BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt DE kampioen in de Eredivisie seizoen 2015/2016? 🍾 PSV🍾😝

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 29 januari 2016 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 22:16 schreef ZerauS het volgende:
Als dit is wat je je kinderen meegeeft moet je je ogen uit je kop schamen als vader zijnde
Dat is aanname na aanname. En, weet je wat het gevaar is van een aanname?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door Pieter08 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 29 januari 2016 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 22:56 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Dat is aanname na aanname. En, weet me wat het gevaar is van een aanname?
Hoezo aanname je geeft het zelf toch aan...stel dat je dochter lesbisch was met een lesbische vriendin die voor Ajax is....man man dan heb jij geen leven.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 30 januari 2016 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hoezo aanname je geeft het zelf toch aan...stel dat je dochter lesbisch was met een lesbische vriendin die voor Ajax is....man man dan heb jij geen leven.
Lesbisch prima, maar Ajacied nee.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 30 januari 2016 - 13:49   quote  deeplink  
Eens..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 januari 2016 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:14 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Lesbisch prima, maar Ajacied nee.
Mijn dochter is 10...als ze straks met een PSV'er of Feijenoorder thuis komt ook prima, zolang het maar geen Marokkaan is.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 30 januari 2016 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 14:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mijn dochter is 10...als ze straks met een PSV'er of Feijenoorder thuis komt ook prima, zolang het maar geen Marokkaan is.
Maar als die marokaan haar nou gelukkig maakt wil je haar dat dan onthouden..?
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 30 januari 2016 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:14 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Lesbisch prima, maar Ajacied nee.
Zou een hele rotte wereld zijn als veel mensen jou karakter hadden pff. Stel je balanceert op het randje vd dood en er is iemand die jou je leven kan redden maar deze persoon heeft jou karakter..moet ie je dan gewoon maar laten doodgaan omdat je voor een bepaalde club bent die niet in zijn straatje past?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 januari 2016 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 14:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar als die marokaan haar nou gelukkig maakt wil je haar dat dan onthouden..?
Daar heb jij een punt....ga ik over nadenken, ik heb nog wat tijd ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 januari 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 14:59 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Zou een hele rotte wereld zijn als veel mensen jou karakter hadden pff. Stel je balanceert op het randje vd dood en er is iemand die jou je leven kan redden maar deze persoon heeft jou karakter..moet ie je dan gewoon maar laten doodgaan omdat je voor een bepaalde club bent die niet in zijn straatje past?
Dat is vragen aan Bonnie of ze in een IQ test boven de 110 kan scoren.....
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 30 januari 2016 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 14:59 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Zou een hele rotte wereld zijn als veel mensen jou karakter hadden pff. Stel je balanceert op het randje vd dood en er is iemand die jou je leven kan redden maar deze persoon heeft jou karakter..moet ie je dan gewoon maar laten doodgaan omdat je voor een bepaalde club bent die niet in zijn straatje past?
Pfffff dus stel dat ik een slecht hart hebt maar dat ik een donorhart van een Ajacied zou kunnen krijgen........laat mij dan maar sterven..
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 30 januari 2016 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 15:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat is vragen aan Bonnie of ze in een IQ test boven de 110 kan scoren.....
Ghehe :-)
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 30 januari 2016 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 15:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Pfffff dus stel dat ik een slecht hart hebt maar dat ik een donorhart van een Ajacied zou kunnen krijgen........laat mij dan maar sterven..
Als het erop aankomt niet denk ik want je houdt van je vrouw en kids dus zul je alles eraan doen om zo lang mogelijk bij ze te blijven
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 30 januari 2016 - 16:37   quote  deeplink  
Das naïef gedacht Zeraus van je. Geloof me ik sterf dan liever..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 januari 2016 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 16:37 schreef RenatoBos het volgende:
Das naïef gedacht Zeraus van je. Geloof me ik sterf dan liever..
Niet !!!...en ik ken jou ....en je vrouw !!!!
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 30 januari 2016 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 14:59 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Zou een hele rotte wereld zijn als veel mensen jou karakter hadden pff. Stel je balanceert op het randje vd dood en er is iemand die jou je leven kan redden maar deze persoon heeft jou karakter..moet ie je dan gewoon maar laten doodgaan omdat je voor een bepaalde club bent die niet in zijn straatje past?
Wat weet jij van mijn karakter? Je kent me niet, maar hebt wel meteen een oordeel klaar. Laat me es raden? Ben jij toevallig een Ajacied?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 januari 2016 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 18:31 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Wat weet jij van mijn karakter? Je kent me niet, maar hebt wel meteen een oordeel klaar. Laat me es raden? Ben jij toevallig een Ajacied?
Jola...ik ben ook een Ajacied...

ZerauS
 ZerauS - zaterdag 30 januari 2016 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 18:31 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Wat weet jij van mijn karakter? Je kent me niet, maar hebt wel meteen een oordeel klaar. Laat me es raden? Ben jij toevallig een Ajacied?
Uitspraken zijn alleszeggend voor een karakter. Daarmee geef je namelijk aan hoe iemand in elkaar zit. Het zegt wat over hoe je in het leven staat wat je normen en waarden zijn en over je iq en eq. In jou geval kom je daar niet al te best vanaf. Dat kun je een ander niet kwalijk nemen want het zijn je eigen uitspraken. Maar kortzichtig onvolwassen en vrij narcistisch ben je wel. Niet omdat je voor PSV bent integendeel maar puur gebaseerd op het feit dat je jou mening en gevoel voor jou belangrijker zijn dan het geluk van je kind. Dan ben je of heel dom of heel onvolwassen of heel egoïstisch en niet al te intelligent. En al helemaal omdat dit voortvloeit vanuit een ' voetbal' perspectief. Besef je als volwassen man wel hoe dom dit overkomt? Mijn kind mag gelukkig zijn maar die jongen moet niet voor Ajax zijn of over Ajax praten in mijn huis. Wat bij mij voorop staat als vader is dat degene met wie mijn kind thuiskomt is dat ie goed voor mijn kind is en dat ie eerlijk is en goed in het leven staat en mijn kind gelukkig maakt en niet welke club die support..
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 30 januari 2016 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 18:31 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Wat weet jij van mijn karakter? Je kent me niet, maar hebt wel meteen een oordeel klaar. Laat me es raden? Ben jij toevallig een Ajacied?
Dat laatste zinnetje geeft aan hoe intelligent jij bent. Qua inhoud zit er ook echt niks bij he. Alleen maar domme uitspraken die je zou verwachten van een kind van 10. Maar helaas spreekt hier een volwassen man. Ze zullen trots op je zijn...
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 30 januari 2016 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 18:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jola...ik ben ook een Ajacied...

[ filmpje ]
:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 30 januari 2016 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 17:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niet !!!...en ik ken jou ....en je vrouw !!!!
Echt wel, ik ken jou..je zou ook nog een haakneus op mijn smoel transplanteren gek..
Roboer
 Roboer - zaterdag 30 januari 2016 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 18:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jola...ik ben ook een Ajacied...

[ filmpje ]
Mooie foto van je moeder voordat ze op straat ging werken.
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 30 januari 2016 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 22:28 schreef Roboer het volgende:

[..]

Mooie foto van je moeder voordat ze op straat ging werken.
Vreselijke trieste reactie. Hebben jullie hier op het forum allemaal het iq van een spliterwt?
Werkelijk geen 1 zinnige of fatsoenlijke reactie. Stelletje tokkies.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door ZerauS --
Roboer
 Roboer - zaterdag 30 januari 2016 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 22:37 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Vreselijke trieste reactie. Hebben jullie hier op het forum allemaal het iq van een spliterwt?
Werkelijk geen 1 zinnige of fatsoenlijke reactie. Stelletje tokkies.
Exact, onze iq is 040
Slimste regio van de wereld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door Roboer --
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 30 januari 2016 - 23:19   quote  deeplink  
Ik mag aannemen dat het "gesprek" tussen Pieter en Zeraus in scène gezet is?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door Vincent1970 --
remco k
 remco k - zaterdag 30 januari 2016 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 22:00 schreef Pieter08 het volgende:
Joh, wordt er wakker. Ik ken diverse Ajacieden en Feyenoorders waar exact hetzelfde gebeurd. Mijn zwager, in hart en nieren feyenoord supporter, zou een vriend van zijn dochter die Ajacied is niet eens accepteren. PSV' ers overigens wel😜
Zegt dan wel wat over het niveau waar jij je begeeft. En wees daar dan inderdaad maar trots op..
remco k
 remco k - zaterdag 30 januari 2016 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 15:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Pfffff dus stel dat ik een slecht hart hebt maar dat ik een donorhart van een Ajacied zou kunnen krijgen........laat mij dan maar sterven..
De eerste stelling is al een utopie, geen Ajacied die jou een hart gaat geven...:-0
remco k
 remco k - zaterdag 30 januari 2016 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 18:31 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Wat weet jij van mijn karakter? Je kent me niet, maar hebt wel meteen een oordeel klaar. Laat me es raden? Ben jij toevallig een Ajacied?
Zegt de persoon die over iedereen een mening klaar heeft hier.. Whahahahahaha..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 31 januari 2016 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 18:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jola...ik ben ook een Ajacied...

[ filmpje ]
Er zijn ook goeie😜
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 januari 2016 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 21:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Echt wel, ik ken jou..je zou ook nog een haakneus op mijn smoel transplanteren gek..
Klopt maar ik hou van je....;-)
Pieter08
 Pieter08 - zondag 31 januari 2016 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 22:37 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Vreselijke trieste reactie. Hebben jullie hier op het forum allemaal het iq van een spliterwt?
Werkelijk geen 1 zinnige of fatsoenlijke reactie. Stelletje tokkies.
Je voelt je wel hè mafkees. Personen zoals jij daar heb ik een gruwelijke hekel aan en het is daarom ook niet toevallig dat je Ajacied bent. Dat is de reden waarom ik mijn dochter wil beschermen tegen mafkezen zoals jij. Verschrikkelijke neus💣💀☠
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 januari 2016 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 22:28 schreef Roboer het volgende:

[..]

Mooie foto van je moeder voordat ze op straat ging werken.
die is 88...en heeft nu rust...bufnukkel
Roboer
 Roboer - zondag 31 januari 2016 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 00:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

die is 88...en heeft nu rust...bufnukkel
Ken ik niet, je ziet ook dat de beelden wat ouder zijn dus.....
ZerauS
 ZerauS - zondag 31 januari 2016 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 00:43 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Je voelt je wel hè mafkees. Personen zoals jij daar heb ik een gruwelijke hekel aan en het is daarom ook niet toevallig dat je Ajacied bent. Dat is de reden waarom ik mijn dochter wil beschermen tegen mafkezen zoals jij. Verschrikkelijke neus💣💀☠
Alles wat jij zegt slaat kant noch wal. Je gaat nergens inhoudelijk op in. Jij kan je dochter überhaupt niet beschermen. Daarvoor hoor je een goede vader te zijn en volwassen. Nou....voordat je weer iets doms of lachwekkends gaat zeggen..lees alles even terug en vertel me dan nog eens of je nu echt nog steeds vind dat jij een volwassen vader bent die zijn kind normen en waarden meegeeft. Mijn kinderen hebben in ieder geval meer fatsoen in hun donder dan jij en denk zelfs dat ze ondanks hun jeugdige leeftijd een stuk intelligenter zijn ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door ZerauS --
Pieter08
 Pieter08 - zondag 31 januari 2016 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 10:14 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Alles wat jij zegt slaat kant noch wal. Je gaat nergens inhoudelijk op in. Jij kan je dochter überhaupt niet beschermen. Daarvoor hoor je een goede vader te zijn en volwassen. Nou....voordat je weer iets doms of lachwekkends gaat zeggen..lees alles even terug en vertel me dan nog eens of je nu echt nog steeds vind dat jij een volwassen vader bent die zijn kind normen en waarden meegeeft. Mijn kinderen hebben in ieder geval meer fatsoen in hun donder dan jij en denk zelfs dat ze ondanks hun jeugdige leeftijd een stuk intelligenter zijn ook.
Weer alleen maar aannames. Wat ben jij goed zeg. Ongelooflijk goed. Oh, jou kinderen zijn natuurlijk ook beter dan de rest. Ga je dadelijk ook nog verkondigen hoe goed jouw kleinkinderen gaan worden? Ben je toevallig familie van Hitler. Ook zo'n übermensch. Walgelijk figuur.
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2016 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 11:09 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Weer alleen maar aannames. Wat ben jij goed zeg. Ongelooflijk goed. Oh, jou kinderen zijn natuurlijk ook beter dan de rest. Ga je dadelijk ook nog verkondigen hoe goed jouw kleinkinderen gaan worden? Ben je toevallig familie van Hitler. Ook zo'n übermensch. Walgelijk figuur.
Jezus kerel, wat een niveau..
ZerauS
 ZerauS - zondag 31 januari 2016 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 11:09 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Weer alleen maar aannames. Wat ben jij goed zeg. Ongelooflijk goed. Oh, jou kinderen zijn natuurlijk ook beter dan de rest. Ga je dadelijk ook nog verkondigen hoe goed jouw kleinkinderen gaan worden? Ben je toevallig familie van Hitler. Ook zo'n übermensch. Walgelijk figuur.
Niks aannames. Gebaseerd op de dingen die je zelf zegt. Is al eerder tegen je gezegd ook maar jij gaat nergens inhoudelijk op in. Alleen maar onzin wat je verkondigd. Mijn kinderen hebben fatsoen en ja klopt gebaseerd op de dingen die jij verkondigd zijn hun dan inderdaad beter aangezien dat 1 ding is dat jij ontbeerd. Wat die opmerking over Hitler betreft geef je eens te meer aan hoe dom jij eigenlijk bent. Jij bent schijnbaar de enige die dat zelf niet door heeft.
VVout
 VVout - zondag 31 januari 2016 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 23:40 schreef remco k het volgende:

[..]

De eerste stelling is al een utopie, geen Ajacied die jou een hart gaat geven...:-0
Gelukkig, eindelijk weer gezond mensenverstand 😂
Pieter08
 Pieter08 - zondag 31 januari 2016 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 12:11 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Niks aannames. Gebaseerd op de dingen die je zelf zegt. Is al eerder tegen je gezegd ook maar jij gaat nergens inhoudelijk op in. Alleen maar onzin wat je verkondigd. Mijn kinderen hebben fatsoen en ja klopt gebaseerd op de dingen die jij verkondigd zijn hun dan inderdaad beter aangezien dat 1 ding is dat jij ontbeerd. Wat die opmerking over Hitler betreft geef je eens te meer aan hoe dom jij eigenlijk bent. Jij bent schijnbaar de enige die dat zelf niet door heeft.
Je komt ondanks het feit dat je zoooo verschrikkelijk goed bent niet verder dan herhaling. Man lazer op, ik walg van je. En van mensen zoals jij waarvan ik walg wil en kan ik niet inhoudelijk mee discussiëren.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 31 januari 2016 - 14:21   quote  deeplink  
YES, Roda pakt een terecht punt tegen Ajaks. PSV KOPLOPER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Roboer
 Roboer - zondag 31 januari 2016 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 14:21 schreef Pieter08 het volgende:
YES, Roda pakt een terecht punt tegen Ajaks. PSV KOPLOPER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Topie Jopie, nu hopen dat guardado meevalt.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 31 januari 2016 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 14:55 schreef Roboer het volgende:

[..]

Topie Jopie, nu hopen dat guardado meevalt.
Klopt, maar het is een taaie.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 31 januari 2016 - 17:58   quote  deeplink  
Goh, die Ajacieden blijven ineens weg. Hoe zou dat komen? Wel lekker rustig zo overigens.
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2016 - 19:49   quote  deeplink  
Er is hier amper gepost gister en vandaag. Dus geen reden hier te zijn. En de prijzen worden pas aan het einde van het seizoen verdeeld. Nu eens rustig kijken hoe jullie het gaan doen met de doordeweekse potjes erbij.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 januari 2016 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 17:58 schreef Pieter08 het volgende:
Goh, die Ajacieden blijven ineens weg. Hoe zou dat komen? Wel lekker rustig zo overigens.
oke...dan kom ik niet meer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door Nenam_tiL --
Pieter08
 Pieter08 - maandag 01 februari 2016 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 23:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

oke...dan kom ik niet meer
Voor jou maken we graag een uitzondering Nenam😃
Roboer
 Roboer - maandag 01 februari 2016 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 14:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mijn dochter is 10...als ze straks met een PSV'er of Feijenoorder thuis komt ook prima, zolang het maar geen Marokkaan is.
Jij bent toch die gast uit Apeldoorn?
ZerauS
 ZerauS - maandag 01 februari 2016 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 17:58 schreef Pieter08 het volgende:
Goh, die Ajacieden blijven ineens weg. Hoe zou dat komen? Wel lekker rustig zo overigens.
Misschien door het trieste nivo dat sommige mensen hier hebben. Valt weinig te discussiëren. Ze zijn of erg asociaal of ongelooflijk dom. Loopt er ook eentje in de rondte hier,misschien heb je wel eens van hem gehoord. Pieter heet die en die 08 staat voor het aantal hersencellen. Als je hem hoort praten ga je stuk van binnen. Net als je denkt dat het niet dommer kan...bewijst hij iedere keer het tegendeel. Best amusant overigens.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 februari 2016 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 10:10 schreef Roboer het volgende:

[..]

Jij bent toch die gast uit Apeldoorn?
Momenteel wel....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 februari 2016 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 13:24 schreef VVout het volgende:

[..]

Gelukkig, eindelijk weer gezond mensenverstand 😂
En een prima hart..!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 februari 2016 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 19:28 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Misschien door het trieste nivo dat sommige mensen hier hebben. Valt weinig te discussiëren. Ze zijn of erg asociaal of ongelooflijk dom. Loopt er ook eentje in de rondte hier,misschien heb je wel eens van hem gehoord. Pieter heet die en die 08 staat voor het aantal hersencellen. Als je hem hoort praten ga je stuk van binnen. Net als je denkt dat het niet dommer kan...bewijst hij iedere keer het tegendeel. Best amusant overigens.
Nou nou niet te persoonlijk doen, tis een algemeen gegeven dat boeren niet de slimsten zijn maar de meeste amsterdommers zijn behoorlijk minder begaafd..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt DE kampioen in de Eredivisie seizoen 2015/2016? 🍾 PSV🍾😝









0.0509009