BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 14:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dirk kan zich het best beperken tot de obligate wedstrijdweergave na afloop.
Dat bepaalde spelers een meerwaarde bieden mag hij zeggen, zolang hij maar duidelijk maakt dat de trainer dat bepaalt en dat terecht vindt.
Spelers hoeven niet monddood gemaakt, maar wel de verantwoordelijkheid op de goede plek laten houden.
Aight..
King - 010
 King - 010 - dinsdag 04 augustus 2015 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 13:02 schreef JanM het volgende:

[..]

Veranderingen zijn duidelijk zichtbaar: geen middenvelder meer op rechtsbuiten (Bilal i.p.v. Toornstra). Immers niet meer op #10, maar met de punt naar achteren, Kuijt als nieuwe aanvalsleider, nog op zoek naar een fatsoenlijke linksbuiten (hopelijk een linkspoot en dus niet Elia), wederom enkele jeugdspelers bij de selectie, afscheid genomen van ouderen en enkele (potentiële) dissidenten (Boëtius en hopelijk snel Vilhena).

En natuurlijk ook voldoende op- en aanmerkingen of in ieder geval onduidelijkheden:

- waarom heeft Woudenberg nog geen minuut gespeeld?

- waarom speelt Vejinovic zo ver terug en niet als offensieve middenvelder?

- wordt Kuijt nou onze spits of toch niet?

- hoe houden we Achahbar en de jongelingen gemotiveerd?

- kunnen we nog spelers verkopen? (Immers, Kazim, Nelom, Wilkshire, Manu, ???)

- welke spelers kunnen/willen we nog halen?

- etc.

Deze hele maand kan er nog zoveel veranderen. Ik hoop op een goede start zodat we niet meteen onrust krijgen en (extra) druk op onze staf en vertrouw erop dat zij dan de juiste keuzes maken. Misschien naïef, maar eerlijker dan dat gezaag zonder alle ins en outs te kennen vind ik!
Natuurlijk. Er zijn een aantal onzekere factoren maar we hebben in ieder geval een compleet team.
In ieder geval beter dan bij de start van vorig seizoen wat ons veel punten heeft gekost.
Na 5 wedstrijden kunnen opmaken of we er beter voorstaan dan vorig seizoen.
En kampioens-ambities moet je naar buiten toe pas uitspreken na de winterstop.
Intern zal dat vanaf de eerste wedstrijd al gelden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:57   quote  deeplink  
Never mind. We zijn alweer 2 pagina's verder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:29   quote  deeplink  
Kuyt: ''Doe FC Utrecht met alle liefde pijn''

2zow10g.jpg

Kuyt maakt zijn officiële rentree tegen FC Utrecht, notabene de club waar hij doorbrak in de Eredivisie. Het is bijzonder om de eerste officiële wedstrijd in De Kuip weer te spelen, aldus de Katwijker in gesprek met RTV Rijnmond.

"Het gaat nu om het echie. Natuurlijk is het nog specialer dat ik tegen de club speel waar ik vijf jaar met heel veel plezier heb gespeeld. Toch wil ik ze met alle liefde pijn doen. Daar hebben we in de voorbereiding keihard naar toe gewerkt. Als we morgen winnen, kunnen we toch spreken van een goede voorbereiding.

De verliespartijen tegen VVV-Venlo (2-1), Southampton (0-3) en Olympiakos (1-3) zeggen Kuyt dan ook niet veel. Het blijven oefenwedstrijden. Ik denk dat we tegen sterke elftallen hebben gespeeld en we zijn niet tevreden over de resultaten van de laatste twee wedstrijden. Maar het is allemaal moeilijk te peilen. Uiteindelijk gaat het om de wedstrijd van morgen. Mijn oude club Fenerbahce kende een hele goede voorbereiding, maar ging er in de eerste de beste officiële wedstrijd met 3-0 af (tegen Shakhtar Donetsk, red.). Dan begin je ook niet lekker aan de competitie.

Kuyt gelooft in een goede afloop tegen Utrecht. Ik heb er alle vertrouwen in. We hebben een goed elftal. Er komt ook er nog wat bij, zoals Eljero Elia deze week bijvoorbeeld. Hij is een jongen die heel veel ervaring in het buitenland heeft opgedaan. Ik had verwacht dat hij veel meer uit zijn carriere zou halen. Maar de laatste dagen barstte hij van de ambitie, hij wil zich laten zien aan het publiek. Het is een fantastische vleugelspeler. Ik hoop dat hij de dingen gaat laten zien die ik van hem verwacht.
Barabas
 Barabas - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:51   quote  deeplink  
El Positivo !!

Ben benieuwd...
van geil
 van geil - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:55   quote  deeplink  
lijkt achter Kramer te komen.
misschien zelfs wel rechtsback incidenteel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door van geil --
Vlampiep
 Vlampiep - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:00   quote  deeplink  
Ok 3 CV's + Kuyt als opkomende RB!

Kuyt (neus naar voren) Botteghin - Kongolo - vBeek
not bad :D
van geil
 van geil - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:01   quote  deeplink  
zoiets ja. kan.
dr love
 dr love - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:17   quote  deeplink  
Nu nog botteghin en we zijn helemaal klaar je moet van geel niks meer verwijten heeft het fantastisch gedaan nu de taak voor gio om een hechte team te smeden en goed ingespeeld team te smeden helaas dat het niet mogelijk is voor de voorbereiding nu moet gio het tijdens de competitie doen in principe heeft feyenoord de beste spelers en moet eigenlijk de landtitel pakken met vlag en wimpel.als botteghin ook komt dan kunnen we heel aanvallend spelen 3-5-2

Vermeer

S.v.beek heijden botteghin

Bilal Toornstra? vejnovic elia

Kazim

Kuijt kramer

Reserve spits achabar

....... middenvelder vilhena,karsdorp

......
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:20   quote  deeplink  
Leuk he love zo'n Kuyt topic..
Vlampiep
 Vlampiep - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:20   quote  deeplink  
Dr Love das wel erg ambitieus!
Zou toch zeker El Achmadi en/of Kongolo erbij zetten vdHeijden is traag meer een CVM
van geil
 van geil - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:21   quote  deeplink  
Benieuwd naar de volgende "kabouter".
Vlampiep
 Vlampiep - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 17:20 schreef RenatoBos het volgende:
Leuk he love zo'n Kuyt topic..
Hij heeft Kuyt toch in de opstelling :P
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 17:21 schreef Vlampiep het volgende:

[..]

Hij heeft Kuyt toch in de opstelling :P
Duh..😩
Vlampiep
 Vlampiep - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:23   quote  deeplink  
Kuytduh
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:23   quote  deeplink  
Kutjuh..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:42   quote  deeplink  
Verslaggever Dennis van Eersel in gesprek met Dirk Kuyt

(http://youtu.be/lTPlsqmbepk)
VVout
 VVout - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 17:23 schreef RenatoBos het volgende:
Kutjuh..
uhuhuhuh...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door VVout --
MMM
 MMM - vrijdag 07 augustus 2015 - 21:27   quote  deeplink  
Ik laat me graag verrassen maar ben bang dat hij een Bilal in de weg zal staan.

En Gio zal Kuyt er niet naast zetten..
JanM
 JanM - vrijdag 07 augustus 2015 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 21:27 schreef MMM het volgende:
Ik laat me graag verrassen maar ben bang dat hij een Bilal in de weg zal staan.

En Gio zal Kuyt er niet naast zetten..
Kan m altijd nog linksback zetten ;-P
van geil
 van geil - zaterdag 08 augustus 2015 - 22:56   quote  deeplink  
Petje af Dirk.
MMM
 MMM - zaterdag 08 augustus 2015 - 23:25   quote  deeplink  
Speelde goed!
ar
 ar - zaterdag 08 augustus 2015 - 23:28   quote  deeplink  
Goed gedaan Dirk.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 01:03   quote  deeplink  
Wat een motor..
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 09 augustus 2015 - 01:05   quote  deeplink  
Genot om naar te kijken vandaag. Laat zien hoe mooi het is als een speler op een tandje sneller kan spelen. Als ie de rest nou ook wat pepers in hun reet douwt komt het helemaal goed. Tijdens oefenpotjes jaagde hij nog alleen. Nu stond utrecht vast achterin :)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 02:22   quote  deeplink  
KUYT ROEMT KARAKTERVOL FEYENOORD

avhqw0.jpg

Wie zaterdagavond na de overwinning op FC Utrecht in de buurt van Dirk Kuyt stond, kon het kippenvel op de armen van de aanvoerder zien staan. De aanvaller weet als geen ander wat een Kuip vol vuur kan doen voor Feyenoord, maar wennen doet de intense steun van het legioen nooit voor hem. Je ziet vanavond dat als je de schroom van je afgooit en karakter toont, je in deze Kuip ook met tien man bijna niet kan verliezen, zei de maker van het derde doelpunt. De naïviteit uit de moeizame voorbereiding hebben we vandaag omgezet in karakter

De aanvoerder noemde de rode kaart voor Rick Karsdorp een groot leermoment, maar zag wat zich vervolgens voltrok op het veld vooral als goede teambuilding. Kuyt: Dit doet het elftal heel goed. Je ziet ook dat de ploeg steeds meer vorm begint te krijgen, terwijl er deze week ook nog eens een paar jongens zijn bijgekomen. Ik denk dat we dit seizoen met een heel goed elftal de strijd aan kunnen gaan.

Kuyt luisterde zijn eerste officiële duel sinds zijn rentree bij Feyenoord op met een treffer, maar het was invaller Tonny Vilhena die in de slotfase De Kuip met de 2-1 op zijn kop zette. Tot groot plezier van de ervaren aanvoerder. Ik heb tegen Tonny gezegd: Het moment dat jij je kans krijgt of in moet vallen is dichterbij dan je denkt. Zorg dat je er klaar voor bent. Dat hij het vervolgens zo doet is fantastisch. Niet alleen zijn goal, maar ook zijn ijver, werklust en het zichzelf wegcijferen voor de ploeg was mooi om te zien. En zo hoort het ook.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 02:23   quote  deeplink  
Kuyt: ''Naïviteit voorbereiding omgezet in wilskracht''

f0b4u1.jpg

Feyenoord is het nieuwe seizoen goed begonnen. Echt overtuigend was het spel van de formatie van Giovanni van Bronckhorst niet tegen het verdedigend ingestelde FC Utrecht, niettemin was de 3-2 overwinning in De Kuip zonder meer verdiend. Dirk Kuyt nam in zijn officiële rentree voor de Rotterdammers de derde treffer voor zijn rekening.

"Ik wil gewoon winnen", vertelde Kuyt in gesprek met FOX Sports, na de wedstrijd tegen zijn eerste werkgever in het betaald voetbal. "Ik ben blij dat we de naïviteit van de voorbereiding hebben omgezet in een stukje wilskracht. Na de rode kaart lieten we ons te veel wegdrukken. Clubs moeten meer ontzag voor Feyenoord krijgen."

Het maakt Kuyt naar eigen zeggen niet uit waar Giovanni van Bronckhorst hem opstelt. "Ik ben daar waar het elftal mij nodig heeft." Kuyt wilde per se als winnaar van het veld stappen. Een driepunter in het eerste duel kan een boost zijn. "Ik zat vanmiddag Manchester United - Tottenham Hotspur (1-0, red.) te kijken en dan zie je dat winnen het allerbelangrijkste is."

Kuijt schoot in de 81e minuut de 3-1 op het scorebord, vanaf elf meter. Het was het tweehonderdste competitiedoelpunt voor de aanvaller "Het was een hele belangrijke goal. Dat zag je op het laatst wel", verwees Kuyt naar de late 3-2, een rake strafschop van Sébastien Haller.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 02:23   quote  deeplink  
Dirk Kuyt na afloop van Feyenoord - FC Utrecht

(http://youtu.be/y_2CvqXvVVw)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 02:24   quote  deeplink  
Dirk Kuyt Feyenoord - FCutrecht 3-1

(http://youtu.be/d-Cm5KWrgW0)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 17:48   quote  deeplink  
Kuyt: ''Je wordt emotioneel van dat hondstrouwe publiek''

earxqc.jpg

Ruim één maand geleden voegde Dirk Kuyt zich bij de selectie van Feyenoord en inmiddels heeft de publiekslieveling het elftal al een beetje naar zijn hand gezet. Heeft hij al een bijnaam in de spelersgroep? ''Ja, president'', gniffelt verdediger Sven van Beek in de NRC. ''Omdat hij alles al heeft meegemaakt.''

Kuyt neemt elke dag zijn verantwoordelijkheid. Ook toen Rick Karsdorp zaterdagavond van het veld werd gestuurd. ''Ik stond er al'', lacht Kuyt. ''Maar de trainer koos voor Bilal, die heeft iets meer snelheid.'' Van Beek bevestigt de kwaliteiten van de routinier. ''Hij maakt die penalty waardoor wij als team wat meer rust krijgen in ons bolletje.''

''Scoren in de Kuip went nooit'', zegt Kuijt zelf over zijn benutte strafschop. ''Wat een fantastische plek is het om hier te voetballen. Op de momenten dat het spel stilligt, word je bijna emotioneel van dat hondstrouwe publiek.''
Milo
 Milo - maandag 10 augustus 2015 - 21:40   quote  deeplink  
Held! Of niet MMM? Geef toe, wat een vent!
MMM
 MMM - maandag 10 augustus 2015 - 23:10   quote  deeplink  
Hahaha eikel!

Speelde goed, hoop dat hij het vast kan houden!
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 11 augustus 2015 - 08:09   quote  deeplink  
Misschien moeten we met 3 centrale verdedigers gaan spelen met Kuyt als sweeper die zowel de rechtsback als linksback positie speelt. Dan in balbezit naar voren sturen. Heb je altijd een man meer situatie :p
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 augustus 2015 - 09:18   quote  deeplink  
Kuyt geeft meer dan alles: ''Ik identificeer me met de club''

2cwo5d4.jpg

Dirk Kuyt keerde deze zomer na negen leerzame buitenlandse jaren terug bij Feyenoord. Jaren waarin hij heeft geleerd om van iedere seconde te genieten. Dat werd tijdens de Open Dag weer eens duidelijk, want na de helikoptervlucht reed de routinier met de politie met loeiende sirenes naar het ziekenhuis. Zijn jongste zoon had een fikse longontsteking opgelopen.

''In één seconde kan je leven op zijn kop staan'', vertelt Kuyt in de Volkskrant. De aanvoerder vertelt over zijn vader, het geloof, zijn periode in het buitenland en de torenhoge verwachtingen in De Kuip. ''De verwachting mag hoog zijn. Ik ga alles geven voor de club, en misschien nog meer dan alles. Ik hoop zo dat het legioen eens wordt beloond voor jarenlange support. Als ik in dat proces van meerwaarde kan zijn, is dat fantastisch. Ik heb ook niet het gevoel ouder te zijn geworden, al is dat een feit.''

Kuyt hoopt de jongere spelers wat bij te brengen en ziet dat de leeftijdsopbouw in de selectie dat ook toelaat. ''In mijn eentje is dat moeilijk. Maar ik praat veel met jonge spelers. Ze willen graag'', aldus de aanvaller, die de oudere spelers moeiteloos opnoemt. ''Als die groep iets groter wordt dan de jongeren, kunnen die zich optrekken. Daar valt winst te behalen. Concentratie, focus, volwassenheid. Tegen de natuur in wordt er soms te veel gevraagd van jongens. Het lijkt me fantastisch om ze te laten zien wat topsport kan zijn, zeker als je succesvol bent.''

En het allerliefste heeft hij succes in De Kuip. ''Sinds ik bij Feyenoord speel, is het mijn club geworden, en van het hele gezin. Drie van mijn vier kinderen hebben mijn eerste periode bij Feyenoord niet eens meegemaakt, maar als je ziet hoe fanatiek ze zijn... ze zaten in shirtje voor de tv bij een wedstrijd. Feyenoord heeft ons gepakt en dat is altijd bij ons gebleven. De mentaliteit, de club, de supporters, dat spreekt me enorm aan. Mensen kunnen zich met mij identificeren, ik kan me met de club identificeren.''
nr 10
 nr 10 - zaterdag 15 augustus 2015 - 09:43   quote  deeplink  
Dirk, held. Schande voor de "supporters" die hem voor geldwolf durfden uit te maken.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 augustus 2015 - 09:58   quote  deeplink  
Ik vind het sowieso schande hoe sommige supporters helden voor van alles en nog wat uitmaken. Mark my words Theo, over een aantal jaren zeg je dit weer bij de terugkeer van Guidetti..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 augustus 2015 - 10:34   quote  deeplink  
Dirk zegt vaak van die ware en oprechte dingen. Suggereert ook nooit iets heftigs.
Dirk is het jaren 60 gevoel.

Van mij mag hij, vele mensen houden daarvan.
Ik vind Dirk vaak erg saai.

Dirk als voetballer is in dezer jaren bijna uniek.
Barabas
 Barabas - zaterdag 15 augustus 2015 - 12:06   quote  deeplink  
Eens. Hij is inderdaad van de oude stempel.

Na zijn voetbalbestaan wordt hij gewoon haringvisser. En Gertrude gaat garnalen pellen. 😁
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 augustus 2015 - 15:30   quote  deeplink  
Hornets pelluh..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 augustus 2015 - 16:50   quote  deeplink  
Kuyt onthult: "Als 14-jarige geld voor z'n vader en moeder verdienen"

24v89so.jpg

In een openhartig interview met De Volskrant heeft Dirk Kuyt enkele opvallende uitspraken gedaan. Zijn vader is zijn grote inspiratiebron, terwijl de aanvaller van Feyenoord ook zegt dat veel mensen het geloof misbruiken om oorlog te voeren.

"Mijn irritatie, nou ja, niet alleen mijn irritatie, is dat velen het geloof misbruiken. Het lijkt alsof dat erger wordt. Dat frustreert", aldus de gelovige Kuyt. "Het geloof is niet gemaakt om elkaar de hersens in te slaan", zegt hij vervolgens. "Elke week lees ik in de Bijbel. Wij bidden voor het eten en danken erna. Het geloof is voor mij een mooi houvast als het goed gaat, en ook als het minder gaat."

In Turkije, tijdens zijn periode bij Fenerbahçe, kreeg Kuyt natuurlijk veel mee van het moslimgeloof. "Ik heb veel meer respect gekregen voor het moslimgeloof. In Turkije hadden we twee schoonmaaksters. Ze waren moslim. Zij hadden geen problemen als mijn vrouw in bikini naar het zwembad liep. Maar ze vroegen ook of ze een hoofddoek mochten dragen en of ze mochten bidden tijdens het werk."

Inspiratiebron van Kuyt

Kuyt heeft niet alleen veel respect voor de verschillende culturen, maar ook voor zijn vader, die acht jaar geleden overleed. "Hij inspireerde mij door zijn harde werken. Op 14-jarige leeftijd moest hij gaan varen, om voor zijn vader en moeder geld te verdienen. Mijn waardering is zo groot omdat hij alles opgaf om zijn gezin stabiliteit te geven."

"Hij heeft deels zijn eigen leven opzij gezet om te zorgen voor een goed leven voor mijn moeder en voor mij en mijn zussen; om mij te laten voetballen, om mijn zussen de opleiding te geven die ze wilden volgen. Ik had steeds meer voetbalschoenen nodig en ik wilde de duurste. En ik kreeg ook de duurste", besluit Kuyt zijn verhaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2015 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 augustus 2015 - 16:32   quote  deeplink  
Dirk Kuyt for Feyenoord in 2015/16 Eredivisie:

2 games
2 goals
2 shots
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 16:34   quote  deeplink  
Haha, laatste klopt enkel niet,maar maakt de grap wel leuk..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 16:41   quote  deeplink  
Kuyt: ''Invallers keer op keer beslissend, fantastisch''

2qn763d.jpg

Dirk Kuyt maakte zondagmiddag ook zijn tweede treffer voor Feyenoord. Dat deed de 35-jarige rechtsbuiten wederom vanaf de strafschopstip, waardoor het duel met Cambuur Leeuwarden in de absolute slotfase werd beslist: 0-2.

Maar Michiel Kramer was de grote held bij Feyenoord. De debutant kopte het belangrijke openingsdoelpunt tegen de touwen. ''Ik denk dat we een goed team aan het formeren zijn'', begon aanvoerder Kuyt tegenover Fox Sports. ''Het doelpunt is fantastisch voor hem, maar nog belangrijker voor Feyenoord.''
De Rotterdammers speelden niet goed. ''De wedstrijd was vrij open. We wilden Cambuur onze wil opleggen, maar dat lukte niet, zeker in de eerste helft.'' Kramer kwam erin voor de falende Colin Kazim-Richards. ''De invallers zijn keer op keer belangrijk. Dat is fantastisch om te zien. Het resultaat telt uiteindelijk. Deze wedstrijden werden vorig seizoen verloren.''

Kuijt: Dit soort wedstrijden vorig jaar te vaak verloren
http://www.foxsports.nl/video/kuijt-dit-soort-wedstrijden-vorig-jaar-vaak-verloren/
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 19:16   quote  deeplink  
Dirk Kuyt 0-2 Cambuur - Feyenoord

(http://youtu.be/59PkGGTKItI)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 12:02   quote  deeplink  
Negen jaar na zijn vertrek uit De Kuip is de droom van Dirk Kuyt uitgekomen: hij is terug bij Feyenoord. In opdracht van Feyenoord volgt Made in Rotterdam Kuyt vanaf het moment dat hij zijn handtekening zet in zijn huis in Istanbul tot het moment van zijn officiële rentree, de eerste competitiewedstrijd tegen FC Utrecht. Het levert exclusieve beelden op, waarin duidelijk wordt wat de terugkeer van Kuyt teweeg brengt. Bij Feyenoord, de supporters én Kuyt zelf. Vandaag (22.00 uur) wordt de docu uitgezonden op FOX Sports.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:36   quote  deeplink  
Dirk Kuyt - Terug op Zuid (Preview)

(http://youtu.be/u9CYoUweovY)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:36   quote  deeplink  
Geweldig die kinderen..😃
Sensi
 Sensi - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:37   quote  deeplink  
Helemaal nietssss in amsterdoooooom!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:39   quote  deeplink  
Die was ook top ja..😂
Sensi
 Sensi - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:40   quote  deeplink  
Haha vergeet ik nooit meer, prachtmeid.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic









0.0140860