BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - woensdag 18 februari 2015 - 09:54   quote  deeplink  
Ajax gaat optie Milik lichten

Het is een kwestie van tijd voor directeur voetbalzaken Marc Overmars bij Bayer Leverkusen voor 2,6 miljoen euro de optie licht tot koop van Arek Milik en het reeds afgesloten contract tot de zomer van 2018 in werking treedt. Het kan de 20-jarige aanvaller niet snel genoeg gaan.

"Ajax is een goudmijn vol talenten. En we hebben een uitstekende staf en perfecte trainingsomstandigheden, straalt hij. "Pas over twee of drie jaar bereik ik het niveau om in Spanje of Engeland te spelen en misschien kies ik er dan voor om mijn dromen te verwezenlijken. Nu wil ik hier blijven. Voor een jonge voetballer is er geen betere leerschool dan Ajax.

Milik, die eerder verhuur aan FC Augsburg zag mislukken, stippelt zijn carrière zorgvuldig uit. Na de jeugdopleiding van Rozwoj Katowice had hij op 16-jarige leeftijd de clubs voor het uitkiezen. Stages bij Reading, Tottenham Hotspur én de tegenstander van morgen Legia Warschau, konden hem niet verleiden daar te tekenen. Dat gebeurde uiteindelijk bij Gornik Zabrze, waar zijn broer Lukasz nog altijd op de marketingafdeling werkt.

Bron
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 februari 2015 - 10:08   quote  deeplink  
Zou mooi zijn. Een stukje onzekerheid weg halen bij Milik kan geen kwaad. Hij heeft zelf al vaak genoeg aangegeven heel erg graag te willen blijven. Gewoon doen! ajax....
nora
 nora - woensdag 18 februari 2015 - 10:31   quote  deeplink  
Voor die prijs zeker doen daar kan je geen verlies op lijden als hij mocht mislukken bij Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 februari 2015 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 10:31 schreef nora het volgende:
Voor die prijs zeker doen daar kan je geen verlies op lijden als hij mocht mislukken bij Ajax.
Inderdaad en het is wel een speler met potentie. Sneller dan Sigthorsson
en een goede linker. Van mij mag hij blijven
Ztjes
 Ztjes - woensdag 18 februari 2015 - 12:02   quote  deeplink  
Lees gewoon dit stuk (buitenland aanpak) eens. Dan weet je gelijk het verschil met buitenlandse competities en waarom nagenoeg alle jeugdige spelers, die naar het buitenland vertrekken, mislukken. En vertrekkende eredivisiespelers veel tijd nodig hebben om te acclimatiseren.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/422699/oranje-internationals-moeten-keihard-worden-aangepakt-in-het-buitenland.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 februari 2015 door Ztjes --
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 18 februari 2015 - 12:35   quote  deeplink  
"Op de burelen van Ajax is de voorbereiding op volgend seizoen al begonnen. De technische staf, voetbaldirecteur Marc Overmars en hoofd opleiding Wim Jonk hebben vorige week twee besprekingen belegd, waarin de gewenste samenstelling van de selectie aan bod kwam.
Tijdens die bijeenkomsten is besloten dat de club de komende maanden gericht gaat scouten naar ervaren versterking op het middenveld en in de voorhoede.

Daarnaast zal spits Arek Milik binnenkort duidelijkheid krijgen over zijn toekomst. In de huurovereenkomst met de Poolse international en Bayer Leverkusen staat dat Ajax vóór 1 mei moet beslissen of het de koopoptie van 2,5 miljoen euro wil lichten. Dat verwachting is dat dat gaat gebeuren.

Ajax wil aan het eind van dit seizoen de selectie voor de komende jaargang rond hebben. In een eerder stadium krijgt de clubleiding duidelijkheid van Frank de Boer. De trainer kreeg onlangs het verzoek op korte termijn de knoop over zijn toekomst door te hakken. Zijn contract loopt door tot medio 2017 en de verwachting is dat De Boer binnenkort bekendmaakt in elk ook volgend seizoen in De Arena te blijven. "

Dit klinkt toch hoopvol. Zouden ze toch geleerd hebben van de fouten van dit seizoen......
nora
 nora - woensdag 18 februari 2015 - 12:43   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd naar jou bron alsof je er bij was bij Marc en Wimpie
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 18 februari 2015 - 14:32   quote  deeplink  
hahahahahaha....gewoon VI.nl
remco k
 remco k - woensdag 18 februari 2015 - 14:51   quote  deeplink  
Waarom zet je dat er dan niet bij. Nu breng je het alsof je het zelf post.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 februari 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 14:51 schreef remco k het volgende:
Waarom zet je dat er dan niet bij. Nu breng je het alsof je het zelf post.
Hij post het toch ook zelf? En het staat tussen" haakjes" ..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 februari 2015 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 februari 2015 - 15:50   quote  deeplink  
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2015/02/18/9037112/tibbling-ik-was-in-beeld-bij-ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 18 februari 2015 - 17:37   quote  deeplink  
Sommige mensen kunnen slecht lezen dat hou je toch. Ik lees niet alles terug, dat is weer een andere beperking.

De Boer omschrijft het seizoen als mislukt wanneer er geen prijs wordt gewonnen. Ajax gaat de Europa league ook niet winnen. Dan weet je het antwoord ook al.........
remco k
 remco k - woensdag 18 februari 2015 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 15:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij post het toch ook zelf? En het staat tussen" haakjes" ..
Staat er ergens "bron" ?? Of de link naar de bron?? En hey, ik verzin de regels hier niet he..

"- Elk gerucht of nieuwsbericht MOET voorzien te zijn van bronvermelding inclusief een link naar het betreffende artikel, waarbij andere gebruikers deze kunnen aanklikken. Het topic wordt direct gesloten wanneer hier niet aan wordt voldaan. Het Headliner-forum is er om actuele nieuwsberichten uit de verschillende Headliner-secties te bespreken en NIET voor geruchten die nog nergens zichtbaar zijn. Zie verderop hoe een link gemakkelijk geplaatst kan worden"

www.forum.headliner.nl/topic-15697/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 februari 2015 door remco k --
remco k
 remco k - woensdag 18 februari 2015 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 17:37 schreef Bobby1972 het volgende:
Sommige mensen kunnen slecht lezen dat hou je toch. Ik lees niet alles terug, dat is weer een andere beperking.

De Boer omschrijft het seizoen als mislukt wanneer er geen prijs wordt gewonnen. Ajax gaat de Europa league ook niet winnen. Dan weet je het antwoord ook al.........
Ik verzin de regels niet, zie hierboven.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 18 februari 2015 - 18:11   quote  deeplink  
Ik gaf het effe geleden reeds aan, dat het een verloren seizoen gaat worden. Maar werd natuurlijk door onze positievoos tegengesproken. Nu zelf de Boer aangeeft, moeten opeens alle bronnen worden vermeldt.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/422731/de-boer-vergroot-druk-als-je-geen-prijs-pakt-is-het-seizoen-mislukt-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 februari 2015 door Ztjes --
Brandje
 Brandje - woensdag 18 februari 2015 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 12:35 schreef Bobby1972 het volgende:
"Op de burelen van Ajax is de voorbereiding op volgend seizoen al begonnen. De technische staf, voetbaldirecteur Marc Overmars en hoofd opleiding Wim Jonk hebben vorige week twee besprekingen belegd, waarin de gewenste samenstelling van de selectie aan bod kwam.
Tijdens die bijeenkomsten is besloten dat de club de komende maanden gericht gaat scouten naar ervaren versterking op het middenveld en in de voorhoede.

Daarnaast zal spits Arek Milik binnenkort duidelijkheid krijgen over zijn toekomst. In de huurovereenkomst met de Poolse international en Bayer Leverkusen staat dat Ajax vóór 1 mei moet beslissen of het de koopoptie van 2,5 miljoen euro wil lichten. Dat verwachting is dat dat gaat gebeuren.

Ajax wil aan het eind van dit seizoen de selectie voor de komende jaargang rond hebben. In een eerder stadium krijgt de clubleiding duidelijkheid van Frank de Boer. De trainer kreeg onlangs het verzoek op korte termijn de knoop over zijn toekomst door te hakken. Zijn contract loopt door tot medio 2017 en de verwachting is dat De Boer binnenkort bekendmaakt in elk ook volgend seizoen in De Arena te blijven. "

Dit klinkt toch hoopvol. Zouden ze toch geleerd hebben van de fouten van dit seizoen......
Dat hangt ervan af en moet nog blijken.Intentie is goed maar als men weer voor een duppie op de eerste rij willen zetten en dus een tweede zimling, duarte, Hoessen, sana enz enz gaan halen dan heeft men niet geleerd. Goede spelers kosten nu eenmaal geld of je moet geluk hebben dat je ze transfervrij kan halen. Maar nogmaals. De intentie is goed
Brandje
 Brandje - woensdag 18 februari 2015 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 18:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik verzin de regels niet, zie hierboven.
Nee je speelt liever de politie-agent door een vast forumlid erop te wijzen dat er een bron moet worden vermeld
Brandje
 Brandje - woensdag 18 februari 2015 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 18:11 schreef Ztjes het volgende:
Ik gaf het effe geleden reeds aan, dat het een verloren seizoen gaat worden. Maar werd natuurlijk door onze positievoos tegengesproken. Nu zelf de Boer aangeeft, moeten opeens alle bronnen worden vermeldt.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/422731/de-boer-vergroot-druk-als-je-geen-prijs-pakt-is-het-seizoen-mislukt-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax
Doe ie slim. gewoon extra druk op de directie om versterkingen te halen
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 18 februari 2015 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 19:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee je speelt liever de politie-agent door een vast forumlid erop te wijzen dat er een bron moet worden vermeld
Maak je niet druk. Het is Remco die het zegt. Who cares........
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 18 februari 2015 - 20:22   quote  deeplink  
Als Ajax een herhaling van dit seizoen voorschotelt zullen er zeker koppen vallen. Denk niet dat men dat risico neemt!
Eide
 Eide - woensdag 18 februari 2015 - 20:23   quote  deeplink  
Chill pills.

En na de flauwekul die hier voorheen werd geplaats is een bron wel zo prettig. En bij geruchten zelfs verplicht. Gewoon omdat er veel misbruik is gemaakt van dat niet doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 februari 2015 door Eide --
remco k
 remco k - woensdag 18 februari 2015 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 19:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee je speelt liever de politie-agent door een vast forumlid erop te wijzen dat er een bron moet worden vermeld
Ik ben benieuwd naar de site die met dit bericht komt, of mag dat ook al niet van jou?
remco k
 remco k - woensdag 18 februari 2015 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 20:20 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Maak je niet druk. Het is Remco die het zegt. Who cares........
Ach, hij heeft een medestander gevonden.. Volgens mij gewoon de normaalste zaak van de wereld hoor.. een bericht van een ander even van de bron voorzien..
remco k
 remco k - woensdag 18 februari 2015 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 20:23 schreef Eide het volgende:
Chill pills.

En na de flauwekul die hier voorheen werd geplaats is een bron wel zo prettig. En bij geruchten zelfs verplicht. Gewoon omdat er veel misbruik is gemaakt van dat niet doen.
Juist..
bully
 bully - woensdag 18 februari 2015 - 21:24   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/422755/-overmars-en-jonk-bepalen-transferkoers-van-ajax-voor-komende-zomer-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax
Eide
 Eide - woensdag 18 februari 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Dit is van dat vreselijke non-nieuws. Natuurlijk beslissen die uiteindelijk, daar zijn ze namelijk eindvereindwoordelijk voor in hun respectievelijke gebieden.
bully
 bully - woensdag 18 februari 2015 - 21:29   quote  deeplink  
Ajax dacht kansen te ruiken nu Nigel de Jong nog altijd niet zijn aflopende contract bij AC Milan heeft verlengd. Een terugkeer van de middenvelder is echter niet aan de orde, wordt woensdag gemeld.

In Italië gingen dinsdag geruchten de ronde dat De Jong een terugkeer naar Ajax zou overwegen. De leiding van de Amsterdamse club zou de deuren van de ArenA direct openen om de international te verwelkomen, maar die moeite kan men zich besparen.

Van een zomerse rentree bij de landskampioen is namelijk geen sprake. 'De geruchten over De Jong kloppen niet', schrijft Mike Verweij van De Telegraaf op Twitter. "Helaas", voegden de mensen bij Ajax daar nog aan toe.

De dertigjarige De Jong, die tussen 1993 en 2006 voor Ajax speelde, is in Milaan in het bezit van een verbintenis die na dit seizoen afloopt. Het is geen geheim dat Frank de Boer graag een ervaren oudgediende terughaalt, maar dat zal De Jong dus niet worden. Rafael van der Vaart is nog wel een optie.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/422666/ajax-kan-terugkeer-van-oudgediende-vergeten-geruchten-kloppen-niet-helaas-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 februari 2015 door bully --
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 18 februari 2015 - 21:30   quote  deeplink  
Juist de passieve houding in het verleden is een belangrijk gevolg voor de matige resultaten. En laten we het maar niet gaan hebben over het spel. Sneller en effectiever handelen is een pre voor niet een herhaling van dit seizoen. Dit is feitelijk een verloren jaar.
Eide
 Eide - woensdag 18 februari 2015 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 21:30 schreef Bobby1972 het volgende:
Dit is feitelijk een verloren jaar.
Dat lijtk mij toch niet. Qua prijzen wel natuurlijk tenzij er nog hele rare dingen gebeuren. Maar met het oog op de aankomende jaren is dit juist een buitengewoon waardevol seizoen geweest. De doorbraak van 2 uitstekende buitenspelers. Klaassen die zich laat zien als één van de besten van Nederland terwijl hij pas 21 is. De ontwikkeling van Riedewald en Bazoer...

Niet alles is kut omdat er geen prijs gewonnen wordt. Natuurlijk is prijzen winnen altijd het allerhoogste doel en moet alles daar in het teken van staan. Maar als dat niet lukt is het nog geen verloren seizoen. Het is pas een verloren seizoen als Ajax er volgend jaar niet beter voor staat.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 18 februari 2015 - 22:17   quote  deeplink  
Frank zei immers vandaag nog dat wanneer er geen prijzen gewonnen hij het als een mislukt jaar ziet. Daar ben ik het 100% mee eens. Omdat ik het onnodig vond dat Ajax het zover heeft laten komen.

Ik zeg ook niet dat het kut was dit jaar, maar wel heel matig. En dan doel ik op de resultaten en het matige spel van dit seizoen.

Volgend jaar zal het zeker anders moeten om heen herhaling van dit seizoen te krijgen.
Eide
 Eide - woensdag 18 februari 2015 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 22:17 schreef Bobby1972 het volgende:
Frank zei immers vandaag nog dat wanneer er geen prijzen gewonnen hij het als een mislukt jaar ziet.
Eens, maar mislukt is nog niet verloren. Verloren betekent dat je er niets aan hebt gehad. Mislukt betekent "slechts" dat de doelstellingen niet behaald zijn.

Nu, dat laatste zit er inderdaad dik in. Niet overwintert in de CL. Vroeg uitgeschakeld in de beker. Geen landskampioenschap en de EL lijkt toch ook geen voor de hand liggende prijs te zijn... dus mislukt is het wel.

Maar Ajax maakt keuzes. Die keuzes zijn een periode behoorlijk goed uitgevallen en dit seizoen dus duidelijk niet. Aan Ajax om daarvan te leren. De kracht van Ajax blijven de eigen jongens. Maar het is belangrijk dat die de juiste ondersteunen. En dan zien we wel hoe Ajax dat aanpakt.
bully
 bully - woensdag 18 februari 2015 - 22:43   quote  deeplink  
de keuzes zijn echt niet goed uitgevallen.
dit was door velen al voorspelt.
plus dat het aankoop beleid tot nu toe een drama is.
enige wat tot nu toe goed is gegaan zijn vier kampioenschappen.
maar dat is echt niet tedanken aan het beleid.
Eide
 Eide - woensdag 18 februari 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 22:43 schreef bully het volgende:
plus dat het aankoop beleid tot nu toe een drama is.
Oh? Volgens mij werkt het aankoopbeleid namelijk uitstekend. Ajax is meer dan ooit in staat jong talent te scouten en aan zich te binden. Het enige deelaspect van het aankoopgedeelte dan tot nu toe onbevredigend is geweest is het aantrekken van ervaren spelers geweest en zelfs daar zijn toch ook succesverhalen te melden. Kijkend naar het verleden denk ik niet dat ik mij een periode kan bedenken waar de aankopen beter slaagden dan tegenwoordig.

Maar over de hele genomen staat het beleid als een huis. Dat is in andere topics al ruimschoots besproken en over het algemeen is iedereen het er wel mee eens dat het beleid zoals Ajax daar na het tijdperk V.d Boog voor heeft gekozen goed staat. Wat de meesten hier roepen is dat ze het niet eens zijn met (delen van) de uitvoering van het beleid. Daar zit nogal wat verschil in.

Want zoals we in die andere topics ook al hebben besproken: Ajax is van 22 miljoen per jaar verlies naar 20 miljoen per jaar winst gegaan. Daarbij zijn de resultaten beter geworden dan in die verlies periodes. Er stroomt meer eigen jeugd dan ooit door. Ajax weet meer en meer talentvolle jeugd aan zich te binden. En zo nog wel een heel aantal zaken.

Jij bent het niet eens met de uitvoering avn het beleid. Prima. Ik heb ook kritiek op bepaalde elementen. Ook dingen waarvan ik het helemaal met je eens ben dat we ze konden zien aankomen. Misschien was een deel van de teleurstellingen van de afgelopen periode ook wel te voorkomen geweest, wie weet. Maar dat betekent nog altijd niet dat het beleid faalt. Dat staat namelijk als een huis en is zonder twijfel de enige mogelijkheid die Ajax heeft in de toekomst ook competitief te blijven, zowel in Nederland als daarbuiten. Want voor iets anders wordt het financiële gat met Spanje, Duitsland en met name Engeland veel te groot.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 19 februari 2015 - 05:29   quote  deeplink  
Ik heb een vraag?

Als Ajax een ervaren middenvelder en een aanvaller zoekt?
Wie dat ook dan mag zijn.
Wie is dan het slachtoffer?

Als dit de spelers van de afgelopen wedstrijd op een rijtje zet.
Klaassen, Bazoer, Sinkgraven, Kishna, El Ghazi, Schone.
Daar moeten dus 2 slachtoffer worden?

Voor Schone hebben we Millik, Siggie, Zivko. Dus als je een Ervaren spits aantrekt is voor zowel voor Schone als voor een van die 3 spitsen ook geen plek meer.

Maar zoeken we een ervaren aanvallende mid zodat klaassen op 6 kan blijven spelen
of zoeken we een ervaren 6?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2015 door Positieve Arrogantie --
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 19 februari 2015 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 22:43 schreef bully het volgende:
de keuzes zijn echt niet goed uitgevallen.
dit was door velen al voorspelt.
plus dat het aankoop beleid tot nu toe een drama is.
enige wat tot nu toe goed is gegaan zijn vier kampioenschappen.
maar dat is echt niet tedanken aan het beleid.
juist de voorspelbaarheid maakt het extra pijnlijk. Ik heb het hele jaar al geroepen wat er waarschijnlijk zou gebeuren. Omdat je er vergif op kon innemen dat het niet zo werken. De resultaten zijn te wijten aan naïef en afwachtend denken en handelen.
remco k
 remco k - donderdag 19 februari 2015 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 10:24 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

juist de voorspelbaarheid maakt het extra pijnlijk. Ik heb het hele jaar al geroepen wat er waarschijnlijk zou gebeuren. Omdat je er vergif op kon innemen dat het niet zo werken. De resultaten zijn te wijten aan naïef en afwachtend denken en handelen.
Jep, en de afgelopen 4 jaar waren er ook constant mensen hier die hetzelfde riepen. En toen kregen ze absoluut geen gelijk. Nu 1 keertje wel..

Overigens ligt het in mijn optiek niet aan de selectie, maar maakte de trainer dit jaar verkeerde keuzes.. Het elftal had met meer balans kunnen spelen en dus beter geweest. Daarmee zeg ik niet dat je wel kampioen was geworden. Het punten aantal van PSV is namelijk ongekend hoog, en ook met diverse aankopen had je daar niet snel aan gekomen.
freakie
 freakie - zaterdag 21 februari 2015 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 05:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik heb een vraag?

Als Ajax een ervaren middenvelder en een aanvaller zoekt?
Wie dat ook dan mag zijn.
Wie is dan het slachtoffer?

Als dit de spelers van de afgelopen wedstrijd op een rijtje zet.
Klaassen, Bazoer, Sinkgraven, Kishna, El Ghazi, Schone.
Daar moeten dus 2 slachtoffer worden?

Voor Schone hebben we Millik, Siggie, Zivko. Dus als je een Ervaren spits aantrekt is voor zowel voor Schone als voor een van die 3 spitsen ook geen plek meer.

Maar zoeken we een ervaren aanvallende mid zodat klaassen op 6 kan blijven spelen
of zoeken we een ervaren 6?
Oo man wat erg.. Ik denk dat Schone en Moisander vertrekken?

Daar moet wat voor terug. zoals op plekken stond was misschien de Jong een optie(dat betekend de rol van Moisander maar niet de positie, de rol die Moisander al een tijd niet goed uitvoert) en voor Schone zou je dan een van der Vaart zijn.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 21 februari 2015 - 20:23   quote  deeplink  
Kan iemand uitzoeken hoeveel punten Ajax vorig jaar na de winter tot nu toe had in vergelijk met nu? Ajax moet eerst maar eens zorgen dat ze een beter werkende scouting gaan neerzetten. Want daar valt genoeg winst mee te halen.

Je kunt niet alleen de Boer de schuld geven van de slechte prestaties in 2015. Er zijn teveel spelers die hun niveau niet halen. Vind wel dat de Boer ook niet zijn sterkste periode heeft. Genoeg werk aan de winkel, veel minder als nu kan het toch niet.....
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 21 februari 2015 - 20:26   quote  deeplink  
Toch ben ik van mening dat de teleurstellende prestaties niet uit de lucht vallen. Ik had in de winter niet voor niks het item gemaakt of Ajax wel voldoende kwaliteit heeft om kampioen te worden. Omdat je dit redelijk goed kon voorspellen. Zo moeilijk was dat niet. En dat kun je de staf van Ajax zeker aanrekenen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 februari 2015 door Bobby1972 --
Eide
 Eide - zaterdag 21 februari 2015 - 20:31   quote  deeplink  
Ajax heeft 1 punt meer of minder (weet ik niet meer precies) als vorig jaar. Het is met name PSV dat heel erg goed draait in vergelijking met voorgaande jaren
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 21 februari 2015 - 20:53   quote  deeplink  
http://www.goal.com/nl/news/546/serie-a/2015/02/21/9152692/podolski-29-overweegt-einde-carri%C3%A8re?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

We zoeken toch ervaring? Hij zegt ook dat voetbal voorop komt ipv geld..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 21 februari 2015 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 20:31 schreef Eide het volgende:
Ajax heeft 1 punt meer of minder (weet ik niet meer precies) als vorig jaar. Het is met name PSV dat heel erg goed draait in vergelijking met voorgaande jaren
Als er betere keuzes gemaakt warem had Psv niet zo ver voor hoeven staan.
Ze hebben het gewoon een paar jaar op rij verkeerd ingeschat waardoor
er nu onbalans in je team is. Dat krijgen we toch wekelijks bevestigd.
Maar goed fouten kun je maken volgend seizoen gaat het vast beter!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 februari 2015 - 21:50   quote  deeplink  
We zijn de laatste jaren kampioen geworden door weinig punten te laten liggen na de winterstop...niet dat het spel zo florissant was....de concurrentie verzaakte...
Maar nu laat de concurrentie(PSV) een keer weinig tot geen punten liggen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 februari 2015 door Jack Huntelaar --
freakie
 freakie - zaterdag 21 februari 2015 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 20:23 schreef Bobby1972 het volgende:
Kan iemand uitzoeken hoeveel punten Ajax vorig jaar na de winter tot nu toe had in vergelijk met nu? Ajax moet eerst maar eens zorgen dat ze een beter werkende scouting gaan neerzetten. Want daar valt genoeg winst mee te halen.

Je kunt niet alleen de Boer de schuld geven van de slechte prestaties in 2015. Er zijn teveel spelers die hun niveau niet halen. Vind wel dat de Boer ook niet zijn sterkste periode heeft. Genoeg werk aan de winkel, veel minder als nu kan het toch niet.....
Ik heb het een keer opgeschreven, 2 wedstrijden terug ofzo. toen deed Ajax het inderdaad zoals eide zei, 1 a 2 punten minder of beter. Weet niet meer waar ik dat had staan.
freakie
 freakie - zaterdag 21 februari 2015 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 21:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:
We zijn de laatste jaren kampioen geworden door weinig punten te laten liggen na de winterstop...niet dat het spel zo florissant was....de concurrentie verzaakte...
Maar nu laat de concurrentie(PSV) een keer weinig tot geen punten liggen....
Nahh.. Vorig seizoen was het inderdaad heel matig. Andere seizoenen heeft Ajax eigenlijk niks laten liggen, vooral tegen de topploegen. Ze waren toen echt wel heel goed.
freakie
 freakie - zaterdag 21 februari 2015 - 23:57   quote  deeplink  
Ik heb hem al.

quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 19:58 schreef freakie het volgende:
Maar Remco omdat je het vroeg:
2010/11: 38
2011/12: 37
2012/13: 40
2013/14: 41
2014/15: 43

Als je t zo ziet is t ook wel bizar trouwens.
Dit was van 4 februari.

Ik kijk naar nu. dan is het zo:
2010/11: 45
2011/12: 43
2012/13: 47
2013/14: 48
2014/15: 49

Daarna kan je het bijna zo zeggen: er moeten nog 11 wedstrijden gespeeld worden, in die wedstrijden in:

2010/11: 28 punten gehaald
2011/12: 33 punten gehaald(alles gewonnen dus)
2012/13: 29 punten gehaald
2013/14: 23 punten gehaald
2014/15: ?

De eerste jaren waren echt wel een verdienste van Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 februari 2015 - 07:39   quote  deeplink  
Maar toch typerend dat Psv nu een keer wel goed speelt en er ook gelijk
hoog bovenuit steekt in punten. Je hebt ook het gevoel dat ze van iedereen kunnen
winnen dit seizoen. Bij ons heb ik dat helaas een heel stuk minder.
Iedere week met goede moed beginnen om na een half uur weer bagger te zien.
Onervaren, wisselvallig enz hoop dat er snel een ommekeer komt en
het spel over 90 minuten goed is.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 februari 2015 - 07:44   quote  deeplink  
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/116408/parma-is-failliet-en-wordt-per-direct-uit-de-serie-a-gehaald?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Parma falliet dus de spelers zijn gratis af te halen?
Christian Rodriguez 29 jaar internatinal van Urugay beetje type Guardado.

Staan nog wel meer leuke spelers tussen
Brandje
 Brandje - zondag 22 februari 2015 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 10:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Jep, en de afgelopen 4 jaar waren er ook constant mensen hier die hetzelfde riepen. En toen kregen ze absoluut geen gelijk. Nu 1 keertje wel..

Overigens ligt het in mijn optiek niet aan de selectie, maar maakte de trainer dit jaar verkeerde keuzes.. Het elftal had met meer balans kunnen spelen en dus beter geweest. Daarmee zeg ik niet dat je wel kampioen was geworden. Het punten aantal van PSV is namelijk ongekend hoog, en ook met diverse aankopen had je daar niet snel aan gekomen.
Nee dat is te makkelijk. Ik draai het liever om. Het voetbal is de laatste jaren eigenlijk alleen maar minder geworden ondanks de titels die we haalden. De titels vergoedden uiteindelijk een hoop maar het spelpeil is dit jaar in meerdere wedstrijden echt droevig en zijn tegenstanders gewoon beter dan ons. Ik noem f'noord dit jaar twee keer. AZ thuis was ook beter en dan krijgen we onterecht maar AZ werd al sterker. Thuis tegen Heerenveen was je echt de mindere en mag je blij dat je niet op 0-2 komt. Dordrecht was een behoorlijk periode beter in de ARENA. Excelsior(uit) was ook gewoon beter dan wij. Vitesse voor zowel beker als competitie speelt je twee keer helemaal zoek.
Waar het de voorgaande jaren vaak saai en zakelijk is geweest was je bijna altijd wel beter en gaf je weinig weg. Dat is dit seizoen totaal anders.
Ik weet ook wel dat we de laatste jaren veel spelers zijn kwijtgeraakt maar dat zijn f'noord en psv ook. Ik ben nog steeds van mening dat we de laatste jaren TE zuinig zijn geweest en veel te veel geld hebben uitgegeven aan zeer matige spelers. Nu is de nood aan de man en geven we wel 7 miljoen uit aan Sinkgraven. Ik vind dat overigens niet teveel maar hadden ze voor het seizoen begon doorgepakt dan had je hem 3 tot 4 miljoen goedkoper gehad en had hij al langer kunnen wennen.
Kapitaal hoort bij een voetbalclub op het veld te staan en je moet nu eenmaal investeren om geld te kunnen verdienen. Dat is overal zo.
Vd Sar opperde dat men in januari 2015 naar buiten zou komen over eventuele plannen waarom men zoveel geld aan "sparen" is maar ook daar hoor je niks van

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door Brandje --
Brandje
 Brandje - zondag 22 februari 2015 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 23:41 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik heb het een keer opgeschreven, 2 wedstrijden terug ofzo. toen deed Ajax het inderdaad zoals eide zei, 1 a 2 punten minder of beter. Weet niet meer waar ik dat had staan.
Klopt echter zitten er bij die extra punen een behoorlijk wat aantal echt gestolen punten. Vier tegen f'noord want je wordt twee keer weg geblazen door ze. Heerenveen thuis kom je zeer goed weg. GAE zijn twee punten gestolen. Excelsior uit was je gewoon minder. Dan heb ik het nog niet eens over de terecht verloren wedstrijden zoals Vitesse uit en AZ thuis
Dus ondanks dat je meer punten hebt is het spelpeil nog nooit zo laag geweest de laatste jaren en had je normaal gesproken een punt 8 tot 10 minder gehad.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0110430