BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - donderdag 02 juli 2015 - 22:26   quote  deeplink  
over Boetius die al 2 jaar kut is.
Vilhena die er niets van kan en n kut mentaliteit heeft.
Te Vrede die n lantaarnpaal is.
Anass de miskleun.
met slechte honden vang je geen hazen,
etc etc etc.
nou nee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2015 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 juli 2015 - 22:28   quote  deeplink  
Hoeft voor mij niet. Jij beweert iets over wat ik wat ik zou vinden.
En je bewuste zin is wat krom en onbegrijpelijk.
Wat beweer jij dat ik beweer?

Okee, antwoord hierboven gegeven.

Inherent aan selecteren zijn ook mislukkingen.
Maar ook van Geel kan niet voorkomen dat een (ogenschijnlijk) talent het uiteindelijk niet waarmaakt: Boëtius, Vilhena.
Te Vrede, ja te lang in de selectie gehouden.
Achachbar een 2e kans. Ik had geen contractverlenging geboden, nee.
Incidenten vooralsnog op een verder redelijk tot goed beleid.
De resultaten hebben dat ook laten zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2015 door FR-Henk --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juli 2015 - 22:29   quote  deeplink  
Bijna allemaal uit de eigen jeugd.

Kut van Geel.
van geil
 van geil - donderdag 02 juli 2015 - 22:33   quote  deeplink  
Boetius kon vorig jaar voor 6 miljoen naar Sevilla.
Vilhena afgelopen winter voor 2,5 naar Southampton.
Te Vrede voor 500,000 naar ?? die Engelse club.
Anass verlengt.
toch raar, niet tevreden , en ze lopen er nog.
even n paar voorbeeldjes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2015 door van geil --
MMM
 MMM - donderdag 02 juli 2015 - 22:33   quote  deeplink  
Wigan, 8 ton toch?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 juli 2015 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 22:33 schreef van geil het volgende:
Boetius kon vorig jaar voor 6 miljoen naar Sevilla.
Vilhena afgelopen winter voor 2,5 naar Southampton.
Te Vrede voor 500,000 naar ?? die Engelse club.
Anass verlengt.
Boëtius kwam nog in de plannen van Feyenoord voor.
Vilhena had ik weggedaan.
Te Vrede was enige alternatief na Kazim. Anass kwam pas later in beeld.
Anass heb ik eerder hierboven al iets over gezegd.

Nog meer?
van geil
 van geil - donderdag 02 juli 2015 - 22:36   quote  deeplink  
zou kunnen,
wil alleen maar even aangeven dat er al 4 spelers door geselecteerd hadden kunnen zijn.
met dus meer ruimte qua salaris.
en ruim 9 miljoen aan transfergeld.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juli 2015 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 22:33 schreef van geil het volgende:
Boetius kon vorig jaar voor 6 miljoen naar Sevilla.
Vilhena afgelopen winter voor 2,5 naar Southampton.
Te Vrede voor 500,000 naar ?? die Engelse club.
Anass verlengt.
toch raar, niet tevreden , en ze lopen er nog.
even n paar voorbeeldjes.
T zijn allemaal 'feiten' uit de media.

En er zal best wat waar van zijn. Maar vorig jaar waren ze nog bezig Vilhena en Boëtius te verlengen, dat is niet gelukt. Ha wat mij betreft niet gehoeven, maar soit.

Te Vrede voor 5ton, dat is echt een broodje aap. Anass is mooi voor de breedte, loopt mij niet in de weg.

Jij vindt dat allemaal ruk. Ik vind t te billijken. Wat overigens iets anders is dan goed.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juli 2015 - 22:37   quote  deeplink  
Ik heb een mega deja vu.
van geil
 van geil - donderdag 02 juli 2015 - 22:39   quote  deeplink  
Naar Wilkshire?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 juli 2015 - 22:39   quote  deeplink  
Ook zo lekker.
Als van Geel voldoende functioneert dan ben je een van Geel-fan.
Gelul natuurlijk.
MMM
 MMM - donderdag 02 juli 2015 - 23:08   quote  deeplink  
Ik vraag me alleen af waar al dat geld is. Zowwl het salaris- als transferpotje is op.

En van Geel heeft belachelijke verlengingen gegeven aan spelers als Manu en Nee lomp
ar
 ar - donderdag 02 juli 2015 - 23:20   quote  deeplink  
Alleen de directie weet wat in het potje zit en verder niemand.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 juli 2015 - 02:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 23:20 schreef ar het volgende:
Alleen de directie weet wat in het potje zit en verder niemand.
En dus gaat de rest raden, naar eigen believen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 juli 2015 - 02:16   quote  deeplink  
Das niks nieuws toch..

Aan het werk Henkert..(?)
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 03 juli 2015 - 04:00   quote  deeplink  
Van Geil geeft het goed weer ,maar word weer onder uit gezadeld Door stylzz.Begrijp echt niet wat jij met V.Geel heb ,maar nu worden de miskleunen duidelijk gemaakt en je klimt gelijk voor die gast v.Geelin de verdediging. De voor uitgang word zo op die manier gestagneerd, en gebeurd dat al jaren zo.9 en half miljoen is ook geen kattenpis toch ,lijkt mij zo.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 03 juli 2015 - 04:03   quote  deeplink  
Dan hadden we Guidettie kunnen halen inplaats van die Kaziem.en eventueel ook nog eens, een ziyech.En hadden we nu niet met 6 middenvelders te veel gezeten.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 juli 2015 - 04:51   quote  deeplink  
Nee met drie spitsen teveel in jouw visie..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juli 2015 - 06:34   quote  deeplink  
En een geldwolf.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 juli 2015 - 07:15   quote  deeplink  
Kuyt hoopt op langer verblijf 'uitstekende captain' Clasie

66xf04.jpg

Dirk Kuyt gaat vol vertrouwen het nieuwe seizoen in met Feyenoord. Vorig jaar eindigden de Rotterdammers nog dramatisch in de Eredivisie. ''Het elftal heeft er van geleerd en de spelers zijn een jaar verder. Ik ben er nu bij en inmiddels is ook Marko Vejinovic aangetrokken. Wellicht volgen er nog een paar versterkingen'', zegt Kuyt echter hoopvol tegenover De Telegraf.

''Als we deze selectie bij elkaar kunnen houden, krijgen we echt een heel goed elftal'', vervolgt de 34-jarige Katwijker, die daarmee ook doelt op een langer verblijf van Jordy Clasie. Maar wie wordt dan de aanvoerder? ''Dat moet de trainer bepalen, maar ik vind dat Jordy dat de afgelopen periode uitstekend heeft gedaan.''

Kuyt wil zijn ervaring delen. ''Ik zal spelers binnen en buiten het veld steunen, vooral de jonge spelers door al mijn ervaringen van het buitenland te delen. Zoals ik ook met Jordy mijn ervaring van het verleden deel. Ik heb nooit het moment willen bepalen waarop hij moet vertrekken.''
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 03 juli 2015 - 16:21   quote  deeplink  
Worden dan bankzitters Renato dat zijn ook jouw woorden, je zal keuzes moeten maken in het foute beleid.Guidettie had de beslissing kunnen zijn, samen met kuyt maar dat word niet ,gedeeld helaas.Dan pas hadden ze het accent op de verdediging kunnen leggen.Alhoe wel ik de verdediging best wel oké vond,het ontbrak aan consentratie en werden makkelijk ,van we staan 3-0 voor er kan niks meer gebeuren.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 juli 2015 - 06:25   quote  deeplink  
Feyenoord-speler Dirk Kuyt in gesprek met Ruud van Os

(http://youtu.be/OY4EvjHpQPA)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 juli 2015 - 19:56   quote  deeplink  
Kuyt geniet van eerste dagen: ''Het niveau valt niet tegen''

xdk06.jpg

Feyenoord werkte vanochtend onder tropische weersomstandigheden een training af van ruim anderhalf uur. Dirk Kuyt liep uiteraard weer voorop tijdens alle loopoefeningen. '''Want zo heb ik het altijd gedaan'', vertelt hij aan Voetbal International, ''ze moeten mij eerder afremmen. Ik weet dat als ik het zo doe, alles goed komt.''

De 34-jarige aanvaller is tevreden over de eerste trainingsdagen in Oostenrijk. ''En het niveau valt niet tegen. Natuurlijk is het allemaal erg jong, maar dat geldt voor de hele Eredivisie. Maar zoals ik de trainingen beleef, is er met het niveau niks mis. Wat jonge spelers nog missen, is ervaring. Dat komt vanzelf. Voorlopig hebben we niks te klagen.''

Kuyt trainde vanochtend grotendeels als rechtsbuiten, maar de routinier moet nog met hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst praten over zijn definitieve rol en positie. ''Ik wil spelen waar ik het meeste van waarde kan zijn voor Feyenoord. Daarover heb ik wel een idee en binnenkort zullen we dat wel gaan bespreken.''
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 juli 2015 - 15:00   quote  deeplink  
Kuyt: ''Ik zie het ook als signaal naar de andere spelers''

e6rpee.jpg

In Tirol probeert Feyenoord de pijn van een mislukt seizoen te vergeten. In de Alpen wordt hard getraind, nog harder gelachen en was er zelfs tijd voor een middag raften. Ondertussen bouwt Giovanni van Bronckhorst aan het nieuwe team en loopt de bijna 35-jarige Dirk Kuyt overal voorop.

De routinier praat met zijn ploeggenoten, wijst ze voortdurend op kleine dingen. En, niet onbelangrijk, hij loopt bij elke oefening letterlijk voorop. ''Zo heb ik het altijd gedaan,'' zegt hij in het Algemeen Dagblad. ''Voor mezelf, maar zie het ook als signaal naar de andere spelers. Dat je ook op het trainingsveld volle bak moet geven.''

Klagen over het warme spelershotel? Daar is niemand bij gebaat. En als Clasie tijdens een rondootje van dichtbij een bal vol in zijn gezicht krijgt, schreeuwt de Katwijker dat er moet worden doorgevoetbald. ''Die dingen kunnen we in de wedstrijd ook tegenkomen,'' gilt hij.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 juli 2015 - 16:55   quote  deeplink  
Kuyt: ''Enorm gretig om shirt Feyenoord weer te dragen''

1174iv8.jpg

Feyenoord is in de Oostenrijkse bergen aan het toewerken naar het nieuwe voetbalseizoen. De Rotterdammers, die zondagmiddag nog een oefenwedstrijd spelen tegen Fortuna Düsseldorf, hebben aan supportersaandacht geen gebrek. Met name de populariteit van aanvaller Dirk Kuyt lijkt geen grenzen te kennen.

Na iedere training is het weer hetzelfde liedje voor Kuyt: eerst wat onderonsjes met supporters en vervolgens wat handtekeningen uitdelen. Kuyt ondergaat het allemaal rustig. "Vanaf de eerste dag dat ik aan het trainen ben zijn er enorm veel mensen die gedag komen zeggen, foto's maken of zeggen dat ze blij zijn met mijn terugkeer. Ik moet zeggen dat ik daar ook blij mee ben."

Tijdens de trainingen gaat Kuyt - niet geheel verrassend - altijd voorop in de strijd. "Ik denk dat ik dat altijd zal blijven doen. Als ik die arbeid niet meer kan leveren ben ik mezelf niet meer. Ik voel me sterk en fit en dat wil ik laten zien tijdens wedstrijden én trainingen." Kuyt geeft met zijn instelling ongetwijfeld het goede voorbeeld aan de rest van de selectie, die hij steeds beter leert kennen. "Het is fijn om een week bij elkaar te zijn en veel te trainen. Het is een jonge groep, maar ik kan goed met ze opschieten. Er is een goede klik.

Wanneer Kuyt zijn eerste minuten in het Feyenoordshirt gaat maken blijft nog even de vraag .De kans lijkt groot dat de aanvaller zondagmiddag tegen Fortuna Düsseldorf zijn rentree gaat maken. "Maar de trainer heeft nog niet gezegd of ik speel, dus wacht ik het rustig af. De technische staf heeft een opbouw in gedachte en daar houd ik mij aan, maar het moge duidelijk zijn dat ik enorm gretig ben om het Feyenoordshirt weer te dragen."

Er zijn deze week overigens niet alleen veel Nederlandse fans te zien langs het trainingsveld. Ook supporters met een Turkse roots klampen zich regelmatig vast aan oud-Fenerbahçe-spits Kuyt. "De waardering die ik de laatste drie jaar bij Fenerbahce heb gehad is enorm", aldus Kuyt over die aandacht. Zijn goede vriend Robin van Persie is binnenkort wellicht te aanschouwen in het shirt van de ploeg uit Istanboel. "Maar ik ga in de media niets zeggen over die situatie", besluit Kuyt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 juli 2015 - 20:57   quote  deeplink  
KUYT NA RENTREE: DIT SMAAKT NAAR MEER

311t540.jpg

Het moment waar menig Feyenoorder zo lang naar had uitgekeken, was zondag eindelijk daar: de rentree van Dirk Kuyt in Feyenoord-shirt. De clubicoon maakte zondag tijdens het oefenduel met Fortuna Düsseldorf (0-2) direct na rust voor het eerst sinds zijn terugkeer zijn opwachting in de ploeg van Giovanni van Bronckhorst. Gedoucht en wel stond hij na afloop met een glunderend gezicht voor de camera van Feyenoord TV. Dit voelt heel goed, zeker omdat er heel lang naar heb uitgekeken om dit shirt weer te dragen.

Toen in Oostenrijkse Kufstein duidelijk werd dat Kuyt zou gaan invallen bij Feyenoord, lieten de aanwezige Feyenoord-supporters op de tribune maar weer eens luidkeels van zich horen. De spits werd naar hartenlust toegezongen en dat deed hem goed, zo vertelde hij tijdens zijn terugblik op de wedstrijd. Al vanaf het moment dat bekend werd dat ik terugkeer bij Feyenoord, zijn de supporters razend enthousiast. Dat doet mij veel, omdat het een mooie blijk van waardering is. Bovendien geeft het mij een enorme boost.

Kuyt werkte tijdens het trainingskamp in Oostenrijk van deze week stapsgewijs toe naar zijn rentree. Het was zaak om zo goed mogelijk op te bouwen. Ik ben blij dat het er vanavond van gekomen is, een mooie afsluiter van een toch al geslaagde week. We hebben onder prima omstandigheden goed kunnen trainen, je ziet de groep sterker worden. Bovendien zie ik heel veel plezier in het elftal. Nu is het zaak om verder door te groeien als team en in de komende weken verder toe te werken naar de start van de competitie.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 juli 2015 - 13:38   quote  deeplink  
500€ boete van de club omdat ie zijn shirt aan een supporter heeft gegeven, wat belachelijk..
VVout
 VVout - dinsdag 14 juli 2015 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 13:38 schreef RenatoBos het volgende:
500€ boete van de club omdat ie zijn shirt aan een supporter heeft gegeven, wat belachelijk..
Kunnen ze weer een hoop shirtjes van maken, te gek voor woorden.
JanM
 JanM - dinsdag 14 juli 2015 - 13:50   quote  deeplink  
De regels gelden voor iedereen hè ... en denk niet dat hij daarvan wakker ligt.
VVout
 VVout - dinsdag 14 juli 2015 - 13:57   quote  deeplink  
Dan vind ik het een rare regel, dat je je kleding moet vergoeden ok, maar een boete???
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 juli 2015 - 13:58   quote  deeplink  
Anders helpt t niet.
Boete gaat naar een goed doel trouwens.
VVout
 VVout - dinsdag 14 juli 2015 - 13:59   quote  deeplink  
Wat is er dan mis mee?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 juli 2015 - 13:59   quote  deeplink  
Das dan wel weer mooi maar zo word het wel een duur shirtje..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 juli 2015 - 14:15   quote  deeplink  
Ja, niet weggeven dus, of accepteren dat je moet betalen.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 14 juli 2015 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 13:38 schreef RenatoBos het volgende:
500€ boete van de club omdat ie zijn shirt aan een supporter heeft gegeven, wat belachelijk..
Hij had beter een envelop met inhoud kunnen geven
aan de supporter om een shirt met de naam kuyt er op te gaan kopen
dan was hij goedkoper uit
maar ik vind het ook belachelijk Grote KENNER
MMM
 MMM - dinsdag 14 juli 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 13:38 schreef RenatoBos het volgende:
500€ boete van de club omdat ie zijn shirt aan een supporter heeft gegeven, wat belachelijk..
Belachelijk!!!!! Wat een idioten
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 14 juli 2015 - 17:36   quote  deeplink  
Vind ik niet. Als die regel bestaat, en voor iedereen geldt, kun je je eraan houden, of accepteren dat je 500 euro betaalt. Of je nou Kuyt, Clasie, Sleegers of Woudenberg bent.
VVout
 VVout - dinsdag 14 juli 2015 - 17:42   quote  deeplink  
Maar waarom mag het nou niet?
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 14 juli 2015 - 18:20   quote  deeplink  
Om een tekort aan shirts te voorkomen. Vorig seizoen, of het seizoen daarvoor was dat het geval richting het eind van de competitie. Beperkt aantal shirts per speler.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 juli 2015 - 18:21   quote  deeplink  
Hmmm okay maar dat komt wel armetierig over zeg..
VVout
 VVout - dinsdag 14 juli 2015 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 18:21 schreef RenatoBos het volgende:
Hmmm okay maar dat komt wel armetierig over zeg..
Dat bedoel ik, laat ik lekker voor elke wedstrijd 2 shirtjes maken. Lekker afbedingen bij je sponsor, stelletje greadies.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 juli 2015 - 18:46   quote  deeplink  
Voor de supporters toch ook leuk dat ze eens een presentje krijgen toe gegooid krijgen..
van geil
 van geil - dinsdag 14 juli 2015 - 18:50   quote  deeplink  
Beter met enveloppen strooien dan
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 juli 2015 - 19:08   quote  deeplink  
Kleine envelopjes..(?)
VVout
 VVout - dinsdag 14 juli 2015 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 19:08 schreef RenatoBos het volgende:
Kleine envelopjes..(?)
Present.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 juli 2015 - 19:39   quote  deeplink  
Ghehe, tis nu nog ff wachten op Bosi schat ik zo in..😉
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 juli 2015 - 19:42   quote  deeplink  
hm?
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 14 juli 2015 - 19:50   quote  deeplink  
Inleveren.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 juli 2015 - 19:52   quote  deeplink  
Daar is ie al😂😂
VVout
 VVout - dinsdag 14 juli 2015 - 20:15   quote  deeplink  
Muziekie er bij en gaan, feesie :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic









0.0110950