BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 05 augustus 2015 - 01:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)

MMM
 MMM - woensdag 02 september 2015 - 18:07   quote  deeplink  
Kan ook niet wachten tot hij in de basis te zien is. Kan ook niet lang meer duren denk ik. Of Gio wilt door gaan met de shit die hij nu opstelt.
Barabas
 Barabas - woensdag 02 september 2015 - 18:54   quote  deeplink  
Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat deze aankoop goed is.

Allereerst moet hij een plek in de basis bemachtigen. Ten tweede moet hij zijn voeten overtuigend laten spreken, want dat gedrag na die pingel vond ik Oscar-waardig. Kan ik helemaal niks mee zolang de eerdergenoemde punten geen feit zijn.
MMM
 MMM - woensdag 02 september 2015 - 19:15   quote  deeplink  
Hebben we een betere voorhanden als linksbuiten dan? Bilal moet op rechts, Kuyt functioneert daar niet dus dan blijft Elia over.

Snap zijn frustratie na die penalty wel, al praat ik het niet goed. Die jongen is terug naar Nederland gekomen om zijn carrière nieuw leven in te blazen en dan krijg je terwijl je er net in staat een onterechte penalty tegen..

Wat mij betreft in de basis tegen Willem II.
ar
 ar - woensdag 02 september 2015 - 21:10   quote  deeplink  
Starten tegen Willem 2...bam!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 september 2015 - 23:46   quote  deeplink  
Dat klaarstomen voor psv was kennelijk een fabeltje.
Gio moet maar eens z'n visie verder uitleggen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 september 2015 - 03:14   quote  deeplink  
Nou daar ben ik ook best benieuwd naar..
MMM
 MMM - donderdag 03 september 2015 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 23:46 schreef FR-Henk het volgende:
Dat klaarstomen voor psv was kennelijk een fabeltje.
Gio moet maar eens z'n visie verder uitleggen.
Welke visie?

Erg benieuwd naar de opstelling tegen Willem II

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2015 door MMM --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 03 september 2015 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 23:46 schreef FR-Henk het volgende:
Dat klaarstomen voor psv was kennelijk een fabeltje.
Gio moet maar eens z'n visie verder uitleggen.
Als Gio een visie had , had ie allang afscheid genomen van Kazim, Nelom en Immers ...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 03 september 2015 - 09:50   quote  deeplink  
Als jij visie had, had je gezien dat dat dikke onzin is. Jij denkt dat wij wel even tig andere, betere, en dus duurdere spelers halen. Wat je hebt, hoef je geen transfersom meer voor neer te leggen he. Dat vergeet je.

Als jij een goede auto hebt, die misschien wat duur loopt, koop je toch ook niet een betere, maar veel duurdere, terwijl je al tijden elk dubbeltje twee keer moet omdraaien alvorens je hem uitgeeft?
VVout
 VVout - donderdag 03 september 2015 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 09:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als Gio een visie had , had ie allang afscheid genomen van Kazim, Nelom en Immers ...
Je bedoelt als ie jouw visie had, kan je ons beloven Feyenoord kampioen te maken?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2015 door VVout --
MMM
 MMM - donderdag 03 september 2015 - 10:29   quote  deeplink  
Hij heeft wel gelijk.. Nelom is gelukkig al uit de basis maar die andere 2 kunnen ook niet meer.

Nu we er niet meer van af kunnen, is stap 1 uit de basis.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 03 september 2015 - 10:34   quote  deeplink  
Ik ben nooit tegen Nelom geweest, hoewel hij soms een schop onder zijn kont moet hebben, maar ik blijf er bij dat hij een potentiele linksback van het nederlands elftal is. Het wordt wel tijd dat hij nu echt stappen gaat maken in zijn ontwikkeling, maar dat zal moeilijk worden nu hij Kongolo voor zich moet dulden. Kongolo vind ik trouwens een prima eerste keuze, want hij speelt ijzersterk, ondanks dat hij nog wel eens een mannetje uit zijn rug laat lopen. Ik hoop dat hij zijn goede spel houdt.

Kortom, ik snap niet dat er mensen zijn die andere backs willen terwijl dat je er genoeg hebt. Je moet ook een keer tevreden zijn met wat je hebt zodat je het geld aan andere zaken kunt uitgeven, bijvoorbeeld een nieuw stadion, dan wel een verbouwing. Er zal toch geld opgehoest moeten worden voor dat project, nou dan is de hand op de knip niet meer dan logisch...
VVout
 VVout - donderdag 03 september 2015 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 10:29 schreef MMM het volgende:
Hij heeft wel gelijk.. Nelom is gelukkig al uit de basis maar die andere 2 kunnen ook niet meer.

Nu we er niet meer van af kunnen, is stap 1 uit de basis.
Kazim was tegen PSV zeker niet slecht, op basis van die wedstrijd kan hij gewoon goed mee.

Immers en Neelom, tja over Immers kan je blijven zeuren en Neelom heb je misschien nog nodig als invaller.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 10:35 schreef VVout het volgende:

[..]

Kazim was tegen PSV zeker niet slecht, op basis van die wedstrijd kan hij gewoon goed mee.

Immers en Neelom, tja over Immers kan je blijven zeuren en Neelom heb je misschien nog nodig als invaller.
Precies. Immers kan echt niet meer.
Nelom is een goede stand-in.
Kazim kan je wel gebruiken, maar ik zie liever iemand die echt als spits opgeleid is.
Kazim de breker.
VVout
 VVout - donderdag 03 september 2015 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 10:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies. Immers kan echt niet meer.
Nelom is een goede stand-in.
Kazim kan je wel gebruiken, maar ik zie liever iemand die echt als spits opgeleid is.
Kazim de breker.
Dat vind ik een vrij redelijke opvatting en niet zo kortzichtig als ik hem van sommige hoor.
MMM
 MMM - donderdag 03 september 2015 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 10:35 schreef VVout het volgende:

[..]

Kazim was tegen PSV zeker niet slecht, op basis van die wedstrijd kan hij gewoon goed mee.

Immers en Neelom, tja over Immers kan je blijven zeuren en Neelom heb je misschien nog nodig als invaller.
Op basis van zat andere wedstrijden bleek dat hij niet mee kan. Hoort gewoon niet in de basis te staan. Waarom Kramer gehaald? Achahbar liet eind vorig seizoen zien het beter te doen.

Immers faalt structureel in topwedstrijden en voegt niets toe. Nelom als back-up oké

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2015 door MMM --
impreza
 impreza - donderdag 03 september 2015 - 11:25   quote  deeplink  
Waarom Kramer gehaald? Geef Kramer eerst een kans!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 03 september 2015 - 11:41   quote  deeplink  
Elia was goed bezig gisteren op de training zeg !! Dat beloof wat voor de competitie ... Als ie maar een eerlijke kans krijgt samen met Kramer !!!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 03 september 2015 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 10:34 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik ben nooit tegen Nelom geweest, hoewel hij soms een schop onder zijn kont moet hebben, maar ik blijf er bij dat hij een potentiele linksback van het nederlands elftal is. Het wordt wel tijd dat hij nu echt stappen gaat maken in zijn ontwikkeling, maar dat zal moeilijk worden nu hij Kongolo voor zich moet dulden. Kongolo vind ik trouwens een prima eerste keuze, want hij speelt ijzersterk, ondanks dat hij nog wel eens een mannetje uit zijn rug laat lopen. Ik hoop dat hij zijn goede spel houdt.

Kortom, ik snap niet dat er mensen zijn die andere backs willen terwijl dat je er genoeg hebt. Je moet ook een keer tevreden zijn met wat je hebt zodat je het geld aan andere zaken kunt uitgeven, bijvoorbeeld een nieuw stadion, dan wel een verbouwing. Er zal toch geld opgehoest moeten worden voor dat project, nou dan is de hand op de knip niet meer dan logisch...
Dat je Nelom als een potentiele kandidaat voor Oranje vind kan ik met mijn pet niet bij !!! Dat werkelijk ongelooflijk , elke voetbal 'kenner' zie snel genoeg dat deze speler niet eens geschikt is om op eredivisie niveau te spelen ... Zegt dat dan iets over jou of zijn wij allemaal zo Blind?

Een mooi eind hé !!! Hahahaha
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 03 september 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 10:26 schreef VVout het volgende:

[..]

Je bedoelt als ie jouw visie had, kan je ons beloven Feyenoord kampioen te maken?
Dan waren we allang al eens kampioen geweest ja ! Daar geloof ik heilig in ...
Dat kampioenschap is niet eens het belangrijkst voor mij en de familie. Het gaat erom waar we naar zitten te kijken en te ergeren !!!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 03 september 2015 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 09:50 schreef Arie.Klooster het volgende:
Als jij visie had, had je gezien dat dat dikke onzin is. Jij denkt dat wij wel even tig andere, betere, en dus duurdere spelers halen. Wat je hebt, hoef je geen transfersom meer voor neer te leggen he. Dat vergeet je.

Als jij een goede auto hebt, die misschien wat duur loopt, koop je toch ook niet een betere, maar veel duurdere, terwijl je al tijden elk dubbeltje twee keer moet omdraaien alvorens je hem uitgeeft?
Dat is geen dikke onzin! Wat financieel betreft heb je gelijk, maar nu is de ruimte om te saneren en verder te gaan met kwaliteit in kwantiteit ... En wat geld uitgeven betreft zit ik in een gelukkige positie, maar je moet inderdaad niet meer uitgeven dan wat je heb en kan uitgeven!
VVout
 VVout - donderdag 03 september 2015 - 11:51   quote  deeplink  
Heb Kramer toch zien speler en heb ook al aardig wat beoordelingen binnen van hem, die waren nog niet overtuigend genoeg tot nu toe. De beoordelingen van Kazim fluctueren daarbij groots, dat geeft al aan dat bij hem van een objectieve beoordeling bij ons geen sprake is maar persoonlijke emotie een boventoon voert, om het even in welke richting.

Kramer moet zich bewijzen dat hij het waard is in de basis te staan en dat heeft ie tot nu toe nog niet echt overtuigend gedaan, dus daarom begrijp ik Gio wel tot nu toe.
brettemerton
 brettemerton - donderdag 03 september 2015 - 12:03   quote  deeplink  
kazim heeft niet 1 scoringskans gecreeerd. Kramer was direct veel dreigender. 1x tegen keeper en 1x als eerste bij een van de heel veel slechte corners
VVout
 VVout - donderdag 03 september 2015 - 12:09   quote  deeplink  
Dat bedoel ik niet objectief dus.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 03 september 2015 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 11:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat je Nelom als een potentiele kandidaat voor Oranje vind kan ik met mijn pet niet bij !!! Dat werkelijk ongelooflijk , elke voetbal 'kenner' zie snel genoeg dat deze speler niet eens geschikt is om op eredivisie niveau te spelen ... Zegt dat dan iets over jou of zijn wij allemaal zo Blind?

Een mooi eind hé !!! Hahahaha
Dus als ik het niet met jou, wijsgeer der wijsgeren eens ben, ben ik geen kenner? Ik heb er gewoon een andere mening over. Ik vind dat hij wel degelijk talent heeft, wat er nog uit moet komen, maar ik vind Kongolo beter. Ik hou ook meer van echte verdedigers op de flanken, die bij voorkeur ook nog eens kunnen voetballen ipv andersom. Nelom een voetballer die redelijk kan verdedigen, niet mijn voorkeur, maar als je naar zo'n voetballer zoekt, denk ik dat hij best goed kan worden, zelfs goed genoeg voor het nederlands elftal, maar of hij het haalt is natuurlijk wat anders. Ik vind de meesten te negatief, maar begrijp het wel enigszins omdat hij zo laks oogt....
MMM
 MMM - donderdag 03 september 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 11:25 schreef impreza het volgende:
Waarom Kramer gehaald? Geef Kramer eerst een kans!
Misschien niet duidelijk in de vorige post maar ik bedoel: Waarom Kramer halen als je hem niet opstelt?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 03 september 2015 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 12:10 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dus als ik het niet met jou, wijsgeer der wijsgeren eens ben, ben ik geen kenner? Ik heb er gewoon een andere mening over. Ik vind dat hij wel degelijk talent heeft, wat er nog uit moet komen, maar ik vind Kongolo beter. Ik hou ook meer van echte verdedigers op de flanken, die bij voorkeur ook nog eens kunnen voetballen ipv andersom. Nelom een voetballer die redelijk kan verdedigen, niet mijn voorkeur, maar als je naar zo'n voetballer zoekt, denk ik dat hij best goed kan worden, zelfs goed genoeg voor het nederlands elftal, maar of hij het haalt is natuurlijk wat anders. Ik vind de meesten te negatief, maar begrijp het wel enigszins omdat hij zo laks oogt....
Kijk, als ik nou de enige was allee. Maar ik ben niet de enige die er zo over denkt hé ...
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 12:10 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dus als ik het niet met jou, wijsgeer der wijsgeren eens ben, ben ik geen kenner? Ik heb er gewoon een andere mening over. Ik vind dat hij wel degelijk talent heeft, wat er nog uit moet komen, maar ik vind Kongolo beter. Ik hou ook meer van echte verdedigers op de flanken, die bij voorkeur ook nog eens kunnen voetballen ipv andersom. Nelom een voetballer die redelijk kan verdedigen, niet mijn voorkeur, maar als je naar zo'n voetballer zoekt, denk ik dat hij best goed kan worden, zelfs goed genoeg voor het nederlands elftal, maar of hij het haalt is natuurlijk wat anders. Ik vind de meesten te negatief, maar begrijp het wel enigszins omdat hij zo laks oogt....
Nou Arie.... die Nee-lom kan er niet zoveel van hoor. Oranjeklant? Nooit meer. Ja, als Rutten bondscoach wordt misschien! Hij ontbeert het talent om een topspeler te worden. Leuke speler voor een Eredivisionist, maar meer ook niet. Als hij werkelijk zo goed zou zijn aan je doet voorkomen dan had ons centrale duo achterin van het vorige seizoen ook gewoon kunnen blijven staan.
impreza
 impreza - donderdag 03 september 2015 - 14:19   quote  deeplink  
Kramer is 2 klasse beter als die Kazim,laat hem maar eens in de basis starten samen met Elia,met Kuyt daarachter uiteraard!
ZerauS
 ZerauS - donderdag 03 september 2015 - 14:21   quote  deeplink  
Kazim of Kramer, hoe je het ook wendt of keert, ze zijn in de verste verte niet zo goed als een Guidetti of een Pelle. Dus qua spits ga je er niet op vooruit in mijn optiek. Maar dat geldt voor meerdere clubs. Als het grote geld lonkt zijn ze weg en geef ze eens ongelijk. De Engelse competitie is ook veel leuker om te spelen en dat ook nog voor een salaris wat vervijfvoudigd wordt...De beste spits in de eredivisie loopt rond bij PSV en das Luuk de Jong.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2015 door ZerauS --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 03 september 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 13:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kijk, als ik nou de enige was allee. Maar ik ben niet de enige die er zo over denkt hé ...
Het zijn meningen he, dus heeft iedereen gelijk. Ik denk wel dat hij een goeie kan worden, maar dat wil niet zeggen dat hij een goeie wordt.
Velen denken dat hij sowieso geen goeie wordt en zetten hem daarom ook maar direct bij het oude vuil. In mijn ogen is dat wel heel erg zwart-wit. Zo slecht als de meesten beweren is hij niet, maar ik vind wel dat hij er veel meer uithalen kan. Hij zou wel eens zo'n voetballer kunnen zijn waar je achteraf van zegt dat hij er niet uit gehaald heeft wat er in zat, maar velen van jullie zijn dat ws ook niet met me eens omdat jullie anti-Nelom zijn...

Hij had wat mij betreft ook verder moeten zijn dan wat ik verwachtte en toch denk ik nog steeds dat hij het kan gaan maken, maar dan moet hij stappen maken. Het verschil tussen jullie en mij is dat ik denk dat het er nog uit kan komen en dat hij nog niet zo slecht is, waar de meesten van jullie hem van meet af aan al niet zagen zitten. Tel daar bij op dat er veel pessimisten op dit forum zitten, die altijd wel wat zoeken om overheen te zeiken en dan heb je dus toch een behoorlijk verschil van mening...
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 15:10   quote  deeplink  
Anti-Nelom? Eigenlijk pas sinds hij de ene na de andere wanprestatie leverde. Is niet altijd zo geweest..... zie het inderdaad niet meer ten goede veranderen. Wat er niet in zit komt er ook niet uit. Heeft weinig met pessimisme te maken.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 03 september 2015 - 15:34   quote  deeplink  
Dan hoor jij bij de gematigde-pessimisten, haha. Ik doelde niet direct op jou, meer op bijvoorbeeld Lijdensweg en MMM, want dat zijn wel twee ras-pessimisten..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 september 2015 - 17:17   quote  deeplink  
En dan maar met z'n allen een stijve piemel krijgen als Elia en Kramer spelen.
Blijken ze mogelijk toch niet het verschil te kunnen maken.

Oftewel: ze zijn niet de verwachte juwelen die zo lang verborgen blijven.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 03 september 2015 - 17:28   quote  deeplink  
Elia gaat gewoon weer op het bankie.
De kans dat hij immers eruit haalt is klein. Bilal wisselt hij zeker niet.
MMM
 MMM - donderdag 03 september 2015 - 17:56   quote  deeplink  
Elia kan je niet op de bank houden.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 18:00   quote  deeplink  
Precies, slap gezwam
MMM
 MMM - donderdag 03 september 2015 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 15:34 schreef Arie.Klooster het volgende:
Dan hoor jij bij de gematigde-pessimisten, haha. Ik doelde niet direct op jou, meer op bijvoorbeeld Lijdensweg en MMM, want dat zijn wel twee ras-pessimisten..
Realistisch.

Noem eens een aantal dingen waarin jij mij negatief vond en wat achteraf positief bleek te zijn?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2015 door MMM --
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 17:17 schreef FR-Henk het volgende:
En dan maar met z'n allen een stijve piemel krijgen als Elia en Kramer spelen.
Blijken ze mogelijk toch niet het verschil te kunnen maken.

Oftewel: ze zijn niet de verwachte juwelen die zo lang verborgen blijven.
Ik krijg geen stijve piemel van mannen die met elkaar spelen.... of verstoor ik nu ruwweg een droom van je?
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 04 september 2015 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 17:56 schreef MMM het volgende:
Elia kan je niet op de bank houden.
Nee. Denk trouwens ook dat zijn geduld een beetje op is, als ik zijn reacties van de laatste weken lees. Als hij te lang op de bank wordt gehouden, kan hij wel eens voor onrust gaan zorgen. Dat mag overigens geen reden zijn om hem maar op te stellen, wat sowieso moet gebeuren gezien zijn kwaliteiten.
G-child
 G-child - vrijdag 04 september 2015 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 12:09 schreef VVout het volgende:
Dat bedoel ik niet objectief dus.
13 goals in bijna ongeveer 35 wedstrijden, objectief genoeg?
VVout
 VVout - vrijdag 04 september 2015 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 17:01 schreef G-child het volgende:

[..]

13 goals in bijna ongeveer 35 wedstrijden, objectief genoeg?
Dat kan beter, maar geen reden om hem door de midden te zagen. Vind het nog steeds waardevol hem achter de hand te hebben, tenzij we er een betere voor terug halen en geen twijfelgevalletje.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 04 september 2015 - 17:58   quote  deeplink  
Waarom lullen we eigenlijk over Kramer in het Elia topic?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 september 2015 - 19:07   quote  deeplink  
Das niks nieuws he Ger ti's maar net hoe de gesprekken verlopen..
Barabas
 Barabas - vrijdag 04 september 2015 - 20:22   quote  deeplink  
Dezelfde reden als dat het over Lex gaat in het Kuijt-topic
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 september 2015 - 21:56   quote  deeplink  
Tja maar dat komt omdat Lex hier vaak overal de schuld van krijgt..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 september 2015 - 21:57   quote  deeplink  
Volledig terecht, maar dit terzijde
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 september 2015 - 22:00   quote  deeplink  
Sssssst..😁
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 september 2015 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 18:12 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik krijg geen stijve piemel van mannen die met elkaar spelen.... of verstoor ik nu ruwweg een droom van je?
De ultieme droom van FR-Henk en RenatoBos !!! Ghehehe ...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 september 2015 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 07:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De ultieme droom van mij over FR-Henk en RenatoBos !!! Ghehehe ...
Bah viespeuk.. Ghehe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic









0.0131509