BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Depay maar 20 miljoen?????

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 19 april 2015 - 14:07   quote  deeplink  
Kom op. Hij is zo jong en als je ziet wat Ajax voor blind en zo ontvangt... ik zou voor mininaal 30 miljoen gaan zeker gezien de concurrentie die er is omtrent het aantrekken van depay!!
Pieter08
 Pieter08 - zondag 19 april 2015 - 14:18   quote  deeplink  
Dat gebeurd ook echt wel Patrick. Na de tv-deal zijn de transferbedragen in Engeland weer flink toegenomen. Brands weet dat en zal er maximaal van profiteren. Zeker als er net zoals nu meerdere gegadigden zijn. Ik schat een bedrag tussen de 30 en 35 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2015 door Pieter08 --
remco k
 remco k - zondag 19 april 2015 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 14:07 schreef patrickpsv15 het volgende:
Kom op. Hij is zo jong en als je ziet wat Ajax voor blind en zo ontvangt... ik zou voor mininaal 30 miljoen gaan zeker gezien de concurrentie die er is omtrent het aantrekken van depay!!
Maar als je heel eerlijk bent, hij heeft een heel grillig seizoen gespeeld en is niet zo constant geweest als zou moeten voor een top speler in potentie, niet zoals bijvoorbeeld Eriksen twee jaar terug bij Ajax, die speelde het seizoen daarvoor net als Depay nu, en het jaar erop was hij de echt grote man.

Als hij nog een jaar zou blijven, dan wordt hij de absolute topper van PSV, en gaat ie een stuk meer geld opbrengen.

Ook Suarez ging voor nog geen 30, en die was op dat moment echt een heel stuk beter als Depay nu.

Wel lukt het PSV over het algemeen om betere bedragen voor de spelers te krijgen dan Ajax.

Ik heb overigens wel mijn twijfels bij Depay, in deze competitie is hij fysiek een stuk sterker dan de rest, en dat voordeel is in iedere competitie volledig weg..

Ik ben benieuwd naar zijn ontwikkeling mocht ie vertrekken, wat ik hem dus ten zeerste zou afraden..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 19 april 2015 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 14:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar als je heel eerlijk bent, hij heeft een heel grillig seizoen gespeeld en is niet zo constant geweest als zou moeten voor een top speler in potentie, niet zoals bijvoorbeeld Eriksen twee jaar terug bij Ajax, die speelde het seizoen daarvoor net als Depay nu, en het jaar erop was hij de echt grote man.

Als hij nog een jaar zou blijven, dan wordt hij de absolute topper van PSV, en gaat ie een stuk meer geld opbrengen.

Ook Suarez ging voor nog geen 30, en die was op dat moment echt een heel stuk beter als Depay nu.

Wel lukt het PSV over het algemeen om betere bedragen voor de spelers te krijgen dan Ajax.

Ik heb overigens wel mijn twijfels bij Depay, in deze competitie is hij fysiek een stuk sterker dan de rest, en dat voordeel is in iedere competitie volledig weg..

Ik ben benieuwd naar zijn ontwikkeling mocht ie vertrekken, wat ik hem dus ten zeerste zou afraden..
Hier vallen wat kanttekeningen te plaatsen. Suarez was geloof ik een stuk ouder dan depay toen hij wegging. Ik wist niet dat suarez minder dan 30 kostte. In die vergelijking vind ik 25 miljoen volstaan. Maar toch. 20 miljoen is dus echt te weinig. Depay is fysiek enorm sterk. En ook nog snel en een goede vrije trap. Je zegt dat depay dit seizoen minder is. Maar dat werkt juist in zijn voordeel. De reden hiervoor is als volgt: depay is ondanks een minder seizoen dan men verwacht had de topscorer (tenzij de jong het wordt) van de eredivisie. Ook is depay , samen met een aantal anderen, maar toch, de belangrijkste speler van de beste club van Nederland. Bovendien merk je dat als hij onder druk staat hij beter presteert. Als voorbeeld neem ik Nederland Spanje. Ik heb een beetje het gevoel dat depay , doordat hij toch wel wist dat hij na dit seizoen naar een topclub ging, wat minder gemotiveerd was dan indien hij deze zekerheid niet had. Hij hoefde zich in nederland niet meer zo te bewijzen. Als hij straks bij ern europese topclub speelt zal hij deze motivatie terugkrijgen en daardoor gaat hij beter spelen. Kort gezegd: als een speler uit vorm de beste speler van de beste club van nederland is, dan zegt dat veel over zijn kwaliteit. Verder is depay heel jong (nog jonger dan ik notabene ;)) dus die wordt straks alleen nog maar beter en alleen nog maar meer waard. Daarom vind ik dat PSV hier zeer veel geld voor moet vragen. Ik durf te wedden dat hij over 3/4 jaar 50 miljoen waard is. En dat wetende zou ik toch voor 30 miljoen gaan minimaal. Ik weet ook zeker dat die enorm rijke clubs dat voor hem over hebben. Wat is voor hun nu 30 miljoen voor een potentiele wereld speler? Niets! Die willen liever voorkomen dat die speler straks nog naar een concurrent gaat. Daarom blijf ik bij minimaal 30 miljoen. Blind 18 miljoen geloof ik ? Depay 20? Dat is te gek voor woorden. En Ajax ontvangt vaak hogere bedrsgen dan PSV voor spelers hoor....vergelijk Mertens en strootman met blind en dergelijke. Maar toegegeven, voor suarez had je ook minimaal 30 kunnen vragen hoor, ook al was hij ietsje ouder. Ik zeg, al met al, MINIMAAL 30 MILJOEN. Over 27 valt eventueel te onderhandelen. Maar ik wil ook niet te veel vergelijken met Ajax, want het gaat zich uiteindelijk om de speler zelf. En laten we eens vergelijken met Portugal. Falcao en dergelijke gaan voor gigantisch veel hogere bedragen de deur uit en ik geloof dat die competitie (buiten de top 5) slechter is dan de Nederlandse...maar wij zijn ook veel te lief in Nederland. Dat zie je niet alleen in het voetbal, maar ook in het het vreemdelingenbeleid.
remco k
 remco k - zondag 19 april 2015 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 14:54 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Hier vallen wat kanttekeningen te plaatsen. Suarez was geloof ik een stuk ouder dan depay toen hij wegging. Ik wist niet dat suarez minder dan 30 kostte. In die vergelijking vind ik 25 miljoen volstaan. Maar toch. 20 miljoen is dus echt te weinig. Depay is fysiek enorm sterk. En ook nog snel en een goede vrije trap. Je zegt dat depay dit seizoen minder is. Maar dat werkt juist in zijn voordeel. De reden hiervoor is als volgt: depay is ondanks een minder seizoen dan men verwacht had de topscorer (tenzij de jong het wordt) van de eredivisie. Ook is depay , samen met een aantal anderen, maar toch, de belangrijkste speler van de beste club van Nederland. Bovendien merk je dat als hij onder druk staat hij beter presteert. Als voorbeeld neem ik Nederland Spanje. Ik heb een beetje het gevoel dat depay , doordat hij toch wel wist dat hij na dit seizoen naar een topclub ging, wat minder gemotiveerd was dan indien hij deze zekerheid niet had. Hij hoefde zich in nederland niet meer zo te bewijzen. Als hij straks bij ern europese topclub speelt zal hij deze motivatie terugkrijgen en daardoor gaat hij beter spelen. Kort gezegd: als een speler uit vorm de beste speler van de beste club van nederland is, dan zegt dat veel over zijn kwaliteit. Verder is depay heel jong (nog jonger dan ik notabene ;)) dus die wordt straks alleen nog maar beter en alleen nog maar meer waard. Daarom vind ik dat PSV hier zeer veel geld voor moet vragen. Ik durf te wedden dat hij over 3/4 jaar 50 miljoen waard is. En dat wetende zou ik toch voor 30 miljoen gaan minimaal. Ik weet ook zeker dat die enorm rijke clubs dat voor hem over hebben. Wat is voor hun nu 30 miljoen voor een potentiele wereld speler? Niets! Die willen liever voorkomen dat die speler straks nog naar een concurrent gaat. Daarom blijf ik bij minimaal 30 miljoen. Blind 18 miljoen geloof ik ? Depay 20? Dat is te gek voor woorden. En Ajax ontvangt vaak hogere bedrsgen dan PSV voor spelers hoor....vergelijk Mertens en strootman met blind en dergelijke. Maar toegegeven, voor suarez had je ook minimaal 30 kunnen vragen hoor, ook al was hij ietsje ouder. Ik zeg, al met al, MINIMAAL 30 MILJOEN. Over 27 valt eventueel te onderhandelen. Maar ik wil ook niet te veel vergelijken met Ajax, want het gaat zich uiteindelijk om de speler zelf. En laten we eens vergelijken met Portugal. Falcao en dergelijke gaan voor gigantisch veel hogere bedragen de deur uit en ik geloof dat die competitie (buiten de top 5) slechter is dan de Nederlandse...maar wij zijn ook veel te lief in Nederland. Dat zie je niet alleen in het voetbal, maar ook in het het vreemdelingenbeleid.
Ik zeg niet dat hij dit seizoen minder is, hij speelt namelijk beter dan afgelopen seizoen.. Hij heeft in mijn ogen gewoon nog niet laten zien de beste speler van de ED te zijn, dat vind ik hem dus ook niet..

De Portugese competitie is structureel en al jaren vele malen beter dan de Nederlandse, kijk eens wat voor top spelers daar weg komen en zet dat eens ag tegen de onze..

je hebt het over Depay zijn fysiek, juist dat zorgt ervoor dat hij het veel moeilijker gaat krijgen in de top.. Hier is ie namelijk fysiek iedereen de baas, in Engeland om maar eens wat te noemen is ie gewoon een van de spelers, en heeft hij dat voordeel dus gewoon niet meer..

In Nederland vragen we overigens structureel te weinig voor onze spelers, daar ben ik het zeker met je eens..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 20 april 2015 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 15:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij dit seizoen minder is, hij speelt namelijk beter dan afgelopen seizoen.. Hij heeft in mijn ogen gewoon nog niet laten zien de beste speler van de ED te zijn, dat vind ik hem dus ook niet..

De Portugese competitie is structureel en al jaren vele malen beter dan de Nederlandse, kijk eens wat voor top spelers daar weg komen en zet dat eens ag tegen de onze..

je hebt het over Depay zijn fysiek, juist dat zorgt ervoor dat hij het veel moeilijker gaat krijgen in de top.. Hier is ie namelijk fysiek iedereen de baas, in Engeland om maar eens wat te noemen is ie gewoon een van de spelers, en heeft hij dat voordeel dus gewoon niet meer..

In Nederland vragen we overigens structureel te weinig voor onze spelers, daar ben ik het zeker met je eens..
Ja maar remko.... dat wat jij nu zegt over depay... dat zou je ook over andere spelers kunnen zeggen. Als een speler heel snel is kun je zeggen: ja maar in het buitenland heeft hij dat voordeel niet omdat daar ook veel snellere spelers zijn. En misschien door al die fysiekr kracht hebben ze JUISTeen fysiek sterke snelle buiten speler nodig... maar ik snap je punt wel een beetje. Maar dat je depay niet de beste van de Ed vindt is natuurlijk ook een kwestie van interpretatie. Maar goed, boilesen misschien dan ? ;)
En nog even over Portugal. Ik vind suarez beter dan falcao. Beter dan di Maria. En kijk het prijsverschil...
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 00:30 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja maar remko.... dat wat jij nu zegt over depay... dat zou je ook over andere spelers kunnen zeggen. Als een speler heel snel is kun je zeggen: ja maar in het buitenland heeft hij dat voordeel niet omdat daar ook veel snellere spelers zijn. En misschien door al die fysiekr kracht hebben ze JUISTeen fysiek sterke snelle buiten speler nodig... maar ik snap je punt wel een beetje. Maar dat je depay niet de beste van de Ed vindt is natuurlijk ook een kwestie van interpretatie. Maar goed, boilesen misschien dan ? ;)
En nog even over Portugal. Ik vind suarez beter dan falcao. Beter dan di Maria. En kijk het prijsverschil...
Het is toch gewoon een feit dat de buitenlandse competities fysiek een heel stuk sterker zijn. Dan is het voordeel dat je hier hebt gewoon weg.. Zie een Wilfred Bony.
Snelheid heeft niets met leeftijd te maken, fysieke gesteldheid wel..

Falcao koste Atletico 40 miljoen, Monaco 57 miljoen en kost United als ze hem willen overnemen 55 miljoen Euro
Di Maria koste Real 40 miljoen Euro en koste United 75 Miljoen Euro.
Suarez koste Liverpool 29 miljoen en koste Barcelona 85 miljoen.

Dus Suarez is ook gewoon duurder toch??

Maar de Portuges clubs presteren ook al jaren beter dan de Nederlandse en dus is die competitie ook gewoon een stuk sterker. Kijk eens wat daar aan spelers rond loopt..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 20 april 2015 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 10:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is toch gewoon een feit dat de buitenlandse competities fysiek een heel stuk sterker zijn. Dan is het voordeel dat je hier hebt gewoon weg.. Zie een Wilfred Bony.
Snelheid heeft niets met leeftijd te maken, fysieke gesteldheid wel..

Falcao koste Atletico 40 miljoen, Monaco 57 miljoen en kost United als ze hem willen overnemen 55 miljoen Euro
Di Maria koste Real 40 miljoen Euro en koste United 75 Miljoen Euro.
Suarez koste Liverpool 29 miljoen en koste Barcelona 85 miljoen.

Dus Suarez is ook gewoon duurder toch??

Maar de Portuges clubs presteren ook al jaren beter dan de Nederlandse en dus is die competitie ook gewoon een stuk sterker. Kijk eens wat daar aan spelers rond loopt..
Maar bony doet het toch niet slecht in engeland? hij maakte niet voor niets de overstap van swansea naar manchester city.. dus hij heeft het daar gewoon goed gedaan hoor..
suarez is ook egwoon duurder maar ik had het over de periode dat hij bij ajax speelde vergelijkend met de periode dat falcao en di maria bij porto respectievelijk benfica speelden.
Maar goed, al met al... gaat het toch, althans indien dit artikel klopt, de kant op zoals ik aangaf: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/432342/-ook-naam-van-derde-club-voor-depay-bekend-nederlands-transferrecord-lonkt-.html
de bluffer
 de bluffer - maandag 20 april 2015 - 12:00   quote  deeplink  
Veel te veel 20 miljoen voor een OVER PAARD GETILD ventje
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 20 april 2015 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 12:00 schreef de bluffer het volgende:
Veel te veel 20 miljoen voor een OVER PAARD GETILD ventje
Veel te veel ja. Maar in voetbaltermen veel te weinig...
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 11:01 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Maar bony doet het toch niet slecht in engeland? hij maakte niet voor niets de overstap van swansea naar manchester city.. dus hij heeft het daar gewoon goed gedaan hoor..
suarez is ook egwoon duurder maar ik had het over de periode dat hij bij ajax speelde vergelijkend met de periode dat falcao en di maria bij porto respectievelijk benfica speelden.
Maar goed, al met al... gaat het toch, althans indien dit artikel klopt, de kant op zoals ik aangaf: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/432342/-ook-naam-van-derde-club-voor-depay-bekend-nederlands-transferrecord-lonkt-.html
Ik vind dat ie het niet bijzonder doet, en bij City al wel 1 hele invalbeurt als ik het goed begrepen heb.

Maar goed, we gaan het wel meemaken wat ie gaat opbrengen en of die het red..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 20 april 2015 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 14:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat ie het niet bijzonder doet, en bij City al wel 1 hele invalbeurt als ik het goed begrepen heb.

Maar goed, we gaan het wel meemaken wat ie gaat opbrengen en of die het red..
Tja... er zijn bij city wel meer spelers die zeer weinig speeltijd krijgen. Maar om eerlijk te zijn vond ik city ook te hoog gegrepen voor city.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 20 april 2015 - 17:30   quote  deeplink  
Bony*
Joe The Ball
 Joe The Ball - dinsdag 21 april 2015 - 11:47   quote  deeplink  
Hij is echt goed maar als altijd zorgen dat hij fit blijft, en de nodige ervaring opdoet. daarnaast is 20 miljo iets te weinig, hij is een natuur talent. Hij mag rustig richting 35 tot 40 miljo..........lijkt te veel maar hij is in staat het niveau te halen.....waar dan ook... Real Madrid of Barca maar Barca mag niks kopen op dit moment........dus met een behoorlijke ervaring en een top conditie alles haalbaar....... Probleem met Engeland ...... daar eist voetbal te veel spierkracht....dus echt slecht voor een natuur talent.
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 13:48   quote  deeplink  
Jij moet denk ik aan een pilletje..
Joe The Ball
 Joe The Ball - dinsdag 21 april 2015 - 16:40   quote  deeplink  
remco k - dinsdag 21 april 2015 - 13:48...nog erger onder Louwie voetballen eist veel lopen dus slijtage heel veel slijtage...Ik zou niet graag onder Louwie voetballen....(hij is geen slechte trainer) maar het lopen..........bij Barca kan je makkelijk voetballen tot 40 jaar als jij conditie houdt....dat gaat in Engeland echt niet....dus neem een pilletje een kracht voer pil en begin te lopen Remco.
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 16:40 schreef Joe The Ball het volgende:
remco k - dinsdag 21 april 2015 - 13:48...nog erger onder Louwie voetballen eist veel lopen dus slijtage heel veel slijtage...Ik zou niet graag onder Louwie voetballen....(hij is geen slechte trainer) maar het lopen..........bij Barca kan je makkelijk voetballen tot 40 jaar als jij conditie houdt....dat gaat in Engeland echt niet....dus neem een pilletje een kracht voer pil en begin te lopen Remco.
Misschien dan eens een potje van Barca en United wat loopwerk betreft gaan vergelijken..

Veel succes, meld jij je weer als je de verschillen gevonden hebt??
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 21 april 2015 - 22:38   quote  deeplink  
Er wordt van alles gezegd en geschreven over een mogelijke transfer van Depay. Ik ben van mening dat er een transfersom uitkomt van minimaal € 30 miljoen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 april 2015 - 01:31   quote  deeplink  
Met al die interesse, denk wel meer..
Joe The Ball
 Joe The Ball - woensdag 22 april 2015 - 13:39   quote  deeplink  
RenatoBos - woensdag 22 april 2015 - 01:31 quote deeplink

Met al die interesse, denk wel meer.. ...Renato hij schreef minimaal dus er kan altijd meer !
Joe The Ball
 Joe The Ball - woensdag 22 april 2015 - 13:43   quote  deeplink  
remco k - dinsdag 21 april 2015 - 18:47....zag jij Andrés Iniesta niet te geloven... spel Barca is iets heel anders dan Louwie's spel. Bij louwie is het hard werken.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 april 2015 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 13:39 schreef Joe The Ball het volgende:
RenatoBos - woensdag 22 april 2015 - 01:31 quote deeplink

Met al die interesse, denk wel meer.. ...Renato hij schreef minimaal dus er kan altijd meer !
Sorry sorry vermoord mij niet...
remco k
 remco k - woensdag 22 april 2015 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 13:43 schreef Joe The Ball het volgende:
remco k - dinsdag 21 april 2015 - 18:47....zag jij Andrés Iniesta niet te geloven... spel Barca is iets heel anders dan Louwie's spel. Bij louwie is het hard werken.
Je hebt het dus niet uitgezocht wat de KM loopwerk betreft??? En toch meld jij je??

Er zit trouwens een quote knop op dit forum..
dynamite
 dynamite - vrijdag 24 april 2015 - 07:12   quote  deeplink  
psv moet er meer dan 30 miljoen vragen voor depay als er 4 clubs interesse hebben en de pers moet niet met verhalen komen van hij moet naar manchester united gaan bij van gaal straks lig v gaal eruit word ontslagen dan zit hij op de bank neen psv moet kijken wie het meest bied daar moet hij gaan als een eenvoudige speler van 020 al voor 27 miljoen word verkocht nou dan kan depay meer opbrengen
remco k
 remco k - vrijdag 24 april 2015 - 08:10   quote  deeplink  
En waar gaat de trainer dan zeker weten niet ontslagen worden??

En waarom zou die dan nu al zeker op de bank komen??

En depay heeft zelf ook nog wat te willen he, die club kan wel meer bieden, als hij niet wil gaat ie niet..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 24 april 2015 - 09:03   quote  deeplink  
Manchester United met Van Gaal als coach is een perfecte stap voor Depay. Zij hebben een grote portemonnee, dus ook op financieel vlak komt het wel goed. En daarnaast misschien wel het aller belangrijkste, wij gunnen Depay het beste😃⚽️
Pieter08
 Pieter08 - zondag 26 april 2015 - 17:40   quote  deeplink  
Nu wordt weer vanuit Engeland gemeld dat PSV een akkoord heeft met Liverpool over Depay voor een bedrag van € 28 miljoen. Zal zo nog wel even doorgaan al die geruchten. Ik denk als de competitie in Engeland erop zit dat er snel zaken gedaan wordt. Hopelijk wordt de transfersom nog flink opgedreven waardoor PSV zijn elftal weer goed kan versterken.
Roboer
 Roboer - zondag 26 april 2015 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 17:40 schreef Pieter08 het volgende:
Nu wordt weer vanuit Engeland gemeld dat PSV een akkoord heeft met Liverpool over Depay voor een bedrag van € 28 miljoen. Zal zo nog wel even doorgaan al die geruchten. Ik denk als de competitie in Engeland erop zit dat er snel zaken gedaan wordt. Hopelijk wordt de transfersom nog flink opgedreven waardoor PSV zijn elftal weer goed kan versterken.
Precies, vind het een belachelijk laag bedrag, wat jullie?
remco k
 remco k - zondag 26 april 2015 - 22:21   quote  deeplink  
Alles boven de 20 miljoen is in Nederland een heel erg hoog bedrag...
Pieter08
 Pieter08 - zondag 26 april 2015 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 22:21 schreef remco k het volgende:
Alles boven de 20 miljoen is in Nederland een heel erg hoog bedrag...
In Engeland gelden na de nieuwe tv deal nieuwe normen. En geloof maar dat Brands dat ook weet. Dus ga maar uit van een bedrag boven de € 30 miljoen.
remco k
 remco k - maandag 27 april 2015 - 00:50   quote  deeplink  
Ik heb nog geen enkel voorbeeld gezien van die nieuwe normen. Dus snap ook niet waar het nu ineens wegkomt dat spelers boven de dertig miljoen verkocht gaan worden.

Depay is een leuk talent dat nu een goed seizoen achter de rug heeft. Maar meer ook niet.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 27 april 2015 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 00:50 schreef remco k het volgende:
Ik heb nog geen enkel voorbeeld gezien van die nieuwe normen. Dus snap ook niet waar het nu ineens wegkomt dat spelers boven de dertig miljoen verkocht gaan worden.

Depay is een leuk talent dat nu een goed seizoen achter de rug heeft. Maar meer ook niet.
Je hebt gelijk Remco, maar die €30 miljoen plus is mijn verwachting. Ik ben ervan overtuigd dat de bedragen door de tv deal zullen stijgen. In het verleden hebben dit ook reeds gezien. We zullen zien.
remco k
 remco k - maandag 27 april 2015 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 11:05 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk Remco, maar die €30 miljoen plus is mijn verwachting. Ik ben ervan overtuigd dat de bedragen door de tv deal zullen stijgen. In het verleden hebben dit ook reeds gezien. We zullen zien.
Het zou maar zo kunnen hoor, en dat zou heel knap zijn.. Maar ik denk niet dat het realistisch is..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 18 oktober 2015 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 14:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Het zou maar zo kunnen hoor, en dat zou heel knap zijn.. Maar ik denk niet dat het realistisch is..
Is toch gebeurd. Net zoals de aanslagen die gaan komen. Je zei dat je dat ook niet realistisch lijkt. ook dat zal gebeuren. Net zoals de 30 mil voor depay.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2015 door patrickpsv15 --
Pieter08
 Pieter08 - zondag 18 oktober 2015 - 15:43   quote  deeplink  
Uit de jaarcijfers van PSV is gebleken dat de transfersom € 31 mio is. Dit is overigens exclusief bonussen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 oktober 2015 - 17:01   quote  deeplink  
Van Gaal zijn grootste miskoop, hij zoekt nu al vervanging voor Memphis..
remco k
 remco k - zondag 18 oktober 2015 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 17:01 schreef RenatoBos het volgende:
Van Gaal zijn grootste miskoop, hij zoekt nu al vervanging voor Memphis..
Die Martial doet het erg goed..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 18 oktober 2015 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 17:01 schreef RenatoBos het volgende:
Van Gaal zijn grootste miskoop, hij zoekt nu al vervanging voor Memphis..
Nee hoor, dit is een wake up call voor Depay. Ik ben ervan overtuigd dat hij dit goed oppakt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 oktober 2015 - 18:05   quote  deeplink  
Dan ben jij waarschijnlijk de enigste..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 18 oktober 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 18:05 schreef RenatoBos het volgende:
Dan ben jij waarschijnlijk de enigste..
Nee Renato. Hij slaat nu even door. Mensen die hem kennen geloven ook dat hij het gaat redden. Maar de top bereiken gaat met vallen en opstaan. Maar ik ben ervan overtuigd dat hij het weer oppakt. Bij PSV was hij vorig seizoen ook een voorbeeld. En talent heeft hij genoeg. Dit was te voorspellen. Komt weer goed. Ook goed voor Oranje want een goede Depay hebben we nodig.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 oktober 2015 - 19:16   quote  deeplink  
We zullen zien, ik denk dat hij het niet gaat redden..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 18 oktober 2015 - 21:33   quote  deeplink  
Balotelli 2.0
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 22 oktober 2015 - 00:35   quote  deeplink  
Die psveindhoven123 is een spion. Is geen psv fan.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 oktober 2015 - 10:06   quote  deeplink  
Ben je serieus..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Depay maar 20 miljoen?????









0.0077850