BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax verliest van Dordrecht

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 mei 2015 - 16:30   quote  deeplink  
Allemaal even lachen. Ze zingen altijd "wij zijn ajax wij zijn de beste". Nou dat valt te zien. FC DORDRECHT!!! Hoe is het toch mogelijk.... hahahahaha
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 16:49   quote  deeplink  
Ja want er viel nog zo veel te winnen..
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 mei 2015 - 19:28   quote  deeplink  
Niet echt bijzonder topic al is de titel wel leuk..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 mei 2015 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 16:49 schreef remco k het volgende:
Ja want er viel nog zo veel te winnen..
Ja voor Dordrecht ook zoveel
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 19:49 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja voor Dordrecht ook zoveel
Kijk, en dat is het verschil tussen PSV en Ajax..

Als PSV langs komt is dat 1 van de clubs, van Ajax wil iedereen winnen en dat ziet men zelfs als het nergens om gaat als de wedstrijd van het jaar..

En daarom zal Ajax altijd de grootste club van Nederland zijn..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 mei 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 21:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk, en dat is het verschil tussen PSV en Ajax..

Als PSV langs komt is dat 1 van de clubs, van Ajax wil iedereen winnen en dat ziet men zelfs als het nergens om gaat als de wedstrijd van het jaar..

En daarom zal Ajax altijd de grootste club van Nederland zijn..
Ieder team wil winnen... Ajax wilde het seizoen ook afsluiten met een overwinning... en als dat dan niet lukt tegen Dordrecht.... tsja..
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 21:13 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ieder team wil winnen... Ajax wilde het seizoen ook afsluiten met een overwinning... en als dat dan niet lukt tegen Dordrecht.... tsja..
Je weet zelf prima dat dit bij de topclubs anders werkt, als die niks meer hebben om voor te spelen is zorgt dat voor heel wat minder motivatie..

Maar ach het is voorbij.. PSV terecht kampioen, Ajax terecht tweede, AZ terecht derde..

Zo simpel is het namelijk, uiteindelijk sta je daar waar je dat seizoen thuis hoort..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 mei 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 21:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Je weet zelf prima dat dit bij de topclubs anders werkt, als die niks meer hebben om voor te spelen is zorgt dat voor heel wat minder motivatie..

Maar ach het is voorbij.. PSV terecht kampioen, Ajax terecht tweede, AZ terecht derde..

Zo simpel is het namelijk, uiteindelijk sta je daar waar je dat seizoen thuis hoort..
Yepp ik weet het... maar het is wel echt beschamend hoor... van excelsior thuis en zo werd ook zeer moeizaam gewonnen. De eredivisie is zo matig geworden... maar ik heb het gevoel dat PSV en Ajax de weg weer omhoog zijn ingeslagen. En Feyenoord ook overigens. Ik vind dat clubs Nederland, als een van de grootste geld leveranciers aan zuid Europa, meer geld zouden moeten hebben dan de zuid Europese teams... dit is natuurlijk wel heel kort door de bocht gezegd, maar in principe zou Nederland tot de Europese top moeten behoren.. het is niet om aan te zien hoeveel miljarden wij wegspoelen in de maas (weggeven aan EU red.) en dat je dan ziet hoe een barca of iets dergelijks onze beste spelers weg kaapt alsof wij een Afrikaans land zijn dat koffie verkoopt aan het rijke westen. Dat is volkomen tegen de verhoudingen in...
Pieter08
 Pieter08 - zondag 17 mei 2015 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 21:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk, en dat is het verschil tussen PSV en Ajax..

Als PSV langs komt is dat 1 van de clubs, van Ajax wil iedereen winnen en dat ziet men zelfs als het nergens om gaat als de wedstrijd van het jaar..

En daarom zal Ajax altijd de grootste club van Nederland zijn..
Hoe krijg je zoveel onzin bij elkaar?!
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 21:42 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Yepp ik weet het... maar het is wel echt beschamend hoor... van excelsior thuis en zo werd ook zeer moeizaam gewonnen. De eredivisie is zo matig geworden... maar ik heb het gevoel dat PSV en Ajax de weg weer omhoog zijn ingeslagen. En Feyenoord ook overigens. Ik vind dat clubs Nederland, als een van de grootste geld leveranciers aan zuid Europa, meer geld zouden moeten hebben dan de zuid Europese teams... dit is natuurlijk wel heel kort door de bocht gezegd, maar in principe zou Nederland tot de Europese top moeten behoren.. het is niet om aan te zien hoeveel miljarden wij wegspoelen in de maas (weggeven aan EU red.) en dat je dan ziet hoe een barca of iets dergelijks onze beste spelers weg kaapt alsof wij een Afrikaans land zijn dat koffie verkoopt aan het rijke westen. Dat is volkomen tegen de verhoudingen in...
PSV terecht kampioen nogmaals.. Maar laten we nu niet doen alsof PSV het even makkelijk heeft gehad... Geen ploeg heeft dit seizoen vaker gewonnen in blessure tijd en de laatste 5 minuten als PSV, en dat ook niet tegen de grootste ploegen in Nederland.
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 21:54 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Hoe krijg je zoveel onzin bij elkaar?!
Wou jij het tegendeel gaan beweren dan??
Pieter08
 Pieter08 - maandag 18 mei 2015 - 14:03   quote  deeplink  
Als Feyenoord, 020 of PSV een competitiewedstrijd speelt is bij alle drie de tegenstander extra gemotiveerd. Dus dat geldt niet alleen voor 020. En die laatste zin van jou geldt alleen voor de 020 supporters.
infamous psv
 infamous psv - maandag 18 mei 2015 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 13:07 schreef remco k het volgende:

[..]

PSV terecht kampioen nogmaals.. Maar laten we nu niet doen alsof PSV het even makkelijk heeft gehad... Geen ploeg heeft dit seizoen vaker gewonnen in blessure tijd en de laatste 5 minuten als PSV, en dat ook niet tegen de grootste ploegen in Nederland.
Is wel n kwaliteit dit seizoen van PSV dit seizoen.. Een wedstrijd loopt tot er gefloten word dus welke miN dat maakt geen bal uit natuurlijk!
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 14:58 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Is wel n kwaliteit dit seizoen van PSV dit seizoen.. Een wedstrijd loopt tot er gefloten word dus welke miN dat maakt geen bal uit natuurlijk!
Daar ging het niet om, je hebt natuurlijk gelijk.. Maar dat is geen reactie op wat ik post..

PSV heeft het aardig veel wedstrijden tegen kleine ploegen erg moeilijk gehad..
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 14:03 schreef Pieter08 het volgende:
Als Feyenoord, 020 of PSV een competitiewedstrijd speelt is bij alle drie de tegenstander extra gemotiveerd. Dus dat geldt niet alleen voor 020. En die laatste zin van jou geldt alleen voor de 020 supporters.
Vraag het de neutrale supporters, die zullen vrijwel allemaal Ajax zeggen als grootste club..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 18 mei 2015 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 20:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Vraag het de neutrale supporters, die zullen vrijwel allemaal Ajax zeggen als grootste club..
Goed lezen Remco. Die ploeg die steeds kampioen wordt of Europees potten breekt is de grootste club. Dat was PSV jaren en jouw clubje de afgelopen vier jaren en PSV de komende zeven jaren😝
Roboer
 Roboer - maandag 18 mei 2015 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 20:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Vraag het de ajakkes supporters, die zullen vrijwel allemaal Ajax zeggen als grootste club..
Nou die NSBers hier ga ik echt niks vragen,
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 21:30 schreef Roboer het volgende:

[..]

Nou die NSBers hier ga ik echt niks vragen,
1 keer iemand zijn post aanpassen is leuk. Maar een beetje zielig om het nu weer te doen..
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 21:15 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Goed lezen Remco. Die ploeg die steeds kampioen wordt of Europees potten breekt is de grootste club. Dat was PSV jaren en jouw clubje de afgelopen vier jaren en PSV de komende zeven jaren😝
Nee, dat is op dat moment de beste club, niet de grootste club.... De grootste club is die met de meeste prijzen in de kast, grootste historie en de club die het meeste invloedrijk is geweest..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 18 mei 2015 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 22:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, dat is op dat moment de beste club, niet de grootste club.... De grootste club is die met de meeste prijzen in de kast, grootste historie en de club die het meeste invloedrijk is geweest..
We leven toch in het heden?
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 22:19 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

We leven toch in het heden?
Ja, maar het verleden telt ook, hoe kom je anders aan geschiedenis..

Daarom, de club die nu het best presteerd noem je de beste club.. De ploeg die over de gehele geschiedenis het beste is, is de grootste club.

Barca is nu ook beter dan Real. een stuk beter zelfs. Maar Barca is nog niet groter, daarvoor zullen ze nog meer prijzen moeten winnen..

Barca behoort overigens ook tot de grootste clubs van Europa.. Net als Ajax.. En voordat je grappig gaat doen, de resultaten van de laatste 28 jaar doen heel anders vermoeden, maar toch is het zo..

Leeds United is ook een hele grote club..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 18 mei 2015 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, maar het verleden telt ook, hoe kom je anders aan geschiedenis..

Daarom, de club die nu het best presteerd noem je de beste club.. De ploeg die over de gehele geschiedenis het beste is, is de grootste club.

Barca is nu ook beter dan Real. een stuk beter zelfs. Maar Barca is nog niet groter, daarvoor zullen ze nog meer prijzen moeten winnen..

Barca behoort overigens ook tot de grootste clubs van Europa.. Net als Ajax.. En voordat je grappig gaat doen, de resultaten van de laatste 28 jaar doen heel anders vermoeden, maar toch is het zo..

Leeds United is ook een hele grote club..
Ok, jij je zin. Wie is de afgelopen 28 jaar het meest voetbalkampioen van Nederland geweest?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 18 mei 2015 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 22:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, dat is op dat moment de beste club, niet de grootste club.... De grootste club is die met de meeste prijzen in de kast, grootste historie en de club die het meeste invloedrijk is geweest..
PSV is in Brazlie Mexico en Brabant een grotere club dan Ajax.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 18 mei 2015 - 23:14   quote  deeplink  
Ajax is in Amsterdam en Uruguay groter
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 22:36 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ok, jij je zin. Wie is de afgelopen 28 jaar het meest voetbalkampioen van Nederland geweest?
Hahaha. Beetje zielig vind je niet. Een klein deel van de geschiedenis nemen.
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 22:58 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

PSV is in Brazlie Mexico en Brabant een grotere club dan Ajax.
Klopt. En Ajax is groter in de rest van de wereld.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 19 mei 2015 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 23:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt. En Ajax is groter in de rest van de wereld.
In hong kong en Denemarken inderdaad....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 19 mei 2015 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 23:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha. Beetje zielig vind je niet. Een klein deel van de geschiedenis nemen.
Haha idd... 28 jaar is echt heel heel weinig...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 19 mei 2015 - 00:06   quote  deeplink  
Dan doen we het zo: PSV was de afgelopen 28 jaar de grootste. Ajax de jaren ervoor.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 19 mei 2015 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 23:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha. Beetje zielig vind je niet. Een klein deel van de geschiedenis nemen.
Jij begint toch over de resultaten van de laatste 28 jaar.
remco k
 remco k - dinsdag 19 mei 2015 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 00:05 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Haha idd... 28 jaar is echt heel heel weinig...
Je neemt de geschiedenis of je neemt hem niet, je doet niet een deel.. Jij als hoogbegaafde zou dat wel moeten weten toch??
remco k
 remco k - dinsdag 19 mei 2015 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 00:06 schreef patrickpsv15 het volgende:
Dan doen we het zo: PSV was de afgelopen 28 jaar de grootste. Ajax de jaren ervoor.
Nou niet bepaald..

PSV won de laatste 28 jaar 29 hoofdprijzen.. Ajax de laatste 28 jaar 32 hoofdprijzen..
remco k
 remco k - dinsdag 19 mei 2015 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 08:10 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Jij begint toch over de resultaten van de laatste 28 jaar.
Nee niet bepaald.. Dat had 18 moeten zijn, en daarmee geef ik aan dat Ajax die laatste 18 jaar niet veel europees succes heeft gehad..

Snappie..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2015 door remco k --
Roboer
 Roboer - dinsdag 19 mei 2015 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 12:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee niet bepaald.. Dat had 18 moeten zijn, en daarmee geef ik aan dat Ajax die laatste 18 jaar niet veel europees succes heeft gehad..

Snappie..
Ben je hier ook al weer, mooie club die PSV hè?
remco k
 remco k - dinsdag 19 mei 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 12:39 schreef Roboer het volgende:

[..]

Ben je hier ook al weer, mooie club die PSV hè?
Ik praat nu eenmaal makkelijk over voetbal.. En aangezien PSV ook voetbalt, heb ik daar een mening over ja..

Maar wel grappig.. Jij komt pas als het een x wat beter gaat met PSV.. Ben jij soms zo'n succes supportertje..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2015 door remco k --
Roboer
 Roboer - dinsdag 19 mei 2015 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 12:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik praat nu eenmaal makkelijk over voetbal.. En aangezien PSV ook voetbalt, heb ik daar een mening over ja..

Maar wel grappig.. Jij komt pas als het een x wat beter gaat met PSV.. Ben jij soms zo'n succes moedertje..
Dan ken je me toch niet echt, ik droeg vaker PSV in mindere tijden dan nu, kan niet zeggen hoe dat komt
remco k
 remco k - dinsdag 19 mei 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 13:26 schreef Roboer het volgende:

[..]

Dan ken je me toch niet echt, ik droeg vaker PSV in mindere tijden dan nu, kan niet zeggen hoe dat komt
Je komt hier pas sinds het beter gaat..
Roboer
 Roboer - dinsdag 19 mei 2015 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 13:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Je komt hier pas sinds het beter gaat..
Volgens mij was ik er vorig jaar ook al, en veel was er toen niet te vieren dacht ik zo.
Pietje
 Pietje - dinsdag 19 mei 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 16:30 schreef patrickpsv15 het volgende:
Allemaal even lachen. Ze zingen altijd "wij zijn ajax wij zijn de beste". Nou dat valt te zien. FC DORDRECHT!!! Hoe is het toch mogelijk.... hahahahaha
Dit noem ik nou een zinloos topic!
remco k
 remco k - dinsdag 19 mei 2015 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 14:10 schreef Roboer het volgende:

[..]

Volgens mij was ik er vorig jaar ook al, en veel was er toen niet te vieren dacht ik zo.
24-9 2014 aangemaakt. Dus dit seizoen pas..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 19 mei 2015 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 12:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Je neemt de geschiedenis of je neemt hem niet, je doet niet een deel.. Jij als hoogbegaafde zou dat wel moeten weten toch??
haha... het is en blijft een kwestie van interpretatie. Maar ik geef toe dat ajax meer fans in Nederland heeft dan PSV. En ajax is ook populairder dan PSV in Nederland. En dat maakt het des te grappiger dat ze verliezen van fc Dordrecht. Dat kost weer een paar jonge fans... En trouwens, voor ons, PSV-fans, is PSV de grootste club in Nederland.. Het is een kwestie van interpretatie, ongeacht of alleen de laatste 28 jaar telt of de hele geschiedenis...
Roboer
 Roboer - dinsdag 19 mei 2015 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 14:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dit noem ik nou een zinloos topic!
Mee eens, maar het blijft een mooie uitslag.
Roboer
 Roboer - dinsdag 19 mei 2015 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 15:37 schreef remco k het volgende:

[..]

24-9 2014 aangemaakt. Dus dit seizoen pas..
Dat is iets anders maar 2014 is nog steeds vorig jaar
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 19 mei 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 14:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dit noem ik nou een zinloos topic!
Tja.. wat is niet zinloos dan..? praten over toekomstige transfers op een internet-forum?
remco k
 remco k - dinsdag 19 mei 2015 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 16:14 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

haha... het is en blijft een kwestie van interpretatie. Maar ik geef toe dat ajax meer fans in Nederland heeft dan PSV. En ajax is ook populairder dan PSV in Nederland. En dat maakt het des te grappiger dat ze verliezen van fc Dordrecht. Dat kost weer een paar jonge fans... En trouwens, voor ons, PSV-fans, is PSV de grootste club in Nederland.. Het is een kwestie van interpretatie, ongeacht of alleen de laatste 28 jaar telt of de hele geschiedenis...
We jammer dat je niet meer reageerd over die 28 jaar. Ook dat zat je namelijk dus naast
Pietje
 Pietje - dinsdag 19 mei 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 16:26 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Tja.. wat is niet zinloos dan..? praten over toekomstige transfers op een internet-forum?
Als het over je eigen club gaat is dat niet zinloos. Maar wat heeft de wedstrijd FC Dordrecht-Ajax (achteraf) van doen op het PSV-forum?? Inderdaad, zinloos dus.
Pietje
 Pietje - dinsdag 19 mei 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 16:22 schreef Roboer het volgende:

[..]

Mee eens, maar het blijft een mooie uitslag.
Ach, het was een wedstrijd om des keizers baard. Er stond voor beide clubs niets meer op het spel. Wel ben ik van mening dat Ajax deze wedstrijd gewoon had moeten winnen. Een beetje onderschatting om dan ook nog eens met een veredeld B-elftal op de proppen te komen. Ik schreef op het Ajax-forum, dat de wedstrijdmentaliteit van PSV beter was door gewoon met de basis-elf te starten tegen ADO Den Haag.
Roboer
 Roboer - dinsdag 19 mei 2015 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 18:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ach, het was een wedstrijd om des keizers baard. Er stond voor beide clubs niets meer op het spel. Wel ben ik van mening dat Ajax deze wedstrijd gewoon had moeten winnen. Een beetje onderschatting om dan ook nog eens met een veredeld B-elftal op de proppen te komen. Ik schreef op het Ajax-forum, dat de wedstrijdmentaliteit van PSV beter was door gewoon met de basis-elf te starten tegen ADO Den Haag.
En welkom aan weer een volgende ajakkes gast.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 19 mei 2015 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 18:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als het over je eigen club gaat is dat niet zinloos. Maar wat heeft de wedstrijd FC Dordrecht-Ajax (achteraf) van doen op het PSV-forum?? Inderdaad, zinloos dus.
Ik vind het grappig dat Ajax van Dordrecht verliest terwijl sommige ajaxfans hebben liggen prediken dat PSV op de counter speelde tegen Dordrecht en dat lag hun niet zo lekker. En zelf verliezen ze ervan.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 19 mei 2015 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 18:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als het over je eigen club gaat is dat niet zinloos. Maar wat heeft de wedstrijd FC Dordrecht-Ajax (achteraf) van doen op het PSV-forum?? Inderdaad, zinloos dus.
En waarom zou je reageren op een zinloos topic haha...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax verliest van Dordrecht









0.0156190