BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Carlo Ancelotti del Real Madrid 2014 2015

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
luyangyang2015
 luyangyang2015 - donderdag 28 mei 2015 - 09:34   quote  deeplink  
Ancelotti won de Champions League, de Copa del Rey, de UEFA Super Cup en de FIFA Club World Cup in zijn eerste seizoen de leiding in het Bernabeu.
carlo_ancelotti_2014.jpg?w=498&h=498
tumblr_nox6xgMYq91sh6u89o4_540.jpg
tumblr_nox9bwceHH1r8l1dzo2_540.jpg
tumblr_nn8crllZCI1s16gy8o1_540.jpg
tumblr_nox6xgMYq91sh6u89o8_540.jpg
tumblr_nox6xgMYq91sh6u89o9_500.jpg
VVout
 VVout - donderdag 28 mei 2015 - 10:49   quote  deeplink  
Deze club is als Nitroglycerine, gevaarlijk instabiel tot aan de limit. Je vraagt je werkelijk af wat Carlo nou gedaan heeft om gekickt te worden, waarschijnlijk te veel Fifa roebels in het spel.
remco k
 remco k - donderdag 28 mei 2015 - 11:57   quote  deeplink  
Als Barca Real aftroeft in verschillende competities kost dat ieder jaar weer de trainer..

Belachelijk natuurlijk..

Maar laten ze Ronaldo maar eens gaan verkopen, Bale naar links en een goede gedreven rechtsbuiten halen. Ik denk dat het elftal dan een stuk meer in balans komt.. Iedereen houd zn mond over Ronaldo omdat ie zo veel scoort, maar ik heb echt niet het idee dat iedereen binnen de ploeg even blij is met Ronaldo.
VVout
 VVout - donderdag 28 mei 2015 - 12:06   quote  deeplink  
Ronaldo is een vervelend egocentrisch mannetje, niet geschikt als team player dus. Het zou hem goed doen dat ze hem eens onderuit halen zodat ie weer met beide voeten op de aarde land.
tomson
 tomson - vrijdag 29 mei 2015 - 05:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 11:57 schreef remco k het volgende:
Als Barca Real aftroeft in verschillende competities kost dat ieder jaar weer de trainer..

Belachelijk natuurlijk..

Maar laten ze Ronaldo maar eens gaan verkopen, Bale naar links en een goede gedreven rechtsbuiten halen. Ik denk dat het elftal dan een stuk meer in balans komt.. Iedereen houd zn mond over Ronaldo omdat ie zo veel scoort, maar ik heb echt niet het idee dat iedereen binnen de ploeg even blij is met Ronaldo.
Hoe krijg je een speler van 100 miljoen verkocht ? Wat gaan ze vragen en wie is zo gek t te betalen en daarna heel het team te laten regeren door een diva ?
remco k
 remco k - vrijdag 29 mei 2015 - 12:49   quote  deeplink  
Ik denk dat een dertig jarige speler dat gewoon niet waard is.
VVout
 VVout - vrijdag 29 mei 2015 - 18:47   quote  deeplink  
Na, hopelijk krijgt hij AC Milaan weer op de rails waar ie naar verluid naar toe gaat. Ik denk ook dat dat wel een club is die hem op het lijf geschreven is.

Ancelotti dus hè.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 mei 2015 door VVout --
remco k
 remco k - vrijdag 29 mei 2015 - 20:09   quote  deeplink  
Ancelotti is een prima trainer en naar mijn idee een echte gentleman.. Oast dus ook absoluut niet bij Real..
tomson
 tomson - zondag 31 mei 2015 - 02:10   quote  deeplink  
We zullen het zien.. hij loopt tenslotte al 2 jaar te piepen dattie weg wil. Laat m maar eens hardmaken dat het niet om poen te doen was. En wat klopt er van de speculaties dat er interesse was van Chelsea om Messi over te nemen ? Dat Abrahamowitz niet verschrokken was over de kosten die inclusief 5 jaar salaris zo'n kwart miljard moesten gaan belopen ?
Ook wel een pikante transfer als dat zou gebeuren, bijna op t krankzinnige af :p
remco k
 remco k - zondag 31 mei 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 02:10 schreef tomson het volgende:
We zullen het zien.. hij loopt tenslotte al 2 jaar te piepen dattie weg wil. Laat m maar eens hardmaken dat het niet om poen te doen was. En wat klopt er van de speculaties dat er interesse was van Chelsea om Messi over te nemen ? Dat Abrahamowitz niet verschrokken was over de kosten die inclusief 5 jaar salaris zo'n kwart miljard moesten gaan belopen ?
Ook wel een pikante transfer als dat zou gebeuren, bijna op t krankzinnige af :p
Dat bijna kan je dan wel weglaten...

Maar Messi gaat niet bij Chelsea spelen, geloof ik niks van..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 mei 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 13:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat bijna kan je dan wel weglaten...

Maar Messi gaat niet bij Chelsea spelen, geloof ik niks van..
Ooit gelezen dat hij het syndroom van Asperge heeft....die gaat nooit meer bij Barca weg...dat is vertrouwd en hij weet wat hij heeft, die gaat zich niet meer aanpassen
tomson
 tomson - zondag 31 mei 2015 - 17:28   quote  deeplink  
Gewoon een autist dus.
remco k
 remco k - zondag 31 mei 2015 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 15:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ooit gelezen dat hij het syndroom van Asperge heeft....die gaat nooit meer bij Barca weg...dat is vertrouwd en hij weet wat hij heeft, die gaat zich niet meer aanpassen
Een bericht dat door Romario de wereld is ingeholpen. Maar het zou maarzo kunnen.

Neem de goal van gister. Geen enkel normaal mens was aan die actie begonnen. En hij doet het gewoon, een van de mooiste acties ooit.
Eide
 Eide - zondag 31 mei 2015 - 23:30   quote  deeplink  
Er waren er wel meer die dat soort acties ondernamen hoor. Maar je komt dan bij de allergrootsten. Diego Maradonna, Johan Cruijff, dat kaliber. Hele zeldzame voetballers.
remco k
 remco k - maandag 01 juni 2015 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 23:30 schreef Eide het volgende:
Er waren er wel meer die dat soort acties ondernamen hoor. Maar je komt dan bij de allergrootsten. Diego Maradonna, Johan Cruijff, dat kaliber. Hele zeldzame voetballers.
Zoals ik al zei, geen normaal mens..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Carlo Ancelotti del Real Madrid 2014 2015









0.0120959