BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: DE MATCH 1 maart 2015 PSV - ajax 1-3😪

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - zondag 15 februari 2015 - 13:34   quote  deeplink  
1 maart as staat de wedstrijd tegen onze grote rivaal op het programma. Wat is een mooier seizoen dan kampioen worden en twee keer 020 aan de zegekar binden? Nog 1 keer er alles uitpersen en het seizoen kan niet meer kapot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door Pieter08 --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 februari 2015 - 13:40   quote  deeplink  
5-0..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 15 februari 2015 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 13:40 schreef RenatoBos het volgende:
5-0..
Yes ❗️❗️❗️😜😝😋
VVout
 VVout - zondag 15 februari 2015 - 14:18   quote  deeplink  
Zolang we niet winnen van een ploegje onder aan de ranglijst, nou je doe je best maar!
Roboer
 Roboer - zondag 15 februari 2015 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 13:34 schreef Pieter08 het volgende:
1 maart as staat de wedstrijd tegen onze grote rivaal op het programma. Wat is een mooier seizoen dan kampioen worden en twee keer 020 aan de zegekar binden? Nog 1 keer er alles uitpersen en het seizoen kan niet meer kapot.
Ik ben banger voor Veen en zwolle en Feyenooit
Pieter08
 Pieter08 - zondag 15 februari 2015 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 20:09 schreef Roboer het volgende:

[..]

Ik ben banger voor Veen en zwolle en Feyenooit
Qua motivatie begrijp ik je antwoord. Maar winnen van 020 is wel heel erg lekker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2015 door Pieter08 --
Roboer
 Roboer - maandag 16 februari 2015 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 20:59 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Qua motivatie begrijp ik je antwoord. Maar winnen van 020 is wel heel erg lekker.
Snap ik, elk jaar trouwens.
remco k
 remco k - dinsdag 17 februari 2015 - 15:43   quote  deeplink  
En dat is precies het verschil.. Voor Ajax is het normaal om van iedere tegenstander te winnen en is het niet extra speciaal omdat het van Feyenoord of PSV is..

Iedere tegenstander moet 6 punten op kunnen leveren, ieder verliespunt is er 1 te veel..
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 17 februari 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 15:43 schreef remco k het volgende:
En dat is precies het verschil.. Voor Ajax is het normaal om van iedere tegenstander te winnen en is het niet extra speciaal omdat het van Feyenoord of PSV is..

Iedere tegenstander moet 6 punten op kunnen leveren, ieder verliespunt is er 1 te veel..
Lukt dit jaar aardig zo.....
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 17 februari 2015 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 15:43 schreef remco k het volgende:
En dat is precies het verschil.. Voor Ajax is het normaal om van iedere tegenstander te winnen en is het niet extra speciaal omdat het van Feyenoord of PSV is..

Iedere tegenstander moet 6 punten op kunnen leveren, ieder verliespunt is er 1 te veel..
In principe heb je gelijk, maar je moet wel toegeven dat als jullie van PSV of Feyenoord winnen toch wel net iets lekkerder voelt en ook iets belangrijker is, ook al behaal je er hetzelfde puntenaantal mee..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 17 februari 2015 - 17:10   quote  deeplink  
Alleen al voor de fans en ook nog eens tegen een concurrent
remco k
 remco k - dinsdag 17 februari 2015 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 17:09 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

In principe heb je gelijk, maar je moet wel toegeven dat als jullie van PSV of Feyenoord winnen toch wel net iets lekkerder voelt en ook iets belangrijker is, ook al behaal je er hetzelfde puntenaantal mee..
Nee sorry, dat interesseert me echt geen bal..
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 17 februari 2015 - 20:35   quote  deeplink  
Remco, even serieus. Wat is jouw voorspelling?
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 17 februari 2015 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 20:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee sorry, dat interesseert me echt geen bal..
Apart, waarom, dat heeft toch iedereen?
remco k
 remco k - dinsdag 17 februari 2015 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 20:40 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Apart, waarom, dat heeft toch iedereen?
Ik ben echt net zo blij met 3 punten tegen Willem2 als tegen PSV... Het gaat mij alleen om mij club wat supporter zijn betreft..

Ben dan ook altijd oprecht voor alle Nederlandse clubs in Europa, simpelweg omdat we daar geen concurrenten van elkaar zijn en we de punten keihard nodig hebben..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 18 februari 2015 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 21:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben echt net zo blij met 3 punten tegen Willem2 als tegen PSV... Het gaat mij alleen om mij club wat supporter zijn betreft..

Ben dan ook altijd oprecht voor alle Nederlandse clubs in Europa, simpelweg omdat we daar geen concurrenten van elkaar zijn en we de punten keihard nodig hebben..
Dat laatste ben ik 100% met je eens, we hebben elk punt nodig als Nederland zijnde. Je moet hierbij gewoon je clubliefde wegzetten, net als bij bijvoorbeeld het WK.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 20 februari 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 21:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben echt net zo blij met 3 punten tegen Willem2 als tegen PSV... Het gaat mij alleen om mij club wat supporter zijn betreft..

Ben dan ook altijd oprecht voor alle Nederlandse clubs in Europa, simpelweg omdat we daar geen concurrenten van elkaar zijn en we de punten keihard nodig hebben..
Maar je bent wel een grote uitzondering... er zijn zoooveel ajax-fans die feyenoord/PSV-"haat" hebben ( en ook vice versa hoor).. en idd voor mij geldt hetzelfde. In de EL zijn wij geen concurrentie van elkaar. We moeten zorgen dat Nederland weer hoge ogen gaat gooien in Europa. En ik denk echt dat het goed gaat komen met ajax en psv in de toekomst wat betreft Europa. Ajax wordt steeds rijker en PSV lijkt nu ook weer de stap in de goede richting te hebben gezet..wat ik persoonlijk niet helemaal begrijp is: Waarom laten PSV en ajax zich niet kopen door een rijke Sjeik of iets dergelijks? Dan heb je binnen een paar jaar een selectie zoals die van Mancity of PSG...
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 12:26   quote  deeplink  
Geld maakt meer kapot dan je lief is!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 12:26 schreef VVout het volgende:
Geld maakt meer kapot dan je lief is!
Die hebben geen clubliefde dus, die verkopen liever hun club aan iemand die er zijn speeltje van wilt maken..zegt genoeg..
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Helaas is dan ook de eredivisie besmet, ach ja Fietstas gaat ook super met al dat buitenlandse geld. Ben benieuwd wat dat met ADO gaat worden, gokchinezen die in een club investeren, gaat het nog -.-

Hersenloze ontwikkelingen en nadien zeuren dat alles kapot gemaakt wordt, ja een super idee van een zielstrouwe aanhanger.
remco k
 remco k - zaterdag 21 februari 2015 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 12:13 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Maar je bent wel een grote uitzondering... er zijn zoooveel ajax-fans die feyenoord/PSV-"haat" hebben ( en ook vice versa hoor).. en idd voor mij geldt hetzelfde. In de EL zijn wij geen concurrentie van elkaar. We moeten zorgen dat Nederland weer hoge ogen gaat gooien in Europa. En ik denk echt dat het goed gaat komen met ajax en psv in de toekomst wat betreft Europa. Ajax wordt steeds rijker en PSV lijkt nu ook weer de stap in de goede richting te hebben gezet..wat ik persoonlijk niet helemaal begrijp is: Waarom laten PSV en ajax zich niet kopen door een rijke Sjeik of iets dergelijks? Dan heb je binnen een paar jaar een selectie zoals die van Mancity of PSG...
Ik zou persoonlijk niet zon groot probleem hebben met dit soort constructies, zolang de club filosofie maar kan blijven bestaan.
remco k
 remco k - zaterdag 21 februari 2015 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 12:51 schreef VVout het volgende:
Helaas is dan ook de eredivisie besmet, ach ja Fietstas gaat ook super met al dat buitenlandse geld. Ben benieuwd wat dat met ADO gaat worden, gokchinezen die in een club investeren, gaat het nog -.-

Hersenloze ontwikkelingen en nadien zeuren dat alles kapot gemaakt wordt, ja een super idee van een zielstrouwe aanhanger.
Op die manier zeker ja, en heb je volledig gelijk.. Maar zoals City PSG en Chelsea, dat valt op zich toch wel mee, de echte gekheid wat betreft de hoeveelheid spelers is wel een beetje voorbij naar mijn idee. Geld is nu eenmaal belangrijk in het voetbal, dan kan je maar beter zorgen dat je er genoeg van hebt..
dynamite
 dynamite - dinsdag 24 februari 2015 - 07:00   quote  deeplink  
psv moet donderdag met een b elftal spelen in rusland anders verliezen ze zondag van ajax ze hebben al een geblessseerde achterhoede laat de europa lygue maar gaan als je kampioen wil worden het heeft tog geen zin omdat bij kampioenschap je er tog niet inspeeld
ajaxkampioen2015
 ajaxkampioen2015 - dinsdag 24 februari 2015 - 13:45   quote  deeplink  
wat zijn ze bang voor zo een mank AJAX! nou daar gaat die dan 3-5!!!
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 24 februari 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 13:45 schreef ajaxkampioen2015 het volgende:
wat zijn ze bang voor zo een mank AJAX! nou daar gaat die dan 3-5!!!
Bang voor 020 laat me niet lachen. Die vreten we zondag met huid en haar op. Maar los hiervan er is toch niets mooiers dan kampioen worden en twee keer van 020 winnen 😜😝😋❗️
remco k
 remco k - woensdag 25 februari 2015 - 20:03   quote  deeplink  
Ach ja, en dan volgend jaar de CL ook met tweede garnituur spelen, het kampioenschap staat voorop..

Waardeloze instelling en een schande dat de KNVB er niets aan kan doen of doet..

En ja jullie gaan ongetwijfeld winnen zondag. Die tweede plek boeit me namelijk voor geen meter. door komen na de groepsfase zal toch niet gebeuren..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 25 februari 2015 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 20:03 schreef remco k het volgende:
Ach ja, en dan volgend jaar de CL ook met tweede garnituur spelen, het kampioenschap staat voorop..

Waardeloze instelling en een schande dat de KNVB er niets aan kan doen of doet..

En ja jullie gaan ongetwijfeld winnen zondag. Die tweede plek boeit me namelijk voor geen meter. door komen na de groepsfase zal toch niet gebeuren..
Dat PSV met tweede garnituur morgenavond speelt is een aanname. PSV zal in de sterkste opstelling spelen die mogelijk is. Rekik en Aria's zullen niet spelen. Waarschijnlijk zondag ook niet.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 26 februari 2015 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 20:03 schreef remco k het volgende:
Ach ja, en dan volgend jaar de CL ook met tweede garnituur spelen, het kampioenschap staat voorop..

Waardeloze instelling en een schande dat de KNVB er niets aan kan doen of doet..

En ja jullie gaan ongetwijfeld winnen zondag. Die tweede plek boeit me namelijk voor geen meter. door komen na de groepsfase zal toch niet gebeuren..
Ik hoop en denk ook niet dat we met een tweede garnituur gaan spelen, mocht dat wel zo zijn, is dat een enorme schande, ook voor het imago van PSV en het Nederlandse voetbal
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 23:21 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Dat PSV met tweede garnituur morgenavond speelt is een aanname. PSV zal in de sterkste opstelling spelen die mogelijk is. Rekik en Aria's zullen niet spelen. Waarschijnlijk zondag ook niet.
Er worden spelers gespaard omdat die niet 100% fit zijn. deze wedstrijd is de belangrijkste van het seizoen. niet die van zondag..
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 07:57 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Ik hoop en denk ook niet dat we met een tweede garnituur gaan spelen, mocht dat wel zo zijn, is dat een enorme schande, ook voor het imago van PSV en het Nederlandse voetbal
Dat heeft PSV de afgelopen jaren constant gedaan..
VVout
 VVout - donderdag 26 februari 2015 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 10:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Er worden spelers gespaard omdat die niet 100% fit zijn. deze wedstrijd is de belangrijkste van het seizoen. niet die van zondag..
Normaal gezien weet iedereen dat het voor de competitie gespeeld is, als je nu nog spelers gaat sparen nou.....

Ook al ben je niet 100% fit wat dan 98%, kom voor Europees voetbal laat je je gelden, laten we hopen dat PSV zijn tanden er in zet en laat zien wat ze waard zijn.
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 10:20 schreef VVout het volgende:

[..]

Normaal gezien weet iedereen dat het voor de competitie gespeeld is, als je nu nog spelers gaat sparen nou.....

Ook al ben je niet 100% fit wat dan 98%, kom voor Europees voetbal laat je je gelden, laten we hopen dat PSV zijn tanden er in zet en laat zien wat ze waard zijn.
Helemaal mee eens, en we hebben het ook gewoon keihard nodig in Nederland.. PSV is de ploeg in vorm en zou tegen dit in mijn ogen zwakke Zenit gewoon moeten winnen..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 26 februari 2015 - 12:37   quote  deeplink  
Heren, jullie mogen na vanavond oordelen. Tot dusverre heeft PSV gedaan wat het kon. Ik ben ervan overtuigd dat ze vanavond zullen geven. Of dat genoeg is zal blijken.
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 12:37 schreef Pieter08 het volgende:
Heren, jullie mogen na vanavond oordelen. Tot dusverre heeft PSV gedaan wat het kon. Ik ben ervan overtuigd dat ze vanavond zullen geven. Of dat genoeg is zal blijken.
Kijk dan de opstellingen nog even na van PSV dit seizoen..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 26 februari 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 13:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk dan de opstellingen nog even na van PSV dit seizoen..
PSV heeft toch de tweede ronde gehaald. En thuis tegen Zenit hebben we in de sterkste opstelling gespeeld. Dat het resultaat teleurstellend is, ben ik met je eens. Echter PSV heeft gedaan wat het kon.
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 27 februari 2015 - 22:35   quote  deeplink  
Nu weer even terug naar de match van as zondag. Ik voorspel een 3-0 overwinning voor ons PSV.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 februari 2015 - 22:44   quote  deeplink  
Ik 5-0..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 27 februari 2015 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 22:44 schreef RenatoBos het volgende:
Ik 5-0..
Klinkt goed Renato❗️
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 februari 2015 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 23:17 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Klinkt goed Renato❗️
Dan zal ik het je nog een keer zeggen..
0-5
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 28 februari 2015 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 00:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dan zal ik het je nog een keer zeggen..
5-0
Die mag je blijven herhalen😜😝😋

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door Pieter08 --
Eide
 Eide - zaterdag 28 februari 2015 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 12:13 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Maar je bent wel een grote uitzondering... er zijn zoooveel ajax-fans die feyenoord/PSV-"haat" hebben ( en ook vice versa hoor)..
Al van even geleden hoor maar: PSV rivaliteit leeft niet heel erg in Amsterdam hoor, althans... men ziet het niet echt als een rivaliteit in mijn beleving. Het is niet een rivaliteit zoals die er met Feyenoord is of zelfs met clubs als Utrecht en ADO waar de relatie gespannen mee is.

PSV is voor Ajax altijd een lastige tegenstander. PSV is de enige club van Nederland die niet een uitgesporken negatieve balans heeft tegen Ajax (51x winst voor Ajax om 50x winst voor PSV en nog een stuk of wat gelijke spelen). Bovendien is PSV zeker dit seizoen gewoon beter als Ajax. Zo simpel is het ook wel. En vanwege de successen van beide ploegen en de resultaten uit het verleden leeft het natuurlijk wel behoorlijk bij Ajax... maar een rivaliteit is het van Ajax uit niet echt. Alles in mijn perceptie natuurlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door Eide --
Eide
 Eide - zaterdag 28 februari 2015 - 16:09   quote  deeplink  
Ik wens iedereen alvast een sportieve wedstrijd in ieder geval. Ze zien het zondag :)
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 28 februari 2015 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 16:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Al van even geleden hoor maar: PSV rivaliteit leeft niet heel erg in Amsterdam hoor, althans... men ziet het niet echt als een rivaliteit in mijn beleving. Het is niet een rivaliteit zoals die er met Feyenoord is of zelfs met clubs als Utrecht en ADO waar de relatie gespannen mee is.

PSV is voor Ajax altijd een lastige tegenstander. PSV is de enige club van Nederland die niet een uitgesporken negatieve balans heeft tegen Ajax (51x winst voor Ajax om 50x winst voor PSV en nog een stuk of wat gelijke spelen). Bovendien is PSV zeker dit seizoen gewoon beter als Ajax. Zo simpel is het ook wel. En vanwege de successen van beide ploegen en de resultaten uit het verleden leeft het natuurlijk wel behoorlijk bij Ajax... maar een rivaliteit is het van Ajax uit niet echt. Alles in mijn perceptie natuurlijk.
Mooi gesprokenEide! Dat de beste zondag mag winnen.
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2015 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 13:35 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

PSV heeft toch de tweede ronde gehaald. En thuis tegen Zenit hebben we in de sterkste opstelling gespeeld. Dat het resultaat teleurstellend is, ben ik met je eens. Echter PSV heeft gedaan wat het kon.
De club praat over het wel of niet hun best doen, dat zegt eigenlijk alles.. Als je uitstraalt dat je er vol voor gaat, dan dienen dat soort vragen zich niet aan..

Maar goed, volgend jaar Champions League spelen, ik hoop van harte dat ze daar ver komen, zoals ik dat altijd doe bij Nederlandse clubs..
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2015 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 22:44 schreef RenatoBos het volgende:
Ik 5-0..
Ik denk zelf 4-0..
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 01 maart 2015 - 17:18   quote  deeplink  
Zijn jullie vrienden van de Joden????als psv niet wint is het competitievervalsing
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2015 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:18 schreef Terminator1908 het volgende:
Zijn jullie vrienden van de Joden????als psv niet wint is het competitievervalsing
Eerst zelf proberen te winnen kakkerlak..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 01 maart 2015 - 18:33   quote  deeplink  
Wat een smerige homo's zijn het ook die 020' ers. Zeggen ze iets over PSV. Zo negatief als 020 kan psv niet spelen.
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2015 - 18:36   quote  deeplink  
Sorry, maar zo als Ajax deze pot gewonnen heeft, speelt PSV echt het hele seizoen al..
Eide
 Eide - zondag 01 maart 2015 - 18:46   quote  deeplink  
PSV voetballend duidelijk beter vandaag maar ik denk dat Ajax vandaag op mentaliteit wint. Feller in de duels en een "over mijn lijk" mentaliteit die je maar weinig ziet bij ons.

En toch het manco van PSV. Ajax is momenteel gewoon niet goed genoeg om het spel te maken en dan moet PSV dat dus doen. Dan worden de ruimtes achter de verdediging klein en ik vind dat PSV daar veel moeite mee heeft. Niet alleen tegen Ajax.

Maar ik moet bekennen dat ik er geen stuiver voor gaf na de 1-1. Ik was er van overtuigd dat PSV het nog naar zich toe zou trekken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: DE MATCH 1 maart 2015 PSV - ajax 1-3😪









0.0199229