BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nathaniël 2 jaar!! Feliciteer hem!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 maart 2015 - 09:34   quote  deeplink  
11059723_831952686851830_8571095195375969849_n.png?oh=0fe37f3f88a62521dad7d656893974e8&oe=55BA8576&__gda__=1434607168_0a8cf6e968a449a03ca0cf3332da5c96

Deze Ajacied wordt vandaag 2 jaar oud. Maar Nathaniël is ERNSTIG ZIEK. Hij heeft een hele zware vorm van kinderkanker: NEUROBLASTOOM!

Voor een operatie is ongeveer € 100.000,- nodig. Er is dus nog een lange weg te gaan.

Feliciteer deze vrolijke jongen met een toepasselijk verjaardagkado. Elke cent is meegenomen. Het rekeningnummer is NL22RABO0300604890 tnv Nathaniëls Victory Foundation. Kaartjes kunnen gestuurd worden naar "Nathaniels victory foundation", Tav Nathaniël. Laak 27, 1671MP Medemblik!

Kom op Ajacieden, laten wij onze handen ineen slaan en ervoor zorgen dat deze jongen zo snel mogelijk de operatie kan ondergaan!!

Voor meer informatie kan je gaan naar deze pagina (klik hierop)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 11 maart 2015 - 10:18   quote  deeplink  
Mooie gebaar gap!

En natuurlijk de felicitaties voor Nathaniël.

Ik hoop echt met heel m'n hart dat het geld voor de benodigde operatie er komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2015 door Ronald 1960 --
Brandje
 Brandje - woensdag 11 maart 2015 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2015 - 09:34 schreef Ajax Warrior het volgende:
[ afbeelding ]

Deze Ajacied wordt vandaag 2 jaar oud. Maar Nathaniël is ERNSTIG ZIEK. Hij heeft een hele zware vorm van kinderkanker: NEUROBLASTOOM!

Voor een operatie is ongeveer € 100.000,- nodig. Er is dus nog een lange weg te gaan.

Feliciteer deze vrolijke jongen met een toepasselijk verjaardagkado. Elke cent is meegenomen. Het rekeningnummer is NL22RABO0300604890 tnv Nathaniëls Victory Foundation. Kaartjes kunnen gestuurd worden naar "Nathaniels victory foundation", Tav Nathaniël. Laak 27, 1671MP Medemblik!

Kom op Ajacieden, laten wij onze handen ineen slaan en ervoor zorgen dat deze jongen zo snel mogelijk de operatie kan ondergaan!!

Voor meer informatie kan je gaan naar deze pagina (klik hierop)
Goed bezig ouwe!!!!!
Laten we hopen dat dit ventje deze rotziekte overwint en nog vele kampioenschappen van ons aller AJAX mag meemaken.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 11 maart 2015 - 14:14   quote  deeplink  
Respect....

Droevig wordt je hier van :(
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2015 - 14:17   quote  deeplink  
Wij zijn druk voor hem bezig via onze Facebook pagina van Ajax Liefhebbers. Kunnen jullie eventueel ook lid van worden.

Je gaat het redden Nathaniel! Benodigde bedrag zit bijna op de helft
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2015 - 14:18   quote  deeplink  
Klasse trouwens warrior.
Brandje
 Brandje - woensdag 11 maart 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2015 - 14:17 schreef Loetje het volgende:
Wij zijn druk voor hem bezig via onze Facebook pagina van Ajax Liefhebbers. Kunnen jullie eventueel ook lid van worden.

Je gaat het redden Nathaniel! Benodigde bedrag zit bijna op de helft
Je bent goed op de hoogte lees ik. Ik zal het waarderen als je af en toe een update lees tussenstand wil geven van hoe de zaken ervoor staan Doe zelf niet aan Facebook.
Misschien een idee dat we hier alle vetes/ruzies hier op het forum maar opzij zetten en gewoon met zijn allen gaan doneren zodat dit ventje zijn verdiende behandeling kan krijgen??
Pietje
 Pietje - woensdag 11 maart 2015 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2015 - 09:34 schreef Ajax Warrior het volgende:
[ afbeelding ]

Deze Ajacied wordt vandaag 2 jaar oud. Maar Nathaniël is ERNSTIG ZIEK. Hij heeft een hele zware vorm van kinderkanker: NEUROBLASTOOM!

Voor een operatie is ongeveer € 100.000,- nodig. Er is dus nog een lange weg te gaan.

Feliciteer deze vrolijke jongen met een toepasselijk verjaardagkado. Elke cent is meegenomen. Het rekeningnummer is NL22RABO0300604890 tnv Nathaniëls Victory Foundation. Kaartjes kunnen gestuurd worden naar "Nathaniels victory foundation", Tav Nathaniël. Laak 27, 1671MP Medemblik!

Kom op Ajacieden, laten wij onze handen ineen slaan en ervoor zorgen dat deze jongen zo snel mogelijk de operatie kan ondergaan!!

Voor meer informatie kan je gaan naar deze pagina (klik hierop)
Wat een GRANDIOZE (!!) actie is dat van je, vriend Warrior. Uiteraard zal ik mijn steentje bijdragen. Het is sowieso een ongelooflijke tering ziekte, maar wanneer het kinderen betreft kan ik het moeilijk droog houden.

Ik maak gelijk even van de gelegenheid gebruik, dat ik -indien nog niet opgevallen- momenteel wat minder op het forum ben. De voedselbank waar ik werkzaam ben als vrijwilliger moet noodgedwongen verhuizen. De gemeente heeft onze loodsen opgeëist voor de bouw van seniorwoningen en heeft een ander pand ter beschikking gesteld, de voormalige brandweerkazerne. Daar moet ongelooflijk veel aan gebeuren om die gebruiksklaar te maken voor de verstrekking van voedsel. Omdat we maar een arme instelling zijn, zijn we met man en macht zelf aan het klussen en schoonmaken... Wat een werk en dat met allemaal oudjes. Met mijn 66 jaar ben ik de één na jongste...

Maar on-topic: nogmaals grandioos en ik zal vanavond nog een bedrag overmaken op het genoemde rekeningnummer. Ik roep elke Ajacied, maar ook fans van andere clubs op, om een (kleine) donatie te doen. Bij die rotziekte kennen we geen grenzen wat betreft voetbalclubs.

Ajax Warrior//HELD!
remco k
 remco k - woensdag 11 maart 2015 - 19:49   quote  deeplink  
Een mooi initiatief Warrior.

Ik hoop echt dat dit geld bij elkaar komt.. Zo sta je weer even met beide voetjes op de grond. Iets dat helaas de laatste tijd wel vaker gebeurt..

Veel succes hiermee..
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2015 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2015 - 15:57 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je bent goed op de hoogte lees ik. Ik zal het waarderen als je af en toe een update lees tussenstand wil geven van hoe de zaken ervoor staan Doe zelf niet aan Facebook.
Misschien een idee dat we hier alle vetes/ruzies hier op het forum maar opzij zetten en gewoon met zijn allen gaan doneren zodat dit ventje zijn verdiende behandeling kan krijgen??
Voetbal discussie is heerlijk en moet kunnen. Neemt niet weg dat er vele dingen belangrijker zijn dan voetbal. Zoals dit. Ik zag toestraks pas dat jullie er aandacht aan besteed hebben. Als er nieuws is post ik het direct!
Eide
 Eide - woensdag 11 maart 2015 - 21:35   quote  deeplink  
Mooie actie
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 12 maart 2015 - 21:22   quote  deeplink  
Netjes ouwe reus...
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 maart 2015 - 19:11   quote  deeplink  
Er is geprobeerd om te collectebus te stelen in een supermarkt waar ook geld voor Nathaniel wordt ingezameld. Gelukkig heeft het personeel de bus kunnen tegenhouden, de daders ontsnapt.

Werkelijk schandalig. Las het op me facebook. Ajax Liefhebbers heeft de status gedeeld!
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 maart 2015 - 19:23   quote  deeplink  
En als mijn verdere bronnen goed zijn, zijn we inmiddels over de helft!
Brandje
 Brandje - maandag 15 mei 2017 - 12:10   quote  deeplink  
Deze ongelooflijke dapp're strijder heeft die rotziekte overwonnen. Voor zulk nieuws mag de titel wat mij betreft 10x op rij naar Rotterdam.
p111
 p111 - maandag 15 mei 2017 - 13:10   quote  deeplink  
Dit is het beste nws van de afgelopen tijd !!
remco k
 remco k - maandag 15 mei 2017 - 13:36   quote  deeplink  
Fuck man, ben even heel erg geroerd, wat een nieuws.. Fantastisch nieuws dit..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 15 mei 2017 - 15:15   quote  deeplink  
Top dit!! Gewoon TOP!!!

Gefeliciteerd gabber!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nathaniël 2 jaar!! Feliciteer hem!









0.0147190