..
Loetje
 Loetje - zondag 30 november 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 17:18 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, hopen op meer van Vincent. Maar we gaan het zien. In elk geval mooi om te zien dat hij nu een keer verder is gekomen in een toernooi..
Sorry maar het verbaasd me echt niet ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 30 november 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 17:17 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ja, in deze vorm en met de huidige vorm van MvG zie ik Taylor vrij gemakkelijk het WK winnen..
In deze vorm mag Michael blij zijn als hij de 3e ronde haalt.
Loetje
 Loetje - zondag 30 november 2014 - 18:40   quote  deeplink  
En dan dondert Taylor er uit. Leuk!!!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 01 december 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 17:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Sorry maar het verbaasd me echt niet ;-)
Klopt, je had het inderdaad al gezegd voordat hij hier de halve finale haalde..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 01 december 2014 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 18:40 schreef Loetje het volgende:
En dan dondert Taylor er uit. Leuk!!!
Leuk om alles zo op zijn kop te zien staan. Net als je denkt dat Taylor weer de onaantastbaarheid een beetje aan het terugkrijgen is, gooit Anderson hem eruit. Gezien de tegenstanders en zijn spel is Anderson de verdiende winnaar van dit toernooi. Bovendien was hij al de nr 1 op de vloertoernooien. Overigens heeft de laatste twee jaar de winnaar van de PC Finals ook het wk gewonnen. En als Anderson dit doortrekt, zie ik hem best nog eens heel ver reiken..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 01 december 2014 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 17:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

In deze vorm mag Michael blij zijn als hij de 3e ronde haalt.
Nou, dat haalt hij denk ik nog wel, maar dan moet hij wel groeien in het toernooi, want anders is het dan zo ongeveer wel gedaan met hem. Hij moet weer de scores van de wedstrijd tegen van Barneveld tevoorschijn halen en weer dubbels gaan raken. Dan kan het nog goed komen. Maarja, er zijn meer spelers die nog aan de bak moeten. Feit is wel dat ik me voor dit WK over onze twee (normaal gesproken) beste Nederlanders behoorlijke zorgen maak.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 01 december 2014 - 16:30   quote  deeplink  
Overigens is Ryan de Vreede als negende nederlander nu geplaatst voor het wk. Vermoedelijk doordat Richie Burnett is betrapt op het gebruik van EPO. Zeer bijzonder nieuws, een darter die doping gebruikt, hoor je niet vaak. Triest dat er zoiets gebeurd. Aan de andere kant leuk (en ivm de doping ook terecht) dat Ryan de Vreede nu naar het wk mag.
Loetje
 Loetje - maandag 01 december 2014 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 11:14 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Nou, dat haalt hij denk ik nog wel, maar dan moet hij wel groeien in het toernooi, want anders is het dan zo ongeveer wel gedaan met hem. Hij moet weer de scores van de wedstrijd tegen van Barneveld tevoorschijn halen en weer dubbels gaan raken. Dan kan het nog goed komen. Maarja, er zijn meer spelers die nog aan de bak moeten. Feit is wel dat ik me voor dit WK over onze twee (normaal gesproken) beste Nederlanders behoorlijke zorgen maak.
In de 3e ronde treft hij waarschijnlijk zijn eerste serieuze opponent. Dan moet het beter dus
Loetje
 Loetje - maandag 01 december 2014 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 16:30 schreef feyenoord!!! het volgende:
Overigens is Ryan de Vreede als negende nederlander nu geplaatst voor het wk. Vermoedelijk doordat Richie Burnett is betrapt op het gebruik van EPO. Zeer bijzonder nieuws, een darter die doping gebruikt, hoor je niet vaak. Triest dat er zoiets gebeurd. Aan de andere kant leuk (en ivm de doping ook terecht) dat Ryan de Vreede nu naar het wk mag.
Ook een groot talent. Gooide het hele jaar al goed op de pro tour.

Is niet de eerste keer iets met Burnett. Nu EPO. Eerder drugs en vechten. Man heeft al aardig wat jaren Bajes gezien
Loetje
 Loetje - maandag 01 december 2014 - 17:52   quote  deeplink  
Knappe zege van Anderson. Taylor, Bunting en Lewis verslagen. Heel het toernooi boven de 100 gemiddeld gegooid. Respect.
Gruwelijk lelijke beker trouwens, haha!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 02 december 2014 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 17:52 schreef Loetje het volgende:
Knappe zege van Anderson. Taylor, Bunting en Lewis verslagen. Heel het toernooi boven de 100 gemiddeld gegooid. Respect.
Gruwelijk lelijke beker trouwens, haha!
Echt knap hoe Anderson weer groeit en groeit. Gaat steeds beter spelen en deze man heeft toch echt de kwaliteiten om een WK te winnen, maar....dan moet hij wel constant blijven gooien. En vaak zit er toch wel weer een wedstrijd in waarin hij zijn dubbels helemaal verpest..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 02 december 2014 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 17:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook een groot talent. Gooide het hele jaar al goed op de pro tour.

Is niet de eerste keer iets met Burnett. Nu EPO. Eerder drugs en vechten. Man heeft al aardig wat jaren Bajes gezien
Toch apart dat je als darter doping neemt. Kan me niet indenken dat je zoiets zou doen. Nouja, hij is er in ieder geval niet bij op het WK.
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 december 2014 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 10:25 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Toch apart dat je als darter doping neemt. Kan me niet indenken dat je zoiets zou doen. Nouja, hij is er in ieder geval niet bij op het WK.
Tsja ik ook niet. Maar dat het bij Burnett gebeurd verbaasd me dan ook niks.

Volg alles iets te veel ;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 december 2014 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 10:19 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Echt knap hoe Anderson weer groeit en groeit. Gaat steeds beter spelen en deze man heeft toch echt de kwaliteiten om een WK te winnen, maar....dan moet hij wel constant blijven gooien. En vaak zit er toch wel weer een wedstrijd in waarin hij zijn dubbels helemaal verpest..
Anderson in vorm hoort bij de top 4 van de wereld. Paar jaar geleden stond hij ook in de WK finale. Heel het toernooi geweldig gegooid, alleen in de finale lukte er niks. Bij Lewis toen wel
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 02 december 2014 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 15:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tsja ik ook niet. Maar dat het bij Burnett gebeurd verbaasd me dan ook niks.

Volg alles iets te veel ;-)
hahaha, ik geloof je meteen ;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 02 december 2014 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 15:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Anderson in vorm hoort bij de top 4 van de wereld. Paar jaar geleden stond hij ook in de WK finale. Heel het toernooi geweldig gegooid, alleen in de finale lukte er niks. Bij Lewis toen wel
Klopt, het scheelde (volgens mij was het afgelopen jaar of was het alweer het jaar daarvoor) ook niks of hij had van Gerwen naar huis gestuurd. Die kwam toen nog terug, maar deze man kan gewoon geweldig darten. En in de huidige vorm kan hij van iedereen winnen. Alleen vraag ik me bij hem voor elke wedstrijd wel af: hoe zullen de dubbels vandaag gaan? Want die willen nog weleens flink haperen bij hem.
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 december 2014 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 17:59 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, het scheelde (volgens mij was het afgelopen jaar of was het alweer het jaar daarvoor) ook niks of hij had van Gerwen naar huis gestuurd. Die kwam toen nog terug, maar deze man kan gewoon geweldig darten. En in de huidige vorm kan hij van iedereen winnen. Alleen vraag ik me bij hem voor elke wedstrijd wel af: hoe zullen de dubbels vandaag gaan? Want die willen nog weleens flink haperen bij hem.
Ja! Anderson is dus niet compleet. Denk zelfs dat hij scorend de allerbeste is. Zijn dubbels haperen inderdaad teveel. Van Gerwen had toen alle geluk ja. Was afgelopen jaar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: Players championship finals 2014









0.0109438