BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 05 augustus 2015 - 01:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)

ar
 ar - zondag 16 augustus 2015 - 17:25   quote  deeplink  
De beste speelt.
Barabas
 Barabas - zondag 16 augustus 2015 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kuyt kan op veel plekken spelen, maar dat betekent niet dat je hem zomaar ergens op kan stellen en verwachten dat ie een meerwaarde is. Ik zie niet in waarom we hem op zijn 35ste nog eens om moeten gaan vormen tot centrale middenvelder. Kan me niet herinneren dat ie daar ooit gespeeld heeft. Dacht bovendien dat Fred Rutten vertrokken was. Kuyt lijkt een van onze beste spelers te zijn, laten we hem dan vooral ook benutten op zijn sterkste positie.
Omvormen... Dirk... Sorry hoor maar dat klopt niet helemaal.

Wat is dan zijn sterkste positie?

Volgens mij kan hij zeer goed uit de voeten op zo'n plek, nog los van het feit dat hij zich dan het beste kan profileren; hij is aanvoerder én regisseur. Met Elia en Bilal op de vleugels en Kramer in de punt heb je een zeer goede aanval.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Precies dat ar..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:26 schreef Barabas het volgende:

[..]

Omvormen... Dirk... Sorry hoor maar dat klopt niet helemaal.

Wat is dan zijn sterkste positie?

Volgens mij kan hij zeer goed uit de voeten op zo'n plek, nog los van het feit dat hij zich dan het beste kan profileren; hij is aanvoerder én regisseur. Met Elia en Bilal op de vleugels en Kramer in de punt heb je een zeer goede aanval.
Ik ga hier in je mee..
G-child
 G-child - zondag 16 augustus 2015 - 17:27   quote  deeplink  
Me too
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 augustus 2015 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:24 schreef RenatoBos het volgende:
Dat laatste ben ik sowieso met je eens, dat betekent dan dat Bilal hoogstwaarschijnlijk het kind van de rekening gaat worden. Haha dat was ie ook al bij Fred, dus wat dat betreft zet het tijdperk zich door..��
Elia moet eerst nog maar bewijzen de betere te zijn. Bovendien zijn de buitenspelers vaak wat blessuregevoelig of worden ze gewisseld in wedstrijden. Ik denk dat zowel Elia als Bilal nog genoeg kansen zullen krijgen. Zeker als Manu vetrekt zijn die 2 de enige echte buitenspelers in de selectie die je hebt.
ar
 ar - zondag 16 augustus 2015 - 17:28   quote  deeplink  
Rechtsbuiten is eigenlijk de positie voor Kuyt.
G-child
 G-child - zondag 16 augustus 2015 - 17:31   quote  deeplink  
Hoeveel voorzetten heeft kuyt vandaag gegeven? 0 denk ik. Daarom prima middenvelder, balvast, snapt het spel redelijk en speelt met tempo.
Tjabba
 Tjabba - zondag 16 augustus 2015 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:28 schreef ar het volgende:
Rechtsbuiten is eigenlijk de positie voor Kuyt.
Dat heb ik gezien geen man voorbij gegaan geen voorzet gegeven.
Een echte rechtsbuiten :')
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Elia moet eerst nog maar bewijzen de betere te zijn. Bovendien zijn de buitenspelers vaak wat blessuregevoelig of worden ze gewisseld in wedstrijden. Ik denk dat zowel Elia als Bilal nog genoeg kansen zullen krijgen. Zeker als Manu vetrekt zijn die 2 de enige echte buitenspelers in de selectie die je hebt.
Klopt wat je zegt, gemakshalve ging ik er van uit dat Elia top is.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:28 schreef ar het volgende:
Rechtsbuiten is eigenlijk de positie voor Kuyt.
Vandaag liet ie dat niet zien..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 augustus 2015 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:26 schreef Barabas het volgende:

[..]

Omvormen... Dirk... Sorry hoor maar dat klopt niet helemaal.

Wat is dan zijn sterkste positie?

Volgens mij kan hij zeer goed uit de voeten op zo'n plek, nog los van het feit dat hij zich dan het beste kan profileren; hij is aanvoerder én regisseur. Met Elia en Bilal op de vleugels en Kramer in de punt heb je een zeer goede aanval.
Kun je wat specifieker zijn met je eerste zin? En zijn sterkste posities zijn m.i. de posities waar hij altijd gespeeld heeft en waar Gio hem voor in aanmerking neemt. Rechts aan de buiten kant en spits. Evt linksbuiten.

Op basis waarvan zie jij een rol voor Kuyt centraal op het middenveld. Welke specifieke kwaliteiten heeft hij dat hij daar beter is dan bijvoorbeeld Toornstra? JIj mag er natuurlijk anders over denken, maar ik vind dat als je dat doet je een excuus zoekt om Dirk op te stellen. Dirk heeft in de aanval de wereldtop gehaald. WK-finales en CL-finales gespeeld. Waarom zou dat aan de kant schuiven? Voor Elia? Die eerst nog moet bewijzen een aanwinst te zijn, want die heeft al jaren geen indruk kunnen maken. Of Bilal? Die net een handvol wedstrijden heeft gespeeld voor Feyenoord? Of Kramer die ook nog maar moet bewijzen dat vorig seizoen geen geluksseizoen was?

Kuyt is de enige aanvaller van ons die al jarenlang constant presteert. Hij is eerlijk gezegd de eerste speler die ik op zou stellen voor een van de voorste posities en dan zoek je er nog 2 bij die in vorm zijn.

Trouwens, in zijn huidige rol kan hij prima Feyenoord op sleeptouw nemen. Er zijn voorbeelden genoeg van aanvaller die dat doen. Recent, Guidetti en Pellè nog bij ons. Ik vind dat dan ook geen argument om hem maar elders op te stellen.
Barabas
 Barabas - zondag 16 augustus 2015 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kun je wat specifieker zijn met je eerste zin? En zijn sterkste posities zijn m.i. de posities waar hij altijd gespeeld heeft en waar Gio hem voor in aanmerking neemt. Rechts aan de buiten kant en spits. Evt linksbuiten.

En op de WK was hij rechtsback. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je Dirk zelfs in het doel kunt zetten; goed functioneren doet hij toch wel.

En een plek als meest vooruitgeschoven middenvelder achter Kramer geeft hem een centrale rol. Hij staat de hele wedstrijd te roepen en aanwijzingen te geven, net als een regisseur. Daarom denk ik dat het een goed idee is.
Barabas
 Barabas - zondag 16 augustus 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Kramer zou nu onze afmaker moeten zijn . Deed ie vandaag meteen goed. Vooral laten staan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 augustus 2015 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:58 schreef Barabas het volgende:

[..]

En op de WK was hij rechtsback. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je Dirk zelfs in het doel kunt zetten; goed functioneren doet hij toch wel.

En een plek als meest vooruitgeschoven middenvelder achter Kramer geeft hem een centrale rol. Hij staat de hele wedstrijd te roepen en aanwijzingen te geven, net als een regisseur. Daarom denk ik dat het een goed idee is.
Ja hij stond rechtsback. Niet centraal op het middenveld dus. Maar goed, zelfs al zou je dat willen (waar ik absoluut niet van overtuigd bent). Dan nog hebben Elia, Kramer en Bilal nog alles te bewijzen voorin. Meer dan Dirk.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 20:49   quote  deeplink  
Fitte Elia maakt dinsdag debuut voor Jong Feyenoord

20zscg1.jpg

Eljero Elia zal dinsdagavond zijn eerste minuten in het shirt van Feyenoord maken als de beloften het opnemen tegen Jong VVV-Venlo/Helmond Sport. De aanvaller, die tegen FC Utrecht eigenlijk al minuten wilde maken, wordt rustig klaar gemaakt voor de belangrijke toppers tegen Vitesse en PSV. Michiel Kramer, vandaag nog trefzeker, wil dinsdag de volle negentig minuten spelen in het tweede elftal.
Barabas
 Barabas - zondag 16 augustus 2015 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 18:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ja hij stond rechtsback. Niet centraal op het middenveld dus. Maar goed, zelfs al zou je dat willen (waar ik absoluut niet van overtuigd bent). Dan nog hebben Elia, Kramer en Bilal nog alles te bewijzen voorin. Meer dan Dirk.
Je hebt gelijker.....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 07:59   quote  deeplink  
Elia moet tegen PSV klaar zijn voor een basisplaats

21mex5j.jpg

Feyenoord gaat uiterst zorgvuldig om met aanwinst Eljero Elia. De linkerspits voelt zich al weken fysiek klaar om zich bij de wedstrijdselectie te voegen, maar hij moet voorlopig geduld opbrengen. Vanavond tegen Jong VVV/Helmond Sport maakt hij zijn eerste minuten in het rood-wit.

Vervolgens, als alles naar wens verloopt, kan hij zondag tegen Vitesse voor het eerst bij de groep zitten, al betekent dat niet dat Elia ook direct zal starten, zo schrijft het Algemeen Dagblad. Tegen PSV moet Elia wel klaar zijn om te starten. De technische staf heeft hem uitgelegd dat Feyenoord alle tijd neemt om eventueel blessureleed te voorkomen.

Michiel Kramer hoopt vanavond op Varkenoord nog wat ritme op te doen. ''Dat kan ik goed gebruiken, want ik heb nog altijd geen negentig minuten in de benen. En ik moet het wel blijven laten zien. Als ik straks op het veld sta en ik raak geen knikker, zeggen de mensen ook meteen weer 'die kan er geen reet van'.''
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 18 augustus 2015 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 20:49 schreef RenatoBos het volgende:
Fitte Elia maakt dinsdag debuut voor Jong Feyenoord

[ afbeelding ]

Eljero Elia zal dinsdagavond zijn eerste minuten in het shirt van Feyenoord maken als de beloften het opnemen tegen Jong VVV-Venlo/Helmond Sport. De aanvaller, die tegen FC Utrecht eigenlijk al minuten wilde maken, wordt rustig klaar gemaakt voor de belangrijke toppers tegen Vitesse en PSV. Michiel Kramer, vandaag nog trefzeker, wil dinsdag de volle negentig minuten spelen in het tweede elftal.
Ben benieuwd
Hoop dat die Gustafson ook speel wilde vanavond gaan kijken
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 18 augustus 2015 - 09:08   quote  deeplink  
Dus gio ziet hem scoren tegen pisvee. yeah
Barabas
 Barabas - dinsdag 18 augustus 2015 - 17:03   quote  deeplink  
Hopelijk wij ook....
nr 10
 nr 10 - dinsdag 18 augustus 2015 - 17:16   quote  deeplink  
En dan maar meteen een keer of vier.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 23:14   quote  deeplink  
ELIA VOELT PROGRESSIE BIJ FEYENOORD

24buloh.jpg

Eljero Elia moest dinsdagavond na zijn eerste optreden met Jong Feyenoord op Varkenoord eerst door een haag van tientallen supporters, voordat hij het kleedkamergebouw bereikte. De aanvaller nam alle tijd om op de foto te gaan en handtekeningen uit te delen. De verwachtingen van de mensen zijn hoog, glimlachte de aanvaller na de wedstrijd. Dat is terecht, want mijn eigen verwachtingen bij deze club zijn ook hoog. Ik wil het maximale eruit halen.

De 28-voudig international was blij met zijn eerste minuten in het shirt van Feyenoord. Het gaat erom dat ik weer ritme op doe en weer meega in de automatismen. De afgelopen weken heb ik hard getraind, ik merk dat ik steeds meer kracht krijg.

De technische staf van Feyenoord heeft ervoor gekozen om Elia deze periode rustig te brengen. Nadat hij dinsdag voor het eerst een uur speelde tegen Jong VVV/Helmond Sport, hoopt hij aanstaande zondag voor het eerst deel uit te maken van de wedstrijdselectie van Van Bronckhorst voor het duel met Vitesse. Ik heb het gevoel dat ik daar klaar voor ben, zegt Elia. De trainer is voorzichtig met me, wil me niet direct voor de leeuwen gooien.

Elia was toeschouwer bij de afgelopen twee competitiewedstrijden van Feyenoord tegen achtereenvolgens FC Utrecht en SC Cambuur. Aan die wedstrijden heb ik een positief gevoel overgehouden, besloot Elia. De ploeg ziet er stabiel uit, terwijl er veel scorend vermogen in de ploeg zit. Er is veel concurrentie, dus iedereen moet knokken voor zijn plek. Dat is alleen maar goed.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 08:45   quote  deeplink  
Elia: ''Nee, ik wil vlammen, laten zien wat ik in me heb''

jtuvld.jpg

Eljero Elia is klaar om zijn eerste minuten te maken in het eerste van Feyenoord. Dat was de linkeraanvaller al lang, volgens zijn eigen gevoel, maar de technische staf gaat uiterst voorzichtig met de zomeraanwinst om. Elia begrijpt en respecteert de trainer, ''maar ik wil zo graag laten zien wat ik kan. Ik wil nu echt beginnen'', zegt de 28-jarige buitenspeler in het Algemeen Dagblad.

Elia is gretig. ''Ik ben niet naar de eredivisie gekomen om hier lekker met twee vingers in mijn neus mee te voetballen. Nee, ik wil vlammen, laten zien wat ik in me heb. Ik ben klaar voor Vitesse en verwacht dat ik bij de wedstrijdselectie zal zitten. Ik speelde vanavond volgens afspraak een uur mee, maar ik had ook de negentig minuten vol kunnen maken.''

Op televisie zag hij de afgelopen weken de andere aanvallers aan het wek. ''Dit is een sterke ploeg, hoor. Kijk alleen al naar de voorhoede. Bilal Basaçikoglu, die zo hongerig is. Colin Kazim-Richards die zijn doelpuntjes meepikt. Michiel Kramer die erg makkelijk scoort. En Dirk Kuyt met al zijn ervaring. Ik zie het wel zitten.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 08:48   quote  deeplink  
Elia hoopt op minuten tegen Vitesse

http://youtu.be/Y9aKKc3In7E
MMM
 MMM - woensdag 19 augustus 2015 - 10:19   quote  deeplink  
Kan niet wachten om hem te zien spelen, zo benieuwd.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2015 - 10:20   quote  deeplink  
Als je m zo ziet is t t nog steeds echt een ventje he.
Barabas
 Barabas - woensdag 19 augustus 2015 - 10:30   quote  deeplink  
Babbels heeft ie genoeg. Misschien een idee om eerst op voetballen te focussen? Al die praatjes zijn een stuk interessanter als hij er 6 in heeft liggen en 14 wedstrijden de beste man van het veld is geweest.....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2015 - 10:35   quote  deeplink  
Is volgens mij zijn eerste interview die ik zie.

Kramer heeft al bijvoorbeeld een hele VI volgeluld.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 10:20 schreef Stylzz het volgende:
Als je m zo ziet is t t nog steeds echt een ventje he.
Ik dacht dat ze er per abuis een foto van Boet bij hadden geplaatst..
netsurfer
 netsurfer - woensdag 19 augustus 2015 - 10:48   quote  deeplink  
Valt volgens mij ook wel mee met zijn babbels. Hij kan moeilijk zeggen 'ik hoor het wel als de trainer mij nodig heeft, vind het allemaal best'. Wel verstandig dat hij langzaam gebracht wordt. Als hij niet fit is, kan het alleen maar tegenvallen. Hij moet het toch vooral hebben van zijn snelheid op de eerste meters. Bovendien heb je er ook niets aan als hij na een paar wedstrijden weer maanden in de lappenmand zou zitten. Maar goed, ben erg benieuwd naar hem.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2015 - 10:55   quote  deeplink  
Dit soort spelers scheurt normaal gesproken in no time zijn hamstrings als ze te snel gebracht worden.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 11:06   quote  deeplink  
Snel op de eerste meters dus. Hopen dat de verdediging dan eens de lange bal linksvoor in de hoek gaan trappen..
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 19 augustus 2015 - 11:10   quote  deeplink  
Die gozer lijkt sprekend op mijn zoon, of andersom.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 19 augustus 2015 - 11:11   quote  deeplink  
Ze lijken allemaal op elkaar. Laat maar dus.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 11:10 schreef Vincent1970 het volgende:
Die gozer lijkt sprekend op mijn zoon, of andersom.
Ik zeg niks..😉
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 11:11 schreef Vincent1970 het volgende:
Ze lijken allemaal op elkaar. Laat maar dus.
Je was me voor..😂
nr 10
 nr 10 - woensdag 19 augustus 2015 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 11:10 schreef Vincent1970 het volgende:
Die gozer lijkt sprekend op mijn zoon, of andersom.
En je zoon lijkt helemaal niet op jou? Ik zou eens gaan praten thuis. Zeker wanneer jij en je vrouw roomblank zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 13:07   quote  deeplink  
Komt er maar in Vin..
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 19 augustus 2015 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 13:06 schreef nr 10 het volgende:

[..]

En je zoon lijkt helemaal niet op jou? Ik zou eens gaan praten thuis. Zeker wanneer jij en je vrouw roomblank zijn.
Jeetje je hebt gelijk. Beide ouders blank. Dat kan maar 1ding betekenen toch?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2015 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 13:16 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Jeetje je hebt gelijk. Beide ouders blank. Dat kan maar 1ding betekenen toch?
een omgekeerde albino!
Screen-shot-2012-06-21-at-11.09.07-AM.png
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 19 augustus 2015 - 13:33   quote  deeplink  
Zoiets :-)
nr 10
 nr 10 - woensdag 19 augustus 2015 - 13:44   quote  deeplink  
:-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 13:52   quote  deeplink  
Haha
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 augustus 2015 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 13:16 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Jeetje je hebt gelijk. Beide ouders blank. Dat kan maar 1ding betekenen toch?
Je zoon is zwarte piet? Das niet populair meer hoor....
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 19 augustus 2015 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 20:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Je zoon is zwarte piet? Das niet populair meer hoor....
Populairder dan ooit tevoren. Niet meegekregen dus.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 17:09   quote  deeplink  
Elia: 'Dat is ook hetgeen wat ik wil doen als ik mijn voetbalcarrière heb beëindigd'

2rwrorr.jpg

Eljero Elia keerde in de zomerse transferperiode terug op de Nederlandse velden door een contract te tekenen bij Feyenoord. De aanvaller liet zich in gesprek met Juzzt Football uit over wat hij zou zijn geworden als hij geen profvoetballer was geworden.

"Ik denk dat ik iets zou doen met kinderen. Iets van een zorgcentrum voor kinderen of iets van naschoolse activiteiten voor kinderen", zo sprak de buitenspeler zich uit. "Dat is ook hetgeen wat ik wil doen als ik mijn voetbalcarrière heb beëindigd, maar dan bij een professionele voetbalclub. Het coachen van talentvolle teams."

"Ik houd ervan om kinderen wat te leren", zo vervolgde de aanvaller zijn relaas. "Ik leer ze graag hoe ze dingen beter kunnen doen dan ik deed toen ik jong was. En als ze dan een prof worden, zullen ze zeggen dat ze veel geleerd hebben van Eljero Elia. Dat ik een goede jeugdtrainer was."
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 augustus 2015 - 01:14   quote  deeplink  
Basis zondag..(?)
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 26 augustus 2015 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 01:14 schreef RenatoBos het volgende:
Basis zondag..(?)
En MotM komende zondag hoop ik ...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 september 2015 - 18:03   quote  deeplink  
Soms is het te begrijpen dat spelers basisplaatsen verliezen of nog niet klaar zijn om bij de 1e elf te zitten. Wat ons betreft is het bij Eljero Elia onbegrijpelijk dat een speler met zijn klasse buiten de basis staat. Natuurlijk weten wij niet alles over de conditie van de desbetreffende speler maar wat hij op de woensdagtraining liet zien is pure klasse.

Alleen afgaande op deze training zie je al het vernuft en de kunde bij deze voor ons vaste waarde in een elftal. Gretig en steeds de goal opzoekend was het een lust voor de liefhebber. Deze speler maakt het verschil.

2la5xqc.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic









0.0098271