BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Formule 1 / topic: Maxie in Sepang.

Headliner: Formule 1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
VVout
 VVout - zaterdag 28 maart 2015 - 22:19   quote  deeplink  
Max stormt sensationeel naar P6 in verregende kwalificatie Sepang
Geplaatst op 28 maart 2015 door Johan Peeters

Met een sensationele zesde startplek in een verregende kwalificatie op Sepang heeft Max Verstappen het grote gelijk van Dr. Helmut Marko en Red Bull bewezen. De jonge Limburger drong ondanks een moeilijk te besturen auto knap door naar Q3 door in Q2 een zevende tijd te laten noteren. Met deze geweldige prestatie snoert hij de mond van vele criticasters die vinden dat Max op veel te jonge leeftijd de Formule 1 binnenstapt. Max evenaart met deze zesde startplek de hoogste startpositie in de Formule 1 ooit van vader Jos. Lewis Hamilton veroverde in zijn Mercedes pole positie voor de Grand Prix van Maleisiƫ, voor de Ferrari van Sebastian Vettel en zijn teamgenoot bij Mercedes, Nico Rosberg.

Max laat aan Verstappen.nl weten: De zesde startplaats is top! Het laatste deel van de kwalificatie ging erg goed, ondanks dat ik het moeilijk had in het eerste en tweede deel van de sessie, toen ik met de auto en de remmen worstelde. Ik had een goed einde van het tweede deel van de kwalificatie, vlak voor de regen. Daar had ik wat geluk mee, maar ik was blij dat het ging regenen, want ik houd ervan om in die omstandigheden te racen.Lees meer op bronpagina Max.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Formule 1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Formule 1 / topic: Maxie in Sepang.









0.0067958