BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eric Botteghin///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - zondag 02 augustus 2015 - 18:36   quote  deeplink  
We gaan hem beoordelen op 1 actie.... Wat een goed idee! Misschien heb je interesse in de openstaande vacature bij onze scouting.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2015 - 18:39   quote  deeplink  
Zal er misschien niet helemaal bij zijn met zijn hoofd
kenny
 kenny - zondag 02 augustus 2015 - 18:40   quote  deeplink  
hij hoeft van mij ook niet komen , verbeek doet het goed dus die moet je laten staan zodat hij zich verder kan ontwikkelen , dan zou bottegin ook voor de bank komen daarbij waarom geef je dammers een nieuw contract ? , nou ben ik ook niet kapot van dammers maar voor de nederlandse comp en reserve achter verbeek prima toch zo
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2015 - 18:42   quote  deeplink  
T gat tussen Dammers en van Beek is wel HEEL groot.
Barabas
 Barabas - zondag 02 augustus 2015 - 18:43   quote  deeplink  
Verbeek.....
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2015 - 18:47   quote  deeplink  
Pim of GJ?
JanM
 JanM - zondag 02 augustus 2015 - 20:11   quote  deeplink  
Denk dat Van Geel en Nijland het op dit moment aan het rondmaken zijn ...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 20:12   quote  deeplink  
Zal ik het doen of zal ik het niet doen vroeg ie zijn vrouw tijdens de minuut stilte..
JanM
 JanM - zondag 02 augustus 2015 - 20:13   quote  deeplink  
Zijn vrouw in een interview: "Was een beetje dom vaan Martin"
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 20:56   quote  deeplink  
Zei hield der mond..
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2015 - 20:59   quote  deeplink  
FYI, Groningen en Feyenoord onderhandelen nu verder.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 13:09   quote  deeplink  
Les net dat van der Looi verwacht dat hij tegen Twente op het wedstrijdformulier staat..
sevillana
 sevillana - maandag 03 augustus 2015 - 14:14   quote  deeplink  
niet tegen Utreg dus?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 14:15   quote  deeplink  
Afwachten nog..
nr 10
 nr 10 - maandag 03 augustus 2015 - 14:21   quote  deeplink  
Dit wordt deze week rond gemaakt. Geen twijfel over mogelijk. Beetje sputteren voor de bühne.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 17:28   quote  deeplink  
Hans Nijland spreekt een naderend vertrek van Eric Botteghin bij FC Groningen met klem tegen. De onderhandelingen met Feyenoord zouden stilliggen.

Op de jaarlijkse persdag van de Groningers werd Nijland gevraagd naar de huidige situatie rond Botteghin, die zijn zinnen heeft gezet op een transfer naar Feyenoord. We hebben na afgelopen week geen contact meer gehad met Feyenoord. Wat ons betreft blijft dat zo, stelde de algemeen directeur.

De uitspraken van Nijland staan haaks op die van Botteghin. De Braziliaanse verdediger onthulde zondag na de verloren wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal (3-0 tegen PSV) dat Feyenoord en Groningen weer met elkaar in gesprek gaan. Dat is dus niet het geval, claimt men in De Euroborg.

Ondanks het duidelijke statement van Nijland, lijkt een vertrek van Botteghin onvermijdelijk. De lange mandekker is eruit. Alles is mooi aan Feyenoord. Ik kan daar elke twee weken voor 50.000 man spelen, zei hij afgelopen week, nadat een eerste bod uit Rotterdam van tafel was geveegd. Botteghin ontbrak maandag overigens op de training van Groningen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 augustus 2015 - 17:34   quote  deeplink  
Groningen en Feyenoord zijn er ook wel uit.
Puur voor de buitenwacht wordt er nog 'hard to get' gespeeld.
Goed te verkopen naar beide supportersschare.
JanM
 JanM - maandag 03 augustus 2015 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 17:34 schreef FR-Henk het volgende:
Groningen en Feyenoord zijn er ook wel uit.
Puur voor de buitenwacht wordt er nog 'hard to get' gespeeld.
Goed te verkopen naar beide supportersschare.
Dan zou dit toch een rare uitspraak zijn van Nijland. Ik bedoel zo stellig ontkennen = liegen? Zou zijn betrouwbaarheid aantasten. Ik moet het eerst nog zien ...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 augustus 2015 - 19:47   quote  deeplink  
Hij ontkent niet. Hij zegt dat de onderhandelingen stil liggen. Dansen rond een vulkaan, hij zegt niet: we verkopen niet.
JanM
 JanM - maandag 03 augustus 2015 - 19:52   quote  deeplink  
En dan morgen zeggen: "het is rond, ging ineens snel" ???
JanM
 JanM - maandag 03 augustus 2015 - 19:53   quote  deeplink  
Verwacht dan nog eerder dat hij hiermee de handen vrij wil hebben voor onderhandeling met Schalke. Dan zou het vals, maar wel heel slim zijn van Nijland!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 augustus 2015 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 19:52 schreef JanM het volgende:
En dan morgen zeggen: "het is rond, ging ineens snel" ???
Nee...Eind deze week schat ik in. Eerst vervanging voor Botteghin regelen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 augustus 2015 - 01:58   quote  deeplink  
Klein welkommetje alvast dan maar..(?)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 augustus 2015 - 10:30   quote  deeplink  
UPDATE | Feyenoord rond met Botteghin, clubs nog niet

2upaale.jpg

Botteghin weet dat Feyenoord hem maar al te graag naar De Kuip haalt, maar voorlopig zijn FC Groningen en directeur Hans Nijland nog niet enthousiast. Feyenoord wacht nu af en hoopt dat de verdediger zijn club met woorden kan overtuigen.

Dat meldt het Algemeen Dagblad hedenochtend. ''Dit is een geweldige kans voor me,'' herhaalt Botteghin nogmaals zijn wens voor een transfer. ''Ik wil dolgraag deze stap maken.'' Feyenoord verwacht iets meer dan twee miljoen euro te moeten betalen voor de Braziliaan.

update:
@Mikos Gouka: En ook met Eric Botteghin is #Feyenoord er uit. Maat net als bij Michiel Kramer moet Van Geel nog wel een akkoord bereiken met de club.
nr 10
 nr 10 - woensdag 05 augustus 2015 - 10:35   quote  deeplink  
Clubs moeten toch toestemming geven om met spelers te praten. Dat doe je toch alleen wanneer je in principe met een transfer instemt.
VVout
 VVout - woensdag 05 augustus 2015 - 10:37   quote  deeplink  
In hoever kan je als club de speler verbieden zich te oriënteren wat zijn mogelijkheden zijn volgens het arbeidsrecht in Nederland?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 augustus 2015 - 10:39   quote  deeplink  
Clubs kunnen via zaakwaarnemers praten. Dan is t valide.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 augustus 2015 - 11:44   quote  deeplink  
Nijland gelooft persoonlijk akkoord niet: ''Dat mag niet''

2enckgn.jpg

De soap rond FC Groningen-verdediger Eric Botteghin gaat verder. Er gaan geruchten dat Feyenoord akkoord is met Botteghin maar Hans Nijland ontkent dat ten stelligste tegenover RTV Noord.

''Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat deze geruchten waar zijn. Wij kennen Feyenoord als een goede en eerlijke club. Het lijkt me sterk dat zij zonder toestemming van ons in gesprek zijn gegaan met Eric Botteghin. Dat mag simpelweg niet.''

Nijland laat verder weten dat na het tweede bod van vorige week donderdag geen enkel contact meer is geweest met de Rotterdammers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2015 door RenatoBos --
JanM
 JanM - woensdag 05 augustus 2015 - 11:48   quote  deeplink  
Dat geldt toch alleen als het transferwindow gesloten is? Nu is toch 'alles' geoorloofd?
Barabas
 Barabas - woensdag 05 augustus 2015 - 11:50   quote  deeplink  
Die Nijland loopt altijd te nuilen via de pers.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 augustus 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 11:48 schreef JanM het volgende:
Dat geldt toch alleen als het transferwindow gesloten is? Nu is toch 'alles' geoorloofd?
Geldt altijd geloof ik.
Barabas
 Barabas - woensdag 05 augustus 2015 - 12:23   quote  deeplink  
De vraag is of het klopt....
JanM
 JanM - woensdag 05 augustus 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Wat we in ieder geval zeker weten is dat beiden dromen van een overstap naar Feyenoord. Dat maakt het voor ADO en Groningen sowieso lastig om deze jongens te houden. Geen club wil een speler die liever naar zijn droomclub zou zijn gegaan in zijn selectie houden of erger nog een arbitragezaak.

Als er dan niet met de speler rechtstreeks gesproken mag worden, moet contact met zaakwaarnemers iig wel toegestaan zijn, anders zouden er nooit arbitragezaken zijn, toch?
nr 10
 nr 10 - woensdag 05 augustus 2015 - 12:38   quote  deeplink  
Bühneverhaal van die Nijland. Wast straks als een Groningse Pontius Pilatus zijn handen in onschuld.

Kopende clubs mogen niet met spelers praten zonder toestemming van de verkopende club. Mag nooit.
JanM
 JanM - woensdag 05 augustus 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 12:38 schreef nr 10 het volgende:
Bühneverhaal van die Nijland. Wast straks als een Groningse Pontius Pilatus zijn handen in onschuld.

Kopende clubs mogen niet met spelers praten zonder toestemming van de verkopende club. Mag nooit.
Maar wel met hun zaakwaarnemers dan, want anders zouden er nogmaals nooit arbitragezaken zijn. Hoe kan een speler anders weten dat hij naar een andere (droom)club kan ???
nr 10
 nr 10 - woensdag 05 augustus 2015 - 13:24   quote  deeplink  
De kopende club neemt contact op met de verkopende club om te vragen of zij hun speler mogen benaderen. Bij toestemming gebeurt dat dan, al dan niet via of met zaakwaarnemers.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 augustus 2015 - 13:29   quote  deeplink  
Duurt me te lang.
JanM
 JanM - woensdag 05 augustus 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 13:24 schreef nr 10 het volgende:
De kopende club neemt contact op met de verkopende club om te vragen of zij hun speler mogen benaderen. Bij toestemming gebeurt dat dan, al dan niet via of met zaakwaarnemers.
En wat als blijkt dat een club de speler en/of zaakwaarnemer zonder die toestemming toch heeft benaderd? Staan daar sancties op of is dat gewoon not done?
legrande
 legrande - woensdag 05 augustus 2015 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 13:24 schreef nr 10 het volgende:
De kopende club neemt contact op met de verkopende club om te vragen of zij hun speler mogen benaderen. Bij toestemming gebeurt dat dan, al dan niet via of met zaakwaarnemers.
Denk je nu zelf dat dit zo is. Er is al lang gebeld met de speler of zaakwaarnemer dat gebeurt overal ook al is de club er niet blij mee. officieel zou het wel moeten daarom zegt kramer nu ook er is nog niets. Bull shit alles met hem en Bottigin persoonlijk is al lang rond. Ze mogen dit alleen nog niet officieel bevestigen.
sevillana
 sevillana - woensdag 05 augustus 2015 - 13:56   quote  deeplink  
Istie al goed gekeurd?
nr 10
 nr 10 - woensdag 05 augustus 2015 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 13:49 schreef legrande het volgende:

[..]

Denk je nu zelf dat dit zo is. Er is al lang gebeld met de speler of zaakwaarnemer dat gebeurt overal ook al is de club er niet blij mee. officieel zou het wel moeten daarom zegt kramer nu ook er is nog niets. Bull shit alles met hem en Bottigin persoonlijk is al lang rond. Ze mogen dit alleen nog niet officieel bevestigen.
Ik zeg alleen wat de regels zijn. Wat mij betreft bellen de moeders met elkaar.
nr 10
 nr 10 - woensdag 05 augustus 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 13:35 schreef JanM het volgende:

[..]

En wat als blijkt dat een club de speler en/of zaakwaarnemer zonder die toestemming toch heeft benaderd? Staan daar sancties op of is dat gewoon not done?
Staan sancties op. Welke weet ik niet, maar moet je bij de kjvb zijn. Zal wel een boete zijn, behalve wanneer het om hun favorietjes gaat in amsterdom.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 augustus 2015 - 01:36   quote  deeplink  
Next..
tomson
 tomson - vrijdag 07 augustus 2015 - 01:44   quote  deeplink  
Hans-Nijland.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door tomson --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 augustus 2015 - 14:29   quote  deeplink  
Quote Gio:
De coach kijkt tevreden terug op deze transferweek, die voor Feyenoord mogelijk nog een vervolg krijgt met FC Groningen-verdediger Eric Botteghin. Van Bronckhorst bevestigde dat Feyenoord nog altijd werkt aan zijn komst. "Voorin hebben we met Kramer en Elia erbij voldoende spelers. Achterin blijven we met Botteghin bezig."
Vlampiep
 Vlampiep - vrijdag 07 augustus 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 01:44 schreef tomson het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat de broer van Ratelband :D
Barabas
 Barabas - zaterdag 08 augustus 2015 - 00:14   quote  deeplink  
Nog nieuws?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 augustus 2015 - 08:28   quote  deeplink  
Eric Botteghin wil nog een jaar goed presteren bij FC Groningen
http://www.futnet.com.br/futebolinternacional/futebolholandes/noticias/?412190-especial-eredivisie-2015/16--entrevista-com-eric-botteghin
JanM
 JanM - zaterdag 08 augustus 2015 - 08:40   quote  deeplink  
Heb je de vertaling?
Tjabba
 Tjabba - zaterdag 08 augustus 2015 - 08:46   quote  deeplink  
Dus die komt volgend seizoen gratis .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eric Botteghin///HELD topic









0.0080220