BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Manchester United voltooien Sergio Romero overdracht

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sdasx90
 sdasx90 - maandag 27 juli 2015 - 10:00   quote  deeplink  
Manchester United hebben ondertekend doelman Sergio Romero - met toekomst nog onbeslist David De Gea's.
Manchester-United-Announce-Signing-of-Goalkeeper-Sergio-Romero.jpg
Argentiniƫ World Cup ster Romero heeft een driejarig contract getekend met United, met de mogelijkheid tot verlenging met een jaar verlengd.
Manchester-United-Announce-Signing-of-Goalkeeper-Sergio-Romero.jpg
Romero speelde onder Verenigde baas Louis van Gaal bij AZ Alkmaar, het winnen van de Nederlandse titel, en heeft de verhuizing naar Old Trafford als een vrije agent na het verlaten van Sampdoria maakte.
Manchester-United-Announce-Signing-of-Goalkeeper-Sergio-Romero.jpg
De 28-jarige is ondertekend te midden van een achtergrond van de toenemende onzekerheid over de toekomst van De Gea, die wordt gezocht door Real en die wil de 10-time Europese Cup winnaars treden.

United zijn onvermurwbaar De Gea zal niet gaan naar Madrid tenzij Real schipper Sergio Ramos komt de andere kant op, die nu lijkt onwaarschijnlijk, met verslagen van Spanje dat de verdediger is klaar om een nieuwe deal te ondertekenen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2015 door sdasx90 --
VVout
 VVout - maandag 27 juli 2015 - 10:26   quote  deeplink  
Google translate?
Peterhs
 Peterhs - maandag 27 juli 2015 - 10:37   quote  deeplink  
Dat hoop ik voor hem anders is het droevig gesteld.
VVout
 VVout - maandag 27 juli 2015 - 10:49   quote  deeplink  
Moest ik ff doorheen worstelen, maar goed het nieuws komt over.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Manchester United voltooien Sergio Romero overdracht









0.0056648