BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Locadia zonder opgaaf van redenen afwezig op training

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:14   quote  deeplink  
Locadia is vanochtend zonder opgaaf van redenen niet verschenen op de training in de voorbereiding op de belangrijke uitwedstrijd tegen Heerenveen. De echte reden laat zich raden: Locadia wil een transfer forceren en wordt waarschijnlijk gestuurd door zijn management. Vorig jaar oktober heeft hij nog een vet contract met de looptijd van 5 jaar ondertekend. Hij had eerder na moeten denken. Hiermee schaadt hij ook zijn opleider PSV en benadeelt hij zijn ploeggenoten. Persoonlijk vind ik dat PSV keihard moet optreden, zeker nu niet meegaan in een transfer en hem moet terugzetten naar jong PSV. Wat vinden jullie?
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:17   quote  deeplink  
Belachelijk, een speler is werknemer, als ik zonder opgaaf niet kom opdraven omdat ik dwars ben wordt ik op staande voet ontslagen..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:17 schreef remco k het volgende:
Belachelijk, een speler is werknemer, als ik zonder opgaaf niet kom opdraven omdat ik dwars ben wordt ik op staande voet ontslagen..
Ontslaan biedt in de voetballerij perspectieven. Laat hem maar verpieteren op de bank van jong PSV.
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:19 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ontslaan biedt in de voetballerij perspectieven. Laat hem maar verpieteren op de bank van jong PSV.
Een officiele waarschuwing, op non actief zonder behoud van salaris, terug zetten naar Jong PSV en daar op de bank zetten en iedere wedstrijd de laatste 15 minuten laten warm lopen voor een invalbeurtje van 1 minuut of soms dat niet eens.. Genoeg manier om iemand aan te pakken..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:03   quote  deeplink  
Hij moet eens begrijpen dat niet alle spelers altijd kunnen spelen. Dat gaat nou eenmaal niet. Zeker niet bij een topclub. Hij moet zeer hard gestraft worden. Krijgt hij zijn zin, dan kan dit overslaan op andere spelers (en ja, ook bij andere clubs). Hij moet zich schamen.
Joe The Ball
 Joe The Ball - vrijdag 21 augustus 2015 - 19:13   quote  deeplink  
Dom...hij zoekt onnodig problemen...want hij is geen echte spits, meer een rommelaar met geluk als Huntelaar: en met zulke figuren win jij nooit een wedstrijd als het moet !(als het erop aan komt heeft hij de kwaliteiten niet ............zie Depay....daar is deze snotneus niet eens 40% van...Dus hoe idioot kan hij nog zijn !...onnodig dom en achterlijk problemen zoeken.
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 21 augustus 2015 - 20:45   quote  deeplink  
Hoe verwachten jullie dat PSV volgende week reageert naar Locadia?
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 22 augustus 2015 - 07:43   quote  deeplink  
Ik schat dat PSV een stevig gesprek gaat voeren, en vanavond zit hij niet bij de selectie.. Daar zal het wel bij blijven denk ik.. Misschien nog een boete?
VVout
 VVout - zaterdag 22 augustus 2015 - 09:38   quote  deeplink  
Als dit onder invloed van zijn zaakwaarnemer gebeurt mocht zijn die stevig aanpakken, en zijn licentie aanvechten.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 22 augustus 2015 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 09:38 schreef VVout het volgende:
Als dit onder invloed van zijn zaakwaarnemer gebeurt mocht zijn die stevig aanpakken, en zijn licentie aanvechten.
Zijn zaakwaarnemer is Kees Ploegsma jr, de zoon van de oud manager van PSV. Hij heeft veel PSV talenten in zijn portefeuille en een geziene gast in Eindhoven. Als hij idd hierbij betrokken is of geen afstand neemt van het gebeuren kan het wel eens gedaan zijn met zijn nu nog goede reputatie bij PSV.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 22 augustus 2015 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 07:43 schreef psveindhoven123 het volgende:
Ik schat dat PSV een stevig gesprek gaat voeren, en vanavond zit hij niet bij de selectie.. Daar zal het wel bij blijven denk ik.. Misschien nog een boete?
Ik hoop dat PSV hard ingrijpt en daarmee direct een voorbeeld stelt aan alle andere talenten. Bij soft ingrijpen, en dat is wat jij schrijft, is het hek van de dam.
Bart brabant psv
 Bart brabant psv - zaterdag 22 augustus 2015 - 20:18   quote  deeplink  
Ziet nu niemand dat Maher, Lestienne en Brenet er helemaal niets van kunnen. het is echt een heeeeel laag nivo
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 20:19   quote  deeplink  
Lestienne vind ik supersnel en een goede pass, vind hem tegens de grootste kwal in de eredivisie. Wat een naaiert is dat zeg
Bart brabant psv
 Bart brabant psv - zaterdag 22 augustus 2015 - 20:35   quote  deeplink  
Is snel maar heeft geen balgevoel en kan niet schieten en timen...........
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 20:39   quote  deeplink  
Heb hem toch een paar aardige passen zie geven tussendoor..
Bart brabant psv
 Bart brabant psv - zaterdag 22 augustus 2015 - 20:41   quote  deeplink  
Daar staat hij niet voor. Maar goed we geven hem nog een kans. Eerst Maher en Brenet maar even wisselen.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 22 augustus 2015 - 21:46   quote  deeplink  
Maher, Brenet, Narsingh, Lestienne, Braamhaar je wordt er moedeloos van😞
Bart brabant psv
 Bart brabant psv - zaterdag 22 augustus 2015 - 22:08   quote  deeplink  
Inderdaad, en dan ook nog zonder blikken of blozen die Brenet en Maher laten staan.........Maher heeft het talent om structureel te wandelen en dan ook nog waar de bal nooit zal komen. En over Brenet, laat maar....
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 22 augustus 2015 - 22:21   quote  deeplink  
Over Brenet is het idd beter om te zwijgen.....
Pieter08
 Pieter08 - zondag 23 augustus 2015 - 10:52   quote  deeplink  
Ik snap ook werkelijk niet wat die Brenet in de basisopstelling van PSV doet. Wat een ramp. Maar als wij dat zien, waarom ziet Cocu dat dan niet? Is Poulssen geblesseerd of zo? Maher zakt ook weer door het ijs. Nu snap ik waarom Cocu er nog een extra middenvelder bij wil hebben. Als die komt zit Maher op de bank. AC Milan schijnt geïnteresseerd te zijn in Maher. Direct verkopen, strik erom en zelf naar Milaan brengen. Dan weten we zeker dat ie ook daar is.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 23 augustus 2015 - 11:11   quote  deeplink  
Dat PSV gisteren twee punten heeft verloren in Heerenveen mag ook voor een deel op het conto van Locadia geschreven worden. Cocu had aanvallend nu minder keuze en kon dus ook minder wisselen in de tweede helft. Locadia mag zich dit dus aanrekenen en moet eens goed in de spiegel kijken. PSV moet op zijn beurt Locadia keihard straffen en hem vooral geen transfer gunnen.
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2015 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 11:11 schreef Pieter08 het volgende:
Dat PSV gisteren twee punten heeft verloren in Heerenveen mag ook voor een deel op het conto van Locadia geschreven worden. Cocu had aanvallend nu minder keuze en kon dus ook minder wisselen in de tweede helft. Locadia mag zich dit dus aanrekenen en moet eens goed in de spiegel kijken. PSV moet op zijn beurt Locadia keihard straffen en hem vooral geen transfer gunnen.
Dat vind ik wat overdreven, Locadia is nou niet bepaald een wonder speler, die dat even had omgedraaid gister..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 23 augustus 2015 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 11:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat vind ik wat overdreven, Locadia is nou niet bepaald een wonder speler, die dat even had omgedraaid gister..
Hij is zeker geen wonder speler, anders had hij wel in de basis gestaan. Alleen als breekijzer of als vervanger van Lestienne, die duidelijk nog niet op niveau is, had hij prima dienst kunnen doen.
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2015 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 11:21 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Hij is zeker geen wonder speler, anders had hij wel in de basis gestaan. Alleen als breekijzer of als vervanger van Lestienne, die duidelijk nog niet op niveau is, had hij prima dienst kunnen doen.
Dat klopt zeker, maar dat dit niet gebeurt is, kan geen reden zijn om het puntverlies in zijn schoenen te schuiven..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 23 augustus 2015 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 13:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt zeker, maar dat dit niet gebeurt is, kan geen reden zijn om het puntverlies in zijn schoenen te schuiven..
Ik redeneer even vanuit mijzelf als ik in de schoenen van Locadia had gestaan. Maar goed ik heb dan ook een compleet andere mentaliteit.
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2015 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 13:54 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ik redeneer even vanuit mijzelf als ik in de schoenen van Locadia had gestaan. Maar goed ik heb dan ook een compleet andere mentaliteit.
Voetballers leven helemaal niet in de realiteit..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 23 augustus 2015 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 13:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Voetballers leven helemaal niet in de realiteit..
Voor velen geldt dit, maar zeker niet voor iedereen.
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 15:18 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Voor velen geldt dit, maar zeker niet voor iedereen.
Ik denk voor 95 % van de spelers die meer dan 150k per jaar verdienen..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 23 augustus 2015 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk voor 95 % van de spelers die meer dan 150k per jaar verdienen..
Ik denk het ook. Die lachen zich kapot. En in de tijden dat ajax en feyenoord fans elkaar de kop van de romp sloegen, gingen de spelers gewoon lachend met elkaar om. Kom op zeg... stel je verliest eens een wedstrijdje van een concurrent, in de avond heb je een model op bed liggen en je hebt zo ongelofelijk veel geld.. er zijn gewoon bijna geen zorgen.. en natuurlijk zijn ze geirriteerd als het niet lukt, maar dat is omdat ze meer willen verdienen en bij grotere clubs willen spelen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 24 augustus 2015 - 00:24   quote  deeplink  
erg bijzonder dat daar geen Ronaldo van PSV bijstaat of iets anders over PSV. Alleen iets over ajax. Beetje gekleurde poll. Ik stem er niet op :P
Pieter08
 Pieter08 - maandag 24 augustus 2015 - 12:41   quote  deeplink  
Locadia ziet "fout" in en biedt excuses aan. Tevens geeft hij aan zich volledig te gaan focussen op PSV en neemt zijn reserverol op de koop toe. Een paar "vrije" dagen zuivert iig de geest zullen we maar zeggen. Blijft de vraag over van waar de omslag nu ineens en welke straf legt PSV Locadia op?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 augustus 2015 - 12:56   quote  deeplink  
Nou mooi kunnen jullie weer allemaal die naam op die kiel laten drukken..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 24 augustus 2015 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 12:56 schreef RenatoBos het volgende:
Nou mooi kunnen jullie weer allemaal die naam op die kiel laten drukken..
Erger, jullie blijven nu zitten met Nelom😜
Pieter08
 Pieter08 - maandag 24 augustus 2015 - 13:10   quote  deeplink  
PSV geeft Locadia een boete en daarmee is de kous af.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 augustus 2015 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 13:05 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Erger, jullie blijven nu zitten met Nelom😜
Haha..😡
Roboer
 Roboer - maandag 24 augustus 2015 - 16:02   quote  deeplink  
Locadia moet zich gaan gedragen, als ie het geduld heeft, heeft ie meer kwaliteit in huis dan de Jong, maar hij zal moeten investeren in zijn carriere.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 13 september 2015 - 10:47   quote  deeplink  
Een goede speler. Maar nu ligt hij WEEER te zeuren over een transfer.. erg irritant.
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/454656/locadia-spreekt-over-droomclub-dat-is-echt-mijn-nummer-n-.html
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 september 2015 - 11:13   quote  deeplink  
Lees dat eens goed, hij zegt enkel dat het zijn droomclub is, dat vinden de meeste spelers wel denk ik..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 13 september 2015 - 11:21   quote  deeplink  
Door zijn twee doelpunten tegen Cambuur staat Locadia dit seizoen alweer op drie competitietreffers, en dat terwijl hij het slechts met korte invalbeurtjes moet doen. Een indrukwekkend gemiddelde. "Ja, maar dat hoor ik al twee of drie jaar Hoe dan ook: dit is natuurlijk wel mooi", aldus de spits, die in de winterstop naar een nieuwe club wil uitkijken als zijn situatie bij PSV niet verandert.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 september 2015 - 11:25   quote  deeplink  
Hij zegt dat niet he, dat komt uit de verslaggever zijn mond..
remco k
 remco k - zondag 13 september 2015 - 12:46   quote  deeplink  
Misschien dat mensen eens de daadwerkelijk interviews moeten gaan bekijken, en niet de verdraaide worden van zeer middelmatige "journalisten" blijven lezen..

Hij zegt het namelijk helemaal niet..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 13 september 2015 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 12:46 schreef remco k het volgende:
Misschien dat mensen eens de daadwerkelijk interviews moeten gaan bekijken, en niet de verdraaide worden van zeer middelmatige "journalisten" blijven lezen..

Hij zegt het namelijk helemaal niet..
Zo krijg je wel stemming😖
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 13 september 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 12:46 schreef remco k het volgende:
Misschien dat mensen eens de daadwerkelijk interviews moeten gaan bekijken, en niet de verdraaide worden van zeer middelmatige "journalisten" blijven lezen..

Hij zegt het namelijk helemaal niet..
Ok ik vertrouw voetbalprimeur sowieso niet normaal gesproken. Mooi dat hij dat niet gezegd heeft dan..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Locadia zonder opgaaf van redenen afwezig op training









0.0095050