BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - woensdag 16 augustus 2017 - 20:53   quote  deeplink  
tjah had ook liever tenhag gehad dan keizer.. maar toen bosz wegging zei ik hem al graag te zien als vervanger.. hoop natuurlijk echt dat ik ernaast zit en keizer uuuh bedoel spijkerman mij nog gaat overtuigen..
remco k
 remco k - woensdag 16 augustus 2017 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 20:53 schreef nummer10 het volgende:
tjah had ook liever tenhag gehad dan keizer.. maar toen bosz wegging zei ik hem al graag te zien als vervanger.. hoop natuurlijk echt dat ik ernaast zit en keizer uuuh bedoel spijkerman mij nog gaat overtuigen..
Dit soort opmerkingen kerel. Je zegt hem het voordeel van de twijfel te geven maar dat doe je totaal niet
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 22:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen kerel. Je zegt hem het voordeel van de twijfel te geven maar dat doe je totaal niet
hem wel.. spijkerman niet.. maar let nu ajb op de speelstijl opstellingen en wissels de aankomende tijd.. en dit komt NIET bij keizer weg zodoende neem ik hem niks kwalijk.. bosz wou hem daarom weg hebben omdat die zich teveel bemoeide met het elftal.. bosz en kruzen negeerde het en accepteerde dat niet.. nu keizer er zit mag/kan hij dit wel weer.. en nogmaals ik hoop zo dat ik er naast zit kerel maar heb er gewoon een slecht gevoel over..
AkaS
 AkaS - donderdag 17 augustus 2017 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 00:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hem wel.. spijkerman niet.. maar let nu ajb op de speelstijl opstellingen en wissels de aankomende tijd.. en dit komt NIET bij keizer weg zodoende neem ik hem niks kwalijk.. bosz wou hem daarom weg hebben omdat die zich teveel bemoeide met het elftal.. bosz en kruzen negeerde het en accepteerde dat niet.. nu keizer er zit mag/kan hij dit wel weer.. en nogmaals ik hoop zo dat ik er naast zit kerel maar heb er gewoon een slecht gevoel over..
Frank de Boer prees Spijkerman om zijn kennis en vaardigheden van niet voetbalzaken die rondom het leiden van een team als Ajax 1 ook heel belangrijk zijn...

Als hij zich met voetbalzaken gaat bemoeien lijkt mij dat geen goede zaak. En wat ik voorgaande jaren al riep...

Spijkerman heeft nergens als trainer aansprekende resultaten behaald of zich anderzijds op voetbaltechnisch vlak bewezen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 00:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

Frank de Boer prees Spijkerman om zijn kennis en vaardigheden van niet voetbalzaken die rondom het leiden van een team als Ajax 1 ook heel belangrijk zijn...

Als hij zich met voetbalzaken gaat bemoeien lijkt mij dat geen goede zaak. En wat ik voorgaande jaren al riep...

Spijkerman heeft nergens als trainer aansprekende resultaten behaald of zich anderzijds op voetbaltechnisch vlak bewezen.
tjah.. doorgeef luikje van.. toekomst gaat het uitwijzen.. mensen die anders denken en er tegenin gaan vliegen eruit of gaan zelf weg omdat ze er toch niks meedoen.. hoeveel ajax mensen zijn de afgelopen jaren weggegaan of verdreven wat niet in hun straatje paste ?
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 00:57   quote  deeplink  
of zijn we vergeten waarom cruijff en jonk weg zijn gegaan ?
kunnen mensen hier lullen met er zitten mensen met een ajax hart..zoals bergkamp blabla.. deze mensen hebben er voorgezorgt dat de jeugd niet word opgeleid zoals cruijff dit wou zos bij barca..

https://www.google.nl/amp/s/nos.nl/googleamp/artikel/2069385-cruijff-rekent-af-met-ajax-ik-stop-ermee.html[/url]

https://nos.nl/artikel/2068164-ajax-en-hoofd-jeugdopleiding-jonk-uit-elkaar.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2017 door nummer10 --
remco k
 remco k - donderdag 17 augustus 2017 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 00:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hem wel.. spijkerman niet.. maar let nu ajb op de speelstijl opstellingen en wissels de aankomende tijd.. en dit komt NIET bij keizer weg zodoende neem ik hem niks kwalijk.. bosz wou hem daarom weg hebben omdat die zich teveel bemoeide met het elftal.. bosz en kruzen negeerde het en accepteerde dat niet.. nu keizer er zit mag/kan hij dit wel weer.. en nogmaals ik hoop zo dat ik er naast zit kerel maar heb er gewoon een slecht gevoel over..
Ach natuurlijk komt dat wel bij keizer weg man. Hou toch eens op met dat dit soort achterlijke scenario's de wereld in te helpen. Anders hadden ze Spijkerman wel hoofdtrainer genaakt.
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 12:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach natuurlijk komt dat wel bij keizer weg man. Hou toch eens op met dat dit soort achterlijke scenario's de wereld in te helpen. Anders hadden ze Spijkerman wel hoofdtrainer genaakt.
tjah insamenspraak dan ook goed..
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 augustus 2017 - 17:31   quote  deeplink  
Tete zojuist al zijn eerste competitiegoal gemaakt bij Lyon. Op aangeven van Depay.

Bosz op 3-0 bij Wolfsburg
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 19 augustus 2017 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 17:31 schreef Loetje het volgende:
Tete zojuist al zijn eerste competitiegoal gemaakt bij Lyon. Op aangeven van Depay.

Bosz op 3-0 bij Wolfsburg
Mooi voor die jongen
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 17:31 schreef Loetje het volgende:
Tete zojuist al zijn eerste competitiegoal gemaakt bij Lyon. Op aangeven van Depay.

Bosz op 3-0 bij Wolfsburg
En de Boer voor de tweede keer op rij onderuit.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 19 augustus 2017 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 18:01 schreef remco k het volgende:

[..]

En de Boer voor de tweede keer op rij onderuit.
Gaat niet zo best met de Boer idd. Riedewald na een drama eerste wedstrijd ook direct basis kwijt. Vervelend.
Hoop dat de Boer het iniedergeval volhoudt tot de kerst daar.
Volgend jaar anders maar terughalen naar Ajax.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 augustus 2017 - 22:42   quote  deeplink  
Traore maakte trouwens de 3-1. Lyon speelde al vanaf de eerste helft met een man minder. Uiteindelijk maakte Bordeaux nog gelijk in minuut 88 en 91 en ook die laatste was geweldig. De 1-0 van Fekir was een goal vanaf de middelijn. Dus voor de liefhebbers, kijk die samenvatting gauw terug want die goals daar waren echt ziek.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 18:27 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Gaat niet zo best met de Boer idd. Riedewald na een drama eerste wedstrijd ook direct basis kwijt. Vervelend.
Hoop dat de Boer het iniedergeval volhoudt tot de kerst daar.
Volgend jaar anders maar terughalen naar Ajax.
echt niet... bij ajax kampioen door zwakte van de concurentie.. en anti ajax voetbal.. hoef hem nie terug
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 19 augustus 2017 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 23:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

echt niet... bij ajax kampioen door zwakte van de concurentie.. en anti ajax voetbal.. hoef hem nie terug
Nee joh, geef hem de aankopen die hij wilt en hij speelt gewoon lekker voetbal.
En ja, anti voetbal of niet.. Worden we tenminste wel kampioen
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 23:53 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Nee joh, geef hem de aankopen die hij wilt en hij speelt gewoon lekker voetbal.
En ja, anti voetbal of niet.. Worden we tenminste wel kampioen
nee sorry.. liever geen kampioen dan.. eerderr aangegeven..liever geen kampioen met mooi voetbal dan kampioen met deboer/spijkerman spel
Jaccio
 Jaccio - zondag 20 augustus 2017 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 00:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee sorry.. liever geen kampioen dan.. eerderr aangegeven..liever geen kampioen met mooi voetbal dan kampioen met deboer/spijkerman spel
Haha wordt liever kampioen en heb CL dan dit gezeik en gescheld hele tijd op het forum haha
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 03:12   quote  deeplink  
Moet echt ieder topic nu gewoon vergald worden door die herhaaldelijke ellende? Doe het gewoon in de topics die er voor zijn, dit is het tussenstandentopic. Niet normaal meer...
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 14:14   quote  deeplink  
Wat een gezapige pot op Woudenstein zeg
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 14:16   quote  deeplink  
Jup. Feyenoorders ogen trouwens vermoeid.
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 14:16   quote  deeplink  
Waar moeten die moe van zijn...
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 14:16 schreef Loetje het volgende:
Waar moeten die moe van zijn...
Geen idee. Maar zie wel een paar spelers met de tong op de schoenen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 augustus 2017 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 14:14 schreef Loetje het volgende:
Wat een gezapige pot op Woudenstein zeg
Maar ze winnen helaas wel.
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 14:35   quote  deeplink  
Wedstrijd gewoon uitgespeeld.
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 18:44   quote  deeplink  
Wat een heerlijke pot daar in Engeland tussen Tottenham en Chelsea.

Er gaat beel fout maar wat een tempo zeg. En wat is die Eriksen een geweldenaar.
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 18:47   quote  deeplink  
Dat is pas een aanvallende linksback. Maakt er gewoon twee.
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 18:47   quote  deeplink  
Ik snap op de dag vandaag nog steeds niet dat Barça hem niet haalt
De ideale man daar. Maar wat speelt Chelsea toch afschuwelijk voetbal. Gun de spurs echt een keer de titel.
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 18:47 schreef Loetje het volgende:
Ik snap op de dag vandaag nog steeds niet dat Barça hem niet haalt
De ideale man daar. Maar wat speelt Chelsea toch afschuwelijk voetbal. Gun de spurs echt een keer de titel.
Ik denk dat hij samen met veratti en coutinho de drie sterkste aanvallende middenvelders zijn In de wereld voor wat betreft passen bij Barca.
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 18:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat hij samen met veratti en coutinho de drie sterkste aanvallende middenvelders zijn In de wereld voor wat betreft passen bij Barca.
En dan Veratti in de Busquets of Xavi rol? Coutinho sowieso wel!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 augustus 2017 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 18:44 schreef remco k het volgende:
Wat een heerlijke pot daar in Engeland tussen Tottenham en Chelsea.

Er gaat beel fout maar wat een tempo zeg. En wat is die Eriksen een geweldenaar.
Eriksen zou een mooie zijn voor Barca ipv Coutinho, maar volgens mij had jij dat ook al eens gezegd.
Spurs gaat hier verliezen. Wie zie jij kampioen worden in Engeland? ik moet het echt aan het Manchester van Mourinho geven. Ook al zou ik het spurs wel meer gunnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 augustus 2017 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 18:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Eriksen zou een mooie zijn voor Barca ipv Coutinho, maar volgens mij had jij dat ook al eens gezegd.
Spurs gaat hier verliezen. Wie zie jij kampioen worden in Engeland? ik moet het echt aan het Manchester van Mourinho geven. Ook al zou ik het spurs wel meer gunnen.
United is het niet meer gewend, City is het verplicht maar vallen in herhaling. Spurs speelt al jaren het beste voetbal maar haken toch weer af en Chelsea verwacht ik als meest degelijke en dus de kampioen. Al haat ik ze enorm
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 augustus 2017 - 18:52   quote  deeplink  
Maar Coutinho is echt niet meer waard dan 125 miljoen, maar dat is wel wat je betaald. Dan kun je inderdaad beter voor Paulinho gaan hahaha
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 18:53   quote  deeplink  
Welke idioot wel? Het is gewoon wat een gek er voor geeft en doordat PSG het record even aanscherpt met 120% wordt het nu nog veel erger
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 augustus 2017 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 18:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

United is het niet meer gewend, City is het verplicht maar vallen in herhaling. Spurs speelt al jaren het beste voetbal maar haken toch weer af en Chelsea verwacht ik als meest degelijke en dus de kampioen. Al haat ik ze enorm
Maak je Renato wel weer blij mee. City gun ik het ook niet, en Guardiola al helemaal niet.

United heeft naar mijn idee wel de beste kans met Mourinho en het elftal wat ze hebben. Die gaan echt weinig laten liggen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 augustus 2017 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 18:53 schreef Loetje het volgende:
Welke idioot wel? Het is gewoon wat een gek er voor geeft en doordat PSG het record even aanscherpt met 120% wordt het nu nog veel erger
Jij bent voor mij 125 miljoen waard.
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 18:54   quote  deeplink  
Lachte me kapot bij die presentatie van Paulinho toen die hoog moest houden. 1, 2....... Bal weg
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 18:54 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Jij bent voor mij 125 miljoen waard.
Maar van jou hou ik toch schatje....
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 18:53 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maak je Renato wel weer blij mee. City gun ik het ook niet, en Guardiola al helemaal niet.

United heeft naar mijn idee wel de beste kans met Mourinho en het elftal wat ze hebben. Die gaan echt weinig laten liggen.
Ik kan dat pas zeggen als ze echt getest worden. Tot op heden geen weerstand. Wat is West ham trouwens slecht geworden zeg sinds Payet weg is
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 augustus 2017 - 18:55   quote  deeplink  
hahahaha, ja dat was hilarisch, maar goed hij is niet gekocht voor zn techniek mag ik hopen.
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 18:55 schreef NatjosFC het volgende:
hahahaha, ja dat was hilarisch, maar goed hij is niet gekocht voor zn techniek mag ik hopen.
Maar kun jij mij vertellen hoe ze in godsnaam bij Paulinho uit komt als je kort daarvoor zegt dat je echte versterkingen wilt halen....? Ik lag helemaal in een scheur
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 18:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dan Veratti in de Busquets of Xavi rol? Coutinho sowieso wel!
Ik denk dat als je coutinho haalt. Je daar een echte passer naast moet hebben. Een kroos zou daar fantastisch zijn.

Ik begrijp trouwens niet dat ze daar Munir niet gewoon de kans geven. Sergi Samper zou ik ook wel graag naast de iniesta plek zien
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 18:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Eriksen zou een mooie zijn voor Barca ipv Coutinho, maar volgens mij had jij dat ook al eens gezegd.
Spurs gaat hier verliezen. Wie zie jij kampioen worden in Engeland? ik moet het echt aan het Manchester van Mourinho geven. Ook al zou ik het spurs wel meer gunnen.
Ik verwacht veel van united en city eerlijk gezegd. Tottenham gaat er dit jaar niet aan komen.
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 18:53 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maak je Renato wel weer blij mee. City gun ik het ook niet, en Guardiola al helemaal niet.

United heeft naar mijn idee wel de beste kans met Mourinho en het elftal wat ze hebben. Die gaan echt weinig laten liggen.
Ik vind Guardiola echt een geweldenaar. Maar weinig trainers die het lukt om een aletfal zo aanvallend naar hun hand kunnen zetten.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 augustus 2017 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 18:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar kun jij mij vertellen hoe ze in godsnaam bij Paulinho uit komt als je kort daarvoor zegt dat je echte versterkingen wilt halen....? Ik lag helemaal in een scheur
De zaakwaarnemers van hem, een of andere sports group, daar heeft een directuer van Barca belangen in. Dus zoiets denk ik.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 augustus 2017 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 19:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Guardiola echt een geweldenaar. Maar weinig trainers die het lukt om een aletfal zo aanvallend naar hun hand kunnen zetten.
Guardiola vind ik niet zo best. Hij traint de beste teams van de wereld maar heeft het alleen laten zien bij Barca.

Bij de rest van de clubs koopt hij gewoon een elftal bij elkaar en laat hij het eigenlijk niet zien. Nee, walgelijk mannetje, dan gun ik het zelfs Mourinho nog meer dan hij.
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 20:29 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Guardiola vind ik niet zo best. Hij traint de beste teams van de wereld maar heeft het alleen laten zien bij Barca.

Bij de rest van de clubs koopt hij gewoon een elftal bij elkaar en laat hij het eigenlijk niet zien. Nee, walgelijk mannetje, dan gun ik het zelfs Mourinho nog meer dan hij.
Volgens mij heeft hij Bayern echt anders laten spelen als voor zijn tijd en dat elftal echt naar zijn hand gezet en prijzen gewonnen.

In Engeland wil hè nog niet zoals hij wil.

Maar juist hij is vernieuwend als trainer. Alleen daarom al de beste van zijn generatie. Mourinho. Nee sorry. Dat volledige afbraakvoetbal kan ik geen respect voor hebben. Overigens dit seizoen wel met ander spel begonnen.
Eide
 Eide - zondag 20 augustus 2017 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 19:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat als je coutinho haalt. Je daar een echte passer naast moet hebben. Een kroos zou daar fantastisch zijn.

Ik begrijp trouwens niet dat ze daar Munir niet gewoon de kans geven. Sergi Samper zou ik ook wel graag naast de iniesta plek zien
Ik snap niet waarom ze Eriksen niet halen. Kan werken, heeft loopvermogen maar kan de bal ook overal panklaar wegleggen. Eriksen, Messi en Suarez met toch smullen zijn?
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 21:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ze Eriksen niet halen. Kan werken, heeft loopvermogen maar kan de bal ook overal panklaar wegleggen. Eriksen, Messi en Suarez met toch smullen zijn?
Eriksen dan op de flank?
Eide
 Eide - zondag 20 augustus 2017 - 22:31   quote  deeplink  
Nee, echt vanaf dat middenveld.
Loetje
 Loetje - maandag 21 augustus 2017 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 19:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat als je coutinho haalt. Je daar een echte passer naast moet hebben. Een kroos zou daar fantastisch zijn.

Ik begrijp trouwens niet dat ze daar Munir niet gewoon de kans geven. Sergi Samper zou ik ook wel graag naast de iniesta plek zien
Ik vind het jammer dat een prachtclub als Barcelona gewoon helemaal naar de klote aan het gaan is

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0753960