BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Maher is een miskoop

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - zondag 23 augustus 2015 - 11:06   quote  deeplink  
Maher is aan zijn derde seizoen begonnen bij PSV. Zijn eerste seizoen was dramatisch terwijl hij voor zeer veel geld van AZ was overgenomen en de verwachtingen erg hoog waren. Vorig jaar heeft hij redelijk gespeeld, maar was toch veelal een grijze muis. Voor aanvang van dit seizoen hoorde je veel stoere taal uit zijn mond, zoals ik wil weer in Oranje en ik word een dragende kracht van PSV. Tot dusverre heeft hij dramatisch gepresteerd en laat zien gewoon niet goed genoeg te zijn voor de basisploeg van PSV. Wanneer ziet PSV nu eens in dat Maher een complete miskoop is. AC Milan schijnt interesse te hebben. Direct verkopen, strik er omheen en zelf wegbrengen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door Pieter08 --
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2015 - 11:15   quote  deeplink  
Dankzij Maher speel je nog gelijk..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 23 augustus 2015 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 11:15 schreef remco k het volgende:
Dankzij Maher speel je nog gelijk..
Je doelt op die ene goede aktie?
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2015 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 11:18 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Je doelt op die ene goede aktie?
Statistisch gezien dus heel belangrijk..

Ik hoefde hem bij Ajax destijds ook niet hoor, begrijp me niet verkeerd.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 23 augustus 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 11:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Statistisch gezien dus heel belangrijk..

Ik hoefde hem bij Ajax destijds ook niet hoor, begrijp me niet verkeerd.
Die aktie was idd goed, maar dat was zo'n beetje zijn enige goede actie in die wedstrijd. In de eerste helft heeft hij werkelijk helemaal niets goeds gedaan en zeer veel verkeerde passes gegeven.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 23 augustus 2015 - 11:57   quote  deeplink  
Gewoon een mindere wedstrijd. Hij heeft ook vaak goede wedstrijden gespeeld. En ik vond dat hij mooie dribbelacties had. Nee, geen miskoop. Maar een mindere wedstrijd. Wat was bruma goed trouwens. Heerlijk. Echt zonde dat we zo benadeeld worden door braamhaar (de man die toendertijd juichte toen hij voordeel gaf aan ajax, sorry hoor maar hij gaf de penalty 1x aan heerenveenzijde dan had hij er PSV 2 moeten geven. Ik vond PSV goed spelen, het is al beter dan vorig jaar MET depay, althans tegen heerenveen. En ADO was ook net zo goed als vorig jaar alleen hadden wij toen toevallig in de laatste minuut gescoord. Het valt allemaal reuze mee alleen ik merk dat we dit seizoen wel wat kleine dingetjes tegen hebben tot nu toe. En de scheidsrechter heeft PSV dus gewoon 2 punten ontnomen. Hoe zou dat nou kunnen dan..hier moet iets tegen gedaan worden. PSV is gewoon geen geliefde club in de randstad en dergelijke.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 23 augustus 2015 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 11:06 schreef Pieter08 het volgende:
Maher is aan zijn derde seizoen begonnen bij PSV. Zijn eerste seizoen was dramatisch terwijl hij voor zeer veel geld van AZ was overgenomen en de verwachtingen erg hoog waren. Vorig jaar heeft hij redelijk gespeeld, maar was toch veelal een grijze muis. Voor aanvang van dit seizoen hoorde je veel stoere taal uit zijn mond, zoals ik wil weer in Oranje en ik word een dragende kracht van PSV. Tot dusverre heeft hij dramatisch gepresteerd en laat zien gewoon niet goed genoeg te zijn voor de basisploeg van PSV. Wanneer ziet PSV nu eens in dat Maher een complete miskoop is. AC Milan schijnt interesse te hebben. Direct verkopen, strik er omheen en zelf wegbrengen.
Volledig eens. Die actie was dan wel goed, maar hij had ook minimaal 3 goede steekpasses moeten geven. PSV heeft dit jaar te veel spelers die 'hun wedstrijd' moeten hebben. En dat kan je nog wel eens opbreken... Vorig jaar: depay speelde niet altijd goed, maar bleef wel vaak scoren, met Feyenoord thuis als uitstekend voorbeeld: 1 goal en 1 assist ondanks dat bijna alles verkeerd ging. Wijnaldum: speelde soms echt goed, maar nooit slecht. Maher daarentegen speelt meestal slecht, en soms speelt ie een keer aardig.. Niet constant genoeg en speelde gister en vaker om te janken...
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 23 augustus 2015 - 12:42   quote  deeplink  
Bovendien heeft Maher geen leiderscapaciteiten als Wijnaldum en vind ik hem een zeer irritante uitstraling hebben
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 23 augustus 2015 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 12:42 schreef psveindhoven123 het volgende:
Bovendien heeft Maher geen leiderscapaciteiten als Wijnaldum en vind ik hem een zeer irritante uitstraling hebben
haha dat hebben toch bijna alle marokkanen... afellay, maher, el hamdaoui, el ghazi, labyad en ga zo maar voor eeuwig daar. Maher is nog het minste. Wel vind ik el ahmadi een sympathieke uitstraling hebben.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 23 augustus 2015 - 13:24   quote  deeplink  
Edit: http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2015/08/22/14669032/braamhaar-psv-had-penalty-moeten-krijgen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl In elk geval hebben we nu een verklaring voor zijn vage beslissingen.Het lijkt dus toch niet om een anti-PSV beslissing te gaan.
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2015 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 11:57 schreef patrickpsv15 het volgende:
Gewoon een mindere wedstrijd. Hij heeft ook vaak goede wedstrijden gespeeld. En ik vond dat hij mooie dribbelacties had. Nee, geen miskoop. Maar een mindere wedstrijd. Wat was bruma goed trouwens. Heerlijk. Echt zonde dat we zo benadeeld worden door braamhaar (de man die toendertijd juichte toen hij voordeel gaf aan ajax, sorry hoor maar hij gaf de penalty 1x aan heerenveenzijde dan had hij er PSV 2 moeten geven. Ik vond PSV goed spelen, het is al beter dan vorig jaar MET depay, althans tegen heerenveen. En ADO was ook net zo goed als vorig jaar alleen hadden wij toen toevallig in de laatste minuut gescoord. Het valt allemaal reuze mee alleen ik merk dat we dit seizoen wel wat kleine dingetjes tegen hebben tot nu toe. En de scheidsrechter heeft PSV dus gewoon 2 punten ontnomen. Hoe zou dat nou kunnen dan..hier moet iets tegen gedaan worden. PSV is gewoon geen geliefde club in de randstad en dergelijke.
Gezien de grote kansenverhouding was een gelijkspel ook wel terecht geweest, iedereen vergeet even dat de eerste 3 100% kansen voor de 25e minuut voor Heerenveen waren.

Overigens heb je helemaal gelijk, ik zou niet weten waarom mensen nu al weer in paniek zijn. Maar goed, zou is het voetbal nu eenmaal..
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2015 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 13:21 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

haha dat hebben toch bijna alle marokkanen... afellay, maher, el hamdaoui, el ghazi, labyad en ga zo maar voor eeuwig daar. Maher is nog het minste. Wel vind ik el ahmadi een sympathieke uitstraling hebben.
Ik ben Maher een keer tegengekomen bij een benefiet dingetje bij de BAM. En kerel wat is dat een verschrikkelijk mannetje zeg, overigens zijn de meeste voetballers zo, maar Petje scheef op zn kop bij een benefiet avond waar een ieder er netjes bij loopt, daarna zat ie in zn auto een of andere gangster uit te hangen..

Maar ach, zoals ik al zei, zo zijn bijna alle profvoetballers..Heel weinig respect voor de "echte" buitenwereld..

Zo dacht van Basten toen die naar Milaan ging dat men in Nederland gemiddeld toch wel een paar ton per jaar verdiende..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 23 augustus 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 13:24 schreef patrickpsv15 het volgende:
Edit: http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2015/08/22/14669032/braamhaar-psv-had-penalty-moeten-krijgen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl In elk geval hebben we nu een verklaring voor zijn vage beslissingen.Het lijkt dus toch niet om een anti-PSV beslissing te gaan.
Lekker achteraf. Hij wordt ervoor betaalt om dit soort zaken te zien. En dan bedoel ik aan twee kanten. Daarnaast heft hij een aantal assistent scheidsrechters om zich heen. Kijken die dan ook allemaal de andere kant op?
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 13:52 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Lekker achteraf. Hij wordt ervoor betaalt om dit soort zaken te zien. En dan bedoel ik aan twee kanten. Daarnaast heft hij een aantal assistent scheidsrechters om zich heen. Kijken die dan ook allemaal de andere kant op?
Gewoon grove fouten, zoals die op dit moment bij vrijwel alle wedstrijden worden gemaakt..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 23 augustus 2015 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 13:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon grove fouten, zoals die op dit moment bij vrijwel alle wedstrijden worden gemaakt..
Helemaal eens.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 23 augustus 2015 - 14:44   quote  deeplink  
Video scheidsrechters inpassen? Er zijn in dit prille seizoen al veel 5 wedstrijden beïnvloed door de scheids...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 23 augustus 2015 - 14:52   quote  deeplink  
Misschien hendrix eens een kans geven? En dan propper in de punt. Of pereiro aanvallende middenvelder. Die had een behoorlijke actie in huis. Er zijn veel dingen mogelijk. Ook zelfs met 5 verdedigers spelen. Hoe gek het ook klinkt, ik vind de verdediging tot nu toe het beste van alle linies dit seizoen. Laat staan moreno nog erbij.
VVout
 VVout - zondag 23 augustus 2015 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 14:44 schreef psveindhoven123 het volgende:
Video scheidsrechters inpassen? Er zijn in dit prille seizoen al veel 5 wedstrijden beïnvloed door de scheids...
Zoals dat doelpunt dat Vermeer gehinderd werd door een PSV speler.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 23 augustus 2015 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 14:52 schreef patrickpsv15 het volgende:
Misschien hendrix eens een kans geven? En dan propper in de punt. Of pereiro aanvallende middenvelder. Die had een behoorlijke actie in huis. Er zijn veel dingen mogelijk. Ook zelfs met 5 verdedigers spelen. Hoe gek het ook klinkt, ik vind de verdediging tot nu toe het beste van alle linies dit seizoen. Laat staan moreno nog erbij.
Hendrikx erin ipv Maher. Ben ik met je eens. Maher denkt dat hij altijd een vaste basisplek heeft. Als hij er een paar keer naast komt te staan, dat zal hem (hopelijk) motiveren. Ik ben echter bang dat hij nooit het niveau gaat halen wat PSV en haar supporters hadden verwacht. Maar nogmaals, ik vind ook dat hendrikx nu zijn kans verdient.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 23 augustus 2015 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 15:03 schreef VVout het volgende:

[..]

Zoals dat doelpunt dat Vermeer gehinderd werd door een PSV speler.
Zoals die 2 penalty's die Feyenoord kreeg die nergens op sloegen en die goal die van beek achter de lijn weghaalde
Pieter08
 Pieter08 - zondag 23 augustus 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 15:51 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Zoals die 2 penalty's die Feyenoord kreeg die nergens op sloegen en die goal die van beek achter de lijn weghaalde
Ja Wout, wat is hierop je antwoord😝
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 23 augustus 2015 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 15:21 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Hendrikx erin ipv Maher. Ben ik met je eens. Maher denkt dat hij altijd een vaste basisplek heeft. Als hij er een paar keer naast komt te staan, dat zal hem (hopelijk) motiveren. Ik ben echter bang dat hij nooit het niveau gaat halen wat PSV en haar supporters hadden verwacht. Maar nogmaals, ik vind ook dat hendrikx nu zijn kans verdient.
Hendrix verdient idd een kans, maar dan lever je wel weer een beetje scorend vermogen in, want Maher maakt er denk ik alsnog wel 8 en Hendrix maximaal 2..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 23 augustus 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 15:54 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Hendrix verdient idd een kans, maar dan lever je wel weer een beetje scorend vermogen in, want Maher maakt er denk ik alsnog wel 8 en Hendrix maximaal 2..
Maar je krijgt wel meer evenwicht aan de linker kant, want die is op dit moment wel heel erg ondermaats met Brenet, Maher en Lestienne. Hierbij verdient overigens Lestienne nog wat geduld, aangezien hij nog relatief kort bij PSV is.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 23 augustus 2015 - 17:44   quote  deeplink  
Ja Hendrix is sowieso een strijder. Vind hem qua persoonlijkheid een type klaassen, maar dan verdedigender ingesteld, en daar is niks mis me, met moreno nog en twee verdedigende middenvelders staat het achterin toch wel best goed hoor. En doelpunten maakt PSV toch wel met de Jong en Narsingh en ik wil echt eens pereiro in de basis uitproberen. Ik ken hem niet goed maar hij heeft echt wel een goede actie in huis en die missen we nu nog soms.. die creativiteit. Lestienne mist (vooralsnog) explosiviteit, wel heeft hij een zeer goede pass in huis vind ik. Maar ik zou die pereiro echt een kans geven, is ook niet voor niets uruguayaans internationaal (niet dat uruguay altijd geweldige spelers heeft, maar toch). Alleen cocu zal toch wel weten wat hij doet... we hebbben in de voorbereiding genoeg wedstrijden gehad.. alleen omdat de spelers zo laat pas bij de selectie kwamen lijkt het alsof het team nu aan het inspelen is...
Pieter08
 Pieter08 - zondag 23 augustus 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 15:03 schreef VVout het volgende:

[..]

Zoals dat doelpunt dat Vermeer gehinderd werd door een PSV speler.
Volgens mij hadden jullie zojuist in de laatste minuut van de eerste helft een strafschop tegen moeten krijgen. Maar zoals wel vaker zag de scheidsrechter het weer niet goed of durfde op zo'n belangrijk moment niet te fluiten.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 23 augustus 2015 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 17:50 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Volgens mij hadden jullie zojuist in de laatste minuut van de eerste helft een strafschop tegen moeten krijgen. Maar zoals wel vaker zag de scheidsrechter het weer niet goed of durfde op zo'n belangrijk moment niet te fluiten.
Precies, en de pingel die Feyenoord wel kreeg, was buitenspel..
Bart brabant psv
 Bart brabant psv - zondag 23 augustus 2015 - 19:54   quote  deeplink  
Geen kracht, snelheid, leiderschapskwaliteiten, inzet, motivatie. Een wandelaar die veel te weinig beslissend is voor PSV. 2 goede wedstrijd en en hij loopt langs zijn gekleurde schoenen. Wordt nooit iets!!!!!
Bart brabant psv
 Bart brabant psv - zondag 23 augustus 2015 - 20:02   quote  deeplink  
Ben eens benieuwd als daar 10 wedstrijden ritzmaier mag spelen. Bij Cambuur toch goed gedaan
Pieter08
 Pieter08 - maandag 24 augustus 2015 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 12:55 schreef RenatoBos het volgende:
Nog niet, maar blijde snavels heeft ie ze ook gepost en dan zet ie er zeLfs nog voor de ajacieds bij..
Wat een mafkees. Op de een of andere manier vertrouw ik die link niet.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 augustus 2015 - 13:29   quote  deeplink  
Ik klik er al niet een op..
VVout
 VVout - maandag 24 augustus 2015 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 15:53 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ja Wout, wat is hierop je antwoord😝
Dat je het verkeerd ziet, ik zie dat heel anders.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 24 augustus 2015 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 19:30 schreef VVout het volgende:

[..]

Dat je het verkeerd ziet, ik zie dat heel anders.
De voetbalkenners in Nederland zien het zoals wij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2015 door Pieter08 --
VVout
 VVout - maandag 24 augustus 2015 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 19:32 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

De voetbalkennis in Nederland zien het zoals wij.
Welke voetbalkenner, met een beschaafde neus dan.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 24 augustus 2015 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 19:38 schreef VVout het volgende:

[..]

Welke voetbalkenner, met een beschaafde neus dan.
Ik zal er eentje noemen die jullie vast wel kennen: Willem van Hanegem
Pieter08
 Pieter08 - maandag 24 augustus 2015 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 19:32 schreef Pieter08 het volgende:[/b


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2015 door Pieter08 --
VVout
 VVout - maandag 24 augustus 2015 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 19:50 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ik zal er eentje noemen die jullie vast wel kennen: Willem van Hanegem
Die zegt wel meer eigengereide dingen de laatste tijd, soms lijkt hem een soort wroeging te overheersen. Je zou toch gewoon blij moeten zijn dat een eventueel twijfelachtige beslissing in je voordeel uitvalt, want waar zijn bijv. de beelden parallel aan de doellijn die bewijzen dat de uit het doel of voor het doel weggehaalde bal een doelpunt was. Allemaal veronderstellingen van bepaalde personen zonder bewijs.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 24 augustus 2015 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 19:58 schreef VVout het volgende:

[..]

Die zegt wel meer eigengereide dingen de laatste tijd, soms lijkt hem een soort wroeging te overheersen. Je zou toch gewoon blij moeten zijn dat een eventueel twijfelachtige beslissing in je voordeel uitvalt, want waar zijn bijv. de beelden parallel aan de doellijn die bewijzen dat de uit het doel of voor het doel weggehaalde bal een doelpunt was. Allemaal veronderstellingen van bepaalde personen zonder bewijs.
Dan noem ik er nog eentje: Kenneth Perez
VVout
 VVout - maandag 24 augustus 2015 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 20:03 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Dan noem ik er nog eentje: Kenneth Perez
Die heeft idd. een beste neus.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 24 augustus 2015 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 20:10 schreef VVout het volgende:

[..]

Die heeft idd. een beste neus.
Wout als toegift nog eentje: Voetbal Inside vindt het ook.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 24 augustus 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 20:50 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Wout als toegift nog eentje: Voetbal Inside vindt het ook.
Dat zijn clowns en die zijn bekend om hun vaak rode ....
VVout
 VVout - maandag 24 augustus 2015 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 21:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat zijn clowns en die zijn bekend om hun vaak rode ....
En hij is me voor, haha ouwe neus.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 30 augustus 2015 - 19:37   quote  deeplink  
De wedstrijd tegen Feyenoord heeft weer aangetoond dat Maher geen basisplaats verdient. Nadat hij gewisseld was voor Hendrix liep het aanzienlijk beter, doordat PSV toen wel in balans was. Hopelijk krijgt Hendrix nu zijn kans.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 30 augustus 2015 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 19:37 schreef Pieter08 het volgende:
De wedstrijd tegen Feyenoord heeft weer aangetoond dat Maher geen basisplaats verdient. Nadat hij gewisseld was voor Hendrix liep het aanzienlijk beter, doordat PSV toen wel in balans was. Hopelijk krijgt Hendrix nu zijn kans.
helemaal mee eens. Hendrix verdient een kans.
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2015 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 19:37 schreef Pieter08 het volgende:
De wedstrijd tegen Feyenoord heeft weer aangetoond dat Maher geen basisplaats verdient. Nadat hij gewisseld was voor Hendrix liep het aanzienlijk beter, doordat PSV toen wel in balans was. Hopelijk krijgt Hendrix nu zijn kans.
Dat ie een kans verdient klopt, maar de meeste kansen kregen jullie met Maher in de ploeg ondanks dat ie niet goed speelde.. Toeval??
Pieter08
 Pieter08 - zondag 30 augustus 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 20:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ie een kans verdient klopt, maar de meeste kansen kregen jullie met Maher in de ploeg ondanks dat ie niet goed speelde.. Toeval??
Moet je nagaan Remco als Hendrix aan de aftrap was verschenen.
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2015 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:07 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Moet je nagaan Remco als Hendrix aan de aftrap was verschenen.
Jullie creerden vrijwel niks met Hendrix in de ploeg, dus wat was er dan gebeurt??
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2015 - 21:26   quote  deeplink  
Maher is niet in zijn beste vorm, dat klopt zeker, maar er gaat nog wel steeds dreiging vanuit en hij was in de passing vandaag prima naar mijn idee..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 30 augustus 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Jullie creerden vrijwel niks met Hendrix in de ploeg, dus wat was er dan gebeurt??
Je moet wel kijken naar de fase van de wedstrijd waarin Hendrix meespeelde.
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2015 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:31 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Je moet wel kijken naar de fase van de wedstrijd waarin Hendrix meespeelde.
Klopt, en met hem gaf je nog wel wat risicovolle aanvallen weg..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 31 augustus 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt, en met hem gaf je nog wel wat risicovolle aanvallen weg..
Maar dat kwam door de enorme zwakte en tekortkomingen van Brenet..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Maher is een miskoop









0.0165171