BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 05 augustus 2015 - 01:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)

JanM
 JanM - woensdag 05 augustus 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:35 schreef Rotterdam22 het volgende:
1 miljoen geweigerd jij bent niet goed iets meer als de helft daarvan.
zijn nu eenmaal de lonen van voetballers, hij had op 15 jarige leeftijd al tonnen kunnen verdienen als hij daar op uit was.
De best betaalde spelers bij Feyenoord verdienen meer dan jij beweert, maar ik weet de exacte bedragen ook niet, dus dat is een zinloze discussie. Hij zou tot de best betaalde spelers gaan behoren terwijl 100.000 per jaar eigenlijk al te veel zou zijn gezien zijn prestaties. That's my point!
MMM
 MMM - woensdag 05 augustus 2015 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:45 schreef JanM het volgende:

[..]

De best betaalde spelers bij Feyenoord verdienen meer dan jij beweert, maar ik weet de exacte bedragen ook niet, dus dat is een zinloze discussie. Hij zou tot de best betaalde spelers gaan behoren terwijl 100.000 per jaar eigenlijk al te veel zou zijn gezien zijn prestaties. That's my point!
Oh dus eigenlijk vind je ook dat Elia teveel gaat verdienen?
JanM
 JanM - woensdag 05 augustus 2015 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat zal niet dezelfde aanbieding zijn geweest als Elia heeft gekregen. Met daarbij de bonussen etc.
Elia is 28 en heeft (zij het in het verleden) al van alles gepresteerd. Boëtius is net 21 en heeft pas sinds een paar maanden geen beugeltje meer en is nog te bang om een gesprek met zijn trainer aan te vragen. Kom op zeg!
JanM
 JanM - woensdag 05 augustus 2015 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:45 schreef MMM het volgende:

[..]

We zullen hem wel zien schitteren bij Basel en daarna een transfer naar een nog grotere club maken. En dan allemaal weer afvragen waar het mis is gegaan bij ons..

Net zoals bij van Persie, de Guzman, Fer, Wijnaldum.
Noem je net die paar die geslaagd zijn, waarvan Fer tot 2 keer toe gedegradeerd is en het nu bij Advocaat voor de derde keer lijkt te gaan proberen. Hoeveel zijn er niet 'in de anonimiteit' geëindigd?

Anders gezegd. Denk even verder: stel dat je Boëtius wel dat megacontract geeft, wat betekent dat dan voor de toekomst. Vilhena dus ook en straks de hele lichting andere jeugdspelers die het eerste halen ook? Dat kunnen we ons helemaal niet veroorloven!
Vlampiep
 Vlampiep - woensdag 05 augustus 2015 - 15:50   quote  deeplink  
We zullen zien met Elia, ben ook geen groot fan (nog), hij was altijd erg wisselvallig. Toch heeft hij echt kwaliteiten om de Kuys/Kazim/Lex/Anas vrij voor de goal te zetten

Hoe goed was het verhaal en de cijfers van Pelle voordat hij kwam..... precies.... om te huilen

Elia kan weleens een goede greep zijn ALS ze hem buiten het veld op de rails krijgen!
MMM
 MMM - woensdag 05 augustus 2015 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Elia is 28 en heeft (zij het in het verleden) al van alles gepresteerd. Boëtius is net 21 en heeft pas sinds een paar maanden geen beugeltje meer en is nog te bang om een gesprek met zijn trainer aan te vragen. Kom op zeg!
Dat hij 28 is onbelangrijk. Heeft al JAREN niet gepresteerd, wat jij ook Boëtius verwijt.

Maar dat bedoel ik nou, jongens van buitenaf krijgen betere aanbiedingen dan eigen jeugdspelers.
nr 10
 nr 10 - woensdag 05 augustus 2015 - 15:52   quote  deeplink  
Je bedoelt Leroy Fer????? Echt waar????? Je vergeet Drenthe in je rijtje.
MMM
 MMM - woensdag 05 augustus 2015 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:50 schreef JanM het volgende:

[..]

Noem je net die paar die geslaagd zijn, waarvan Fer tot 2 keer toe gedegradeerd is en het nu bij Advocaat voor de derde keer lijkt te gaan proberen. Hoeveel zijn er niet 'in de anonimiteit' geëindigd?

Anders gezegd. Denk even verder: stel dat je Boëtius wel dat megacontract geeft, wat betekent dat dan voor de toekomst. Vilhena dus ook en straks de hele lichting andere jeugdspelers die het eerste halen ook? Dat kunnen we ons helemaal niet veroorloven!
Oh maar al die namen zouden topspelers zijn bij Feyenoord.

Megacontract had niet gehoeven maar wel een contract dat aansluit bij de rest van de selectie. Of anders gezegd: Dan heeft Martin fouten gemaakt met contracten van Immers, Kazim etc.
MMM
 MMM - woensdag 05 augustus 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:52 schreef nr 10 het volgende:
Je bedoelt Leroy Fer????? Echt waar????? Je vergeet Drenthe in je rijtje.
Die heeft wel genoeg opgeleverd.
MMM
 MMM - woensdag 05 augustus 2015 - 15:53   quote  deeplink  
Ik laat me verrassen met Elia. Misschien dat hij het op Eredivisie niveau nog kan.

Wat me alleen frustreert is dat hij natuurlijk totaal niet fit is..
Vlampiep
 Vlampiep - woensdag 05 augustus 2015 - 15:54   quote  deeplink  
We zullen zien met Elia, ben ook geen groot fan (nog), hij was altijd erg wisselvallig. Toch heeft hij echt kwaliteiten om Kuyt/Kazim/Lex/Anas vrij voor de goal te zetten

Hoe goed was het verhaal en de cijfers van Pelle voordat hij kwam..... precies.... om te huilen

Elia kan weleens een goede greep zijn ALS ze hem buiten het veld op de rails krijgen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2015 door Vlampiep --
JanM
 JanM - woensdag 05 augustus 2015 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:46 schreef MMM het volgende:

[..]

Oh dus eigenlijk vind je ook dat Elia teveel gaat verdienen?
Ook hier kent niemand de exacte bedragen, maar heb je ook te maken met waar een speler vandaan komt. Twee derde van je salaris inleveren om bij Feyenoord te komen spelen met dan de mogelijkheid om nog wat meer te verdienen als je bepaalde doelstellingen haalt vind ik nogal wat zeggen over de motivatie van zo'n speler.

Dat hij bij Werder voor 2,8 miljoen op de loonlijst staat vind ik absurd, maar kan niemand hier in NL veranderen. Blijkbaar kon hij ook voor een vorstelijk zandbaksalaris kiezen maar kiest hij voor NL. Nogmaals, hij heeft nog geen minuut gespeeld maar daarmee verdient hij mijn respect!
JanM
 JanM - woensdag 05 augustus 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:52 schreef MMM het volgende:

[..]

Oh maar al die namen zouden topspelers zijn bij Feyenoord.

Megacontract had niet gehoeven maar wel een contract dat aansluit bij de rest van de selectie. Of anders gezegd: Dan heeft Martin fouten gemaakt met contracten van Immers, Kazim etc.
Nogmaals: Boëtius kon blijkbaar tot de best betaalde spelers van Feyenoord gaan behoren maar heeft die aanbieding afgeslagen en beweerde nota bene ook nog dat het NIET om geld ging!
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 05 augustus 2015 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:45 schreef JanM het volgende:

[..]

De best betaalde spelers bij Feyenoord verdienen meer dan jij beweert, maar ik weet de exacte bedragen ook niet, dus dat is een zinloze discussie. Hij zou tot de best betaalde spelers gaan behoren terwijl 100.000 per jaar eigenlijk al te veel zou zijn gezien zijn prestaties. That's my point!
Hij kwam ook niet bij de best betaalde spelers jan dat is juist het probleem.
Tjabba
 Tjabba - woensdag 05 augustus 2015 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:45 schreef MMM het volgende:

[..]

We zullen hem wel zien schitteren bij Basel en daarna een transfer naar een nog grotere club maken. En dan allemaal weer afvragen waar het mis is gegaan bij ons..

Net zoals bij van Persie, de Guzman, Fer, Wijnaldum.
Gaat niet gebeuren daar heeft ie niet de juiste mentaliteit voor.
MMM
 MMM - woensdag 05 augustus 2015 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:57 schreef JanM het volgende:

[..]

Nogmaals: Boëtius kon blijkbaar tot de best betaalde spelers van Feyenoord gaan behoren maar heeft die aanbieding afgeslagen en beweerde nota bene ook nog dat het NIET om geld ging!
Waar blijkt dat uit, dat heb ik nergens gelezen? Boëtius zou namelijk in dezelfde salarisschaal als Manu/van Beek komen. Dat Manu blijkbaar daarin zit is natuurlijk lachwekkend.

En het gaat ook deels om vertrouwen natuurlijk. Rutten heeft hem laten vallen en Gio ook. Die begon liever met Kazim als linksbuiten. Dan had ik inderdaad ook me spullen maar gepakt als de ellende zo al begint.
JanM
 JanM - woensdag 05 augustus 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:59 schreef MMM het volgende:

[..]

Waar blijkt dat uit, dat heb ik nergens gelezen? Boëtius zou namelijk in dezelfde salarisschaal als Manu/van Beek komen. Dat Manu blijkbaar daarin zit is natuurlijk lachwekkend.

En het gaat ook deels om vertrouwen natuurlijk. Rutten heeft hem laten vallen en Gio ook. Die begon liever met Kazim als linksbuiten. Dan had ik inderdaad ook me spullen maar gepakt als de ellende zo al begint.
Dat is en blijft altijd het probleem: iedereen leest iets en roept iets zonder dat de feiten bekend zijn. Hier komen we dus niet uit. Natuurlijk heeft zo'n jonge speler vertrouwen nodig, maar tegelijkertijd moet hij wel presteren. En als ik dan lees dat hij niet eens met Gio gesproken heeft, denk ik: dan kun je weglopen en hopen dat het elders beter is of voor de plek bij je droomclub vechten en je trainer aanschieten, een gesprek eisen en daarin vragen naar zijn plannen en wat hij van je verwacht om een basisplek af te dwingen! En omdat hij in datzelfde volgens mij interview heeft aangegeven dat het niet om het geld ging, is het m.i. dus puur mentaliteit.

En daarmee gaat hij het dan verwacht ik ook gewoon niet redden bij Basel of welke andere club dan ook!
Barabas
 Barabas - woensdag 05 augustus 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat zal niet dezelfde aanbieding zijn geweest als Elia heeft gekregen. Met daarbij de bonussen etc.
Kinnesinne....
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 augustus 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:59 schreef MMM het volgende:

[..]

Waar blijkt dat uit, dat heb ik nergens gelezen? Boëtius zou namelijk in dezelfde salarisschaal als Manu/van Beek komen. Dat Manu blijkbaar daarin zit is natuurlijk lachwekkend.

En het gaat ook deels om vertrouwen natuurlijk. Rutten heeft hem laten vallen en Gio ook. Die begon liever met Kazim als linksbuiten. Dan had ik inderdaad ook me spullen maar gepakt als de ellende zo al begint.
Zou het nou uitsluitend aan Feyenoord liggen?
Is JP uitsluitend slachtoffer?

Nee.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 05 augustus 2015 - 16:13   quote  deeplink  
Bij mij zijn de feiten al lang bekend net als bij de selectie.
eigen jeugd is take it or leave it.
middelmaat van buitenaf haalt onderste uit de kan.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 augustus 2015 - 16:15   quote  deeplink  
Kom maar met die feiten.
JanM
 JanM - woensdag 05 augustus 2015 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 16:13 schreef Rotterdam22 het volgende:
Bij mij zijn de feiten al lang bekend net als bij de selectie.
eigen jeugd is take it or leave it.
middelmaat van buitenaf haalt onderste uit de kan.
Heb ik net zo'n dooddoener voor jou:

Het gros van de Nederlanders die voor een baas werkt vindt dat een klootzak omdat hij minder salaris(verhoging) geeft dan men meent te verdienen en/of dat oudere collega's onterecht meer verdienen. Kun je het ergens anders beter krijgen wissel je van baan!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 augustus 2015 - 16:19   quote  deeplink  
Zijn er een aantal hier die menen te weten welke salarissen spelers ontvangen.
Wel: maak me gek.
Kom op met die lijst.
Mét bron!
daan limbos
 daan limbos - woensdag 05 augustus 2015 - 16:22   quote  deeplink  
Wat Boetius bij Basel gaat presteren interesseert me totaal niet, hij wilde weg, niet om het geld; dus einde verhaal.Elia was in zijn Twenthe periode gewoon de beste linksbuiten van Nederland, heb, als puur Feyenoorder van die jongen genoten. Soms stijgt de roem en het geld die jongens naar het hoofd, doen ze rare dingen en vergeten war ze al dat geld mee verdienen...juist met voetballend presteren. Hij is nu 28, heeft geleerd hoe de voetbalwereld in elkaar zit en gezien de manier waarop hij naar ons toekomt, met het inleveren van gigantisch veel salaris, heb ik er alle vertrouwen in dat hij ons positief gaat verrassen. Ere wie ere toekomt, zoals het er nu uitziet, een gouden greep van Martin van Geel wat ook geldt als het hem lukt Kramer en Botteghin binnen te halen. Dan geloof ik gewoon in een goed seizoen. Al blijft het jammer dat we Ziyech niet gehaald hebben.
JanM
 JanM - woensdag 05 augustus 2015 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 16:22 schreef daan limbos het volgende:
Wat Boetius bij Basel gaat presteren interesseert me totaal niet, hij wilde weg, niet om het geld; dus einde verhaal.Elia was in zijn Twenthe periode gewoon de beste linksbuiten van Nederland, heb, als puur Feyenoorder van die jongen genoten. Soms stijgt de roem en het geld die jongens naar het hoofd, doen ze rare dingen en vergeten war ze al dat geld mee verdienen...juist met voetballend presteren. Hij is nu 28, heeft geleerd hoe de voetbalwereld in elkaar zit en gezien de manier waarop hij naar ons toekomt, met het inleveren van gigantisch veel salaris, heb ik er alle vertrouwen in dat hij ons positief gaat verrassen. Ere wie ere toekomt, zoals het er nu uitziet, een gouden greep van Martin van Geel wat ook geldt als het hem lukt Kramer en Botteghin binnen te halen. Dan geloof ik gewoon in een goed seizoen. Al blijft het jammer dat we Ziyech niet gehaald hebben.
+1908!

Alleen wat Ziyech betreft denk ik dat het uitstekend is dat we die niet voor 18 miljoen hebben gehaald. Wel jammer dat hij vorig jaar niet voor ons gekozen heeft ... dat dan weer wel!
Barabas
 Barabas - woensdag 05 augustus 2015 - 16:49   quote  deeplink  
Reserveneus....
van geil
 van geil - woensdag 05 augustus 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 16:19 schreef FR-Henk het volgende:
Zijn er een aantal hier die menen te weten welke salarissen spelers ontvangen.
Wel: maak me gek.
Kom op met die lijst.
Mét bron!
Nee, wat wel duidelijk is dat ineens het salarisbudget ruim overschreden is.
We zitten tegen 020 aan.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 augustus 2015 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:45 schreef MMM het volgende:

[..]

We zullen hem wel zien schitteren bij Basel en daarna een transfer naar een nog grotere club maken. En dan allemaal weer afvragen waar het mis is gegaan bij ons..

Net zoals bij van Persie, de Guzman, Fer, Wijnaldum.
Nou de Guzman en Fer zijn echt aan t schitteren hoor. manmanman
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 augustus 2015 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 16:51 schreef van geil het volgende:

[..]

Nee, wat wel duidelijk is dat ineens het salarisbudget ruim overschreden is.
We zitten tegen 020 aan.
Als we uit gaan van de kennis die ons beschikbaar gesteld is, ja.
Maar dat zijn helaas geen feiten.
van geil
 van geil - woensdag 05 augustus 2015 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 17:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als we uit gaan van de kennis die ons beschikbaar gesteld is, ja.
Maar dat zijn helaas geen feiten.
Van Geel zat t zelf te vertellen aan de tafel van.
van geil
 van geil - woensdag 05 augustus 2015 - 17:34   quote  deeplink  
Benieuwd naar Elia.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 augustus 2015 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 17:34 schreef van geil het volgende:

[..]

Van Geel zat t zelf te vertellen aan de tafel van.
Dat was voor een paar mutaties.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 augustus 2015 - 17:54   quote  deeplink  
Medische keuring doorstaan.
ar
 ar - woensdag 05 augustus 2015 - 17:55   quote  deeplink  
Goede aanwinst,hoopte dat hij vorig jaar al zou komen op huurbasis of zo.
Die wilt zich in de picture spelen,daar gaan we plezier aan beleven.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 augustus 2015 - 18:18   quote  deeplink  
De contract constructie geeft in ieder geval een win-win mogelijkheid.
ar
 ar - woensdag 05 augustus 2015 - 19:23   quote  deeplink  
Koeman positief over Elia.
R()b
 R()b - woensdag 05 augustus 2015 - 19:23   quote  deeplink  
Betekend wel dat Elia maar 1 seizoen hier speelt, tenminste ga ik gewoon van uit.
Tjabba
 Tjabba - woensdag 05 augustus 2015 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 19:23 schreef R()b het volgende:
Betekend wel dat Elia maar 1 seizoen hier speelt, tenminste ga ik gewoon van uit.
Krijgen we dat weer ;-)
ar
 ar - woensdag 05 augustus 2015 - 19:28   quote  deeplink  
Misschien nog een optie voor nog 1 jaar?
Ik vindt het goed zo,wat Henk zegt..win-win.
R()b
 R()b - woensdag 05 augustus 2015 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 19:25 schreef Tjabba het volgende:

[..]

Krijgen we dat weer ;-)
Geen idee man buienradar zegt zon en 27 graden. :)
Vlampiep
 Vlampiep - woensdag 05 augustus 2015 - 19:55   quote  deeplink  
dit willen we zien EE!!
https://www.youtube.com/watch?v=UAo9AhKwtIU
https://www.youtube.com/watch?v=TNznDCoTePM
WELCOME!
VVout
 VVout - woensdag 05 augustus 2015 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 19:23 schreef ar het volgende:
Koeman positief over Elia.
Je zou bijna denken dat het afgesproken werk is, probeer het een jaartje bij Feyenoord en als het lekker gaat nemen we contact op met Feyenoord.
ar
 ar - woensdag 05 augustus 2015 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 20:01 schreef VVout het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat het afgesproken werk is, probeer het een jaartje bij Feyenoord en als het lekker gaat nemen we contact op met Feyenoord.
Ik denk dat er heus wel contact is geweest ja.
rcrd
 rcrd - woensdag 05 augustus 2015 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 14:29 schreef Fer 1 het volgende:
Ik ben niet echt tevreden van wat ik gelezen heb over deze jongeman maar goed we zullen zien .Ik zelf had liever die van Groningen gezien die van goahead overgenomen is ,razend snelle jongen met een goeie assist en scorend vermogen heeft.Maar natuurlijk niet zo bekend als elia ,maar ook weer niet half Europa gehad met een dik salaris.Maar dat is ieder zijn opvatting.
https://www.youtube.com/watch?v=TRG-GizaU60

Ja je hebt helemaal gelijk zou zeker een aanwinst zijn..........
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 augustus 2015 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 20:01 schreef VVout het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat het afgesproken werk is, probeer het een jaartje bij Feyenoord en als het lekker gaat nemen we contact op met Feyenoord.
Ha, wel een geinige gedachtegang.
Ronald K. rulez.
Felbm
 Felbm - woensdag 05 augustus 2015 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 15:45 schreef MMM het volgende:

[..]

We zullen hem wel zien schitteren bij Basel en daarna een transfer naar een nog grotere club maken. En dan allemaal weer afvragen waar het mis is gegaan bij ons..

Net zoals bij van Persie, de Guzman, Fer, Wijnaldum.
Alleen is boetius er in dit geval zelf ook debet aan. Hij heeft gewoon 1.5 zwaar onder de maat gepresteerd. Er wordt ieder jaar opnieuw van Feyenoord verwacht dat de stap omhoog ingezet wordt, als je daarin niet meekomt val je af. Kind van de club of niet. Dat is topsport. Als we altijd alleen maar clubiconen en vriendjes willen, moeten we accepteren dat dat ten koste kan gaan van t niveau...
MMM
 MMM - woensdag 05 augustus 2015 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:01 schreef Felbm het volgende:

[..]

Alleen is boetius er in dit geval zelf ook debet aan. Hij heeft gewoon 1.5 zwaar onder de maat gepresteerd. Er wordt ieder jaar opnieuw van Feyenoord verwacht dat de stap omhoog ingezet wordt, als je daarin niet meekomt val je af. Kind van de club of niet. Dat is topsport. Als we altijd alleen maar clubiconen en vriendjes willen, moeten we accepteren dat dat ten koste kan gaan van t niveau...
Dan kan ik er nog wel 10 op noemen
R()b
 R()b - woensdag 05 augustus 2015 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 20:01 schreef VVout het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat het afgesproken werk is, probeer het een jaartje bij Feyenoord en als het lekker gaat nemen we contact op met Feyenoord.
Geniaal
Felbm
 Felbm - donderdag 06 augustus 2015 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 23:52 schreef MMM het volgende:

[..]

Dan kan ik er nog wel 10 op noemen
Ik ook...
dr love
 dr love - donderdag 06 augustus 2015 - 03:00   quote  deeplink  
Ik snap er helemaal niks van .geel waar is hij nou bezig aller eerst

Oude routine spelers halen die bij hun oude werkgevers worden/werden afgedankt geen progressie meer.

Salaris te gortig

Hele slechte scouts bij feyenoord allemaal profiteurs

Mischien volgend jaar van Persie en Ron vlaar halen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic









0.0096659