BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - vrijdag 13 oktober 2017 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2017 - 12:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat bestrijd toch ook niemand? Niemand hier zegt dat Advocaat nu zo'n geweldige prestatie heeft geleverd met Oranje. Wel zeg ik dat Advocaat waarschijnlijk het maximale eruit heeft gehaald gezien de deplorabele staat van de selectie, de moreel van die selectie en de bestuurlijke puinhopen bij de KNVB. Ik denk niet dat met deze selectie winst of gelijkspel tegen Frankrijk mogelijk was geweest. Ik denk niet dat er veel meer voetbal schuilt in deze selectie als dat we tegen Zweden en de eerste helft tegen Wit-Rusland hebben gezien.

Ik denk bovendien dat Advocaat, met al z'n rare beslissingen en wissels, dit Oranje wel naar de play-offs had kunnen leiden. Dat heeft hij in mijn optiek wel aangetoond. Dit is tegenstelling tot Hiddink en Blind die beide opzichtig door het ijs zakten.
wie weet had blind dit ook gedaan, zo bijzonder vind ik deze prestatie niet.. de spelers waren niks beter of anders onder blind of advocaat..
remco k
 remco k - vrijdag 13 oktober 2017 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2017 - 11:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

waarom dan pas de laatste wedstrijd ? als het zoon topper was had die zen team gemotiveerd tegen bulgarije en witrusland en niet zo lafjes spelen.. enige wat advovaat heeft gedaan is laten zien dat die kan winnen.. het ging hem helemaal niet om.met hoeveel die won anders deed je niet zulke laffe wissels en had je alles of niks gespeelt
Ik denk dat het elftal echt wel gemotiveerd was, maar simpelweg gewoon als elftal zo verschrikkelijk onzeker is geweest dat het niet beter kan dan dit. En niet goed spelen, oogt vaak als ongemotiveerd..
remco k
 remco k - vrijdag 13 oktober 2017 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2017 - 12:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wie weet had blind dit ook gedaan, zo bijzonder vind ik deze prestatie niet.. de spelers waren niks beter of anders onder blind of advocaat..
Er is helemaal niemand die het over bijzonder heeft, of het een fantastische prestatie noemt..

De spelers waren onder Advocaat wezenlijk anders dan onder Blind en met name Hiddink, want met hem is de gehele malaise begonnen..

En dan vind ik dat je mag zeggen dat hij het als "tijdelijke" oplossing prima prestaties heeft geleverd..
Eide
 Eide - vrijdag 13 oktober 2017 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2017 - 12:30 schreef remco k het volgende:

[..]

En dan vind ik dat je mag zeggen dat hij het als "tijdelijke" oplossing prima prestaties heeft geleverd..
Ik vind "prima" een te vriendelijke omschrijving. Advocaat heeft echter, met de hem beschikbare middelen en uit vrijwel geslagen positie, kwalificatie ten minste spannend gemaakt. Dat was eigenlijk al meer als de verwachtingen van het Nederlands publiek bij zijn aantreden.

Hij heeft dus acceptabele resultaten gehaald waarbij meer punten waarschijnlijk niet mogelijk waren geweest. Als ik kijk naar de opstellingen en wissels denk ik ook dat Advocaat warrig en weinig gedurfd is geweest.

Ik denk dus dat Advocaat acceptabel werk heeft geleverd. Ik denk dat Advocaat kwalificatie voor de play-offs wel had bewerkstelligd als hij vanaf het begin de leiding had gehad. Ik denk ook dat oranje daar voldoende kwaliteit voor heeft. Blind en Hiddink wisten dat potentieel niet aan te boren, Advocaat wel (of beter dan die andere twee) en dus is zijn prestatie als bondscoach te omschrijven als acceptabel in mijn optiek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 oktober 2017 door Eide --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 13 oktober 2017 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2017 - 12:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Er is helemaal niemand die het over bijzonder heeft, of het een fantastische prestatie noemt..

De spelers waren onder Advocaat wezenlijk anders dan onder Blind en met name Hiddink, want met hem is de gehele malaise begonnen..

En dan vind ik dat je mag zeggen dat hij het als "tijdelijke" oplossing prima prestaties heeft geleverd..
echt remco je snapt het niet.. advocaat heeft oranje inde steek gelaten.. die is mede schuldig aan de malaise van blind en dat mag je blind niet alleen kwalijk nemen maar ook diezelfde advocaat.. advocaat was aangesteld om blind tevormen.. maar vond geld belangrijker
nummer10
 nummer10 - vrijdag 13 oktober 2017 - 13:55   quote  deeplink  
ok eerst delen in de malaise door iedereen incl de spelers telaten vallen, om vervolgens weer zogenaamd de boel goed temaken wat die eerst zelf in elkaar heeft laten storten... nee dankje.. snap jullie hierin echt niet.. dit was puur omzichzelf in een goed daglicht tezetten.. daarbij wouden de spelers hem eerst zelf niet eens omdat die een vieze rat is die die jongens eerst heeft laten vallen
remco k
 remco k - vrijdag 13 oktober 2017 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2017 - 13:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

echt remco je snapt het niet.. advocaat heeft oranje inde steek gelaten.. die is mede schuldig aan de malaise van blind en dat mag je blind niet alleen kwalijk nemen maar ook diezelfde advocaat.. advocaat was aangesteld om blind tevormen.. maar vond geld belangrijker
Ik begrijp het prima vent. Dit is mijn mening over het presteren van Advocaat, en daar heb jij het maar mee te doen..
remco k
 remco k - vrijdag 13 oktober 2017 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2017 - 13:55 schreef nummer10 het volgende:
ok eerst delen in de malaise door iedereen incl de spelers telaten vallen, om vervolgens weer zogenaamd de boel goed temaken wat die eerst zelf in elkaar heeft laten storten... nee dankje.. snap jullie hierin echt niet.. dit was puur omzichzelf in een goed daglicht tezetten.. daarbij wouden de spelers hem eerst zelf niet eens omdat die een vieze rat is die die jongens eerst heeft laten vallen
Ach nee man, alsof ie het allemaal van te voren bedacht heeft...
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 oktober 2017 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2017 - 08:36 schreef remco k het volgende:

[..]

4 keer winnen in de 5 jarenDat is in de voorgaande jaren niemand gelukt. Op dat vlak heeft ie het dan prima gedaan.
En niet gebracht in de wedstrijden wat moest, zelfs de intentie daarvan is nooit zichtbaar geweest want er was veel meer nodig. En dat kwam echt niet alleen door de spelers. Hij heeft het uiteindelijk gewoon niet goed gedaan.
p111
 p111 - vrijdag 13 oktober 2017 - 17:14   quote  deeplink  
Klopt excact alleen willen sommige dat niet begrijpen hoe deze geldwolf in elkaar steekt.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 13 oktober 2017 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2017 - 15:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach nee man, alsof ie het allemaal van te voren bedacht heeft...
hij had als die een grote jongem was geweest nooit de spelers en blind de rug mogen toekeren.. en de knvb had deze judas nooit terug mogen halen na zoon actie.. makkelijk zat
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 oktober 2017 - 18:06   quote  deeplink  
Hij pakt 12 punten uit 5 wedstrijden. Niet slecht hoor dus dat klopt wel. Maar als we hier alleen naar gaan kijken is ineens iedereen een toptrainer. Er was gewoon meer nodig wat best kon. Soms is resultaat niet genoeg en wordt er meer gevraagd en daar heeft Advocaat nimmer op geanticipeerd en zelfs niet eens gereageerd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 oktober 2017 - 08:27   quote  deeplink  
Hahaha lekkere discussie! Feit blijft dat Nederland voor de 2e achtereenvolgende keer niet meedoet aan een eindronde, de clowns tijdens het toernooi weer gewoon kunnen doorwerken en al die achterlijke oranje versiering ons bespaard blijft!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 14 oktober 2017 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 08:27 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hahaha lekkere discussie! Feit blijft dat Nederland voor de 2e achtereenvolgende keer niet meedoet aan een eindronde, de clowns tijdens het toernooi weer gewoon kunnen doorwerken en al die achterlijke oranje versiering ons bespaard blijft!
dat laatste is dan weer een pluspunt
Eide
 Eide - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:59   quote  deeplink  
PEC speelt een goed eerste kwartier maar ik zie de counter al komen....
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 oktober 2017 - 21:02   quote  deeplink  
Die rollen we ff op. ;)
Eide
 Eide - zaterdag 14 oktober 2017 - 22:20   quote  deeplink  
Die Larsson komt niets van uit. Volledig onzichtbaar.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 14 oktober 2017 - 22:39   quote  deeplink  
Nou we staan weer boven Feijenoord. PEC heeft het niet slecht gedaan.
Eide
 Eide - zaterdag 14 oktober 2017 - 22:41   quote  deeplink  
Prima. Volgende week de eerste echte competitietest. PSV is wel in goede doen, eens kijken wat die morgen doen.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 oktober 2017 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 22:39 schreef Hasjkoph het volgende:
Nou we staan weer boven Feijenoord. PEC heeft het niet slecht gedaan.
Makkie
remco k
 remco k - dinsdag 17 oktober 2017 - 21:00   quote  deeplink  
Wat is dat city goed zeg. 2-0 voor in 13 minuten.
remco k
 remco k - dinsdag 17 oktober 2017 - 21:02   quote  deeplink  
In mijn optiek op dit moment de beste ploeg van Europa. Maar zoals al eerder gezegd. Hopelijk pieken ze niet te vroeg.
remco k
 remco k - dinsdag 17 oktober 2017 - 21:05   quote  deeplink  
En napoli is echt geen misselijke ploeg.
remco k
 remco k - dinsdag 17 oktober 2017 - 22:16   quote  deeplink  
Napoli toch terug in de pot. Mindere tweede helft van city maar ook gewoon een heel goed napoli.

Lekker potje dit.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 18 oktober 2017 - 01:41   quote  deeplink  
Dortmund komt ook goed weg met een punt. Bosz zal door moeten in de Europa League naar alle waarschijnlijkheid.
remco k
 remco k - woensdag 18 oktober 2017 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2017 - 01:41 schreef Hasjkoph het volgende:
Dortmund komt ook goed weg met een punt. Bosz zal door moeten in de Europa League naar alle waarschijnlijkheid.
Gewoon heel hard aan het falen Europees gezien..
remco k
 remco k - woensdag 18 oktober 2017 - 14:21   quote  deeplink  
Overigens bizar hoe makkelijk Sanchez zich staande houd bij Tottenham, gewoon direct een van de betere spelers achterin..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 20 oktober 2017 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2017 - 14:21 schreef remco k het volgende:
Overigens bizar hoe makkelijk Sanchez zich staande houd bij Tottenham, gewoon direct een van de betere spelers achterin..
Toch benieuwd of hij daar ooit nog echt om het kampioenschap gaat spelen. Als je kijkt naar het team, met zoveel topspelers. Ali, Kane, Lloris en het oud-ajax trio zoveel topspelers in huis. Maar met de investering van het nieuwe stadion gaan ze voorlopig weinig nieuwe spelers halen mag ik Levy en Pochettino geloven. Dan moeten ze echt hopen dat die toppers blijven want zelfs nu komen ze nog niet eens echt in de buurt van de titel ondanks dat ze wel 1 van best voetballende ploegen in de PL zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 21 oktober 2017 - 20:03   quote  deeplink  
Bosz uit bij Frankfurt gelijk. Bayern staat nu 0-1 voor uit bij HSV. Winst zou betekenen dat Bosz nu alweer gelijk staat in punten met Bayern.

Nare week voor Bosz. 2x gelijk, 1 verloren. CL campagne zo goed als over en opgebouwde voorsprong in de competitie in 1 week kapot gespeeld.
remco k
 remco k - zondag 22 oktober 2017 - 17:56   quote  deeplink  
Tottenham Liverpool een heerlijk potje.
Loetje
 Loetje - maandag 23 oktober 2017 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2017 - 20:03 schreef NatjosFC het volgende:
Bosz uit bij Frankfurt gelijk. Bayern staat nu 0-1 voor uit bij HSV. Winst zou betekenen dat Bosz nu alweer gelijk staat in punten met Bayern.

Nare week voor Bosz. 2x gelijk, 1 verloren. CL campagne zo goed als over en opgebouwde voorsprong in de competitie in 1 week kapot gespeeld.
En bij alle 3 de wedstrijden naïviteit dat ze op breekt uiteindelijk.
En waar heb ik dat eerder gezien....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 oktober 2017 - 07:49   quote  deeplink  
In Engeland lijkt het erop dat de 2e Nederlander in de PL zijn biezen mag pakken. Koeman leed gisteren weer een keiharde nederlaag en staat op de 18e plaats met 8 punten uit 9 wedstrijden. Ook in Europa loopt het niet. Hoe lang zal hij nog de tijd krijgen daar?
remco k
 remco k - maandag 23 oktober 2017 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2017 - 07:49 schreef Ajax Warrior het volgende:
In Engeland lijkt het erop dat de 2e Nederlander in de PL zijn biezen mag pakken. Koeman leed gisteren weer een keiharde nederlaag en staat op de 18e plaats met 8 punten uit 9 wedstrijden. Ook in Europa loopt het niet. Hoe lang zal hij nog de tijd krijgen daar?
Dat gaat dus onze nieuwe bondscoach worden..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 oktober 2017 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2017 - 08:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat gaat dus onze nieuwe bondscoach worden..
Dat zou heel goed kunnen inderdaad.
p111
 p111 - maandag 23 oktober 2017 - 09:02   quote  deeplink  
Tottenham rolt Liverpool op met 4 ex ajacieden in de basis pff dubbel gevoel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 oktober 2017 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2017 - 09:02 schreef p111 het volgende:
Tottenham rolt Liverpool op met 4 ex ajacieden in de basis pff dubbel gevoel.
Je kan je ook afvragen of Liverpool wel zo goed is. Neemt niet weg dat Tottenham het geweldig doet. Voordeel is dat spelers niet heel snel hoeven te vertrekken. Ze spelen in 1 van de rijkste competities en kunnen daardoor structureel hoog salaris betalen. Hierdoor hoeft het voor spelers niet aantrekkelijk te zijn om te vertrekken. De enige die ik echt nog een stap omhoog zie zetten is Sanchez. Wat een beest. Ben trots dat hij een jaar voor Ajax heeft mogen spelen. Ben alleen verdrietig rondom zijn gedrag ten tijde van de transfer.
remco k
 remco k - maandag 23 oktober 2017 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2017 - 09:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je kan je ook afvragen of Liverpool wel zo goed is. Neemt niet weg dat Tottenham het geweldig doet. Voordeel is dat spelers niet heel snel hoeven te vertrekken. Ze spelen in 1 van de rijkste competities en kunnen daardoor structureel hoog salaris betalen. Hierdoor hoeft het voor spelers niet aantrekkelijk te zijn om te vertrekken. De enige die ik echt nog een stap omhoog zie zetten is Sanchez. Wat een beest. Ben trots dat hij een jaar voor Ajax heeft mogen spelen. Ben alleen verdrietig rondom zijn gedrag ten tijde van de transfer.
Ook Tottenham heeft een salarisplafond dat echt lager ligt dan de top in Engeland. Dat doet die club echt heel bijzonder.

Ik vind trouwens dat Barcelona echt een kans laat liggen door eriksen niet te halen. Die jongen is echt weergaloos goed
nummer10
 nummer10 - maandag 23 oktober 2017 - 14:53   quote  deeplink  
http://www.afcafans.nl/nieuws/hoofdnieuws/39520/breaking-koeman-ontslagen-door-everton?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

koeman dus bondscoach lijkt me
Eide
 Eide - maandag 23 oktober 2017 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2017 - 09:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je kan je ook afvragen of Liverpool wel zo goed is.
Liverpool is vooral defensief dramatisch. Laten we wel wezen, Klavan en Lovren zijn bepaald geen Europese top of zelfs Europese subtop. Daar staat een middenveld met harde werkers voor, maar er schuilt maar weinig vernuft in. Dus nee, die selectie kan zich niet meten met de Engelse top.
Eide
 Eide - maandag 23 oktober 2017 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Misschien. Ik denk dat de KNVB eerst de eigen organisatie weer op poten moet krijgen voordat een nieuwe bondscoach wordt aangesteld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 oktober 2017 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2017 - 15:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Liverpool is vooral defensief dramatisch. Laten we wel wezen, Klavan en Lovren zijn bepaald geen Europese top of zelfs Europese subtop. Daar staat een middenveld met harde werkers voor, maar er schuilt maar weinig vernuft in. Dus nee, die selectie kan zich niet meten met de Engelse top.
Bedankt voor het bevestigende antwoord! ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 oktober 2017 - 18:03   quote  deeplink  
Bosz 4-2 verloren van Hannover. Bayern vanavond thuis tegen RB Leipzig, aan een gelijkspel genoeg om Bosz nu al weer van positie 1 te stoten. Jammer weer hoor.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 oktober 2017 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 18:03 schreef NatjosFC het volgende:
Bosz 4-2 verloren van Hannover. Bayern vanavond thuis tegen RB Leipzig, aan een gelijkspel genoeg om Bosz nu al weer van positie 1 te stoten. Jammer weer hoor.
Jammer?? Gewoon prachtig!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 oktober 2017 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 18:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jammer?? Gewoon prachtig!
Ja verkeerd verwoordt. Bosz' succes maakt me niet zoveel uit, maar als hij doorgaat als de laatste weken moet hij blij zijn als hij de kerst haalt. Want CL zit er ook niet in. En dat zou betekenen dat alle nederlandse coaches in de topcompetities ontslagen zijn. Dat zou wel zuur zijn.

Maar ach, gun het een nederlander altijd nog meer dan een duitser en hij heeft ons toch een EL finale gebracht.
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2017 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 18:03 schreef NatjosFC het volgende:
Bosz 4-2 verloren van Hannover. Bayern vanavond thuis tegen RB Leipzig, aan een gelijkspel genoeg om Bosz nu al weer van positie 1 te stoten. Jammer weer hoor.
En Bayern tegen 10 man al 2-0 voor.

Daaaaaaag Bosz.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 28 oktober 2017 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2017 - 18:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jammer?? Gewoon prachtig!
+34
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 28 oktober 2017 - 20:04   quote  deeplink  
Feijenoord heeft het knap lastig in Kerkrade. Kans op kans wordt gemist waardoor het nog steeds 1-1 staat
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 28 oktober 2017 - 20:21   quote  deeplink  
En 1-1 gebleven. Zoveelste puntverlies van Feijenoord.
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2017 - 20:25   quote  deeplink  
Hoppa. Nu zelf winnen en je bent lekker los van Feyenoord oord
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 oktober 2017 - 20:37   quote  deeplink  
Nog niks te vieren. Voor t zelfde geld lopen ze puntje in op ons en PSV. Tot nog toe prima weekend voor hen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0813758