BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Maher is een miskoop

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - maandag 31 augustus 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 14:31 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Maar dat kwam door de enorme zwakte en tekortkomingen van Brenet..
Hopelijk is Willems snel weer terug.
remco k
 remco k - maandag 31 augustus 2015 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 14:31 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Maar dat kwam door de enorme zwakte en tekortkomingen van Brenet..
Ik denk dat PSV op links ook met Willems verdedigend zwak is, die is namelijk heel goed aan de bal maar verdedigend ook niet geweldig..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 31 augustus 2015 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 20:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat PSV op links ook met Willems verdedigend zwak is, die is namelijk heel goed aan de bal maar verdedigend ook niet geweldig..
Onderschat Willems niet. Hij maakt zijn foutjes, zoals BV Frank de Boer vroeger ook deed, maar is ontzettend belangrijk voor PSV. En dan doel ik zowel aanvallend, maar zeker ook verdedigend.
remco k
 remco k - woensdag 02 september 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 21:20 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Onderschat Willems niet. Hij maakt zijn foutjes, zoals BV Frank de Boer vroeger ook deed, maar is ontzettend belangrijk voor PSV. En dan doel ik zowel aanvallend, maar zeker ook verdedigend.
Verdedigend absoluut niet met je eens, heel veel van de tegengoals kwamen ook over zijn kant..

Maar zijn aanvallende kwaliteiten zijn van een dusdanig hoog niveau, dat hij verdedigend te kort mag komen.. Enige verdedigende kwaliteit die hij heeft is het druk zetten op de helft van de tegenstander, maar aangezien PSV dat vrijwel niet doet, is dat dus ook geen meerwaarde..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 02 september 2015 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 21:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Verdedigend absoluut niet met je eens, heel veel van de tegengoals kwamen ook over zijn kant..

Maar zijn aanvallende kwaliteiten zijn van een dusdanig hoog niveau, dat hij verdedigend te kort mag komen.. Enige verdedigende kwaliteit die hij heeft is het druk zetten op de helft van de tegenstander, maar aangezien PSV dat vrijwel niet doet, is dat dus ook geen meerwaarde..
De rechterkant van de tegenstander speelt bij voorbaat minder offensief als ze tegen Willems spelen.
ZerauS
 ZerauS - donderdag 03 september 2015 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 11:57 schreef patrickpsv15 het volgende:
Gewoon een mindere wedstrijd. Hij heeft ook vaak goede wedstrijden gespeeld. En ik vond dat hij mooie dribbelacties had. Nee, geen miskoop. Maar een mindere wedstrijd. Wat was bruma goed trouwens. Heerlijk. Echt zonde dat we zo benadeeld worden door braamhaar (de man die toendertijd juichte toen hij voordeel gaf aan ajax, sorry hoor maar hij gaf de penalty 1x aan heerenveenzijde dan had hij er PSV 2 moeten geven. Ik vond PSV goed spelen, het is al beter dan vorig jaar MET depay, althans tegen heerenveen. En ADO was ook net zo goed als vorig jaar alleen hadden wij toen toevallig in de laatste minuut gescoord. Het valt allemaal reuze mee alleen ik merk dat we dit seizoen wel wat kleine dingetjes tegen hebben tot nu toe. En de scheidsrechter heeft PSV dus gewoon 2 punten ontnomen. Hoe zou dat nou kunnen dan..hier moet iets tegen gedaan worden. PSV is gewoon geen geliefde club in de randstad en dergelijke.
Het probleem is dat de meeste supporters niet objectief zijn. Er wordt vaak gesproken over de pingels die ze hadden moeten krijgen of het doelpunt wat eigenlijk goedgekeurd had moeten worden. Maar als het andersom is hoor je ze nooit. Elke ploeg wordt wel eens bevoordeeld of benadeeld. Makkelie fluit ook wedstrijden van Ajax terwijl iedereen weet dat hij vroeger al in een Feyenoord pyjama sliep. Doe je toch niets tegen. De KNVB stelt de scheidsrechters aan en zal dat blijven doen. Begrijp me goed want ook ik vind de arbitrage in Nederland zeer matig. Soms zit het mee en soms zit het tegen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2015 door ZerauS --
remco k
 remco k - donderdag 03 september 2015 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 23:03 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

De rechterkant van de tegenstander speelt bij voorbaat minder offensief als ze tegen Willems spelen.
En toch kwamen daar afgelopen seizoen de meeste tegengoals weg.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 03 september 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 09:27 schreef remco k het volgende:

[..]

En toch kwamen daar afgelopen seizoen de meeste tegengoals weg.
Gelukkig hadden we vorig seizoen niet zoveel tegengoals😜. Daar staat wel tegenover dat vanaf deze kant ook de meeste assists zijn gekomen.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 03 september 2015 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 21:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Verdedigend absoluut niet met je eens, heel veel van de tegengoals kwamen ook over zijn kant..

Maar zijn aanvallende kwaliteiten zijn van een dusdanig hoog niveau, dat hij verdedigend te kort mag komen.. Enige verdedigende kwaliteit die hij heeft is het druk zetten op de helft van de tegenstander, maar aangezien PSV dat vrijwel niet doet, is dat dus ook geen meerwaarde..
Willems was idd eerste seizoenshelft verdedigend matig, maar in de tweede verbeterde hij zich erg sterk, met bijvoorbeeld zenit thuis als mooi voorbeeld. Toen speelde hij Hulk, toch geen kleine jongen, volledig uit de wedstrijd en daarom wisselde Hulk ook van kant met Danny toen, omdat Willems verdedigend zo goed en zo sterk was..
remco k
 remco k - donderdag 03 september 2015 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 15:55 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Willems was idd eerste seizoenshelft verdedigend matig, maar in de tweede verbeterde hij zich erg sterk, met bijvoorbeeld zenit thuis als mooi voorbeeld. Toen speelde hij Hulk, toch geen kleine jongen, volledig uit de wedstrijd en daarom wisselde Hulk ook van kant met Danny toen, omdat Willems verdedigend zo goed en zo sterk was..
Volgens mij scoorde Hulk twee keer. in beide wedstrijden..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 03 september 2015 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 16:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij scoorde Hulk twee keer. in beide wedstrijden..
1x in Eindhoven idd, maar toen was hij al van kant gewisseld en dat was een fout van hiljemark waar Willems helemaal niks aan kon doen..
remco k
 remco k - donderdag 03 september 2015 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 20:49 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

1x in Eindhoven idd, maar toen was hij al van kant gewisseld en dat was een fout van hiljemark waar Willems helemaal niks aan kon doen..
Die andere benoem je maar niet??
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 03 september 2015 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 21:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Die andere benoem je maar niet??
Ik had het ook over de thuiswedstrijd toch
remco k
 remco k - donderdag 03 september 2015 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 22:15 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Ik had het ook over de thuiswedstrijd toch
Ik heb het over zijn kwaliteiten, overigens was ie verdedigend in die pot ook niet goed. dat is ie verdedigend namelijk nog nooit geweest..

Aanvallend potentieel misschien wel een wereld topper, maar verdedigend overstijgd hij het niveau van de JL nog niet..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 03 september 2015 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 22:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het over zijn kwaliteiten, overigens was ie verdedigend in die pot ook niet goed. dat is ie verdedigend namelijk nog nooit geweest..

Aanvallend potentieel misschien wel een wereld topper, maar verdedigend overstijgd hij het niveau van de JL nog niet..
Wat een onzin. Nu begin je echt uit je nek te lullen of ben je weer aan het provoceren?
remco k
 remco k - donderdag 03 september 2015 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 22:19 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Nu begin je echt uit je nek te lullen of ben je weer aan het provoceren?
Hij kan helemaal niet verdedigen, hij kan prima druk zetten op de helft van de tegenstander.. Maar hij is verdedigend gewoon onthutsend zwak.. Aan de bal meer dan goed, op de helft van de tegenstander meer dan goed. Maar dat lees je allemaal niet, je leest alleen het stukje wat je niet aanstaat en gaat daar blind op..

Hij verliest heel veel duels, wordt met regelmaat uit zijn rug gelopen..

PSV kan dat prima oplossen, omdat ze dat weten en vorig jaar Rekik daar heel dicht tegen aan speelde..

Ik vind het ook een erg goede voetballer, maar verdedigen kan ie gewoon niet..
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 19 september 2015 - 22:50   quote  deeplink  
Wat was Maher weer zwak vanavond. Ik snap werkelijk niet waarom hij erin staat.
Roboer
 Roboer - zaterdag 19 september 2015 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 22:50 schreef Pieter08 het volgende:
Wat was Maher weer zwak vanavond. Ik snap werkelijk niet waarom hij erin staat.
Kan me niet indenken dat Schaars nog minder is.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 20 september 2015 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 22:50 schreef Pieter08 het volgende:
Wat was Maher weer zwak vanavond. Ik snap werkelijk niet waarom hij erin staat.
100% mee eens. PSV moet het dit jaar niet hebben van frivoliteit, maar van mentaliteit en kwaliteit. Maher verprutst aanvallend zelfs zijn steekpasses, waar hij bij az zo mee opviel. Verdedigend komt hij overal te laat, verliest al zijn duels en als een PSV-speler een keer een overtreding maakt die de tegenstander wat (zogenaamde) pijn oplevert, is het meneer Maher die allemaal knuffels gaat geven en dergelijke. Oh, wat word ik daar misselijk van.
Nu middenveld met Hendrix schaars en Propper (Propper speelde gisteravond ook slecht, maar dat is niet structureel als bij Maher) en als mi amigo weer terug is gewoon hij schaars of Hendrix vervangen.
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 september 2015 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 08:27 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

100% mee eens. PSV moet het dit jaar niet hebben van frivoliteit, maar van mentaliteit en kwaliteit. Maher verprutst aanvallend zelfs zijn steekpasses, waar hij bij az zo mee opviel. Verdedigend komt hij overal te laat, verliest al zijn duels en als een PSV-speler een keer een overtreding maakt die de tegenstander wat (zogenaamde) pijn oplevert, is het meneer Maher die allemaal knuffels gaat geven en dergelijke. Oh, wat word ik daar misselijk van.
Nu middenveld met Hendrix schaars en Propper (Propper speelde gisteravond ook slecht, maar dat is niet structureel als bij Maher) en als mi amigo weer terug is gewoon hij schaars of Hendrix vervangen.
PSV is een pure counterploeg. Heracles heeft aangetoond wanneer je achterin heel compact blijft spelen en je De Jong afschermt, PSV niet heel sterk meer is. Heracles was op het eerste kwartier na de veel betere ploeg. Tegen Manchester waren ze heel efficiënt. Manchester was niet meer het Manchester van vroeger maar toch een puike prestatie. Maar in de competitie breken ze nog geen potten. Ik hoop dat Frank dit ook gezien heeft gisteren wat mij betreft. Blijf compact achterin spelen en wees alert op de counter. Wat Maher betreft snap ik ook niet nee, vind hem een van de zwakkere schakels. En Moreno doet het ook goed hé? 2 uit 2.😉

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door ZerauS --
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 20 september 2015 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 08:40 schreef ZerauS het volgende:

[..]

PSV is een pure counterploeg. Heracles heeft aangetoond wanneer je achterin heel compact blijft spelen en je De Jong afschermt, PSV niet heel sterk meer is. Heracles was op het eerste kwartier na de veel betere ploeg. Tegen Manchester waren ze heel efficiënt. Manchester was niet meer het Manchester van vroeger maar toch een puike prestatie. Maar in de competitie breken ze nog geen potten. Ik hoop dat Frank dit ook gezien heeft gisteren wat mij betreft. Blijf compact achterin spelen en wees alert op de counter. Wat Maher betreft snap ik ook niet nee, vind hem een van de zwakkere schakels. En Moreno doet het ook goed hé? 2 uit 2.😉
Ik vind Moreno een uitstekende verdediger ja.
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 september 2015 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 08:43 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Ik vind Moreno een uitstekende verdediger ja.
Het is wel een goede verdediger op zich maar hij heeft er nu al twee achter elkaar de wedstrijd uit geschopt. Gaat niet lang meer duren voordat hij zijn eerste schorsing krijgt. Maar wat betreft de wedstrijd neem aan dat je het wel met me eens bent dat Heracles de betere ploeg was en dat ze verdiend gewonnen hebben.
Bart brabant psv
 Bart brabant psv - zondag 20 september 2015 - 10:31   quote  deeplink  
Het is inmiddels toch wel duidelijk dat Brenet samen met Maher in de basis een garantie is voor een drama partij. Toch maar weer eens geprobeerd om iets positiefs van Maher te ontdekken maar hij mist kracht, inzet, inzicht, koopvermogen. Daarnaast kan hij geen lantaarnpaal meer voorbij. Stop met die kerel aub erger me al maanden dood (met velen op de tribune). Over Brenet zwijgen we maar weer. Wat is er overigens met die cocu aan de hand om dit maar niet te willen zien? Zelfde eigenwijsheid als de boer?
Pieter08
 Pieter08 - zondag 20 september 2015 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 10:31 schreef Bart brabant psv het volgende:
Het is inmiddels toch wel duidelijk dat Brenet samen met Maher in de basis een garantie is voor een drama partij. Toch maar weer eens geprobeerd om iets positiefs van Maher te ontdekken maar hij mist kracht, inzet, inzicht, koopvermogen. Daarnaast kan hij geen lantaarnpaal meer voorbij. Stop met die kerel aub erger me al maanden dood (met velen op de tribune). Over Brenet zwijgen we maar weer. Wat is er overigens met die cocu aan de hand om dit maar niet te willen zien? Zelfde eigenwijsheid als de boer?
Eens
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 september 2015 - 10:54   quote  deeplink  
Wat de keuzes ook zijn van Cocu ze hebben gister verdiend verloren en dat doet niks af aan de prestatie van Heracles. Is geen garantie dat ze zonder Maher wel gewonnen hadden want Heracles was 75 min lang heer en meester. Niet mijn mening alleen maar de voetbalkenners waren ook unaniem in hun analyse.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 20 september 2015 - 11:07   quote  deeplink  
Ik vond brenet toch wel meevallen de laatste wedstrijden. Maher is wel echt totaal een drama. Stel dan Locadia op.. of Pereiro.. of 5 verdedigers (Isimat-Mirin) erbij? Dat zal soms wel moeten na zon CL wedstrijd. Na de 0-1 tegen heracles konden we beter de hele wedstrijd achterin gaan leunen in verband met de vermoeidheid.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 20 september 2015 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 08:59 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Het is wel een goede verdediger op zich maar hij heeft er nu al twee achter elkaar de wedstrijd uit geschopt. Gaat niet lang meer duren voordat hij zijn eerste schorsing krijgt. Maar wat betreft de wedstrijd neem aan dat je het wel met me eens bent dat Heracles de betere ploeg was en dat ze verdiend gewonnen hebben.
Heracles was zeker beter, troefde PSV gewoon af. Maar wat betreft Moreno, die van gisteravond vond ik geel waardig en die tegen man utd vond ik een geweldige tackle, een echte verdediger, maar helaas met een slechte afloop voor shaw.. Maar in de premier league is er elke wedstrijd wel zo'n tackle, alleen bij deze waren de gevolgen groot en daaraan ligt het dat veel het een smerige overtreding vonden
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 20 september 2015 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 10:54 schreef ZerauS het volgende:
Wat de keuzes ook zijn van Cocu ze hebben gister verdiend verloren en dat doet niks af aan de prestatie van Heracles. Is geen garantie dat ze zonder Maher wel gewonnen hadden want Heracles was 75 min lang heer en meester. Niet mijn mening alleen maar de voetbalkenners waren ook unaniem in hun analyse.
Ben het met je eens daar niet van, maar met Maher staat er een rotte appel in het veld zonder mentaliteit.. Als schaars erin had gestaan was je in ieder geval een leider rijker met een uitstekende mentaliteit.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 20 september 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 10:31 schreef Bart brabant psv het volgende:
Het is inmiddels toch wel duidelijk dat Brenet samen met Maher in de basis een garantie is voor een drama partij. Toch maar weer eens geprobeerd om iets positiefs van Maher te ontdekken maar hij mist kracht, inzet, inzicht, koopvermogen. Daarnaast kan hij geen lantaarnpaal meer voorbij. Stop met die kerel aub erger me al maanden dood (met velen op de tribune). Over Brenet zwijgen we maar weer. Wat is er overigens met die cocu aan de hand om dit maar niet te willen zien? Zelfde eigenwijsheid als de boer?
Precies heb je gewoon een linkerkant met Brenet en Maher die er allebei geen klote van kunnen en Lestienne die aardig voetbalt, mooie voorzetten geeft, maar 30 kansen nodig heeft voor een goal en het nooit meer kan opbrengen in het laatste half uur..
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 september 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 11:11 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Ben het met je eens daar niet van, maar met Maher staat er een rotte appel in het veld zonder mentaliteit.. Als schaars erin had gestaan was je in ieder geval een leider rijker met een uitstekende mentaliteit.
Eens ik vind Schaars ook beter dan Maher😉
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 20 september 2015 - 11:14   quote  deeplink  
Vorig jaar Maher ook op de linkerkant van het middenveld, maar achter hem de assistenkoning en voor hem de topscorer....
remco k
 remco k - zondag 20 september 2015 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 10:54 schreef ZerauS het volgende:
Wat de keuzes ook zijn van Cocu ze hebben gister verdiend verloren en dat doet niks af aan de prestatie van Heracles. Is geen garantie dat ze zonder Maher wel gewonnen hadden want Heracles was 75 min lang heer en meester. Niet mijn mening alleen maar de voetbalkenners waren ook unaniem in hun analyse.
Voetbal kenners?? Je bedoelt overbetaalde burgers die hun mening delen??
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 september 2015 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 11:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Voetbal kenners?? Je bedoelt overbetaalde burgers die hun mening delen??
Ja haha zo kun je het ook formuleren 😎
remco k
 remco k - zondag 20 september 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 11:58 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Ja haha zo kun je het ook formuleren 😎
Ik meen het serieus hoor, wat is hun mening meer waard dan de jouwe??
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 20 september 2015 - 13:05   quote  deeplink  
Perez is nog wel een goede analyticus, maar jan van halst.... Dat slaat nergens op😂
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 september 2015 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 12:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik meen het serieus hoor, wat is hun mening meer waard dan de jouwe??
Gezien hun voetbalverleden en inzicht denk ik dat ze er net ff iets beter tegenaan kijken.
remco k
 remco k - zondag 20 september 2015 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 13:21 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Gezien hun voetbalverleden en inzicht denk ik dat ze er net ff iets beter tegenaan kijken.
Vind ik echt onzin, Van Gaal is een van de beste trainers aller tijden, en kijk naar zijn carriere..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 22 september 2015 - 22:03   quote  deeplink  
Hendrix speelt weer heel aardig en schaars speelt onopvallend, maar vrij foutloos. Maar Maher.... Ik kan er beter maar geen woorden aan vuil maken.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 22 september 2015 - 22:05   quote  deeplink  
Maher had vanavond de kans om zich te laten zien. Wij gaan hem hopelijk alleen nog maar zien op de bank.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 22 september 2015 - 22:49   quote  deeplink  
Correctie: tribune. Maar met de bank zou ik al tevreden zijn..
remco k
 remco k - donderdag 01 oktober 2015 - 14:41   quote  deeplink  
Gister met Lestienne de belangrijkste man aanvallend bij PSV.. Hele goede tweede helft van Maher..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 01 oktober 2015 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2015 - 14:41 schreef remco k het volgende:
Gister met Lestienne de belangrijkste man aanvallend bij PSV.. Hele goede tweede helft van Maher..
Klopt, maar hij laat het veel te weinig zien. Kopen?
remco k
 remco k - donderdag 01 oktober 2015 - 21:47   quote  deeplink  
Voor 1 miljoen halen we hem op, en maken we er een topper van..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 01 oktober 2015 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2015 - 14:41 schreef remco k het volgende:
Gister met Lestienne de belangrijkste man aanvallend bij PSV.. Hele goede tweede helft van Maher..
Inderdaad zeer sterke tweede helft. Maar zoals Pieter hierboven al zegt, laat het te weinig zien en de eerste helft was niet om aan te gluren.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 01 oktober 2015 - 22:08   quote  deeplink  
Overigens was Brenet gisteravond van het niveau van FC bal op t dak. Vre-se-lijk!!
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 01 oktober 2015 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2015 - 21:47 schreef remco k het volgende:
Voor 1 miljoen halen we hem op, en maken we er een topper van..
Daarvoor krijg je Brenet.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 24 oktober 2015 - 21:44   quote  deeplink  
PSV heeft de punten gepakt tegen Twente. Echter ondanks Maher. Toevallig gaf hij een assist, maar voor de rest was hij WEER dramatisch. Waarom kiest Cocu niet gewoon voor hendrikx of Pereiro?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 oktober 2015 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 21:44 schreef Pieter08 het volgende:
PSV heeft de punten gepakt tegen Twente. Echter ondanks Maher. Toevallig gaf hij een assist, maar voor de rest was hij WEER dramatisch. Waarom kiest Cocu niet gewoon voor hendrikx of Pereiro?
Zelfde generatie als Frank de Boer....die hebben zure moedermelk gehad....gaat zich nu wreken
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 24 oktober 2015 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 22:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zelfde generatie als Frank de Boer....die hebben zure moedermelk gehad....gaat zich nu wreken
😜
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 25 oktober 2015 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 21:44 schreef Pieter08 het volgende:
PSV heeft de punten gepakt tegen Twente. Echter ondanks Maher. Toevallig gaf hij een assist, maar voor de rest was hij WEER dramatisch. Waarom kiest Cocu niet gewoon voor hendrikx of Pereiro?
Precies, drama. Hendrix voor Maher. Narsingh bakt er ook weinig van, maar die speelt altijd. Pereiro daarentegen, geweldig tegen Ajax en slecht tegen Excelsior en die is direct z'n plaats kwijt. Ik snap niet dat hij niet een keer 5 wedstrijden op rij de kans krijgt. Narsingh heeft genoeg kansen gehad.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Maher is een miskoop









0.0168640