BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 16 januari 2018 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 januari 2018 - 10:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Laat een ding duidelijk zijn, Vermeer was in zijn Ajax tijd met afstand de beste lijnkeeper van Nederland en beheerste dat toen aanzienlijk beter dan Onana nu, die dat al prima doet. Alleen hoge ballen waren gewoon dramatisch en meevoetballen nam die te veel risico. Maar Vermeer was een prima keeper die helemaal verneukt wordt bij de Kakkies. Eerste titel onder De Boer hebben we ook deels aan hem te danken, moet er niet aan denken dat destijds Verhoeven moest blijven keepen. Dat duurde 20 seconde voor die op de grond lag en 3 minuten voor die overeind kwam.
Ik vind de lijnkeeper die Vermeer toen was niet beter dan de lijnkeeper die Onana afgelopen jaar bleek te zijn..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 16 januari 2018 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 januari 2018 - 12:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind de lijnkeeper die Vermeer toen was niet beter dan de lijnkeeper die Onana afgelopen jaar bleek te zijn..
Onana vind ik echt vel emalen beter dan Vermeer en Cillesen bij elkaar. 1 tegen 1 is hij echt sterk, maar ook in de lucht vind ik Onana beter dan zijn voorgangers
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 januari 2018 - 17:38   quote  deeplink  
93e5e92937.jpg
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 16 januari 2018 - 18:11   quote  deeplink  
Tja had niet verwacht dat Ajax zo'n jongen kon kopen
remco k
 remco k - dinsdag 16 januari 2018 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 januari 2018 - 18:11 schreef Ajax we love you het volgende:
Tja had niet verwacht dat Ajax zo'n jongen kon kopen
Tis dan ook niet zo dat dit de nieuwe Messi is ofzo. Een prima talent. Maar 18 en als het een wonderkind zou zijn zou hij wel direct bij het eerste worden toegevoegd.

Dit soort jongens weet Ajax er over het algemeen wel meer van te strikken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 16 januari 2018 - 18:46   quote  deeplink  
Gewoon aankoop die bij Jong Ajax mag gaan spelen. Als die daar niet presteert is het gewoon weer exit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 januari 2018 door Ajax Warrior --
Brandje
 Brandje - dinsdag 16 januari 2018 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 januari 2018 - 18:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Tis dan ook niet zo dat dit de nieuwe Messi is ofzo. Een prima talent. Maar 18 en als het een wonderkind zou zijn zou hij wel direct bij het eerste worden toegevoegd.

Dit soort jongens weet Ajax er over het algemeen wel meer van te strikken
Frenkie heeft ook geen minuut in W2 een gemaakt dus dat zegt niet zo veel
remco k
 remco k - dinsdag 16 januari 2018 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 januari 2018 - 18:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Frenkie heeft ook geen minuut in W2 een gemaakt dus dat zegt niet zo veel
Frenkie is ook geen wonderkind. Alle jonge jongens die Ajax haalt staan bekend als grote talenten. Een groot deel ervan maakt die belofte echter nooit waar.

De opmerking dat het een wonder lijkt dat dit soort jongens naar Ajax komen begrijp ik niet helemaal. Ajax haalt met regelmaat dit soort talenten.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 16 januari 2018 - 21:24   quote  deeplink  
F'noord heeft Ayoub binnen. Van Persie ook. Mooi man vind ik dat.
Wordt weer spannend volgend seizoen hoop ik.
Hopelijk krijgt PSV er ook een paar leuke spelers bij.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 16 januari 2018 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 januari 2018 - 18:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Tis dan ook niet zo dat dit de nieuwe Messi is ofzo. Een prima talent. Maar 18 en als het een wonderkind zou zijn zou hij wel direct bij het eerste worden toegevoegd.

Dit soort jongens weet Ajax er over het algemeen wel meer van te strikken
Je gaat niet 2 miljoen betalen voor iemand die een leuke talentvolle speler is. Barca was ook een van de belangstellende. De vraag is waarom RB hem liet gaan voor 2m? RB is toch een ploeg die de jeugd een kans geeft. Hij speelt wel in het Duitse jeugdelftal en wordt daar toch gezien als een toekomstige manshaft speler en als ik zijn techniek zie... pfff die kan wel iets. Daarbij kan hij voorin op meerdere posities uit de voeten. Maargoed Ajax heeft ook nog een andere braziliaanse spits gehaald voor een paar miljoen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 16 januari 2018 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 januari 2018 - 21:24 schreef Jaccio het volgende:
F'noord heeft Ayoub binnen. Van Persie ook. Mooi man vind ik dat.
Wordt weer spannend volgend seizoen hoop ik.
Hopelijk krijgt PSV er ook een paar leuke spelers bij.
Ik moet nog maar zien of dat gaat werken allemaal. Iedereen bij Feijenoord lachte Ajax begin van deze competitie uit, omdat ze hun selectie al snel op orde hadden, maar zonder Kuit is het toch allemaal bagger daar in Rotjeknor.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 17 januari 2018 - 02:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 januari 2018 - 21:24 schreef Jaccio het volgende:
F'noord heeft Ayoub binnen. Van Persie ook. Mooi man vind ik dat.
Wordt weer spannend volgend seizoen hoop ik.
Hopelijk krijgt PSV er ook een paar leuke spelers bij.
Ayoub...das toch dat geitje met die sik? Broer van vilhena plop? Allemaal tyfuskoppen die nix presteren en dan ook nog die jankert van van perzik..

Ik schijt op die losertjes uit rotjeknor, vooral op de zogenaamde 'echte supporters' die opeens wegblijven nadat (na 18 jaar :^) ) de titel weer eens werd gepakt.

Nix trouw, nix mooiste en meest fanatieke aanhang! Die hebben wij, want zelfs na 33 titels is het stadion + de kroegen in de stad, altijd constant gevuld geweest. Dus niet janken dat onze 'betonbak' ( daar waar 70 % van rotjeknor hun baan in vind) altijd leeg is, nee nee, gemiddeld staan wij er gewoon vaker dan zij.

Daar is het opeens opvallend stil in de koip en wordt hard om een andere trainer geroepen...hahaha grappig toch? Drama volk...
Jaccio
 Jaccio - woensdag 17 januari 2018 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 januari 2018 - 02:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ayoub...das toch dat geitje met die sik? Broer van vilhena plop? Allemaal tyfuskoppen die nix presteren en dan ook nog die jankert van van perzik..

Ik schijt op die losertjes uit rotjeknor, vooral op de zogenaamde 'echte supporters' die opeens wegblijven nadat (na 18 jaar :^) ) de titel weer eens werd gepakt.

Nix trouw, nix mooiste en meest fanatieke aanhang! Die hebben wij, want zelfs na 33 titels is het stadion + de kroegen in de stad, altijd constant gevuld geweest. Dus niet janken dat onze 'betonbak' ( daar waar 70 % van rotjeknor hun baan in vind) altijd leeg is, nee nee, gemiddeld staan wij er gewoon vaker dan zij.

Daar is het opeens opvallend stil in de koip en wordt hard om een andere trainer geroepen...hahaha grappig toch? Drama volk...
Ow daar heb ik allemaal niet echt een mening over. Vind het alleen leuk als de weerstand elk seizoen weer groter wordt. Worden we uiteindelijk allemaal beter van. En misschien, heel misschien mogen we dan weer eens een WK spelen met het NL elftal
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 januari 2018 - 07:58   quote  deeplink  
Wat kan mij het schelen wat er bij die Tering kakkerlakken gebeurt!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 januari 2018 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 januari 2018 - 02:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ayoub...das toch dat geitje met die sik? Broer van vilhena plop? Allemaal tyfuskoppen die nix presteren en dan ook nog die jankert van van perzik..

Ik schijt op die losertjes uit rotjeknor, vooral op de zogenaamde 'echte supporters' die opeens wegblijven nadat (na 18 jaar :^) ) de titel weer eens werd gepakt.

Nix trouw, nix mooiste en meest fanatieke aanhang! Die hebben wij, want zelfs na 33 titels is het stadion + de kroegen in de stad, altijd constant gevuld geweest. Dus niet janken dat onze 'betonbak' ( daar waar 70 % van rotjeknor hun baan in vind) altijd leeg is, nee nee, gemiddeld staan wij er gewoon vaker dan zij.

Daar is het opeens opvallend stil in de koip en wordt hard om een andere trainer geroepen...hahaha grappig toch? Drama volk...
Helemaal eens gap! En als je ze ermee confronteert komen de meest slappe excuses naar boven. Toen het onderin een keer niet vol zat was het excuus omdat dit kwam doordat de supporters naar boven waren gekropen omdat ze anders nat werden. Whahahaha
remco k
 remco k - woensdag 17 januari 2018 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 januari 2018 - 22:51 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Je gaat niet 2 miljoen betalen voor iemand die een leuke talentvolle speler is. Barca was ook een van de belangstellende. De vraag is waarom RB hem liet gaan voor 2m? RB is toch een ploeg die de jeugd een kans geeft. Hij speelt wel in het Duitse jeugdelftal en wordt daar toch gezien als een toekomstige manshaft speler en als ik zijn techniek zie... pfff die kan wel iets. Daarbij kan hij voorin op meerdere posities uit de voeten. Maargoed Ajax heeft ook nog een andere braziliaanse spits gehaald voor een paar miljoen.
Momenteel betaald Ajax wel vaker dit soort bedragen voor een talentvolle jongen..

Dat van Barca is slechts een gerucht. Ook heel de wereld wou Mats Rit, Boilesen, Fischer, Andersen, Ozbiliz en ga zo maar door voordat die jongen doorkwamen in het eerste, dus dat zegt echt helemaal niets.

Daarnaast stelt de jeugdopleiding van Barca al tijden niks meer voor..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 17 januari 2018 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 januari 2018 - 07:19 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ow daar heb ik allemaal niet echt een mening over. Vind het alleen leuk als de weerstand elk seizoen weer groter wordt. Worden we uiteindelijk allemaal beter van. En misschien, heel misschien mogen we dan weer eens een WK spelen met het NL elftal
Je hebt niet echt een mening daarover? Das lekker!

Ik wil juist minder weerstand en het liefst zie ik feyenerd gewoon 15e eindigen.
Dat zou ik tot aan en tot na mijn dood accepteren hoor.

Ik zeg je ook eerlijk, dat hele Nederlandse elftal boeit me geen fuck!
Ik mis de WK's en EK's ook gewoon echt niet!

Er is maar 1 club die mij de OH ZO HEERLIJKE spanning kan geven, dat is Ajax.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 17 januari 2018 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 januari 2018 - 07:58 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat kan mij het schelen wat er bij die Tering kakkerlakken gebeurt!
Das ook weer zo natuurlijk, zolang ze maar weer ff minimaal 10 jaar niet bovenaan eindigen.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 17 januari 2018 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 januari 2018 - 11:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Je hebt niet echt een mening daarover? Das lekker!

Ik wil juist minder weerstand en het liefst zie ik feyenerd gewoon 15e eindigen.
Dat zou ik tot aan en tot na mijn dood accepteren hoor.

Ik zeg je ook eerlijk, dat hele Nederlandse elftal boeit me geen fuck!
Ik mis de WK's en EK's ook gewoon echt niet!

Er is maar 1 club die mij de OH ZO HEERLIJKE spanning kan geven, dat is Ajax.
Wel nee joh, welk stadion het volst zit of wie de meest trouwe supporters heeft interesseert me echt heel erg weinig.
Belangrijkste is voor mij dat Ajax wint en elk jaar beter wordt. En ik denk dat dat gebeurt (beter worden) door meer weerstand te ervaren.

Dat het NL elftal het goed doet is ook alleen maar beter voor Ajax. Super man als jongens als de Ligt, Frenkie en Kluivert een WK of EK spelen. Extra ervaring en marktwaarde omhoog.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 17 januari 2018 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 januari 2018 - 11:28 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Wel nee joh, welk stadion het volst zit of wie de meest trouwe supporters heeft interesseert me echt heel erg weinig.
Belangrijkste is voor mij dat Ajax wint en elk jaar beter wordt. En ik denk dat dat gebeurt (beter worden) door meer weerstand te ervaren.

Dat het NL elftal het goed doet is ook alleen maar beter voor Ajax. Super man als jongens als de Ligt, Frenkie en Kluivert een WK of EK spelen. Extra ervaring en marktwaarde omhoog.
Marktwaarde omhoog = meer geld.

Meer en constant je stadion vol + alle daarbij komende inkomsten (eten,drinken,merchandising etc.) = uiteindelijk ook meer geld.

Als het stadion steeds maar halfvol zit, zal Ajax dus uiteindelijk flink wat inkomsten mislopen.

Sfeer en passie om de ploeg heen is voor mij het belangrijkste.
remco k
 remco k - woensdag 17 januari 2018 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 januari 2018 - 11:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Je hebt niet echt een mening daarover? Das lekker!

Ik wil juist minder weerstand en het liefst zie ik feyenerd gewoon 15e eindigen.
Dat zou ik tot aan en tot na mijn dood accepteren hoor.

Ik zeg je ook eerlijk, dat hele Nederlandse elftal boeit me geen fuck!
Ik mis de WK's en EK's ook gewoon echt niet!

Er is maar 1 club die mij de OH ZO HEERLIJKE spanning kan geven, dat is Ajax.
En toch wordt ons clubje Ajax er beter van als het vaker tegen betere tegenstanders speelt.
remco k
 remco k - woensdag 17 januari 2018 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 januari 2018 - 17:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Marktwaarde omhoog = meer geld.

Meer en constant je stadion vol + alle daarbij komende inkomsten (eten,drinken,merchandising etc.) = uiteindelijk ook meer geld.

Als het stadion steeds maar halfvol zit, zal Ajax dus uiteindelijk flink wat inkomsten mislopen.

Sfeer en passie om de ploeg heen is voor mij het belangrijkste.
Stadion en kaarten is uiteindelijk maar een klein deel van de totale omzet
Jaccio
 Jaccio - woensdag 17 januari 2018 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 januari 2018 - 17:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Marktwaarde omhoog = meer geld.

Meer en constant je stadion vol + alle daarbij komende inkomsten (eten,drinken,merchandising etc.) = uiteindelijk ook meer geld.

Als het stadion steeds maar halfvol zit, zal Ajax dus uiteindelijk flink wat inkomsten mislopen.

Sfeer en passie om de ploeg heen is voor mij het belangrijkste.
Hoe mooier de wedstrijden hoe voller de stadions toch..?
Hoe mooier en beter het spel, hoe meer sfeer..
Hoe meer sfeer, hoe meer er verkocht wordt in het stadion..

Hoe meer weerstand, hoe beter je wordt en hoe mooier de wedstrijden worden.

En dan de cirkel herhalen
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 18 januari 2018 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 januari 2018 - 11:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Momenteel betaald Ajax wel vaker dit soort bedragen voor een talentvolle jongen..

Dat van Barca is slechts een gerucht. Ook heel de wereld wou Mats Rit, Boilesen, Fischer, Andersen, Ozbiliz en ga zo maar door voordat die jongen doorkwamen in het eerste, dus dat zegt echt helemaal niets.

Daarnaast stelt de jeugdopleiding van Barca al tijden niks meer voor..
De Ajax opleiding stelt ook weinig meer voor, en dat van Bayern ook en ga zo maar door. Het is heel simpel iedereen vist in dezelfde vijver naar talenten, dus als er 1 speler is die erboven uitsteekt op een internationaal toernooi, dan staat zo'n speler meteen op een lijstje om te volgen en dat zijn altijd de grote clubs. Die Engelse clubs kopen maar raak in de hoop dat er misschien 1 is die wel doorbreekt, terwijl dit juist in Engeland bijna onmogelijk is tenzij je de nieuwe messi bent en dan nog is het lastig.

Deze speler was in Duitsland de best betaalde jeugdspeler ooit en het grootste talent sinds jaren, maarja wat doe je uiteindelijk met je talent, talent alleen is niet voldoende. Ajax is wel goed om talent van een ruwe diamand om te toveren naar een mooi geslepen diamand. Deze jongen of zijn zaakwaarnemer ziet wel in dat Ajax de jeugd serieus een kans geeft en zo speel je jezelf snel in de kijker, krijgt veel meer ervaring in een eerste elftal en dat is voor zo'n jongen toch heel belangrijk. Dat Ajax nu zijn slag heeft geslagen heeft misschien ook te maken met het feit dat bij BArcelona de kans om in het eerste te komen veel kleiner is, net als Bayern Munchen en dan is de keuze van Ajax alleen maar goed voor hem en Ajax.

Vergeet niet dat Barca Sanchez ook wilde hebben, maar bij Ajax zou hij meteen bij het eerste zitten en bij Barca zou hij naar jong Barca gaan, dus koos hij voor Ajax.

Ajax kan geen top spelers halen, maar zolang er top talenten naar Ajax willen komen vind ik dat een goede ontwikkeling. Er is een periode geweest dat dit soort top talenten ervoor kozen om naar een topclub te gaan in een zware competitie en niet naar Ajax.
Eide
 Eide - vrijdag 19 januari 2018 - 06:59   quote  deeplink  
Napoli wil Younes nog altijd hebben maar is niet bereid te betalen wat Ajax vraagt. Swansea zou nu ook in de markt zijn en kan als Engelse degradatiekandidaat wel de vraagprijs betalen. Younes zal met het oog op het WK echter ook niet staan te springen om naar de nummer laatst van de EPL te vertrekken. Bankzitten bij Ajax helpt overigens ook niet.
remco k
 remco k - vrijdag 19 januari 2018 - 10:01   quote  deeplink  
Bij Napoli wordt hij in eerste instantie toch ook voor de breedte gehaald vermoed ik.
JV
 JV - zaterdag 20 januari 2018 - 11:36   quote  deeplink  
ajax is echt goed bezig, anticiperen op mogelijke toekomstige transfers, nu vervanger voor veldman, zeefuik is door de mand gevallen en kan weg en oreguela moet strijden met nieuwe deense aankoop. Labyad zal wel volgen voor transfer zomer van hakim
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 20 januari 2018 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 januari 2018 - 11:36 schreef JV het volgende:
ajax is echt goed bezig, anticiperen op mogelijke toekomstige transfers, nu vervanger voor veldman, zeefuik is door de mand gevallen en kan weg en oreguela moet strijden met nieuwe deense aankoop. Labyad zal wel volgen voor transfer zomer van hakim
De intentie is prima.
Laten we hopen dat het goed uitpakt allemaal. Want als de aankopen door de mand vallen, is iedereen weer kwaad en moeten er weer allerlei mensen ontslagen worden enzo.
Dus laten we het even afwachten.
Eide
 Eide - zaterdag 20 januari 2018 - 18:01   quote  deeplink  
OVERMARS PAKT DOOR: KRISTENSEN NAAR AJAX

Ajax zet de woorden van Edwin van der Sar tijdens de aandeelhoudersvergadering kracht bij. De algemeen directeur zei dat Ajax sneller zou schakelen met het oog op de toekomst.

Na buitenspeler Boureima Hassane Bandé, centrale verdediger Perr Schuurs (die allebei komend seizoen aansluiten), linksback Nicolas Tagliafico en aanvaller Nicolas Kühn slaat Marc Overmars met de komst van rechtsback Rasmus Nissen Kristensen (20) weer toe op de transfermarkt.

De (directe) komst van de verdediger van Jong Denemarken en FC Midtjylland is volgens bronnen rond de Amsterdamse club op een haar na rond en dus slechts een kwestie van tijd. Hoofdscout Henk Veldmate had Nissen Kristensen in zijn FC Groningen-tijd al in het vizier en vindt hem nu bij Ajax de ideale stand-in van aanvoerder Joël Veltman.

Bron
Eide
 Eide - zaterdag 20 januari 2018 - 19:36   quote  deeplink  
Kristensen schijnt morgen naar Amsterdam te komen voor z'n medische keuring.
Eide
 Eide - maandag 22 januari 2018 - 06:19   quote  deeplink  
Kristensen, die in Denemarken ala Rasmus Nissen speelt, tekent vandaag voor 4.5 jaar. Hij is schijnbaar al sinds zaterdag in Nederland.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 22 januari 2018 - 07:21   quote  deeplink  
Da's mooi. Vanavond gelijk meedoen met Jong Ajax! ;-)
Eide
 Eide - maandag 22 januari 2018 - 11:23   quote  deeplink  
Nissen tekent voor 4,5 jaar bij Ajax

Rasmus Nissen Kristensen (20), kortweg Rasmus Nissen, was zondag aandachtig toeschouwer tijdens de Klassieker.

De Deen bekeek de dag voor de kraker tussen Ajax en Feyenoord – verstopt op De Toekomst – ook al de afsluitende training van de Amsterdammers.

Maandag of uiterlijk dinsdag bevestigt Ajax het nieuws in Telesport van zaterdag dat de rechtsback van FC Midtjylland de nieuwste aanwinst van Ajax wordt. Hij tekent voor 4,5 jaar.

Bron
remco k
 remco k - dinsdag 23 januari 2018 - 19:05   quote  deeplink  
Volgens vi is Ajax nog deze winter op zoek naar een versterking voor de flanken.
Eide
 Eide - dinsdag 23 januari 2018 - 22:14   quote  deeplink  
Het AD meldt dat Tottenham David Neres met bovengemiddelde intresse volgt.
remco k
 remco k - woensdag 24 januari 2018 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 januari 2018 - 22:14 schreef Eide het volgende:
Het AD meldt dat Tottenham David Neres met bovengemiddelde intresse volgt.
Hmm, dat zou echt zonde zijn als die komende zomer al weer zou vertrekken, misschien dat Ajax daarop heeft geanticipeerd met Kuhn, Bande en het gerucht dat men nog op zoek is naar een vleugelversterking??

Ik mag trouwens aannemen dat Neres een giga transfersom moet opleveren..
Eide
 Eide - woensdag 24 januari 2018 - 12:02   quote  deeplink  
'Younes akkoord over transfervrij vertrek; nog geen deal met Ajax'

SSC Napoli heeft met Amin Younes een akkoord bereikt over een transfer naar de Serie A. Nu moet de Italiaanse club er nog met Ajax uit zien te komen.

Dat meldt de Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio. Younes en Napoli hebben een akkoord bereikt over een transfervrij vertrek tijdens de aankomende zomer. Dan loopt het contract van de 24-jarige Duitser af. Als het aan Napoli ligt dan komt Younes echter zo snel mogelijk naar Italië. In dat geval zal de club met een transfersom over de brug moeten komen. Hoe hoog die is, is niet bekend.

Di Marzio meldde vorige week dat Swansea City een bod van tien miljoen euro heeft gedaan op Younes. Even later meldde ook De Telegraaf dat de Premier League-club interesse heeft in Younes, die zelf meer voelt voor een transfer naar Italië. De zaakwaarnemer van Younes bevestigde dat naast Napoli en Swansea ook Zenit Sint-Petersburg, Internazionale, Watford en Sevilla belangstelling hebben.

Het is voor Napoli heel belangrijk om deze winter nog een aanvaller aan te trekken, schrijft Di Marzio. Matteo Politano van Sassuolo geldt als topprioriteit, maar ook Younes is meer dan welkom. De Duitser is zijn basisplek bij Ajax kwijtgeraakt aan Justin Kluivert. Afgelopen zondag zat Younes op de bank tegen Feyenoord en ook tijdens het trainingskamp behoorde hij niet tot de basiself tijdens het oefenduel met Lyngby BK.

Bron
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 24 januari 2018 - 12:08   quote  deeplink  
Zolang Napoli niet wil betalen, niet laten gaan. Vleugelspelers hebben we nodig voor dit laatste half jaar, dus die gaat niet zomaar weg.

Ik ben toch benieuwd naar die eenzijdige optie van die contractverlenging van één jaar en waarom Ajax die eventueel niet zou inlichten. Voor Younes zou het contract substantieel verbeterd moeten worden (salaris, premies etc), anders mag het volgens mij geen eenzijdige optie zijn. Is het zodanig opgeschreven dat Ajax het als nadelig ziet en daar dan toch van afwijkt?
Jaccio
 Jaccio - woensdag 24 januari 2018 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 12:08 schreef Hasjkoph het volgende:
Zolang Napoli niet wil betalen, niet laten gaan. Vleugelspelers hebben we nodig voor dit laatste half jaar, dus die gaat niet zomaar weg.

Ik ben toch benieuwd naar die eenzijdige optie van die contractverlenging van één jaar en waarom Ajax die eventueel niet zou inlichten. Voor Younes zou het contract substantieel verbeterd moeten worden (salaris, premies etc), anders mag het volgens mij geen eenzijdige optie zijn. Is het zodanig opgeschreven dat Ajax het als nadelig ziet en daar dan toch van afwijkt?
Wellicht is Ajax gewoon bereid om met Youness mee te denken en hem die transfer te gunnen. Mits Youness ook met Ajax meedenkt en dat laatste half jaar blijft.

Zou netjes zijn van beide kampen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 januari 2018 door Jaccio --
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 24 januari 2018 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 12:28 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Wellicht is Ajax gewoon bereid om met Youness mee te denken en hem die transfer te gunnen. Mits Youness ook met Ajax meedenkt en dat laatste half jaar blijft.

Zou netjes zijn van beide kampen.
Zou kunnen. Dat hebben we ook gezien met Tete die voor een relatief laag bedrag (3 miljoen) is vertrokken naar Lyon. Maar tegelijkertijd wordt Riedewald voor 9 mil verkocht, El Ghazi voor 10 mil verkocht en Bazoer is verkocht voor 12 miljoen. Natuurlijk speelt de duur van het contract mee, aangezien Tete nog maar één jaar een contract had toen hij werd verkocht. Echter lijkt het me dat Ajax ook wil verdienen aan spelers en, ondanks dat het slechts geruchten zijn, werkt Younes nou ook niet lekker mee.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 24 januari 2018 - 16:47   quote  deeplink  
Overigens schijnt er nu 5 miljoen geboden te zijn voor Younes (wat eerst een belachelijk 1 miljoen was), maar ook hier zou ik niet eens mee akkoord gaan.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 24 januari 2018 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 16:33 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Zou kunnen. Dat hebben we ook gezien met Tete die voor een relatief laag bedrag (3 miljoen) is vertrokken naar Lyon. Maar tegelijkertijd wordt Riedewald voor 9 mil verkocht, El Ghazi voor 10 mil verkocht en Bazoer is verkocht voor 12 miljoen. Natuurlijk speelt de duur van het contract mee, aangezien Tete nog maar één jaar een contract had toen hij werd verkocht. Echter lijkt het me dat Ajax ook wil verdienen aan spelers en, ondanks dat het slechts geruchten zijn, werkt Younes nou ook niet lekker mee.
Als Ajax zelf er met Younes niet uit lijkt te komen zouden ze alsnog die optie kunnen lichten om toch wat te verdienen.

Let wel dat Younes en Napoli een akkoord hebben. Van Ajax heb ik er zelf nog niks over gehoord eigenlijk, dus alles wat ik zeg is puur giswerk.

'Als je nog een half jaar blijft, gunnen we je die transfer en doen we niet moeilijk. Maar wil je niet blijven, dan willen wij wel graag wat aan je verdienen'
Ik kan me voorstellen dat Ajax met zo een voorstel bij Younes aanklopt. En dat zou ook een redelijk en begrijpelijk voorstel zijn.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 24 januari 2018 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 16:47 schreef Hasjkoph het volgende:
Overigens schijnt er nu 5 miljoen geboden te zijn voor Younes (wat eerst een belachelijk 1 miljoen was), maar ook hier zou ik niet eens mee akkoord gaan.
5 vind ik niet eens zo heel verkeerd voor Younes eigenlijk.
Helemaal gezien hij zelf gewoon heel erg graag weg wilt.
Anders krijg je van die nare spelletjes, moet je ook niet willen als Ajax zijnde.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 24 januari 2018 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 16:57 schreef Jaccio het volgende:

[..]

5 vind ik niet eens zo heel verkeerd voor Younes eigenlijk.
Helemaal gezien hij zelf gewoon heel erg graag weg wilt.
Anders krijg je van die nare spelletjes, moet je ook niet willen als Ajax zijnde.
Alleen wanneer we zeker zijn van een vervanger (werd al over gespeculeerd) en dat het direct 5 miljoen is, dus niet 3 miljoen wat kan oplopen tot 5 miljoen. Pas dan zou ik het meer accepteren.
Eide
 Eide - woensdag 24 januari 2018 - 17:37   quote  deeplink  
5 mio voor een wisselspeler die over 6 maanden uit z'n contract loopt vind ik acceptabel.
Eide
 Eide - woensdag 24 januari 2018 - 17:38   quote  deeplink  
Als ze em houden ook prima hoor. Laat Ajax maar voor het sportieve eigenbelang kiezen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 24 januari 2018 - 17:47   quote  deeplink  
203f31ad6d.jpg
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 24 januari 2018 - 17:48   quote  deeplink  
Dat was snel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 24 januari 2018 - 18:02   quote  deeplink  
Let op mijn woorden, die gaat daar de sterren van de hemel spelen!
Jaccio
 Jaccio - woensdag 24 januari 2018 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 17:47 schreef Hasjkoph het volgende:
[ afbeelding ]
Prima zo. Iedereen blij

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1504180