BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 04 juni 2019 - 12:20   quote  deeplink  
Wel mooi om dit te lezen op een Den haag clubsite

https://www.clubachterdeduinen.nl/nieuws/krokodillentranen_feyenoord_om_oudadotalent/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Feyenoord is boos omdat het Steven van der Sloot kwijtraak aan Ajax.
De 17-jarige rechtsback jeugdinternational gaat deze zomer naar de jeugdopleiding van de Amsterdammers. Feyenoord is daar volgens De Telegraaf -zacht gezegd - niet gelukkig mee.

De Rotterdammers lijken vergeten dat ze Van der Sloot op hun beurt bij ADO Den Haag hebben weggehaald, waar hij van 2012 tot 2015 speelde. Ze schermen nu met het eerder afgesproken 'herenakkoord'.

ADO ontdekte het talent trouwens weer bij Haaglandia en daarvoor zat hij bij Quick Steps.

Daartegenover staat ook dat Ajax twee talentvolle spelers kwijtraakt aan Manchester United.

Ik vind eigenlijk dat alle spelers binnen nederland gewoon vrij moeten zijn om naar welke club te gaan die ze willen. Naar het buitenaldn vind ik anders, maarja Ajax haalt ook jonge jongens op uit het buitenland. Dat laatste vind ik eigenlijk niet kunnen tenzij ze in Jong Ajax komen of in het eerste.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 juni 2019 door Ajax we love you --
remco k
 remco k - dinsdag 04 juni 2019 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juni 2019 - 11:13 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja 18 jaar vind ik toch weer net wat anders.
Besloot het toen hij 17 was.. Ook gewoon een jongen die een prima toekomst bij Ajax had kunnen hebben, die weg gaat voor het grote geld.
remco k
 remco k - dinsdag 04 juni 2019 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juni 2019 - 07:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Eredivisie kan hij rustiger aan doen dus mogelijk minder blessures. Babel kan in ieder geval de bal beter vasthouden dan Dolberg. Huntelaar is ook niet echt balvast en bewegelijk scoorde ook genoeg. Dus ik denk niet dat je met babel in de spits slechter wordt.
Die Isaak mag ook hoor.

Tadic-Isaak-Odengaard kan ik anders ook wel mee leven bij vertrek Ziyech en Neres..
Babel en Robben niet halen aub.

Isaac en Odengaard lijkt me beter. En Neres is ook gewoon niet weg he.
p111
 p111 - dinsdag 04 juni 2019 - 15:02   quote  deeplink  
Uiteraard zou ik als eerste Odegaard willen,maar Babel voor de routine en de breedte uiteraard niet voor de hoofdprijs maar ik blijf het een goede spits vinden die altijd dreiging heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 juni 2019 door p111 --
Brandje
 Brandje - dinsdag 04 juni 2019 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juni 2019 - 13:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Babel en Robben niet halen aub.

Isaac en Odengaard lijkt me beter. En Neres is ook gewoon niet weg he.
Waarom Isaac halen? TH moet eerst eens gaan bedenken wie hij in de spits wil! Ik verwacht dat Dolberg zijn laatste kans krijgt in de voorbereiding en anders zou ik met Tadic in de spits gaan spelen dus een extra spits, als je ook nog KJH en Traore hebt, is nergens voor nodig.
De pijnpunten zijn daarom in mijn ogen de plek van Schone en een extra linksbuiten. Blind verwacht ik van dat hij wellicht door schuift want waarom blijven we anders verdedigers kopen?!
Brandje
 Brandje - dinsdag 04 juni 2019 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juni 2019 - 15:02 schreef p111 het volgende:
Uiteraard zou ik als eerste Odegaard willen,maar Babel voor de routine en de breedte uiteraard niet voor de hoofdprijs maar ik blijf het een goede spits vinden die altijd dreiging heeft.
Je hebt met Dolberg, KJH, Traore en mijn voorkeur Tadic al vier spitsen. Bande kan daar nog spelen en Brobbey komt er ook aan. Dus als we iets NIET nodig hebben dan is het wel een spits. Dus al zou ik wel fan zijn van Babel dan nog is ie totaal overbodig en je gaat geen ervaring kopen voor de breedte.
p111
 p111 - dinsdag 04 juni 2019 - 19:19   quote  deeplink  
Klaas jan is al 35,Dolberg is op dit moment niet goed genoeg ik weet niet wat de Trainer met hem gaat doen.Traore zie ik wel wat in.En Babel kan ook op de flanken spelen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 05 juni 2019 - 09:53   quote  deeplink  
Dolberg gaat het helemaal maken dit seizoen
p111
 p111 - woensdag 05 juni 2019 - 10:26   quote  deeplink  
Ik hoop het van harte !!!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 05 juni 2019 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juni 2019 - 10:26 schreef p111 het volgende:
Ik hoop het van harte !!!
Ik ook gun het hem prima maar hij is al erg lang ongelukkig met alles wat hij doet.
Heeeel soms zie je nog wel eens een mooi hakje of beweging maar meestal zie je hem helemaal niet.
remco k
 remco k - woensdag 12 juni 2019 - 14:23   quote  deeplink  
Het heeft er dus alle schijn van dat de Ligt naar PSG wordt geduwd.

Ik had toch echt verwacht dat ie zelf meer zou willen. Nu ga je er wat competitioe betreft amper op vooruit.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 12 juni 2019 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2019 - 14:23 schreef remco k het volgende:
Het heeft er dus alle schijn van dat de Ligt naar PSG wordt geduwd.

Ik had toch echt verwacht dat ie zelf meer zou willen. Nu ga je er wat competitioe betreft amper op vooruit.
Tja.... Rajarat die doet wat hij wil en wat het beste voor de portemonne is....
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 12 juni 2019 - 16:04   quote  deeplink  
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=353440

Gemiste kans?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 12 juni 2019 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2019 - 14:23 schreef remco k het volgende:
Het heeft er dus alle schijn van dat de Ligt naar PSG wordt geduwd.

Ik had toch echt verwacht dat ie zelf meer zou willen. Nu ga je er wat competitioe betreft amper op vooruit.
Wel een mooi team toch? Paar jaartjes cashen en naar een mooiere competitie prima stap lijkt me.
remco k
 remco k - woensdag 12 juni 2019 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2019 - 16:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wel een mooi team toch? Paar jaartjes cashen en naar een mooiere competitie prima stap lijkt me.
Mooiere competitie? Ster toch echt maar heel weinig voor
p111
 p111 - woensdag 12 juni 2019 - 16:48   quote  deeplink  
Ik denk dat hij bedoelt cashen bij PSG, en daarna naar de PL of Duitsland/Spanje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juni 2019 door p111 --
remco k
 remco k - woensdag 12 juni 2019 - 19:35   quote  deeplink  
Als dit echt door gaat. Dan is de Ligt minder zelf bepalend dan ik had verwacht en heeft hij zich toch laten beïnvloeden door Raiola.
nummer10
 nummer10 - woensdag 12 juni 2019 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2019 - 16:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wel een mooi team toch? Paar jaartjes cashen en naar een mooiere competitie prima stap lijkt me.
cashen... alsof die bij barca voor een appel en een ei zou voetballen.. dit zou echt zijn ontwikkeling niet tengoede komen.. en een zeeeeer domme keus zijn en wat remco zegt sluit ik me dan ook zeker bij aan
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 juni 2019 - 01:07   quote  deeplink  
meer mensen last dat ajax.headliner.nl niet werkt en de melding krijgen dat die het ip niet kan laden ?
Eide
 Eide - donderdag 13 juni 2019 - 12:32   quote  deeplink  
Ja.
remco k
 remco k - donderdag 13 juni 2019 - 14:17   quote  deeplink  
jup
Eide
 Eide - donderdag 13 juni 2019 - 18:02   quote  deeplink  
Bild en de Telegraaf zeggen beide dat Sinkgraven op weg is naar Bayer Leverkusen voor een hereniging met Bosz. Leverkusen zou 5 mio over hebben voor Sinkgraven en Ajax zou daarmee akkoord zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 juni 2019 door Eide --
p111
 p111 - donderdag 13 juni 2019 - 18:40   quote  deeplink  
Het zou mij zeer tegen vallen van Mathijs dat hij zich zo laat beinvloeden door die Pizza bakker.Jammer ik had meer karakter van hem verwacht.
remco k
 remco k - donderdag 13 juni 2019 - 19:38   quote  deeplink  
Hij zou 20 miljoen oer jaar gaan verdienen. Bizar
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 13 juni 2019 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2019 - 01:07 schreef nummer10 het volgende:
meer mensen last dat ajax.headliner.nl niet werkt en de melding krijgen dat die het ip niet kan laden ?
Nu wel weer, maar idd een paar dagen helemaal niet....
remco k
 remco k - donderdag 13 juni 2019 - 21:35   quote  deeplink  
De ligt zou kiezen voor psg omwille van zijn ontwikkeling.

Sorry maar ik kan er echt niet bij en heb er ook weinig sympathie voor. Een competitie die heel matig is. In een ploeg met verschrikkelijke ego’s
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 juni 2019 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2019 - 16:48 schreef p111 het volgende:
Ik denk dat hij bedoelt cashen bij PSG, en daarna naar de PL of Duitsland/Spanje.
Klopt
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 juni 2019 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2019 - 21:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

cashen... alsof die bij barca voor een appel en een ei zou voetballen.. dit zou echt zijn ontwikkeling niet tengoede komen.. en een zeeeeer domme keus zijn en wat remco zegt sluit ik me dan ook zeker bij aan
Bij Barcelona is niet eens zeker dat hij basisspeler is en die competitie is ook niet echt geweldig hoor. Als hij voor zijn ontwikkeling kiest dan denk ik dat Liverpool de beste keus geweest was. PL vraagt verdedigend het meest van je.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 juni 2019 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2019 - 16:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooiere competitie? Ster toch echt maar heel weinig voor
Mooier dan Nederlandse toch? Met al dat kunstgras en de matige tegenstand.
Psg is in alles een flinke stap vooruit.
remco k
 remco k - donderdag 13 juni 2019 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2019 - 23:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mooier dan Nederlandse toch? Met al dat kunstgras en de matige tegenstand.
Psg is in alles een flinke stap vooruit.
Echt totaal niet mee eens. Een paar leuke clubs en verder speel je ook daar alleen maar tegen het niveau NAC.

Rijwiel geen wereldtopper wil in die competitie spelen.

Daarnaast doet die club amper iets aan ontwikkeling van spelers. Zelfs hun jong team hebben ze gestopt.

Psg heeft geen enkele serieuze tegenstand in de eigen competitie. Hoe ga je daar als verdediger dan beter van worden?

Nee joh. Helemaal gek geluld door Raiola.
p111
 p111 - donderdag 13 juni 2019 - 23:55   quote  deeplink  
Eens
nummer10
 nummer10 - vrijdag 14 juni 2019 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2019 - 23:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt totaal niet mee eens. Een paar leuke clubs en verder speel je ook daar alleen maar tegen het niveau NAC.

Rijwiel geen wereldtopper wil in die competitie spelen.

Daarnaast doet die club amper iets aan ontwikkeling van spelers. Zelfs hun jong team hebben ze gestopt.

Psg heeft geen enkele serieuze tegenstand in de eigen competitie. Hoe ga je daar als verdediger dan beter van worden?

Nee joh. Helemaal gek geluld door Raiola.
totaal mee eens.. maar zegt ook weer wat over de ligt.. karakter 0.0.. vrees het ergste met hem
remco k
 remco k - vrijdag 14 juni 2019 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2019 - 01:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

totaal mee eens.. maar zegt ook weer wat over de ligt.. karakter 0.0.. vrees het ergste met hem
Een negentien jarige jongen moet gewoon tegen zichzelf in bescherming genomen worden. 0,0 karakter is natuurlijk onzin.

Er zijn maar heel weinig 19jarige jongens die zelf hun beslissingen nemen. En welke 19 jarige kiest voor 7 miljoen in Spanje als je in Parijs 20 miljoen kan verdienen.

Mij stoort het gewoon wat erover gezegd wordt. Doen alsof het goed is voor je ontwikkeling.

En raiola neem je alleen in dienst als je de maximale deals wil.
hjf
 hjf - vrijdag 14 juni 2019 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2019 - 19:55 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Nu wel weer, maar idd een paar dagen helemaal niet....
idem
hjf
 hjf - vrijdag 14 juni 2019 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2019 - 23:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt totaal niet mee eens. Een paar leuke clubs en verder speel je ook daar alleen maar tegen het niveau NAC.

Rijwiel geen wereldtopper wil in die competitie spelen.

Daarnaast doet die club amper iets aan ontwikkeling van spelers. Zelfs hun jong team hebben ze gestopt.

Psg heeft geen enkele serieuze tegenstand in de eigen competitie. Hoe ga je daar als verdediger dan beter van worden?

Nee joh. Helemaal gek geluld door Raiola.
100% met je eens Remco. Verder ben ik van mening dat de beste club voor Matthijs na Ajax Liverpool is. Veel betere spitsen tegenover je en het bijkomende (grote) voordeel is voetballen met Virgil van Dijk naast je. Dat heeft ook weer voordelen voor het NL elftal in de nabije toekomst.
Eide
 Eide - vrijdag 14 juni 2019 - 14:32   quote  deeplink  
Ik zou PSG niet goed snappen. Tegelijkertijd snap ik wel de redenatie van De Ligt. Hij wil wekelijks voetballen en niet straks ergens op de bank verpieteren. Met Pique, Umtiti en Lenglet daar als concurrentie snap ik wel dat hij z'n bedenkingen heeft. Dan is bijvoorbeeld Manchester City of Liverpool een betere keuze.

Maar PSG is raar. Een club met vreselijk veel geld in een matige competitie. Dat is echt puur voor het grote geld kiezen. Daar is niet eens veel mis mee, maar het is bepaald geen keuze uit sportieve gronden, zelfs al speelt Matthijs daar wekelijks.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 15 juni 2019 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2019 - 08:38 schreef hjf het volgende:

[..]

100% met je eens Remco. Verder ben ik van mening dat de beste club voor Matthijs na Ajax Liverpool is. Veel betere spitsen tegenover je en het bijkomende (grote) voordeel is voetballen met Virgil van Dijk naast je. Dat heeft ook weer voordelen voor het NL elftal in de nabije toekomst.
Liverpool geef ik een paar berichten hierboven ook al aan als beste voor zijn ontwikkeling. Maar ben ook van mening dat Psg voor de Ligt gewoon een stap omhoog is. Financieel wordt hij er zo ie zo beter van, Psg gegarandeerd Champions League, goede kans op een basisplaats en de competitie acht ik wel sterker dan de Nederlandse. Ow ja een geen kunstgras.

Psg kan best een mooie tussenstap zijn..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 15 juni 2019 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2019 - 23:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt totaal niet mee eens. Een paar leuke clubs en verder speel je ook daar alleen maar tegen het niveau NAC.

Rijwiel geen wereldtopper wil in die competitie spelen.

Daarnaast doet die club amper iets aan ontwikkeling van spelers. Zelfs hun jong team hebben ze gestopt.

Psg heeft geen enkele serieuze tegenstand in de eigen competitie. Hoe ga je daar als verdediger dan beter van worden?

Nee joh. Helemaal gek geluld door Raiola.
Dat Psg te groot is voor de competitie is wel een gegeven indd. Wereldtoppers hebben ook niks te zoeken in Frankrijk ben ik met je eens maar die komen ook niet naar Nederland want daar gong het over. Tov Ajax is Psg nog steeds een stap omhoog.
remco k
 remco k - zondag 16 juni 2019 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2019 - 11:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat Psg te groot is voor de competitie is wel een gegeven indd. Wereldtoppers hebben ook niks te zoeken in Frankrijk ben ik met je eens maar die komen ook niet naar Nederland want daar gong het over. Tov Ajax is Psg nog steeds een stap omhoog.
Een stapje. Een stap omhoog maak je naar een grote competitie. En dat is de Franse niet.

Hij behoort tot de absolute wereldtop als CV talent. Dan ga je niet in Frankrijk spelen als je zelf daar iets over te zeggen hebt.

Een veel te grote Raiola smaak als dit door gaat.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 juni 2019 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2019 - 13:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Een stapje. Een stap omhoog maak je naar een grote competitie. En dat is de Franse niet.

Hij behoort tot de absolute wereldtop als CV talent. Dan ga je niet in Frankrijk spelen als je zelf daar iets over te zeggen hebt.

Een veel te grote Raiola smaak als dit door gaat.
Daar komt hij wel structureel een ronde verder in de CL. Snap ook wel dat het sportief niet de beste stap is. Financieel is hij gelijk klaar en toch een stapje sportief maken die topcompetitie komt heus nog wel.
remco k
 remco k - zondag 16 juni 2019 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2019 - 20:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daar komt hij wel structureel een ronde verder in de CL. Snap ook wel dat het sportief niet de beste stap is. Financieel is hij gelijk klaar en toch een stapje sportief maken die topcompetitie komt heus nog wel.
Aan alles te merken dat het een Raiola keuze is.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 17 juni 2019 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2019 - 21:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Aan alles te merken dat het een Raiola keuze is.
Dat zo ie zo. Die wil ook nog even zijn zakken volproppen over de rug van de Ligt.
Wel jammer dat die erin meegaat vind hem voor de rest altijd overkomen als een slimme nuchtere jongen.

Toch denk ik dat Psg niet eens de slechtste keuze is. Veel kans om direct basisspeler te worden. Liverpool naast van Dijk lijkt mij eigenlijk de beste keuze. Barcelona met Pique en Umtitti geven hem die garantie niet. Geen basis is pas slecht voor zijn ontwikkeling.
remco k
 remco k - maandag 17 juni 2019 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 07:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat zo ie zo. Die wil ook nog even zijn zakken volproppen over de rug van de Ligt.
Wel jammer dat die erin meegaat vind hem voor de rest altijd overkomen als een slimme nuchtere jongen.

Toch denk ik dat Psg niet eens de slechtste keuze is. Veel kans om direct basisspeler te worden. Liverpool naast van Dijk lijkt mij eigenlijk de beste keuze. Barcelona met Pique en Umtitti geven hem die garantie niet. Geen basis is pas slecht voor zijn ontwikkeling.
Concurrentie is wat ie nodig heeft. Umtiti is ook geen zekerheid in de basis. Juist barca heeft een heel matig centrum.

Psg heeft ie wat betere spelers om zich heen. Maar het gaat erom tegen wie je speelt. En de tegenstand in Parijs is net zo matig als in Nederland.

Hij koet gewoon in een top competitie terecht komen. Daar gaat ie zich pas ontwikkelen.
remco k
 remco k - maandag 17 juni 2019 - 14:26   quote  deeplink  
Sinkgraven definitief naar Leverkusen naar verluid zon 5 miljoen.

Prima deal voor een mislukte speler bij Ajax...
Brandje
 Brandje - maandag 17 juni 2019 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2019 - 13:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Een stapje. Een stap omhoog maak je naar een grote competitie. En dat is de Franse niet.

Hij behoort tot de absolute wereldtop als CV talent. Dan ga je niet in Frankrijk spelen als je zelf daar iets over te zeggen hebt.

Een veel te grote Raiola smaak als dit door gaat.
Ondanks dat PSG er met kop en schouders uit steekt is de Franse competitie wel twee stappen hoger dan de Eredivisie. Vergeet niet dat De Ligt pas 19 is en hij aslnog de stap (transfervrij) kan maken als hij 23/24 is en dan pas de perfecte leeftijd om naar een topcompetitie te gaan.
Dat gezegd hebbende wil ik voor Ajax de beste deal dus of dat nu Barca, City, Juve of PSG is
remco k
 remco k - maandag 17 juni 2019 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 17:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ondanks dat PSG er met kop en schouders uit steekt is de Franse competitie wel twee stappen hoger dan de Eredivisie. Vergeet niet dat De Ligt pas 19 is en hij aslnog de stap (transfervrij) kan maken als hij 23/24 is en dan pas de perfecte leeftijd om naar een topcompetitie te gaan.
Dat gezegd hebbende wil ik voor Ajax de beste deal dus of dat nu Barca, City, Juve of PSG is
Dat over de competitie ben ik echt niet met je eens. De ploegen die daar onderin spelen zouden tegen de ploegen hier onderin in mijn optiek gelijkwaardig zijn. Een Monaco wat een slecht jaar heeft is natuurlijk een uitzondering.

En psg zou er hier ook boven uit steken. Maar Ajax en Lyon /Monaco en af en toe Lille En PSV zijn wel gelijkwaardig.

Ze presteren alleen een stuk beter in Europa en verliezen niet van de kleine clubs uit het Oostblok.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 17 juni 2019 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 17:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ondanks dat PSG er met kop en schouders uit steekt is de Franse competitie wel twee stappen hoger dan de Eredivisie. Vergeet niet dat De Ligt pas 19 is en hij aslnog de stap (transfervrij) kan maken als hij 23/24 is en dan pas de perfecte leeftijd om naar een topcompetitie te gaan.
Dat gezegd hebbende wil ik voor Ajax de beste deal dus of dat nu Barca, City, Juve of PSG is
Daarom hij heeft tijd zat om in een topcompetitie te komen. Psg dan een mooie tussenstap en gelijk financieel onafhankelijk. Niet slecht hoor.
remco k
 remco k - dinsdag 18 juni 2019 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 21:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom hij heeft tijd zat om in een topcompetitie te komen. Psg dan een mooie tussenstap en gelijk financieel onafhankelijk. Niet slecht hoor.
Als de ligt die keuze had gemaakt met zijn oude zaakwaarnemer en zonder Raiola had ik misschien geloofd dat hij dit zelf zo ziet.
Nu is het gewoon in alles de keuze van Raiola. En praten jullie gewoon die keuze goed.
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 juni 2019 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 19:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat over de competitie ben ik echt niet met je eens. De ploegen die daar onderin spelen zouden tegen de ploegen hier onderin in mijn optiek gelijkwaardig zijn. Een Monaco wat een slecht jaar heeft is natuurlijk een uitzondering.

En psg zou er hier ook boven uit steken. Maar Ajax en Lyon /Monaco en af en toe Lille En PSV zijn wel gelijkwaardig.

Ze presteren alleen een stuk beter in Europa en verliezen niet van de kleine clubs uit het Oostblok.
Franse competitie is gewoon helemaal gelijkwaardig aan NL. Alleen Paris steekt er ruimschoots bovenuit.

Ajax had verleden jaar van alles wat daar onder zat gewonnen en PSV denk ik ook. Vanaf plek 5/6 Is het echt helemaal niks meer.

Nee, zoveel is heel die competitie niet.
Loetje
 Loetje - donderdag 20 juni 2019 - 13:08   quote  deeplink  
Ten Hag contract verlengt. Wat vinden jullie daarvan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.2438051