BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: De mol.

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nick 25
 nick 25 - zaterdag 24 januari 2015 - 22:41   quote  deeplink  
Ik weet wie de mol is bij Vitesse: Peter Bosz en wel hierom als je bewust je wedstrijden speelt zonder spits streef je naar een nederlaag of een 0-0.
Hoe lang gaat dit nog door of mag Vitesse echt niet mee doen om het kampioenschap.Het klingt absurd maar ja leiding bij Vitesse is te vreden met het werk en de resultaten van Bosz dus ga je het bijna geloven.
VVout
 VVout - zaterdag 24 januari 2015 - 23:16   quote  deeplink  
Zal eerder komen dat het geld regeert bij Vitesse en niet het voetbal. Als mensen zich gaan bemoeien met het elftal zonder voetbalhart voor de club dan gaat het fout. Bepaalde mensen blijven op de bank voor uitgeleende spelers die jullie gewoon opgedrongen worden, daar moet zelfs Bosz in het stof bijten. Heb je dan een speler die zich een beetje ontwikkeld wordt hij weer terug gehaald, ja ze weten jullie goed te gebruiken. Maar ja, kon je op wachten met buitenstaanders die het kapitaal verzorgde.
VVout
 VVout - dinsdag 10 februari 2015 - 15:26   quote  deeplink  
Het avontuur van Alvin Fortes bij Vitesse is van korte duur geweest. De Arnhemse club maakte vandaag bekend dat het contract met de 20-jarige vleugelspits met wederzijdse goedkeuring is beƫindigd ???
Jona86
 Jona86 - woensdag 11 februari 2015 - 10:44   quote  deeplink  
Haha volgens mij kennen jullie de spelers van vites niet eens!
De laatste wedstrijden speelt alleen traore van de Chelsea huurlingen.
Wallace is uit de basis gespeeld door Diks (eigen jeugd) en voor de rest hebben we alleen McEachran van Chelsea die een beetje aan spelen toekomt.
Een echt voetbalhart hebben klagers zoals jullie dus niet ;)
PSV heeft meer huurlingen dan vitesse!
VVout
 VVout - woensdag 11 februari 2015 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 - 10:44 schreef Jona86 het volgende:
Haha volgens mij kennen jullie de spelers van vites niet eens!
De laatste wedstrijden speelt alleen traore van de Chelsea huurlingen.
Wallace is uit de basis gespeeld door Diks (eigen jeugd) en voor de rest hebben we alleen McEachran van Chelsea die een beetje aan spelen toekomt.
Een echt voetbalhart hebben klagers zoals jullie dus niet ;)
PSV heeft meer huurlingen dan vitesse!
Je reageert op iets van meer dan een have maand oud hoor, wat mij nou meer interesseert is hoe dat zit met Alvin Fortes, Vitesse loverT.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: De mol.









0.0077371