BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Formule 1 / topic: 2015 FORMULA 1 PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX Kuala Lumpur

Headliner: Formule 1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
VVout
 VVout - zondag 29 maart 2015 - 09:23   quote  deeplink  
Max 10e, nog steeds in de race...

Onze VingerT op de eerste plaats, maar rijd nog op zijn eerste set Banden. Hamilton heeft gewisseld op hard in de safetycar fase.
VVout
 VVout - zondag 29 maart 2015 - 09:25   quote  deeplink  
Max 9e, Hamilton langzamer als VingerT
VVout
 VVout - zondag 29 maart 2015 - 09:29   quote  deeplink  
Sainz 6e en Max weer 10e, uitrijden in de top 10 zou gewoon mooi zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 maart 2015 door VVout --
VVout
 VVout - zondag 29 maart 2015 - 09:31   quote  deeplink  
VingerT nu langzamer als Hamilton, met een bandenstop minder op mediums en 9 seconde voorsprong een kwestie van tijd dat hij zijn pole kwijt is.
VVout
 VVout - zondag 29 maart 2015 - 09:39   quote  deeplink  
Raikkonen snelste ronde, Ferrari op de weg terug aan de top. Leuk dat ook zij nu een competitieve auto schijnen te hebben.
VVout
 VVout - zondag 29 maart 2015 - 09:46   quote  deeplink  
VingerT(Vettel) voorbij aan Rosberg in een direct gevecht, mooi Ferrari is er ook bij dit jaar. Ik ben daar echt blij om want een monopoly van Mercedes zo zonde zijn, nu nog hopen dat Renault ook zijn zaken snel op orde krijgt.
VVout
 VVout - zondag 29 maart 2015 - 09:52   quote  deeplink  
Vettel weer pole, misschien gaat hij het pakken deze race. Moet nog wel over op de harde band heeft tot nu toe 2 maal medium gereden.
VVout
 VVout - zondag 29 maart 2015 - 10:01   quote  deeplink  
Cool dat Max en Sainz voor bijde Red Buls liggen, haha.
VVout
 VVout - zondag 29 maart 2015 - 10:14   quote  deeplink  
Een schitterende pitsstop van Vettel, Ferrari zet hem net voor Rosberg op de 2e Plaats en kan op de harde band uitrijden.
VVout
 VVout - zondag 29 maart 2015 - 10:18   quote  deeplink  
Max nog steeds in de race en 7e Toppie. Ik ben geen grote fan van VingerT maar staat weer pole toch mooi hoe Mercedes hier wordt afgetroefd. Ik ben echt blij voor Ferrari na de belabberde wagen van vorig seizoen :)
VVout
 VVout - zondag 29 maart 2015 - 10:21   quote  deeplink  
Regen ???
VVout
 VVout - zondag 29 maart 2015 - 10:46   quote  deeplink  
Max binnen 7e en punten gepakt, mooi...
VVout
 VVout - zondag 29 maart 2015 - 10:47   quote  deeplink  
Mercedes gepakt door Ferrari top voor de spanning.
VVout
 VVout - zondag 29 maart 2015 - 11:42   quote  deeplink  
Vettel met Ferrari een geweldige comeback gemaakt en gingen compleet uit hun dak natuurlijk (VingerT weer prominent aanwezig op podium). Misschien zat hem het verschil in de vroege stop die de meeste maakte nadat de safetycar er in kwam om banden te wisselen en ze voor de harde band kozen. Ik denk persoonlijk dat Vettel daar net die paar seconde met zijn mediums heeft gewonnen en gewoon later zijn geplande pitsstop maakte. Hamilton en Rosberg zullen in ieder geval eens achter de oren krabben om het feit dat onze VingerT weer op het toneel is. Het is gezien de rondetijden voorlopig wel duidelijk dat het tussen Ferrari en Mercedes zal gaan, Raikkonen ook knap terug gekomen naar de 4e plaats trouwens.

Bottas en Massa knap op een 5e en 6e plaats met aan het einde nog een leuke strijd om deze plaatsen. Dan komt natuurlijk Max op een 7e plaata met daarachter Sainz, heerlijk dat ze deze keer de punten pakken op een relatief fantastische plaats. Wat het misschien nog wel heftiger maakt dat ze voor beide Red Bul autos stonden die 9e en 10e eindigde, die men toch als de grote broer van Toro Rosso kan beschouwen :)

Samengevat heb ik zeker te zeggen dat het lang geleden is dat ik me zo vermaakt hebt tijdens een F1-race, natuurlijk niet in de laatste plaats dat Max lekker meedoet natuurlijk. Het is ook fijn om te zien dat Vettel en ook Raikkonen met Ferrari weer meedoet en Rosberg en Hamilton daar een geduchte concurrent bij hebben. De grote verliezer deze race en misschien ook wel dit seizoen dreigt Alonso te worden, op zijn overstap van Ferrari naar Mc Laren had hij veel meer gehoopt en zie waar Ferrari is op dit moment?

Ik verheug me op het vervolg van dit seizoen en laten we hopen dat de komende races net zo interessant mogen worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 maart 2015 door VVout --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 31 maart 2015 - 10:45   quote  deeplink  
Inderdaad! Kudt vingerT gewonnen.. maar moet zeggen dat dit minder erg was dan al die andere jaren. Ben altijd al voor (de tweede) ferrari geweest.
Irvine, Barrichello, Raikkonen, Massa!
VVout
 VVout - dinsdag 31 maart 2015 - 12:37   quote  deeplink  
Ben gewoon blij dat Ferrari er weer bij is, hopelijk vinden ze bij Toro Rosso nog een beetje vermogen, kan je helemaal lachen :)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 31 maart 2015 - 12:50   quote  deeplink  
Dat zou natuurlijk helemaal top zijn..
Bizar eigenlijk dat Toro Rosso grote broer Red Bull voorbij gestreden is!
VVout
 VVout - dinsdag 31 maart 2015 - 12:57   quote  deeplink  
Ik heb wel drie keer gekeken of het klopt dat ze allebei met de Renault motor rijden, dit betekend gewoon namelijk als die motor beter zou kunnen worden dat ze een goede auto hebben om mee te doen, echt gaaf.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Formule 1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Formule 1 / topic: 2015 FORMULA 1 PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX Kuala Lumpur









0.0081758