BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het officiele PSV in de CL Topic, UEFA Champions League 2015/2016..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Dirk Zuiger 1966
 Dirk Zuiger 1966 - dinsdag 25 augustus 2015 - 23:22   quote  deeplink  
-Loting 27 augustus 2015!
-Loting: Man.United
CSKA
Wolfsburg

-Overwinteren ja/nee?

Met onze nieuwe aankopen zijn we na mijn mening met een gunstige loting best instaat om te overwinteren..
Wat vinden jullie?

15-9-2015: PSV Eindhoven-Man United 2-1 !! YES YES YES !!
30-9-2015 csk Moskou-PSV 2-3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 oktober 2015 door Dirk Zuiger 1966 --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 augustus 2015 - 00:08   quote  deeplink  
Succes..
klopt
 klopt - woensdag 26 augustus 2015 - 00:09   quote  deeplink  
Als we Lucas Silva van Madrid kunnen huren zeker!
Word nu te huur aangeboden
klopt
 klopt - woensdag 26 augustus 2015 - 00:12   quote  deeplink  
Op te koop van 15 mil.. Heeft Madrid zijn investering eruit en wij een goede speler
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2015 - 08:40   quote  deeplink  
En goede loting moet Nederland best wat punten kunnen opleveren..

Hopelijk meer geluk in de loting dan Ajax de laatste 5 jaar..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 26 augustus 2015 - 09:00   quote  deeplink  
Een goede loting is zeker voor Nederlandse ploegen essentieel. Maar wat is eigenlijk een goede loting in de CL? PSV zal iig boven zichzelf uit moeten stijgen om punten te pakken, zeker in de uitwedstrijden.
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2015 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 09:00 schreef Pieter08 het volgende:
Een goede loting is zeker voor Nederlandse ploegen essentieel. Maar wat is eigenlijk een goede loting in de CL? PSV zal iig boven zichzelf uit moeten stijgen om punten te pakken, zeker in de uitwedstrijden.
Uit de eerste pot kan je alleen maar zware tegenstanders loten en dat is ook mooi toch, maar uit de andere potten kan je ook ploegen loten Zagreb en Basel. Dat is toch heel wat makkelijker winnen als een City of Arsenal.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 26 augustus 2015 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 10:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Uit de eerste pot kan je alleen maar zware tegenstanders loten en dat is ook mooi toch, maar uit de andere potten kan je ook ploegen loten Zagreb en Basel. Dat is toch heel wat makkelijker winnen als een City of Arsenal.
Klopt, maar kijk eens naar de andere namen in pot 2 en 3 maar ook in pot 4
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 26 augustus 2015 - 12:08   quote  deeplink  
PSV ontloopt iig barca, juve, zenit, volgens mij Benfica als die kampioen zijn geworden in Portugal, Bayern, Chelsea en PSG... Dat zijn wel hele hele sterke dus dat scheelt weer..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 26 augustus 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 12:08 schreef psveindhoven123 het volgende:
PSV ontloopt iig barca, juve, zenit, volgens mij Benfica als die kampioen zijn geworden in Portugal, Bayern, Chelsea en PSG... Dat zijn wel hele hele sterke dus dat scheelt weer..
In de CL geldt ook of je nu door de kat of de hond gebeten wordt.....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 26 augustus 2015 - 13:18   quote  deeplink  
Is het niet zo dat als ajax en PSV dit seizoen niet goed presteren in Europa, de ticket voor directe plaatsing simpelweg weg is? dat zou erg jammer zijn! Ik hoop dan ook dat ajax de klus tegen jablonec klaart, en dan zullen ze vast wel flink punten pakken in de groepsfase. En PSV moet proberen te overwinteren, maar man.. voorin missen we toch echt iets tot nu toe dit seizoen.. achterin ziet er beter uit dan vorig jaar. En zoet keept geweldig. Maar voorin.. we hebben meer goals nodig. Laat pereiro eens in de basis.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 26 augustus 2015 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 13:18 schreef patrickpsv15 het volgende:
Is het niet zo dat als ajax en PSV dit seizoen niet goed presteren in Europa, de ticket voor directe plaatsing simpelweg weg is? dat zou erg jammer zijn! Ik hoop dan ook dat ajax de klus tegen jablonec klaart, en dan zullen ze vast wel flink punten pakken in de groepsfase. En PSV moet proberen te overwinteren, maar man.. voorin missen we toch echt iets tot nu toe dit seizoen.. achterin ziet er beter uit dan vorig jaar. En zoet keept geweldig. Maar voorin.. we hebben meer goals nodig. Laat pereiro eens in de basis.
Het middenveld heeft met het vertrek van Wijnaldum ook erg veel goals ingeleverd. Met de huidige middenveld bezetting gaan we dat niet compenseren. Derhalve wil Cocu er ook een middenvelder bij. Ik zou persoonlijk Traore graag zien komen.
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2015 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 12:08 schreef psveindhoven123 het volgende:
PSV ontloopt iig barca, juve, zenit, volgens mij Benfica als die kampioen zijn geworden in Portugal, Bayern, Chelsea en PSG... Dat zijn wel hele hele sterke dus dat scheelt weer..
Waarom ontloop je die dan?
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2015 - 14:17   quote  deeplink  
Ah. Net gelezen. De opzet is dit jaar voor het eerst veranderd.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 26 augustus 2015 - 15:36   quote  deeplink  
Ja, dat pakt voor ons wel goed uit nu.
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2015 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 15:36 schreef psveindhoven123 het volgende:
Ja, dat pakt voor ons wel goed uit nu.
Dat zou wel zo moeten zijn, maar of dat ook echt zo is.. Kijk eens naar de ploegen die je wel gewoon nog kan loten...
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 26 augustus 2015 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 15:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zou wel zo moeten zijn, maar of dat ook echt zo is.. Kijk eens naar de ploegen die je wel gewoon nog kan loten...
Dat is wat ik bedoel
sim
 sim - woensdag 26 augustus 2015 - 16:09   quote  deeplink  
De kans dat je uit Pot 2 Porto of Leverkusen krijgt is behoorlijk klein, omdat je met de beperkingen zit dat de Spaanse en Engelse teams niet bij resp. Barcelona en Chelsea in de poule mogen. Daarnaast heb je nog meer allerlei regeltjes met 2 teams uit één land in groepen A-D en 2 teams E-H etc. Mocht je dan de pech hebben om één van de Engelse teams (Man City, Man Utd, Arsenal) te loten, dan neemt de kans enorm toe dat je uit Pot 3 Sevilla gaat trekken. Sevilla mag niet bij één van de andere Spaanse clubs (4 poules over), dan heb je nog Roma en Lyon, die Juve en PSG moeten ontlopen, dus dan ga je al naar een kans van zeker 1 op 3 dat je Sevilla gaat pakken. Dan wordt de ellende mogelijk nog groter, want je hebt nog geen Duits team in je poule en laat daar nou nog twee van over zijn in Pot 4 en dan ook nog eens veruit de beste ploegen uit deze pot. 6 poules (incl. die van PSV) beschikbaar, dus 1 op 3. De kans op een zogenaamde Poule des Doods is dus zeer reëel. Als je moest gokken op een loting dan zou zit het wel zijn: PSV - Man City/Man Utd/Arsenal - Sevilla - Wolfsburg/BMG
Roboer
 Roboer - woensdag 26 augustus 2015 - 18:00   quote  deeplink  
Weet iemand op welke zender de loting komt?
sim
 sim - woensdag 26 augustus 2015 - 18:13   quote  deeplink  
Eurosport !
Roboer
 Roboer - woensdag 26 augustus 2015 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 18:13 schreef sim het volgende:
Eurosport !
Dank u
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 26 augustus 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 16:09 schreef sim het volgende:
De kans dat je uit Pot 2 Porto of Leverkusen krijgt is behoorlijk klein, omdat je met de beperkingen zit dat de Spaanse en Engelse teams niet bij resp. Barcelona en Chelsea in de poule mogen. Daarnaast heb je nog meer allerlei regeltjes met 2 teams uit één land in groepen A-D en 2 teams E-H etc. Mocht je dan de pech hebben om één van de Engelse teams (Man City, Man Utd, Arsenal) te loten, dan neemt de kans enorm toe dat je uit Pot 3 Sevilla gaat trekken. Sevilla mag niet bij één van de andere Spaanse clubs (4 poules over), dan heb je nog Roma en Lyon, die Juve en PSG moeten ontlopen, dus dan ga je al naar een kans van zeker 1 op 3 dat je Sevilla gaat pakken. Dan wordt de ellende mogelijk nog groter, want je hebt nog geen Duits team in je poule en laat daar nou nog twee van over zijn in Pot 4 en dan ook nog eens veruit de beste ploegen uit deze pot. 6 poules (incl. die van PSV) beschikbaar, dus 1 op 3. De kans op een zogenaamde Poule des Doods is dus zeer reëel. Als je moest gokken op een loting dan zou zit het wel zijn: PSV - Man City/Man Utd/Arsenal - Sevilla - Wolfsburg/BMG
Mooie analyse Sim. En dat noemen ze dan loten.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 27 augustus 2015 - 08:42   quote  deeplink  
Hoop het toch niet, als we niet eens de EL halen, zou een drama zijn.. Maar het kan toch bijvoorbeeld ook dat je atletico bijv treft uit pot 2 en dan dus geen Sevilla kan uit pot 3?
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 27 augustus 2015 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 15:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zou wel zo moeten zijn, maar of dat ook echt zo is.. Kijk eens naar de ploegen die je wel gewoon nog kan loten...
Dat klopt wel, maar alsnog: de zwaarste ploeg uit pot 4 is wolfsburg(waar de Bruyne waarschijnlijk vertrekt) en Gladbach... Dat is toch wel wat minder dan jullie toen city Dortmund en real.. Laten we van het positieve uitgaan voor het Nederlandse voetbal. De kans is iig groter op een redelijke loting..
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2015 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 08:42 schreef psveindhoven123 het volgende:
Hoop het toch niet, als we niet eens de EL halen, zou een drama zijn.. Maar het kan toch bijvoorbeeld ook dat je atletico bijv treft uit pot 2 en dan dus geen Sevilla kan uit pot 3?
De loting kan heel anders uitvallen.

Zo kan je ook met Leverkussen, Olypiacos en FC Astana in een poule komen.. Dan heb je de makkelijste poule van allemaal.

Maar je kan ook met Real Madrid AS Roma en Wolfsburg in een poule komen..
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2015 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 08:45 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Dat klopt wel, maar alsnog: de zwaarste ploeg uit pot 4 is wolfsburg(waar de Bruyne waarschijnlijk vertrekt) en Gladbach... Dat is toch wel wat minder dan jullie toen city Dortmund en real.. Laten we van het positieve uitgaan voor het Nederlandse voetbal. De kans is iig groter op een redelijke loting..
Ik hoop het echt van harte hoor..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 27 augustus 2015 - 11:22   quote  deeplink  
En zo hoort het... Ik hoop ook dat Ajax en az vanavond de EL halen..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 27 augustus 2015 - 14:15   quote  deeplink  
We moeten wel, we staan als Nederland er slecht voor in de ranking. Zo glijden we steeds verder af.het is dus een gezamenlijk probleem.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 27 augustus 2015 - 16:05   quote  deeplink  
Dat klopt.. En daarom hebben we elkaar nodig en is het ook zonde dat Feyenoord geen Europees voetbal speelt..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 27 augustus 2015 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 16:05 schreef psveindhoven123 het volgende:
Dat klopt.. En daarom hebben we elkaar nodig en is het ook zonde dat Feyenoord geen Europees voetbal speelt..
We moeten ook gewoon stoppen met die nacompetitie voor Europees voetbal. Gewoon de ranglijst volgen. Zo krijgen we geen toevalstreffers meer in de EL die ook weer meteen worden uitgeschakeld. Europees voetbal is geen prijs. Het behalen van Europees voetbal is niet meer of minder dan een startbewijs. Want als je start met Europees voetbal dan begint het pas. Die nacompetitie is dan ook geheel achterhaald. Ten tijde dat wij 6 a 7 deelnemers konden afvaardigen maakte het allemaal niet zoveel uit. Nu het aantal deelnemers steeds beperkter en lastiger wordt moeten we onze sterkste clubs afvaardigen. Zo hadden we dit jaar Feyenoord moeten afvaardigen in plaats van Vitesse gezien de ranglijst van vorig seizoen.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 27 augustus 2015 - 18:46   quote  deeplink  
Loting CL Man United, CSKA Moskou en Wolfburg.
Memphis komt dus weer terug naar Eindhoven. Zware poule ondanks het feit dat PSV in pot 1 zat. Maar het worden mooie wedstrijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2015 door Pieter08 --
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2015 - 18:51   quote  deeplink  
Ik vind het een waardeloze loting, twee tegenstanders erbij zonder echte naam in Europa waarbij je het tegen 1 gaat afleggen denk ik en dat is Wolfsburg, en tegen CSKA ben je ook niet standaard door..

jammer, ik had een iets gunstigere loting gehoopt voor Nederland..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 27 augustus 2015 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 18:51 schreef remco k het volgende:
Ik vind het een waardeloze loting, twee tegenstanders erbij zonder echte naam in Europa waarbij je het tegen 1 gaat afleggen denk ik en dat is Wolfsburg, en tegen CSKA ben je ook niet standaard door..

jammer, ik had een iets gunstigere loting gehoopt voor Nederland..
Eens, maar het is ook geen zuivere loting meer door alle uitzonderingen.
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2015 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:19 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Eens, maar het is ook geen zuivere loting meer door alle uitzonderingen.
Ik vind het belachelijk dat de 13 clubs van de 32 uit maar 3 landen komen..
Roboer
 Roboer - donderdag 27 augustus 2015 - 19:52   quote  deeplink  
Groep B van Boeruhhhhhhh!!!!!
klopt
 klopt - donderdag 27 augustus 2015 - 20:12   quote  deeplink  
Waarom kon psv niet loten tegen Gent malmo en macabbi?
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 27 augustus 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het belachelijk dat de 13 clubs van de 32 uit maar 3 landen komen..
Zo zie je maar wat geld doet
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 27 augustus 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 20:12 schreef klopt het volgende:
Waarom kon psv niet loten tegen Gent malmo en macabbi?
Door al die uitzonderingen (ploegen uit hetzelfde land mogen niet bijelkaar, Russische en Oekrainse ploegen mogen niet in 1 groep etc)
Dirk Zuiger 1966
 Dirk Zuiger 1966 - donderdag 27 augustus 2015 - 21:30   quote  deeplink  
Best een zware loting maar ja alles in cl is sterk.. Wel een paar mooie potten...
Genieten geblazen!
Dirk Zuiger 1966
 Dirk Zuiger 1966 - donderdag 27 augustus 2015 - 21:32   quote  deeplink  
Best een zware loting maar ja alles in cl is sterk.. Wel een paar mooie potten...
Genieten geblazen!
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 27 augustus 2015 - 21:55   quote  deeplink  
Jammer van de loting... Ik snap eigenlijk niet waarom ploegen niet gewoon dat iedereen iedereen kan treffen, misschien met uitzondering van ploegen uit eigen land.. Dan kan een kleiner land (die door het ongelooflijke verschil in inkomsten al zo ver achterop raakt) ook een keer de kwartfinale halen. En kan ook een keer een Chelsea uitgeschakeld worden in de poule.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 27 augustus 2015 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 21:14 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Door al die uitzonderingen (ploegen uit hetzelfde land mogen niet bijelkaar, Russische en Oekrainse ploegen mogen niet in 1 groep etc)
Russische en Oekrainse ploegen ..ik heb sowieso nooit begrepen waarom ze in een Europese league zitten...net als de Turken....ik erger me daar mateloos aan
Roboer
 Roboer - donderdag 27 augustus 2015 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 20:12 schreef klopt het volgende:
Waarom kon psv niet loten tegen Gent malmo en macabbi?
Macabbi? Weet je wel hoe smerig die spelen? die wil niemand loten.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 28 augustus 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 21:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Russische en Oekrainse ploegen ..ik heb sowieso nooit begrepen waarom ze in een Europese league zitten...net als de Turken....ik erger me daar mateloos aan
Mee eens. Dat is omdat dat de europese gwemeenschappelijkheid bevordert. Ze willen iedereen in de wereld gelijk krijgen. Waarom denk je dat we 25.000 per asielzoeker paar jaar betalen en om dat geld te hebben continu bezuinigen en geld naar griekenland sturen ?
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 28 augustus 2015 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 21:16 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Mee eens. Dat is omdat dat de europese gwemeenschappelijkheid bevordert. Ze willen iedereen in de wereld gelijk krijgen. Waarom denk je dat we 25.000 per asielzoeker paar jaar betalen en om dat geld te hebben continu bezuinigen en geld naar griekenland sturen ?
Stuur die asielzoekers dan maar meteen mee. Ze hebben daar ook nog genoeg ruimte.
VVout
 VVout - vrijdag 28 augustus 2015 - 23:36   quote  deeplink  
Geef terrorisme de ruimte, nemen wij de wereld.

Die herriezoekers brengen hele volksverhuizingen in gang en de wapenlobby verdient goud geld. Is gewoon een ziek spelletje, zie het eens in.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 12 september 2015 - 08:21   quote  deeplink  
wordt er in de 2e ronde van de cl geloot of is het 1A vs 2B en 2A vs 1B enzovoort? Weet iemand dat?
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 15 september 2015 - 21:47   quote  deeplink  
Prima 1ste helft van PSV! werken hard en spelen zeker niet minder dan Circus United..
remco k
 remco k - dinsdag 15 september 2015 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 21:47 schreef infamous psv het volgende:
Prima 1ste helft van PSV! werken hard en spelen zeker niet minder dan Circus United..
Vind je?

Ik vond de eerste helft United tot aan de blessure de veel betere ploeg.. Krijgen de penalty onbegrijpelijk niet mee, komen terecht op achterstand en moeten dan dus eigenlijk met 2-0 achter de rust in, wat terecht was geweest. Maar door een doelpunt met alle geluk van de wereld staat het 1-1... Hartstikke mooi hoor want van mij moet PSV winnen.. Maar ze waren wel een stuk minder dan United..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 september 2015 - 22:00   quote  deeplink  
Ik heb een beetje het gevoel dat United er een beetje met de rem op speelt..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het officiele PSV in de CL Topic, UEFA Champions League 2015/2016..









0.0105071