BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 augustus 2017 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Er kan nog meer bij, er kan nog meer bij! ;-)
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 11:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kijk en daar mag je Overmars en het TH dan wel de schuld van geven. Ze hebben nu al een week de tijd gehad om in ieder geval zich op vervangers te focussen. Dus als dat niet gebeurt is de kritiek terecht.
dat bedoelde ik ook.. maar ook de keuzes van keizer/spijkerman.. en dan vooral de reden wat ze dan geven.. neres is beter in de kleine ruimtes.. kluivert is by far beter dan younes in de kleine ruimtes.. dus neres recht kluivert links lijkt me dan.. maar het is zo voorspelbaar.. 70ste minuut neres eruit kluivert erin, younnes blijft staan, dejong voor schone, huntelaar erbij in de laatste 10 min voor dijks omdat we 0-1 achter staan.. hoop natuurlijk dat ik het compleet mis heb ;)
JOOD
 JOOD - donderdag 17 augustus 2017 - 11:54   quote  deeplink  
Zullen we een bod doen op Ayoub en Ten Hag? hebben we direct onze speler op 6 en een coach die keer op keer laat zien duidelijk verstand van zaken te hebben.
JOOD
 JOOD - donderdag 17 augustus 2017 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 11:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat bedoelde ik ook.. maar ook de keuzes van keizer/spijkerman.. en dan vooral de reden wat ze dan geven.. neres is beter in de kleine ruimtes.. kluivert is by far beter dan younes in de kleine ruimtes.. dus neres recht kluivert links lijkt me dan.. maar het is zo voorspelbaar.. 70ste minuut neres eruit kluivert erin, younnes blijft staan, dejong voor schone, huntelaar erbij in de laatste 10 min voor dijks omdat we 0-1 achter staan.. hoop natuurlijk dat ik het compleet mis heb ;)
Haha, ja zo gaat het wederom gebeuren. En het mooie is, iedereen weet het. Ook de tegenstander! En na afloop was het spel goed, balbezit ook alleen geen doelpunten.. :(
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 00:26 schreef AkaS het volgende:

[..]

Goeie post!

Het is idd niet onze taak om schaduwlijstjes van spelers bij te houden en op te sommen. Daar worden mensen binnen Ajax rijkelijk voor beloond!
Verder ben ik blij dat jij ook durft te benoemen dat het onzin is dat er geen interesse zou zijn om voor Ajax te spelen..En dat argument wordt te vaak gebruikt op dit forum om de terechte kritiek op Overmars te neutraliseren.

Sommigen hier doen erg gewichtig en interessant en hangen de journalist uit en doen minderwaardig over niet onderbouwde reacties. Maar sommige zaken zijn zo duidelijk die hoeven niet onderbouwd te worden.

Maar speciaal voor de journalisten onder ons...

Wanneer je als journalist een contract ondertekent om stukken voor krant of magazine te schrijven weet je dat deze op bepaalde momenten gedrukt moeten worden en dien je conform je contract je artikel tijdig aan te leveren. Doe je dat niet dan kan je zeggen dat je niet presteert.

Voor mij is het op orde hebben van een kwalitatief goede selectie vóór de voorronden CL een gelijke deadline en onze journalist Overmars heeft zijn bijdrage wederom niet tijdig ingeleverd...

...En daarom functioneerd hij niet.

Verder is hij financieel onafhankelijk dus ik geloof niet dat hij als kop van jut of marionet van de rvc wil fungeren ;-)
En het is helemaa niet de taak van Overmars om de selectie op orde te hebben. Dat is bij Ajax niet maar 1 persoon.
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 06:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dus alles wat in de Telegraaf staat is ineens waarheid?
Nee maar wel het verhaal van de bestuurders zelf. En op basis waarvan zou het niet waar zijn?
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 07:28 schreef Hummel10 het volgende:
Ik houd van voetbal van mooi voetbal ik ben opgegroeid met Ajax zelden werd ik teleurgesteld. Snelle combinaties, technische spelers, bravoure wij zijn de beste!

En nu een clown aanvoerder maken die toneelspeelt en stoer wilt lijken. Buitenspeler zonder rendement. Spelers die moeite hebben een lantaarnpaal voorbij te komen. Techniek hebben van houten klazen. Waar is Ajax gebleven?

Hoe kun je tevreden zijn? Het voetbal heeft verloren. Ik zag plezier bij jong Ajax vorig seizoen. Daar werd gevoetbald zoals ik graag zag. Mooie combinaties, snelle acties, technische hoogstandjes.

Dus nee mijn commentaar is niet zozeer op Marc Overmars maar wel op de kwaliteit van onze selectie.
Dat voetbal is gestorven met het ontslag van olsen.
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 08:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Is toch een antwoord? Haps is meer type Ajax dan Viergever en Dijks enz. Enz

Nog 1

Tadic Twente/Groningen
Dembélé Az
Djuricic Heerenveen
Chadli Agovv/Twente
Kostic Groningen

Allemaal subtop
Hoe is het die jongens vergaan na de ed.
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 11:54 schreef JOOD het volgende:
Zullen we een bod doen op Ayoub en Ten Hag? hebben we direct onze speler op 6 en een coach die keer op keer laat zien duidelijk verstand van zaken te hebben.
Ik vind dat een hele goede trainer. Dat zei ik vorig seizoen ook al. Had van mij mogen komen. Maar als je zon trainer haalt moet iedereen zich goed beseffen dat hij een trainer is die zich aanpast aan tegenstanders en zeker niet lariksboom aanvallend voetbal speelt.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 augustus 2017 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 12:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe is het die jongens vergaan na de ed.
Wisselend maar voor de top 3 prima spelers..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 augustus 2017 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 12:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee maar wel het verhaal van de bestuurders zelf. En op basis waarvan zou het niet waar zijn?
Ok nee niet gelezen indd
bahbah
 bahbah - donderdag 17 augustus 2017 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 21:17 schreef Rachid R. het volgende:
De kritieken die ik aan het adres van Marc Overmars lees-zowel hier als op andere forums- zijn niet bepaald mals te noemen. Echter vraag ik me toch weleens af, of dit wel terecht is.

Vandaar dat ik bepaalde roeptoeters even tot de orde wil roepen en ik me ter dege afvraag, of zij de juiste club wel supporteren en of je dan ook weet, wat de filosofie is van Ajax?

Ik ga ook alvast vertellen aan sommigen, dat het inmiddels 2017 is en dat de Eredivisie gelijk staat aan de Kroatische en Tsjechische competitie. Met andere woorden: Wij verkopen onze beste spelers aan de Engelse, Spaanse of Duitse competitie. Maar de beste spelers van die competities komen niet naar Nederland. Daarvoor moet je dus al uitwijken naar Colombia en of Brazilie. En daar voetballen de beste spelers ook al niet meer, vandaar dat je dus een goed scoutingsteam daar moet stallen, om de eventuele parels van de toekomst te kunnen kopen. Los van een aantal verwarde zaakwaarnemers daar, heb je nog best kans, dat er heel misschien iemand - en dan puur omdat Ajax nog steeds een grote naam heeft - in de Eredivisie wil spelen, om vervolgens de stap te maken naar een van de grotere competities, zoals reeds eerder vernoemd.

Mede door die wetenschap en een ver vooruitziende blik in 19Flintstone, heeft Ajax er dus voor gekozen, de jeugd dusdanig op te leiden, om niet net als bv PSV afhankelijk te zijn van de gemeente, of je reservekeeper te verkopen aan Vitesse, die vervolgens daar basiskeeper wordt, en dan maar besluit de reservekeeper van Vitesse te kopen, om die dan ook weer reservekeeper te maken. ( Van die filosofie snap ik dan weer niks)

Of nee ...Nog leuker: Feyenoord verkoopt in Juni twee verdedigers voor allebei 15 miljoen euro...dus samen 30 miljoen euro. Even een reminder: We hebben het over de kampioen van Nederland. Dus lees goed: 30 miljoen euro voor twee verdedigers. De loftrompet gaat uit voor ene M. Van Geel, ontvangt applaus, krijgt bloemen etc...... en twee maanden later gaat waarschijnlijk 1 verdediger van Ajax weg voor ( Joost mag het inmiddels weten) 40 ?? 50?? miljoen. Als hij dan al weggaat, want Ajax hoeft hem eigenlijk niet zonodig te verkopen en die positie heeft Ajax zichzelf verschaft door jarenlang goed beleid te voeren en spelers goed door te verkopen, waardoor de kas inmiddels behoorlijk gespekt is.

Maar Nee...Dan ga je op allerlei forums kijken...en Marc Overmars is een lul, Netto Overmars, etc etc

Tuurlijk...Want die mensen die dat dus roepen hebben waarschijnlijk allemaal een topfunctie of hebben jarenlange ervaring in een vergelijkbare branche om dit ook optimaal te kunnen beoordelen. De ene na de andere intellectuele azijnzeiker denkt het allemaal te weten en haalt zijn of haar informatie van mensen of media, die het ook allemaal denken te weten.

Kuddediergedrag wordt het ook weleens genoemd. Laat ik dan een van de weinigen zijn, die vindt dat het werk van Marc Overmars en consorten echt wordt onderschat en los van dat feit. lijkt het me ook wel algemeen bekend, dat je niet voor ieder mondje kan koken in deze tak van sport.

Zo, dit was mijn positieve pleidooi voor Marc Overmars. Dit was mijn uitspraak en hier zult u het mee moeten doen.
Leuk pleidooi,ik wil niwt ingaan op de Pleidooi wat Overmars betreft,maar wel op iets anders.

Jij geeft aan dat V.Geel bij F'noord 2 spelers heeft verkocht voor 30 miljoen en daar 100 veren voof in zijn reet kreeg.
Nu word Overmars veroordeeld omdat hij 1 speler voor 40/50 miljoen weet te verkopen.

En eigenlijk verwijt je de mensen hier/en een deel van de supporters dat wij daar niet zo blij mee zijn.
De reden daarvan is waarschijnlijk dat wij graag willen dat de lat hoger ligt dan in Rotterdam.
En daarvoor moet je een bepaald beleid volgen.
F'noord krijgt nu ook de rekening in Europa gepresenteerd.
Maar ach,dan heeft v Geel wel genoten van de bloemetjes.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 augustus 2017 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 09:31 schreef p111 het volgende:

[..]

We hadden Mertens en Chadli al bij AGOVV kunnen kopen voor een zakcentje,aangeboden door John v/d Brom,maar daar haalden we onze neus voor op,toen is Mertens naar Utrecht gegaan en Chadli naar Twente en kijk waar ze nu voetballen.Dus er zitten weel degelijk ook in de eredivisie wel spelers die je beter maken maar je moet ze wel zien.Ik ben ook van mening dat op dit moment Ayoub zeer zeker beter is als Schone en onze eigen Urby een klasse beter is als Vierflop en Dijkje.
Toen we tegen AGOVV speelden voor de beker viel hij me al op draaide onze rechtsback helemaal dol. Maar niemand wilt komen en subtoppers zijn niet goed genoeg. Dus niet zeuren haha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 augustus 2017 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 12:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wisselend maar voor de top 3 prima spelers..
En dat kan je dus nooit weten. Hadden ze bij Ajax ook goed gespeeld? Dachten we dat ook niet van de spelers die Ajax wel weghaalde bij de subtop?
p111
 p111 - donderdag 17 augustus 2017 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 12:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe is het die jongens vergaan na de ed.
Ze verdienen nu het 3 dubbelle
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 augustus 2017 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 12:58 schreef p111 het volgende:

[..]

Ze verdienen nu het 3 dubbelle
Hahaha das het enige positieve punt waarschijnlijk! ;-)
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 12:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wisselend maar voor de top 3 prima spelers..
Op basis waarvan. Omdat ze nu niet slagen na de eredivisie?
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 12:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ok nee niet gelezen indd
Aanrader.
p111
 p111 - donderdag 17 augustus 2017 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 13:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha das het enige positieve punt waarschijnlijk! ;-)
Waarom de meeste spelen in de PL en verdienen het 3 dubbele.Lijkt mij niet verkeerd toch
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 13:39 schreef p111 het volgende:

[..]

Waarom de meeste spelen in de PL en verdienen het 3 dubbele.Lijkt mij niet verkeerd toch
Het is al die spelers moeilijk kwalijk te nemen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 augustus 2017 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 13:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis waarvan. Omdat ze nu niet slagen na de eredivisie?
Eredivisie is toch gewoon zwakker dan de gemiddelde andere competitie?
Daarbij is bij die clubs de concurrentie vaak ook nog eens veel groter.
Ik denk daarom ook dat een topper van de Nederlandse subtop eerder bij de top 3 slaagt dan in een andere competitie. En het is ook niet zo dat ze allemaal geflopt zijn of niet spelen toch?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 augustus 2017 - 14:07   quote  deeplink  
Klein vergelijk Ajax kan zich niet versterken want niemand wilt komen.
Lozano gaat naar PSV ik heb 1 wedstrijd gezien en weet nu al dat hij productiever dan Younes gaat zijn. Zelfde geldt voor Larsson. Dan denk ik Ajax wilt iets doen aan de toevoer van Dolberg. Dan denk ik zet een speler zonder oogkleppen op Younes zijn plek en klaar.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 augustus 2017 - 14:09   quote  deeplink  
En ook die Richarlison neem ik ze niet eens kwalijk hoor. In de huidige tijd zijn clubs als Watford financieel aantrekkelijker. Maar dat er niet versterkt kan worden slik ik niet als zoete koek.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 augustus 2017 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 19:48 schreef NatjosFC het volgende:
10 mogelijke opvolgers van Sanchez(let niet op de volgorde):

1. Wesley Hoedt (Lazio Roma)
2. Timo Letschert (Sassuolo)
3. Douglas (Sporting Portugal)
4. Chico Flores (geen club)
5. Stefano Denswil (Club Brugge)
6. Thomas Vermaelen (Barcelona)
7. Wilfried Kanon (geen club)
8. Joost van Aken (sc Heerenveen)
9. Mateo Barac (NK Osijek) - (Zaakwaarnemer probeert transfer nog steeds rond te krijgen)
10. Carlos Cuesta (Atlético Nacional)

Voetbalzone

Persoonlijk vind ik dat er een aantal goede opties tussen staan, met name: Vermaelen, Wesley Hoedt en Denswil. De rest ken ik niet of lijkt me niet goed genoeg. Die Carlos Cuesta heeft denk ik wel potentie. Wat vinden jullie? andere opties?
1,3,5 en 6. Denswill doet het momenteel ook echt erg goed.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 augustus 2017 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 20:36 schreef Jaccio het volgende:
Asamoah op linksback
Kieran Gibbs op linksback

Chielinni : CV
Miranda : CV

Motta : middenveld
Fernandinho : middenveld

Lavezzi : linksbuiten

Geen idee of ze haalbaar zijn, maar zijn allen transfervrij of hebben een aflopend contract
4/5 miljoen per jaar per speler. Beetje aan de hoge kant. Zo'n Motta is trouwens wel exact wat wij zoeken. Maar nooit haalbaar.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 augustus 2017 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 20:50 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Salaris plafond kan omhoog.
Ze kunnen inderdaad vast elders meer verdienen maar aan de andere kant, dat kan iedere speler die een versterking zou zijn voor Ajax
Maar wat is omhoog dan, nu is het 1 of 1.2 miljoen. Je kan een uitzondering maken on richting de 2 miljoen te gaan, wel sporadisch uiteraard. Maar je kan niet ineens naar 4 miljoen gaan. Dat is en het beleid niet en veroorzaakt onrust.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 17 augustus 2017 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 15:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

4/5 miljoen per jaar per speler. Beetje aan de hoge kant. Zo'n Motta is trouwens wel exact wat wij zoeken. Maar nooit haalbaar.
Ik bedoelde niet dat we ze allemaal moeten halen haha.
1 van deze spelers lijkt me al interessant genoeg, kwaliteit gekoppeld aan ervaring.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 17 augustus 2017 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 15:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar wat is omhoog dan, nu is het 1 of 1.2 miljoen. Je kan een uitzondering maken on richting de 2 miljoen te gaan, wel sporadisch uiteraard. Maar je kan niet ineens naar 4 miljoen gaan. Dat is en het beleid niet en veroorzaakt onrust.
Ik dacht eerder aan 2 - 2,5
En als een speler transfervrij is kun je hem ook 4 geven met een of andere constructie. Mits hij het waard is uiteraard en ook echt van toegevoegde waarde is.
Kan met een bonusregeling misschien, prestatiecontract.
riveco
 riveco - donderdag 17 augustus 2017 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 12:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toen we tegen AGOVV speelden voor de beker viel hij me al op draaide onze rechtsback helemaal dol. Maar niemand wilt komen en subtoppers zijn niet goed genoeg. Dus niet zeuren haha
Tuurlijk viel hij jou op haha. En dan moeten ze hem zeker kopen (hij had namelijk al 1x tegen een topclub goed gespeeld) Man man, dat jij geen super scout bent begrijp ik echt niet. Dan moet Overmars toch maar weg om plaats te maken voor jou. Toch moet ik bekennen dat ik meer vertrouwen heb in Overmars als in jou ( komt misschien om de losse flodders die jij hier uit) Maar ik ben weer even klaar met al die onzin, en slik wel even 2x voor ik weer op jou kul reageer.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 augustus 2017 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 16:37 schreef riveco het volgende:

[..]

Tuurlijk viel hij jou op haha. En dan moeten ze hem zeker kopen (hij had namelijk al 1x tegen een topclub goed gespeeld) Man man, dat jij geen super scout bent begrijp ik echt niet. Dan moet Overmars toch maar weg om plaats te maken voor jou. Toch moet ik bekennen dat ik meer vertrouwen heb in Overmars als in jou ( komt misschien om de losse flodders die jij hier uit) Maar ik ben weer even klaar met al die onzin, en slik wel even 2x voor ik weer op jou kul reageer.
Boeiend vraag ook niet om jou reactie..
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 17:26   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/756612/overmars-versus-onuitstaanbare-levy-tottenham-speelt-bekend-spelletje-met-ajax.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 17:27   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/756625/viergever-uit-ongenoegen-hoe-de-club-erin-staat-heb-ik-geen-goed-gevoel-bij-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

blijf dit ook een vreemd iets vinden..
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 14:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Eredivisie is toch gewoon zwakker dan de gemiddelde andere competitie?
Daarbij is bij die clubs de concurrentie vaak ook nog eens veel groter.
Ik denk daarom ook dat een topper van de Nederlandse subtop eerder bij de top 3 slaagt dan in een andere competitie. En het is ook niet zo dat ze allemaal geflopt zijn of niet spelen toch?
Ik ben sinds de geboort van mijn zoon een stuk minder op de hoogte van dit soort jongens. Maar volgens mij zit er niet 1 bij doen het echt lekker doet toch.

Ik denk overigens dat het juist bij Ajax veel lastiger is om te slagen. Enige die ik wel had willen zien is djurucic. Zon mooie stijl van voetballen. Prachtige speler. Ook van hem weet ik niet of ie het gered had hoor.
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 14:07 schreef Hummel10 het volgende:
Klein vergelijk Ajax kan zich niet versterken want niemand wilt komen.
Lozano gaat naar PSV ik heb 1 wedstrijd gezien en weet nu al dat hij productiever dan Younes gaat zijn. Zelfde geldt voor Larsson. Dan denk ik Ajax wilt iets doen aan de toevoer van Dolberg. Dan denk ik zet een speler zonder oogkleppen op Younes zijn plek en klaar.
Dat zei iedereen ook over Pereiro.
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Ik volg Tottenham al jaren. Hij maakt er echt een fantastische club van en doet dat op zijn manier. Ook dat stukje over het salarishuis. Mooi hoe hij het volhoud. Maar ook dat salarisplafond is een heel flink salaris hoor.
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Eens. Dat doen ze niet handig of er moet iets aan de hand zijn.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 augustus 2017 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 10:10 schreef p111 het volgende:
Niki Zimling - 1 september 2014
Lerin Duarte - 2 september 2013
Lucas Andersen - 31 augustus 2012
Isaac Cuenca - 31 januari 2013
================================ Miskopen volgens mij
Maar te vroeg laten gaan wel of niet gedwongen zijn Babel-Bojan
Babel wilde zelf weg en Bojan werd echt verkeerd gebruikt. Andersen moest debuteren in een zwalkend elftal en kan niet zeggen dat het goed of slecht was. Cuenca is alleen geblesseerd geweest.

Die andere 2 waren dramatisch. Maar dat risico loop je sowieso met iedere transfer.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 augustus 2017 - 17:58   quote  deeplink  
Nog steeds denken dat Overmars alles in zijn eentje doet he.... Ik lach me werkelijk kapot.
p111
 p111 - donderdag 17 augustus 2017 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Is niet vreemd ze zien ook in dat dit geen Ajax speler is en als zijn vervanger gekocht is gaat hij richting de uitgang. Zeer vervelend voor hem, maar ja Ajax denkt ook aan de centjes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2017 door p111 --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 17 augustus 2017 - 19:23   quote  deeplink  
Ik lees dat ze akkoord zijn voor 40m pond.
Komt volgens mij neer op 44 m euro
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 19:44   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/756647/engelse-media-akkoord-nabij-spurs-betaalt-30-miljoen-en-15-miljoen-bonussen.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

30 mil ? en EVENTUEEL bonus.. is dat dan geen lachertje als je nagaat wat marc eerst zei ?
JOOD
 JOOD - donderdag 17 augustus 2017 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Wacht even de details af. Alles wat nu over Sanchez online komt is views trekken..
Jaccio
 Jaccio - donderdag 17 augustus 2017 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Ik denk, nee ik hoop dat Overmars het wel op zo een manier heeft onderhandeld dat die bonussen gegarandeerd zijn.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 augustus 2017 - 20:00   quote  deeplink  
Eerst maar afwachten. Mocht het kloppen is het lachwekkend
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 augustus 2017 - 20:02   quote  deeplink  
Ga er vanuit dat dit niet klopt, vanmiddag zouden de onderhandelingen nog worden afgekapt en daarvoor was een bod van 40 mil geweigerd.

maar inderdaad, mocht het kloppen is het inderdaad lachwekkend.
Eerder 40 a 45 mil en dan 15 aan bonussen.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 17 augustus 2017 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 15:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

1,3,5 en 6. Denswill doet het momenteel ook echt erg goed.
Denswill heb ik toen al geroepen dat ze die nooit hadden moeten laten gaan.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 augustus 2017 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 20:10 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Denswill heb ik toen al geroepen dat ze die nooit hadden moeten laten gaan.
Was een beest en vind hem nu de beste die verdediger die in België speelt.
Loetje
 Loetje - donderdag 17 augustus 2017 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 20:02 schreef NatjosFC het volgende:
Ga er vanuit dat dit niet klopt, vanmiddag zouden de onderhandelingen nog worden afgekapt en daarvoor was een bod van 40 mil geweigerd.

maar inderdaad, mocht het kloppen is het inderdaad lachwekkend.
Eerder 40 a 45 mil en dan 15 aan bonussen.
Haha bonussen weet je nooit of je ze krijgt he... Dus geloof het vooralsnog niet
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 augustus 2017 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 20:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Was een beest en vind hem nu de beste die verdediger die in België speelt.
maar haalbaar denk je? Zal ook wel op zn allerminst 12 mil moeten kosten dan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 augustus 2017 - 21:36   quote  deeplink  
Echt de hele dag door nieuwe verhalen. Lijkt wel een knipperlichtrelatie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1325931