BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt DE kampioen in de Eredivisie seizoen 2015/2016? 🍾 PSV🍾😝

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - zondag 01 november 2015 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 10:30 schreef VVout het volgende:
Heb net ff naar de samenvatting zitten kijken, van wat je ziet wordt je niet blij in verdedigend opzicht. Maar ja, zolang je er zelf meer scoort als de tegenstander, om er maar eens een stelling bij te halen.
Eens, alleen als de tegenstander bv Wolfsburg of Feyenoord heet dan heb je wel een vet probleem.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 01 november 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 23:12 schreef Pieter08 het volgende:
Mijn voorspelling Renato:
ADO Den Haag - Feyenoord 1-1
Ik dacht dat jullie nog wel een puntje zouden pakken. Nu moeten jullie volgende week tegen 020 maar de drie punten pakken
remco k
 remco k - zondag 01 november 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 10:30 schreef VVout het volgende:
Heb net ff naar de samenvatting zitten kijken, van wat je ziet wordt je niet blij in verdedigend opzicht. Maar ja, zolang je er zelf meer scoort als de tegenstander, om er maar eens een stelling bij te halen.
En nog 1.. Als je ook de slechte wedstrijden wint..
remco k
 remco k - zondag 01 november 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 11:36 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Eens, alleen als de tegenstander bv Wolfsburg of Feyenoord heet dan heb je wel een vet probleem.
Dan is de strijd en mentaliteit ook weer compleet anders..
ZerauS
 ZerauS - zondag 01 november 2015 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 14:24 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jullie nog wel een puntje zouden pakken. Nu moeten jullie volgende week tegen 020 maar de drie punten pakken
Als wij spelen zoals we dat gisteravond deden dan maakt Feyenoord geen kans. Woensdag was een incident😉
Pieter08
 Pieter08 - zondag 01 november 2015 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 18:25 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Als wij spelen zoals we dat gisteravond deden dan maakt Feyenoord geen kans. Woensdag was een incident😉
Aan die arrogantie is Feyenoord vandaag ten onder gegaan
remco k
 remco k - zondag 01 november 2015 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 19:16 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Aan die arrogantie is Feyenoord vandaag ten onder gegaan
Omda Feyenoord het niet gewent is zo arrogant te zijn..
VVout
 VVout - maandag 02 november 2015 - 14:46   quote  deeplink  
Zo zullen we allemaal ons Waterloo nog wel gaan beleven. Voorlopig helemaal ziek van dit verhaal.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 02 november 2015 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2015 - 14:46 schreef VVout het volgende:
Zo zullen we allemaal ons Waterloo nog wel gaan beleven. Voorlopig helemaal ziek van dit verhaal.
Zondag gewoon winnen tegen Ajakkes en alles is weer goed😃
remco k
 remco k - maandag 02 november 2015 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2015 - 19:14 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Zondag gewoon winnen tegen Ajakkes en alles is weer goed😃
Denk je?? Ik denk het niet, al winnen ze staan wij nog gewoon bovenaan..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 02 november 2015 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2015 - 19:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk je?? Ik denk het niet, al winnen ze staan wij nog gewoon bovenaan..
Goed gerekend. Wij staan dan op slechts 1 puntje😃
remco k
 remco k - dinsdag 03 november 2015 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2015 - 20:31 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Goed gerekend. Wij staan dan op slechts 1 puntje😃
Eerst nog maar eens zien te winnen..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 november 2015 - 02:27   quote  deeplink  
Komt goed gaan we doen..
remco k
 remco k - woensdag 04 november 2015 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 02:27 schreef RenatoBos het volgende:
Komt goed gaan we doen..
Ik bedoelde Pietertje..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 november 2015 - 09:54   quote  deeplink  
Die ook natuurlijk..😉
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 04 november 2015 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 08:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik bedoelde Pietertje..
Als we zo spelen als gisterenavond tegen Wolfsburg dan komt het idd goed
remco k
 remco k - woensdag 04 november 2015 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 13:18 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Als we zo spelen als gisterenavond tegen Wolfsburg dan komt het idd goed
Jup, maar als je speelt zoals veel andere wedstrijden dit seizoen na een goede wedstrijd. Gaat het niet goedkomen..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 04 november 2015 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 15:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Jup, maar als je speelt zoals veel andere wedstrijden dit seizoen na een goede wedstrijd. Gaat het niet goedkomen..
Hopelijk hebben we daarvan geleerd.
remco k
 remco k - woensdag 04 november 2015 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 17:29 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Hopelijk hebben we daarvan geleerd.
Dat zou voor Europa en de Nederlandse competitie goed nieuws zijn.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 08 november 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 17:29 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Hopelijk hebben we daarvan geleerd.
Blijkbaar niks geleerd. Overigens, narsingh weer een draak van een wedstrijd gespeeld, Pereiro staat 5 min in het veld en meteen een assist. Hoelang duurt het nog voordat narsingh uit de basisopstelling verdwijnt..?
Pieter08
 Pieter08 - zondag 08 november 2015 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2015 - 13:48 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Blijkbaar niks geleerd. Overigens, narsingh weer een draak van een wedstrijd gespeeld, Pereiro staat 5 min in het veld en meteen een assist. Hoelang duurt het nog voordat narsingh uit de basisopstelling verdwijnt..?
Hoelang duurt het nog dat Cocu Narsingh en Maher de bank definitief laten warmhouden en kiest voor Hendrix en Pereiro? Als Pereiro de kans krijgt om echt vier a vijf wedstrijden in de basis te staan dan gaat hij nooit meer uit de basis.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 20 november 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Na 2 weken vol ellende in de interlandperiode wordt er komend weekend ook weer gevoetbald. Komen er nog verrassingen dit weekend of doet de top 3 zijn plicht?
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 20 november 2015 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 17:26 schreef psveindhoven123 het volgende:
Na 2 weken vol ellende in de interlandperiode wordt er komend weekend ook weer gevoetbald. Komen er nog verrassingen dit weekend of doet de top 3 zijn plicht?
Gelukkig, weer een lekker voetbalweekendje. Ik verwacht wel dat de top 3 gewoon haar wedstrijden wint.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 21 november 2015 - 22:07   quote  deeplink  
Ajax of Feyenoord alvast gefeliciteerd met het kampioenschap. Misschien loop ik te hard van stapel, maar als je het gewoon niet kunt opbrengen om gewoon inzet te tonen, verdien je het gewoon niet. Zo'n bruma die zichzelf beter vindt dan Beckenbauer. Misplaatste arrogantie, vreselijk.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 21 november 2015 - 22:09   quote  deeplink  
En dat begint ook bij Luuk de jong daar voorin, die altijd wordt geroemd om zijn werklust, maar op dat gebied het ook compleet laat afweten. Ik erger me dood
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 21 november 2015 - 22:42   quote  deeplink  
Ik zeg echte maatregelen nemen voortaan in plaats van die toespraakjes van softie cocu. Hou maar eens een keer een week salaris in dat ze echt voelen dat dit niet kan
Pieter08
 Pieter08 - zondag 22 november 2015 - 10:53   quote  deeplink  
Het is puur een metaliteitskwestie. Als PSV echt wil wordt Willem 2 vernederd, maar blijkbaar kan dat niet opgebracht worden. Tip voor Brands: kijk eens goed naar Atletico Madrid en ga dan pas de transfermarkt op. Daar lopen namelijk een aantal spelers rond die elke week het gras willen opvreten en daardoor ook vaak boven zichzelf uitstijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 november 2015 door Pieter08 --
ZerauS
 ZerauS - zondag 22 november 2015 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2015 - 20:31 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Goed gerekend. Wij staan dan op slechts 1 puntje😃
Niet helemaal goed gerekend...lol
ZerauS
 ZerauS - zondag 22 november 2015 - 11:54   quote  deeplink  
Overigens blijven jullie wel tweede. Mijn voorspelling is dat Feyenoord ondanks het thuisvoordeel vandaag niet gaat winnen van Twente. Ik hou het op 2-2.
VVout
 VVout - zondag 22 november 2015 - 11:57   quote  deeplink  
Ik zeg niets voordat de koek verdeelt is, maar iets in mij proeft toch dat hier foute koek gegeten wordt.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 22 november 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2015 - 11:57 schreef VVout het volgende:
Ik zeg niets voordat de koek verdeelt is, maar iets in mij proeft toch dat hier foute koek gegeten wordt.
Wij eten foute koek bij de kleintjes. Diep triest.
VVout
 VVout - zondag 22 november 2015 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2015 - 12:06 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Wij eten foute koek bij de kleintjes. Diep triest.
Das niet te verteren en daarom wacht ik vandaag eerst eens af.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 22 november 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2015 - 10:53 schreef Pieter08 het volgende:
Het is puur een metaliteitskwestie. Als PSV echt wil wordt Willem 2 vernederd, maar blijkbaar kan dat niet opgebracht worden. Tip voor Brands: kijk eens goed naar Atletico Madrid en ga dan pas de transfermarkt op. Daar lopen namelijk een aantal spelers rond die elke week het gras willen opvreten en daardoor ook vaak boven zichzelf uitstijgen.
Ja klopt helemaal. Maar die hebben wel een paar leiders met een goede mentaliteit. PSV heeft spelers die een leidende rol zouden moeten vervullen, namelijk: zoet Moreno bruma guardado de jong. Zoet is net als zijn trainer een softie en heeft al genoeg moeite met zichzelf. Moreno is wel ervaren maar nieuw bij de club en Spaanstalig. Bruma gaat mee met de vorm van de dag en is absoluut geen steunpilaar, tegen united en Wolfsburg hoort ie bij de beteren en bij de wanprestaties is hij de eerste die het laat afweten. Guardado geweldig maar ook Spaanstalig. En ten slotte nog luuk de jong, uitstekende spits maar staat voorin dus dan is het lastig je verdediging te ondersteunen. Kortom kerels in plaats van softies. Zet maar een reus op de plek van bruma en een keeper met uitstraling in de goal. Ook cocu straalt niks meer dan onmacht uit en lijkt de groep niet onder controle te hebben.
Roboer
 Roboer - zondag 22 november 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2015 - 11:54 schreef ZerauS het volgende:
Overigens blijven jullie wel tweede. Mijn voorspelling is dat Feyenoord ondanks het thuisvoordeel vandaag niet gaat winnen van Twente. Ik hou het op 2-2.
Dat is voor ons op dit moment helaas het hoogst haalbare.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 22 november 2015 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2015 - 12:12 schreef VVout het volgende:

[..]

Das niet te verteren en daarom wacht ik vandaag eerst eens af.
Wees gerust Wout, thuis winnen jullie de potjes wel. Uit is een ander verhaal.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 november 2015 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2015 - 11:54 schreef ZerauS het volgende:
Overigens blijven jullie wel tweede. Mijn voorspelling is dat Feyenoord ondanks het thuisvoordeel vandaag niet gaat winnen van Twente. Ik hou het op 2-2.
Fijn die voorspellingen van jou..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 22 november 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2015 - 15:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Fijn die voorspellingen van jou..
De eerste 2 is tot dusverre goed😜, maar zonder gekheid Twente gaat er geen 2 meer maken. Dus het komt goed Renato. En overigens jouw voorspelling behoort nog steeds tot de mogelijkheden.
ZerauS
 ZerauS - zondag 22 november 2015 - 15:43   quote  deeplink  
Twente speelt ruk en Feyenoord best aardig dus klopt...ik zat er helemaal naast.
ZerauS
 ZerauS - zondag 22 november 2015 - 15:44   quote  deeplink  
Maakt me ook niet zo heel veel uit eerlijk gezegd zolang wij maar op 1 blijven staan
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 november 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2015 - 15:43 schreef ZerauS het volgende:
Twente speelt ruk en Feyenoord best aardig dus klopt...ik zat er helemaal naast.
Wederom..
ZerauS
 ZerauS - zondag 22 november 2015 - 16:32   quote  deeplink  
Nogmaals ik zit er graag naast zolang wij maar op 1 blijven en voorlopig zie ik het niet gebeuren dat een club ons gaat passeren. Tweede helft vd competitie hebben jullie veel zware uitwedstrijden en meteen na de winterstop PSV. Sterker nog ik denk dat we helemaal niet meer worden ingehaald. Maar das nu nog te voorbarig om daar een uitspraak over te doen.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 22 november 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2015 - 16:32 schreef ZerauS het volgende:
Nogmaals ik zit er graag naast zolang wij maar op 1 blijven en voorlopig zie ik het niet gebeuren dat een club ons gaat passeren. Tweede helft vd competitie hebben jullie veel zware uitwedstrijden en meteen na de winterstop PSV. Sterker nog ik denk dat we helemaal niet meer worden ingehaald. Maar das nu nog te voorbarig om daar een uitspraak over te doen.
Als PSV het ook in de mindere wedstrijden kan opbrengen zijn ze sterker dan jullie, zie Ajax-PSV jl. Maar als bestaat niet in de voetballerij, en dus zijn jullie de verdiende koploper. Hoop wel dat jullie nog wat gaan presteren in Europa want dat is drama dit jaar. Een beetje het tegenovergestelde van PSV.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 22 november 2015 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2015 - 16:32 schreef ZerauS het volgende:
Nogmaals ik zit er graag naast zolang wij maar op 1 blijven en voorlopig zie ik het niet gebeuren dat een club ons gaat passeren. Tweede helft vd competitie hebben jullie veel zware uitwedstrijden en meteen na de winterstop PSV. Sterker nog ik denk dat we helemaal niet meer worden ingehaald. Maar das nu nog te voorbarig om daar een uitspraak over te doen.
Bla bla bla..... Ze staan bovenaan en de arrogatie is weer ten top👎🏿😖💣
ZerauS
 ZerauS - zondag 22 november 2015 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2015 - 16:53 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Bla bla bla..... Ze staan bovenaan en de arrogatie is weer ten top👎🏿😖💣
Volgens mij staan we al een tijdje bovenaan en ik meen me te herinneren dat de kop van deze topic is wie wordt DE kampioen. Of mag je daar niet inhoudelijk op reageren? Dan moet je het ff zeggen en niet zo'n topic openen. Wie wordt de kampioen maar als je het verkeerde antwoord geeft dan ben je arrogant. Beetje misplaatst denk ik zo maar okay

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 november 2015 door ZerauS --
ZerauS
 ZerauS - zondag 22 november 2015 - 17:36   quote  deeplink  
Bovendien vind ik ook dat PSV een sterkere selectie heeft dan ons dat zal ik niet ontkennen. Maar kampioen wordt je mede door ook de wedstrijden tegen de iets lager geklasseerde clubs te winnen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 november 2015 door ZerauS --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 november 2015 - 20:52   quote  deeplink  
Feyenoord word kampioen..
VVout
 VVout - zondag 22 november 2015 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2015 - 20:52 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord word kampioen..
Jep, lekker in de slipstream blijven hangen en op het laatst voorbij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 november 2015 door VVout --
Pieter08
 Pieter08 - zondag 22 november 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2015 - 20:52 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord word kampioen..
Beter dan ajakkes❗️Allen vind ik Feyenoord zeker nog niet stabiel ( PSV dus ook niet). Thuis is Feyenoord moeilijk verslaanbaar, maar uit is een ander verhaal. Daarom denk ik niet dat Feyenoord het dit seizoen gaat redde. Bij ajakkes rommelt het, maar ze pakken wel de punten tegen de kleintjes. In de echte wedstrijden zijn ze onzichtbaar maar blijkbaar is dat toch genoeg voor de koppositie.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 22 november 2015 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2015 - 17:36 schreef ZerauS het volgende:
Bovendien vind ik ook dat PSV een sterkere selectie heeft dan ons dat zal ik niet ontkennen. Maar kampioen wordt je mede door ook de wedstrijden tegen de iets lager geklasseerde clubs te winnen
Klopt, ben het met je eens. Vorig jaar heeft PSV weinig tot geen punten laten liggen tegen de kleintjes en liet het in zware wedstrijden punten liggen. Nu is het andersom. Ajax laat punten liggen in de toppers maar verliest geen onnodige punten én het allerbelangrijkste: houdt vaak de nul. Heeft een super goede keeper vind ik waar het team op kan vertrouwen. Dat is bij ons wel anders, ik vind zoet niet betrouwbaar en maakt te veel fouten..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 november 2015 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2015 - 21:16 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Beter dan ajakkes❗️Allen vind ik Feyenoord zeker nog niet stabiel ( PSV dus ook niet). Thuis is Feyenoord moeilijk verslaanbaar, maar uit is een ander verhaal. Daarom denk ik niet dat Feyenoord het dit seizoen gaat redde. Bij ajakkes rommelt het, maar ze pakken wel de punten tegen de kleintjes. In de echte wedstrijden zijn ze onzichtbaar maar blijkbaar is dat toch genoeg voor de koppositie.
Wij groeien alleen nog maar..!!

Feyenoord word kampioen..!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt DE kampioen in de Eredivisie seizoen 2015/2016? 🍾 PSV🍾😝









0.0171809