BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - Feyenoord (woensdag 17 december 2014, 20:45) 4 - 3 😃 !!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 29 november 2014 - 12:06   quote  deeplink  
Dinsdagavond staat de topper tegen Feyenoord op het programma. Een erg belangrijke wedstrijd vlak voor de winterstop. Feyenoord zit in de winning mood. Anderzijds staan dit soort wedstrijden toch op zich. Kunnen we Feyenoord op 10 punten zetten? En 020 daar laten waar ze maximaal thuishoren en dit is de tweede plaats.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2014 door Pieter08 --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 12:09   quote  deeplink  
0-5..
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 29 november 2014 - 12:11   quote  deeplink  
Grappenmaker. Ik had je hoger ingeschat Renato.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 29 november 2014 - 12:11   quote  deeplink  
Maar even serieus: 2 - 1
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 12:36   quote  deeplink  
Grappenmakert..
VVout
 VVout - zaterdag 29 november 2014 - 13:01   quote  deeplink  
Winst Feyenoord, hoeveel doet er niet toe :)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 13:04   quote  deeplink  
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag. We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 15:34   quote  deeplink  
PSV - Feyenoord wederom uitgesteld

bi2lxe.jpg

PSV - Feyenoord gaat ook komende dinsdagavond niet door. De KNVB heeft dat zojuist laten weten in een persbericht. Begin volgende week zullen alle betrokken partijen overleggen wanneer de topper alsnog wordt afgewerkt, die oorspronkelijk voor aanstaande zondag (morgen) op het programma stond maar gisteren nog door de voetbalbond naar dinsdagavond werd verplaatst. Reden voor het nieuwe uitstel is dat de NS dinsdag geen treinen beschikbaar heeft om de 1200 Feyenoorders in bezit van een toegangsbewijs te vervoeren en de gemeente Eindhoven niet toestaat dat de Rotterdamse aanhang met bussen naar PSV komt.

Lees hieronder het persbericht van de KNVB:

PSV Feyenoord wordt verplaatst

De competitiewedstrijd PSV Feyenoord van dinsdag 2 december 20.45 uur wordt verplaatst vanwege logistieke redenen. Na intensief overleg tussen de gemeente Eindhoven, clubs, KNVB en de vervoersbedrijven blijkt dat het vervoer voor de fans van Feyenoord op deze korte termijn niet te realiseren is. De KNVB maakt zo snel mogelijk een nieuwe datum voor het duel bekend.

Dat ook de supporters van Feyenoord bij dit duel aanwezig kunnen zijn, is voor ons een hele belangrijke voorwaarde, zegt operationeel directeur Gijs de Jong van de KNVB. We hebben ons er met alle betrokkenen maximaal voor ingespannen om het op deze korte termijn te realiseren. Toen we het duel gisteren naar dinsdag verplaatsten, leken alle seinen op groen te staan. Met de kennis van nu blijkt dat tot onze grote teleurstelling anders te liggen. Nu gaan we op zoek naar een datum waarop iedereen van de wedstrijd kan genieten.

Wedstrijd zo snel mogelijk inhalen

De KNVB streeft er naar wedstrijden zo snel mogelijk in te halen. Enerzijds zodat de competitie zo snel mogelijk weer gelijk loopt en anderzijds om ervoor te zorgen dat de clubs de wedstrijd onder zoveel als mogelijk dezelfde omstandigheden spelen als op de oorspronkelijke datum. Bijvoorbeeld onder dezelfde weersomstandigheden, met dezelfde selectie en dezelfde uitgangspositie op de ranglijst. De Jong: Vanuit sportief oogpunt was het beter geweest als de wedstrijd dinsdag had plaatsgevonden, maar het supportersbelang weegt in dit geval zwaarder. Het uitgangspunt blijft dat we de wedstrijd zo snel mogelijk op het programma zetten.

Achtergrond
Vrijdag verplaatste de KNVB de competitiewedstrijd PSV Feyenoord naar dinsdag 2 december 20.45 uur. Dat besloot de KNVB in goed overleg met PSV, Feyenoord en de gemeente Eindhoven, nadat de Europa League-wedstrijd tussen Estoril en PSV werd gestaakt en het restant vrijdagmiddag 17.00 uur aanving.
Bron:FR12
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 29 november 2014 - 17:05   quote  deeplink  
Jammer, moeten we weer langer wachten op die 3 punten 😜❗️
VVout
 VVout - zondag 30 november 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 15:34 schreef RenatoBos het volgende:
PSV - Feyenoord wederom uitgesteld

[ afbeelding ]

PSV - Feyenoord gaat ook komende dinsdagavond niet door. De KNVB heeft dat zojuist laten weten in een persbericht. Begin volgende week zullen alle betrokken partijen overleggen wanneer de topper alsnog wordt afgewerkt, die oorspronkelijk voor aanstaande zondag (morgen) op het programma stond maar gisteren nog door de voetbalbond naar dinsdagavond werd verplaatst. Reden voor het nieuwe uitstel is dat de NS dinsdag geen treinen beschikbaar heeft om de 1200 Feyenoorders in bezit van een toegangsbewijs te vervoeren en de gemeente Eindhoven niet toestaat dat de Rotterdamse aanhang met bussen naar PSV komt.

Lees hieronder het persbericht van de KNVB:

PSV Feyenoord wordt verplaatst

De competitiewedstrijd PSV Feyenoord van dinsdag 2 december 20.45 uur wordt verplaatst vanwege logistieke redenen. Na intensief overleg tussen de gemeente Eindhoven, clubs, KNVB en de vervoersbedrijven blijkt dat het vervoer voor de fans van Feyenoord op deze korte termijn niet te realiseren is. De KNVB maakt zo snel mogelijk een nieuwe datum voor het duel bekend.

Dat ook de supporters van Feyenoord bij dit duel aanwezig kunnen zijn, is voor ons een hele belangrijke voorwaarde, zegt operationeel directeur Gijs de Jong van de KNVB. We hebben ons er met alle betrokkenen maximaal voor ingespannen om het op deze korte termijn te realiseren. Toen we het duel gisteren naar dinsdag verplaatsten, leken alle seinen op groen te staan. Met de kennis van nu blijkt dat tot onze grote teleurstelling anders te liggen. Nu gaan we op zoek naar een datum waarop iedereen van de wedstrijd kan genieten.

Wedstrijd zo snel mogelijk inhalen

De KNVB streeft er naar wedstrijden zo snel mogelijk in te halen. Enerzijds zodat de competitie zo snel mogelijk weer gelijk loopt en anderzijds om ervoor te zorgen dat de clubs de wedstrijd onder zoveel als mogelijk dezelfde omstandigheden spelen als op de oorspronkelijke datum. Bijvoorbeeld onder dezelfde weersomstandigheden, met dezelfde selectie en dezelfde uitgangspositie op de ranglijst. De Jong: Vanuit sportief oogpunt was het beter geweest als de wedstrijd dinsdag had plaatsgevonden, maar het supportersbelang weegt in dit geval zwaarder. Het uitgangspunt blijft dat we de wedstrijd zo snel mogelijk op het programma zetten.

Achtergrond
Vrijdag verplaatste de KNVB de competitiewedstrijd PSV Feyenoord naar dinsdag 2 december 20.45 uur. Dat besloot de KNVB in goed overleg met PSV, Feyenoord en de gemeente Eindhoven, nadat de Europa League-wedstrijd tussen Estoril en PSV werd gestaakt en het restant vrijdagmiddag 17.00 uur aanving.
Bron:FR12
Wat is er nou eigenlijk mis aan een bus daar rijd je zowat het stadion mee in, want zover ik weet heb je het bij "vervoersbedrijven???" het hier over de NS.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 30 november 2014 - 11:02   quote  deeplink  
Eens. We hebben gewoon een amateuristische overheid.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 november 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 11:02 schreef Pieter08 het volgende:
Eens. We hebben gewoon een amateuristische overheid.
.....lamballen, met een mietje die de onderste steen nooit zal bovenhalen.
Ben er helemaal klaar mee
Pieter08
 Pieter08 - zondag 30 november 2014 - 13:00   quote  deeplink  
Een beetje vent gaat ook niet bij de overheid werken. En degenen die dat per ongeluk toch doet, loopt al snel schreeuwend weg.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 30 november 2014 - 17:12   quote  deeplink  
Die 020' ers dachten nu (tijdelijk) bovenaan te staan in de eredivisie. Weer die arrogantie. Maar gelukkig hoogmoed komt voor de val. Duur puntverlies tegen laagvlieger ADO. Dit en het verlies van Twente maakt een driepunter tegen Feyenoord extra interessant.
VVout
 VVout - zondag 30 november 2014 - 18:19   quote  deeplink  
Een driepunter voor Feyenoord is nu echt een goedmaker om weer aan te sluiten :)
Pieter08
 Pieter08 - zondag 30 november 2014 - 18:33   quote  deeplink  
Leuk geintje Wout.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 03 december 2014 - 16:13   quote  deeplink  
Eindelijk is er een definitieve nieuwe datum gevonden voor deze zeer interessante topper: woensdag 17 december 20.45 uur.
VVout
 VVout - woensdag 03 december 2014 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 18:19 schreef VVout het volgende:
Een driepunter voor Feyenoord is nu echt een goedmaker om weer aan te sluiten :)
Roboer
 Roboer - woensdag 03 december 2014 - 19:00   quote  deeplink  
Belachelijk, maar ja Hollanders gaan voor Limburgers, schandalig dat Brands dit accepteert.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 03 december 2014 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 18:32 schreef VVout het volgende:

[..]

Wout, wij zijn niet van de goedmakertjes. We pakken gewoon 3 punten. Jammer voor jullie 😝
VVout
 VVout - woensdag 03 december 2014 - 21:11   quote  deeplink  
Ghèhè, we zitten in ieder geval beide vol goede verwachtingen en spanning :)
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 03 december 2014 - 21:21   quote  deeplink  
Vol verwachting klopt ons hart.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 december 2014 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 19:00 schreef Roboer het volgende:
Belachelijk, maar ja Hollanders gaan voor Limburgers, schandalig dat Brands dit accepteert.
Logisch toch....Hollanders hebben ook meer betekend
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 december 2014 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 21:11 schreef VVout het volgende:
Ghèhè, we zitten in ieder geval beide vol goede verwachtingen en spanning :)
Gelijk spel....kan ik mee leven, of anders winst Feijenoord, die houden wij sowieso achter ons
VVout
 VVout - donderdag 04 december 2014 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gelijk spel....kan ik mee leven, of anders winst Feijenoord, die houden wij sowieso achter ons
Na laatst nog onnodig 3 punten laten leggen pik.
remco k
 remco k - donderdag 04 december 2014 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2014 - 00:12 schreef VVout het volgende:

[..]

Na laatst nog onnodig 3 punten laten leggen pik.
Alle punten die laat liggen zijn onnodig toch..
VVout
 VVout - donderdag 04 december 2014 - 10:24   quote  deeplink  
Dus moeten we allemaal ons best doen en kan je die overtuiging beter voor je houden, hopelijk klopt het in Eindhoven en dan kan je je vast houden.
Roboer
 Roboer - donderdag 04 december 2014 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 23:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Logisch toch....Hollanders hebben ook meer betekend
Ja, van de sociale zekerheid misschien.
tomson
 tomson - maandag 08 december 2014 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 19:00 schreef Roboer het volgende:
Belachelijk, maar ja Hollanders gaan voor Limburgers, schandalig dat Brands dit accepteert.
Hebben ze dat Limburg nou nog niet aan de Duitsers of Belgen verkocht ? Hee Nenam hoe lang zijn die mijnen nou al leeg ? En eredivisie clubs zijn er ook niet meer, das dan wel weer een voordeel voor de uitwedstrijden. Naar Dordt reist net wat relaxter 😎
tomson
 tomson - maandag 08 december 2014 - 01:38   quote  deeplink  
Woutje ken je deze gouwe ouwe nog ?

tomson
 tomson - maandag 08 december 2014 - 01:44   quote  deeplink  
Effe ontopic : Kan niet begrijpen wat robber als bevoordeling van " hollanders" ziet want wij hadden puur en alleen bij gelijk op zondag spelen als voordeel kunnen hebben. Wij zaten in de flow na Sevilla en PSV moest vrijdag nog maar zien hoe ze thuis gingen komen na een verzopen dramapot met ongetwijfeld een slapeloze nacht daar achteraan. Dus als er ergens voordeel uit uitstel gehaald is , dan is dat toch beneden de rivieren terecht gekomen 😅 Nee leuk joh S' avonds op een doordeweekse dag na je werk nog eens naar Eindhoven te gaan lopen pendelen, daar zaten we in de Randstad nou echt op te wachten...
Pieter08
 Pieter08 - maandag 08 december 2014 - 18:08   quote  deeplink  
De kerst duurt nog even voor PSV. Er staan nog 4 (!) thuiswedstrijden op het programma, waarvan as donderdag tegen die Russen om des keizers baard. Maar daarna twee krakers: Twente en Feyenoord. Mocht PSV deze beide wedstrijden winnen dan deelt het een mokerslag uit aan Twente en Feyenoord. Het kampioenschap wordt dan een strijd tussen PSV en 020.
remco k
 remco k - maandag 08 december 2014 - 18:28   quote  deeplink  
Een mokerslag zal wel meevallen. maar een tik is het zeker. maar andersom kan het ook een beste tik geven aan psv. Twee keer puntverlies kan ook zomaar he

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 december 2014 door remco k --
Pieter08
 Pieter08 - maandag 08 december 2014 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 18:28 schreef remco k het volgende:
Een mokerslag zal wel meevallen. maar een tik is het zeker. maar andersom kan het ook een beste tik geven aan psv. Twee keer puntverlies kan ook zomaar he
Klopt Remco, maar gezien het feit dat het thuiswedstrijden betreffen gaan we daar niet vanuit.
remco k
 remco k - maandag 08 december 2014 - 18:41   quote  deeplink  
Ik zou er ook zkeer niet vanuit gaan dat je ze even gaat winnen.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 08 december 2014 - 19:54   quote  deeplink  
Ook daarin heb je gelijk. Ik ben positief gestemd. Hoe ze winnen doet er niet in dit soort wedstrijden als ze maar winnen. En lelijke punten tellen ook.
VVout
 VVout - maandag 08 december 2014 - 20:01   quote  deeplink  
Zit je nou nog steeds in de ontkenningsfase?
Pieter08
 Pieter08 - maandag 08 december 2014 - 20:23   quote  deeplink  
Hahaha....... Jij of ik?
VVout
 VVout - maandag 08 december 2014 - 21:21   quote  deeplink  
Was het maar zover.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 december 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 21:21 schreef VVout het volgende:
Was het maar zover.
Zit er hier nog een naast me.....pfff
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 december 2014 - 21:58   quote  deeplink  
Gezonde leefomgeving..
Roboer
 Roboer - woensdag 10 december 2014 - 21:21   quote  deeplink  
Het enige wat ik gezegd hebt, is dat ik het raar vindt dat een wedstrijd wordt verzet voor een andere, vind ik nogal zwak van de KAVB, en dan vraag ik mij af of Feyenoord(Hollanders) belangrijker zijn dan Roda(Limburgers)?
VVout
 VVout - woensdag 10 december 2014 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 21:21 schreef Roboer het volgende:
Het enige wat ik gezegd hebt, is dat ik het raar vindt dat een wedstrijd wordt verzet voor een andere, vind ik nogal zwak van de KAVB, en dan vraag ik mij af of Feyenoord(Hollanders) belangrijker zijn dan Roda(Limburgers)?
Raar hoor ze hadden eigenlijk gewoon gelijk zondag moeten spelen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 december 2014 - 21:27   quote  deeplink  
Joh..
Duidelijk..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 10 december 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 21:21 schreef Roboer het volgende:
Het enige wat ik gezegd hebt, is dat ik het raar vindt dat een wedstrijd wordt verzet voor een andere, vind ik nogal zwak van de KAVB, en dan vraag ik mij af of Feyenoord(Hollanders) belangrijker zijn dan Roda(Limburgers)?
Je hebt wel een complex zeg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 december 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 21:37 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Je hebt wel een complex zeg
Misschien is de moriahoeve iets voor hem..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 10 december 2014 - 22:09   quote  deeplink  
Tja, geen Limburg hè
remco k
 remco k - woensdag 10 december 2014 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 21:21 schreef Roboer het volgende:
Het enige wat ik gezegd hebt, is dat ik het raar vindt dat een wedstrijd wordt verzet voor een andere, vind ik nogal zwak van de KAVB, en dan vraag ik mij af of Feyenoord(Hollanders) belangrijker zijn dan Roda(Limburgers)?
Als je dan dat soort domme woordgrapjes wil maken, maak ze dan wel goed..
tomson
 tomson - donderdag 11 december 2014 - 01:29   quote  deeplink  
Wat is dat dan Remco, die KAVB ?
tomson
 tomson - donderdag 11 december 2014 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 21:21 schreef Roboer het volgende:
Het enige wat ik gezegd hebt, is dat ik het raar vindt dat een wedstrijd wordt verzet voor een andere, vind ik nogal zwak van de KAVB, en dan vraag ik mij af of Feyenoord(Hollanders) belangrijker zijn dan Roda(Limburgers)?
Dat is het m nou net, het is inderdaad het enige wat je zegt. Als je meent dat het enige dat je toe te voegen hebt is dat je twijfelt aan de manier waarop "de Hollanders" voorgetrokken zouden worden voor "de Limburgers vind ik jouw bijdrage totaal niet relevant of gestoeld op enige realiteitszin.. Verder niks zinnigs te melden dus ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - Feyenoord (woensdag 17 december 2014, 20:45) 4 - 3 😃 !!!









0.0129828