BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - maandag 11 maart 2019 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 09:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens, maar dan wel voor gearriveerde spelers zoals een Ziyech dat was. NIet voor jongens die echt nog helemaal niets hebben laten zien.

En leuk dat Odegaard bij real onder contract staat, maar dat stond Mink Peters ook tot afgelopen seizoen..
begrijp je punt wel.. maar het is gewoon veranderd.. frenkie dejong 85 mil.. ook nog niet perse een gearriveerde speler in de top, maar wel zoon bedrag.. ziyech is een paar seizoenen terug en was dat voor nederlandse begrippen best veel.. alleen in die tijd zijn ook de prijzen van ajax spelers de grond uitgeschoten.. ben ik het ermee eens met zulke prijzen ? nee absoluut niet.. maar het is niet anders
remco k
 remco k - maandag 11 maart 2019 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 10:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

begrijp je punt wel.. maar het is gewoon veranderd.. frenkie dejong 85 mil.. ook nog niet perse een gearriveerde speler in de top, maar wel zoon bedrag.. ziyech is een paar seizoenen terug en was dat voor nederlandse begrippen best veel.. alleen in die tijd zijn ook de prijzen van ajax spelers de grond uitgeschoten.. ben ik het ermee eens met zulke prijzen ? nee absoluut niet.. maar het is niet anders
Dan moet je die spelers dus niet halen, dan maar spelers zoals Neres Tagliafico, Magalan, Sanchez ophalen ophalen uit het buitenland en de talenten wegkapen zoals we met Frenkie hebben gedaan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 maart 2019 - 11:30   quote  deeplink  
Namli, hahahahaha hou toch op! Wat moeten wij toch met al die B-kwaliteit!! Aan de ene kant wil iedereen dat Ajax groeit, maar aan de andere kant worden namen genoemd die gewoon niet het Ajax-kwaliteit hebben dat wij allemaal willen dat onze club nastreeft. En dat enkel en alleen omdat hij in 2019 goed gestart is!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 maart 2019 - 11:30   quote  deeplink  
Er is gewoon in Nederland amper nog een speler die bij Ajax er direct tussen zou komen. Zelfs een groot deel van onze aankomende jeugd kan de opengevallen gaten gaan opvullen. Een Stengs of Namli is leuk voor een club als AZ of PEC, maar zeker niet voor Ajax. Ajax moet het gaan hebben van spelers die ervaring hebben en daarnaast ook iets gepresteerd hebben. Ik denk daarom dat Ajax meer naar landen als Argentinië of Brazilië moet kijken. Maar zoals eerder gezegd is een spelertje van de subtop geen kwaliteit meer voor Ajax, mits hij maanden, zo niet jaren zichzelf elke week laat zien!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2019 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - maandag 11 maart 2019 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 11:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
Namli, hahahahaha hou toch op! Wat moeten wij toch met al die B-kwaliteit!! Aan de ene kant wil iedereen dat Ajax groeit, maar aan de andere kant worden namen genoemd die gewoon niet het Ajax-kwaliteit hebben dat wij allemaal willen dat onze club nastreeft. En dat enkel en alleen omdat hij in 2019 goed gestart is!
Ik riep zijn naam hier vorig seizoen ook al, zijn start nu heeft daar niets mee te maken.. En nogmaals niet direct voor de basis, maar wel als breedte versterking die al dan niet belangrijk kan gaan worden.
nummer10
 nummer10 - maandag 11 maart 2019 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 11:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
Er is gewoon in Nederland amper nog een speler die bij Ajax er direct tussen zou komen. Zelfs een groot deel van onze aankomende jeugd kan de opengevallen gaten gaan opvullen. Een Stengs of Namli is leuk voor een club als AZ of PEC, maar zeker niet voor Ajax. Ajax moet het gaan hebben van spelers die ervaring hebben en daarnaast ook iets gepresteerd hebben. Ik denk daarom dat Ajax meer naar landen als Argentinië of Brazilië moet kijken. Maar zoals eerder gezegd is een spelertje van de subtop geen kwaliteit meer voor Ajax, mits hij maanden, zo niet jaren zichzelf elke week laat zien!
mee eens, alleen dit zijn namen waarvan ik vind dat ALS ajax al inkopen doet in nl dit de enige zijn die uberhaubt een beetje zouden kunnen.. liever niet en liever indd verder kijken naar nog hoger aangeschreven spelers
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 maart 2019 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 12:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik riep zijn naam hier vorig seizoen ook al, zijn start nu heeft daar niets mee te maken.. En nogmaals niet direct voor de basis, maar wel als breedte versterking die al dan niet belangrijk kan gaan worden.
Maar waarom zo'n speler op de bank? Net zoals Labyad gewoon onnodige bankvulling!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 maart 2019 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 13:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mee eens, alleen dit zijn namen waarvan ik vind dat ALS ajax al inkopen doet in nl dit de enige zijn die uberhaubt een beetje zouden kunnen.. liever niet en liever indd verder kijken naar nog hoger aangeschreven spelers
Snap ik, maar ben dat geroep om 2e rangstalenten uit de subtop meer dan zat. Enkel en alleen vanwege 1 of soms 2 goede maanden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2019 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - maandag 11 maart 2019 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 13:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Snap ik, maar ben dat geroep om 2e rangstalenten uit de subtop meer dan zat. Enkel en alleen vanwege 1 of soms 2 goede maanden!
Dat stukje ben ik met je eens. Maar dan kunnen er nog wel uitzonderingen zijn he. We zien echt allemaal wel dat om te presteren bij Ajax wat anders nodig is. Sterker nog. Daar ben ikzelf echt een van de voorlopers in. Maar met name in Namli zie ik iets dat bij ons zou kunnen passen. En zon speler voor weinig oppikken is hetzelfde risico als een buitenlander waarvan we niks weten. Ook van Frankie wisten we maar heel weinig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2019 door remco k --
remco k
 remco k - dinsdag 12 maart 2019 - 13:09   quote  deeplink  
Toch zal Ajax echt wel oppassen met te veel te dure spelers halen.

Stel ze halen er 4 a 5 die rond de 4 a 5 miljoen verdienen waar dat eerder 1 a 1.5 miljoen was.

dan ga je het salarishuis even met 17.5 miljoen verhogen, en dat niet voor 1 jaar maar je doet het ineens structureel. Dan ben je het bijna verplicht om jaarlijks te overwinteren in de CL. En dat zo afhankelijk zullen ze nooit willen zijn.
Daarom verwacht ik echt niet ineens 5 peperdure aankopen.

Ik lees zelfs ineens dat Ajax de concurrentie aan zou moeten gaan met clubs als Real om Eriksen terug te halen. Dus Eriksen Suarez Vertonghen Alderweireld en nog 1 of twee vleugelspelers.

Sorry, maar dat is in mijn beleving een utopie en volstrekt niet reel.
aaadjuh
 aaadjuh - dinsdag 12 maart 2019 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2019 - 13:09 schreef remco k het volgende:
Toch zal Ajax echt wel oppassen met te veel te dure spelers halen.

Stel ze halen er 4 a 5 die rond de 4 a 5 miljoen verdienen waar dat eerder 1 a 1.5 miljoen was.

dan ga je het salarishuis even met 17.5 miljoen verhogen, en dat niet voor 1 jaar maar je doet het ineens structureel. Dan ben je het bijna verplicht om jaarlijks te overwinteren in de CL. En dat zo afhankelijk zullen ze nooit willen zijn.
Daarom verwacht ik echt niet ineens 5 peperdure aankopen.

Ik lees zelfs ineens dat Ajax de concurrentie aan zou moeten gaan met clubs als Real om Eriksen terug te halen. Dus Eriksen Suarez Vertonghen Alderweireld en nog 1 of twee vleugelspelers.

Sorry, maar dat is in mijn beleving een utopie en volstrekt niet reel.
Je hoeft natuurlijk niet per se voor elke verkochte speler een nieuwe te kopen.
je hebt ook nog wat jeugd natuurlijk Eiting, Gravenberg en Unuvar( hoewel heel erg jong, maar dat was Seedorf ook) etc.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 maart 2019 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2019 - 13:09 schreef remco k het volgende:
Toch zal Ajax echt wel oppassen met te veel te dure spelers halen.

Stel ze halen er 4 a 5 die rond de 4 a 5 miljoen verdienen waar dat eerder 1 a 1.5 miljoen was.

dan ga je het salarishuis even met 17.5 miljoen verhogen, en dat niet voor 1 jaar maar je doet het ineens structureel. Dan ben je het bijna verplicht om jaarlijks te overwinteren in de CL. En dat zo afhankelijk zullen ze nooit willen zijn.
Daarom verwacht ik echt niet ineens 5 peperdure aankopen.

Ik lees zelfs ineens dat Ajax de concurrentie aan zou moeten gaan met clubs als Real om Eriksen terug te halen. Dus Eriksen Suarez Vertonghen Alderweireld en nog 1 of twee vleugelspelers.

Sorry, maar dat is in mijn beleving een utopie en volstrekt niet reel.
dat word tegek.. maar een vertonghen moet haalbaar zijn.. en nog ergens een topper weghalen.. met aanvulling wat er al loopt.. neres tadic en hoop dat ziyech nog 1 seizoen gaat vlammen.. en natuurlijk een betere spits of vleugelspits zodat tadic vast op 9 kan
remco k
 remco k - dinsdag 12 maart 2019 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2019 - 18:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat word tegek.. maar een vertonghen moet haalbaar zijn.. en nog ergens een topper weghalen.. met aanvulling wat er al loopt.. neres tadic en hoop dat ziyech nog 1 seizoen gaat vlammen.. en natuurlijk een betere spits of vleugelspits zodat tadic vast op 9 kan
Ik denk echt niet dat Ajax dit gaat doen. Ajax wil best door het salarisplafond. Maar die gaan echt niet 5 of meer spelers in het elftal hebben die daar dik doorheen gaan.

Je kan tadic nu ook prima als vaste negen laten spelen. Dat er op de vleugels geen andere opties zijn is daar echt niet de reden van. Ten hag zet het echt zitten in dolberg en gaat hem ook volgend jaar echt veel gebruiken. Ten hag kn nu namelijk ook kiezen uit neres en Ziyech op de vleugels.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 maart 2019 - 19:57   quote  deeplink  
en ik denk dat de credits wel een beetje op zijn zolangzamerhand.. niet voor niks dat ze hunter ook nog een jaar eraan plakken.. mocht dolberg toch niks worden hebben ze hem nog
remco k
 remco k - dinsdag 12 maart 2019 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2019 - 19:57 schreef nummer10 het volgende:
en ik denk dat de credits wel een beetje op zijn zolangzamerhand.. niet voor niks dat ze hunter ook nog een jaar eraan plakken.. mocht dolberg toch niks worden hebben ze hem nog
Dat denk ik niet. Anders zouden ze hem niet zo veel laten spelen. Ook hij heeft pas zijn contract verlengt.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 maart 2019 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2019 - 20:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Anders zouden ze hem niet zo veel laten spelen. Ook hij heeft pas zijn contract verlengt.
in de hoop dat zijn vorm terug kwam.. maar dat doet het niet.. dit is zijn max ;)
remco k
 remco k - woensdag 13 maart 2019 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2019 - 21:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

in de hoop dat zijn vorm terug kwam.. maar dat doet het niet.. dit is zijn max ;)
Voor ons allen een gok, ook voor jou, niemand die dit zeker kan zeggen of zeker kan zeggen dat hij nog top wordt.

Ik zie dingen bij hem die niet veel spelers hebben, en ik denk dat hij zijn echte vorm nog wel gaat vinden.
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 maart 2019 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2019 - 09:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor ons allen een gok, ook voor jou, niemand die dit zeker kan zeggen of zeker kan zeggen dat hij nog top wordt.

Ik zie dingen bij hem die niet veel spelers hebben, en ik denk dat hij zijn echte vorm nog wel gaat vinden.
die zag je ook bij fisscher.. en die goals die hij zo nu en dan maakt die worden wel vaker gemaakt.. zeg nergens dat hij geen talent heeft.. maar daar houd het veel al bij op voor nu.. maar natuurlijk mag hij van mij de nieuwe zlatan worden.. komt ons ten goede he
remco k
 remco k - woensdag 13 maart 2019 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2019 - 09:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

die zag je ook bij fisscher.. en die goals die hij zo nu en dan maakt die worden wel vaker gemaakt.. zeg nergens dat hij geen talent heeft.. maar daar houd het veel al bij op voor nu.. maar natuurlijk mag hij van mij de nieuwe zlatan worden.. komt ons ten goede he
Je refereert iedere keer aan Fischer, er zijn ook zat voorbeelden de andere kant op. En ik denk daarnaast niet dat ze te vergelijken zijn.

De enige redn dat Fischer niet uit de verf is gekomen, is zijn eigen doorgeslagen wil om de beste te zijn.
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 maart 2019 - 11:03   quote  deeplink  
was enkel een voorbeeld waarvan er ook werd gezegt dat hij een topper en een super talent zou zijn.. ook nooit waar gemaakt en zie dat gewoon met dolberg ook gebeuren.. zijn hele basis techniek qua aannames en loop acties is gewoon om te janken.. en dat heeft niks met vorm temaken..
remco k
 remco k - woensdag 13 maart 2019 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2019 - 11:03 schreef nummer10 het volgende:
was enkel een voorbeeld waarvan er ook werd gezegt dat hij een topper en een super talent zou zijn.. ook nooit waar gemaakt en zie dat gewoon met dolberg ook gebeuren.. zijn hele basis techniek qua aannames en loop acties is gewoon om te janken.. en dat heeft niks met vorm temaken..
Zijn aannames onder druk zijn inderdaad niet goed, zijn loopacties vind ik juist goed en daar komen ook gewoon regelmatig goals uit, dat is echt een beetje zoeken om wat negatiefs te benoemen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 maart 2019 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2019 - 11:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn aannames onder druk zijn inderdaad niet goed, zijn loopacties vind ik juist goed en daar komen ook gewoon regelmatig goals uit, dat is echt een beetje zoeken om wat negatiefs te benoemen.
vaak te laat of verkeerd opgesteld, ook zie je hem amper deel nemen aan het spel en laat ik maar niet beginnen over zijn inzet in het veld..
remco k
 remco k - woensdag 13 maart 2019 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2019 - 15:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vaak te laat of verkeerd opgesteld, ook zie je hem amper deel nemen aan het spel en laat ik maar niet beginnen over zijn inzet in het veld..
Het ging over het lopen. En dan ga je er weer iets anders bijhalen om je punt over hem te maken.
nummer10
 nummer10 - donderdag 14 maart 2019 - 02:22   quote  deeplink  
hoop dat je goed hebt gekeken vanavond.. hele team niet top.. maar dolberg.. 10 vs 11.. altijd als hij meedoet.. waardeloze voetballer.. als je zo vaak een bal niet aan kan nemen hoor je niet in ajax 1.. noch in jong ajax
remco k
 remco k - donderdag 14 maart 2019 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 02:22 schreef nummer10 het volgende:
hoop dat je goed hebt gekeken vanavond.. hele team niet top.. maar dolberg.. 10 vs 11.. altijd als hij meedoet.. waardeloze voetballer.. als je zo vaak een bal niet aan kan nemen hoor je niet in ajax 1.. noch in jong ajax
Ik vond hem het eerste kwartier prima. Daarna met als het gehele elftal matig.

Dus als iedereen slecht is. Wat is dan de waarde van zijn matige spel?
nummer10
 nummer10 - donderdag 14 maart 2019 - 09:04   quote  deeplink  
zoals ik aangaf hele team was niet best.. maar hij kan geen bal fatsoenlijk aannemen.. ajax onwaardig.. als het al niet loopt vecht dan voorin en dat zie je hem ook niet doen..
AkaS
 AkaS - donderdag 14 maart 2019 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 11:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
Namli, hahahahaha hou toch op! Wat moeten wij toch met al die B-kwaliteit!! Aan de ene kant wil iedereen dat Ajax groeit, maar aan de andere kant worden namen genoemd die gewoon niet het Ajax-kwaliteit hebben dat wij allemaal willen dat onze club nastreeft. En dat enkel en alleen omdat hij in 2019 goed gestart is!
Eens:-)
Eide
 Eide - donderdag 14 maart 2019 - 16:10   quote  deeplink  
Liverpool zou 120 miljoen over hebben voor De Ligt en Ziyech volgens verschillende websites. Geloofwaardigheid onbekend.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 14 maart 2019 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 09:41 schreef AkaS het volgende:

[..]

Eens:-)
De psychologische oorlogsvoering is begonnen. Dit mbt de loting/volgende ronde CL. Hoorde gisteravond in de metro van de JCA naar huis dat Real interesse heeft in Zyech.....
Brandje
 Brandje - donderdag 14 maart 2019 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2019 - 11:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn aannames onder druk zijn inderdaad niet goed, zijn loopacties vind ik juist goed en daar komen ook gewoon regelmatig goals uit, dat is echt een beetje zoeken om wat negatiefs te benoemen.
Leuk en aardig dat je steeds zijn loopacties benoemd maar welke bedoel je dan eigenlijk? Het steeds te laat komen bij een voorzet? Of de loopacties die nooit de diepte in zijn? Tegen Fortuna een keer en gelijk assist. Of bedoel je zijn fantastische loopacties als hij voluit druk zet?,Oh nee want ook daarin verzaakt hij.
Je dat ik je mening over voetbal respecteer maar jij ziet dingen bij Dolberg die echt niemand ziet. Simpelweg omdat ze er niet zijn.
Als ik Dolberg zie dan doet hij mij steeds meer aan Dani, nee niet De Wit, denken. Barsten van het talent maar er nul energie in willen steken.
Er moet hoe dan ook een spits bij komen die of Dolberg uit de basis speelt of Dolberg weer op scherp zet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 maart 2019 door Brandje --
remco k
 remco k - donderdag 14 maart 2019 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 18:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Leuk en aardig dat je steeds zijn loopacties benoemd maar welke bedoel je dan eigenlijk? Het steeds te laat komen bij een voorzet? Of de loopacties die nooit de diepte in zijn? Tegen Fortuna een keer en gelijk assist. Of bedoel je zijn fantastische loopacties als hij voluit druk zet?,Oh nee want ook daarin verzaakt hij.
Je dat ik je mening over voetbal respecteer maar jij ziet dingen bij Dolberg die echt niemand ziet. Simpelweg omdat ze er niet zijn.
Als ik Dolberg zie dan doet hij mij steeds meer aan Dani, nee niet De Wit, denken. Barsten van het talent maar er nul energie in willen steken.
Er moet hoe dan ook een spits bij komen die of Dolberg uit de basis speelt of Dolberg weer op scherp zet.
Brandje. Ik zeg nergens dat ik tevreden ben. Ik zie ook dat het ondermaats is hè.

Maar ik zie inderdaad loopacties die gewoon goed zijn. Hij trekt gaten voor Donny of Ziyech. Hij maakt vaak zat de loopactie in de diepte maar dan komt de bal vaak niet.

Nogmaals. Het is bij lange na niet goed genoeg. Maar ik zie wel zijn potentie en zoals altijd zal ik dan totdat ik er zelf van overtuigd ben dat het niks gaat worden achter zon speler blijven staan.

Echt bakken vol met spelers waar het er niet uit komt om toch zomaar ineens weer helemaal op te bloeien. En ja ook van het tegenovergestelde zijn er bakken vol met namen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 maart 2019 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 15 maart 2019 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 16:10 schreef Eide het volgende:
Liverpool zou 120 miljoen over hebben voor De Ligt en Ziyech volgens verschillende websites. Geloofwaardigheid onbekend.
Dat is een boel geld!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 15 maart 2019 - 13:03   quote  deeplink  
Is Traoré, de spits van jong Ajax eigenlijk ingeschreven voor de CL?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 15 maart 2019 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 13:03 schreef Ronald 1960 het volgende:
Is Traoré, de spits van jong Ajax eigenlijk ingeschreven voor de CL?
Durf ik eigenlijk niet te zeggen, maar volgens mij wel ......... of niet! ;-)
Eide
 Eide - vrijdag 15 maart 2019 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 13:03 schreef Ronald 1960 het volgende:
Is Traoré, de spits van jong Ajax eigenlijk ingeschreven voor de CL?
Geen idee. Volgens mij niet. Dat is wel een jongen met potentie maar hij moet nog behoorlijk bijgeslepen worden. Hij is nog wat lomp en soms ondoordacht in zijn acties.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 15 maart 2019 - 15:41   quote  deeplink  
Ik zou hem wel meenemen als hij is ingeschreven voor de CL, al is het maar om aan de sfeer te wennen voor komend seizoen ;-)
Eide
 Eide - vrijdag 15 maart 2019 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 15:41 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik zou hem wel meenemen als hij is ingeschreven voor de CL, al is het maar om aan de sfeer te wennen voor komend seizoen ;-)
Hij staat kennelijk wel op de lijst, net als Varela en Magallán.

Bron
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 15 maart 2019 - 20:16   quote  deeplink  
Ondanks hun onervarenheid, zouden deze jongens best eens van pas kunnen komen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 maart 2019 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - zaterdag 16 maart 2019 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 20:16 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ondanks hun onervarenheid, zouden deze jongens best eens van pas kunnen komen....
Daarvoor heb ik traore echt nog te weinig goede dingen zien doen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 16 maart 2019 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 10:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarvoor heb ik traore echt nog te weinig goede dingen zien doen.
Onana was in jong Ajax ook niet zo goed als nu.....
Traore brengt power en heeft gisteren tegen Oss ook weer gescoord.... Hij heeft wel degelijk potentie
remco k
 remco k - zaterdag 16 maart 2019 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 11:12 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Onana was in jong Ajax ook niet zo goed als nu.....
Traore brengt power en heeft gisteren tegen Oss ook weer gescoord.... Hij heeft wel degelijk potentie
Potentie ook zeker hoor. We gaan het zien.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 16 maart 2019 - 13:51   quote  deeplink  
misschien een leuke kijktip:

https://www.goal.com/nl/news/181/nieuws/2013/05/22/3996135/juventus-aan-doping-tegen-ajax-in-1996

Ik zou zeggen; hang dit in de kleedkamer bij onze jongens en verpulver Juventus....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 maart 2019 door Ronald 1960 --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 maart 2019 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 11:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
Er is gewoon in Nederland amper nog een speler die bij Ajax er direct tussen zou komen. Zelfs een groot deel van onze aankomende jeugd kan de opengevallen gaten gaan opvullen. Een Stengs of Namli is leuk voor een club als AZ of PEC, maar zeker niet voor Ajax. Ajax moet het gaan hebben van spelers die ervaring hebben en daarnaast ook iets gepresteerd hebben. Ik denk daarom dat Ajax meer naar landen als Argentinië of Brazilië moet kijken. Maar zoals eerder gezegd is een spelertje van de subtop geen kwaliteit meer voor Ajax, mits hij maanden, zo niet jaren zichzelf elke week laat zien!
Ik volgde eredivisie niet heel veel meer maar het aankopen van een speler blijf toch altijdeen gokje. Maar net als alle voorgaande jaren lopen altijd wel spelers die nog kunnen groeien en dus een stapje naar de top van de eredivisiekunnen maken. Zekerheid heb je nooit maar met buitenlanders ook niet.

Nu zag ik gisteren Odengard met Erikssen achtige actie deze jongen kan iets toevoegen maar is duur. Stengs zie ik wel potentie in. Doan ook. Kerk van Utrecht bv. voor de breedte. Vaak niet te houden maar basis denk ik (nog) niet. Zo zullen er nog wel een pasr zijn hoor. Kijk niet vaak genoeg. Maar in het verleden noemde ik ook vaak zat namen en daar zaten Kostic, Tadic, Ziyech enz. Vaak zat bij en zat er denk ik niet helemaal naast. ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 19 maart 2019 - 13:15   quote  deeplink  
Wijziging in technische staf na dit seizoen

https://www.ajax.nl/streams/actueel/wijzigingen-in-technische-staf.htm?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 maart 2019 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - zaterdag 30 maart 2019 - 09:13   quote  deeplink  
Laniez voorlopig een dikke flop in Spanje. Paar potjes gespeeld en niet 1 keer laten zien dat zijn waarde terecht is.

Nu zelfs teruggezet naar het tweede elftal ivm te weinig speeltijd.
Loetje
 Loetje - zaterdag 06 april 2019 - 18:25   quote  deeplink  
Wat vinden jullie van het voorstel van Henk Spaan, Hatem Ben Arfa?

Vind dat echt een prachtige speler, brengt ook nog ervaring mee.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 april 2019 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2019 - 18:25 schreef Loetje het volgende:
Wat vinden jullie van het voorstel van Henk Spaan, Hatem Ben Arfa?

Vind dat echt een prachtige speler, brengt ook nog ervaring mee.
Wie???
Loetje
 Loetje - zaterdag 06 april 2019 - 19:25   quote  deeplink  
Zoek maar op
nummer10
 nummer10 - vrijdag 12 april 2019 - 10:35   quote  deeplink  
kik dus naar ajax.. of 11 jarige leeftijd wou die deze stap al maken.. beter dan die kakkerlak scherpen..
remco k
 remco k - vrijdag 12 april 2019 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2019 - 10:35 schreef nummer10 het volgende:
kik dus naar ajax.. of 11 jarige leeftijd wou die deze stap al maken.. beter dan die kakkerlak scherpen..
Totaal niet interessant, een kind van 11 afrekenen op iets wat hij wel of gezegd of gepost zou hebben.

Veel en veel zieliger dan dat scherpen ooit eens iets over Ajax gezegd zou hebben.. Nogmaals, een kind man een kind.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1880729