BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 april 2015 - 01:56   quote  deeplink  
KUYT DEFINITIEF TERUG BIJ FEYENOORD

ocqhk.jpg

De terugkeer van Dirk Kuyt bij Feyenoord is rond. De 34-jarige aanvaller zal eerdaags zijn handtekening zetten onder een contract voor het seizoen 2015/16, zo heeft hij donderdag officieel bevestigd. Kuyt speelde van 2003 tot 2006 al in Rotterdam-Zuid en liet bij vertrek weten, dat hij graag eens terug zou keren. Nu, negen jaar later, is zijn comeback rond. Feyenoord moet het nieuws nog wel officieel bevestigen.

Kuyt heeft al met De Telegraaf en het Algemeen Dagblad gesproken en daarin zijn naderende terugkeer in De Kuip bevestigd. Dat hij in eerste instantie voor één seizoen tekent, zegt in zijn ogen niets. Mijn intentie is om nog vijf jaar het shirt van Feyenoord aan te hebben. Ik heb altijd in mijn achterhoofd gehouden: misschien komt de dag ooit weer dat ik terugkeer. Die komt komend seizoen en dat maakt me echt heel trots.

Het geloof dat we met de club echt iets kunnen bereiken, heeft me het laatste zetje gegeven om voor Feyenoord te kiezen, verklaart Kuyt, die in zijn eerste periode bij de volksclub uitgroeide tot een publiekslieveling. Met zijn tomeloze inzet en enthousiaste spel won hij de fans gauw voor zich. Bovendien maakte Kuyt in drie seizoenen tijd liefst 71 doelpunten in 101 wedstrijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 april 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 april 2015 - 01:57   quote  deeplink  
Ik zeg welkom terug thuis vriend. Maak ons kampioen..😃
Barabas
 Barabas - vrijdag 10 april 2015 - 02:12   quote  deeplink  
Welcome back Dirk! Doe je ding nog maar een keer!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 april 2015 - 03:17   quote  deeplink  
Kuyt hoopt op Guidetti: "Een echte Feyenoord-speler"

lfytg.jpg

Dirk Kuyt heeft donderdagavond bevestigd dat hij met ingang van het seizoen 2015/16 terugkeert op de Nederlandse velden, bij Feyenoord. De geboren Katwijker tekent een contract voor één jaar in Rotterdam-Zuid, waar hij eerder al drie seizoenen voetbalde. Kuyt hoopt dat hij niet de enige zomerse versterking zal zijn voor de volksclub.

De laatste maanden, of eigenlijk de laatste jaren al, wordt er zeer geregeld gesproken over John Guidetti. Het Legioen van Feyenoord zou graag zien dat de Zweedse spits terugkeert bij hun club, waar hij als huurling zo veel indruk wist te maken. Guidetti zelf heeft ook altijd aangegeven, wel oren te hebben naar een comeback bij de Eredivisionist. Nu zegt Kuyt dat hij hoopt, dat Guidetti hem inderdaad zal volgen.

Hij heeft aangetoond een echte Feyenoord-speler te zijn, laat Kuyt donderdagavond weten aan De Telegraaf. De oud-international van Oranje zegt dat Guidetti net als hijzelf al snel een klik vond met het publiek van Feyenoord. Om eerlijk te zijn, ben ik hem na Feyenoord een beetje uit het oog verloren, omdat hij bij Manchester City niet veel speelde en de Schotse competitie met Celtic in Turkije moeilijk was te volgen. Maar als hij de fitheid en kwaliteit kan leveren die hij destijds had, dan is hij een enorme aanwinst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 april 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 april 2015 - 03:17   quote  deeplink  
Ik zeg bel John ff op Dirk..
rcrd
 rcrd - vrijdag 10 april 2015 - 04:31   quote  deeplink  
welkom back dirk! Er is maar 1 woord voor dat is kippenvel he!

https://www.youtube.com/watch?v=_J4R-_Uymak
van geil
 van geil - vrijdag 10 april 2015 - 05:59   quote  deeplink  
Welkom.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 10 april 2015 - 06:12   quote  deeplink  
Yay!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 10 april 2015 - 06:13   quote  deeplink  
Eerst maar eens bevestigd zien worden door Feyenoord !!! Dan geloof ik het pas ...
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 10 april 2015 - 06:19   quote  deeplink  
Beter opletten dan, is allang door Feyenoord bevestigd.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 10 april 2015 - 06:19   quote  deeplink  
http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/dirk-kuyt-terug-bij-feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 april 2015 door Bosifyable --
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 10 april 2015 - 06:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 06:19 schreef Bosifyable het volgende:
Beter opletten dan, is allang door Feyenoord bevestigd.
Ik heb zat geruchten gehoord en gelezen, maar op geen enkele manier een bevestiging vernomen ...

In ieder geval is ie welkom !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 april 2015 door lijdensweg --
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 10 april 2015 - 06:53   quote  deeplink  
En terwijl het je op een presenteerblaadje krijgt aangeboden, nog niet de bevestiging willen zien.

Om te gieren.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 april 2015 - 07:11   quote  deeplink  
Toch leuk!
tomson
 tomson - vrijdag 10 april 2015 - 07:33   quote  deeplink  
Goedemorgen !
muisje1966
 muisje1966 - vrijdag 10 april 2015 - 07:38   quote  deeplink  
Welkom terug Dirk
muisje1966
 muisje1966 - vrijdag 10 april 2015 - 07:39   quote  deeplink  
Goedemorgen kerel
ar
 ar - vrijdag 10 april 2015 - 07:43   quote  deeplink  
Mooi!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 april 2015 - 08:05   quote  deeplink  
Had eerder gemogen, maar heeft woord gehouden.
Respect!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 10 april 2015 - 08:53   quote  deeplink  
Welkom thuis
FANdré
 FANdré - vrijdag 10 april 2015 - 09:08   quote  deeplink  
terwijl hij nog voor 4 miljoen per jaar had kunnen spelen, respect en welkom thuis!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 april 2015 - 09:43   quote  deeplink  
Het nieuws werd met gejuich begeleid door zijn vier kinderen, die pas na het tekenen van het contract hoorden over hun aanstaande verhuizing naar Nederland. Het zegt veel over de manier waarop Feyenoord een rol in ons gezin speelt, zegt Kuyt. We kijken wanneer mogelijk naar de wedstrijden van Feyenoord op tv en onze kinderen lopen al jaren in Feyenoord-shirts rond. Dit is voor mij fantastisch, maar net zo goed voor mijn gezin dat terugkeert naar Nederland en naar onze favoriete club.

GEWELDIG..!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 april 2015 - 09:49   quote  deeplink  

http://youtu.be/jLOT2jtgdOo
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 10 april 2015 - 09:49   quote  deeplink  
Een historische dag, Dirk terug, Jan Wouters als ervaren man bij de staf. Nu Guidetti nog tekenen en Clasie over halen nog een poosje te blijven. De vFeyenoordvlag kan uit.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 april 2015 - 10:05   quote  deeplink  
Van Bronckhorst krijgt volledige steun van nieuw boegbeeld

125gn7p.jpg

Feyenoord heeft zijn technische staf voor komend seizoen rond. Hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst zal zal met Jean-Paul van Gastel en Jan Wouters, de nieuwe derde man, de topclub uit Rotterdam gaan leiden. Kersverse aanwinst Dirk Kuyt heeft alle vertrouwen in de nieuwe jonge hoofdtrainer.

''In de acht jaar dat ik met hem heb samengespeeld bij het Nederlands elftal heb ik veel van Gio geleerd, vertelt Kuyt, die de kritiek op de aanstelling van Van Bronckhorst niet snapt, in De Telegraaf. ''Net als de directie heb ik alle vertrouwen in Gio. Hij is als speler in vier verschillende landen succesvol geweest en werkte met diverse topcoaches. Die ervaring zal hem helpen om als coach resultaten te boeken'', aldus het nieuwe boegbeeld in De Kuip.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 april 2015 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 09:49 schreef daan limbos het volgende:
Een historische dag, Dirk terug, Jan Wouters als ervaren man bij de staf. Nu Guidetti nog tekenen en Clasie over halen nog een poosje te blijven. De vFeyenoordvlag kan uit.
Clasie blijven zou mooi zijn, las net dat Dirk contact gaat opnemen om Jordy daarvan te overtuigen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 april 2015 - 10:09   quote  deeplink  
Radioverslag van de NOS die Dirk vanochtend belde..
http://nos.nl/artikel/2029483-kuijt-alles-komt-nu-bij-elkaar.html
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 10 april 2015 - 11:24   quote  deeplink  
Welkom thuis Dirk!

th?&id=HN.608020116676022149&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 april 2015 door Arie.Klooster --
Milo
 Milo - vrijdag 10 april 2015 - 11:26   quote  deeplink  
hehehe blind paard ;) ben benieuwd wat MMM er van vindt?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 10 april 2015 - 11:31   quote  deeplink  
Oké, lullige foto, dus zal ik een iets positievere plaatsen... (let ook even op het shirt! (in mijn ogen één van de mooiste tenue's die we ooit hebben gehad, misschien wel dé mooiste!)

ajax-FEYENOORD%20foto2.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 april 2015 door Arie.Klooster --
MMM
 MMM - vrijdag 10 april 2015 - 11:35   quote  deeplink  
Welkom thuis Dirk. Wat mij betreft een paar jaar te laat, maar ik hoop dat je enorm belangrijk zal worden voor Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 april 2015 door MMM --
MMM
 MMM - vrijdag 10 april 2015 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 11:26 schreef Milo het volgende:
hehehe blind paard ;) ben benieuwd wat MMM er van vindt?
Hahaha, zie hierboven maat.
Milo
 Milo - vrijdag 10 april 2015 - 15:30   quote  deeplink  
jankerd toch altijd een sneer naar mijn held! ;)
maar stiekem ben je heel blij.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 april 2015 door Milo --
R()b
 R()b - vrijdag 10 april 2015 - 15:32   quote  deeplink  
Kuyt merchandise kan op gang gaan komen :D
Barabas
 Barabas - vrijdag 10 april 2015 - 15:34   quote  deeplink  
Heb alles nog bewaard! 😉
R()b
 R()b - vrijdag 10 april 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 15:34 schreef Barabas het volgende:
Heb alles nog bewaard! 😉
Haha retro oldskool stuff :D
van geil
 van geil - vrijdag 10 april 2015 - 15:58   quote  deeplink  
Gewoon n boegbeeld van hoe het wel moet.
VVout
 VVout - vrijdag 10 april 2015 - 16:10   quote  deeplink  
Hebben we al oplaadpunten voor wagentjes in het stadion?
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 10 april 2015 - 16:17   quote  deeplink  
Een oude Kuijt is volgens mij nog steeds beter dan een Jonge Guidetti die niet veel meer heeft laten zien
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 10 april 2015 - 16:19   quote  deeplink  
Vvout wordt alleen maar blij van wereldtop advies van mij wordt fan van Barcelona, of van met geld doorspekte Engelse ploegen.
Of leg je neer bij de Kuijts en evt andere ex toppers.
VVout
 VVout - vrijdag 10 april 2015 - 16:40   quote  deeplink  
Take a bite Piet, ghèhè :)
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 10 april 2015 - 17:58   quote  deeplink  
Wout moet mnaar fan van 020 worden (of is ie het al), want daar zijn de flauwe grappen ook al begonnen.

Maar weten jullie wat het toppunt van liegen is?

Tegen je vrouw zeggen dat je naar het voetballen gaat maar stiekem naar die 020-kneuzen in de Mokumse snelkookpan gaan kijken.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 10 april 2015 - 18:24   quote  deeplink  
Oei vVout wie kaatst kan juist
MMM
 MMM - vrijdag 10 april 2015 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 15:30 schreef Milo het volgende:
jankerd toch altijd een sneer naar mijn held! ;)
maar stiekem ben je heel blij.....
Als hij gaat presteren, dan ben ik heel blij!
VVout
 VVout - vrijdag 10 april 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 17:58 schreef daan limbos het volgende:
Wout moet mnaar fan van 020 worden (of is ie het al), want daar zijn de flauwe grappen ook al begonnen.

Maar weten jullie wat het toppunt van liegen is?

Tegen je vrouw zeggen dat je naar het voetballen gaat maar stiekem naar die 020-kneuzen in de Mokumse snelkookpan gaan kijken.
Zit wel duidelijk wat achter, lees dit topic maar eens terug en het over enthousiaste van nu strookt niet met wat ik dan alles zo lees. En die andere opmerking zullen we maar niet op ingaan hè Limbo.
moa
 moa - vrijdag 10 april 2015 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 18:43 schreef VVout het volgende:

[..]

Zit wel duidelijk wat achter, lees dit topic maar eens terug en het over enthousiaste van nu strookt niet met wat ik dan alles zo lees. En die andere opmerking zullen we maar niet op ingaan hè Limbo.
Ben heel blij met de terugkeer van Kuyt omdat het (meer dan) een ras Feyenoord man is, heb er wel mijn twijfels bij of hij nog iets gaat toevoegen aan dit Feyenoord. In goede doen is hij altijd een meerwaarde maar of hij het nog kan opbrengen na een aantal zwakke jaren en op deze leeftijd wil eerst zien en dan geloven.
VVout
 VVout - vrijdag 10 april 2015 - 19:07   quote  deeplink  
Van de 17 Jaar profvoetbal 3 Jaar bij Feyenoord en daarvoor bij Katwijk, ik ben er ook voor dat deze ras Feyenoorder zijn loopbaan bij Feyenoord wil afsluiten.

Feyenoord zal in zijn hart zitten en hoop dat hij het gaat brengen, maar een voorzichtige scepsis zal de ondertoon blijven voeren. Ik hoop o zo dat het fantastisch uitpakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 april 2015 door VVout --
van geil
 van geil - vrijdag 10 april 2015 - 21:09   quote  deeplink  
Ik ben fan van de mens Kuyt.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 10 april 2015 - 23:20   quote  deeplink  
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl/network/a3m/progressive/components/videorecorder/30/301978/335528/b3cc65d1-90e6-49fc-5789-e8973bbff675.ssm/b3cc65d1-90e6-49fc-5789-e8973bbff675.mp4

Dirk Kuijt bij RTL Late Night aan de telefoon.
R()b
 R()b - vrijdag 10 april 2015 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 19:07 schreef VVout het volgende:
Van de 17 Jaar profvoetbal 3 Jaar bij Feyenoord en daarvoor bij Katwijk, ik ben er ook voor dat deze ras Feyenoorder zijn loopbaan bij Feyenoord wil afsluiten.

Daarna naar Varkenoord onder Wim Jansen :-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5963
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic









0.0110189