BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 21:17   quote  deeplink  
En ook daar kan je geel voor geven hoor.
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 21:18   quote  deeplink  
Zo wat een goal. messsssssi!!!!
Eide
 Eide - zondag 23 april 2017 - 21:18   quote  deeplink  
En dat is dan weer briljant.
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 21:21   quote  deeplink  
Vind het van beide kanten erg matig. Tempo prima maar wat een fouten festijn.
Eide
 Eide - zondag 23 april 2017 - 21:23   quote  deeplink  
Geen buitenspel bij de goal van Real trouwens.
Eide
 Eide - zondag 23 april 2017 - 21:33   quote  deeplink  
En dat was wel een tweede gele kaart. De scheidsrechter durft gewoon niet...
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 21:23 schreef Eide het volgende:
Geen buitenspel bij de goal van Real trouwens.
Ik denk dat je wel moet fluiten. Er lopen er daar drie waarvan twee buitenspel. En allemaal kort op elkaar dus je kan spreken van hinderlijk buitenspel lopen.

Casemiro behoort er trouwens al gewoon niet meer te staan in de eerste helft.

Complete willekeur in Spanje naar mijn idee. Daar is het echt erger als in Nederland.
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 22:25   quote  deeplink  
En het blijft willekeur. Penalty madrid niet gezien. Buitenspel aan de lopende band. Geen tweede gele kaart geven. Twijfelachtige rode kaart. Niet om de overtreding. Maar zo zie je zo vaak van dit soort overtredingen in Spanje.
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 22:34   quote  deeplink  
2-2. Gezien de kansen had Barca dit niet weg mogen geven.
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 22:36   quote  deeplink  
Messi bij vlagen erg goed. Suarez heel slecht. Iniesta voldoende maar niet heel goed. Ronaldo niet gezien. Vale dramatisch. Messiiiiiii!!!!!!!!
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 22:36   quote  deeplink  
Hahaha. Met dat je dit typt maken ze de 2-3
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 23 april 2017 - 22:48   quote  deeplink  
Messi toch weer beslissend in een belangrijke wedstrijd. Hij had al 6 classico's niet gescoord, maar nu staat ie toch weer op. Blijft de beste speler van de wereld voor mij. Helaas lijkt hij dit jaar zonder een hoofdprijs te eindigen, op de beker na dan.
remco k
 remco k - maandag 24 april 2017 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 22:48 schreef NatjosFC het volgende:
Messi toch weer beslissend in een belangrijke wedstrijd. Hij had al 6 classico's niet gescoord, maar nu staat ie toch weer op. Blijft de beste speler van de wereld voor mij. Helaas lijkt hij dit jaar zonder een hoofdprijs te eindigen, op de beker na dan.
Ik moet het nog maar zien dat Real die inhaalpot gaat winnen.. En aangezien het daar niet om doelsaldo gaat maar op basis van onderling resultaat, is er nog wel wat mogelijk..

Speelde gister inderdaad erg goed.. Suarez en Alcacer waren 1 groot drame gister..
remco k
 remco k - dinsdag 02 mei 2017 - 20:59   quote  deeplink  
Volgens mij moet deze eerste goal gewoon afgekeurd worden.

Bij de eerste voorzet staat Ronaldo een dikke meter buitenspel, daar moet Savic het duel aan gaan om de bal weg te werken, bij de tweede voorzet is Savic daar nog herstellende van, en komt daardoor te laat in het duel met Ronaldo, daarom heeft hij dus invloed om het spel en dat zou afgefloten moeten worden
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 02 mei 2017 - 22:22   quote  deeplink  
Helemaal mee eens Remco. En dan komt Ramos ook weer weg met een vreemde elleboog.
Maar goed 2e goal was wel mooi. Maar wat zit het Real ook weer mee.
remco k
 remco k - dinsdag 02 mei 2017 - 22:43   quote  deeplink  
Ronaldo vandaag amper gezien. Maar ja. Wel 3 goals maken. Dat is gewoon weergaloos.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 02 mei 2017 - 22:52   quote  deeplink  
Heel knap inderdaad.

Jammer, vond het leuker toen Real nooit wat won en Ronaldo nooit scoorde in de belangrijke wedstrijden.
remco k
 remco k - woensdag 03 mei 2017 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2017 - 22:52 schreef NatjosFC het volgende:
Heel knap inderdaad.

Jammer, vond het leuker toen Real nooit wat won en Ronaldo nooit scoorde in de belangrijke wedstrijden.
Ben wel heel benieuwd wie de bal dor gaat winnen.

Zowel Messi als Ronaldo stukken minder bepalend dan andere jaren.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 mei 2017 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 07:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben wel heel benieuwd wie de bal dor gaat winnen.

Zowel Messi als Ronaldo stukken minder bepalend dan andere jaren.
Klopt, maar als Real de finale wint zal het toch Ronaldo worden denk ik. Schiet Real naar de laatste 4 en naar de finale. Wellicht komt er een titel in Spanje bij al scoort hij daar aanzienlijk minder. 20 geloof ik.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 mei 2017 - 10:24   quote  deeplink  
Ik weet het niet meer. Die hele ballon dor vind ik maar een gekke verkiezing. Toen Sneijder Internationale met geweldige prestaties en statistieken naar de trippel leidde won Messi omdat men toen zei dat het een individuele prijs was.

Toen een jaar later Ronaldo meer goals scoorde dan Messi, won Messi meer prijzen en zeiden ze dat Messi het verdiende omdat de beste speler in de wereld zijn team naar prijzen leid.

Weer een jaar later won Ronaldo veel prijzen en werd Messi weer de winnaar omdat hij meer goals had gemaakt.

Hetzelfde overkwam Thierry Henry al eens toen hij meer dan 30 keer scoorde en een fenomenaal aantal assists gaf. Nedved won toen volgens mij met veel mindere statistieken.

Daarom ben ik het zwaar eens met Philip Lahm, de prijs en reglementen moeten veranderd worden want nu is het een populariteitsstrijd voor aanvallers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 mei 2017 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - woensdag 03 mei 2017 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 10:24 schreef NatjosFC het volgende:
Ik weet het niet meer. Die hele ballon dor vind ik maar een gekke verkiezing. Toen Sneijder Internationale met geweldige prestaties en statistieken naar de trippel leidde won Messi omdat men toen zei dat het een individuele prijs was.

Toen een jaar later Ronaldo meer goals scoorde dan Messi, won Messi meer prijzen en zeiden ze dat Messi het verdiende omdat de beste speler in de wereld zijn team naar prijzen leid.

Weer een jaar later won Ronaldo veel prijzen en werd Messi weer de winnaar omdat hij meer goals had gemaakt.

Hetzelfde overkwam Thierry Henry al eens toen hij meer dan 30 keer scoorde en een fenomenaal aantal assists gaf. Nedved won toen volgens mij met veel mindere statistieken.

Daarom ben ik het zwaar eens met Philip Lahm, de prijs en reglementen moeten veranderd worden want nu is het een populariteitsstrijd voor aanvallers.
Maar dit is ook een geheel ander verhaal. Mijn post is enkel gebaseerd op de huidige opzet en ik denk dat niemand het daar mee eens is.

Verder eens.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 07 mei 2017 - 18:03   quote  deeplink  
Walgelijk spandoek dit overigens...

18278445_1577152005651680_2911344323753538177_o.jpg?oh=1f1253bd3b8080ed47c2107f7c9692ac&oe=59B5F7A7

En meteen afgestraft gelukkig.
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 18:26   quote  deeplink  
Kwaad straft zichzelf.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 mei 2017 - 19:00   quote  deeplink  
Het is ze gegund...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 19:40   quote  deeplink  
Ik vind het een walgelijk spandoek en verder maak ik er geen woorden aan vuil!
remco k
 remco k - zondag 07 mei 2017 - 19:46   quote  deeplink  
Benieuwd wat de Feyenoorders er van vinden
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 mei 2017 - 19:59   quote  deeplink  
Die hoor je een week niet...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 mei 2017 - 20:00   quote  deeplink  
En dan zondag weer een grote bek hebben he ;)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 07 mei 2017 - 20:52   quote  deeplink  
"Nog nooit wist een Eredivisieploeg landskampioen te worden in een seizoen waarin van Excelsior verloren werd. Reuzendoder" - OptaJohan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2017 door NatjosFC --
Eide
 Eide - maandag 08 mei 2017 - 09:40   quote  deeplink  
Rotterdam juicht: Excelsior definitief veilig

'Vanavond huldiging, honderdduizend Excelsior-fans verwacht'

Groot feest vandaag in Rotterdam, waar de plaatselijke trots Excelsior zich na een moeizaam seizoen veilig speelde. Door een 3-0 zege op stadsgenoot Feyenoord, dat nergens meer voor leek te spelen, werd het vege lijf gered.

De Kralingers worden vanavond massaal gehuldigd op de Coolsingel, waar het al vroeg in de middag gezellig onrustig was. Volgende week zondag wacht wellicht een nóg groter feest in Rotterdam als Sparta zich veilig weet te spelen.

De Speld
MightyAce
 MightyAce - maandag 08 mei 2017 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 19:46 schreef remco k het volgende:
Benieuwd wat de Feyenoorders er van vinden
Dat het een stel hersenloze debielen zijn, net als het overige gezeik in het centrum gisteren. Categorie Vermeer-pop. Verder is het niet mijn idee, niet mijn café en niet mijn volk. Aan idioten geen gebrek rondom voetbal.
MightyAce
 MightyAce - maandag 08 mei 2017 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 20:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
En dan zondag weer een grote bek hebben he ;)
Fijn dat je met ons meehoopt op een thuiszege :P
Eide
 Eide - maandag 08 mei 2017 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 13:19 schreef MightyAce het volgende:

[..]
Aan idioten geen gebrek rondom voetbal.
Helaas waar.
Eide
 Eide - maandag 08 mei 2017 - 13:26   quote  deeplink  
Dit is waarom Heracles de punten zondag hard nodig heeft in De Kuip

Heracles Almelo zal zich zondag niet zomaar gewonnen geven wanneer Feyenoord in De Kuip probeert om alsnog het kampioenschap veilig te stellen. De huidige nummer negen van de eredivisie is samen met Heerenveen en FC Groningen verwikkeld in een felle strijd om de laatste twee tickets voor de play-offs om Europees voetbal.

Een plaats in het linkerrijtje van de eredivisie volstaat dit seizoen om de play-offs te halen. Twente staat weliswaar keurig zevende, maar is door het financiële wanbeleid van de afgelopen jaren uitgesloten voor Europees voetbal. Nummer zes Vitesse kan na het winnen van de bekerfinale rustig achterover leunen en is al zeker van een plaats in de groepsfase van de Europa League.

Utrecht en AZ hebben het ticket voor de play-offs in de eredivisie al te pakken. Dit zijn de scenario's voor de overige kandidaten.

Heracles Almelo
Heracles krijgt van de drie concurrenten de moeilijkste wedstrijd op de slotdag, maar zal hopen te profiteren van de kampioensstress bij Feyenoord. De Almeloërs hebben alles in eigen hand, want een gelijkspel volstaat om de play-offs te halen.
Een gelijkspel is mogelijk desastreus voor Feyenoord. De Rotterdammers hebben slechts één puntje voorsprong op Ajax. De Amsterdammers gaan zondag op bezoek in Tilburg bij Willem II.

Vorig jaar won Heracles het toetje van het seizoen, door in de finale van Utrecht te winnen. Het leverde de ploeg van John Stegeman een ontmoeting met het Portugese Arouca op. Daarin bleef Heracles ongeslagen (1-1, 0-0), maar kwam door een tegentreffer in het eigen Polman Stadion toch snel een einde aan het Europese avontuur.

Heerenveen
Sc Heerenveen staat er op papier het beste voor, al treffen ook de Friezen een tegenstander waarvoor nog heel veel op het spel staat. NEC, dat zeventiende staat en móet winnen om nog op de veilige vijftiende plaats terecht te kunnen komen, is de tegenstander in het Abe Lenstra Stadion. Heerenveen heeft evenveel punten als Heracles en bovendien een beter doelsaldo. Bij minimaal een gelijkspel is een plaats in de play-offs een feit.

FC Groningen
Voor Groningen is de opdracht zondag simpel: winnen en dan hopen dat de concurrentie het laat afweten. De ploeg van trainer Ernest Faber gaat op bezoek bij FC Twente, waarvoor al een hele tijd niets meer op het spel staat. Groningen heeft drie punten minder dan de rivalen, maar is verre van kansloos. Met een doelsaldo van +2 is een zege voor de huidige nummer tien van de Eredivisie automatisch genoeg om van een nederlaag van Heracles (0) of Heerenveen (+3) te profiteren.

Kwalificatieronde
De winnaar van de play-offs in de eredivisie plaatst zich voor de tweede kwalificatieronde van de Europa League. De hoogste geplaatste club begint altijd met een uitwedstrijd en mag het daarna thuis proberen af te maken.

Speeldata:

Halve finale: 17 en 20 mei (bij huidige stand: Heracles - FC Utrecht en Heerenveen - AZ)

Finale: 25 en 28 mei

Bron
remco k
 remco k - woensdag 17 mei 2017 - 21:45   quote  deeplink  
Zo wat is dat Juve een fantastische ploeg zeg. En die Alves is denk ik aan zijn beste seizoen ooit bezig wat voetbal en defensieve kwaliteiten betreft. Barca zal zich wel achter de oren krabben.

Heerlijke pot de finale tegen roma
Loetje
 Loetje - donderdag 18 mei 2017 - 02:58   quote  deeplink  
Heb vanavond geschakeld tussen Groningen - AZ en Monaco - Saint Etienne. Vooral van de eerste pot echt genoten. Open wedstrijd met veel kansen en Monaco stoot PSG van de troon.

Tsja Juve, die zijn wakker geschud sinds ze toen werden terug gezet naar de serie B. Dit is zo'n waanzinnige sterke ploeg. Niet de meeste kwaliteit maar verreweg het beste team van heel Europa. Echt waanzinnig die teamgeest en spelen echt goed voetbal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 mei 2017 - 03:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 02:58 schreef Loetje het volgende:
Heb vanavond geschakeld tussen Groningen - AZ en Monaco - Saint Etienne. Vooral van de eerste pot echt genoten. Open wedstrijd met veel kansen en Monaco stoot PSG van de troon.

Tsja Juve, die zijn wakker geschud sinds ze toen werden terug gezet naar de serie B. Dit is zo'n waanzinnige sterke ploeg. Niet de meeste kwaliteit maar verreweg het beste team van heel Europa. Echt waanzinnig die teamgeest en spelen echt goed voetbal.
En ze hebben de beste keeper van de wereld. Een man die zelfs op 36-jarige leeftijd bijna niet te passeren is!
Loetje
 Loetje - donderdag 18 mei 2017 - 03:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 03:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En ze hebben de beste keeper van de wereld. Een man die zelfs op 36-jarige leeftijd bijna niet te passeren is!
Was die niet al 40 ofzo? Weet wel dat het een fenomeen is
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 mei 2017 - 03:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 03:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Was die niet al 40 ofzo? Weet wel dat het een fenomeen is
Tietjes, ik zie zelfs dat hij al 39 is! Pffff wat een man!
Loetje
 Loetje - donderdag 18 mei 2017 - 03:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 03:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tietjes, ik zie zelfs dat hij al 39 is! Pffff wat een man!
Maak er maar gewoon dikke borsten van... Ghehe
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 mei 2017 - 03:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 03:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maak er maar gewoon dikke borsten van... Ghehe
Nat kutje kan ook natuurlijk! ;-)
Loetje
 Loetje - donderdag 18 mei 2017 - 03:08   quote  deeplink  
Uiteraard, dat kan ook nog 6 dagen ontspanning geven hoor....
remco k
 remco k - donderdag 18 mei 2017 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 02:58 schreef Loetje het volgende:
Heb vanavond geschakeld tussen Groningen - AZ en Monaco - Saint Etienne. Vooral van de eerste pot echt genoten. Open wedstrijd met veel kansen en Monaco stoot PSG van de troon.

Tsja Juve, die zijn wakker geschud sinds ze toen werden terug gezet naar de serie B. Dit is zo'n waanzinnige sterke ploeg. Niet de meeste kwaliteit maar verreweg het beste team van heel Europa. Echt waanzinnig die teamgeest en spelen echt goed voetbal.
Echt bizar hoor. Ook aan de bal leek het bij vlagen wel tikkie takka, echt abnormaal goed gister..
Loetje
 Loetje - donderdag 18 mei 2017 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 07:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt bizar hoor. Ook aan de bal leek het bij vlagen wel tikkie takka, echt abnormaal goed gister..
Heb het gemist. Maar ze hebben er ook een paar spelers voor. Maar bij Juve is die teamgeest echt ziekelijk goed, Remco! Geen een ploeg die zo sterk als ploeg is dan hun.

En nogmaals, wat een ontwikkeling.

Zou het persoonlijk geweldig vinden als Ajax en Juve samen de Europese Supercup mogen spelen. 2 clubs die hebben laten zien hoe je omhoog kan klimmen. Ook Juve heeft een subliem aan en verkoopbeleid
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 21 mei 2017 - 21:49   quote  deeplink  
Mijn god wat wordt Barcelona geholpen door de scheidsrechters om nog in de titelrace te blijven. Echt schandalig!
remco k
 remco k - zondag 21 mei 2017 - 22:01   quote  deeplink  
Niks gezien vandaag.

Maar waarom ben jij er alleen als je dit soort berichten kan posten. Verder zien we je niet.
Loetje
 Loetje - zondag 21 mei 2017 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 mei 2017 - 22:01 schreef remco k het volgende:
Niks gezien vandaag.

Maar waarom ben jij er alleen als je dit soort berichten kan posten. Verder zien we je niet.
En op het moment als Ajax achter staat in Europa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 mei 2017 door Loetje --
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 21 mei 2017 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 mei 2017 - 22:01 schreef remco k het volgende:
Niks gezien vandaag.

Maar waarom ben jij er alleen als je dit soort berichten kan posten. Verder zien we je niet.
Omdat dat de momenten zijn dat ik me enorm erger aan iets en ff kwijt wil.

quote:
Op zondag 21 mei 2017 - 23:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

En op het moment als Ajax achter staat in Europa
ook als ze voor staan!
remco k
 remco k - maandag 22 mei 2017 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 mei 2017 - 23:26 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Omdat dat de momenten zijn dat ik me enorm erger aan iets en ff kwijt wil.

[..]

ook als ze voor staan!
Buitenspel goal van Real hoor ik je dan weer niet over.. Waarom niet??
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 22 mei 2017 - 17:42   quote  deeplink  
Je bent voor Barca of Real, maar beide teams worden geholpen en vaak wordt Real nog veel meer geholpen, dan Barca. In het verleden was dat ook heel normaal, daar kan Cruijff over meepraten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0971879