BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 25 februari 2015 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 08:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat begrijp ik maar de kans dat een Wijnaldum, Depay dit seizoen op gingen staan
was natuurlijk al redelijk groot. Fysiek zijn ze de eredivisie ook aan het ontgroeien
en daarbij bezitten ze ook redelijk wat talent.
Datzelfde werd verwacht van jongens als Klaassen Boilesen van RHijn Veltman en ik vergeet er vast nog wel 1. Maar die jongens hebben niet die kapstok kunnen vinden die PSV wel had..
remco k
 remco k - woensdag 25 februari 2015 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 08:19 schreef Hummel10 het volgende:
------------------Cilissen--------------
Rhijn----vd Beek------Kongolo---Willems
--------------------Clasie(Guardado)--------------
---Wijnaldum(Klaassen)-------Propper
Ghazi---------Uth(Zivkovic)-----Depay

Niet vermeld:
Toornstra, Gudelj, Corona, Vejnovic, Arias, Rekik, Hateboer, Rusnak
Chery enz enz.

Als je dan ziet hoe weinig Ajacieden op dit moment de voorkeur zouden krijgen
als ik een goed team van de eredivisie moet maken is schrikbarend.

Bazoer, Sinkgraven, Zivkovic, Ghazi, (Andersen), Riedewald, Klaassen, (Boilesen)
Van Rhijn, Veltman, Cilissen kunnen nog wel naar een hoog niveau gaan groeien
daar ben ik wel van overtuigd.
En kijk eens hoe weinig PSVers je noemt, en toch staan die ver bovenaan..
Pietje
 Pietje - woensdag 25 februari 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 21:41 schreef remco k het volgende:
Ik ben van mening dat Ajax slecht speelt doordat het overtraind is, daardoor te kort komt en daardoor in een vormcrisis komt door het wantrouwen in eigen vermogen..

En dat is de technische staf aan te rekenen..
Eens!
Pietje
 Pietje - woensdag 25 februari 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 21:58 schreef Eide het volgende:
'Van der Vaart krijgt geen contract en vertrekt bij HSV'

De krant Hamburger Morgenpost meldde onlangs al dat Rafael van der Vaart geen nieuw contract krijgt bij Hamburger SV en dat nieuws wordt dinsdag ook gemeld door tal van andere media. Onder meer NDR, BILD en de NOS melden dat de 32-jarige Van der Vaart na het seizoen vertrekt uit Noord-Duitsland.

Een grote verrassing is het vertrek van Van der Vaart bij Hamburger SV niet. De Nederlander is aanvoerder, maar geheel onomstreden is hij niet en sterk spel laat hij ook al niet zien. Bovendien drukt hij met een jaarsalaris van circa 3,5 miljoen euro zwaar op de begroting.

De 109-voudig international van Nederland wordt in verband gebracht met een terugkeer bij Ajax, maar de ervaren spelmaker heeft meer ijzers in het vuur. Zo zou er interesse zijn uit Italië, Spanje en de Verenigde Staten. Van der Vaart speelde eerder voor Ajax, Real Madrid en Tottenham Hotspur.

Bron

---------------------

Ik ben van mening dat Overmars vanavond al aan de lijn moet hangen bij het management van VDV.
Eens. Maar ik hoorde vanmorgen op de radio, dat VDV er nog niet over peinst om naar Nederland terug te keren. Dan mag je eigenlijk hopen, dat de clubs uit Italië, Spanje en de VS niet serieus zijn en hij wel naar Ajax moet.
Pietje
 Pietje - woensdag 25 februari 2015 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 22:49 schreef nora het volgende:
Het valt gewoon op dat Ajax een helft goed kan spelen en bijna standaard de tweede helft heel vermoeid oogt !!! daar moet een reden voor zijn lijkt mij ???
Wat Remco schrijft...
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 25 februari 2015 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 19:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hahaha is toch wel draaien van topniveau. Eerst beweren dan andere forumleden Sinkgraven als de verlosser zien en dat dat andere beweren dat we met hem kampioen worden. Vervolgens erachter komen dat niemand dat ooit heeft beweerd en dan je eigen draai er maar aangeven. Zwak. Zeer zwak beste kerel.
Dat is Remco ten voeten uit. En ja dat is zeer zwak. Als ik aan Remco denk dan zie ik een dun mannetje voor me met van die afvallende schoudertjus. En ja zeker niet sterk van Remco. En dat is niet de eerste keer.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 25 februari 2015 - 13:21   quote  deeplink  
Van waar we nu staan kan het alleen nog maar beter. Ajax moet vroeg aan de bak wanneer het 2e wordt. Dus moet er een voldoende kwaliteit staan wil je de voorronde van de CL halen. Daar zit namelijk het meeste geld. En wanneer Ajax dat haalt, loopt PSV ruim 10 miljoen euro mis. En dat gunnen wij de boertjus natuurlijk van harte!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 25 februari 2015 - 13:22   quote  deeplink  
VDV komt niet naar Ajax, en wees blij. Ik zit er ook niet op te wachten. Wie hier wel?
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 08:19 schreef Hummel10 het volgende:
------------------Cilissen--------------
Rhijn----vd Beek------Kongolo---Willems
--------------------Clasie(Guardado)--------------
---Wijnaldum(Klaassen)-------Propper
Ghazi---------Uth(Zivkovic)-----Depay

Niet vermeld:
Toornstra, Gudelj, Corona, Vejnovic, Arias, Rekik, Hateboer, Rusnak
Chery enz enz.

Als je dan ziet hoe weinig Ajacieden op dit moment de voorkeur zouden krijgen
als ik een goed team van de eredivisie moet maken is schrikbarend.

Bazoer, Sinkgraven, Zivkovic, Ghazi, (Andersen), Riedewald, Klaassen, (Boilesen)
Van Rhijn, Veltman, Cilissen kunnen nog wel naar een hoog niveau gaan groeien
daar ben ik wel van overtuigd.
Dan heb je inderdaad zoals Remco zegt ook weinig PSVers staan, toch vreemd dan ze dan wel bovenaan staan.
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 13:21 schreef Bobby1972 het volgende:
Van waar we nu staan kan het alleen nog maar beter. Ajax moet vroeg aan de bak wanneer het 2e wordt. Dus moet er een voldoende kwaliteit staan wil je de voorronde van de CL halen. Daar zit namelijk het meeste geld. En wanneer Ajax dat haalt, loopt PSV ruim 10 miljoen euro mis. En dat gunnen wij de boertjus natuurlijk van harte!
Kom alsjeblieft eens met voorbeelden van hoe je het dan zou willen, Remco zegt het teminste en dan kan je het er niet mee eens zijn maar hij geeft aan met voorbeelden wat jij ook eens zou moeten doen.

Wie wil je, wat wil je en op welke manier. Niet het gebrabbel: Oudere speler met veel ervaring en echte topper halen en beleid omgooien. Ja dat er iets anders moet weet Remco ook maar iedereen heeft daan een andere mening over.

Remco vind jou mening ook goed om te lezen maar je onderbouwt niks en zegt alleen maar dat het anders moet met ervaring erbij. Zeg je net als Hummels dat de hele selectie bijna op zijn kop moet of net als Remco dat er bijna niks mis is(beetje uitvergroot haha)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 25 februari 2015 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 09:48 schreef remco k het volgende:

[..]

En kijk eens hoe weinig PSVers je noemt, en toch staan die ver bovenaan..
Arias Rekik Guardado Depay Wijnaldum willems noem het maar weinig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 februari 2015 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 25 februari 2015 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 14:16 schreef freakie het volgende:

[..]

Dan heb je inderdaad zoals Remco zegt ook weinig PSVers staan, toch vreemd dan ze dan wel bovenaan staan.
Is toch ook van de hele eredivisie dan kom je toch op persoonlijke voorkeur?
Rhijn vs Arias
Rekik vs v Beek
Ghazi vs Narsingh
Uth vs Luuk de Jong
Klaassen vs Maher

Hadden wel meer psv ers in gekund
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 25 februari 2015 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 13:17 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Dat is Remco ten voeten uit. En ja dat is zeer zwak. Als ik aan Remco denk dan zie ik een dun mannetje voor me met van die afvallende schoudertjus. En ja zeker niet sterk van Remco. En dat is niet de eerste keer.
Als ik aan jou denk, dan zie ik een warme drol met vingers voor me, met een t-shirt met een plaatje van Tony Montana erop....

Of rambo...dat kan ook nog 😂
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 16:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Arias Rekik Guardado Depay Wijnaldum willems noem het maar weinig
Dan heb je ook 4 Ajax spelers staan?
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 16:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Is toch ook van de hele eredivisie dan kom je toch op persoonlijke voorkeur?
Rhijn vs Arias
Rekik vs v Beek
Ghazi vs Narsingh
Uth vs Luuk de Jong
Klaassen vs Maher

Hadden wel meer psv ers in gekund
Uu maar je hebt een elftal gemaakt met daarin spelers die jij het beste vond en vond dat frappant. Nou ja wat je hebt geschreven staat niet in je post, en ja ik zou inderdaad eerder op Luuk de jong komen maar als je een persoonlijke voorkeur geeft en daar 4 psver en 4 ajax speler inzet dan is dat niet weinig van Ajax kant toch?
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 16:34   quote  deeplink  
Komt wel op een leuk moment, ene Taco(lekker trouwens) verwacht dat psv makkelijk gaat winnen en dit zou hij zeggen als Cocu de beschikking had over de spelers van Ajax:

Cilissen; Arias(huh?), Bruma, Moisander(huh??), Willems; Guardrado, Wijnaldum, Klaassen; El Ghazi, de Jong, Depay
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 25 februari 2015 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 16:25 schreef freakie het volgende:

[..]

Uu maar je hebt een elftal gemaakt met daarin spelers die jij het beste vond en vond dat frappant. Nou ja wat je hebt geschreven staat niet in je post, en ja ik zou inderdaad eerder op Luuk de jong komen maar als je een persoonlijke voorkeur geeft en daar 4 psver en 4 ajax speler inzet dan is dat niet weinig van Ajax kant toch?
Toch te weinig..
Van Rhijn kan net zo goed Arias zijn zijn
Ghazi Narsingh
Klaassen en Zivkovic staan ook nog eens tussen haakjes.
Staan er alleen maar bij omdat ik niet geheel objectief ben.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 25 februari 2015 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 16:34 schreef freakie het volgende:
Komt wel op een leuk moment, ene Taco(lekker trouwens) verwacht dat psv makkelijk gaat winnen en dit zou hij zeggen als Cocu de beschikking had over de spelers van Ajax:

Cilissen; Arias(huh?), Bruma, Moisander(huh??), Willems; Guardrado, Wijnaldum, Klaassen; El Ghazi, de Jong, Depay
Iets meer psv ers dus
Eide
 Eide - woensdag 25 februari 2015 - 17:42   quote  deeplink  
Propper hoort er overigens ook niet bij op basis van dit seizoen. Geen enkele Vitesse speler trouwens. Niet als vorm iets met deze lijst te maken heeft waar het wel op lijkt als Klaassen er mogelijk niet bij hoort.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 februari 2015 door Eide --
Brandje
 Brandje - woensdag 25 februari 2015 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 09:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Datzelfde werd verwacht van jongens als Klaassen Boilesen van RHijn Veltman en ik vergeet er vast nog wel 1. Maar die jongens hebben niet die kapstok kunnen vinden die PSV wel had..
Klaassen is net een vol seizoen basisspeler want kwam er vorig seizoen ergens rond januari pas vast in te staan. Wijnaldum is al zo'n 4/5 jaar basisspeler bij f'noord en psv dus die vergelijking gaat niet op.
Depay is zo ongelooflijk zwaar overschat. Maakt zeer belangrijke doelpunten dat is zeker waar heeft toch ook al een behoorlijke partij echte zaadwedstrijden gespeeld en voegt dan ook echt helemaal niks toe. Is bovendien ook echt een einzelganger en een gaat alleen maar voor eigen succes.
Brandje
 Brandje - woensdag 25 februari 2015 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 12:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eens. Maar ik hoorde vanmorgen op de radio, dat VDV er nog niet over peinst om naar Nederland terug te keren. Dan mag je eigenlijk hopen, dat de clubs uit Italië, Spanje en de VS niet serieus zijn en hij wel naar Ajax moet.
Laat hem dan ook maar wegblijven Hij moet blij zijn bij ons te mogen spelen. Als wij derde of vierde keus zijn dan komt hij nog walt geld ophalen en is de motivatie er toch niet. Graag of niet!
Eide
 Eide - woensdag 25 februari 2015 - 19:30   quote  deeplink  
Ik vind Depay niet overschat hoor. Ik vind hem momenteel gewoon de beste voetballer van Nederland. Sleurde PSV echt door de competitiestart waar ze regelmatig wonnen door goals van Depay. Pas sinds november/december draait PSV ook zonder Depay.

Ik vind Depay, Wijnaldum, Clasie en Klaassen overigens met z'n vieren met grote afstand de beste voetballers op de Nederlandse velden momenteel.
Brandje
 Brandje - woensdag 25 februari 2015 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 08:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo heeft Ajax misgegokt met Zimling, en PSV goed gegokt met Guardado.
Nope. Wij hebben mis gegokt en PSV volgt Gaurdado al veel langer. Heeft volgens mij 100+ interlands en heeft een ijzersterk WK gespeeld. Primera Division ervaring. Dat heet nou: SCOUTEN. Zimling is niet gescout. Ze hebben gewoon een lijstje van Denen ergens opgevraagd die ouder zijn dan 30 en daar hebben ze de grootste minkukel van aangetrokken.
De Jong hebben ze ook heel erg goed gedaan. Toptransfer van een spits die echt punten pakt voor zijn team.
remco k
 remco k - woensdag 25 februari 2015 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 13:17 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Dat is Remco ten voeten uit. En ja dat is zeer zwak. Als ik aan Remco denk dan zie ik een dun mannetje voor me met van die afvallende schoudertjus. En ja zeker niet sterk van Remco. En dat is niet de eerste keer.
Er zijn er meerdere die dat gedacht hebben, je zou ze eigenlijk eens moeten spreken. Piep je wel anders.

Maar als er hier 1 is die een vette bek heeft zonder dat ie ooit ook maar iets waar heeft gemaakt of uberhaubt eens iets inhoudelijks posts dan ben jij het wel kerel.

En ga lekker bij mamma uithuilen dat er iemand op het forum vervelend tegen je doet pisvlek, dan ga ik het weer gewoon over Ajax hebben..
remco k
 remco k - woensdag 25 februari 2015 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 19:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hahaha is toch wel draaien van topniveau. Eerst beweren dan andere forumleden Sinkgraven als de verlosser zien en dat dat andere beweren dat we met hem kampioen worden. Vervolgens erachter komen dat niemand dat ooit heeft beweerd en dan je eigen draai er maar aangeven. Zwak. Zeer zwak beste kerel.
Kerel, het is mijn mening, hij werd hier in mijn ogen door veel mensen als de man gezien die Ajax wel even zou redden, hij moest en zou gehaald worden..
remco k
 remco k - woensdag 25 februari 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 19:21 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klaassen is net een vol seizoen basisspeler want kwam er vorig seizoen ergens rond januari pas vast in te staan. Wijnaldum is al zo'n 4/5 jaar basisspeler bij f'noord en psv dus die vergelijking gaat niet op.
Depay is zo ongelooflijk zwaar overschat. Maakt zeer belangrijke doelpunten dat is zeker waar heeft toch ook al een behoorlijke partij echte zaadwedstrijden gespeeld en voegt dan ook echt helemaal niks toe. Is bovendien ook echt een einzelganger en een gaat alleen maar voor eigen succes.
het is inderdaad niet eerlijk, maar werd wel verwacht van hem, niet voor niets liep hij met de band om. Depay is ook gewoon een heel groot talent dat er nog lang niet is. Hij is iets verder als Al Ghazi of Kishna naar mijn idee.

Maar het ging mij erom dat spelers zich aan een speler als Guardado kunnen optrekken. De spelers waar je dat van verwacht bij Ajax brengen dat gewoon niet..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 25 februari 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 19:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel, het is mijn mening, hij werd hier in mijn ogen door veel mensen als de man gezien die Ajax wel even zou redden, hij moest en zou gehaald worden..
En opnieuw gaat Remco door met uitspraken die niemand gezegd heeft. Hoezo ik heb een bord voor mijn hoofd?
En als er 1 het vaak op de man speelt dan is het Remco wel. Je hebt geen recht van spreken.....met je afvallende schoudertjus!!
remco k
 remco k - woensdag 25 februari 2015 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 19:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nope. Wij hebben mis gegokt en PSV volgt Gaurdado al veel langer. Heeft volgens mij 100+ interlands en heeft een ijzersterk WK gespeeld. Primera Division ervaring. Dat heet nou: SCOUTEN. Zimling is niet gescout. Ze hebben gewoon een lijstje van Denen ergens opgevraagd die ouder zijn dan 30 en daar hebben ze de grootste minkukel van aangetrokken.
De Jong hebben ze ook heel erg goed gedaan. Toptransfer van een spits die echt punten pakt voor zijn team.
Ach ja, Guardado heb ik niet eerder zien vallen als versterking, behalve in een ver verleden toen hij nog wat een jonge gast was., en inderdaad een prima WK, maar daarvoor geen beste seizoenen.. In mijn optiek een prima beslissing van Brands, die sowieso gewoon goed is, maar je moet bij zoiets wel het nodige geluk hebben..

Volgens de Boer stond Zimling ook al langer op zijn lijstje trouwens.. En dat is inderdaad niet goed uitgepakt..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 25 februari 2015 - 21:20   quote  deeplink  
Volgens de Boer stond Zimling ook al langer op zijn lijstje trouwens.. En dat is inderdaad niet goed uitgepakt..

dat is een understatement. Ik zou het een fiasco willen noemen. Voorbeeldje kansloos!
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 21:20 schreef Bobby1972 het volgende:
Volgens de Boer stond Zimling ook al langer op zijn lijstje trouwens.. En dat is inderdaad niet goed uitgepakt..

dat is een understatement. Ik zou het een fiasco willen noemen. Voorbeeldje kansloos!
Heb je het stukje van Cruijf gelezen? Over het aantrekken van ervaring? Ik zal het even zoeken.
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 22:10   quote  deeplink  
Hier: en lezen.. http://www.vi.nl/nieuws/cruijff-voor-ajax-is-routine-kopen-het-moeilijkst.htm
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 25 februari 2015 - 22:52   quote  deeplink  
Ik heb toch al geruime tijd aangegeven dat Ajax een leider nodig heeft. Zegt Cruijff ook. Kijk eens naar de wedstrijden van Ajax hoe weinig er gecommuniceerd wordt. In de wedstrijd dat Boilesen aanvoerder was, viel het mij op dat hij nooit aanwijzingen gaf.

Wat zei ik deze week: Ajax heeft een ervaren speler nodig die ook leiding kan geven. Een nieuwe aanvoerder.
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 22:52 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik heb toch al geruime tijd aangegeven dat Ajax een leider nodig heeft. Zegt Cruijff ook. Kijk eens naar de wedstrijden van Ajax hoe weinig er gecommuniceerd wordt. In de wedstrijd dat Boilesen aanvoerder was, viel het mij op dat hij nooit aanwijzingen gaf.

Wat zei ik deze week: Ajax heeft een ervaren speler nodig die ook leiding kan geven. Een nieuwe aanvoerder.
Nou prima, ik denk dat ik het daar mee eens kan zijn, denk iedereen wel. Dat zegt niet dat we nu een slechte selectie hebben. We missen nu iets, een leider. Als je het stukje hebt gelezen zie je ook staan dat Cruijff zegt dat je die niet zomaar hebt.

Anders moet je het intern oplossen, Ajax is echt wel aan het zoeken maar een geschikte kandidaat vinden, moeilijk is dat.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 26 februari 2015 - 01:15   quote  deeplink  
Ik heb ook nooit gezegd dat we een slechte selectie hebben. Doordat er niet de juiste balans is is de selectie in kwaliteit en effectiviteit matig geworden. En met een paar goede gerichte aankopen kan het elftal zomaar weer gaan lopen en beter gaan presteren.

Als er geen goede leider is, zul je die toch moeten kopen. Wat er niet is, is er gewoonweg niet.
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 21:20 schreef Bobby1972 het volgende:
Volgens de Boer stond Zimling ook al langer op zijn lijstje trouwens.. En dat is inderdaad niet goed uitgepakt..

dat is een understatement. Ik zou het een fiasco willen noemen. Voorbeeldje kansloos!
Je bent echt te dom om te poepen kerel. Het voorbeeld stelt toch nergens dat Zimling wel goed speelt. Alleen dat hij dus wel degelijk gevolgd werd.
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 22:52 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik heb toch al geruime tijd aangegeven dat Ajax een leider nodig heeft. Zegt Cruijff ook. Kijk eens naar de wedstrijden van Ajax hoe weinig er gecommuniceerd wordt. In de wedstrijd dat Boilesen aanvoerder was, viel het mij op dat hij nooit aanwijzingen gaf.

Wat zei ik deze week: Ajax heeft een ervaren speler nodig die ook leiding kan geven. Een nieuwe aanvoerder.
Goh, wat een open deur.. Maar dat is alles, dan is het ineens goed?
nora
 nora - donderdag 26 februari 2015 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 19:40 schreef remco k het volgende:

[..]

het is inderdaad niet eerlijk, maar werd wel verwacht van hem, niet voor niets liep hij met de band om. Depay is ook gewoon een heel groot talent dat er nog lang niet is. Hij is iets verder als Al Ghazi of Kishna naar mijn idee.

Maar het ging mij erom dat spelers zich aan een speler als Guardado kunnen optrekken. De spelers waar je dat van verwacht bij Ajax brengen dat gewoon niet..
Guardo is het beste wat PSV heeft aangetrokken dit seizoen.
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 13:07 schreef nora het volgende:

[..]

Guardo is het beste wat PSV heeft aangetrokken dit seizoen.
Zeker, die jongen brengt de balans, zonder hem was er geen verschil met AJax geweest..
nora
 nora - donderdag 26 februari 2015 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 19:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja, Guardado heb ik niet eerder zien vallen als versterking, behalve in een ver verleden toen hij nog wat een jonge gast was., en inderdaad een prima WK, maar daarvoor geen beste seizoenen.. In mijn optiek een prima beslissing van Brands, die sowieso gewoon goed is, maar je moet bij zoiets wel het nodige geluk hebben..

Volgens de Boer stond Zimling ook al langer op zijn lijstje trouwens.. En dat is inderdaad niet goed uitgepakt..
Hoe kan Zimling op een lijstje staan wat heeft deze man voor een CV
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 13:12 schreef nora het volgende:

[..]

Hoe kan Zimling op een lijstje staan wat heeft deze man voor een CV
MOet je aan de Boer vragen niet aan mij..
nora
 nora - donderdag 26 februari 2015 - 14:33   quote  deeplink  
Dat begrijp ik , van wie zou zo,n aanbeveling komen dat moet een Ajax hater zijn.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 27 februari 2015 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 13:07 schreef nora het volgende:

[..]

Guardo is het beste wat PSV heeft aangetrokken dit seizoen.
en Luuk de Jong....
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 27 februari 2015 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 10:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Goh, wat een open deur.. Maar dat is alles, dan is het ineens goed?
Type Clasie of Guardado op Cvm scheelt al wel een stuk denk ik.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 27 februari 2015 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 00:02 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

en Luuk de Jong....
Inderdaad die doet ook wat hij moet doen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 27 februari 2015 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 13:12 schreef nora het volgende:

[..]

Hoe kan Zimling op een lijstje staan wat heeft deze man voor een CV
Inderdaad stond denk op Marc zijn lijstje van toen hij nog bij de Eagles zat.
nora
 nora - vrijdag 27 februari 2015 - 09:18   quote  deeplink  
Ja foutje bedankt Marc
freakie
 freakie - zondag 01 maart 2015 - 15:26   quote  deeplink  
Wie zei dat Tommy Oar een goede zou zijn voor Ajax? Is ook flink afgezakt..
Eide
 Eide - maandag 02 maart 2015 - 07:59   quote  deeplink  
Lasse Schöne langer bij Ajax

Met de 1-2 tegen PSV liet Lasse Schöne (28) zien dat ondanks de pijnlijke reservebeurt zijn rol bij Ajax nog niet is uitgespeeld. Bij de Amsterdamse beleidsbepalers was de meerwaarde van de Deen al voor de topper in Eindhoven (1-3) bekend. Zij kwamen contractverlenging tot 2017 met de routinier overeen.

Bij het nieuws over zijn aanblijven, gaf trainer Frank de Boer aan dat Ajax op zoek gaat naar twee of drie ervaren spelers. 'Maar waarom die zoektocht bemoeilijken als je routine in huis hebt?' moeten De Boer en directeur voetbalzaken Marc Overmars hebben gedacht.

Het tweetal profiteerde van het feit dat er zich geen droomclub aandiende voor de transfervrije oud-speler van SC Heerenveen en NEC, die zelf tot de conclusie kwam dat Ajax zo slecht nog niet is

Moment of fame
"Binnen een aantal dagen kom er duidelijkheid", wilde de speler zelf nog niet op het verrassende nieuws ingaan. Hij benutte liever zijn moment of fame. Tegen beter weten in zei hij nog in de titel te geloven. "PSV staat natuurlijk nog steeds een straatlengte voor, maar laten we hopen dat ze na twee nederlagen nu de slechte reeks te pakken krijgen", lachte hij.

Gekke dingen
"Het verschil is groot, maar er zijn wel eens gekkere dingen gebeurd. De klinkende resultaten tegen Legia en PSV doen ons in elk geval heel erg goed", zei de invaller, die de gasten zeven minuten voor tijd op het juiste spoor zette.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door Eide --
nora
 nora - maandag 02 maart 2015 - 10:59   quote  deeplink  
Op zich een goede zaak als invaller wanneer de wedstrijd op slot zit en zijn vrije trappen zijn mits in vorm altijd levens gevaarlijk, al had ik liever Raffie zien komen jammer.
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2015 - 11:16   quote  deeplink  
Schone is en blijft een prima 12e man, dat bewees hij gister perfect. Mooi dat ie blijft..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0119068