BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Marko Vejinovic topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 26 juni 2015 - 14:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Feyenoord kondigt aantrekken Vejinovic aan' (FR12.nl)

RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 juni 2015 - 14:56   quote  deeplink  
FEYENOORD VERSTERKT ZICH MET MARKO VEJINOVIC

2wcg0wl.jpg

Feyenoord versterkt zich per direct met Marko Vejinovic. De 25-jarige middenvelder komt over van Vitesse en tekende vrijdag in De Kuip een contract voor vier jaar, nadat hij met succes de medische keuring had doorstaan. Aanstaande zondag sluit Vejinovic direct aan bij de eerste selectie van Feyenoord voor de eerste training van het nieuwe seizoen. Hij gaat komend seizoen spelen met rugnummer 5.

Marko Vejinovic kwam de afgelopen twee seizoenen in 67 wedstrijden uit voor Vitesse (competitie en play-offs). Afgelopen voetbaljaar was hij als controlerende middenvelder goed voor twaalf doelpunten voor de Arnhemse club. Vejinovic stond eerder onder contract bij Heracles Almelo en AZ. In zijn laatste jaar in Alkmaar (2008-2009) won hij de landstitel.

Technisch directeur Martin van Geel is verheugd dat Feyenoord overeenstemming heeft bereikt met de voormalig jeugdinternational. Met zijn komst krijgen we meer mogelijkheden op ons middenveld. Marko is een technisch zeer begaafde speler, die al jarenlang op het hoogste niveau in de Eredivisie speelt en al meer dan 160 competitiewedstrijden achter zijn naam heeft. Hij was afgelopen seizoen een van de meest scorende middenvelders in de Eredivisie, met dank aan zijn fantastische traptechniek. Marko is bovendien nog maar 25 jaar, dus we hebben er alle vertrouwen in dat hij zich bij ons nog verder kan ontwikkelen. Uiteraard zijn we blij dat we nog voor de start van het nieuwe seizoen overeenstemming hebben kunnen bereiken, waardoor Marko zondag bij het begin van de voorbereiding direct kan aansluiten.

Ik heb in de afgelopen periode heel snel een goed en warm gevoel gekregen bij Feyenoord, zegt Vejinovic. Ik ga er alles aan doen om hier te slagen. Ik kan niet wachten op zondag als ik de eerste training met Feyenoord kan afwerken.

Marko Vejinovic is de zoon van een Servische vader en een Bosnische moeder, maar heeft een Nederlands paspoort. Tot zijn achttiende droeg Marko de achternaam van zijn moeder: Matic. Op zijn achttiende verjaardag besloot hij samen met zijn oudere broer om de naam van zijn vader te gaan dragen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 juni 2015 - 14:56   quote  deeplink  
Zou mooi zijn maar voor hoeveel..?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 juni 2015 - 14:58   quote  deeplink  
Wel een verwelkoming als EL Al en Clasie weggaan
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 juni 2015 - 14:59   quote  deeplink  
Benieuwd of tie zondag al op de eerste training is?
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 26 juni 2015 - 15:01   quote  deeplink  
Eerst officieel
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 26 juni 2015 - 15:01   quote  deeplink  
Is hij al
Clyde Best
 Clyde Best - vrijdag 26 juni 2015 - 15:02   quote  deeplink  
Staat al op Feyenoord.nl heeft getekend voor 4 jaar en sluit zondag aan bij de eerste training.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 26 juni 2015 - 15:03   quote  deeplink  
Gezien welkom echte versterking
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 juni 2015 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 15:01 schreef piet de paler het volgende:
Eerst officieel
Done..😁😎
MMM
 MMM - vrijdag 26 juni 2015 - 15:05   quote  deeplink  
Welkom!
V town madness
 V town madness - vrijdag 26 juni 2015 - 15:11   quote  deeplink  
Welkom Marko. Hier gaan we veel.plezier aan beleven.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 juni 2015 - 15:11   quote  deeplink  
Absoluut welkom
het kale mannetje
 het kale mannetje - vrijdag 26 juni 2015 - 15:12   quote  deeplink  
3,5 miljoen in termijnen.....sjapo van Geel
JanM
 JanM - vrijdag 26 juni 2015 - 15:13   quote  deeplink  
Kudt Van Geel
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 juni 2015 - 15:14   quote  deeplink  
Ghehe
Clyde Best
 Clyde Best - vrijdag 26 juni 2015 - 15:15   quote  deeplink  
in termijnen van 1 euro?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 juni 2015 - 15:16   quote  deeplink  
Met Marko Vejinovic haalt Feyenoord een van de meest productieve middenvelders in de Eredivisie binnen. Afgelopen seizoen was hij goed voor twaalf doelpunten voor Vitesse, terwijl hij bovendien acht assists gaf, zo blijkt uit cijfers van ORTEC Sports.
Drie van de doelpunten van Vejinovic kwamen voort uit vrije trappen, waarmee hij een van de beste renderende vrije trappen-nemers in Nederland is. De middenvelder scoorde bovendien vier keer uit een strafschop.

Vejinovic scoort in meer spelersklassementen over afgelopen seizoen zeer hoog. Zo had hij de meeste balveroveringen per wedstrijd van alle middenvelders. Met 8,8 balveroveringen per duel bleef hij Jordy Clasie (8,0) net voor. Zowel in duels als in onderscheppingen scoort hij zeer goed.

De aanwinst van Feyenoord behoort tot de vijf middenvelders met de meeste passes per wedstrijd (55,5). Op de helft van de tegenstander komt 84 % van zijn passes aan op de plaats van bestemming, waarmee hij eveneens tot de top vijf van middenvelders in de Eredivisie behoort. Ter vergelijking, Karim El Ahmadi leverde afgelopen seizoen het hoogste percentage gecompleteerde passes af op de helft van de tegenstander: 87 %.

Marko Vejinovic in het seizoen 2014-2015:

Wedstrijden 35
Speelminuten 2957
Doelpunten 12
Assists 8
Gele kaarten 6
Rode kaarten 0
Peckerwood
 Peckerwood - vrijdag 26 juni 2015 - 15:19   quote  deeplink  
Nice, welkom, beste alternatief als Clasie gaat en broodnodig scorend vermogen!
JanM
 JanM - vrijdag 26 juni 2015 - 15:20   quote  deeplink  
En met het geld van Clasie (als die gaat) Ziyech alsnog halen!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 26 juni 2015 - 15:25   quote  deeplink  
Zou hj kunnen spelen met Karim?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 juni 2015 - 15:27   quote  deeplink  
Nu weten we ook gelijk waarom rugnummer 5 nog niet was vergeven..👀
MMM
 MMM - vrijdag 26 juni 2015 - 15:28   quote  deeplink  
3,5 miljoen in termijnen, prima.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2015 door MMM --
tomson
 tomson - vrijdag 26 juni 2015 - 15:30   quote  deeplink  
Powerhouse ! Dit is er eentje die t elftal echt versterkt.
Ik heb hier iig een heel goed gevoel over. Als deze jongen en Dirkie (hopelijk)
een klik hebben kunnen er wel eens hele mooie dingen gaan gebeuren.

het kale mannetje
 het kale mannetje - vrijdag 26 juni 2015 - 15:35   quote  deeplink  
Tja lekker van Geel afzeiken maar dit doet hij dan weer wel goed...nu nog een jonge scorende spits en linksback en hopelijk Ziyech.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 26 juni 2015 - 15:37   quote  deeplink  
Lijkt me prima aankoop. Slim om dit te doen voordat Clasie is verkocht, anders had Vitesse vast een hoger bedrag gevraagd.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 26 juni 2015 - 15:48   quote  deeplink  
Maar waarom in termijnen er was toch geld?
G-child
 G-child - vrijdag 26 juni 2015 - 15:49   quote  deeplink  
Uitstekende aankoop, hopelijk volgen er snel meerdere!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 26 juni 2015 - 15:49   quote  deeplink  
Welkom Marko!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juni 2015 - 15:50   quote  deeplink  
Kut van Geel
R()b
 R()b - vrijdag 26 juni 2015 - 16:01   quote  deeplink  
Top transfer welkom!
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 26 juni 2015 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 15:48 schreef piet de paler het volgende:
Maar waarom in termijnen er was toch geld?
Belastingtechnisch beter.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juni 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 15:48 schreef piet de paler het volgende:
Maar waarom in termijnen er was toch geld?
Plus laat je nu meer ruimte op de markt.
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 26 juni 2015 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 15:15 schreef Clyde Best het volgende:
in termijnen van 1 euro?
ja per seconde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2015 door PieterBos --
sevillana
 sevillana - vrijdag 26 juni 2015 - 16:34   quote  deeplink  
dit nieuws is voor mij dus duidelijk de moeite waard om het zomer reces even te verlaten ;)
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 26 juni 2015 - 16:47   quote  deeplink  
Welkom Marko na Guidettie de beste aankoop van M.v.Geel proficiat Martin dit hebje goed, en uitstekend gedaan ook belasting technis.Nu ziyech nog dan kan het seisoen niet meer stuk op een scoren de spits na.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 juni 2015 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 16:34 schreef sevillana het volgende:
dit nieuws is voor mij dus duidelijk de moeite waard om het zomer reces even te verlaten ;)
Haha mooi welkom back sev😀
feyenoordq
 feyenoordq - vrijdag 26 juni 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 16:47 schreef Fer 1 het volgende:
Welkom Marko na Guidettie de beste aankoop van M.v.Geel proficiat Martin dit hebje goed, en uitstekend gedaan ook belasting technis.Nu ziyech nog dan kan het seisoen niet meer stuk op een scoren de spits na.
Janmaat, Pelle vergeten? Daarachter samen met Toornstra en wie weet Bilal de beste aankopen van van Geel. Ik heb er zin in dit seizoen.
van geil
 van geil - vrijdag 26 juni 2015 - 16:59   quote  deeplink  
prima eerste stap.
ik denk dat we veel plezier aan Marko gaan beleven.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 26 juni 2015 - 17:00   quote  deeplink  
En een nieuwe kuip in aantocht ,gaat het nu eindelijk is gebeuren multifunctioneel met, een goede infrastructuur.Alleen dat stuk verdriet van leefbaar is krities om het niet groter te maken dan het is maar wel hoog nodig klojo.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 juni 2015 - 17:06   quote  deeplink  
Goh wat zijn we ineens allemaal positief gestemd😂😂
ar
 ar - vrijdag 26 juni 2015 - 17:07   quote  deeplink  
Welkom Marko!
Goede aankoop.
En goed onderhandeld,pleuris van Geel.
dr love
 dr love - vrijdag 26 juni 2015 - 17:12   quote  deeplink  
Heel goed van geel nu gauw clasie eruit gooien voegde toch niks aan a selectie, alleen jammer dat achmadi ook weggaat maar we hebben nu sterke en creatieve aanvallende middenvelders met toornstra vejnovic vilhena karsdorp. Nu nog 2 spelers erbij topspits en een ervaren libero erbij dan is feyenoord klaar.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 juni 2015 - 17:17   quote  deeplink  
Deze post was te voorspellen dr love..😎
van geil
 van geil - vrijdag 26 juni 2015 - 17:20   quote  deeplink  
Er krijgen ineens mensen harde plassers van hun goeroe .
de tissues zijn niet aan te slepen.
dr love
 dr love - vrijdag 26 juni 2015 - 17:21   quote  deeplink  
Oh ja vergeten helaas immers, wilkshere, Mathijssen, ook eruit a.u.b maar dat wordt ook lastig wie wil ze nu hebben misschien immers die nog bij een subtop club kan.
dr love
 dr love - vrijdag 26 juni 2015 - 17:25   quote  deeplink  
Over nieuwe kuip moet feyenoord maar even wachten laat ze eerst maar es wat presteren op het veld en de salarissen flink naar beneden schroeven.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 juni 2015 - 17:28   quote  deeplink  
Huh salarissen naar beneden schroeven..?
Dan trek je enkel middmaat aan vrees ik..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 juni 2015 - 17:36   quote  deeplink  
Vejinovic trotse Feyenoorder: ''Ik ben zo blij als een kind''

14dn6z7.jpg

Nadat Marko Vejinovic vrijdagmiddag zijn eerste Feyenoord-shirt in ontvangst had genomen uit handen van Martin van Geel, richtte hij zelf het woord tot de aanwezigen in de Business Unit van De Kuip. De middenvelder vond het na het tekenen van een vierjarig contract op zijn plaats om de mensen te bedanken die de transfer van Vitesse naar Feyenoord mogelijk hadden gemaakt, zo vertelde hij aansluitend in zijn eerste interview als Feyenoorder.

Hoe lang heb je uitgekeken naar dit moment?

Toch wel een tijdje. De hele afhandeling heeft een tijdje geduurd, dus ik ben blij dat die periode nu achter de rug is. Daarom heb ik na de ondertekening ook even het woord genomen, om mijn dankbaarheid richting Feyenoord te tonen.

Met welk gevoel sta jij hier?

Ik ben heel blij met deze overstap. Feyenoord is een fantastische club, waar ik dankzij Martin van Geel een heel goed gevoel bij heb gekregen. Ik ben hartstikke blij dat ik voor deze club mag gaan spelen. Ik voel me net weer een klein kind nu ik hier in dit enorme stadion mag staan. Ik kijk nu al uit naar zondag, om voor zoveel supporters de eerste training af te werken. Hoe meer publiek er komt, hoe leuker het is. Het is voor mij ook belangrijk om direct goed bij een club te beginnen, daarom wil ik ook vanaf de eerste training laten zien wat ik kan, aan de staf, de spelers en aan het publiek.

Met welk doel kom jij naar Feyenoord?

Ik wil Feyenoord helpen om hogerop te komen. Ik wil daarnaast nog meer van mezelf laten zien dan ik afgelopen jaar heb gedaan en daarnaast ook andere spelers verder helpen.

Met welk gevoel kijk je terug op het afgelopen seizoen bij Vitesse?

Ik ben tevreden over de ontwikkeling die ik afgelopen jaar heb doorgemaakt. Ik heb grote stappen gemaakt, wat ook terug te zien is in mijn statistieken. Daar heb ik denk ik ook deze stap aan Feyenoord aan te danken. Voor mijn gevoel was ik ook klaar voor deze stap, die denk ik op het juiste moment komt. Dat wil ik nu heel graag gaan laten zien.

Wat biedt jou het vertrouwen dat Feyenoord komend seizoen beter kan presteren dan het afgelopen jaar?

Feyenoord heeft veel jonge spelers, die afgelopen seizoen weer een jaar ervaring hebben opgedaan. Zij zullen ook absoluut geleerd hebben van de mindere momenten, zoals aan het eind van het seizoen. Los daarvan heeft Feyenoord zich nu al versterkt, met naast mij ook Dirk Kuyt. Daarom heb ik er alle vertrouwen in dat we een goed seizoen tegemoet gaan.

De concurrentie op het middenveld is stevig.

Dat weet je als je bij een topclub terecht komt. Die concurrentie wil ik graag aangaan, daar word je ook alleen maar sterker van. Het is een extra motivatie om het maximale uit jezelf te halen.
bron:Feyenoord.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2015 door RenatoBos --
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 26 juni 2015 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 16:51 schreef feyenoordq het volgende:

[..]

Janmaat, Pelle vergeten? Daarachter samen met Toornstra en wie weet Bilal de beste aankopen van van Geel. Ik heb er zin in dit seizoen.
Ik vond Vermeer halen ook geen gekke gedachte. Wil je kampioen worden, dan moet ook de keeper een keer beter zijn. Helaas door de rangschikking van vorig jaar, leek niets beter te zijn dan voorheen.

Maar heb er ook zin in!
dr love
 dr love - vrijdag 26 juni 2015 - 18:13   quote  deeplink  
Oh ja waarom moet je een speler halen met naambekendheid dat geeft geen enkele clubs garantie op succes alleen messi en Cristiano Ronaldo en pogba, Ibrahimovic. Met een beetje goeie scouting heb je heus wel een goede speler voor feyenoord wat ik alleen hoop is dat m.v.geel wel met gio samen hebben gekozen voor nieuwe spelers wat hij moet een zo sterk mogelijk formatie op het veld zetten en goed ingespeeld zijn.dat hebben de vorige choachen ook niet voor elkaar gehad alleen r.koeman had een beetje mazzel dat het slechte spel werd ingedekt Door doelpunten van pelle

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Marko Vejinovic topic









0.0187668