BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eric Botteghin///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 augustus 2015 - 20:38   quote  deeplink  
Ja.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 19:58 schreef Rdamnoord het volgende:

[..]

Hahaha wat een humor heb je toch lachen met jou
ga nou maar topic 456 verzinnen van je
em wakker worden van voetballende mannen
zaadslikkende namaakfeyennoorder
SP-ER-MA..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 10 augustus 2015 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 19:58 schreef Rdamnoord het volgende:

[..]

Hahaha wat een humor heb je toch lachen met jou
ga nou maar topic 456 verzinnen van je
em wakker worden van voetballende mannen
zaadslikkende namaakfeyennoorder
Fail !!!

2myq16w.gif
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 05:10   quote  deeplink  
Botteghin heeft goede hoop op transfer naar Feyenoord

71pflg.jpg

Eric Botteghin heeft goede hoop dat hij deze week alsnog zijn transfer naar Feyenoord gaat krijgen. Zijn club FC Groningen is opnieuw in onderhandeling met Feyenoord over een mogelijke verhuizing van de 28-jarige verdediger.

FC Groningen-directeur Hans Nijland doet er alles aan om zijn speler zo duur mogelijk te verkopen, maar beseft dat hij eerder een prijs van zon 2,5 miljoen euro heeft genoemd aan Engelse clubs. Feyenoord weet dat Botteghin over elf maanden transfervrij is en dus is het niet van plan daar ver boven te gaan zitten.

Botteghin heeft aan zijn club duidelijk gemaakt dat deze kans hem niet mag worden ontnomen nadat hij twee jaar alles heeft gegeven voor de club en nu ook nog dik geld kan opleveren voor FC Groningen, zo schrijft De Telegraf vandaag.
Barabas
 Barabas - maandag 10 augustus 2015 - 14:18   quote  deeplink  
Vermeer (of Hahn dus...)

Van Beek - Botteghin - Kongolo

Karsdorp - Van der Heijden - Vejinovic - Kuijt - Bilal

Annas/Elia - Kramer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2015 door Barabas --
Chiappucci
 Chiappucci - maandag 10 augustus 2015 - 14:24   quote  deeplink  
Hahn
Barabas
 Barabas - maandag 10 augustus 2015 - 14:25   quote  deeplink  
Zat ik aan te denken ja.
Milo
 Milo - maandag 10 augustus 2015 - 14:29   quote  deeplink  
Vermeer, v beek, Botteghin, vd Heijden, Kongolo,

El Ahmadi, Kuyt, Vejinovic,

Kazim, Kramer, Elia
Barabas
 Barabas - maandag 10 augustus 2015 - 14:33   quote  deeplink  
Teveel tegendoelpunten vrees ik.

En Van Beek laat zich echt niet het centrum uitsturen ten faveure van 1-2 spelers die minder goed zijn.
dr love
 dr love - maandag 10 augustus 2015 - 14:37   quote  deeplink  
Ik wil heel even terug gaan toen r.koeman nog trainer was i.v.m nelom die de volle kritiek krijgt op verdedigend opzicht hij is niet de enige die ondermaats was en is bijna de helft nan die jonge talenten voldoen niet aan de eisen van topniveau alleen achabar,s.v.beek,Woudenberg en jongens die wel durven z.n mond open te doen worden verbannen naar wissel of tribune of komt niet meer in aanmerking voor lange speeltijd.
En zie dat het ook gio nu moeite heeft met keuze maken voor de beste elf.
Milo
 Milo - maandag 10 augustus 2015 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 14:33 schreef Barabas het volgende:
Teveel tegendoelpunten vrees ik.

En Van Beek laat zich echt niet het centrum uitsturen ten faveure van 1-2 spelers die minder goed zijn.
Ze moeten het grote geheel zien, het kampioenschap! Botteghin kan een wisselwerking zijn met v Beek en vd Heijden met Kongolo.........Samenwerken.......Per wedstrijd beoordelen wat nodig is? Om tafel met de technische staf en maak een plan en smeed daar een eenheid van! Bv doorschuiven inzakken zone man tot man verdedigen etc....Dit veruit de beste verdediging van NL!
jacky chan
 jacky chan - maandag 10 augustus 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 14:18 schreef Barabas het volgende:
Vermeer (of Hahn dus...)

Van Beek - Botteghin - Kongolo

Karsdorp - Van der Heijden - Vejinovic - Kuijt - Bilal

Annas/Elia - Kramer
Waarom zie ik Gustafson nauwelijks in jullie opstelling staan? Ik heb deze gozer in het echt zien spelen in noord zweden en ik was erg onder de indruk van hem! Sterk aan de bal en ontzettend doelgericht....ik hoop dat Gio hem zsm spelminuten gaat geven...
dr love
 dr love - maandag 10 augustus 2015 - 14:53   quote  deeplink  
W.v.hanegem moet es kappen met z.n kritiek naar de td hij is toch zelf voetballer geweest bij de mooiste club van Nederland oké v.geel kan ook niet alles realiseren deze tijd heb je te maken met geld geduld slimme communicatie handelen en voetballers willen weten hoe de kansen zijn op speeltijd wie is de trainer is het een arogante of flexibele.
Het heeft met zoveel factoren te maken en het ergste is aan Willem die zeikt pas als het al fout is gehandeld nee als je echt een kenner bent en nog de liefde voor feyenoord hebt moet je van te voren aangeven dat het geen verstandig keuze is en een feitelijke oordeel geeft aan ttrainers en td.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 10 augustus 2015 - 14:53   quote  deeplink  
----------------------- Vermeer

Karsdorp - v Beek <-> Botteghin/vd Heijden - Kongolo

-------- Kuijt----- El Ahmadi <-> Vejinovic - Elia/Bilal

------------- Kazim - Achahbar/Kramer
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 10 augustus 2015 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 14:49 schreef jacky chan het volgende:

[..]

Waarom zie ik Gustafson nauwelijks in jullie opstelling staan? Ik heb deze gozer in het echt zien spelen in noord zweden en ik was erg onder de indruk van hem! Sterk aan de bal en ontzettend doelgericht....ik hoop dat Gio hem zsm spelminuten gaat geven...
Ik heb hem nog nooit zien spelen,vandaar.
Maar ik laat me graag verassen.
R()b
 R()b - maandag 10 augustus 2015 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 14:53 schreef dr love het volgende:
W.v.hanegem moet es kappen met z.n kritiek naar de td hij is toch zelf voetballer geweest bij de mooiste club van Nederland oké v.geel kan ook niet alles realiseren deze tijd heb je te maken met geld geduld slimme communicatie handelen en voetballers willen weten hoe de kansen zijn op speeltijd wie is de trainer is het een arogante of flexibele.
Het heeft met zoveel factoren te maken en het ergste is aan Willem die zeikt pas als het al fout is gehandeld nee als je echt een kenner bent en nog de liefde voor feyenoord hebt moet je van te voren aangeven dat het geen verstandig keuze is en een feitelijke oordeel geeft aan ttrainers en td.
Ja nakaarten kan ik van Willem wel hebben,.
Mario Been dat vindt ik wel zo'n jank smoel, beter je mondje dichthouden met negatieve records achter je naam.
Barabas
 Barabas - maandag 10 augustus 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 14:49 schreef jacky chan het volgende:

[..]

Waarom zie ik Gustafson nauwelijks in jullie opstelling staan? Ik heb deze gozer in het echt zien spelen in noord zweden en ik was erg onder de indruk van hem! Sterk aan de bal en ontzettend doelgericht....ik hoop dat Gio hem zsm spelminuten gaat geven...
Dat ie z'n best doet en zichzelf in de basis speelt!
Barabas
 Barabas - maandag 10 augustus 2015 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 14:46 schreef Milo het volgende:

[..]

Ze moeten het grote geheel zien, het kampioenschap! Botteghin kan een wisselwerking zijn met v Beek en vd Heijden met Kongolo.........Samenwerken.......Per wedstrijd beoordelen wat nodig is? Om tafel met de technische staf en maak een plan en smeed daar een eenheid van! Bv doorschuiven inzakken zone man tot man verdedigen etc....Dit veruit de beste verdediging van NL!
Grote geheel... is waar, maar waarom spelers die voldoen en beter zijn opzij schuiven voor aankopen?
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 10 augustus 2015 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 14:49 schreef jacky chan het volgende:

[..]

Waarom zie ik Gustafson nauwelijks in jullie opstelling staan? Ik heb deze gozer in het echt zien spelen in noord zweden en ik was erg onder de indruk van hem! Sterk aan de bal en ontzettend doelgericht....ik hoop dat Gio hem zsm spelminuten gaat geven...
Ik heb je er niet eerder over gehoord, maar misschien vergis ik me.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 14:49 schreef jacky chan het volgende:

[..]

Waarom zie ik Gustafson nauwelijks in jullie opstelling staan? Ik heb deze gozer in het echt zien spelen in noord zweden en ik was erg onder de indruk van hem! Sterk aan de bal en ontzettend doelgericht....ik hoop dat Gio hem zsm spelminuten gaat geven...
Van de gehele selctie ben ik het meest nieuwsgierig naar hem, voor de meesten hier toch de grote onbekende..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 17:11   quote  deeplink  
'Botteghin kan salaris meer dan verdubbelen in De Kuip'

sxc205.jpg

Feyenoord wil deze week de overgang van Eric Botteghin naar De Kuip afronden. FC Groningen kan snel een derde bod verwachten vanuit Rotterdam-Zuid voor de centrale verdediger. Botteghin heeft zelf eerder al aangegeven naar Feyenoord te willen.

Met het derde bod hoopt Feyenoord genoeg basis te hebben gelegd om de transfer te voltooien. De speler zou in hoofdlijnen ook al overeenstemming hebben bereikt met Feyenoord over een meerjarig contract. De Braziliaan kan volgens het Dagblad van het Noorden zijn salaris meer dan verdubbelen naar ongeveer 800.000 euro.

Algemeen directeur Hans Nijland heeft steeds verklaard Botteghin niet te willen verkopen en deed dat ook gisteren weer. ''Ik kan duidelijk zijn, wij hebben geen nieuwe bieding ontvangen, Er is niets veranderd.'' Die houding is echter niet verrassend, want Nijland probeert de transferprijs al enkele weken op te krikken en de supporters te laten zien dat de beste verdediger van het afgelopen seizoen niet zomaar vertrekt.
Milo
 Milo - maandag 10 augustus 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 15:23 schreef Barabas het volgende:

[..]

Grote geheel... is waar, maar waarom spelers die voldoen en beter zijn opzij schuiven voor aankopen?
Grote geheel = kampioenschap! Aankoop of niet je moet je ondergeschikt maken, klaar! Zo niet wegwezen!
Barabas
 Barabas - maandag 10 augustus 2015 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 21:13 schreef Milo het volgende:

[..]

Grote geheel = kampioenschap! Aankoop of niet je moet je ondergeschikt maken, klaar! Zo niet wegwezen!
Dat kunnen we ons bij Feyenoord helemaal niet veroorloven man. Beetje kort door de bocht ook: Koop een mindere speler en passeer de betere speler die je al hebt... Niet logisch.

En dat jij in de titel gelooft vind ik echt super, maar ik pas. Wéér een teleurstelling door niet realistisch te zijn wil ik niet meer.
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 augustus 2015 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 21:45 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat kunnen we ons bij Feyenoord helemaal niet veroorloven man. Beetje kort door de bocht ook: Koop een mindere speler en passeer de betere speler die je al hebt... Niet logisch.

En dat jij in de titel gelooft vind ik echt super, maar ik pas. Wéér een teleurstelling door niet realistisch te zijn wil ik niet meer.
Vaak heb je meer aan een mindere speler die een team compleet maakt dan aan een "ster" die alleen voor zijn eigen glorie loopt te ballen.
sambo
 sambo - maandag 10 augustus 2015 - 22:52   quote  deeplink  
Hoop wel dat Bottegin wel komt zeker een versterking , laten ze maar uitvechten wie er moet spelen. Als Kongolo zo speelt als de laatste maanden gaat hij het niet worden . Zaterdag speelde hij wel goed hopen dat hij zo door gaat kan Feyenoord nog veel plezier aan hebben.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 11 augustus 2015 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 21:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Vaak heb je meer aan een mindere speler die een team compleet maakt dan aan een "ster" die alleen voor zijn eigen glorie loopt te ballen.
Scherp...+1
Rdamnoord
 Rdamnoord - dinsdag 11 augustus 2015 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 14:53 schreef dr love het volgende:
W.v.hanegem moet es kappen met z.n kritiek naar de td hij is toch zelf voetballer geweest bij de mooiste club van Nederland oké v.geel kan ook niet alles realiseren deze tijd heb je te maken met geld geduld slimme communicatie handelen en voetballers willen weten hoe de kansen zijn op speeltijd wie is de trainer is het een arogante of flexibele.
Het heeft met zoveel factoren te maken en het ergste is aan Willem die zeikt pas als het al fout is gehandeld nee als je echt een kenner bent en nog de liefde voor feyenoord hebt moet je van te voren aangeven dat het geen verstandig keuze is en een feitelijke oordeel geeft aan ttrainers en td.
Van Hanegem moet zijn muil houden
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 19:22 schreef Stylzz het volgende:
Schijnt dinsdag rond te komen.
Bron ergens uit Groningen van een vaag ander forum.
Heel erg vaag ander forum..(?)
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 11 augustus 2015 - 15:55   quote  deeplink  
Blijft ook maar duren ... Willen ze hem wel halen ???
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 11 augustus 2015 - 15:55   quote  deeplink  
Denk van wel. Maar niet tegen elke prijs.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 11 augustus 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 15:55 schreef netsurfer het volgende:
Denk van wel. Maar niet tegen elke prijs.
Het moet ook niet lang gaan duren, sneller een streep eronder zetten en verder schakelen !!!
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 21:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Vaak heb je meer aan een mindere speler die een team compleet maakt dan aan een "ster" die alleen voor zijn eigen glorie loopt te ballen.
Die ster die voor eigen glorie speelt kunnen we niet eens betalen.... als ie al wil komen. Tweederangs spelers en opgebrande Urpies.... dat is onze vijver, naast onze eigen jeugd. Dus waarom Kongolo óf Van Beek passeren terwijl ze voldoen?
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 15:55 schreef netsurfer het volgende:
Denk van wel. Maar niet tegen elke prijs.
Mocht het vandaag of morgen niet lukken: Laat maar lekker zitten en haal maar een ander.
R()b
 R()b - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 17:20 schreef Barabas het volgende:

[..]

Mocht het vandaag of morgen niet lukken: Laat maar lekker zitten en haal maar een ander.
Douglas , Dinamo Moskou nog 1 jaar contract.
Waarschijnlijk al paar keer genoemd hier...
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Nee hoor... 😉
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:27   quote  deeplink  
Maar ik denk niet dat hij terug zou willen naar de Kleredivisie....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 17:19 schreef Barabas het volgende:

[..]

Die ster die voor eigen glorie speelt kunnen we niet eens betalen.... als ie al wil komen. Tweederangs spelers en opgebrande Urpies.... dat is onze vijver, naast onze eigen jeugd. Dus waarom Kongolo óf Van Beek passeren terwijl ze voldoen?
Van Beek zal sowieso niet gepasseerd worden verwacht ik en Kongolo heeft het mede door zijn blessure en zijn mindere prestaties de afgelopen tijd (zaterdag zeker niet meegerekend want voldeed ie zeker) in de hand gewerkt dat er naar andere spelers word gezocht. Dat wat achter hem er aan zit te komen vanuit de jeugd is geen concurrentie voor hem, dus ik begrijp wel dat er wat bij is gekomen om de concurrentie aan te gaan. Als Kongolo het professioneel oppakt word ie daar ook sterker en beter van..
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 17:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Van Beek zal sowieso niet gepasseerd worden verwacht ik en Kongolo heeft het mede door zijn blessure en zijn mindere prestaties de afgelopen tijd (zaterdag zeker niet meegerekend want voldeed ie zeker) in de hand gewerkt dat er naar andere spelers word gezocht. Dat wat achter hem er aan zit te komen vanuit de jeugd is geen concurrentie voor hem, dus ik begrijp wel dat er wat bij is gekomen om de concurrentie aan te gaan. Als Kongolo het professioneel oppakt word ie daar ook sterker en beter van..
Volgens mij heeft het meer te maken met het afscheid van Boulahrouz en Mathijssen. Geen ervaren cv meer in de selectie.... En wat het laatste betreft: Daar reken ik op. Hij is een échte topper in de dop! Bijna dopje ontgroeid... Hopelijk dit seizoen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:32   quote  deeplink  
Tuurlijk heeft het ook met het vertrek van die twee te maken wat resulteerde dat er geen tot nauwelijks meer concurrentie voor ons centrale verdedigingsduo is..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:32   quote  deeplink  
Ik hoop zo dat Kongolo zijn best gaat doen dat Botteghin blijft banken..
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:34   quote  deeplink  
Wij allemaal! Ik in ieder geval wel.

Ben gewoon zeer onder de indruk van zijn talent.
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 11 augustus 2015 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 17:25 schreef R()b het volgende:

[..]

Douglas , Dinamo Moskou nog 1 jaar contract.
Waarschijnlijk al paar keer genoemd hier...
En dan voor 20% van zn huidige salaris spelen? Kan ie beter nog een jaartje bij Poetin blijven banken
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 11 augustus 2015 - 19:17   quote  deeplink  
Als we maar niet Gil Swerts gaan halen.
R()b
 R()b - dinsdag 11 augustus 2015 - 20:28   quote  deeplink  
Tim de Cler kom er maar in
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 20:29   quote  deeplink  
Topperrrrrrrr!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 11 augustus 2015 - 22:04   quote  deeplink  
Groningen wordt de verliezer,Botteghin volgend jaar transfer vrij en daag Groningen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 22:04 schreef piet de paler het volgende:
Groningen wordt de verliezer,Botteghin volgend jaar transfer vrij en daag Groningen
Das dan een duur gokje van Nijland..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 11 augustus 2015 - 22:08   quote  deeplink  
Ja maar ik zie geen beweging bij Groningen en Feyenoord
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 22:15   quote  deeplink  
Eens maar kan ineens ook zo maar beklonken zijn..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 augustus 2015 - 22:44   quote  deeplink  
Groningen voetbalt morgen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eric Botteghin///HELD topic









0.0076858