BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke spelers moet PSV halen voor het seizoen 2015/2016?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - maandag 23 maart 2015 - 22:37   quote  deeplink  
Het huidige seizoen nadert haar einde. Zoals het er nu naar uitziet komt de schaal eindelijk weer waar hij thuis hoort. Namelijk Eindhoven. Maar PSV moet nu reeds naar volgend seizoen kijken om een vervolg te kunnen geven aan dit seizoen en om een goed figuur te slaan in de CL. Naar verwachting vertrekken de sterren Wijnaldum en Depay. Wellicht ook Willems of nog andere spelers. PSV zal hier tijdig op moeten anticiperen. Diverse namen van vervangers voor Wijnaldum en Depay circuleren reeds. De verkoop van genoemde spelers zal PSV veel geld opleveren. Maar wie moet PSV nu halen om er volgend seizoen nog sterker op te worden?
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 23 maart 2015 - 22:55   quote  deeplink  
Jeugdopleiding een idee?
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 23 maart 2015 - 22:58   quote  deeplink  
En welke namen circuleren reeds?
remco k
 remco k - dinsdag 24 maart 2015 - 14:41   quote  deeplink  
Op het middenveld zijn twee spelers die PSV sterker zouden kunnen maken ten opzichte van Wijnaldum. Dat zijn Clasie of Klaassen, die zijn beiden beter dan Wijnaldum, zijn jonger en hebben meer potentie.
En aangezien deze spelers niet haalbaar zijn, zal PSV er minder op worden.

Depay is de beste linksbuiten van Nederland. Iedere andere speler die daar nu komt is een mindere speler dan Depay. een betere speler is namelijk onhaalbaar..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 24 maart 2015 - 14:46   quote  deeplink  
Vind je clasie en Klaassen minder dan Wijnaldum op dit moment? Vind ik niet. Wijnaldum scoort meer en heeft meer diepgang
remco k
 remco k - dinsdag 24 maart 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 14:46 schreef psveindhoven123 het volgende:
Vind je clasie en Klaassen minder dan Wijnaldum op dit moment? Vind ik niet. Wijnaldum scoort meer en heeft meer diepgang
Clasie is een iets ander type speler. Maar Klaassen is met 7 goals en 9 assists terwijl hij de laatste maanden als verdedigende middenvelder een stuk belangrijker dan de 10 goals en 2 assists van WIjnaldum die als aanvallende middenvelder speelt.

bron
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 maart 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2015 - 22:37 schreef Pieter08 het volgende:
Het huidige seizoen nadert haar einde.De verkoop van spelers zal PSV veel geld opleveren. Maar wie moet PSV nu halen om er volgend seizoen nog sterker op te worden?
Mitchell Te Vrede..
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 24 maart 2015 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2015 - 22:58 schreef Vincent1970 het volgende:
En welke namen circuleren reeds?
Propper, Gudelj en Corona
Bart040
 Bart040 - woensdag 25 maart 2015 - 10:11   quote  deeplink  
bryan ruiz voor vervanger van wijnaldum.
de vorige keer dat ruiz bij ons speelde stond hij vaak om rechtsbuiten maar kwam daar niet helemaal uit de verf.
ik ben er van overtuigd dat hij op aanvallende middevelder wel uit de verf komt want op die positie heeft hij ook zijn beste jaren bij twente en costa rica gehad.
en op de plek van Depay zie ik in larsson van heerenveen een goede opvolger of ander assaidi.
voor de rest zie ik in de jeugd genoeg potentie rond lopen in de jeugd
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 26 maart 2015 - 23:28   quote  deeplink  
Kishna wil eventueel naar PSV. Zou hij een goede aanwinst zijn?
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 27 maart 2015 - 08:34   quote  deeplink  
Denk het niet, vind hem een slechte mentaliteit hebben
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 27 maart 2015 - 08:35   quote  deeplink  
Ik hoorde dat afellay terugkeren naar PSV als een optie ziet.. Kan hij misschien linker aanvallende middenvelder, of linksvoor?
remco k
 remco k - vrijdag 27 maart 2015 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2015 - 23:28 schreef Pieter08 het volgende:
Kishna wil eventueel naar PSV. Zou hij een goede aanwinst zijn?
Heb je daar een bron van, want ik heb Kishna nergens zien schrijven of horen zeggen dat hij eventueel naar PSV zou willen. Zijn zaakwaarnemer roept dat soort dingen, maar diezelfde zaakwaarnemer roept wel meer..

En dan nog, hij heeft gewoon nog een contract, en als Ajax hem daaraan houd gaat die jongen zeker niet naar PSV.
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 27 maart 2015 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2015 - 11:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van, want ik heb Kishna nergens zien schrijven of horen zeggen dat hij eventueel naar PSV zou willen. Zijn zaakwaarnemer roept dat soort dingen, maar diezelfde zaakwaarnemer roept wel meer..

En dan nog, hij heeft gewoon nog een contract, en als Ajax hem daaraan houd gaat die jongen zeker niet naar PSV.
Bronnen: zijn zaakwaarnemer idd, tweet Van Gelder en dat gezegd wordt dat PSV interesse zou hebben in enkele media. Dit laatste is erg subjectief. De komende tijd zullen nog wel meer namen genoemd worden. Vraag blijft, stel dat PSV Kishna overneemt van 020 krijgt PSV hem dan echt aan het voetballen want talent heeft hij.
VVout
 VVout - vrijdag 27 maart 2015 - 15:43   quote  deeplink  
Zou echt de narren actie van komend seizoen worden dank Mino...
remco k
 remco k - vrijdag 27 maart 2015 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2015 - 12:57 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Bronnen: zijn zaakwaarnemer idd, tweet Van Gelder en dat gezegd wordt dat PSV interesse zou hebben in enkele media. Dit laatste is erg subjectief. De komende tijd zullen nog wel meer namen genoemd worden. Vraag blijft, stel dat PSV Kishna overneemt van 020 krijgt PSV hem dan echt aan het voetballen want talent heeft hij.
Ik vind dat ie het bij Ajax ook prima doet.. Is gewoon een talent, en laat dat bij vlagen zien. Volgend seizoen zou dat nog wat meer moeten zijn en het jaar daarop moet hij dragend kunnen zijn.. Dus de vraag die je stelt over aan het voetballen krijgen slaat nergens op, die jongen is al aan het voetballen..

Maar de bronnen die jij staat niet dat Kishna dat zou willen..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 27 maart 2015 - 17:15   quote  deeplink  
Dat laatste ontken ik ook niet want dat klopt.
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 27 maart 2015 - 17:17   quote  deeplink  
Goed nieuws: PSV heeft overeenstemming bereikt met Valencia over Guardado. Guardado zal na de interlandperiode een 3 jarig contract tekenen bij PSV. Dat is erg mooi en daar zijn we erg blij mee. Tevens zal dit van invloed zijn op spelers om te blijven en om te komen.
remco k
 remco k - vrijdag 27 maart 2015 - 22:31   quote  deeplink  
Knappe prestatie van PSV om hem te laten tekenen..
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 28 maart 2015 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2015 - 22:31 schreef remco k het volgende:
Knappe prestatie van PSV om hem te laten tekenen..
Klopt, ik ben er persoonlijk ook erg blij mee en met mij vele zo niet alle PSV' ers.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 maart 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2015 - 22:31 schreef remco k het volgende:
Knappe prestatie van PSV om hem te laten tekenen..
Is jullie niet gelukt hem weg te kapen..
VVout
 VVout - zaterdag 28 maart 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 16:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Is jullie niet gelukt hem weg te kapen..
Mark zit te veel op zijn centjes en dan nog verbaast zijn dat het niet lukt.
infamous psv
 infamous psv - zondag 29 maart 2015 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2015 - 22:31 schreef remco k het volgende:
Knappe prestatie van PSV om hem te laten tekenen..
ben ik met je eens..had het niet verwacht eigenlijk!
Wel van Gaurdado mr niet van Valencia..
remco k
 remco k - maandag 30 maart 2015 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 16:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Is jullie niet gelukt hem weg te kapen..
Logische poging toch..

Iedereen probeert de goede spelers te halen als die beschikbaar en betaalbaar zijn. En nooit geschoten is altijd mis..
remco k
 remco k - maandag 30 maart 2015 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 17:50 schreef VVout het volgende:

[..]

Mark zit te veel op zijn centjes en dan nog verbaast zijn dat het niet lukt.
Wie is er verbaast dan?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 maart 2015 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 10:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Logische poging toch..

Iedereen probeert de goede spelers te halen als die beschikbaar en betaalbaar zijn. En nooit geschoten is altijd mis..
Zeker logische poging, prima spelert..
remco k
 remco k - maandag 30 maart 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 11:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zeker logische poging, prima spelert..
Speelt alleen bij de verkeerde club.. Goede speler dus, maar een walgelijke persoonlijheid. :-)

Ach ja, die mexicanen weten niet beter..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 30 maart 2015 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 12:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Speelt alleen bij de verkeerde club.. Goede speler dus, maar een walgelijke persoonlijheid. :-)

Ach ja, die mexicanen weten niet beter..
Wat mankeert er aan de persoonlijkheid vanGuardado?
remco k
 remco k - maandag 30 maart 2015 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 12:56 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Wat mankeert er aan de persoonlijkheid vanGuardado?
Hij kiest voor PSV..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 30 maart 2015 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 13:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij kiest voor PSV..
Is er dan ook maar 1 reden te bedenken waarom hij voor jouw clubje zou moeten kiezen?

Overigens heeft jouw clubje ook achter Guardado aangezeten? Dat is mij nl volledig onbekend.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 maart 2015 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 13:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij kiest voor PSV..
😂
remco k
 remco k - maandag 30 maart 2015 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 13:24 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Is er dan ook maar 1 reden te bedenken waarom hij voor jouw clubje zou moeten kiezen?

Overigens heeft jouw clubje ook achter Guardado aangezeten? Dat is mij nl volledig onbekend.
Maak je niet zo druk man..

Iedereen weet toch dat er iets aan je persoonlijkheid mist als je voor PSV kiest.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 30 maart 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 14:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk man..

Iedereen weet toch dat er iets aan je persoonlijkheid mist als je voor PSV kiest.
Op 1 woord na ben ik het helemaal eens met je. Alleen PSV inruilen voor 020 dus.
remco k
 remco k - maandag 30 maart 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 15:28 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Op 1 woord na ben ik het helemaal eens met je. Alleen PSV inruilen voor 020 dus.
Er zijn heel wat voetbal clubs in 020. Ik weet dus niet wat je bedoelt.

Overigens geeft het feit dat je zo doet precies aan wat ik bedoel..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 30 maart 2015 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 15:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Er zijn heel wat voetbal clubs in 020. Ik weet dus niet wat je bedoelt.

Overigens geeft het feit dat je zo doet precies aan wat ik bedoel..
Ten eerste weet jij heel goed wie ik bedoel en ten tweede moet je niet zo zeiken.
remco k
 remco k - maandag 30 maart 2015 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 15:41 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ten eerste weet jij heel goed wie ik bedoel en ten tweede moet je niet zo zeiken.
Kwestie van normen en waarden pik... Gewoon het beestje bij zijn of haar naam noemen..

De top 3 heeft elkaar keihard nodig om weer een rol van betekenis te kunnen spelen. Iets meer respect over en weer zou dus op zijn plaats zijn..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 30 maart 2015 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 15:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Kwestie van normen en waarden pik... Gewoon het beestje bij zijn of haar naam noemen..

De top 3 heeft elkaar keihard nodig om weer een rol van betekenis te kunnen spelen. Iets meer respect over en weer zou dus op zijn plaats zijn..
Dan mogen jullie in 020 als eerste beginnen. Laat die arrogante houding maar eens varen.
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 maart 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 15:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Er zijn heel wat voetbal clubs in 020. Ik weet dus niet wat je bedoelt.

Overigens geeft het feit dat je zo doet precies aan wat ik bedoel..
respect geven is respect krijgen , ouwe neuzenbulkert ;)
remco k
 remco k - dinsdag 31 maart 2015 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 16:05 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Dan mogen jullie in 020 als eerste beginnen. Laat die arrogante houding maar eens varen.
Leuke opmerking, maar gewoon geschreeuw in de ruimte, met concrete voorbeelden waarom de club Ajax arrogant zou zijn kom je namelijk niet...

Volgens mij zijn er maar weinig Ajacieden die roepen dat jullie dit jaar de titel niet verdienen. En volgens mij roepen wij niet met zijn allen dat dit komt omdat wij de punten laten liggen.(overigens wordt iedere kampioen dat omdat de andere ploegen punten laten liggen maar dat terzijde). Iets dat ik de afgelopen jaren wel constant van veel met name PSV supporters heb gehoord over de titels van Ajax..
Zomaar een klein voorbeeldje hoor..

Maar ik geloof in leven en laten leven. En ondanks dat het gewoon leuk is elkaar een beetje te etteren onderling vind ik dat we met de topclubs in NL samen weer terug Europa in moeten. We hebben de concurrentie onderling daarin gewoon keihard nodig.

Je noemt Ajax en haar supporters arrogant op basis van het verleden en het feit dat er aak geroepen dat we de beste zijn... Sorry hoor, maar dat hoor ik ook van de PSVers als ze bovenaan staan. En ook van de andere clubs als dat het geval is..
remco k
 remco k - dinsdag 31 maart 2015 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 22:59 schreef infamous psv het volgende:

[..]

respect geven is respect krijgen , ouwe neuzenbulkert ;)
Dat klopt helemaal..
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 31 maart 2015 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2015 - 10:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Leuke opmerking, maar gewoon geschreeuw in de ruimte, met concrete voorbeelden waarom de club Ajax arrogant zou zijn kom je namelijk niet...

Volgens mij zijn er maar weinig Ajacieden die roepen dat jullie dit jaar de titel niet verdienen. En volgens mij roepen wij niet met zijn allen dat dit komt omdat wij de punten laten liggen.(overigens wordt iedere kampioen dat omdat de andere ploegen punten laten liggen maar dat terzijde). Iets dat ik de afgelopen jaren wel constant van veel met name PSV supporters heb gehoord over de titels van Ajax..
Zomaar een klein voorbeeldje hoor..

Maar ik geloof in leven en laten leven. En ondanks dat het gewoon leuk is elkaar een beetje te etteren onderling vind ik dat we met de topclubs in NL samen weer terug Europa in moeten. We hebben de concurrentie onderling daarin gewoon keihard nodig.

Je noemt Ajax en haar supporters arrogant op basis van het verleden en het feit dat er aak geroepen dat we de beste zijn... Sorry hoor, maar dat hoor ik ook van de PSVers als ze bovenaan staan. En ook van de andere clubs als dat het geval is..
Mooi gesproken Remco. Je hebt gelijk, alleen wordt het een hele klus om iedereen hiervan te overtuigen.
remco k
 remco k - dinsdag 31 maart 2015 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2015 - 12:49 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Mooi gesproken Remco. Je hebt gelijk, alleen wordt het een hele klus om iedereen hiervan te overtuigen.
Dat hoeft ook niet. Het begint namelijk met de mensen die zeggen dat ik gelijk heb, als je dat namelijk vind noem je de club zoals de club heet.. Dus PSV Feyenoord en Ajax.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 06 april 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Nu het kampioenschap van PSV waarschijnlijk over twee weken een feit is, heeft vele voordelen voor de selectie van volgend seizoen. PSV heeft veel tijd om bij de start van de trainingen voor volgend seizoen de selectie al aardig compleet te hebben, geen voorrondes CL en een goed gevulde portemonnee.voor nieuwe aankopen.
remco k
 remco k - maandag 06 april 2015 - 12:16   quote  deeplink  
De voordelen die je nu noemt zijn niet alleen voor PSV dat hebben andere ploegen ook.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 06 april 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 12:16 schreef remco k het volgende:
De voordelen die je nu noemt zijn niet alleen voor PSV dat hebben andere ploegen ook.
PSV is zich als kampioen verzekerd van de poulefase van de CL en van 12 miljoen startgeld van de CL. Dit verhoogd de aantrekkelijkheid van spelers om voor PSV te kiezen en Brands weet zeker dat hij een goed gevulde portemonnee heeft. Dit nog naast eventuele transferinkomsten van Depay en Wijnaldum. Overigens verwacht ik zeker met betrekking tot Depay dat daar na het kampioenschap snel duidelijkheid overkomt. Bijna alle Nederlandse ploegen dienen nog voorrondes te spelen. Wat een luxe vooruitzicht is dit toch.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 06 april 2015 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 13:52 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

PSV is zich als kampioen verzekerd van de poulefase van de CL en van 12 miljoen startgeld van de CL. Dit verhoogd de aantrekkelijkheid van spelers om voor PSV te kiezen en Brands weet zeker dat hij een goed gevulde portemonnee heeft. Dit nog naast eventuele transferinkomsten van Depay en Wijnaldum. Overigens verwacht ik zeker met betrekking tot Depay dat daar na het kampioenschap snel duidelijkheid overkomt. Bijna alle Nederlandse ploegen dienen nog voorrondes te spelen. Wat een luxe vooruitzicht is dit toch.
we moeten ons wel versterken. Met deze selectie, die heel makkelijk kampioen gaat worden, is het ons niet gelukt zenit tegenstand te bieden.. Laat staan als je een barca of real treft.. Welke plekken moeten versterkt worden en welke plekken zijn goed bezet? En natuurlijk vervangers van jongens die vertrekken?
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 07 april 2015 - 09:19   quote  deeplink  
Telegraaf meldt dat Gudelj in verregaande onderhandeling is met Ajax. AZ ontkent dit echter en zegt dat Ajax zich nog niet heeft gemeld. Mocht het waar zijn en Gudelj naar Ajax vertrekken, moet PSV dan voor Pröpper gaan of in het buitenland gaan zoeken?
remco k
 remco k - dinsdag 07 april 2015 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 13:52 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

PSV is zich als kampioen verzekerd van de poulefase van de CL en van 12 miljoen startgeld van de CL. Dit verhoogd de aantrekkelijkheid van spelers om voor PSV te kiezen en Brands weet zeker dat hij een goed gevulde portemonnee heeft. Dit nog naast eventuele transferinkomsten van Depay en Wijnaldum. Overigens verwacht ik zeker met betrekking tot Depay dat daar na het kampioenschap snel duidelijkheid overkomt. Bijna alle Nederlandse ploegen dienen nog voorrondes te spelen. Wat een luxe vooruitzicht is dit toch.
Dat zijn al andere voordelen als die je eerder noemd..
Hans is gek
 Hans is gek - dinsdag 07 april 2015 - 21:17   quote  deeplink  
Larsson van hereveem
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 april 2015 - 05:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 21:17 schreef Hans is gek het volgende:
Larsson van hereveem
Je naam zegt al genoeg..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke spelers moet PSV halen voor het seizoen 2015/2016?









0.0110249