BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt DE kampioen in de Eredivisie seizoen 2015/2016? 🍾 PSV🍾😝

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 12 december 2015 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 22:35 schreef psveindhoven123 het volgende:
Wordt tijd dat Lestienne terugkomt, met Pereiro en locadia speel je Roda en andere defensieve ploegen in de kaart in een trechter
Locadia als linksbuiten is spelen met 10 man zonder snelheid
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 december 2015 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 18:25 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Hoop doet leven Renato 😜
Och gosh..😁
Pieter08
 Pieter08 - zondag 13 december 2015 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 23:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Och gosh..😁
Dat was voor de wedstrijd 😖 Hopelijk laten jullie en 020 ook de punten in Groningen en Utrecht. Dat laatste is de nieuwe hoop met een zure bijsmaak.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 december 2015 - 11:30   quote  deeplink  
Laat ze dat in iede geval maar in Utrecht doen dan..
remco k
 remco k - zondag 13 december 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 10:43 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Dat was voor de wedstrijd 😖 Hopelijk laten jullie en 020 ook de punten in Groningen en Utrecht. Dat laatste is de nieuwe hoop met een zure bijsmaak.
Utrecht en Groningen zijn ploegen waar Ajax en Feyenoord zelden winnen. Met name in die weekenden moet PSV de punten pakken..

Nu zou het een stuk minder erg zijn als we beiden niet zouden winnen bij onze angstgegner.
ZerauS
 ZerauS - zondag 13 december 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 12:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Utrecht en Groningen zijn ploegen waar Ajax en Feyenoord zelden winnen. Met name in die weekenden moet PSV de punten pakken..

Nu zou het een stuk minder erg zijn als we beiden niet zouden winnen bij onze angstgegner.
Klopt maar nog lekkerder zou het zijn als wij vandaag wel 3 punten pakken.
remco k
 remco k - zondag 13 december 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 12:18 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Klopt maar nog lekkerder zou het zijn als wij vandaag wel 3 punten pakken.
Dat is zeker zo..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 13 december 2015 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 12:18 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Klopt maar nog lekkerder zou het zijn als wij vandaag wel 3 punten pakken.
Helaas, een mooie 0-1😝 Eindelijk spelen jullie in de ED net zo als in de EL.
remco k
 remco k - zondag 13 december 2015 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 15:15 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Helaas, een mooie 0-1😝 Eindelijk spelen jullie in de ED net zo als in de EL.
Ach ja. Het zwaarste de van de uitwedstrijden nu allemaal gehad. En gewoon boven aan. Dus niets aan de hand.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 13 december 2015 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 16:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja. Het zwaarste de van de uitwedstrijden nu allemaal gehad. En gewoon boven aan. Dus niets aan de hand.
Je moet nog naar Eindhoven😛
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 13 december 2015 - 17:38   quote  deeplink  
En nog naar Groningen en Heerenveen dacht ik
Pieter08
 Pieter08 - zondag 13 december 2015 - 18:00   quote  deeplink  
Ach, als ze zo spelen als vandaag dan verspelen nog veel punten😜
remco k
 remco k - zondag 13 december 2015 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 17:38 schreef psveindhoven123 het volgende:
En nog naar Groningen en Heerenveen dacht ik
Dat zijn voor Ajax over het algemeen geen angstgegners..
remco k
 remco k - zondag 13 december 2015 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 18:00 schreef Pieter08 het volgende:
Ach, als ze zo spelen als vandaag dan verspelen nog veel punten😜
Tsja, en hoeveel punten gaat PSV nog pakken als ze spelen zoals zaterdag?
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 13 december 2015 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zijn voor Ajax over het algemeen geen angstgegners..
Groningen hebben ze de laatste jaren weinig gewonnen geloof ik en Heerenveen uit is gewoon lastig
Roboer
 Roboer - zondag 13 december 2015 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 18:00 schreef Pieter08 het volgende:
Ach, als ze zo spelen als vandaag dan verspelen nog veel punten😜
En dat vinden wij heel erg.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 14 december 2015 - 13:30   quote  deeplink  
Komend weekend staat alweer de laatste speelronde van de ED op het programma. Ajax speelt thuis tegen de hekkensluiter en wordt dus herfstkampioen. Feyenoord speelt de lastige uitwedstrijd tegen NEC, wat ons kansen oplevert om naar de tweede plaats te klimmen. Wij zullen echter wel eerst thuis van Zwolle moeten winnen en dat na een midweekse bekerwedstrijd in Almelo tegen het altijd lastige Heracles. Desondanks verwacht ik gewoon een overwinning tegen Zwolle, mede doordat Zwolle wil voetballen en niet met zijn allen voor de goal gaat liggen zoals Roda.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 december 2015 - 16:00   quote  deeplink  
Haha ja jou verwachtingen kennen we inmiddels..😉
VVout
 VVout - woensdag 16 december 2015 - 20:21   quote  deeplink  
Die is weer terug naar Spanje, volgend jaar dus weer een kans.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 16 december 2015 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2015 - 16:00 schreef RenatoBos het volgende:
Haha ja jou verwachtingen kennen we inmiddels..😉
Hoop doet leven Renato 😜
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 16 december 2015 - 23:15   quote  deeplink  
Pasveer heeft na zijn rode kaart direct het stadion boos verlaten. Dit getuigt van zeer onprofessioneel gedrag wat absoluut niet door de beugel kan vind ik. Ben benieuwd wat de clubleiding gaat doen er tegen.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 16 december 2015 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2015 - 23:15 schreef psveindhoven123 het volgende:
Pasveer heeft na zijn rode kaart direct het stadion boos verlaten. Dit getuigt van zeer onprofessioneel gedrag wat absoluut niet door de beugel kan vind ik. Ben benieuwd wat de clubleiding gaat doen er tegen.
Eens, een belachelijke reactie. Ik hoop dat PSV hem passend straft want dit kan echt niet. Overigens wel een lekkere overwinning, zeker gezien de 2-1 achterstand, 40 minuten met 10 man en Bruma geblesseerd uitgevallen. Lekker karakter ploegje zo. Waarom kon dit niet afgelopen zaterdag tegen Roda?
remco k
 remco k - donderdag 17 december 2015 - 08:12   quote  deeplink  
Omdat in eigen stadion Locadia onderschat wordt...:-)
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 17 december 2015 - 11:51   quote  deeplink  
Ik denk dat het ook een beetje met de speelstijl van de tegenstander te maken had. Roda ging met z'n allen voor de goal liggen en Heracles probeerde wel te voetballen.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 19 december 2015 - 20:54   quote  deeplink  
Ik weet niet wat het is, maar werkelijk ALLES zit weer eens tegen. Eerst die glaszuivere penalty die PSV niet krijgt, vervolgens wordt de jong compleet onterecht teruggefloten voor vermeend buitenspel, dan krijgt Moreno de bal lullig op zijn arm en scoort die spits van Zwolle een goal die die de volgende 20 keer het stadion uitjast... Echt ongelooflijk..
Roboer
 Roboer - zaterdag 19 december 2015 - 21:38   quote  deeplink  
Er moet een centrumspits bij, locadia is nog niet helemaal op stoom en de Jong scoort soms 2x per wedstrijd en dan een paar duels niet, hoewel vandaag wel de matchwinner is, is het mijns inzien een matige spits.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 19 december 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 21:38 schreef Roboer het volgende:
Er moet een centrumspits bij, locadia is nog niet helemaal op stoom en de Jong scoort soms 2x per wedstrijd en dan een paar duels niet, hoewel vandaag wel de matchwinner is, is het mijns inzien een matige spits.
Jij vindt de beste spits van de eredivisie een matige spits.. Nou kan ik je echt nooit meer serieus nemen....
Roboer
 Roboer - zondag 20 december 2015 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 21:41 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Jij vindt de beste spits van de eredivisie een matige spits.. Nou kan ik je echt nooit meer serieus nemen....
Hoeft ook niet, wat betreft balvastheid en controle heb je gelijk, maar wanneer was de laatste keer voor Zwolle dat ie scoorde?
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 20 december 2015 - 09:09   quote  deeplink  
Hij heeft in 16 wedstrijden 14 goals, lijkt me prima. Hij scoorde de laatste weken idd wat minder, maar ook luuk de jong heeft mindere periodes.. Je kunt van een spits met 14 goals in 16 wedstrijden niet zeggen dat het een matige spits is.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 20 december 2015 - 10:53   quote  deeplink  
Luuk is niet de typische goalgetter. Maar hij is belangrijker dan een goalgetter. Door hem krijgen anderen veel kansen, hij is een ideaal aanspeelpunt en houdt de hele verdediging bezig. Tevens de beste kopper in de ere divisie. Per saldo: top spits voor PSV
Roboer
 Roboer - zondag 20 december 2015 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 10:53 schreef Pieter08 het volgende:
Luuk is niet de typische goalgetter. Maar hij is belangrijker dan een goalgetter. Door hem krijgen anderen veel kansen, hij is een ideaal aanspeelpunt en houdt de hele verdediging bezig. Tevens de beste kopper in de ere divisie. Per saldo: top spits voor PSV
Exact een controleur voorin, maar je hebt ook een kezman nodig die ze maakt, daarom zeg ik ook een xtra centrumspits erbij zou geen kwaad kunnen.
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 16:15   quote  deeplink  
Lees ik hier nu echt dat PSV de scheids tegen zou hebben gehad?? NIemand die duidelijke penalty voor Zwolle gezien die niet werd gegeven?
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 20 december 2015 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 16:15 schreef remco k het volgende:
Lees ik hier nu echt dat PSV de scheids tegen zou hebben gehad?? NIemand die duidelijke penalty voor Zwolle gezien die niet werd gegeven?
Ja dat lees je goed ja.
1. Dat typte ik in de rust
2. Luuk de jong had in de eerste helft een pingel moeten hebben wat meer was dan kramer donderdag.
3. de jong ging 1 op 1 met de keeper toen hij volledig onterecht werd teruggefloten wegens 'buitenspel'.
4. Die van Zwolle was net buiten het strafschopgebied.
Ik snap dat je het vanuit jouw Ajax perspectief anders ziet, maar het is toch echt zo.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 20 december 2015 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 17:31 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Ja dat lees je goed ja.
1. Dat typte ik in de rust
2. Luuk de jong had in de eerste helft een pingel moeten hebben wat meer was dan kramer donderdag.
3. de jong ging 1 op 1 met de keeper toen hij volledig onterecht werd teruggefloten wegens 'buitenspel'.
4. Die van Zwolle was net buiten het strafschopgebied.
Ik snap dat je het vanuit jouw Ajax perspectief anders ziet, maar het is toch echt zo.
Perfect verwoord!
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 17:31 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Ja dat lees je goed ja.
1. Dat typte ik in de rust
2. Luuk de jong had in de eerste helft een pingel moeten hebben wat meer was dan kramer donderdag.
3. de jong ging 1 op 1 met de keeper toen hij volledig onterecht werd teruggefloten wegens 'buitenspel'.
4. Die van Zwolle was net buiten het strafschopgebied.
Ik snap dat je het vanuit jouw Ajax perspectief anders ziet, maar het is toch echt zo.
Het is er en binnen, en de scheids fluit niet eens voor een overtreding man.. Hoezo partijdig..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 20 december 2015 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is er en binnen, en de scheids fluit niet eens voor een overtreding man.. Hoezo partijdig..
Je reageert niet eens op wat ik daarvoor zeg.. Maar het is er gewoon buiten wat blijkt uit de herhaling.. Ik vind het gewoon een overtreding, maar geen strafschop.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 20 december 2015 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:29 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Je reageert niet eens op wat ik daarvoor zeg.. Maar het is er gewoon buiten wat blijkt uit de herhaling.. Ik vind het gewoon een overtreding, maar geen strafschop.
En zo is het. Zelfs de scheidsrechter geeft dat na de wedstrijd toe.
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:29 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Je reageert niet eens op wat ik daarvoor zeg.. Maar het is er gewoon buiten wat blijkt uit de herhaling.. Ik vind het gewoon een overtreding, maar geen strafschop.
Zn voet staat er buiten, maar hij maakt de overtreding niet met zijn voet, maar met zin bovenbeen, en dat was in de 16.. penalty dus..

Maar goed, laten we erover ophouden..

Hele fijne kerst gewenst, en een waar mogelijk nog beter uiteinde...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 december 2015 - 19:01   quote  deeplink  
Dat laatste stukje wat je lost heeft best een lugubere toon..😎
infamous psv
 infamous psv - maandag 21 december 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 16:15 schreef remco k het volgende:
Lees ik hier nu echt dat PSV de scheids tegen zou hebben gehad?? NIemand die duidelijke penalty voor Zwolle gezien die niet werd gegeven?
Contact was buiten de 16.. wel overtreding mr geen pingel
Pieter08
 Pieter08 - maandag 21 december 2015 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 21:44 schreef infamous psv het volgende:

[..]

iedereen mag zijn mening geven , er mee eens zijn is n ander verhaal..
Eens, alleen je eigen mening alleen maar bij de ander willen doordrukken en vinden dat alleen zijn mening de juiste is is ook weer wat
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 december 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 21:53 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Eens, alleen je eigen mening alleen maar bij de ander willen doordrukken en vinden dat alleen zijn mening de juiste is is ook weer wat
Is inherent aan een forum...iedereen post zoals hij gebekt is, alleen emotie kan je niet aflezen van het forum....het is maar net hoe je het interrumpeert.
Ik heb er nooit zo veel moeite mee
Roboer
 Roboer - dinsdag 22 december 2015 - 05:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 21:41 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Contact was buiten de 16.. wel overtreding mr geen pingel
Zei de scheids ook al, maar sommige denken dat ze het beter weten.
Roboer
 Roboer - donderdag 24 december 2015 - 13:18   quote  deeplink  
Everybody Merry Christmas proost!!
Pieter08
 Pieter08 - zondag 24 januari 2016 - 11:38   quote  deeplink  
Vandaag Fc Twente op het programma. Een thuiswedstrijd en gezien de ranking van Fc Twente, een wedstrijd die gewoon drie punten moet opleveren. Mi staat Fc twente wel gewoon veel te laag op de ranglijst. Het blijft een gevaarlijke tegenstander. Daarom vol gas starten aan deze wedstrijd en direct een paar maal scoren, dan heb je dit Fc twente met alle randzaken erom heen knock out. Daarnaast is het van belang dat PSV aan haar doelsaldo gaat werken, aangezien Ajax nog een veel beter doelsaldo heeft en dit aan het einde van de rit wel eens doorslaggevend kan worden. Daarom PSV moet gaan voor een grote overwinning en niet zoals Ajax steeds doet met 1-0 winnen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 januari 2016 - 11:54   quote  deeplink  
Als Ajax steeds met 1-0 wint, hoe komen ze dan aan een beter doelsaldo ??
remco k
 remco k - zondag 24 januari 2016 - 12:10   quote  deeplink  
Is nu twee keer gebeurt. De wedstrijden voor de winter die met grote cijfers werden gewonnen zijn ze al weer vergeten.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 24 januari 2016 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 11:54 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als Ajax steeds met 1-0 wint, hoe komen ze dan aan een beter doelsaldo ??
Ajax gaat niet winnen in Eindhoven. En met alle respect het voetbal bij jullie houd niet over. Dus als PSV aan haar doelsaldo gaat werken kan dat wel eens beslissend zijn, want Ajax zal mi wel blijven winnen van de kleintjes hoe minimaal ook.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 24 januari 2016 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 13:52 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ajax gaat niet winnen in Eindhoven. En met alle respect het voetbal bij jullie houd niet over. Dus als PSV aan haar doelsaldo gaat werken kan dat wel eens beslissend zijn, want Ajax zal mi wel blijven winnen van de kleintjes hoe minimaal ook.
Ajax houdt helaas wel de hele tijd de 0 en de ploeg met de minste tegendoelpunten wordt wel vaak kampioen.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 24 januari 2016 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 14:56 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Ajax houdt helaas wel de hele tijd de 0 en de ploeg met de minste tegendoelpunten wordt wel vaak kampioen.
Degene met de meeste punten wordt kampioen. Mocht dit gelijk eindigen, dan is het doelsaldo van doorslaggevende betekenis. Eerst wie per saldo het beste doelsaldo heeft en daarna wie de meeste doelpunten heeft gemaakt. En inmiddels heeft PSV vaker gescoord dan Ajax. Tevens weer een doelpunt, helaas te weinig vandaag, weer ingelopen. Maar goed als dat elke week gebeurd gezien het aantal wedstrijden en de wedstrijd tegen ajax in Eindhoven nog in het vooruitzicht biedt dat de nodige perspectief.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt DE kampioen in de Eredivisie seizoen 2015/2016? 🍾 PSV🍾😝









0.0299639