BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 11:00   quote  deeplink  
Pisvee een uitstekende trainer komend seizoen. Zal aanvallend voetbal 2.0 worden daar i.p.v dat omschakvoetbal van ze
remco k
 remco k - woensdag 11 maart 2020 - 11:04   quote  deeplink  
Poe. Die had ik graag bij Ajax gezien als opvolger van ten Hag mocht hij weggaan of ontslagen worden.
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 11:08   quote  deeplink  
Anders ik wel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 maart 2020 - 11:40   quote  deeplink  
Ongelooflijk, hier heeft Ajax weer flink liggen te slapen. Echt de gedroomde opvolger had dit geweest voor Ajax. Staat voor het voetbal wat Ajax juist nastreeft. Erg zonde dat onze beleidsbepalers lieven kijken in hun eigen kringen!
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 maart 2020 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 11:00 schreef Loetje het volgende:
Pisvee een uitstekende trainer komend seizoen. Zal aanvallend voetbal 2.0 worden daar i.p.v dat omschakvoetbal van ze
moeten ze ook kunnen natuurlijk en hebben ze de spelers niet voor, en sluit totaal niet aan met de jeugd zoals bij ajax.. kortom ik denk zelf geen goede match met PSV, wat ik niet erg zou vinden ;)
remco k
 remco k - woensdag 11 maart 2020 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 19:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

moeten ze ook kunnen natuurlijk en hebben ze de spelers niet voor, en sluit totaal niet aan met de jeugd zoals bij ajax.. kortom ik denk zelf geen goede match met PSV, wat ik niet erg zou vinden ;)
Psv laat anders aardig wat jeugdspelers debuteren dit seizoen.

Viergever is gewend om zo te spelen en dumfries is zo’n typische power back.

Ik denk dat het elftal zich er heel goed voor leent om zo te spelen. Zeker als Malen straks terug is.
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 maart 2020 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 19:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Psv laat anders aardig wat jeugdspelers debuteren dit seizoen.

Viergever is gewend om zo te spelen en dumfries is zo’n typische power back.

Ik denk dat het elftal zich er heel goed voor leent om zo te spelen. Zeker als Malen straks terug is.
indd meerdere jeugdspelers.. maar je noemt hier 2 spelers die misschien vertrekken (malem dumfries) voor de rest zie ik niemand in dit elftal die in dat typespel past, ook niet uit de jeugd aangezien ze daar heel anders spelen.. heb hier meer het idee dat ze hebben gezien dat dit ajax succes op heeft geleverd europees, zowel financieel als qua merk.. maar we gaan het zien... 1 ding is een feit, wat ik heb begrepen van een aant hier paste die beter bij ajax..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2020 door nummer10 --
remco k
 remco k - woensdag 11 maart 2020 - 21:02   quote  deeplink  
Wat een publiek op dat Anfield.

Zoveel passie zie je zelden.
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 21:02 schreef remco k het volgende:
Wat een publiek op dat Anfield.

Zoveel passie zie je zelden.
Met een heel klein beetje geluk, zijn ze over 2 weken kampioen. Dat wordt een volksfeest waar je u tegen gaat zeggen.
remco k
 remco k - woensdag 11 maart 2020 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 21:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Met een heel klein beetje geluk, zijn ze over 2 weken kampioen. Dat wordt een volksfeest waar je u tegen gaat zeggen.
Jazeker. Mooi hoor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 maart 2020 - 21:58   quote  deeplink  
Prachtige wedstrijd, schitterende goal!
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 22:05   quote  deeplink  
Dit is ook waarom ik buiten Ajax zoveel met Liverpool en Dortmund heb. Zulke unieke en oure clubs. Altijd eigen identiteit en het ademt voetbal en eenheid.
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 21:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Prachtige wedstrijd, schitterende goal!
Wat een fenomeen is Gini geworden daar
remco k
 remco k - woensdag 11 maart 2020 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 22:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat een fenomeen is Gini geworden daar
Onder Klopp pas een echt goede voetballer geworden. Maar wat is hij dan ook goed geworden daar
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Onder Klopp pas een echt goede voetballer geworden. Maar wat is hij dan ook goed geworden daar
Past ook wel bij hem he. Een energieke trainer, energieke club en een speler die zelf vol passie en overgave speelt. Plaatje klopt ook wel echt.

Beetje zoals Schmidt bij ons had gepast zegmaar.
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 maart 2020 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 21:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Met een heel klein beetje geluk, zijn ze over 2 weken kampioen. Dat wordt een volksfeest waar je u tegen gaat zeggen.
als dat doorgang gaat vinden... niet vanwege het niet kampioen worden maar vanwege het corona..
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 maart 2020 - 22:30   quote  deeplink  
maar lekker man zoon tv storing en niks te kunnen zien, maar wat ik zo lees gaat het lekker met liverpool.. mooie club, maar wat mis ik het oude arsenal..
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 22:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als dat doorgang gaat vinden... niet vanwege het niet kampioen worden maar vanwege het corona..
Dan worden ze het over 3 maanden ;-)

Hebben nog 2 zeges nodig. Wel erg jammer dat ze vorige week verloren. Anders hadden ze in de mersyside derby tegen aartsrivaal Everton kampioen kunnen worden, dat was machtig geweest.

Ergens hoop ik dat ze daarom 1 van de komende potten verliezen en daardoor kampioen worden bij City.

Nu ben in inmiddels wel zeker dat het gaat lukken
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 22:50   quote  deeplink  
Kantje boord hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2020 door Loetje --
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 23:03   quote  deeplink  
Toch die tegengoal. En ga dan nog maar eens een goal maken tegen 11 stofzuigers
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 23:11   quote  deeplink  
Over en uit
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 maart 2020 - 23:14   quote  deeplink  
liverpool eruit ??????
Loetje
 Loetje - woensdag 11 maart 2020 - 23:15   quote  deeplink  
2-2 in de verlenging. Kwamen 2-0 voor. 2 goals tegen die gasten lukt niet meer.
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 maart 2020 - 23:19   quote  deeplink  
yes tv doet het weer, was uitverveling maar ff op de ps4 gegaan... nog 12 minuten
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 maart 2020 - 23:19   quote  deeplink  
zal wat zijn.. 3 van de 4 halve en finalisten eruit..
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 maart 2020 - 23:31   quote  deeplink  
liverpool spurs ajax eruit... wauw
Loetje
 Loetje - donderdag 12 maart 2020 - 00:32   quote  deeplink  
Ajax en Spurs vind ik weinig verrassend aan. Ajax en Spurs hadden beiden vorig jaar een opleving en meer ook niet. Spurs draait al het hele jaar niet en dan kan het gewoon gebeuren dat het sterke Leipzig je eruit gooit.
nummer10
 nummer10 - donderdag 12 maart 2020 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2020 - 00:32 schreef Loetje het volgende:
Ajax en Spurs vind ik weinig verrassend aan. Ajax en Spurs hadden beiden vorig jaar een opleving en meer ook niet. Spurs draait al het hele jaar niet en dan kan het gewoon gebeuren dat het sterke Leipzig je eruit gooit.
spurs onder mourinho sws niks, vind ik ook echt niet bij elkaar passen.. maar liverpool ? publiek leek het ook niet super erg te vinden en hebben gewoon liever de titel.. en ajax, tjah snel een goede trainer die wel het maximale uit iedereen kan halen, alleen heb geen idee wie
Loetje
 Loetje - donderdag 12 maart 2020 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2020 - 00:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

spurs onder mourinho sws niks, vind ik ook echt niet bij elkaar passen.. maar liverpool ? publiek leek het ook niet super erg te vinden en hebben gewoon liever de titel.. en ajax, tjah snel een goede trainer die wel het maximale uit iedereen kan halen, alleen heb geen idee wie
Niet gek he, vorig jaar de CL al, in 2006 de CL en al 30 jaar geen titel.

Spurs draaide voor Mourinho ook niet meer.

Maar onderschat Atletico niet, een vreselijke ploeg om tegen te spelen. En Liverpool speelde gewoon goed, kan ze weinig kwalijk nemen.
remco k
 remco k - donderdag 12 maart 2020 - 07:39   quote  deeplink  
Men lijkt de Spaanse competitie sowieso al te onderschatten op de een of andere manier.

Persoonlijk zou ik mijn geld op Bayern
Loetje
 Loetje - donderdag 12 maart 2020 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2020 - 07:39 schreef remco k het volgende:
Men lijkt de Spaanse competitie sowieso al te onderschatten op de een of andere manier.

Persoonlijk zou ik mijn geld op Bayern
Dat riep ik vorige week ook. Die zijn onder Flick helemaal het oude Heyckes spel aan het spelen.

Maar jij weet ook, zo'n Atletico kan echt iedereen zich op doorlopen. En haalt City hun niveau in de CL wel... Maar Bayern is zeker favoriet
Eide
 Eide - woensdag 08 april 2020 - 21:58   quote  deeplink  
Geen tussenstanden, maar maar liefst 7 Belgische profclubs krijgen voor aankomend seizoen geen proflicentie. Ze worden daarom terug gezet naar het 2 amateurniveau in België. De meest opvallende naam is Standard Luik dat een betalingsachterstand van in totaal 1 miljoen euro heeft richting een aantal spelers en een netto resultaat van minus 14 miljoen euro noteerde zonder verbetering in het veruitzicht. Andere clubs zijn Belgische Eerste Klasse A clubs KV Oostende en Moeskroen en Eerste Klasse B (2e niveau) Lokeren, Roeselare, Virton en Lommel. De clubs kunnen nog in beroep.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 08 april 2020 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2020 - 21:58 schreef Eide het volgende:
Geen tussenstanden, maar maar liefst 7 Belgische profclubs krijgen voor aankomend seizoen geen proflicentie. Ze worden daarom terug gezet naar het 2 amateurniveau in België. De meest opvallende naam is Standard Luik dat een betalingsachterstand van in totaal 1 miljoen euro heeft richting een aantal spelers en een netto resultaat van minus 14 miljoen euro noteerde zonder verbetering in het veruitzicht. Andere clubs zijn Belgische Eerste Klasse A clubs KV Oostende en Moeskroen en Eerste Klasse B (2e niveau) Lokeren, Roeselare, Virton en Lommel. De clubs kunnen nog in beroep.
Dat is niet niks......
remco k
 remco k - donderdag 09 april 2020 - 10:43   quote  deeplink  
Zo hè. Dat is inderdaad niet niks.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 april 2020 - 01:40   quote  deeplink  
Mooi zo, opruiming van clubs die eigenlijk hun broek al amper omhoog konden houden. Hopelijk volgen er nog velen in Europa!!
Eide
 Eide - maandag 20 april 2020 - 15:54   quote  deeplink  
Lokeren definitief failliet. Guus Hupperts en Jelle ten Damme waarschijnlijk de twee voor ons bekentste spelers daar.
remco k
 remco k - dinsdag 16 juni 2020 - 20:52   quote  deeplink  
Dan zit je bayern te kijken in hun mogelijke kampioenswedstrijd.

Geen enkele druk van publiek of wat dan ook.

Dan wordt er gigantisch opzichtig nageschopt door een bayern speler. En gewoon niet eens de far die de scheids laat kijken.

Toch gewoon een donker rode kaart.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 16 juni 2020 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2020 - 20:52 schreef remco k het volgende:
Dan zit je bayern te kijken in hun mogelijke kampioenswedstrijd.

Geen enkele druk van publiek of wat dan ook.

Dan wordt er gigantisch opzichtig nageschopt door een bayern speler. En gewoon niet eens de far die de scheids laat kijken.

Toch gewoon een donker rode kaart.
niet gezien helaas, maar zou te gek zijn voor woorden.. en zo voetbal wedstrijden bekijken, verschrikkelijk... daarom kijk ik het eigenlijk ook niet... geen enkele pot..
Pietje
 Pietje - woensdag 17 juni 2020 - 13:05   quote  deeplink  
Ik zag op teletekst, pagina 819, de "eindstand" van de eredivisie, waarin bij Ajax, de nummer één, "voorronde CL" staat.
Maar volgens mij zouden zij het komende seizoen toch rechtstreekt naar de poulefase gaan?
Dan heeft dat denk ik te maken dat zij afhankelijk zijn van de winnaar CL van het huidige seizoen en of die zich ook geplaatst hebben voor de CL in hun reguliere competitie?

Als dat zo is, zouden we eigenlijk alleen maar bang hoeven zijn voor RB Leipzig en Atletico Madrid. Of is er wat anders aan de hand?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2020 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - woensdag 17 juni 2020 - 17:17   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/132268/goed-nieuws-voor-ajax-cl-wordt-uitgespeeld?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
JOOD
 JOOD - zaterdag 08 augustus 2020 - 19:31   quote  deeplink  
Duidelijk dat Labyad en Alvarez tekort komen...
Eide
 Eide - zaterdag 08 augustus 2020 - 19:42   quote  deeplink  
Opstellingen 1e en 2e helft.

Ee6moxjXsAUU0qv?format=jpg&name=large
Eide
 Eide - zaterdag 08 augustus 2020 - 19:43   quote  deeplink  
Neres wordt rustig gebracht. Doet weer mee aan de groeptraining maar is verre van wedstrijdfit.
Eide
 Eide - zaterdag 08 augustus 2020 - 19:54   quote  deeplink  
2-0. Soepele combinatie via Van de Beek, Lang, Ekkelenkamp met KJH als eindstation.
Eide
 Eide - zaterdag 08 augustus 2020 - 19:58   quote  deeplink  
3-0, corner Marin en bij de eerste paal binnen gekopt door Ekkelenkamp.
Eide
 Eide - zaterdag 08 augustus 2020 - 20:06   quote  deeplink  
Na de razende start van de 2e helft bloedt het potje snel dood. RKC speelt de bal een beetje rond, Ajax verovert en probeert snel om te schakelen en raakt dan de bal kwijt.
Eide
 Eide - zaterdag 08 augustus 2020 - 20:08   quote  deeplink  
Goal Antony na een goede balverovering en omschakeling van Lang. Lang speelt KJH aan die Antony 1 op 1 voor Lamprou zet.

Antony verder tot dusver onzichtbaar. Erg statisch waardoor Eiting steevast voor Ekkelenkamp of Van de Beek kiest in de opbouw.
remco k
 remco k - zaterdag 08 augustus 2020 - 20:25   quote  deeplink  
Lekker gekeept.
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 augustus 2020 - 20:46   quote  deeplink  
2 verschillende helften, 2x veel beweging voor de waterbreak.

Hele goede goals, veel combinaties en een paar die echt uitstekend speelden. Met name Van de Beek, Ekkelenkamp en Marin na rust goed. Voor rust vond ik Blind en Tadic uitstekend.

En dat in deze hitte...
Pietje
 Pietje - zondag 09 augustus 2020 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2020 - 20:46 schreef Loetje het volgende:
2 verschillende helften, 2x veel beweging voor de waterbreak.

Hele goede goals, veel combinaties en een paar die echt uitstekend speelden. Met name Van de Beek, Ekkelenkamp en Marin na rust goed. Voor rust vond ik Blind en Tadic uitstekend.

En dat in deze hitte...
Ik ben blij je hier weer te zien, gappie!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1952791