BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Rutten zet vraagtekens bij beleid Feyenoord en eist spelersboycot'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 28 januari 2015 - 11:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Rutten zet vraagtekens bij beleid Feyenoord en eist spelersboycot' (Feyenoordpings.nl)

andre1970
 andre1970 - woensdag 28 januari 2015 - 11:59   quote  deeplink  
waarom gaat het bij rutten altijd om zijn eigen ik, bij vitesse was dit gezeur er ook altijd, dit doet feyenoord geen goed, hij mag dit nooit naar buiten brengen, dit is heel slecht voor feyenoord.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 28 januari 2015 - 12:01   quote  deeplink  
Geen enkele binding met de club.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 januari 2015 - 12:07   quote  deeplink  
VI denkt ook dat de trainer eisen stelt: "Volgens ingewijden wil hij een boycot op enkele bepalende spelers, wat wil zeggen dat jongens zoals Karim El Ahmadi, Kenneth Vermeer, Jens Toornstra, Sven van Beek en Terence Kongolo komende zomer niet mogen vertrekken. Daarbij zal hij ongetwijfeld eisen zijn selectie naar eigen inzicht te mogen versterken en, misschien ook wel: wil hij wellicht veranderingen in zijn technische staf?"
......

Gelijk heeft hij!
Appie53
 Appie53 - woensdag 28 januari 2015 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 12:01 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Geen enkele binding met de club.
Onzin, net als iedereen wil hij ook alles winnen.
dr love
 dr love - woensdag 28 januari 2015 - 12:09   quote  deeplink  
Wat een laag niveau van een trainer competitie is al ruim over de helft gespeeld en verspeeld komt hij nu pas klachten geven over scoren vermogen.
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 28 januari 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 12:09 schreef dr love het volgende:
Wat een laag niveau van een trainer competitie is al ruim over de helft gespeeld en verspeeld komt hij nu pas klachten geven over scoren vermogen.
Nee. Journalisten komen nu pas met dat verhaal.
van geil
 van geil - woensdag 28 januari 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 12:07 schreef Stylzz het volgende:
VI denkt ook dat de trainer eisen stelt: "Volgens ingewijden wil hij een boycot op enkele bepalende spelers, wat wil zeggen dat jongens zoals Karim El Ahmadi, Kenneth Vermeer, Jens Toornstra, Sven van Beek en Terence Kongolo komende zomer niet mogen vertrekken. Daarbij zal hij ongetwijfeld eisen zijn selectie naar eigen inzicht te mogen versterken en, misschien ook wel: wil hij wellicht veranderingen in zijn technische staf?"
......

Gelijk heeft hij!
Intern wel,
als dat extern gebeurd , dan ben je aan t forceren en geef je dus aan dat de onderlinge gesprekken verdeeld zijn.
Barabas
 Barabas - woensdag 28 januari 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 12:09 schreef dr love het volgende:
Wat een laag niveau van een trainer competitie is al ruim over de helft gespeeld en verspeeld komt hij nu pas klachten geven over scoren vermogen.
Je interpretatie is volledig verkeerd en goed negatief.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat hij helemaal gelijk heeft als wat er geschreven wordt ook klopt. De genoemde spelers zijn in ieders ogen de ruggengraat van het competitieve elftal voor de komende seizoenen.
VVout
 VVout - woensdag 28 januari 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 12:09 schreef dr love het volgende:
Wat een laag niveau van een trainer competitie is al ruim over de helft gespeeld en verspeeld komt hij nu pas klachten geven over scoren vermogen.
Toch logisch, als je ergens nieuw aan begint probeer je het beste uit je materiaal te halen. Je hebt na een halfjaar dan ook de inzicht hoe de toekomst er uit zal zien en kan je dan ook pas oordelen en je visie brengen. Zonder visie zou het een hopeloze trainer zijn dus wees blij dat hij wat wil. Het naar buiten komen en het waarheidsgehalte is natuurlijk vragelijk mede door wie en waarom dit naar buiten komt.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 januari 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 12:24 schreef van geil het volgende:

[..]

Intern wel,
als dat extern gebeurd , dan ben je aan t forceren en geef je dus aan dat de onderlinge gesprekken verdeeld zijn.
Hij doet t intern.
FANdré
 FANdré - woensdag 28 januari 2015 - 12:48   quote  deeplink  
Barabas en VVout jullie hebben het bij het rechte eind. Ik snap de stelling, reactie en gevoel van Rutte hierin wel. Tuurlijk staat Feyenoord op nummer 1, ook voor deze huidige coach. Maar ondanks dat Clasie een echt F-hart heeft, wil en moet hij ook vooruit denken, dat doet Rutte dus ook.Je mag tegenwoordig ook niets meer roepen of wordt weer eens gewogen en bekritiseerd. Mensen blijf eens positief en vooral reëel. Hij kan toch niets opbouwen als er weer een Exodus plaatsvindt in Rotterdam-Zuid? Als je zelf beslissingen moet nemen in het dagelijks leven snap je zijn stelling wel.
sportverteller
 sportverteller - woensdag 28 januari 2015 - 12:53   quote  deeplink  
Alleen de titel al "hij eist een spelersboycot". Als het hele verhaal al op waarheid berust dan vraagt hij dus aan de club om de sterkhouders voor de club ook het komend seizoen te behouden. Dat is toch geen boycot? Degene die de oorspronkelijke titel heeft bedacht moet op sensatie uit geweest zijn.

Voor wat betreft de vermeende eis van Rutten: dat lijkt mij vanuit een trainersstandpunt een hele logische. Ik denk overigens dat de club in essentie zelf ook niet veel anders zal willen. Het moet echter wel in een totaalplaatje kunnen passen en het ligt ook aan de betrokken spelers zelf.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 28 januari 2015 - 12:55   quote  deeplink  
Wat is het waarheidsgehalte van dit VI-verhaal. Eerst maar eens afwachten, maar als dat zijn eisen zijn heeft hij volkomen gelijk. Je kunt niet van een trainer vragen (haast eisen) dat hij je kampioen maakt en gelijktijdig de beste spelers verkopen. Soms heb ik dan ook het nare gevoel dat Gudde en van Geel beter op hun plaats waren geweest bij de ABN of ING dan bij een voetbalorganisatie. Maar nogmaals, afwachten wat er van dit verhaal klopt.
V town madness
 V town madness - woensdag 28 januari 2015 - 14:36   quote  deeplink  
Ik zou wel eens willen weten wat van geel de laatste 2 jaar gedaan heeft. Heb mn twijfels bij alles wat hij doet.....
van geil
 van geil - woensdag 28 januari 2015 - 14:46   quote  deeplink  
Havenaar gebeld
VVout
 VVout - woensdag 28 januari 2015 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 14:46 schreef van geil het volgende:
Havenaar gebeld
RTEmagicC_Kikkert_VS.jpg.jpg
van geil
 van geil - woensdag 28 januari 2015 - 15:01   quote  deeplink  
hahaha
Appie53
 Appie53 - woensdag 28 januari 2015 - 15:18   quote  deeplink  
Waarom zou hij niet het beste met de club voorhebben?, een leegloop ziet hij niet zitten, wie wel?, kan hij weer opnieuw beginnen en dan wordt het NOOIT wat.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 januari 2015 - 15:47   quote  deeplink  
Ik denk dat sommigen primair op de titel gereageerd hebben en t stuk niet gelezen.
Anders is de reactie onverklaarbaar
legrande
 legrande - woensdag 28 januari 2015 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 12:25 schreef Barabas het volgende:

[..]

Je interpretatie is volledig verkeerd en goed negatief.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat hij helemaal gelijk heeft als wat er geschreven wordt ook klopt. De genoemde spelers zijn in ieders ogen de ruggengraat van het competitieve elftal voor de komende seizoenen.
Barabas. Je weet ik ben het heel vaak oneens geweest met je maar nu sla je de spijker op zijn kop. Hij heeft helemaal gelijk dat hij wil dat bepalende spelers blijven en er een goede spits moet komen. We spelen nu lekker en dat moet volgend seizoen echt beloond gaan worden. Wat schieten we ermee op als dadelijk Clasie van Beek en Kongolo weer verkocht worden. Sta je na 8 wedstrijden alweer kansloos op 8 punten achterstand. Nee nu moet het team er een keer echt staan bij aanvang en geen gelul na 1 september moeten we er staan nee vanaf dag 1 van de competitie.
Barabas
 Barabas - woensdag 28 januari 2015 - 16:27   quote  deeplink  
Ik vraag me bij deze hardop af of ons centrale duo achterin niet "te goed om te kunnen houden" is. Als het lukt hen langer vast te leggen dan heb ik ook niet zo'n probleem meer met de verkoop van Vilhena of zelfs Boëtius. Vermeer is ook moeilijk te houden. Als deze drie blijven dan geven we een prima signaal naar wat eraan zit te komen alsook de zo gemiste toekomstige spits(en).
tomson
 tomson - woensdag 28 januari 2015 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 15:47 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat sommigen primair op de titel gereageerd hebben en t stuk niet gelezen.
Anders is de reactie onverklaarbaar
Een "headlinertje" :)
het kale mannetje
 het kale mannetje - woensdag 28 januari 2015 - 18:29   quote  deeplink  
Van Geel heeft goed werk geleverd toen Feyenoord in de rode cijfers stond.

Rutten wil verder met de sleutel spelers
en als we prijzen willen winnen is dat nodig.

Tijd voor een andere TD die Feyenoord als voetbalclub ziet en niet als een winstgevend bedrijf.
MMM
 MMM - woensdag 28 januari 2015 - 18:32   quote  deeplink  
Als hij verandering wil in zijn technische staff mag ie oprotten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Rutten zet vraagtekens bij beleid Feyenoord en eist spelersboycot'









0.0076000