BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Bewust alle wedstrijden verliezen!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 24 april 2015 - 20:29   quote  deeplink  
Dit heeft voordelen voor het volgende seizoen. Zo hebben we meer een underdog positie subsidiair een positie waarbij we in mindere mate de te kloppen ploeg zijn. Bovendien is het vaak zo dat je bepaalde uitwedstrijden niet meer dan 2 seizoenen achter elkaar wint. En ik weet zeker dat als het ergens om ging ajax en feyenoord thuis wel van nac en go ahead hadden gewonnen hoor....Het klinkt misschien raar maar ik ben hoogbegaafd en denk dat dit een psychologische (kleine) impact heeft.
tomson
 tomson - vrijdag 24 april 2015 - 20:53   quote  deeplink  
wgyw6d.jpg
remco k
 remco k - vrijdag 24 april 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 20:53 schreef tomson het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral de laatste zin..
VVout
 VVout - zaterdag 25 april 2015 - 00:01   quote  deeplink  
hoogbegaafd.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 april 2015 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 20:29 schreef patrickpsv15 het volgende:
Dit heeft voordelen voor het volgende seizoen. Zo hebben we meer een underdog positie subsidiair een positie waarbij we in mindere mate de te kloppen ploeg zijn. Bovendien is het vaak zo dat je bepaalde uitwedstrijden niet meer dan 2 seizoenen achter elkaar wint. En ik weet zeker dat als het ergens om ging ajax en feyenoord thuis wel van nac en go ahead hadden gewonnen hoor....Het klinkt misschien raar maar ik ben hoogbegaafd en denk dat dit een psychologische (kleine) impact heeft.
Waar is het misgegaan bij jou..(?)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 25 april 2015 - 02:31   quote  deeplink  
Een voorbeeld: PSV had in het eigen stadion nog nooit van FC groningen verloren. EEN keer komt dat moment. En vorig jaar is dat moment geweest. Verder wint PSV altijd van ado. Maar een keer gaat dat niet lukken. Dus kun je dit seizoen beter al even verliezen van Ado. En bovendien zijn de clubs waar je nu van wint volgend jaar gemotiveerder om revanche te nemen.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 25 april 2015 - 07:57   quote  deeplink  
volkomen onzin
Roboer
 Roboer - zaterdag 25 april 2015 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 02:31 schreef patrickpsv15 het volgende:
Een voorbeeld: PSV had in het eigen stadion nog nooit van FC groningen verloren. EEN keer komt dat moment. En vorig jaar is dat moment geweest. Verder wint PSV altijd van ado. Maar een keer gaat dat niet lukken. Dus kun je dit seizoen beter al even verliezen van Ado. En bovendien zijn de clubs waar je nu van wint volgend jaar gemotiveerder om revanche te nemen.
En? hoe was het voor de rest in huize padua?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 25 april 2015 - 11:19   quote  deeplink  
Huize Padua is een buurtschap in de gemeente Boekel (Nederlandse provincie Noord-Brabant) die is vernoemd naar de gelijknamige psychiatrische instelling die tegenwoordig behoort tot de GGZ Oost-Brabant. De instelling biedt onderdak aan ongeveer 500 personen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 25 april 2015 - 11:20   quote  deeplink  
En bedankt ;)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 25 april 2015 - 11:42   quote  deeplink  
Ok ik zie dat we een punt en recordvan 87 nog kunnen bereiken. Maar ik lach me kapot als we vanavond verliezen
Trotsoppsv
 Trotsoppsv - zaterdag 25 april 2015 - 12:40   quote  deeplink  
Zeggen dat je hoogbegaafd bent in deze context komt echt zo ontzettend dom over. Dus het zal wel meevallen. Ga maar rustig tv kijken of de strips in de krant lezen.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 25 april 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 20:29 schreef patrickpsv15 het volgende:
Dit heeft voordelen voor het volgende seizoen. Zo hebben we meer een underdog positie subsidiair een positie waarbij we in mindere mate de te kloppen ploeg zijn. Bovendien is het vaak zo dat je bepaalde uitwedstrijden niet meer dan 2 seizoenen achter elkaar wint. En ik weet zeker dat als het ergens om ging ajax en feyenoord thuis wel van nac en go ahead hadden gewonnen hoor....Het klinkt misschien raar maar ik ben hoogbegaafd en denk dat dit een psychologische (kleine) impact heeft.
Ben je erg hard terechtgekomen toen je van die ladder viel Patrick? Duurt even, maar komt wel weer goed. Volgend seizoen: nieuw seizoen, nieuwe kansen. Maar we zullen er geen voor- of nadeel van hebben wat er ook gebeurd met onze laatste drie wedstrijden. Dat gezegd hebbende, nu gewoon gas erop en die drie wedstrijden dik winnen zoals een groot kampioen betaamt. Record puntentotaal binnenhalen en de topscorer afleveren😜👍

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 april 2015 door Pieter08 --
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 25 april 2015 - 14:44   quote  deeplink  
Met die theorie wordt Feyenoord de komende jaren fluitend kampioen.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 25 april 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 14:44 schreef Vincent1970 het volgende:
Met die theorie wordt Feyenoord de komende jaren fluitend kampioen.
Haha👏❗️
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 april 2015 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 20:29 schreef patrickpsv15 het volgende:
Dit heeft voordelen voor het volgende seizoen. Zo hebben we meer een underdog positie subsidiair een positie waarbij we in mindere mate de te kloppen ploeg zijn. Bovendien is het vaak zo dat je bepaalde uitwedstrijden niet meer dan 2 seizoenen achter elkaar wint. En ik weet zeker dat als het ergens om ging ajax en feyenoord thuis wel van nac en go ahead hadden gewonnen hoor....Het klinkt misschien raar maar ik ben hoogbegaafd en denk dat dit een psychologische (kleine) impact heeft.
Dan wordt je kampioen in de Jupiler .....tenzij je daar ook alles laat lopen.
Er schijnen hulp middelen te zijn tegen incontinentie Patje....projecteer dat niet op je club, is niet eerlijk tegen je mede supporters
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 26 april 2015 - 00:39   quote  deeplink  
Ik dacht toe straks dat ik nog gelijk ging krijgen ook. Maar goed..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 april 2015 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 00:39 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ik dacht toe straks dat ik nog gelijk ging krijgen ook. Maar goed..
Ben je teleurgesteld ??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 april 2015 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 14:44 schreef Vincent1970 het volgende:
Met die theorie wordt Feyenoord de komende jaren fluitend kampioen.
Je vergeet Ajax ouwe...geeft niet, van jou kan ik het hebben
tomson
 tomson - zondag 26 april 2015 - 02:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 12:40 schreef Trotsoppsv het volgende:
Zeggen dat je hoogbegaafd bent in deze context komt echt zo ontzettend dom over. Dus het zal wel meevallen. Ga maar rustig tv kijken of de strips in de krant lezen.
Hehehe lekkere binnenkomer
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 26 april 2015 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 02:31 schreef patrickpsv15 het volgende:
Een voorbeeld: PSV had in het eigen stadion nog nooit van FC groningen verloren. EEN keer komt dat moment. En vorig jaar is dat moment geweest. Verder wint PSV altijd van ado. Maar een keer gaat dat niet lukken. Dus kun je dit seizoen beter al even verliezen van Ado. En bovendien zijn de clubs waar je nu van wint volgend jaar gemotiveerder om revanche te nemen.
Dus deze overwinning op Excelsior betekent dat we volgend seizoen verliezen op Woudestijn...?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 26 april 2015 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 09:21 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Dus deze overwinning op Excelsior betekent dat we volgend seizoen verliezen op Woudestijn...?
Nee. Maar we wonnen bijvoorbeeld met veel geluk vandaag. En ook dat lukt je meestal niet 2x achter elkaar. Dat geluk had ik liever volgend seizoen omdat we nu toch al kampioen zijn. En overigens hoop ik dat we de rest van de wedstrijden nu ook winnen. Dit omdat we gisterrn ook hebben geeonnen. Dus mijn theorie is nu nietig door de wedstrijd van gisteren. Go PSV!
remco k
 remco k - zondag 26 april 2015 - 11:48   quote  deeplink  
Je zegt dat je hoogbegaafd bent, nu schijnt de lijn tussen hoogbegaafd en juist niet zo slim zijn vrij dicht bij elkaar te liggen.. En gezien je opmerkingen is het misschien een idee om dat "hoogbegaafde" eens te laten onderzoeken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 april 2015 door remco k --
eindhoven78
 eindhoven78 - zondag 26 april 2015 - 13:50   quote  deeplink  
heeft hij misschien al laten doen Remco, maar door een verkeerde instelling denk ik. Patrick heb even opgezocht voor je, schijnt een erkende organisatie te zijn:
Www.slimmekinderen.nl. Staat ook een stukje over begeleiding, in jou geval geen overbodige luxe.
tomson
 tomson - zondag 26 april 2015 - 14:18   quote  deeplink  
http://www.fenikstalent.nl/meldpunt/
tomson
 tomson - zondag 26 april 2015 - 14:24   quote  deeplink  
Lijkt wel of iedereen tegenwoordig hoogbegaafd is... schei toch uit joh, allemaal krampachtig zichzelf meer voordoen dan ze in feite zijn. Komt gewoon voort vanuit een ernstig minderwaardigheidscomplex... En Patrick zorg dan minimaal dat de spelling in je posts fatsoenlijk verzorgd is. Een simpel woord zoals gisteren al verneuken dat is kindernivo :)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 26 april 2015 - 16:52   quote  deeplink  
Ik heb een gymnasium diploma losers
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 26 april 2015 - 16:58   quote  deeplink  
Kan ik ook zeggen
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 26 april 2015 - 16:58   quote  deeplink  
Eigenlijk was dit een grote grap. Ik vind gewoon dat er te weinig spannende dingen gebeuren op het forum.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 26 april 2015 - 17:00   quote  deeplink  
Hahaha ik heb het wel. Ik heb latijn gehad. No joke. Servus =nominativus Servi= dativus servo = ablativus
remco k
 remco k - zondag 26 april 2015 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 16:52 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ik heb een gymnasium diploma losers
Ik heb drie monteurs lopen die gymnasium hebben.. Hebben stuk voor stuk geen reet bereikt en zijn niet slimmer dan de gemiddelde bouwvakker..

Mijn vrouwtje heeft een universitaire opleiding in de rechten en verdient geen stuiver meer dan ikzelf..

Wat wil je er dus mee zeggen kerel??
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 26 april 2015 - 17:03   quote  deeplink  
Oh leuk. Ik doe ook rechten op de unie. Wat is haar beroep ?
remco k
 remco k - zondag 26 april 2015 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 17:03 schreef patrickpsv15 het volgende:
Oh leuk. Ik doe ook rechten op de unie. Wat is haar beroep ?
Jammer dat je inhoudelijk niet op de rest reageerd..

Je doet je ineens heel wat beter voor dan je bent kerel, ontsierd je..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 26 april 2015 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Jammer dat je inhoudelijk niet op de rest reageerd..

Je doet je ineens heel wat beter voor dan je bent kerel, ontsierd je..
Wat een kut topic is dit. Slotje maar.
tomson
 tomson - zondag 26 april 2015 - 19:10   quote  deeplink  
+1 ! Mijnheertje Patrick ik heb gymnasium en ik ken (of kan) latijn heeft idd een kuttopic geopend. Zloty !!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 april 2015 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Jammer dat je inhoudelijk niet op de rest reageerd..

Je doet je ineens heel wat beter voor dan je bent kerel, ontsierd je..
Beide met een T!
remco k
 remco k - maandag 27 april 2015 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 13:11 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Beide met een T!
Zal best, heb niet zo'n dikke opleiding.. Hoeft ook niet..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 april 2015 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 14:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Zal best, heb niet zo'n dikke opleiding.. Hoeft ook niet..
Klopt. Veel hoogopgeleide mensen zeggen dat de bouwvakkers timmermannen voetballers en treinconducteuren een veel stresslozer leven leiden. Ze gaan naar hun werk doen hun ding en daarna gaan ze naar bed meestal met minder zorgen omdat ze veel minder psychologische stress ervaren. Uitkeringmensen schijnen het het zwaarst te hebben. Door altijd thuis zitten belanden ze in een sociaal isolement en vervelen ze zich te pleuris en gaan ze piekeren omdat er geen afleiding is. En daar word je dood ongelukkig van. Verder is een mens vanuit evolutionair perspectief bezien gebouwd om continu bezig te zijn. Doet het dit niet dan voelt het zich slecht. Ik spreek overigens over het Algemeen. Er zijn op veel dingen uitzonderingen te vinden. Maar dit is ook waarom de mens altijd verbetering zoekt en blijft werken. Daarom heeft de mensheid al deze moderne technieken en dergelijke tot stand gebracht.
tomson
 tomson - maandag 27 april 2015 - 15:53   quote  deeplink  
Veel hoogopgeleide mensen doen een beetje denigrerend tegenover mensen die niet zo goed thuis zijn in de droge materie. Maar als er een schilderijtje recht gehangen moet worden zitten ze met de handjes in het haar...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 april 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 15:53 schreef tomson het volgende:
Veel hoogopgeleide mensen doen een beetje denigrerend tegenover mensen die niet zo goed thuis zijn in de droge materie. Maar als er een schilderijtje recht gehangen moet worden zitten ze met de handjes in het haar...
I know.... maar ik ben niet denigrerend naar laagopgeleide mensen toe... iedereen doet zoveel mogelijk waar hij goed in is. En dat is fijn.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 27 april 2015 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 15:43 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Klopt. Veel hoogopgeleide mensen zeggen dat de bouwvakkers timmermannen voetballers en treinconducteuren een veel stresslozer leven leiden. Ze gaan naar hun werk doen hun ding en daarna gaan ze naar bed meestal met minder zorgen omdat ze veel minder psychologische stress ervaren. Uitkeringmensen schijnen het het zwaarst te hebben. Door altijd thuis zitten belanden ze in een sociaal isolement en vervelen ze zich te pleuris en gaan ze piekeren omdat er geen afleiding is. En daar word je dood ongelukkig van. Verder is een mens vanuit evolutionair perspectief bezien gebouwd om continu bezig te zijn. Doet het dit niet dan voelt het zich slecht. Ik spreek overigens over het Algemeen. Er zijn op veel dingen uitzonderingen te vinden. Maar dit is ook waarom de mens altijd verbetering zoekt en blijft werken. Daarom heeft de mensheid al deze moderne technieken en dergelijke tot stand gebracht.
Je zegt wel dat je hoogbegaafd bent, maar ik als niet hoogbegaafde zie ook dat er flink wat spellingsfouten inzitten...
remco k
 remco k - maandag 27 april 2015 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 15:43 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Klopt. Veel hoogopgeleide mensen zeggen dat de bouwvakkers timmermannen voetballers en treinconducteuren een veel stresslozer leven leiden. Ze gaan naar hun werk doen hun ding en daarna gaan ze naar bed meestal met minder zorgen omdat ze veel minder psychologische stress ervaren. Uitkeringmensen schijnen het het zwaarst te hebben. Door altijd thuis zitten belanden ze in een sociaal isolement en vervelen ze zich te pleuris en gaan ze piekeren omdat er geen afleiding is. En daar word je dood ongelukkig van. Verder is een mens vanuit evolutionair perspectief bezien gebouwd om continu bezig te zijn. Doet het dit niet dan voelt het zich slecht. Ik spreek overigens over het Algemeen. Er zijn op veel dingen uitzonderingen te vinden. Maar dit is ook waarom de mens altijd verbetering zoekt en blijft werken. Daarom heeft de mensheid al deze moderne technieken en dergelijke tot stand gebracht.
Ik heb echt nog nooit iemand zo verschrikkelijk dom zien posten..

En misschien je eigen spelling een beetje controleren, voor iemand van het gymnasium is dat behoorlijk matig..

Jij doet je een stuk beter voor dan dat je bent, en over het algemeen zijn dat de mensen die het uberhaubt nergens redden. En dan heb je ow zo veel aan een dikke opleiding..

Valt me echt vies van je tegen dit..
remco k
 remco k - maandag 27 april 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 16:08 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

I know.... maar ik ben niet denigrerend naar laagopgeleide mensen toe... iedereen doet zoveel mogelijk waar hij goed in is. En dat is fijn.
Misschien dat je een opleiding communicatie kan gaan volgen, je zegt namelijk dat je niet denigrerend bent, maar zo kom je wel degelijk over..

Misschien eens vanuit die ivoren toren naar beneden afdalen en je begeven onder het normale volk..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 april 2015 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 17:53 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Je zegt wel dat je hoogbegaafd bent, maar ik als niet hoogbegaafde zie ook dat er flink wat spellingsfouten inzitten...
Noem dan eens een concrete spellingsfout ? Ik geloof wel dat mijn interpunctie niet altijd goed is maar dit is een voetbalforum geen scriptie.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 april 2015 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien dat je een opleiding communicatie kan gaan volgen, je zegt namelijk dat je niet denigrerend bent, maar zo kom je wel degelijk over..

Misschien eens vanuit die ivoren toren naar beneden afdalen en je begeven onder het normale volk..
euhm wij wensen geen boeren in De Kuip..!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 april 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb echt nog nooit iemand zo verschrikkelijk dom zien posten..

En misschien je eigen spelling een beetje controleren, voor iemand van het gymnasium is dat behoorlijk matig..

Jij doet je een stuk beter voor dan dat je bent, en over het algemeen zijn dat de mensen die het uberhaubt nergens redden. En dan heb je ow zo veel aan een dikke opleiding..

Valt me echt vies van je tegen dit..
Hoezo doe ik me beter voor dan ik ben ? Ik zeg alleen dat ik slim ben. En dat is ook zo... tenminste op bepaalde gebieden. Niet op wiskundig gebied. En ook slimmere mensen zitten er wel eens naast. Maar goed als je het zo erg vindt dat er hoogbegaafd staat in mijn topic (wat niet het hoofdonderwerp was) dan kan ik het wel even editen . Dan hoop ik ook van jouw negatief gezeur af te zijn. En dat doe je vaker. Ik snap het wel. Je zit de laatste 4 jaar op een voet bal forum omdat je verder geen reet te doen hebt... niet dat dat erg is hoor! Maar stop met het ergeren als iemand zegt dat hij hoogbegaafd is. Dat heeft niets te maken met je beter voordoen dan je bent....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 april 2015 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien dat je een opleiding communicatie kan gaan volgen, je zegt namelijk dat je niet denigrerend bent, maar zo kom je wel degelijk over..

Misschien eens vanuit die ivoren toren naar beneden afdalen en je begeven onder het normale volk..
Ik doe dat hoor :) ik post af en toe op mijn mobiel. Ik ga 2/3 keer per week op stap en sport iedere dag. Dus van een ivoren toren is geen sprake... bij jou wel ? Noem dan eens een concrete zin waarin ik denigrerend over kom naar laagopgeleide mensen ????
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 april 2015 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

euhm wij wensen geen boeren in De Kuip..!!
Jij tenminste gevoel voor humor en neemt het leven niet zo serieus
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 april 2015 - 19:00   quote  deeplink  
Overigens een groot deel van mijn familie is laagopgeleid en daar is niks mis mee....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 april 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:59 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Jij tenminste gevoel voor humor en neemt het leven niet zo serieus
Ik kan best serieus zijn, maar daar leent dit topic zich bij voorbaat niet voor..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Bewust alle wedstrijden verliezen!!









0.0103740