BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie moet PSV halen volgend seizoen en van wie moeten ze afscheid nemen.

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
eindhoven78
 eindhoven78 - zaterdag 25 april 2015 - 09:17   quote  deeplink  
Na het behalen van het kampioenschap is het natuurlijk onoverkomelijk dat er spelers zullen vertrekken. Zo zouden Wijnaldum en de Jong al op schaduwlijstjes staan van verschillende clubs. Willems heeft een erg goed seizoen gedraaid en heeft zich ook al in de kijker gespeeld. Depay heeft de clubs voor het uitkiezen. Voor zover ik het nu kan inschatten zal Rekik volgend seizoen ook niet meer het shirt van PSV dragen. Persoonlijk vind ik Brenet, Locadia te licht voor de eredivisie. Narsingh heeft ook dit seizoen ook niet laten zien wat hij daadwerkelijk in huis heeft en staat stil in zijn ontwikkeling.
Wie moet PSV halen ter vervanging van spelers en van wie moeten ze afscheid nemen?
De naam van Affelay circuleert, persoonlijk geen voorstander van. Hij zou dan als vervanger worden aangetrokken op het moment dat Wijnaldum vertrekt. Denk dat PSV meer heeft aan Propper. Wie moet Depay vervangen? Corona van Twente?
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 25 april 2015 - 14:42   quote  deeplink  
He 78 deze topic bestaat al!

Slotje dus

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie moet PSV halen volgend seizoen en van wie moeten ze afscheid nemen.









0.0073299