BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2018 - 18:10   quote  deeplink  
Toch zie ik dit Brazilië niet winnen. Mijn favorieten zijn Uruguay en België denk ik.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 02 juli 2018 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2018 - 18:10 schreef Eide het volgende:
Toch zie ik dit Brazilië niet winnen. Mijn favorieten zijn Uruguay en België denk ik.
Ik hoop persoonlijk op een België - Engeland finale, waarbij ik de winst gun aan België. Maar ik denk dat Frankrijk dit toernooit nog steeds gaat winnen.
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2018 - 19:14   quote  deeplink  
Gezien de spelers zou Frankrijk het bijna verplicht zijn.
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2018 - 21:06   quote  deeplink  
Hoe verzin je het joh. Alle grote landen hebben problemen. België 1-0 achter tegen Japan.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 02 juli 2018 - 21:12   quote  deeplink  
0-2 inmiddels.. Ongelooflijk
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2018 - 21:13   quote  deeplink  
Tja, hoe krijg je het voor elkaar om tegen zo'n matig Japan zo 2 goals weg te geven...
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2018 - 21:23   quote  deeplink  
Het lijkt wel alsof de Belgen er fysiek en mentaal doorheen zitten. Zetten geen druk, geven enorm veel ruimte weg en tonen heel flets en loom.
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2018 - 21:24   quote  deeplink  
Frankrijk of Brazilië sowieso in de finale denk ik. Eens moeten de verassingen voorbij zijn.
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2018 - 21:28   quote  deeplink  
Mooie treffer van onze Jan.
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2018 - 21:39   quote  deeplink  
Ze zijn wakker?
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2018 - 21:49   quote  deeplink  
Chadli valt goed in zeg.
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2018 - 21:53   quote  deeplink  
Pff wat een heerlijke wedstrijd zeg. Wat een thriller.
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2018 - 21:53   quote  deeplink  
Profetische woorden. ;)

Schitterende overstap van Lukaku trouwens.
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2018 - 21:54   quote  deeplink  
Een counter uit het boekje. Wat een versnelling aan de bal van de Bruyne ook zeg. Bah bah
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 03 juli 2018 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2018 - 21:53 schreef Eide het volgende:
Profetische woorden. ;)

Schitterende overstap van Lukaku trouwens.
Dan ben je een grote speler. Als je weet dat er iemand aankomt en jij hebt zelf niet de mogelijkheid tot scoren om dit feiloos te doen.
Held
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 03 juli 2018 - 18:00   quote  deeplink  
Heja Sverige!
remco k
 remco k - vrijdag 06 juli 2018 - 21:21   quote  deeplink  
Wat een heerlijke wedstrijd tussen België en Brazilië.

Courtois de beste man van net veld so far.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 juli 2018 - 21:29   quote  deeplink  
België durfde ten minste wel een buitenlandse voetbalcoach aan te stellen. Deze man is tactisch zo'n brein. En dan te zien dat Nederland gaat voor de Blindjes, Koemannetjes en dergelijke.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 juli 2018 - 21:31   quote  deeplink  
En die Lukaku, wat een snelheid heeft die gozer. Die body van hem zou dat niet zeggen, maar poeh wat een snelheid.
remco k
 remco k - vrijdag 06 juli 2018 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 21:29 schreef Ajax Warrior het volgende:
België durfde ten minste wel een buitenlandse voetbalcoach aan te stellen. Deze man is tactisch zo'n brein. En dan te zien dat Nederland gaat voor de Blindjes, Koemannetjes en dergelijke.
Zeker. Helemaal met je eens. In Nederland blijven we maar denken dat wij de vernieuwers in het voetbal zijn.
remco k
 remco k - vrijdag 06 juli 2018 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 21:31 schreef Ajax Warrior het volgende:
En die Lukaku, wat een snelheid heeft die gozer. Die body van hem zou dat niet zeggen, maar poeh wat een snelheid.
En technisch ook helemaal niet slecht hoor. Had van hem nooit verwacht dat ie zich zo zou ontwikkelen.
remco k
 remco k - vrijdag 06 juli 2018 - 21:33   quote  deeplink  
Bah bah. Gaat het nog heel erg spannend worden zeg.
remco k
 remco k - vrijdag 06 juli 2018 - 21:39   quote  deeplink  
Defensief wisselen. Dat gaat verkeerd joh.
remco k
 remco k - vrijdag 06 juli 2018 - 21:44   quote  deeplink  
Hij wisselt wel bijzonder hoor.
remco k
 remco k - vrijdag 06 juli 2018 - 21:53   quote  deeplink  
Courtois de held van België hoor. Wat een heldenrol
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 juli 2018 - 22:38   quote  deeplink  
En zo sneuvelen 1 voor 1 alle sterren!! Dit WK zorgt echt voor een verrassing.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 juli 2018 - 22:41   quote  deeplink  
En zo zijn er alleen nog maar Europese landen over.
remco k
 remco k - vrijdag 06 juli 2018 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 22:41 schreef Ajax Warrior het volgende:
En zo zijn er alleen nog maar Europese landen over.
Ja hoorde het net. Heel bijzonder.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 10 juli 2018 - 12:24   quote  deeplink  
Kijk waar Zweden en Frankrijk komen, die zaten toch echt in onze poule en dan hebben we Zweden ook nog eens weggespeeld, alleen op doelsaldo niet gehaald. Europa wordt met de jaren steeds sterker
Eide
 Eide - dinsdag 10 juli 2018 - 12:41   quote  deeplink  
Nederland is er ook af gegaan door wanbeleid van de knvb met de soap Hiddink/Blind. Zelfs met een matige selectie als nu had Nederland dit wk normaliter altijd moeten halen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 10 juli 2018 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2018 - 12:41 schreef Eide het volgende:
Nederland is er ook af gegaan door wanbeleid van de knvb met de soap Hiddink/Blind. Zelfs met een matige selectie als nu had Nederland dit wk normaliter altijd moeten halen.
Ja de KNVB zorgt er wel vaker voor dat we achterstand oplopen met de rest van de wereld
remco k
 remco k - dinsdag 10 juli 2018 - 21:58   quote  deeplink  
Het defensief ingestelde Frankrijk gaat vandaag door. Jammer
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 juli 2018 - 22:37   quote  deeplink  
Prima. Eindelijk die hype voorbij.
Eide
 Eide - donderdag 12 juli 2018 - 17:11   quote  deeplink  
Ajax verwelkomt WK-gangers

De WK-gangers Kasper Dolberg (Denemarken) en Nico Tagliafico (Argentinië) hebben donderdag voor het eerst weer meegetraind bij Ajax.

Alleen de Deen Lasse Schöne en de Servische aanwinst Dusan Tadic ontbreken nog. Zij krijgen nog iets langer rust van de Amsterdamse staf.

Ajax speelt vrijdagavond in het Olympisch Stadion een oefenwedstrijd tegen Anderlecht. Een dag later vertrekt de Amsterdamse selectie naar Engeland voor het tweede trainingskamp in het voorseizoen.

In Engeland speelt Ajax op 19 juli twee oefenwedstrijden, tegen Wolverhampton Wanderers en Walsall FC. Dat tweeluik is de laatste test voor het eerste duel met Sturm Graz op 25 juli in de Johan Cruijff ArenA in de tweede voorronde van de Champions League.

Bron
Eide
 Eide - zondag 22 juli 2018 - 12:50   quote  deeplink  
AZ doet het trouwens uitstekend op de transfermarkt. Jahanbashks voor waarschijnlijk 25mio of meer verkocht aan Brighton.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 juli 2018 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2018 - 12:50 schreef Eide het volgende:
AZ doet het trouwens uitstekend op de transfermarkt. Jahanbashks voor waarschijnlijk 25mio of meer verkocht aan Brighton.
Je kan AZ een beetje vergelijken met de clubs van Red Bull. Kopen spelers die buiten de boot vallen bij topclubs, of spelers bij clubs uit de JL, om ze vervolgens voor knappe bedragen te verkopen. Ik ben anti-AZ, maar dat verdient toch wel respect.
Eide
 Eide - zondag 22 juli 2018 - 13:41   quote  deeplink  
Weghorst ook voor 10 miljoen verkocht en vanuit de eigen jeugd nog een aantal veelbelovende gasten. Ze zijn op veel fronten de kakkies wel voorbij.
nummer10
 nummer10 - maandag 23 juli 2018 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2018 - 13:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je kan AZ een beetje vergelijken met de clubs van Red Bull. Kopen spelers die buiten de boot vallen bij topclubs, of spelers bij clubs uit de JL, om ze vervolgens voor knappe bedragen te verkopen. Ik ben anti-AZ, maar dat verdient toch wel respect.
heracles idem... onbekende gasten halen of indd uit de JL.. geen budget zoals AZ dus de spelers ook weer net wat minder maar nog altijd netjes in de ED... (helaas van het kunstgras ook al woon ik er om de hoek)
Loetje
 Loetje - donderdag 02 augustus 2018 - 20:51   quote  deeplink  
Belangrijke avond voor het NL voetbal. Vitesse moet het nu kunnen halen, maar treffen dan Basel. AZ moet zich kapot schamen als ze het niet halen.
Loetje
 Loetje - donderdag 02 augustus 2018 - 22:52   quote  deeplink  
Daar gaan we dus weer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 02 augustus 2018 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 augustus 2018 - 22:52 schreef Loetje het volgende:
Daar gaan we dus weer.
Krijg je met die kut play-offs!
Eide
 Eide - donderdag 02 augustus 2018 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 augustus 2018 - 20:51 schreef Loetje het volgende:
Belangrijke avond voor het NL voetbal. Vitesse moet het nu kunnen halen, maar treffen dan Basel. AZ moet zich kapot schamen als ze het niet halen.
Ik vind het niet raar dat AZ het niet heeft gehaald hoor. Die hebben veel ingeleverd en presteren nooit als de druk er vol op staat.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 03 augustus 2018 - 10:18   quote  deeplink  
Nederlandse clubs hebben het altijd moeilijk in het begin, omdat er veel wisselingen zijn. Bij die kleine kutclubs uit kazachstan is dat niet het geval. Hoe dan ook is het wel heel selcht dat je niet gewoon van zo'n club kan winnen over een 2 luik
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 augustus 2018 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 augustus 2018 - 23:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind het niet raar dat AZ het niet heeft gehaald hoor. Die hebben veel ingeleverd en presteren nooit als de druk er vol op staat.
AZ heeft tot vorig jaar altijd uitstekend gepresteerd in Europa. Echter is er niet adequaat geanticipeerd op het vertrek van Alireza en Weghorst. Johnsen is er te laat bij. Dat vind ik wel echt een andere reden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 augustus 2018 door Loetje --
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 augustus 2018 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 10:18 schreef Ajax we love you het volgende:
Nederlandse clubs hebben het altijd moeilijk in het begin, omdat er veel wisselingen zijn. Bij die kleine kutclubs uit kazachstan is dat niet het geval. Hoe dan ook is het wel heel selcht dat je niet gewoon van zo'n club kan winnen over een 2 luik
Omdat er geen mentaliteit is. En het nog steeds niet door is gedrongen wat er aangericht is.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 03 augustus 2018 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 10:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat er geen mentaliteit is. En het nog steeds niet door is gedrongen wat er aangericht is.
Ik denk dat het gewoon kwaliteit is.
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 augustus 2018 - 11:36   quote  deeplink  
Op dit moment wel en dat ligt aan het bestuur daar. In alle andere gevallen is AZ 3 klasses beter dan Kairat.
Eide
 Eide - vrijdag 03 augustus 2018 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 10:54 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon kwaliteit is.
Eens. En AZ heeft altijd moeite met druk.
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 augustus 2018 - 14:07   quote  deeplink  
Gewoon niet waar, tenzij je de Nederlandse Eredivisie bedoeld want daar presteren ze vrijwel nooit tegen de grote clubs. AZ heeft tot aan vorig jaar altijd uitstekend gepresteerd voor AZ begrippen in Europa en daar hebben meer dan genoeg lastige tegenstanders bijgezeten of dat ze terug moesten komen van een achterstand. Of dat ze een laatste moeilijke poulewedstrijd moesten winnen om door te komen. Die wonnen ze altijd. 2 jaar geleden nog tegen het sterke Zenit. Deze constatering van AZ in Europa is gewoon niet juist.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 03 augustus 2018 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 14:07 schreef Loetje het volgende:
Gewoon niet waar, tenzij je de Nederlandse Eredivisie bedoeld want daar presteren ze vrijwel nooit tegen de grote clubs. AZ heeft tot aan vorig jaar altijd uitstekend gepresteerd voor AZ begrippen in Europa en daar hebben meer dan genoeg lastige tegenstanders bijgezeten of dat ze terug moesten komen van een achterstand. Of dat ze een laatste moeilijke poulewedstrijd moesten winnen om door te komen. Die wonnen ze altijd. 2 jaar geleden nog tegen het sterke Zenit. Deze constatering van AZ in Europa is gewoon niet juist.
De 2 beste spelers zijn weg en als jij je niet kan opladen tegen dit soort tegenstander, die helemaal niet zo slecht zijn als dat andere denken, dan heeft het wel met kwaliteit te maken. Ik denk echt dat het enorme onderschatting is geweest en dat de kwaliteit spelers niet goed genoeg is voor Europa.

Heel jammer, want AZ heeft veel punten en daardoor ontlopen ze echte sterke stegenstanders, bij Vitesse is dat anders, die hebben bijna geen punten en moeten vol aan de bak nu tegen sterke tegenstanders

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1049718