BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 11:09 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

precies en die krijgen ze niet tegen Ajax of Barcelona
Ajax en Barca spelen ultra aanvallend. Lusten ze in Eindhoven wel pap van.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 september 2018 - 16:32   quote  deeplink  
Die Van Leer is ook lekker begonnen bij NAC. Wat een blunder weer .........

Emmen en Fortuna gewonnen. Wat the fuck is er overigens met Utrecht aan de hand? Moet Ajax zeker gauw op bezoek. Willen ze ineens voetballen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 september 2018 - 16:57   quote  deeplink  
Wat een smerige viespeuk is die Douglas Costa van Juventus. Gadverdamme. Eerst een elleboog geven, vervolgens een kopstoot en daarna de tegenstander in de bek spugen. Uiteindelijk op aangeven van de VAR rood gekregen. Benieuwd naar de straf die deze malloot krijgt!
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 16:32 schreef Ajax Warrior het volgende:
Die Van Leer is ook lekker begonnen bij NAC. Wat een blunder weer .........

Emmen en Fortuna gewonnen. Wat the fuck is er overigens met Utrecht aan de hand? Moet Ajax zeker gauw op bezoek. Willen ze ineens voetballen!
En zelfs dan zullen ze ineens in vorm zijn. Dat is vaker identiek geweest... Maar Utrecht komt bijna altijd heel traag op gang. Neemt niet weg dat ze een helft met 10 speelden en gewoon 1-0 voor stonden toen. Fortuna dat wint daar vind ik niet verassend. Fortuna speelt vanaf dag één al goed en heeft best wat voetballend vermogen. Daar krijgen wij het over 2 weken ook heel lastig mee. NAC heeft letterlijk niks.
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 16:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een smerige viespeuk is die Douglas Costa van Juventus. Gadverdamme. Eerst een elleboog geven, vervolgens een kopstoot en daarna de tegenstander in de bek spugen. Uiteindelijk op aangeven van de VAR rood gekregen. Benieuwd naar de straf die deze malloot krijgt!
Moet je 10 potten geven!
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 17:30   quote  deeplink  
Vanmiddag Heerenveen - Heracles gezien en nu PEC - Vitesse... Men praat over het niveau van PSV en Ajax... Maar dit is werkelijk triest als ik hier de fouten zie...
Pietje
 Pietje - zondag 16 september 2018 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 15:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Haha gap, dat zal nooit gebeuren. Maar 5 goals cadeau gehad he...
Ik heb nog steeds de pest in als ik de beelden van gisterenavond weer voor me zie: de één leverde zo erg opvallend de bal in bij een PSV'er, de volgende gleed uit, terwijl het dagenlang niet geregend heeft. Weer een ander struikelde "per ongeluk" over zijn eigen benen. Enzovoort, enzovoort...

Let maar op: 2 december (Ajax-ADO Den Haag) zal het volledig anders gaan. Dan wordt er geschopt en geschaafd door die Hagenezen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 16 september 2018 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 17:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds de pest in als ik de beelden van gisterenavond weer voor me zie: de één leverde zo erg opvallend de bal in bij een PSV'er, de volgende gleed uit, terwijl het dagenlang niet geregend heeft. Weer een ander struikelde "per ongeluk" over zijn eigen benen. Enzovoort, enzovoort...

Let maar op: 2 december (Ajax-ADO Den Haag) zal het volledig anders gaan. Dan wordt er geschopt en geschaafd door die Hagenezen.
https://www.npostart.nl/nos-studio-sport-eredivisie/15-09-2018/POW_03923769

Hahaha als je er op let, het lijkt bijna bewust te zijn gedaan allemaal. Als dit geen omkoperij was, dan hadden de spelers toch echt een toootaaaale offday. Expres penalty's veroorzaken terwijl de bal niet in de buurt is, balletjes in de voeten spepen,. Heeft ADO geen banden met China ?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 17 september 2018 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 18:14 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

https://www.npostart.nl/nos-studio-sport-eredivisie/15-09-2018/POW_03923769

Hahaha als je er op let, het lijkt bijna bewust te zijn gedaan allemaal. Als dit geen omkoperij was, dan hadden de spelers toch echt een toootaaaale offday. Expres penalty's veroorzaken terwijl de bal niet in de buurt is, balletjes in de voeten spepen,. Heeft ADO geen banden met China ?
Nou ik weet ook dat Utrecht 300% meer inzet toont als Ajax op bezoek komt. Zie vorig jaar maar even. In Utrecht wint PSV maar met liefst 1-7.

Dat de OM geen onderzoek doet naar wanpraktijken is echt ongehoord.
Alsof Utrecht wil dat PSV kampioen wordt ipv dat Ajax dat wordt. Oh wacht eens ff, dat is natuurlijk ook zo.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 17 september 2018 - 11:47   quote  deeplink  
Ik zag een mooi filmpje van LA Galaxy van Zlatan voorbij komen. Super mooi, daar worden de mooiste doelpunten van hem in tekening getoond. Daarbij zit er ook een doelpunt in het Ajax shirt bij. Die doelpunt tegen NAC was dat, helaas was hij daarna ook meteen verkocht!
Pietje
 Pietje - maandag 17 september 2018 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 11:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nou ik weet ook dat Utrecht 300% meer inzet toont als Ajax op bezoek komt. Zie vorig jaar maar even. In Utrecht wint PSV maar met liefst 1-7.

Dat de OM geen onderzoek doet naar wanpraktijken is echt ongehoord.
Alsof Utrecht wil dat PSV kampioen wordt ipv dat Ajax dat wordt. Oh wacht eens ff, dat is natuurlijk ook zo.
En daarbij moet je niet vergeten, dat de multinational Philips naast PSV ook de KNVB sponsort! Hoezo belangenverstrengeling?! Ik ben van mening dat een "neutrale" sportbond alle vormen van belangenverstrengeling dient te vermijden.

UPDATE
Ik moet deze post corrigeren: sinds kort is Philips niet langer sponsor (partner) van de KNVB. Alleen nog de bedrijven/instellingen ING, Nike, Staatsloterij, KPN, PwC, Heineken, Adecco en Coca Cola zijn nog over. Sorry!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 september 2018 door Pietje --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 17 september 2018 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 12:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

En daarbij moet je niet vergeten, dat de multinational Philips naast PSV ook de KNVB sponsort! Hoezo belangenverstrengeling?! Ik ben van mening dat een "neutrale" sportbond alle vormen van belangenverstrengeling dient te vermijden.

UPDATE
Ik moet deze post corrigeren: sinds kort is Philips niet langer sponsor (partner) van de KNVB. Alleen nog de bedrijven/instellingen ING, Nike, Staatsloterij, KPN, PwC, Heineken, Adecco en Coca Cola zijn nog over. Sorry!
Heineken is wel sponsor van Feyenoord. Maar daar zie je nou geen belangenverstrengeling in. Afgezien dat de beker finale in de Kuip word gespeeld en JC schaal niet in de JC Arena.

Coca Cola is partner van de JC Arena.

Ik geloof niet zo zeer dat KNVB niet neutraal zou zijn.

Ik denk eerder dat de haat van Ajax groter is dan de liefde voor de club. Dat is bij de supporters wel het geval, dan weet de spelers ook.
Want ze worden aangesproken dat ze van Ajax moeten winnen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 17 september 2018 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 12:36 schreef patrickpsv15 het volgende:
Dat AZ speelt leuk zeg. Had ik niet verwacht zoveel kwaliteit ingeleverd
Jammer dat ze uit Eupopa liggen....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 17 september 2018 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 14:11 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Jammer dat ze uit Eupopa liggen....
ja, pas daarna werd er geinvesteerd. spits toen was fredje fryday(speelde al niet bij sparta), daarna pas een vervangers gehaald voor weghorst.

dit komt mij bekend voor? ziyech halen nadat we uit de cl waren!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 18 september 2018 - 19:10   quote  deeplink  
Barcelona-psv na 10 minuten nog 0-0, Barcelona meer balbezit, maar psv al 2x gevaarlijker
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 18 september 2018 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 19:10 schreef Ronald 1960 het volgende:
Barcelona-psv na 10 minuten nog 0-0, Barcelona meer balbezit, maar psv al 2x gevaarlijker
Prima wedstrijd tot nu toe. Laat PSV maar lekker met krachten smijten
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 18 september 2018 - 19:27   quote  deeplink  
prachtige vrije trap van Messi 1-0
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 september 2018 - 19:28   quote  deeplink  
Jaaaaaaaaaaaaa!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 september 2018 - 19:32   quote  deeplink  
Nog even die Lozano doormidden trappen graag!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 18 september 2018 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 19:32 schreef Ajax Warrior het volgende:
Nog even die Lozano doormidden trappen graag!
Niet zo onsportief graag, als het nou per ongeluk gebeurt, net als bij Veltman, dan is het jammer maar helaas.....
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 18 september 2018 - 19:36   quote  deeplink  
Lekker last houden tot zondag Dumfries
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 18 september 2018 - 19:47   quote  deeplink  
Wow ik ben zo trots op PSV. Spelen zeer scherp en hadden redelijke kansen op 0-1. Slechts de legendarische klasse (vrije trap kun je niks tegen doen) heeft de Eindhovense supermuur kunnen doorbreken.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 18 september 2018 - 19:48   quote  deeplink  
PSV gaat winnen alsnog. Zet er al je geld maar op in. Ben je rijk :)
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 18 september 2018 - 19:49   quote  deeplink  
Prima pot van PSV idd. Razend knap
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 september 2018 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 19:47 schreef patrickpsv15 het volgende:
Wow ik ben zo trots op PSV. Spelen zeer scherp en hadden redelijke kansen op 0-1. Slechts de legendarische klasse (vrije trap kun je niks tegen doen) heeft de Eindhovense supermuur kunnen doorbreken.
En dat wil je hier delen omdat?????
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 september 2018 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 19:33 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Niet zo onsportief graag, als het nou per ongeluk gebeurt, net als bij Veltman, dan is het jammer maar helaas.....
Nee joh, gewoon keihard zijn enkel kapot trappen!!!
p111
 p111 - dinsdag 18 september 2018 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 19:47 schreef patrickpsv15 het volgende:
Wow ik ben zo trots op PSV. Spelen zeer scherp en hadden redelijke kansen op 0-1. Slechts de legendarische klasse (vrije trap kun je niks tegen doen) heeft de Eindhovense supermuur kunnen doorbreken.
ha ha supermuur met Swaab en Viergever mijn god ik lig dubbel,Barca speelt op 50 procent en ze lopen er al doorheen maar zin een beetje aan het spelen in de 16,hopelijk blijft het zo.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 september 2018 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 19:58 schreef p111 het volgende:

[..]

ha ha supermuur met Swaab en Viergever mijn god ik lig dubbel,Barca speelt op 50 procent en ze lopen er al doorheen maar zin een beetje aan het spelen in de 16,hopelijk blijft het zo.
Blij zijn dat je club een muur heeft opgetrokken?? Maar wel zeiken op het voetbal uit Italië!! Lekker hypocriet die teringboertjes!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 september 2018 - 20:14   quote  deeplink  
Hier wordt die Viergever gewoon gematst. Had gewoon zijn 2e gele moeten zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 september 2018 - 20:27   quote  deeplink  
Hoppa, tyfusboeren!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 september 2018 - 20:30   quote  deeplink  
Nou nou, wat een supermuur!!! Hahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 september 2018 - 20:47   quote  deeplink  
Barcelona speelde het grootste gedeelte van de wedstrijd op 50%. Pas toen ze vonden dat er even aangezet moest worden de 2e helft zag je die pisboeren direct verbleken. Dat was dan ook gelijk de 2 en 3-0.

Ik heb boertjes horen zeggen dat ze kans hadden omdat ze zo superieur waren de afgelopen weken in de competitie. Blijkt eens te meer hoe ver onze competitie achterloopt op de Europese top!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 18 september 2018 - 20:48   quote  deeplink  
Barca heeft even aangezet en loopt zo uit naar 4-0....
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 18 september 2018 - 21:09   quote  deeplink  
Vind ik wel jammer dit. Had 1-0 ook prima gevonden.
Zo een afgang voor het nl voetbal hoefde nou ook weer niet
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 18 september 2018 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 19:49 schreef Jaccio het volgende:
Prima pot van PSV idd. Razend knap
Dank voor het begrip. Er hoeft geen haat te zijn naar PSV. Ze hebben het goed gedaan tot de 2-0. Daarna gaven ze op en hadden ze het gevoel dat hun moeite voor niks was. Er werd echt prima verdedigd met name door Viergever. Als ik het goed begrepen heb klapte het Barcelona publiek zelfs voor hem toen hij gewisseld werd. Ik kan ernaast zitten. Al met al een pijnlijk einde. Van mij mag Ajax winnen. Natuurlijk maakt het me niet heel veel uit. Maar we zien liever onze teams in de CL dan dat het NL voetbal helemaal afzwakt, niet waar ? Ik denk dat Ajax morgen met 3-0 kan gaan winnen. En ik schat Ajax en ook PSV atm hoger in dan Benfica (eerlijk). Ajax zal 2e rijden achter Bayern maar in 8e finale liggen ze eruit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 september 2018 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 21:09 schreef Jaccio het volgende:
Vind ik wel jammer dit. Had 1-0 ook prima gevonden.
Zo een afgang voor het nl voetbal hoefde nou ook weer niet
Heerlijk man, lekker voor die tyfusboeren!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 18 september 2018 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 21:09 schreef Jaccio het volgende:
Vind ik wel jammer dit. Had 1-0 ook prima gevonden.
Zo een afgang voor het nl voetbal hoefde nou ook weer niet
Ja precies. Ik stond vroeger ook niet keihard voor Real Madrid te juichen. Als Ajax en PSV deze stijgende lijn op zowel sportief als financieel gebied voortzetten kunnen mooie tijden herrijzen en staan we standaard in de 8e finale CL + kans op kwartfinale en halve finale. Echte Europese topploegen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 18 september 2018 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 20:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
Nou nou, wat een supermuur!!! Hahaha
Hahahahahahahahahahahahahahahaha
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 18 september 2018 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 21:12 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Dank voor het begrip. Er hoeft geen haat te zijn naar PSV. Ze hebben het goed gedaan tot de 2-0. Daarna gaven ze op en hadden ze het gevoel dat hun moeite voor niks was. Er werd echt prima verdedigd met name door Viergever. Als ik het goed begrepen heb klapte het Barcelona publiek zelfs voor hem toen hij gewisseld werd. Ik kan ernaast zitten. Al met al een pijnlijk einde. Van mij mag Ajax winnen. Natuurlijk maakt het me niet heel veel uit. Maar we zien liever onze teams in de CL dan dat het NL voetbal helemaal afzwakt, niet waar ? Ik denk dat Ajax morgen met 3-0 kan gaan winnen. En ik schat Ajax en ook PSV atm hoger in dan Benfica (eerlijk). Ajax zal 2e rijden achter Bayern maar in 8e finale liggen ze eruit.
Van mijn kant is er absoluut geen haat naar PSV of welke nl club dan ook als er in Europa gespeeld wordt.
Ik begrijp dat nooit zo goed. De toekomst van het nl voetbal is volledig afhankelijk van PSV en Ajax op dit moment, dus van mij mag PSV de finale halen (zolang het niet ten koste gaat van Ajax uiteraard).

PSV heeft gewoon een goede wedstrijd gespeeld vandaag vind ik. Er zijn maar weinig clubs die het beter hadden gedaan tegen Barca.

Ik weet niet zo goed wat voor ploeg AEK is, dus ik ga geen voorspellingen doen. Maar ik vertrouw op een goed resultaat voor het nl voetbal morgen.

En hopelijk mogen we zondag een heerlijke pot voetbal voorgeschoteld krijgen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 september 2018 - 21:50   quote  deeplink  
Er is een klein lijstje waar Barca niet van zou winnen met deze cijfers.
Zijn misschien 20 clubs.

Dit is geen bevestiging dat de competitie ruk is.
Want dan zou Franse en Duitse competitie ook ruk zijn. Want daar heb je 1 en 2 clubs die het beter zou doen maar de rest ook niet. En dat zijn dan top competitie. In Spanje zelf zijn er ook maar 2 die beter resultaat halen.

Omdat je niet meekan met de top is je competitie ruk? Er zijn meer clubs waarvan je wel kan winnen dan niet.
Zorg maar eerst dat je van die clubs wint.

Want dan kan je wel achter Spanje Duitsland Italië Frankrijk en Engeland staan.
Kampioen van Rusland en Kampioen van Portugal verliezen daar ook met 4-0.
We staan 11de en niet 6de.
remco k
 remco k - dinsdag 18 september 2018 - 21:56   quote  deeplink  
Heerlijk man zon afgang van deze klasse.

Mooi man. De ken dat je in de wedstrijd zit. Het gevoel hebben dat er wat te halen valt en vervolgens met 4-0 of iets van de mat af gaan. Waar kennen we dat toch van in Nederland.
Eide
 Eide - dinsdag 18 september 2018 - 22:11   quote  deeplink  
Je ziet tijdens zo'n pot dat je denkt leuk mee te doen tot Barca ook maar heel even aanzet.
Eide
 Eide - woensdag 19 september 2018 - 20:42   quote  deeplink  
Kluivert mag de tribune warm houden vanavond. Goede stap geweest van Justin. /s
remco k
 remco k - woensdag 19 september 2018 - 21:21   quote  deeplink  
City Lyon heerlijk potje hoor.
Eide
 Eide - woensdag 19 september 2018 - 21:37   quote  deeplink  
Ronaldo eraf met direct rood. Lijkt een schopje uit te delen, maar lastig te zien. De commentator en regie kijken alleen naar de handen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 september 2018 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2018 - 20:42 schreef Eide het volgende:
Kluivert mag de tribune warm houden vanavond. Goede stap geweest van Justin. /s
Haha ja he, maar jah denk dat hij ook had bijgetekend als hij de aankopen er al bij waren.
Maar ja lekker op de blaren zitten
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 september 2018 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2018 - 21:37 schreef Eide het volgende:
Ronaldo eraf met direct rood. Lijkt een schopje uit te delen, maar lastig te zien. De commentator en regie kijken alleen naar de handen.
Ronaldo wel huilend van het veld.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 september 2018 - 21:40   quote  deeplink  
Ben wel voor Bayern.
remco k
 remco k - woensdag 19 september 2018 - 21:44   quote  deeplink  
Lyon 2-0 voor uit bij city. Heerlijk potje zeg.
remco k
 remco k - woensdag 19 september 2018 - 21:49   quote  deeplink  
Flink wat goals in de slotfase van de eerste helft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1011939