BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Emil Hansson topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 11:04   quote  deeplink  
'Feyenoord legt talentvolle Noorse middenvelder vast'

Emil Hansson (17) vertrekt naar Feyenoord. De Noorse middenvelder wordt al jaren gevolgd door de Rotterdammers en deze zomer werkte het talent van SK Brann al een stage af op Varkenoord, maar Feyenoord heeft Hansson nu ook daadwerkelijk een contract voorgelegd.

Dat meldt het Noorse Bergens Tidende vandaag. Hansson stond in Scandinavië lang bekend als 'the next big thing' na Martin Ødegaard, die nu bij Real Madrid vastligt. Feyenoord betaalt minder dan een half miljoen kroon (ca. 50.000 euro) voor Hansson.

Brann heeft bovenop een doorverkooppercentage de optie om het talent terug te kopen voor datzelfde bedrag als hij geen succes wordt in De Kuip.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 11:04   quote  deeplink  
Welkom Emil
Jan Tol
 Jan Tol - donderdag 20 augustus 2015 - 11:14   quote  deeplink  
Volgens Noors zeggen een groot talent, Welkom bij Feyenoord Emil.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2015 - 11:20   quote  deeplink  
Feyenoord en Noren...
MMM
 MMM - donderdag 20 augustus 2015 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 11:14 schreef Jan Tol het volgende:
Volgens Noors zeggen een groot talent, Welkom bij Feyenoord Emil.
Ja dat was Singh ook.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2015 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 12:09 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja dat was Singh ook.
Klopt, alleen Singh hadden we niet al zo vaak op stage gehad.
Misschien van geleerd :)
nr 10
 nr 10 - donderdag 20 augustus 2015 - 12:24   quote  deeplink  
Welkom Emil.
Rdamnoord
 Rdamnoord - donderdag 20 augustus 2015 - 12:39   quote  deeplink  
Fuck Emil
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 12:39 schreef Rdamnoord het volgende:
Fuck Emil
Ik snap dat jij dat denkt.
G-child
 G-child - donderdag 20 augustus 2015 - 12:44   quote  deeplink  
50k voor een beoogd groot talent, prima!
Ze kunnen niet enkel uit Nederland voortkomen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 12:46   quote  deeplink  
Das dus wat Martin een buitenkansje noemt..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 12:39 schreef Rdamnoord het volgende:
Fuck Emil
Kruip jij nou maar op je Jan Jaap
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 12:39 schreef Rdamnoord het volgende:
Fuck Emil
23usfvl.jpg
netsurfer
 netsurfer - donderdag 20 augustus 2015 - 13:16   quote  deeplink  
Voor 50k kun je wel een kansje wagen. Heel goed dat er behalve aan directe versterkingen ook naar de lange(re) termijn wordt gekeken.
Peckerwood
 Peckerwood - donderdag 20 augustus 2015 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 12:39 schreef Rdamnoord het volgende:
Fuck Emil
Ik wist niet dan je mocht internetten in het kalifaat Spangen...
Jopie69
 Jopie69 - donderdag 20 augustus 2015 - 13:58   quote  deeplink  
Waarom naar Feyenoord voor een schijntje? Vorig jaar veel meer waard volgens FC Twente.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 14:00   quote  deeplink  
Wie wilt er nou naar Duitsland..!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 13:58 schreef Jopie69 het volgende:
Waarom naar Feyenoord voor een schijntje? Vorig jaar veel meer waard volgens FC Twente.
Twente andere voorwaarden.
Nu zit er een doorverkoop en eventuele terugkoop clausule in.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 15:28   quote  deeplink  
Feyenoord in 'afrondende' fase met Noors talent

qz20bl.jpg

UPDATE |
Martin van Geel bevestigt bezig te zijn met het aantrekken van Hansson. Hij benadrukt dat er nog geen akkoord is. "We zijn druk bezig om het nu allemaal af te ronden." Het is de bedoeling dat het jonge talent aansluit bij Feyenoord O/19. (RTV Rijnmond)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 11:35   quote  deeplink  
Emil Hansson vertrekt definitief naar Feyenoord

2eb7a86.jpg

Noorse middenvelder zal aansluiten in de A1 van de Rotterdammers. Dat bevestigt zijn club SK Brann zojuist op internet.

Brann spreekt over een transfersom van drie miljoen kroon (ca. 300.000 euro). Eerder berichtten Noorse media nog over een vergoeding van 50.000 euro. Directeur Rune Soltvedt. ''Onze wens en doel is altijd geweest dat Hansson zich tot een basisspeler in het A-team zou ontwikkelen.''

''Dat is tot nu toe niet gelukt en Emil is ongeduldig. We hebben na een grondige evaluatie er voor gekozen om zijn verzoek tot een transfer tegemoet te komen. We weten dat veel mensen hoge verwachtingen hadden van Emil. Wij geloven nog steeds in hem en ik had hem graag behouden. Maar we respecteren zijn wens om naar Feyenoord te gaan.''
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 11:36   quote  deeplink  
Gaaf hoor weer twee verschillende bedragen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 14:26   quote  deeplink  
Maar goed...Velkommen til Feyenoord!
nr 10
 nr 10 - zaterdag 22 augustus 2015 - 17:11   quote  deeplink  
Een Engelse club had ook al iets in die richting geboden. Dus 3 ton zal wel kloppen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 augustus 2015 - 00:37   quote  deeplink  
FEYENOORD LEGT NOORS JEUGDINTERNATIONAL HANSSON VAST

35jbklh.jpg

De 17-jarige Noorse jeugdinternational Emil Hansson heeft dinsdag een contract getekend bij Feyenoord, dat hem tot medio 2018 aan de club bindt. De aanvallende middenvelder komt over van het Noorse SK Brann en sluit dit seizoen aan bij Feyenoord A1.

Hansson was de afgelopen jaren al diverse keren op stage bij Feyenoord. Tijdens die stages heeft hij ons definitief weten te overtuigen van zijn kwaliteiten, zegt technisch directeur Martin van Geel. Wij zien in Emil een speler met zeer veel potentie, die bovendien zeer leergierig is. We zijn blij dat hij voor Feyenoord heeft gekozen.

Op 13-jarige leeftijd liep Hansson voor het eerst stage op Varkenoord. Sindsdien ontwikkelde hij een zeer warm gevoel bij Feyenoord. Dat ik nu echt een contract teken, voelt daardoor een beetje als thuiskomen voor mij, vertelt de middenvelder. Tegelijkertijd is het natuurlijk een grote stap om Noorwegen achter te laten, maar ik heb het gevoel dat dit de juiste plek voor mij is om me verder te ontwikkelen. Ik hoop dat ik het goed ga doen in Onder 19 en hopelijk speel ik dan op een dag in het eerste elftal van Feyenoord.

De in Bergen geboren Hansson maakte in april van dit jaar op 16-jarige leeftijd zijn debuut in het eerste elftal van SK Brann. Het talent kwam in twee competitiewedstrijden en twee bekerduels voor de Noorse club in actie.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 augustus 2015 - 01:27   quote  deeplink  
Emil Hansson tekent een contract voor 3 jaar bij Feyenoord

(http://youtu.be/9WB7nA3H--Q)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juni 2016 - 20:24   quote  deeplink  
Hansson verrassing op training: ''Dit geeft vertrouwen''

e13rx5.jpg

De jonge Emil Hansson was vandaag de grootste verrassing op de eerste training van Feyenoord. De 18-jarige Noor kwam afgelopen zomer over van de Noorse club SK Brann. De middenvelder speelde het afgelopen seizoen in de A1 van de Rotterdammers.

''Ik denk dat mijn eerste jaar bij Feyenoord over het algemeen best goed is verlopen,'' vertelt Hansson op de website van managementbureau Wasserman. ''En dat ik nu ben uitgenodigd op de openingstraining van de eerste selectie van Feyenoord geeft enorm veel vertrouwen.''

''Voor ik met vakantie ging naar Noorwegen kreeg ik dat inderdaad te horen en daar was ik natuurlijk enorm blij mee. Ik hoop Feyenoord de komende jaren te laten zien dat ze me niet voor niets uit Noorwegen hebben gehaald. Ik heb het afgelopen seizoen in Onder 19  gespeeld en nu hoop ik dat ik de volgende stappen kan gaan zetten bij Feyenoord. Ik heb het hier goed naar mijn zin in Rotterdam.''
ar
 ar - zondag 26 juni 2016 - 20:29   quote  deeplink  
Die hadden we ook nog ja..:-D
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juni 2016 - 20:30   quote  deeplink  
Haha..
Barabas
 Barabas - zondag 26 juni 2016 - 20:36   quote  deeplink  
Schijnt het bijzonder goed te doen. Er zit wat moois aan te komen vanuit de jeugd. 2017-2018 kan voor 4-5 jongens een mooi seizoen worden. En een warme douche voor Het Legioen!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 juli 2016 - 19:58   quote  deeplink  
TALENT OP TRAININGSKAMP: EMIL HANSSON

spdeg9.jpg

Vorig jaar kwamen ze nog uit in Feyenoord Onder 19, deze zomer maken ze de voorbereiding mee bij de eerste selectie en zijn er dus ook bij op het trainingskamp in Oostenrijk. Vanuit Bad Waltersdorf vertellen de talenten Gustavo Hamer, Emil Hansson en Mo El Hankouri tegenover Feyenoord.nl over hun ervaringen. In deel III (slot): Emil Hansson, de Noorse jongeling die in augustus vorig jaar een driejarig contract tekende bij Feyenoord.

Emil Hansson (18) doet zijn verhaal in het Engels. ‘Maar ik begrijp de Nederlandse taal al steeds beter’, zegt hij donderdag glimlachend aan de rand van het trainingsveld in Bad Waltersdorf. ‘Als de trainers aan het woord zijn, weet ik wat ze zeggen. Ik begrijp de Nederlandse voetbaltaal, dat is het belangrijkste.’

‘Ik ben nu bijna een jaar bij Feyenoord en dat bevalt heel goed. Feyenoord is een mooie club en ik heb het naar mijn zin in Rotterdam. Ik woon tegenover De Kuip en kan dus lopend naar de trainingen, terwijl ik ook zo in het centrum zit.’

‘Voor mij is het prettig dat er bij Feyenoord meer Scandinavische jongens rondlopen, zoals bijvoorbeeld Simon Gustafson en Pär Hansson. Met hen kan ik in mijn eigen taal communiceren, al doe ik uiteraard mijn best om mijn Nederlands zo snel mogelijk te verbeteren.’

‘Ik keek erg uit naar deze week, vooral naar de trainingen en om samen met het team te zijn. Ook de afgelopen weken waren voor mij bijzonder, met de eerste training en twee oefenwedstrijden. In beide duels speelde ik linksbuiten, een positie waar ik goed uit de voeten kan. Daarnaast speel ik ook graag als aanvallende middenvelder. Mijn sterke punten? Ik ben goed in de kleine ruimte en zoek graag de combinatie met andere spelers.’

‘Het is voor mij heel leerzaam om hier in Oostenrijk te zijn. Ik geef bij elke training alles om mezelf te ontwikkelen. Als ik een kans krijg, wil ik die met beide handen aangrijpen. Dat betekent dat ik elke dag honderd procent gefocust moet zijn, want het niveau bij het eerste elftal ligt erg hoog.’
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 oktober 2016 - 01:05   quote  deeplink  
''Ik hoop nu bij Feyenoord stappen te blijven maken''

zxsc53.jpg

Feyenoorder Emil Hansson neemt komende week met Noorwegen O19 deel aan de eerste ronde van het EK-kwalificatietoernooi dat in Nederland wordt afgewerkt. De Noren zijn ingedeeld in groep 2 met Roemenië, San Marino en Nederland. Hansson en zijn team spelen de derde kwalificatiewedstrijd op dinsdag 11 oktober tegen Oranje O19. Het EK wordt volgend jaar juli gespeeld in Georgië.

Duin en Koopmeiners

De kans is dus aanwezig dat Hansson over acht dagen zijn teamgenoot Justin Bijlow treft, maar dat zal ongetwijfeld enigszins afhangen van de resultaten van beide ploegen in de eerste twee ontmoetingen in deze poule. Overigens zijn naast Bijlow ook de AZ-spelers Jelle Duin en Teun Koopmeiners opgenomen in de definitieve selectie van het Nederlands Elftal tot spelers van negentien jaar.

Pittige poule

,,Het is een pittige poule, ik hoop dat we ons kunnen plaatsen voor de volgende ronde,’’ begint Hansson zijn betoog. ,,Maar dat het een zware opgave zal zijn, is duidelijk. Het is wel zo dat het spelen van een toernooi anders is. Je kunt groeien en dan zijn er zeker kansen om ons voor de tweede ronde te kwalificeren. ,,Ook kan het een klein voordeeltje zijn dat we het toernooi openen tegen San Marino en daarna achtereenvolgens tegen Roemenië en Nederland spelen.’’

Vaak samengespeeld

Morgen (dinsdag) strijkt de Noorse selectie neer in Nederland. Het is erg leuk dat dit toernooi in Nederland wordt gespeeld,’’ gaat de jonge Noor (geboren op 15 juni 1998) verder. ,,En het zou helemaal leuk zijn om tegen Justin te moeten spelen. Ik train regelmatig bij de eerste selectie van Feyenoord en met Justin heb ik al vaak samengespeeld, zowel in jong Feyenoord als in de ploeg onder 19. Ik ken hem dus behoorlijk goed, hij is een heel goede keeper.’’ Om er lachend aan toe te voegen: ,,Ik hoop wel dat hij tegen ons een iets mindere dag heeft.’’

Brann Bergen

Ruim een jaar geleden tekende Hansson, toen pas zeventien jaar, een contract tot medio 2018 bij Feyenoord. De aanvallende middenvelder kwam over van het Noorse SK Brann, afkomstig uit zijn geboorteplaats Bergen. Hij maakte al op zijn zestiende zijn debuut in het eerste van Brann. ,,Ik hoop nu bij Feyenoord stappen te blijven maken in mijn ontwikkeling,’’ besluit de jonge Noor. ,,Maar de komende dagen concentreer ik mij volledig op de wedstrijden van de Noorse ploeg.’’

Programma

Aanstaande donderdag om 17.00 uur opent Hansson met zijn ploeg de wedstrijden in poule 2 met een duel tegen het in Italië gelegen ministaatje. Diezelfde dag, om 19.30 uur, treft Oranje O19 Roemenië O19 op sportpark De Boshoek in Hardenberg. Op 8 oktober speelt Noorwegen tegen Roemenië (15.00 uur, Hardenberg) en Nederland tegen San Marino (18.00 uur, Vriezenveen). De laatste groepswedstrijden zijn op 11 oktober. Zowel Roemenië-San Marino (in Vriezenveen) als Nederland-Noorwegen (in Hardenberg) begint om 19.30 uur.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 maart 2017 - 16:34   quote  deeplink  
Leuk voor hem om in te vallen..
van geil
 van geil - zondag 12 maart 2017 - 16:35   quote  deeplink  
Gio ging voor de jeugd toen het kon.
Teken aan de wand voor bijvoorbeeld Tapia.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 maart 2017 - 17:11   quote  deeplink  
Emil Hansson maakt officieel debuut voor Feyenoord

2hovb7a.jpg

Emil Hansson heeft zondagmiddag zijn debuut gemaakt voor Feyenoord. In de wedstrijd tegen AZ, die met 5-2 werd gewonnen, kwam de 18-jarige Noor in de tweede helft in het veld ten koste van Steven Berghuis. Na Mo El Hankouri is Hansson de tweede Feyenoord-jeugdspeler die dit seizoen zijn debuut maakt.

Het Noorse talent kwam in de zomer van 2015 over van het eveneens Noorse SK Brann, waar hij eerder in de jeugdopleiding van Kalmar FF speelde. Bij Feyenoord startte hij in het O19-team waarvoor hij tot nu toe in 36 wedstrijden vijf keer scoorde en één assists gaf. 
netsurfer
 netsurfer - maandag 13 maart 2017 - 09:00   quote  deeplink  
Hij oogt als een technisch en wendbaar spelertje. Maar ja, of dat genoeg is..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 maart 2017 - 11:51   quote  deeplink  
Wie is dat nieuwe gezicht in de hoofdmacht van Feyenoord?

14ilrv6.jpg

Emil Hansson maakte zondagmiddag zijn debuut in het eerste van Feyenoord. Het Noorse supertalent kwam zeven minuten voor tijd in de ploeg voor Steven Berghuis. Maar wie is dat internationale talent eigenlijk?

'Het grootste talent van Noorwegen na Martin Ödegaard' is de titel die op de aanvallende middenvelder in eigen land prijkt. Net als de huurling van sc Heerenveen staat Hansson het liefst op het middenveld, meteen achter de spits. Hoewel hij voor het grote publiek zondagmiddag voor het eerst écht in beeld kwam tegen AZ, is hij voor de échte Feyenoord-kenners waarschijnlijk al een stuk bekender.

Vanaf zijn dertiende kwam Hansson namelijk elk jaar trouw naar De Kuip. Na de eerste ontmoeting wilde Feyenoord het supertalent al binnenhalen. Sterker nog: vader en zoon Hanssonwerd aan aanbieding gedaan en de overgang van SK Brann naar De Kuip was in kannen en kruiken. De FIFA stak er echter een stokje voor en blokkeerde de transfer omdat Hansson te jong was volgens hen. Vervelend. Zeker ook voor vader Hansson: hij had zijn baan in Noorwegen al opgezegd om in Nederland te komen werken.

Contact
Om alsnog de beste papieren te houden in de strijd om het talent liet Feyenoord de familie elk jaar overvliegen om zo een goede relatie op te bouwen. En om de ontwikkeling van Hansson goed in de gaten te houden. Nadat hij zes duels in het eerste had gespeeld van SK Brann, vier bekerduels en twee keer een korte invalbeurt in de competitie, was Hansson eindelijk oud genoeg voor zijn overstap naar Nederland. Het eerste driejarige contract werd getekend.

Feyenoord moest daarvoor overigens wel de portemonnee trekken. Hoewel de stadionclub dacht er met een halve ton af te komen, bleek dat niet lang niet genoeg. Uiteindelijk werd er naar verluidt zelfs een kleine drie ton overgemaakt én heeft SK Brann een aantal doorverkoopclausules bedwongen. Ook FC Twente was overigens in de markt voor Hansson: maar hij wilde zelf naar Feyenoord.

Ambities
Dus werd het talent afgelopen zomer gepresenteerd in De Kuip. Ambities stak hij niet onder stoelen of banken. Hoewel hij ook graag wilde presteren in de A1, droomde hij vanaf de eerste minuut al van een debuut in het eerste van Feyenoord. ,,Ooit hoop ik in De Kuip te spelen, maar het liefste zo snel mogelijk", waren zijn woorden. In de voorbereiding speelde hij al mee in het met 0-16 gewonnen oefenduel tegen RKSV Driel en was bovendien betrokken bij een aantal doelpunten.

Een kleine negen maanden, en 36 duels (5 goals, 1 assist) in de belofte, later was het dan eindelijk zo ver. De personele problemen bij de Rotterdammers zorgden er voor dat Hansson, die een week eerder tegen Sparta Rotterdam voor het eerst bij de eerste selectie zat voor een Eredivisieduel, zijn debuut kon maken voor Feyenoord. Zijn stempel kon hij logischerwijs niet meer drukken, dat was gezien de stand overigens ook niet nodig. Maar de eerste balcontacten in De Kuip zijn in elk geval een feit.

15n2hih.jpg

Toekomst
Hoe ziet de toekomst van één van de grootste talenten uit Noorwegen eruit? Een verhuurperiode lijkt voor komend seizoen wellicht de beste optie. Met een mogelijk kampioenschap en Champions League in zicht zullen de financiële opties voor Feyenoord groter worden. En de behoefte naar nieuwe spelers groter, waardoor de kansen van de Noor, die overigens ook een Zweeds paspoort bezit, weer kleiner zullen worden.

Voorlopig zal de immer ambitieuze Hansson echter zo veel mogelijk minuten willen maken in het shirt van Feyenoord. Te beginnen komend weekend in Friesland tegen sc Heerenveen. Tegen zijn vriend, landgenoot, Ödegaard. Mocht het Feyenoord-talent opnieuw in de wedstrijdselectie zitten, zal de Noorse pers opnieuw groots uitrukken zoals ze eerder deden voor Ödegaard. De twee grootste talenten van Noorwegen op het veld in het Abe Lenstra Stadion? Wie zal het zeggen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 maart 2017 - 19:05   quote  deeplink  
Hansson opgeroepen voor Noorwegen O19

2hovb7a.jpg

Emil Hansson is opgeroepen voor het nationale team van Noorwegen voor spelers onder de 19 jaar. Het team speelt eind maart tegen Engeland, Spanje en Wit-Rusland. Eerder speelde Hansson zijn wedstrijden bij Noorwegen O18.

De 18-jarige Noor maakte zondagmiddag zijn officiële debuut voor Feyenoord. De buitenspeler, die ook op het middenveld uit de voeten kan, kwam als vervanger van Steven Berghuis binnen de lijnen tegen AZ (5-2 winst).
van geil
 van geil - zaterdag 18 maart 2017 - 09:39   quote  deeplink  
Gio heel positief over Emil.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 april 2017 - 22:38   quote  deeplink  
Goeie pot gespeeld..
van geil
 van geil - woensdag 05 april 2017 - 22:43   quote  deeplink  
Brinta en havermout eten.
MMM
 MMM - donderdag 06 april 2017 - 08:22   quote  deeplink  
Viel erg leuk in!
de bluffer
 de bluffer - donderdag 06 april 2017 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2017 - 22:38 schreef RenatoBos het volgende:
Goeie pot gespeeld..
Is het een speler voor vaste selectie
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 april 2017 - 09:20   quote  deeplink  
Nee, moet nog veel groeien.
VVout
 VVout - donderdag 06 april 2017 - 09:28   quote  deeplink  
Bemoedigend toespreken dus en zorgen voor goede voedingsbodem.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 06 april 2017 - 10:17   quote  deeplink  
Heeft potentie. Moet vlieguren gaan maken, wellicht verhuur komend seizoen?
legrande
 legrande - donderdag 06 april 2017 - 10:51   quote  deeplink  
Nee niet verhuren Gaat in mijn ogen een heel goede worden ik vond hem prima invallen. Hij is snel, behendig. Hij wordt echt een grote. Zeker niet verhuren vanaf het nieuwe seizoen wordt hij heel sterk.
Let op mijn woorden.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 06 april 2017 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2017 - 10:51 schreef legrande het volgende:
Nee niet verhuren Gaat in mijn ogen een heel goede worden ik vond hem prima invallen. Hij is snel, behendig. Hij wordt echt een grote. Zeker niet verhuren vanaf het nieuwe seizoen wordt hij heel sterk.
Let op mijn woorden.
Zal er op letten. Gio is nou niet bepaald iemand die veel met (voormalig) jeugdspelers speelt...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 april 2017 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2017 - 10:55 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Zal er op letten. Gio is nou niet bepaald iemand die veel met (voormalig) jeugdspelers speelt...
Nee, nou als ik het transfer topic bekijk, hoeft dat ook niet en moeten we alleen maar kopen.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 06 april 2017 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2017 - 10:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, nou als ik het transfer topic bekijk, hoeft dat ook niet en moeten we alleen maar kopen.
Natuurlijk moet er aangekocht worden. Maar dat hoeft niet ten koste van eigen kweek. Denk alleen dat dat bij Gio wel gebeurt.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 april 2017 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2017 - 10:55 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Zal er op letten. Gio is nou niet bepaald iemand die veel met (voormalig) jeugdspelers speelt...
Eindelijk liet er gisteren een paar opdraven toen de stand het toe liet, mag tie vaker doen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Emil Hansson topic..









0.0194170