BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt DE kampioen in de Eredivisie seizoen 2015/2016? 🍾 PSV🍾😝

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 24 januari 2016 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 16:48 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Degene met de meeste punten wordt kampioen. Mocht dit gelijk eindigen, dan is het doelsaldo van doorslaggevende betekenis. Eerst wie per saldo het beste doelsaldo heeft en daarna wie de meeste doelpunten heeft gemaakt. En inmiddels heeft PSV vaker gescoord dan Ajax. Tevens weer een doelpunt, helaas te weinig vandaag, weer ingelopen. Maar goed als dat elke week gebeurd gezien het aantal wedstrijden en de wedstrijd tegen ajax in Eindhoven nog in het vooruitzicht biedt dat de nodige perspectief.
Ja zeker weten maar de foutjes moeten er wel uit. Zoals dat isimat bij 2 goals staat te slapen
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 24 januari 2016 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 20:29 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Ja zeker weten maar de foutjes moeten er wel uit. Zoals dat isimat bij 2 goals staat te slapen
En de gemiste 1 op 1 kans van narsingh, open goal voor locadia, kopkansen voor de jong moeten er ook gewoon in. Dan had het zomaar 5/6-1 kunnen worden
remco k
 remco k - maandag 25 januari 2016 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 16:48 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Degene met de meeste punten wordt kampioen. Mocht dit gelijk eindigen, dan is het doelsaldo van doorslaggevende betekenis. Eerst wie per saldo het beste doelsaldo heeft en daarna wie de meeste doelpunten heeft gemaakt. En inmiddels heeft PSV vaker gescoord dan Ajax. Tevens weer een doelpunt, helaas te weinig vandaag, weer ingelopen. Maar goed als dat elke week gebeurd gezien het aantal wedstrijden en de wedstrijd tegen ajax in Eindhoven nog in het vooruitzicht biedt dat de nodige perspectief.
Kijk de geschiedenis boeken er maar op na. 9 van de 10 keer wordt de ploeg kampioen die de minste tegengoals incasseert. En aangezien dit vorig jaar niet zo was. Moet het dit jaar we weer zo zijn. 😜

Maar doe aub niet alsof PSV goed speelt. Want ook dat houd niet over. Het is in hee Nederland gewoon droevig gesteld.

En jullie moeten nog maar zien te winnen na de midweekse wedstrijden. Als we tegen almaar spelen staan wij misschien we 6 of meer punten voor.
remco k
 remco k - maandag 25 januari 2016 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 20:47 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

En de gemiste 1 op 1 kans van narsingh, open goal voor locadia, kopkansen voor de jong moeten er ook gewoon in. Dan had het zomaar 5/6-1 kunnen worden
Als dat allemaal goed zou gaan. Zouden al die spelers die je noemt niet meer in Nederland spelen.
FeyenoordTillIDie
 FeyenoordTillIDie - maandag 25 januari 2016 - 15:20   quote  deeplink  
psv
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 25 januari 2016 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 10:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Als dat allemaal goed zou gaan. Zouden al die spelers die je noemt niet meer in Nederland spelen.
Dus je hoeft niet te kunnen scoren in Nederland of een spits kunnen dekken?
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 26 januari 2016 - 15:00   quote  deeplink  
Deze week een midweeks programma. Onze enige concurrent Ajax speelt vanavond thuis tegen Heracles. Heracles is niet goed uit de winterstop gekomen en zal vanavond in 020 wel met 1-0 verliezen tegen een wederom zeer matig Ajax. PSV moet morgenavond zien te winnen tegen Excelsior. Ook Excelsior is niet goed uit de winterstop gekomen. Hopelijk kan PSV aan haar doelsaldo werken in Rotterdam. Op Lestienne na is de selectie weer compleet, met dienverstande dat het niet waarschijnlijk is dat Willems al in de basis start. Dus gewoon drie punten en een grote uitslag.
remco k
 remco k - dinsdag 26 januari 2016 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 15:43 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Dus je hoeft niet te kunnen scoren in Nederland of een spits kunnen dekken?
Jij benoemt de dingen die beter hadden gekund, als je dat allemaal beheerst speel je niet in Nederland maar bij een Europese topclub.

En nu ga je van het ene uiterste naar het andere uiterste.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 26 januari 2016 - 22:38   quote  deeplink  
YES, Ajax speelt thuis gelijk tegen Heracles en verliest dus twee punten. Bij winst morgen tegen Excelsior staan we nog maa r 1 puntje achter.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 26 januari 2016 - 22:41   quote  deeplink  
Belachelijke slechte wedstrijd, belachelijk mooi resultaat! Ik begin wel wat dingen te zien wat Ajax vorig jaar na de winter ook had. Ze krijgen steeds meer moeite wedstrijden te winnen en scoren steeds moeilijker.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 26 januari 2016 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 22:41 schreef psveindhoven123 het volgende:
Belachelijke slechte wedstrijd, belachelijk mooi resultaat! Ik begin wel wat dingen te zien wat Ajax vorig jaar na de winter ook had. Ze krijgen steeds meer moeite wedstrijden te winnen en scoren steeds moeilijker.
Eens, en daardoor neemt de frustratie toe. Overigens het veld in de Arena is ook niet in het voordeel van Ajax.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 januari 2016 - 03:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 22:47 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Eens, en daardoor neemt de frustratie toe. Overigens het veld in de Arena is ook niet in het voordeel van Ajax.
Het publiek ook niet..
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2016 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 03:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Het publiek ook niet..
Is bij JULLIE gelukkig stukken beter, was afgelopen weekend wel te merken.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 27 januari 2016 - 11:24   quote  deeplink  
PSV moet nu wel super gemotiveerd zijn om de drie punten bij Excelsior mee naar Eindhoven te nemen en weer te werken aan het doelsaldo, nu Ajax punten heeft verspeeld. Ik heb er nu al zin om om vanavond naa de wedstrijd te kijken.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 januari 2016 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 08:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Is bij JULLIE gelukkig stukken beter, was afgelopen weekend wel te merken.
Dat was een uitwedstrijd he..
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2016 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 16:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat was een uitwedstrijd he..
PSV thuis bedoel ik he..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 januari 2016 - 17:09   quote  deeplink  
Das waar, vind de sfeer dit seizoen in de Kuip sowieso gematigder..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 27 januari 2016 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 17:09 schreef RenatoBos het volgende:
Das waar, vind de sfeer dit seizoen in de Kuip sowieso gematigder..
Klopt wel, is jammer voor jullie dat Feyenoord bijna nooit avond wedstrijden speelt in de Kuip, die vind ik altijd wel indrukwekkend. Het is wel altijd uitverkocht.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 januari 2016 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 17:24 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Klopt wel, is jammer voor jullie dat Feyenoord bijna nooit avond wedstrijden speelt in de Kuip, die vind ik altijd wel indrukwekkend. Het is wel altijd uitverkocht.
Avondwedstrijden brengt een aparte sfeer met zich mee inderdaad, maar wat mij betreft spelen alle clubs zondagmiddag om half drie..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 27 januari 2016 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 17:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Avondwedstrijden brengt een aparte sfeer met zich mee inderdaad, maar wat mij betreft spelen alle clubs zondagmiddag om half drie..
Klopt, maar bijvoorbeeld PSV speelt heel vaak op zaterdag en Feyenoord en Ajax vrijwel nooit. Dat is al jaren zo en dat vind ik toch wel vreemd.
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2016 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 17:09 schreef RenatoBos het volgende:
Das waar, vind de sfeer dit seizoen in de Kuip sowieso gematigder..
Zo komt het wel over ja.. Erg jammer..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 januari 2016 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 17:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Avondwedstrijden brengt een aparte sfeer met zich mee inderdaad, maar wat mij betreft spelen alle clubs zondagmiddag om half drie..
Al was het alleen maar de top 5... is al een reden om je in de top 5 te voetballen....de rest mogen ze verdelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2016 door Nenam_tiL --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 januari 2016 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 18:23 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Klopt, maar bijvoorbeeld PSV speelt heel vaak op zaterdag en Feyenoord en Ajax vrijwel nooit. Dat is al jaren zo en dat vind ik toch wel vreemd.
Das inderdaad opvallend te noemen..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 27 januari 2016 - 22:58   quote  deeplink  
Heerlijk, twee punten ingelopen op het arrogante Ajax. Nog maar 1 puntje.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 januari 2016 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 22:58 schreef Pieter08 het volgende:
Heerlijk, twee punten ingelopen op het arrogante Ajax. Nog maar 1 puntje.
Arrogante Ajax.....ik heb 2 jaar in Brabant gewoond in een dorp...het is ongelofelijk hoe ze tegen je aankijken als je zoals ik plat Amsterdams praat...stelletje boeren met jullie kut carnaval.
En 1 punt is genoeg om bovenaan te staan
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 27 januari 2016 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 23:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Arrogante Ajax.....ik heb 2 jaar in Brabant gewoond in een dorp...het is ongelofelijk hoe ze tegen je aankijken als je zoals ik plat Amsterdams praat...stelletje boeren met jullie kut carnaval.
En 1 punt is genoeg om bovenaan te staan
Nog wel Nenam. Jullie mogen in maart nog naar Eindhoven komen en dan staan jullie gewoon 2 punten achter. Jammer dat het na de carnaval is, want anders hadden we dan dubbel feest😋
ZerauS
 ZerauS - donderdag 28 januari 2016 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 23:39 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Nog wel Nenam. Jullie mogen in maart nog naar Eindhoven komen en dan staan jullie gewoon 2 punten achter. Jammer dat het na de carnaval is, want anders hadden we dan dubbel feest😋
Niet zo hoog van de toren blazen Pietertje.. de pot verwijt de ketel gevalletje. Ons arrogant noemen maar de enige arrogante kwast ben jij hier op dit forum. Zogenaamd netjes willen reageren maar constant Ajax af lopen zeiken en roepen dat jullie kampioen worden. Wie is hier nou arrogant. Je maakt jezelf volkomen belachelijk hiermee. .snap je dat? Waarschijnlijk niet :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2016 door ZerauS --
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 28 januari 2016 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 08:20 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Niet zo hoog van de toren blazen Pietertje.. de pot verwijt de ketel gevalletje. Ons arrogant noemen maar de enige arrogante kwast ben jij hier op dit forum. Zogenaamd netjes willen reageren maar constant Ajax af lopen zeiken en roepen dat jullie kampioen worden. Wie is hier nou arrogant. Je maakt jezelf volkomen belachelijk hiermee. .snap je dat? Waarschijnlijk niet :-)
Ik had je hoger ingeschat. Jammer, volgens mij zit ik hier toch op het PSV forum? Jan met de korte achternaam.
ZerauS
 ZerauS - donderdag 28 januari 2016 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 08:56 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ik had je hoger ingeschat. Jammer, volgens mij zit ik hier toch op het PSV forum? Jan met de korte achternaam.
Bijna goed Pieter maar ik heet Tom en mijn achternaam is iets langer dan 3 letters :-)
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 28 januari 2016 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 12:57 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Bijna goed Pieter maar ik heet Tom en mijn achternaam is iets langer dan 3 letters :-)
Blijf dan lekker op je eigen forum. Ik spreek het uit, maar iedere PSV' er vindt Ajax arrogant. En vraag dit maar niet op bv het Feyenoord, ADO of Utrecht forum, want dan krijg je minimaal hetzelfde antwoord.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 28 januari 2016 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 14:03 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Blijf dan lekker op je eigen forum. Ik spreek het uit, maar iedere PSV' er vindt Ajax arrogant. En vraag dit maar niet op bv het Feyenoord, ADO of Utrecht forum, want dan krijg je minimaal hetzelfde antwoord.
Dan maar arrogant, blasé, diknek of hoe je het ook noemen wil....Amsterdams is en zijn mijn roots daar ben ik trots op.... en ja ik heb een grote bek en niet alleen wat voetbal betreft.

Sinds wanneer is een forum iemands eigen ??
Volgens mij is een forum iets waar een discussie kan worden aangegaan ongeacht religie kleur of voorkeur....maar als jij wil dat ieder op zijn eigen forum blijft dan blijven jullie met zijn drieën over.
Het Utrecht forum is al dood en ADO heeft niet eens een forum.
Het Feijenoord forum is een ander verhaal....daar moet je leren hoe waar en wanneer je post...dan is het best wel te doen ook al kotsen ze van mijn avatar
ZerauS
 ZerauS - donderdag 28 januari 2016 - 16:33   quote  deeplink  
Zo vaak post ik hier niet. Het enige wat ik vind is dat het bijzonder is om andere van arrogant te betichten terwijl je zelf redelijk vaak uitspraken doet die eveneens arrogant zijn. Reageer gewoon eens inhoudelijk op een post. Zou meer klasse zijn als je zou zeggen klopt ik vind jullie arrogant maar aan de andere kant kan ik daar weinig van zeggen want ik ben net zo arrogant. Dan ben je een echte vent.
ZerauS
 ZerauS - donderdag 28 januari 2016 - 16:40   quote  deeplink  
Wat ik eveneens frapant vind is dat er regelmatig gepraat wordt over hoe goed PSV het doet maar als een Ajacied hetzelfde doet over zijn club dan is het ineens arrogant. Iets met 2 maten meten wat voortkomt uit afgunst en jaloezie. Wil je roze bubbel niet lekprikken maar voordat jullie bereikt hebben wat Ajax al bereikt heeft gaan nog wel paar decennia overheen. Kun je arrogant vinden maar tis wel de waarheid. Fijne dag verder
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 28 januari 2016 - 17:03   quote  deeplink  
Joh, ik kan er ook niets aan doen. Is mij met de paplepel ingegeven die antipathie tegen Ajax. De vriend van mijn dochter is ook Ajacied, maar die praat in mijn huis niet over Ajax, anders kan ie vertrekken. Niks persoonlijks maar zo is het nu eenmaal.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 28 januari 2016 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 17:03 schreef Pieter08 het volgende:
Joh, ik kan er ook niets aan doen. Is mij met de paplepel ingegeven die antipathie tegen Ajax. De vriend van mijn dochter is ook Ajacied, maar die praat in mijn huis niet over Ajax, anders kan ie vertrekken. Niks persoonlijks maar zo is het nu eenmaal.
Wees er trots op Pieter(!)....ik zou dat niet kunnen....het geluk van mijn dochter gaat voor alles en is niet club gerelateerd.
Geloof is een ander verhaal en dan nog accepteer ik dat
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 januari 2016 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 15:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan maar arrogant, blasé, diknek of hoe je het ook noemen wil....Amsterdams is en zijn mijn roots daar ben ik trots op.... en ja ik heb een grote bek en niet alleen wat voetbal betreft.

Sinds wanneer is een forum iemands eigen ??
Volgens mij is een forum iets waar een discussie kan worden aangegaan ongeacht religie kleur of voorkeur....maar als jij wil dat ieder op zijn eigen forum blijft dan blijven jullie met zijn drieën over.
Het Utrecht forum is al dood en ADO heeft niet eens een forum.
Het Feijenoord forum is een ander verhaal....daar moet je leren hoe waar en wanneer je post...dan is het best wel te doen ook al kotsen ze van mijn avatar
Alleen van je avatar..(?)
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 28 januari 2016 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 17:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wees er trots op Pieter(!)....ik zou dat niet kunnen....het geluk van mijn dochter gaat voor alles en is niet club gerelateerd.
Geloof is een ander verhaal en dan nog accepteer ik dat
Mijn dochter is ook een die hard PSV fan. Vanaf jonge leeftijd heb ik haar ook meegenomen naar het philips stadion. Dus op voetbalgebied begrijpen wij elkaar en haar vriendje weet dat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2016 door Pieter08 --
ZerauS
 ZerauS - donderdag 28 januari 2016 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 17:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wees er trots op Pieter(!)....ik zou dat niet kunnen....het geluk van mijn dochter gaat voor alles en is niet club gerelateerd.
Geloof is een ander verhaal en dan nog accepteer ik dat
Dat siert je ouwe. Zo moet het ook zijn. Je liefde en het geluk van je kind hoort boven alles te staan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 28 januari 2016 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 17:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Alleen van je avatar..(?)
Jij bent Feijenoorder dus zeg het maar.....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 januari 2016 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 19:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij bent Feijenoorder dus zeg het maar.....
Haha nee hoor jij bent meer dan okay, ik kan me nog wel herinneren toen wij elkaar voor het eerst spraken, brrrrrrrr..😉
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 28 januari 2016 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 19:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Haha nee hoor jij bent meer dan okay, ik kan me nog wel herinneren toen wij elkaar voor het eerst spraken, brrrrrrrr..😉
Hahahaha...........ik heb bij jou in je tuin gezeten vriend.....wij zijn bevooroordeeld dus dat telt niet meer ;-)
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 28 januari 2016 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 16:33 schreef ZerauS het volgende:
Zo vaak post ik hier niet. Het enige wat ik vind is dat het bijzonder is om andere van arrogant te betichten terwijl je zelf redelijk vaak uitspraken doet die eveneens arrogant zijn. Reageer gewoon eens inhoudelijk op een post. Zou meer klasse zijn als je zou zeggen klopt ik vind jullie arrogant maar aan de andere kant kan ik daar weinig van zeggen want ik ben net zo arrogant. Dan ben je een echte vent.
Ajacieden zijn niet per definitie arrogant, ik kan echter wel kotsen van sommige liedjes van jullie zoals 'wij zijn ajax' sjalen of 'wij zijn Ajax wij zijn de beste' wat wel eens door het stadion galmt.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 januari 2016 - 23:50   quote  deeplink  
weer genoeg slap gelul op t forum...
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 29 januari 2016 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 17:03 schreef Pieter08 het volgende:
Joh, ik kan er ook niets aan doen. Is mij met de paplepel ingegeven die antipathie tegen Ajax. De vriend van mijn dochter is ook Ajacied, maar die praat in mijn huis niet over Ajax, anders kan ie vertrekken. Niks persoonlijks maar zo is het nu eenmaal.
Dat zegt eigenlijk al alles toch. Als ouders zijnde voedt je je kinderen op met normen en waarden. Ik althans wel. Het geluk van je kinderen en de wijze waarop ze zich manifesteren in de wereld is heel belangrijk. Als je als volwassen persoon je kinderen opvoedt met haat en antipathie ....i rest my case.
remco k
 remco k - vrijdag 29 januari 2016 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 17:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wees er trots op Pieter(!)....ik zou dat niet kunnen....het geluk van mijn dochter gaat voor alles en is niet club gerelateerd.
Geloof is een ander verhaal en dan nog accepteer ik dat
+1..
Wat moet je dan een verschrikkelijke droeftoeter zijn om de vriend van je dochter dat te ontzeggen..

Over arrogant gesproken..
remco k
 remco k - vrijdag 29 januari 2016 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 23:50 schreef infamous psv het volgende:
weer genoeg slap gelul op t forum...
Inderdaad, rap weer terig naar 2 man en een paardekop hier met een gemiddeld aantal posts van 1.3 per week..
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 29 januari 2016 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 21:03 schreef remco k het volgende:

[..]

+1..
Wat moet je dan een verschrikkelijke droeftoeter zijn om de vriend van je dochter dat te ontzeggen..

Over arrogant gesproken..
Juist ... volledig met je eens.
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 29 januari 2016 - 22:00   quote  deeplink  
Joh, wordt er wakker. Ik ken diverse Ajacieden en Feyenoorders waar exact hetzelfde gebeurd. Mijn zwager, in hart en nieren feyenoord supporter, zou een vriend van zijn dochter die Ajacied is niet eens accepteren. PSV' ers overigens wel😜
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 29 januari 2016 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 22:00 schreef Pieter08 het volgende:
Joh, wordt er wakker. Ik ken diverse Ajacieden en Feyenoorders waar exact hetzelfde gebeurd. Mijn zwager, in hart en nieren feyenoord supporter, zou een vriend van zijn dochter die Ajacied is niet eens accepteren. PSV' ers overigens wel😜
Dat geeft aan hoe bekrompen je gedachtegang kan zijn als ouder zijnde. Wees er maar trots op maar de realiteit is dat je dan een droevig persoon en slechte vader bent
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 29 januari 2016 - 22:16   quote  deeplink  
Als dit is wat je je kinderen meegeeft moet je je ogen uit je kop schamen als vader zijnde

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt DE kampioen in de Eredivisie seizoen 2015/2016? 🍾 PSV🍾😝









0.0228898