BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:31   quote  deeplink  
Helemaal correct op dit moment Jan.
Maar het zal zich dit seizoen andermaal uitwijzen mits dezelfde valkuilen ingelopen blijft worden.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:33   quote  deeplink  
Het is waarschijnlijk voor een staf moeilijk in te schatten wie er klaar voor is.
daarom moet je ze erin zetten dan kan je het zien.
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:34   quote  deeplink  
Thanx Rotterdam22, enige bijval
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:26 schreef G-child het volgende:

[..]

Te jong - subjectief (goedgenoeg js oud genoeg)
Te licht - huidskleur, gewicht, lengte?
Onervaren - stel je ze niet op dan blijft dat zo
Fysiek sterker - waarvoor nodig als je technisch beter bent?

Maar inderdaad krijgen ze geeb kansen dan zul je het nooit weten
Jeugd breng je rustig als dat nodig is. Jij gooit ze voor de leeuwen. Karsdorp vorig jaar: 1 fout in een EL wedstrijd, weken kapot geweest.
Wel regelmatiger dus laten spelen maar met beleid. En de subs als evt. stormram op de achtergrond.

En jij wil alleen technische sterkte? Dan ben je weg als je met houthakkers als opponent te maken krijgt.
Tjabba
 Tjabba - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:29 schreef G-child het volgende:
Kazim, fysiek jaloersmakend... Komt nog niet eens op 50%
Andere positie is niet te vergelijken.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:28 schreef G-child het volgende:
Clasie, fysiek drama... Won 75%+ van zijn duels.
Clasie fysiek drama? Welnee! Gaat niet om lengte, gaat om duelkracht en energie.
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:35 schreef Tjabba het volgende:

[..]

Andere positie is niet te vergelijken.
Klopt, geeft enkel aan dat fysiek niet per defenitie zit in lengte en gewicht
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:33 schreef Rotterdam22 het volgende:
Het is waarschijnlijk voor een staf moeilijk in te schatten wie er klaar voor is.
daarom moet je ze erin zetten dan kan je het zien.
Tegen een tegenstander die je in de greep hebt vroeg in de 2e helft één voor één inbrengen. In uitzonderlijke probleemsituaties als een blessure. Niet als vervanging van een basispositie en als het niet lukt met lege handen staan toch?
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jeugd breng je rustig als dat nodig is. Jij gooit ze voor de leeuwen. Karsdorp vorig jaar: 1 fout in een EL wedstrijd, weken kapot geweest.
Wel regelmatiger dus laten spelen maar met beleid. En de subs als evt. stormram op de achtergrond.

En jij wil alleen technische sterkte? Dan ben je weg als je met houthakkers als opponent te maken krijgt.
Kleeft inderdaad een risico aan door ze direct te brengen, welke garanties heb je als je het rustig doet? Achahbar psv... De redding, zoals vaker.

Juist andersom, fysiek bestrijd je niet met fysiek.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:29 schreef G-child het volgende:
Kazim, fysiek jaloersmakend... Komt nog niet eens op 50%
Slechte laatste seizoensperiode ja. Maar daarvoor? Wat was hij belangrijk in bv. de EL wedstrijden. En dan even opzij zetten dat hij niet Feyenoordwaardig is. Want er is geen beter alternatief. En ja, hij is als spits ongeschikt.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:39 schreef G-child het volgende:

[..]

Kleeft inderdaad een risico aan door ze direct te brengen, welke garanties heb je als je het rustig doet? Achahbar psv... De redding, zoals vaker.

Juist andersom, fysiek bestrijd je niet met fysiek.
Ik heb het over mentale kracht, gepaard met enig fysiek. Clasie heeft dat. Een groot aantal spelers, mét de jeugd erbij die jij noemt juist niet.
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:38 schreef VVout het volgende:

[..]

Tegen een tegenstander die je in de greep hebt vroeg in de 2e helft één voor één inbrengen. In uitzonderlijke probleemsituaties als een blessure. Niet als vervanging van een basispositie en als het niet lukt met lege handen staan toch?
Is een speler beter dan een ander dan moet je hem de kans geven en opstellen. Of je moet je neerleggen bij nog een seizoen Rutten
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik heb het over mentale kracht, gepaard met enig fysiek. Clasie heeft dat. Een groot aantal spelers, mét de jeugd erbij die jij noemt juist niet.
Dat weet je toch niet?
Tjabba
 Tjabba - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:36 schreef G-child het volgende:

[..]

Klopt, geeft enkel aan dat fysiek niet per defenitie zit in lengte en gewicht
Toen ik nog speelde(1,86 m ) , speelde ik liever tegen grote gasten dan tegen kleintjes.
Dan kon ik me lichaam gebruiken , tegen kleiner gastjes is dat een stuk moeilijker.
Daarom denk ik dat Clasie eerder een voordeel had aan zijn lengte dan een nadeel.
Zo kan ik me ook nog een ono herinneren die van bommel helemaal uit de wedstrijd speelde.
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:42 schreef G-child het volgende:

[..]

Is een speler beter dan een ander dan moet je hem de kans geven en opstellen. Of je moet je neerleggen bij nog een seizoen Rutten
Ik schrijf vroeg inbrengen in de 2e helft en dan beoordelen of hij er klaar voor is, toch niet de laatste 5 minuten.
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:40 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Slechte laatste seizoensperiode ja. Maar daarvoor? Wat was hij belangrijk in bv. de EL wedstrijden. En dan even opzij zetten dat hij niet Feyenoordwaardig is. Want er is geen beter alternatief. En ja, hij is als spits ongeschikt.
Feyenoord onwaardig, je zegt het zelf. Stop dan met zo'n jongen en probeer het eens anders. Manu was belangrijker en raakt de gehele voorbereiding geen pepernoot.
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:31 schreef G-child het volgende:
Helemaal correct op dit moment Jan.
Maar het zal zich dit seizoen andermaal uitwijzen mits dezelfde valkuilen ingelopen blijft worden.
Jij moet echt vandaag nog een open sollicitatie sturen!
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:44 schreef Tjabba het volgende:

[..]

Toen ik nog speelde(1,86 m ) , speelde ik liever tegen grote gasten dan tegen kleintjes.
Dan kon ik me lichaam gebruiken , tegen kleiner gastjes is dat een stuk moeilijker.
Daarom denk ik dat Clasie eerder een voordeel had aan zijn lengte dan een nadeel.
Zo kan ik me ook nog een ono herinneren die van bommel helemaal uit de wedstrijd speelde.
Ik, 1.71..= centrale middvelder, 20 jaar hoofdklasse, helemaal met je eens... Gaf mij maar de grote, slomere jongens
Daarom fysiek komt pas kijken als je het voetballend niet redt
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Jij moet echt vandaag nog een open sollicitatie sturen!
Nee joh, geen ambitie, druk genoeg op dit forum.
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Maar Jan, maakt allemaal niet uit. Blijft het praktisch hetzelfde als vorig seizoen dan kun je simpelweg niet meer verwachten.
Verandering brengt risico's met zich mee, durf je dit niet dan moet je stoppen als club met uitspreken dat je mee wil spelen om het kampioenschap.
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:48 schreef G-child het volgende:

[..]

Nee joh, geen ambitie, druk genoeg op dit forum.
Misschien bij de Betweters?
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:56   quote  deeplink  
Kom met argumenten en niet met dit soort opmerkingen, forum is toch om voetbalinhoudelijk van mening te wisselen. Wij zitten op een andere lijn, dat kan en mag. Daarvoor hoef ik niet bij betweters, heb gewoon een andere kijk op voetbal.
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:51 schreef G-child het volgende:
Maar Jan, maakt allemaal niet uit. Blijft het praktisch hetzelfde als vorig seizoen dan kun je simpelweg niet meer verwachten.
Verandering brengt risico's met zich mee, durf je dit niet dan moet je stoppen als club met uitspreken dat je mee wil spelen om het kampioenschap.
Veranderingen zijn duidelijk zichtbaar: geen middenvelder meer op rechtsbuiten (Bilal i.p.v. Toornstra). Immers niet meer op #10, maar met de punt naar achteren, Kuijt als nieuwe aanvalsleider, nog op zoek naar een fatsoenlijke linksbuiten (hopelijk een linkspoot en dus niet Elia), wederom enkele jeugdspelers bij de selectie, afscheid genomen van ouderen en enkele (potentiële) dissidenten (Boëtius en hopelijk snel Vilhena).

En natuurlijk ook voldoende op- en aanmerkingen of in ieder geval onduidelijkheden:

- waarom heeft Woudenberg nog geen minuut gespeeld?

- waarom speelt Vejinovic zo ver terug en niet als offensieve middenvelder?

- wordt Kuijt nou onze spits of toch niet?

- hoe houden we Achahbar en de jongelingen gemotiveerd?

- kunnen we nog spelers verkopen? (Immers, Kazim, Nelom, Wilkshire, Manu, ???)

- welke spelers kunnen/willen we nog halen?

- etc.

Deze hele maand kan er nog zoveel veranderen. Ik hoop op een goede start zodat we niet meteen onrust krijgen en (extra) druk op onze staf en vertrouw erop dat zij dan de juiste keuzes maken. Misschien naïef, maar eerlijker dan dat gezaag zonder alle ins en outs te kennen vind ik!
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:56 schreef G-child het volgende:
Kom met argumenten en niet met dit soort opmerkingen, forum is toch om voetbalinhoudelijk van mening te wisselen. Wij zitten op een andere lijn, dat kan en mag. Daarvoor hoef ik niet bij betweters, heb gewoon een andere kijk op voetbal.
Was al aan het typen ;-P
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:15   quote  deeplink  
Met die veranderingen het eens, nu hopen dat het veldspel ter positieve gaat veranderen. Voorbereiding doet me weinig hoop geven... :-(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door G-child --
MMM
 MMM - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:31   quote  deeplink  
Kuyt moet niet denken dat hij hier even alles kan bepalen. Belachelijk om te zeggen dat hij Immers in de basis wilt, daar komt het op neer. Leuk voor een Toornstra bijvoorbeeld, om te horen van je aanvoerder

Je muil houden en presteren, je bent niet gehaald om de opstelling te maken
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:36   quote  deeplink  
Toornstra moet dan gewoon beter zijn best doen, welkom in de grote mannen wereld. Spelers met pluis onder aan hun kin moeten dat maar eens leren, en niet zo janken.

Kuyt mag toch zeggen wat hij zou willen, hij zegt toch niet dat Gio het moet doen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:43 schreef G-child het volgende:

[..]

Dat weet je toch niet?
Nee, nooit helemaal nee.
Maar dat weet jij ook niet.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:45 schreef G-child het volgende:

[..]

Feyenoord onwaardig, je zegt het zelf. Stop dan met zo'n jongen en probeer het eens anders. Manu was belangrijker en raakt de gehele voorbereiding geen pepernoot.
Ik zeg niet anders.
Maar elk alternatief moet beter én betaalbaar zijn.
Anders moet je het ermee doen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:39   quote  deeplink  
zzzzzzzzzz
MMM
 MMM - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 13:36 schreef VVout het volgende:
Toornstra moet dan gewoon beter zijn best doen, welkom in de grote mannen wereld. Spelers met pluis onder aan hun kin moeten dat maar eens leren, en niet zo janken.

Kuyt mag toch zeggen wat hij zou willen, hij zegt toch niet dat Gio het moet doen.
Kuyt moet zich daar niet over uit laten in de media.
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:44   quote  deeplink  
Omdat dat zielig is voor de rest?
MMM
 MMM - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:45   quote  deeplink  
Nee omdat hij daar niet over gaat. Hij bemoeit zich overal maar mee, drinkt koffie met van Geel, gaat nu ook in de media maar vertellen wat hij wil qua opstelling.

Laat Dirk zich lekker op zichzelf concentreren. Gio is voor de opstelling.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:50   quote  deeplink  
Omdat dat de taak is van de trainer en een speler zich daar niet mee heeft te bemoeien, mijn baas zou ook niet blij zijn als ik zijn 'gezag' ondermijnt. Gio bepaalt hoe of wat en daar heeft Dirk zich maar in te schikken. Twee kapiteins op een schip werkt niet he VV. Dat bespreekt ie maar met Gio of binnen het elftal maar niet naar de buitenwereld. Straks stelt Gio Immers niet op en krijgt Kuyt zijn gelijk en gaat die zich in de media zijn gram halen. Zo krijg je scheve verhoudingen binnen het elftal. Kuyt zijn nowhow zal aandachtig beluisterd worden door Gio en schat ook wel in dat als Gio daar iets positiefs in ziet hij daar ook echt wel wat mee doet. Maar hou je aub bezig waar je je mee bezig moet houden en Dirk ook..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:50   quote  deeplink  
Eens met MMM dus..
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:53   quote  deeplink  
Tussen wat Gio moet doen en dat te eisen of te zeggen met wie hij zou willen spelen op basis van de oefenwedstrijden zit een groot verschil. Ik vind dat je niet nog een probleem moet gaan zoeken die er niet is.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:57   quote  deeplink  
Eens maar ik,blijf er in dat Dirk zich daar niet mee bezig moet houden in de media..
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:06   quote  deeplink  
Dirk kan en mag nou eenmaal net iets meer zeggen dan een ander en wil de boel gewoon op scherp zetten. Voor Toornstra en Manu komt dit heus niet als een verrassing. Hebben ze ongetwijfeld in de kleedkamer en/of op de training al rechtstreeks te horen gekregen.

Is ook geen woord aan gelogen: Toornstra, Manu en zeker Vilhena verdienen o.b.v. zaterdag ook geen basisplaats!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:10   quote  deeplink  
Dirk heeft zeker een streepje voor al was het enkel omdat ie naar zijn oude liefde is teruggekeerd en vanwege zijn voetbalverleden. Maar juist dan weet Dirk ook dat je verstandig moet zijn en bepaalde dingen in de kleedkamer houd. Simpelweg je bemoeit je niet met de trainersstoel in de media. Gio is wat milder daarin maar ik had wel eens willen zien hoe bijvoorbeeld Lowie daar op reageert..
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:13   quote  deeplink  
Dirk weet idd. dat dit niet binnen de kleedkamer moet blijven en dat iedereen op scherp moet. Geen gelul en vechten voor je club en geen gehuil. Ga je er niet in mee, jammer dan hoor.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:14   quote  deeplink  
Daar heb je trainingen voor en niet de media..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:15   quote  deeplink  
Dirk weet ook dat het een ongeschreven regel os voetbalzaken intern te houden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door RenatoBos --
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:22   quote  deeplink  
Gewoon zijn voorkeur, geen voetbalzaken toch. Dit kan iedereen zien die gekeken heeft.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:30   quote  deeplink  
Voorkeur is inderdaad wel anders dan je bemoeien met een opstelling, maar ik blijf erbij dat je als prof weet dat uitspraken van je vaak in een andere weegschaal worden gelegd als dat ze bedoeld zijn dus doe ze dan ook niet..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:41   quote  deeplink  
Dirk gaat me nu alweer teveel als ervaren kenner gedragen.
Gio is al low-profile, en duis gaat Dirk met z'n vele gelul voor media een interessante factor worden.
Daar is wat te halen. Moet Dirk slimmer in worden.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:41   quote  deeplink  
True that..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:42   quote  deeplink  
Gekker nog dat had je toch al van hem mogen verlangen..
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:48   quote  deeplink  
Dus Dirk niet alleen verbieden met Krabbekut te praten maar met alle journalisten? Grow up mannen!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 14:48 schreef JanM het volgende:
Dus Dirk niet alleen verbieden met Krabbekut te praten maar met alle journalisten? Grow up mannen!
Dirk kan zich het best beperken tot de obligate wedstrijdweergave na afloop.
Dat bepaalde spelers een meerwaarde bieden mag hij zeggen, zolang hij maar duidelijk maakt dat de trainer dat bepaalt en dat terecht vindt.
Spelers hoeven niet monddood gemaakt, maar wel de verantwoordelijkheid op de goede plek laten houden.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 14:48 schreef JanM het volgende:
Dus Dirk niet alleen verbieden met Krabbekut te praten maar met alle journalisten? Grow up mannen!
Nee nu trek je de verkeerde conclusie, opletten met wat je zegt..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic









0.0126540